PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Στρωσιμο αγωνιστικων ελαστικων (slicks - "ραλλιτζιδικα" κλπ)
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 19:15:54    Θέμα δημοσίευσης: Στρωσιμο αγωνιστικων ελαστικων (slicks - "ραλλιτζιδικα& Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σημερα πηρα μια 4αδα ολοκαινουργια (ναι παπι οτι διαβαζεις Laughing ) Kumho 180/580/15 ραλλιτζιδικα.
Θα ηθελα να ρωτησω πως τα στρωνουμε αυτα τα λαστιχα, με τι τροπο με τι πιεσεις για ποσα χλμ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 19:57:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απο trackday special εχει αναλυθει αρκετα το θεμα λευτερη και απο οσα εχω δει παιζει τεςραστιο ρολο τα πρωτα heat cycles... το θεμα ειναι οτι εσυ τα θες για ραλιτζιδικα και εκει δε ξερω ποσο αλλαζουν τα δεδομενα...


π.χ
kapsopod έγραψε:
Εάν μιλήσουμε γενικά, ένα ολοκαίνουριο λάστιχο χρειάζεται στρώσιμο. Το στρώσιμο το κάνουμε προκειμένου το λάστιχο να είναι έτοιμο για αγώνα, δηλαδή να αντέξει για αρκετή ώρα συνεχούς χρήσης. Το σωστό στρώσιμο ενός τέτοιου ελαστικού είναι το εξής: ξεκινάς από τα pits με τα ολοκαίνουρια λάστιχά σου κάνεις έναν πρώτο γύρο χαλαρό και μετά ανεβάζεις ρυθμό σταδιακά εώς ότου κινείσαι αρκετά γρήγορα χωρίς όμως να ρισκάρεις μπλοκαρίσματα, μιας και το λάστιχο το θέλεις "άθικτο" για τον αγώνα. Εφόσον έχεις κάνει την παραπάνω διαδικασία το τέλειωμά της είναι να κρυώσεις τα λάστιχα ενώ είναι ζεστά ακόμα. Το ιδανικό θα ήταν να σταματήσεις επι τόπου το αμάξι σε ένα γρήγορο γύρο και να τα αφήσεις να κρυώσουν. Επειδή αυτό μπορεί να μην είναι εφικτό, γυρνάς στα pits και τα αφήνεις να κρυώσουν.

Για Quals το ιδανικό είναι ένα ολοκαίνουριο λάστιχο απάτητο(άρα και άστρωτο). Τότε σου δίνει το μέγιστο. Όμως μετά από Quals ένα άστρωτο λάστιχο δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί ποτέ σε αγώνα.

Επειδή όμως εμείς δεν τρέχουμε σε αγώνες :brrr: το ζέσταμα το ανέφερε ο Παναγιώτης, είναι θέμα longitudinal acceleration. Διαδοχικές επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις. Το κρύωμα από όσο γνωρίζω εγώ δεν απαιτεί καμία ιδιαίτερη διαδικασία.

Θέλω να πιστεύω πως για τη χρήση που κάνουμε εμείς, το χειρότερο είναι ότι τα χρησιμοποιούμε καθημερινά μειώνοντας τους heat cycles τους, παρά το ζέσταμα στην πίστα, που ούτως ή άλλως θα το κάνεις έστω και λανθασμένα.




MythosGR έγραψε:
[
Καθε ελαστικο ειναι διαφορετικο αλλα κατα κανονα τα περισσοτερα θελουν στρωσιμο και αρχιζουν την οφελιμη διαρκεια ζωης τους ΜΕΤΑ το πρωτο Heat Cycle.Eκτοτε η προσφυση τους αυξανεται(για τα πρωτα 1-2 heat cycles)και στην συνεχεια σταθεροποιηεται και μετα απο καποιον αριθμο heat cycles αρχιζει και πεφτει!

