Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
peugeot306 (Διαμαντής) Μόλις έγραψα
Peugeot 306 1.6 (16v) Champion (1999)
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 11:29:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
peugeot306 (Διαμαντής) Μόλις έγραψα
Peugeot 306 1.6 (16v) Champion (1999)
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Νοέ 2009, 23:31:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το καλητερο που εχεις να κανεις ειναι να τους στειλεις ενα μειλ να σου πουν εκεινοι διαφορες
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ) Φανατικό μέλος
Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999
Ένταξη: 11 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Δεκ 2009, 11:50:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ερωτηση αν θελουμε να κανουμε τα πισω αμορτισερ ποιο σφηκτα τι δυναμωνουμε το bound ή το rebound ή και τα δυο;;; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Δεκ 2009, 13:07:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
B.M-SPORT έγραψε: | ερωτηση αν θελουμε να κανουμε τα πισω αμορτισερ ποιο σφηκτα τι δυναμωνουμε το bound ή το rebound ή και τα δυο;;; |
αυτό όταν μιλάμε για αναρτήσει είναι τελείως σχετικό.
άλλα για την περίπτωση σου μιλάμε για το rebound.
Link link2 link3
Έχει επεξεργασθεί από τον/την nik_marin στις Δευ 07 Δεκ 2009, 13:13:07, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Δεκ 2009, 13:11:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε όλες της απλές ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ρυθμίζετε μόνο το rebound.
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ) Φανατικό μέλος
Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999
Ένταξη: 11 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Δεκ 2009, 08:31:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
thanks nik_marin |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
YBOHAN (SAKIS) Μόλις έγραψα
Peugeot 306 1.6 (8V) XSi
Ένταξη: 09 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Μάρ 2010, 15:02:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα σας παιδια!
Είμαι ένας τυχερος ιδιοκτήτης ενος 306 1.6 '96
αυτές τις μέρες έρχονται τα πίσω δισκόφρενα και τα σωληνάκια υψηλής
Μηχανικά είναι σχεδόν μαμά το αμάξι...εχει μόνο κοντό σασμαν εξάτμιση και
φίλτρο προς το παρόν
Δεν το πειράζω άλλο γιατι μόλις τελειώσω τις σπουδές θα γίνει δίλιτρο
με το 6ταχυτο μοτεράκι η θα αγοράσω μαμά δίλιτρο
Έχω αμορτισέρ BILSTEIN me H&R ελατήρια! Αλλά δεν ξέρω ποια είναι και πόσο χαμηλωμένο ειναι το αμάξι 3,5 η 5 πόντους
Πως μπορώ εύκολα να το μάθω αυτό?
Επιπλέον τα αμορτισέρ θέλουν αλλαγή οπότε θα ήθελα να μου προτείνετε να
πάρω πάλι τα ίδια η να κοιτάξω για τα PEUGEOT SPORT και τα δεύτερα πού θα τα βρώ????????
Ευχαριστώ εκ των προτέρων |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
xristos_c (ΧΡΙΣΤΟΣ) Νέος χρήστης
Peugeot 306 1.8l 16v
Ένταξη: 02 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 62 Τόπος: ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Νοέ 2010, 19:05:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλσπερα και απο μενα, εχω ενα 306 cabrio 1.8 θελω να το χαμηλωσω μπροστα να φορεσω 3ποντα eibach η h&r? πισω απόσο ξερω το δικο μου ειναι κουρδιστο, ποσο πρεπει να χαμηλωσει δεν θελω υπερβολες, αν ερθου στην ιδια ευθια με τα εμπρος ειναι οκ? η μηπως θελει λιγο πιο ψηλα η ουρα απο την μουρη? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Σεπ 2018, 21:22:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα... Επαναφέρω το θέμα...
Γνώμες για τα De Carbon Comfort;;;
Είχα τα Sachs άλλα πέθαναν με τα χλμ (100.000+)...
Ευχαριστώ...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2018, 11:26:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα
Από το να μην έχεις καθόλου καλά είναι και αυτά. Δεν είναι άχρηστα αλλά ούτε και σαν τα προηγούμενα σου
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Σεπ 2018, 13:49:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ!!! Καμιά πρόταση;;; Δεν θέλω σκληρά και ούτε σκοπεύω να προβώ σε χαμήλωμα κλπ...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Δεκ 2018, 14:49:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά έβαλα τα De-Carbon της Delphi. Τα βρήκα σε εξαιρετική τιμή την 4αδα σε κάποιον που ήθελε να τα διώξει από την αποθήκη του...
Γνώμες μέχρι στιγμής, "έδεσε" το αμάξι, ακόμα πιο απόλυτο στις στροφές, μείωση τριγμών και πολύ καλή απορρόφηση κραδασμών...
Είναι καινούργια ακόμα, αλλά με τα χλμ που κάνω δεν νομίζω να χρειαστεί να αλλάξω ξανά...
Ο καιρός θα δείξει...
Μέχρι στιγμής θα έλεγα το καλύτερο value for money!!!
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|