Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Νοέ 2005, 13:58:35 Θέμα δημοσίευσης: 307 - Αλουμινένια εισαγωγή C2 VTS (έκδοση 125bhp) |
|
|
Η ερώτησή μου αφορά τα παρακάτω...
Σίγουρα σε ένα μοτέρ με εκτεταμενες αλλαγές θα του καθόταν πολυ καλά μια τέτοια εισαγωγή....π.χ με δράκουλες εκκεντροφόρους...ΚΛΠ.ΚΛΠ.
Σε εμάς με εκκεντροφόρους-γραναζια-χταποδι-καταλύτη απο rallye + πρόγραμμα - ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ή ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΤΤΗ???
1. ΘΑ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ? (ίδιος κινητήρας και τα δυο μας...)
2. ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ ?
3. Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΚΑΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 400 ευρώ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 2 ΚΟΜΜΑΤΙΑ....ΛΑΘΟΣ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Νοέ 2005, 14:07:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν βρεις με 400 κρατα μου ΚΑΜΙΑ 20ΑΡΙΑ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Νοέ 2005, 14:34:37 Θέμα δημοσίευσης: ... |
|
|
Βασικά Παναγιώτη να σου πω την γνώμη μου....
και 800 να έχει club είμαστε...
όταν θέλεις όλα γίνονται...
Δηλαδή δεν μπορουμε να πάρουμε 1 κομμάτι και στην συνέχεια να πούμε κάποιον να φτιάξει κάτι ίδιο και να το διαθέσουμε σε όσους θέλουν?
Το θέμα είναι ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ αλλά ας σκεφτούμε πρώτα τι μπορεί να μας δώσει...και μετά το αποκλείουμε....
Φιλικά... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Νοέ 2005, 14:37:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μιλαμε ομως για μεγαλο μαστοριλικι οτι χρειαζεται, αλλα και €800 πολλα μου ακουγονται (φυσικα τπτ δεν αποκλειται).οταν ειχα παει να μιλησω για το turbo που μου χε πει κατι ψηλα και για καμμια μεταλλικη εισαγωγη δεν ειχε αναφερθει σε τοσο μεγαλη τιμη...
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Νοέ 2005, 14:48:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nαι όντως δεν έχει 400.... 450 έχει.
Την ψάχνουνε όλοι και δεν την βρίσκουνε. Αρκετά τα χρήματα για αυτά που μπορεί να προσφέρει. Κάνει μόνο για υπερσυμπιεστές και για στροφάρισμα άνω των 7.000 και μόνο για το 1,6 16v (TU5JP4)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Νοέ 2005, 14:56:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπεκ?
πεταλουδα?
κουμπωνουν ολα οκ?
450 καινουργια?
αν ναι αυτοι οι καφροι με τα 1.3 που ζηταγανε τοσα φραγκα για την αλουμινενια του ραλλυ θελουν κρεμασμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Νοέ 2005, 15:17:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν είχα ρωτήσει τόσο είχε. Αλλά επειδή είχα ρωτήσει μέσω γνωστού από την Citroen παίζει να ήταν με έκπτωση.
Πεταλούδα φοράει την bosch
Αυτοί οι κάφροι με τα 1,3 δεν ζητάνε πάνω από 250 ευρουδάκια...
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η αλουμινένια του ραλλύ, είναι αλουμινένια με @@ ενώ του C2 είναι @@ αλουμινένια. Ακριβώς την ίδια διάταξη και όπως έγραψα και πιο πάνω δεν δίνει κάτι ιδιαίτερο στο μοτερ. Ισα - ίσα που η πλαστική του 206/307 είναι σχεδιασμένη για μεσαίες στροφές και γι'αυτό έχει ροπή. Το C2 ψοφάει και δεν δίνει όσο πρέπει ψηλά.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Νοέ 2005, 15:57:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η αλουμινένια του ραλλύ, είναι αλουμινένια με @@ ενώ του C2 είναι @@ αλουμινένια. Ακριβώς την ίδια διάταξη και όπως έγραψα και πιο πάνω δεν δίνει κάτι ιδιαίτερο στο μοτερ. Ισα - ίσα που η πλαστική του 206/307 είναι σχεδιασμένη για μεσαίες στροφές και γι'αυτό έχει ροπή. Το C2 ψοφάει και δεν δίνει όσο πρέπει ψηλά. |
Άρα η τιμή είναι σχετικά καλή...
Ίσως πρέπει να αρχίσουμε από αυτό για να δούμε αν αξίζει...
Τα 125 άλογά του (C2 VTS) είναι επιβεβαιωμένα ή είναι μουλάρια? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Νοέ 2005, 16:04:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά κινέζικα μιλάω; Πρέπει δηλαδή να σκάσεις τα όσα ευρώ για να μάθεις αν αξίζει ή όχι;
Οποιος φιάξει μοτέρ με εκκεντροφόρους κανίβαλους, καπάκια στον πάτο με σφυρίλατα και μπιέλες και ένα σκασμό άλλα πράγματα, ε τότε μπορεί να το συζητήσουμε και αυτό για θέμα... αξιοπιστίας!