Ειδικα οι δυο τελευταιες φασεις απο ελαστικο σε ελαστικο αλλαζουν πολυ μιας και σε καποια η πτωση της αποδοσης μπορει να ειναι πολυ μικρη οποτε και η προσφυση μενει πολυ καλη σε ολη τη διαρκεια ζωης ενω σε αλλα η καλυτερη αποδοση μπορει να κραταει ΜΟΝΟ 7-8 heat cycles! :wow:

To σωστο heat cycling(το πρωτο)υπαρχουν πολλοι τροποι να γινει.Στο δρομο,στην πιστα ή σε μεγαλα 'μαγαζια' οπως π.χ. το Tirerack εχουν καταλληλες μηχανες.Ενα ειναι ομως το μονο σιγουρο μετα το λαστιχο πρεπει να βγει απο το αμαξι και να περασουν τουλαχιστον 24ωρες πριν ξαναχρησιμοποηθει...Ειναι το 'δεσιμο' των μοριων που ανεφερε ο Παναγιωτης σε καποια συζητηση και στην ουσια τοτε το ελαστικο αποκτα τις πραγματικες του ιδιοτητες....

Απο εκει και μετα ειναι ετοιμο να σου προσφερει την καλυτερη δυνατη αποδοση(οποτε για qualf. δεν θες π.χ. με τιποτα αχρησημοποιητο λαστιχο!!!)




σε πολυ γενικες γραμμες και απο οσα θυμαμαι πρεπει το πρωτο heat cycle na ειναι καπου στο 80% των συνθηκων που θα κινεισαι και στις συνθηκες που θα κινεισαι (αρα εδω βουνο) και μετα να αφησεις για 24ωρες μινιμουμ τα λαστιχα να στερεοποιηθει η δομη τους...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 20:23:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πληροφορίες (στα Αγγλικά) για το πρώτο ζέσταμα των ελαστικών (πως και γιατί)
http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=66&currentpage=67

Επίσης σημαντικό (για αγώνες και μόνο)
Ξύσιμο (shaving) ελαστικών για χρήση αγώνα (πως και γιατί)
http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=67&currentpage=60



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 21:01:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλος μου αγωνιζομενος τα ελαστικα ραλλυ τα παταει στο δρομο για 30-50 km με νορμαλ οδηγηση και μετα ειναι ετοιμα προς χρηση.
Αν θες λεπτομερειες περισσοτερες πες μου να τον ρωτησω, για πιεσεις κλπ.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

106RALLYE A6 , 205 E11

Ένταξη: 28 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 742
Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 23:26:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το στρώσιμο των αγωνιστικών ελαστικών δεν απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή αρκεί να πατηθούν λίγο πριν τη μάχη.Τα πρώτα χιλιομετρα επιβάλλεται να γίνουν με τις πιέσεις που θα τρέξεις και γενικά με αυτές να κυκλοφορείς και στις απλές ή στις βόλτες σου με το αγωνιστικό,
Αν οι ζάντες σου δεν είναι τελείως ίσιες καλό θα ήταν πριν τα φορέσεις να τα φουσκώσεις στις 70 λιβρες και να τα ξεφουσκώσεις μετά...
Αλλά γενικά από ότι θυμάμαι στα δικά μας αυτοκίνητα στο συνεργείο βάζαμε τα Ρ ζερο στο σέρβις και μπαίναν κατευθείαν στην Ε.Δ.
Γενικά αυτά τα λάστιχα λόγω της δομής τους δεν επηρεάζονται τόσο.
Επίσης καλό ειναι να αποφεύγουμε να τα κυκλοφοράμε "άεργα" πολύ καιρό και ιδίως σε ασφαλτο πόλης που τα κάνει να γυαλίζουν.

Λίγο περισσότερη προσοχή πρέπει να δίνουμε στα ημι-σλίκ και κυρίως στα μαλακ,προσέχωντας να μην τα πιέσουμε στα πρώτα τους χιλιόμετρα , όχι τόσο σε εκκινήσεις, όσο σε στριψίματα και στραμπουλήγματα...

