PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Competition τακάκια: Εμπειρίες, Συγκρίσεις, Γνώμες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 01:49:32    Θέμα δημοσίευσης: Competition τακάκια: Εμπειρίες, Συγκρίσεις, Γνώμες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ανοιγω αυτο το τοπικ για να φτιαχτει μια βαση δεδομενων μεσω των εμπειριων μας απο τα competition τακακια που εχουμε χρησιμοποιησει στα αυτοκινητα μας, ειτε αυτα λεγονται bendix mintex ferodo omp galfer ap brembo κλπ.

Ξεκιναω το τοπικ με το ds 2500 versus ds 3000!



Προσφατα αλλαξα τα τακακια μου απο 2500 που ειχα και εβαλα 3000.
Εκτος του οτι τα 3000 δεν ειχαν καμια σχεση με τα 2500 απο θεμα αντοχης και διαρκειας στην πιεση που υποτιθεται οτι ειναι και η βασικη τους διαφορα απο τα 2500 με εντυπωσιασαν και για αλλους δυο λογους.
Καταρχας το πενταλ απεκτησε αμεση αισθηση την οποια δεν ειχε με τα 2500,πλεον νιωθω πολυ καλα τα φρενα μου και μπορω να υπολογισω καλυτερα το φρεναρισμα μου.
Το αλλο εντυπωσιακο ειναι οτι τα φρενα μετα το 2ο φρεναρισμα απο κρυα δουλευουν κανονικοτατα, πραγμα που υποτιθεται οτι δεν θα επρεπε να γινοτανε λογω σκληροτερης παστας απο τα 2500 αρα και μεγαλυτερη χρονο για ζεσταμα, με τα 2500 ειχα πενταλ τουβλο, μετα επιανε,ειχε για λιγο καλη αισθηση μετα τουβλο και απλη συνεχιση του αποτελεσματικου φρεναρισματος απο πλευρας μετρων επιβραδυνσης και τελος . . . σαπουνιασμα.
Αρα κατι δεν παει καλα, αλλα τι?
Μηπως τελικα αξιζουν μονο τα 3000, γιατι και για αναβαση κανουν αφου μετα το 2ο πατημα εχω φρενα, ενω με τα 2500 ειμουν στην ταλαιπωρια.
Τελος βγαζωντας τα 2500 παρατηρησα οτι η παστα (τα τακακια ηταν στο μεσο της ζωης τους οταν τα αλλαξα) ειχε διαβρωθει και μου εμεινε καιενα κομματι της στο χερι. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
206 CC RG (kostadis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 CC Army Edition

Ένταξη: 11 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 91
Τόπος: N.Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 10:13:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ και 3 περίπου εβδομάδες χρησιμοποιώ τα ds2500(με απλούς δίσκους)και πιστεύω πως για εμάς που θέλουμε ένα αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση και 2-3 φορές το μήνα πίστα, είναι πολύ καλή επιλογή.
Η αίσθηση όντως δεν είναι τόσο καλή αλλά η αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος σε σχέση με τα εργοστασιακά τακάκια είναι πολύ περισσότερη. Τα μεινεκτήματά τους είναι πως αργούν λίγο να ζεσταθούν και σφυρίζουν μερικές φορές στην κίνηση. Βέβαια αν κάποιος έχει ελεύθερη εξάτμιση πιθανότατα δεν θα ακούει τίποτα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 13:09:42    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΓΕΝΙΚΑ: Competition τακακια: Εμπειριες, Συγκρισεις, Γνωμ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:

Προσφατα αλλαξα τα τακακια μου απο 2500 που ειχα και εβαλα 3000.
Εκτος του οτι τα 3000 δεν ειχαν καμια σχεση με τα 2500 απο θεμα αντοχης και διαρκειας στην πιεση που υποτιθεται οτι ειναι και η βασικη τους διαφορα απο τα 2500 με εντυπωσιασαν και για αλλους δυο λογους.
Καταρχας το πενταλ απεκτησε αμεση αισθηση την οποια δεν ειχε με τα 2500,πλεον νιωθω πολυ καλα τα φρενα μου και μπορω να υπολογισω καλυτερα το φρεναρισμα μου.
Το αλλο εντυπωσιακο ειναι οτι τα φρενα μετα το 2ο φρεναρισμα απο κρυα δουλευουν κανονικοτατα, πραγμα που υποτιθεται οτι δεν θα επρεπε να γινοτανε λογω σκληροτερης παστας απο τα 2500 αρα και μεγαλυτερη χρονο για ζεσταμα, με τα 2500 ειχα πενταλ τουβλο, μετα επιανε,ειχε για λιγο καλη αισθηση μετα τουβλο και απλη συνεχιση του αποτελεσματικου φρεναρισματος απο πλευρας μετρων επιβραδυνσης και τελος . . . σαπουνιασμα.


Λέφο όπως ξέρεις πρόσφατα άλλαξα κι εγώ τις δισκόπλακές μου και τα τακάκια μου. Όντως τα πρώτα φρεναρίσματα είναι απογοητευτικά αλλά μετά δεν έχω παράπονο. Γενικά όμως δεν έχω πρόβλημα το φρενάρισμα μου ειδικά σε πολλά χιλιόμετρα είναι στιβαρό και μέχρι που ψαρεύει πού και πού Rolling eyes
Μάλλον στη επόμενη αλλαγή θα βάλω τα 3000 να τα δοκιμάσω και αυτά Wink


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:02:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα Ds3000 είναι μια χαρά ακόμα και σε 13αρι που πίσω έχει ταμπούρα.
βέβαια δεν συμφωνώ σπόλυτα με τον Λεφο γιατί στις κατηφόρες
μέχρι να ζεσταθούν δεν πιάνουν μία. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:06:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λευτέρη πόσο καιρό είχες τα 2500 πριν βάλεις τα 3000?
Βασικά είχες αλλ΄παξει φρένα ή ήταν όπως το πήρες?
Τρομοκρατήθηκα λίγο για αυτο για την διαβρωση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:09:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:

Τρομοκρατήθηκα λίγο για αυτο για την διαβρωση


Καλά μην σε πιάνει και πανικός Dizzy2


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:12:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν λίγο με άκουσαν οι γείτονες από τις φωνές και τώρα είμαι έτοιμος να μου φύγουν δειλά δειλά τα πρώτα δάκρυα..... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:19:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ισχύει ότι τα ds3000 είναι τόσο σκληρά που με κάθε αλλαγή τους πας και για δίσκο? Rolling eyes


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:24:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Πριν λίγο με άκουσαν οι γείτονες από τις φωνές και τώρα είμαι έτοιμος να μου φύγουν δειλά δειλά τα πρώτα δάκρυα..... Laughing



αποτριχωση εκανες χρυση μου?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:26:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsosmoulis έγραψε:
ισχύει ότι τα ds3000 είναι τόσο σκληρά που με κάθε αλλαγή τους πας και για δίσκο? Rolling eyes


Περίπου (εξαρτάτε)...
Σε κάθε δεύτερη παντός σίγουρα ..


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:30:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
Road_Runner έγραψε:
Πριν λίγο με άκουσαν οι γείτονες από τις φωνές και τώρα είμαι έτοιμος να μου φύγουν δειλά δειλά τα πρώτα δάκρυα..... Laughing



αποτριχωση εκανες χρυση μου?


Τώρα ζεσταίνω το κερί.......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 15:22:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Λευτέρη πόσο καιρό είχες τα 2500 πριν βάλεις τα 3000?
Βασικά είχες αλλ΄παξει φρένα ή ήταν όπως το πήρες?
Τρομοκρατήθηκα λίγο για αυτο για την διαβρωση

τα 2500 τα ειχα βαλει καπου το Πασχα.
Ισχυει οτι τα 3000 φθειρουν πολυ τον δισκο και συνηθως μετα απο καθε αλλαγη τους θες και δισκο,ενω με τα 2500 οταν τα εβγαλα οι δισκοι ηταν καινουργιοι,μετα απο μια πιστα ΜΟΝΟ, με τα 3000 οι δισκοι εκαναν νυχακι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 20:51:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gr@lly έγραψε:
Τα Ds3000 είναι μια χαρά ακόμα και σε 13αρι που πίσω έχει ταμπούρα.
βέβαια δεν συμφωνώ σπόλυτα με τον Λεφο γιατί στις κατηφόρες
μέχρι να ζεσταθούν δεν πιάνουν μία. Laughing