Αν την βάλεις πάνω θα χάσεις 3 ίππους στις μεσαίες και θα κερδίσεις 1 ίππο (και πολλά λέω) στις ψηλές
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Νοέ 2005, 16:18:51 Θέμα δημοσίευσης: ... |
|
|
Sidobre έγραψε: | Οποιος φιάξει μοτέρ με εκκεντροφόρους κανίβαλους, καπάκια στον πάτο με σφυρίλατα και μπιέλες και ένα σκασμό άλλα πράγματα, ε τότε μπορεί να το συζητήσουμε και αυτό για θέμα... αξιοπιστίας!
Αν την βάλεις πάνω θα χάσεις 3 ίππους στις μεσαίες και θα κερδίσεις 1 ίππο (και πολλά λέω) στις ψηλές |
Και εγω πίστευα ότι θα έχει καλύτερη ροη ο αέρας στην εισαγωγή....
Άρα Case CLOSED.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Νοέ 2005, 16:22:32 Θέμα δημοσίευσης: Re: ... |
|
|
DrJekyll έγραψε: |
Και εγω πίστευα ότι θα έχει καλύτερη ροη ο αέρας στην εισαγωγή....
|
Το ζητούμενο δεν είναι ο περισσότερος αέρας στην εισαγωγή, αλλά ο περισσότερος αέρας στον θάλαμο καύσης. Για να το κάνεις αυτό θες και "μαμ".
Σετάκι εκκεντροφοράκια και γρήγορα, μαζί με κομπλέ προγραμματάκι και μετά κοίτα και πολλαπλές και ότι άλλο θες!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
307 turbo-nos (giotis) Μόλις έγραψα
307 turbo-nos
Ένταξη: 22 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2005, 23:04:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΑΙΔΙΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΡΜΠΑΤΑ ΤΗΝ ΦΟΡΑΩ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΤΙ ΒΑΛΕΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΤΕΝΤΑ ΣΤΗΝ ΜΠΕΚΙΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙ ΦΑΤΕ ΜΕ ΛΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΕΚ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΦΛΑΝΤΣΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ.ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 550 ΕΥΡΩ.ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ.
ΤΟΥΡΜΠΙΣΤΕ ΚΑΙ ΨΕΚΑΣΤΕ
http://www.psclub.gr/forum/album_pic.php?pic_id=483 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος
peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 11:32:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsikis έγραψε: | Και ακόμα το συζητάμε ???
Όποιος θέλει ... γιατι να μην φτιάξει μία χειροποίητη ??
καλύτερα πιστεύω !! |
Εδώ τώρα χρειάζεται πολύ μεγάλη ανάλυση. Για να φιάξεις μια σωστή πολλαπλή εισαγωγής χρειάζεται μεγάαααλη μελέτη.
Για να σου δώσω να καταλάβεις η πολλαπλή χωρίζεται σε δύο σημεία. Το Plenum, το δοχείο του αέρα δηλαδή, και τους αυλούς εισαγωγής.
To πόσο χωρητικότητας θα είναι το plenum, τί αυλακώσεις θα έχει εσωτερικά για την σωστή κατανομή σε κάθε αυλό (συνήθως δεν είναι λείο μέσα) και πως θα είναι η διάταξή του (κούρμπες, γωνίες κλπ κλπ), όπως επίσης το πως θα είναι η πολλαπλή, τί μήκος θα έχουν οι αυλοί (ανάλογα τις στροφές που προορίζεται η maximum απόδοση) τί στένεμα θα έχουν και ένα ακόμα τσουβάλι παράμετροι, δεν είναι υπολογισμοί μπακαλικής.
Για να φιαχτεί μια σωστή πολλαπλή χρειάζεται πολύ μελέτη, πολλές δοκιμές και πολλάααα χρήματα. Αν είναι να βάλεις ένα απλώς αλουμινένιο, τότε θα έχεις πετάξει κυριολεκτικά τσάμπα λεφτά!
Ιδιέταιρα τις "χειροποίητες" τις βάζουν μόνο όταν οι εργοστασιακές σπάνε ή λιώνουν από θερμοκρασίες που αναπτύσσονται από υπερσυμπιεστές. Δεν κάνουν σωστή δουλειά σαν πολλαπλές αλλά αντέχουν και τους έρχεται μία ή άλλη.
Η μόνη περίπτωση που μπορείς να πεις ότι συμφέρει είναι να βρείς κάποιον που έχει ήδη αντιγράψει μία σωστή (π.χ. της Peugeot Sport) και να την φιάχνει. Αυτό βέβαια το θεωρώ δύσκολο αλλά ίσως όχι απίθανο. Η PS είναι σωστή για ατμοσφαιρικό για πολλά άλογα και φιαγμένη να δέχεται ποσότητα αέρα (μεγάλο plenum) και αυλούς εισαγωγής για απόδοση πολύ ψηλά (εύρος από 5.500 - 6.000 έως 8.000 rpm.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος
peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 01:53:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
307 turbo-nos έγραψε: | ΠΑΙΔΙΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΡΜΠΑΤΑ ΤΗΝ ΦΟΡΑΩ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΤΙ ΒΑΛΕΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΤΕΝΤΑ ΣΤΗΝ ΜΠΕΚΙΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙ ΦΑΤΕ ΜΕ ΛΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΕΚ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΦΛΑΝΤΣΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ.ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 550 ΕΥΡΩ.ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ. |
Επιτελους καποιος που να εχει βαλει αυτη την εισαγωγη...μηπως σε εχει και φωτογραφια ο Νταρας στο διαφημιστικο του λεω μηπως....