Τα παραπάνω είναι γνώμη μου από δικές μου η άλλων εμπειρίες και δεν αποτελούν οπωσδήποτε το σωστο...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 13:49:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γίωργο έχω ξανάκουσει αυτό με το φούσκωμα για 60+ λιμπρες.
Και απο οτι κατάλαβα είναι για να πάρουν φόρμα τα λάστιχα??
Δεν θυμάμαι να άκουσα μόνο για στραβιές ζάντες αλλά γενικά.
Ισχύει??

Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 15:24:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gr@lly έγραψε:
Γίωργο έχω ξανάκουσει αυτό με το φούσκωμα για 60+ λιμπρες.
Και απο οτι κατάλαβα είναι για να πάρουν φόρμα τα λάστιχα??
Δεν θυμάμαι να άκουσα μόνο για στραβιές ζάντες αλλά γενικά.
Ισχύει??

Laughing Laughing

Το φουσκωμα το κανεις οταν ζανταρεις το ελαστικο, το μπαμ που ακουγεται οταν φουσκωνουν ειναι αυτο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

106RALLYE A6 , 205 E11

Ένταξη: 28 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 742
Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 22:20:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν χάνεις κάτι να το κάνεις σε κάθε παρίπτωση,εξάλου πετυχαίνεις και ζάντες οι οποιες ειναι καινούργιες αλλά εχουν τέτοιο χειλάκι που θέλει να μείνουν φουσκωμένα ώστε να πατήσουν καλύτερα..

Το μπάμ ακούγεται τη στιγμή που εφαρμόζει και στεγανοποιεί το λάστιχο.
Αλλο εκείνο το φούσκωμα, που όντως καμμιά φορά περνάμε τις 50 λίβρες και άλλο αυτό που εννοω πιο πάνω...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2007, 13:03:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

APO TO VLASIS ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΟ GTC.GR PALIOΤΕΡΑ.......

εξηγει ομορφα και απλα το λογ που πρεπει να στρωνουμε λαστιχα...



-----------------------------------------------

Λοιπον εχουμε και λεμε:

Τα λαστιχα τα παιρνουμε φρεσκα. Οχι οσο τα ψαρια αλλα να μην ειναι αρκετους μηνες.

Βασικοτερο να μην τα εχει φαει ο ηλιος η το καυσαεριο γιατι το οζον τα καταστρεφει χοντρα. Το οζον καταστρεφει τα παντα και μονο στην εξωσφαιρα κανει καλο (ασε που ειναι και καρκινογονο)

Λοιπον τα παιρνουμε φρεσκα και τα φοραμε με μπολικο σαπουνακι για να κατσει το λαστιχο στη ζαντα χωρις να το τραυματισουμε. Καποιοι γοριλλες παλευουν με λοστους και σφηνες και κανουν μεγαλη ζημια σε καινουργια λαστιχα που μετα πετανε καρουμπαλα.

Λοιπον βαλαμε το λαστιχο. Εαν ειστε απολυτοι η σε αγωνιστικα ομαδα διβαστε την επομενη παραγραφο. Εαν οδηγητε ταξι πηδηξτε στην επομενη παραγραφο.

Τα λαστικα για να επιτυχουν μαλακη γομα αλλα που να μην κομματιαζεται δημιουργουνται απο πολυπλοκες οργανικες αλυσιδες που εχουν ισχυρους μοριακους δεσμους και ειναι πολυ μακριες για καλυτερη συνοχη και συνολικη αντοχη.