καλα τα δικα σου θα εχουν μελανιασει μεσα στις ραλλοζαντες, επισης σου εχω πει να αλλαξεις υγρα φρενων.
Ειτε σε ανωφερεια ειτε σε ισιωμα ή κατωφερεια αν τους πατησεις ενα δυο φρεναρισματα δουλευουν αψογα! Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιαν 2007, 08:39:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Gr@lly έγραψε:
Τα Ds3000 είναι μια χαρά ακόμα και σε 13αρι που πίσω έχει ταμπούρα.
βέβαια δεν συμφωνώ σπόλυτα με τον Λεφο γιατί στις κατηφόρες
μέχρι να ζεσταθούν δεν πιάνουν μία. Laughing

καλα τα δικα σου θα εχουν μελανιασει μεσα στις ραλλοζαντες, επισης σου εχω πει να αλλαξεις υγρα φρενων.
Ειτε σε ανωφερεια ειτε σε ισιωμα ή κατωφερεια αν τους πατησεις ενα δυο φρεναρισματα δουλευουν αψογα! Wink


ώπα!χτύπησα φλέβα τώρα Razz
παίζει τόσο πολύ ρόλο η αλλαγή των υγρών φρένων?γιατί μαζί με το σετ δίσκοι τακάκια μου στείλαν και υγρά αλλά δεν τα άλλαξα λόγω χρόνου, ήθελα να δω το μπλοκέεεεεεεε Rolling eyes


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιαν 2007, 12:38:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα ρε κοπροσκυλο ακομα δεν τα εβαλες τα υγρα; Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιαν 2007, 12:51:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω είπα έβαλα RDF600.. Εκανα 300 χιλιομετρα σιγα μην τα ξανα αλλάξω.
Τι να πω τώρα που το βελτιώνω θα σας πω αν πιάνουν καλύτερα..

Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

106RALLYE A6 , 205 E11

Ένταξη: 28 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 742
Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 03:15:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο δικό μου σε δίσκους 266 πρόσφατα δοκίμασα τα 2500 και ικανοποιήθηκα αρκετά και κυρίως σε απόδοση μόλις ζεσταθούν... αλλά μάλλον είναι μαλακά ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση μου δίνουν.
Κυρίως σε κατηφορική κατάβαση ζεσταίνονταν αρκετά.Και δεν μπορώ να υποθέσω ότι κάτι αλλο φταίει, αφου από υγρά είμαστε οκ, οι δίσκοι είναι τρυπιτοί και οι ζάντες 15άρες after market με αρκετό κενό για κρύωμα..

Καμμιά εναλλακτική σε ποιο σκληρό ή τουλαχιστόν ποιο ανθεκτικό σε διαρκή σκληρή χρήση;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 10:12:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DS3000 Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2007, 10:57:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω δουλευω εδω και 22.000 τα kevlar της ΟΜP και ειμαι απόλυτα ευχαριστημενος.Δε ζεσταινονται, δε ακουγονται με τους χαρακτους δισκους, ουτε λερωνουν τις ζαντες απο το υλικο που φθειρεται.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2007, 13:36:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Εγω δουλευω εδω και 22.000 τα kevlar της ΟΜP και ειμαι απόλυτα ευχαριστημενος.Δε ζεσταινονται, δε ακουγονται με τους χαρακτους δισκους, ουτε λερωνουν τις ζαντες απο το υλικο που φθειρεται.

Δεν ξέρω για τα Κεβλάρ της ΟΜΡ αλλά σε ένα τεστ που είχα διαβάσει παλαιότερα με 106 Rallye και με πάρα πολλούς συνδιασμούς τακακιών, δίσκων, δαγκάνων κλπ τα καλύτερα φρένα αναδείκτηκαν οι μαμά δίσκοι-δαγκάνες και τακάκια ΟΜΡ Cool


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3544s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on