Αρα μπαινει δεν μου ακουγονται και τοσο δυσκολα τα παραπανω και συμφωνουν και με τα λόγια του Λιολιου...
Εγω συμφωνω οτι θα χασουμε χαμηλα...
Αλλα θα μου λυσετε δυο αποριες...
Γιατι 206 1600 ακομα και εκκεντρα-χταποδια ραλλυε δεν ξεφευγει πολυ απο τα 130 ενω τα C2 VTS σκουπα-τελικο-προγραμμα 140αριζουν...(με τον καταλυτη πανω που να βαλουν και χταποσι δλδ?)Μετρησεις 4τροχων με τα παραπανω 125+ τροχο στου δημητριαδη...στον στροφαλο ανετα 140,το C2 του Power 140+ στροφαλο...
Οταν μιλαμε για ροικη μιλαμε για τους δυο ποντους πριν την βαλβιδα η εισαγωγη ομως καθοριζει πολλα παραπανω,ο Γαλλος για να δωσει μονο 15αλογα σχεδιασε καινουργια, λετε να ειχε λεφτα για πεταμα....Εκκεντροφοροι για ψηλες και εισαγωγη για χαμηλομεσαιες καπου χαλαει η συνταγη...Τα ψαγμενα μοτερ τυχαια φορανε μεταλικες....ειδατε V-Tec με πλαστικη?
Μονο απο τον ηχο και την λειτουργια βλεπεις ποσο αλλο μοτερ εχει γινει του C2 και οσο για την ροπη...δεν μπορεις να τα χεις ολα...τα λεφτα παντως ακομα και τα 550 δεν ειναι πολλα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 04:41:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | Γιατι 206 1600 ακομα και εκκεντρα-χταποδια ραλλυε δεν ξεφευγει πολυ απο τα 130
|
Θα με τρελλάνετε εσείς...
Εχεις δει κανένα ραλλύ με τους εκκεντροφόρους του και την εξάτμισή του να ξεπερνά τα 130???? Γιατί λοιπόν περιμένεις από το 206 να ξεπεράσει τα 130 με τα ίδια πράγματα που φοράει το ραλλύ και βγάζει 122-125 άλογα???
Εγώ συμφωνώ ότι τα 550 δεν είναι πολλά, αλλά όχι για μαμά αμάξι. Βάλε πρώτα εκκεντροφόρους (όχι απο rallye, εκκεντροφόρους που να δίνουν κάτι ουσιαστικό) βάλε και πρόγραμμα, φιάξε και καπάκι, και άμα δεις ότι υστερεί, βάζεις και την πολλαπλή. Οχι επειδή την έχει το άλλο θα την βάλεις και εσύ και θα παρεις τα ίδια νούμερα. Ο Πονηρίδης την πατάει συνήθως (μάλλον όχι συνήθως... ΠΑΝΤΑ)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 09:12:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τασο γιατι οχι εκκεντρ απο ραλλυ ?
αυτους τους βρισκεις με 150-ευρω
ενω οι αλλοι εχουν 700...
ποσα αλογα να παρεις παραπανω ???
5-6-10????????
σχεδον 70 ευρω/ιππο
αξιζει?
τι παραπανω θα παρει αυτος ο καποιος σε λειτουργια-ροπες που να αξιζει αυτη τη διαφορα?
εγω σε ενα 206 που εχω μπει με αυτα που λετε (απο 106) γαζωνε και δεν ειχε κανενα κομπιασμα η κρεμασμα στα χαμηλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 10:17:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί με τους εκκεντροφόρους από ραλλύ θα έχεις οροφή* τα 140-145 ενώ με άλλους τα 170+...
Οι εκκεντροφόροι του ραλλύ δεν έχουν αρκετό βύθισμα για να δώσουν πολλά άλογα.
*Οροφή σημαίνει ότι παίρνεις όχι μόνο από τους εκκεντροφόρους αλλά και με άλλα πράγματα.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 10:21:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συμφωνω τασο αλλα αν εμενα η οροφη μου ειναι τα 140 και δε θελω να βαλω ποιο βαθια το χερι πανω σε αυτο το μοτερ-αυτοκινητο????
μηπως ειναι τοτε υπερβολη?
θα μου πεις οτι γλυκοκοιταζοντας ανοιγει η ορεξη απλα μετα αρχιζεις και το σκεφτεσαι αν αξοιζε τοσα λεφτα σε ενα αμαξι καθημερινης χρησης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|