Λογω της κατασκευης καποιες μοριακες αλυσιδες βγαινουν "μακριες" και καποιες "κοντες" και καποιες μεσαιες. Οσο ποιο πολλες μακριες αλυσιδες εχουμε τοσο περισσοτερα χιλιομετρα ζωης θα εχει το ελαστικο. Οι μικρες αλυσιδες ειναι σαν τα αρρωστα ζωα σε κοπαδι με ζεβρες. Ειναι τα πρωτα που θα φαγωθουν.
Τωρα οταν χυνεται το λιωμενο λαστιχο στο καλουπι οι μοριακες αλυσιδες ειναι τυχαια (χαοτικα) προσανατολισμενες. Αλλα αντι αλλων δηλαδη.

Αρα για να κρατησουμε το λαστιχο οσο περισσοτερο γινεται, πρεπει να κανουμε ενα κανονικο ζεσταμα του ελαστικου με προσοχη και μετα να βγαλουμε τους τροχους απο το αμαξι και να αφησουμε ξαπλωτα τα ελαστικα να κρυωσουν με τις αλυσιδες να καταληγουν στη κινηση-στροφη του ελαστικου αλλα και να γλυστρισουν γλυκα μεταξυ τους χωρις να τριφτουν και να κοπους σε κομματια.

Την επομενη ημερα φοραμε τους τροχους στο αμαξι και ειμαστε ενταξει.

Το επομενο βημα (ταριφες καλωηλθατε) ειναι να οδηγησουμε παλι μαλ**α (δεν εχει τελειωσει 100% η ευθυγραμμιση των μοριακων αλυσιδων) για να φυγει το λιπαντικο (?). ναι οταν χυνεται το λιωμενο ελαστικο στο καλουπι λιπαινουμε (βουτηρωνουμε) τα πλαινα της φορμας (παω να αγορασω κεικ μετα απο αυτο) για να βγουν ευκολα απο το καλουπι.

Αυτο το βουτηρωμα μενει μεχρι και 800 χιλιομετρα στη γομα για αυτο θελει προσοχη πριν χωθουμε με τεταρτες σπασμενες στα Λιμανακια.

ΜΕ τα 800 ολα ειναι ελευθερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2007, 13:19:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και όποιος βαριέται να τα κάνει αυτά καλύτερα να αγοράζει άνω των 6μηνών γιατί είναι σαφώς καλύτερα τα λίγο "παλιά" λάστιχα από τα ολόφρεσκα και κακοστρωμένα.

Ευχαριστούμε τον Βλάση για την αστείρετη προσφορά του στο χόμπι μας. Salute


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
106 amaliada (kostas)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE

Ένταξη: 31 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 101
Τόπος: AMALIADA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2008, 09:02:15    Θέμα δημοσίευσης: ??? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για της αναβασης τι πρεπει να κανεις????με τα λαστιχα....για καινουρια μιλαω παντα....τι στρωσιμο θελουν???και πως????


106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια

Κώστας Π.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάϊ 2008, 13:54:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι λαστιχα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
106 amaliada (kostas)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE

Ένταξη: 31 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 101
Τόπος: AMALIADA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάϊ 2008, 17:39:18    Θέμα δημοσίευσης: j Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Τι λαστιχα?


δεν ξερω ακομα thn marka...τωρα σε λιγο θα μαθω και θα σου πω...

παιζει ρολο????


106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια

Κώστας Π.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
106 amaliada (kostas)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE

Ένταξη: 31 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 101
Τόπος: AMALIADA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2008, 10:25:32    Θέμα δημοσίευσης: kk Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mallon avon φιλε.....τι πρεπει να κανω???


106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια

Κώστας Π.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2008, 11:23:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλο ζεσταμα...
Γενικα παρολο που τα αναβασιαρικα ειναι πολυ μαλ**α απο γομα,παλι θελουν ζεσταμα.

Οσο για τα λαστιχα ραλλυ,αμφιβαλλω αν ζεσταινονται με 30-50 χιλιομετρα(ταχυτητα) και σε συντομη αποσταση.
Απο την εκκινηση μεχρι το 1ο ΣΕΧ οριακα ζεσταινονται και στην 1η ειδικη μπαινεις με σχεδον κρυα λαστιχα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
106 amaliada (kostas)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE

Ένταξη: 31 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 101
Τόπος: AMALIADA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2008, 16:42:11    Θέμα δημοσίευσης: H Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να τα βαλω στον αγωνα η να κανω κανενα κμ????


106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια

Κώστας Π.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάϊ 2008, 22:44:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εννοουσα τυπο ελλαστικων. (σλικ)
Avon ειναι τελικα, τα ειδα στον Μιχάλη.
Λογικά οτι λεει ο λεφ για τα ραλιτζλιδικα κανε.
Και κανε κανενα χλμ πριν τον αγωνα. μην τα βαλεις πρωτη φορα εκει.

Στέλιο αν και δεν εχω τρελή εμπειρια με ραλιτζιδικα, δεν θελουν και το τρελο ζεσταμα απ'όσο ειδα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
106 amaliada (kostas)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE

Ένταξη: 31 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 101
Τόπος: AMALIADA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2008, 10:27:12    Θέμα δημοσίευσης: u Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Εννοουσα τυπο ελλαστικων. (σλικ)
Avon ειναι τελικα, τα ειδα στον Μιχάλη.
Λογικά οτι λεει ο λεφ για τα ραλιτζλιδικα κανε.
Και κανε κανενα χλμ πριν τον αγωνα. μην τα βαλεις πρωτη φορα εκει.

Στέλιο αν και δεν εχω τρελή εμπειρια με ραλιτζιδικα, δεν θελουν και το τρελο ζεσταμα απ'όσο ειδα...



ok file....αυτο εκανα..........


106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια

Κώστας Π.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2008, 11:35:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Καλο ζεσταμα...
Γενικα παρολο που τα αναβασιαρικα ειναι πολυ μαλ**α απο γομα,παλι θελουν ζεσταμα.

Οσο για τα λαστιχα ραλλυ,αμφιβαλλω αν ζεσταινονται με 30-50 χιλιομετρα(ταχυτητα) και σε συντομη αποσταση.
Απο την εκκινηση μεχρι το 1ο ΣΕΧ οριακα ζεσταινονται και στην 1η ειδικη μπαινεις με σχεδον κρυα λαστιχα.

Tα ραλλιτζιδικα ειναι πολυ πιο φιλικα απο τα φουλ σλικς ακομη και κρυα.
Ειδικα σε διαδρομες που εχουν σκονη -πουδρα- εκει που τα φουλ σλικς πατιναρουν τα ραλλιτζιδικα δουλευουν απο τα πρωτα μετρα.
Για τα φουλ σλικς αυτο που μπορει να γινει για να ζεσταθουν πιο γρηγορα -τα πισω γιατι τα μπροστα δεν εχουν ουσιαστικο θεμα- ειναι να χαρακτουν πολυ ελαφρα.
Αυτο γινεται συνηθως οταν δεν εχουμε κουβερτες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2008, 11:40:34    Θέμα δημοσίευσης: Re: H Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

106 amaliada έγραψε:
να τα βαλω στον αγωνα η να κανω κανενα κμ????

Ουτε καν κατευθειαν στον αγωνα! Shocked
Στρωσε τα, κανε χλμ να τα μαθεις, θα δεις μεγαλη διαφορα στο αυτοκινητο και ειδικα στο τιμονι.
Ακομη καλυτερα πηγαινε σε καποια γλυστερη διαδρομη οπως της Κυμης να δεις συμπεριφορα.
Τελος Κωστα αν θες τη γνωμη μου απο λαστιχα να μην παιρνεις ΠΟΤΕ 4αδα, παιρνε 5αδα ή ακομη καλυτερα 6αδα, δεν ξερεις ποτε που μπορει να χρειαστουν.
Καλο αγωνα!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3582s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on