Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 18:59:41 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Στενά Ελατήρια! |
|
|
Ηθελα να ανοιξω αυτο το θέμα για να καταθεσουμε ο καθένας τις αποψεις του και να βγει κάποιο συμπέρασμα.
Λοιπον, κατεληξα στο γεγονος πως τα πλατια ελατηρια ναι μεν χαμηλωνουν το αμαξωμα και ειναι πιο σφικτα σε 20-30 % απο τα νορμαλ, αλλα ρε παιδια αξιζουν τον κοπο?
ΟΙ τασεις πλευσεις παραμενουν στις υψηλες ταχυτητες.
Μηπως ενα στενο ελατηριο γυρω στις 170 λιμπρες ηταν ο,τι καλυτερο απο τα 3ποντα ΗR , Eibach κλπ?
Μπορουν να χρησιμοποιηθουν τα στενα ελατηρια με πιο συμβατικα αμορτισερ οπως sachs performance , koni κλπ?
Απο οτι θυμαμαι στο project του drive για το 106 ειχαν βαλει leda στενο 170 lb με bisltein sprint.
Και εκει δουλεψε καλα ο συνδυασμος αυτος.
Αρα μηπως πρεπει να τα χρησιμοποιουμε και σε μη ρυθμιζομενα καθ' υψος αμορτισερ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Νοέ 2004, 23:05:30 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στενά Ελατήρια! |
|
|
sps έγραψε: | Ηθελα να ανοιξω αυτο το θέμα για να καταθεσουμε ο καθένας τις αποψεις του και να βγει κάποιο συμπέρασμα.
Λοιπον, κατεληξα στο γεγονος πως τα πλατια ελατηρια ναι μεν χαμηλωνουν το αμαξωμα και ειναι πιο σφικτα σε 20-30 % απο τα νορμαλ, αλλα ρε παιδια αξιζουν τον κοπο?
ΟΙ τασεις πλευσεις παραμενουν στις υψηλες ταχυτητες.
Μηπως ενα στενο ελατηριο γυρω στις 170 λιμπρες ηταν ο,τι καλυτερο απο τα 3ποντα ΗR , Eibach κλπ?
Μπορουν να χρησιμοποιηθουν τα στενα ελατηρια με πιο συμβατικα αμορτισερ οπως sachs performance , koni κλπ?
Απο οτι θυμαμαι στο project του drive για το 106 ειχαν βαλει leda στενο 170 lb με bisltein sprint.
Και εκει δουλεψε καλα ο συνδυασμος αυτος.
Αρα μηπως πρεπει να τα χρησιμοποιουμε και σε μη ρυθμιζομενα καθ' υψος αμορτισερ? |
Αποψη μου ειναι αμα πας σε στενο να εισαι γυρο (ισος και λιγο πιο πανω) στις 200 lbs.
Οι τασεις πλευσεις πλευσεις παντως οφειλονται σε μη ικανη αποσβεση των αμορτισερ. Αμα βαλεις πιο σκληρα ελατηρια θα αυξηθουν.
Τελος τα στενα ελατηρια μπαινουν σε οτι αμορτισερ θελεις. Στην ουσια τα στενα ελατηρια μαζι με τα πιατελα τους (πανε πακετο αυτα) ειναι αυτα που σου δινουν την δυνατοτητα να ρυθμιζεις το υψος του αμαξιου σου.
Περισσοτερα απο κοντα.
Κανονιστε για κανεναν καφε.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Δεκ 2004, 22:53:00 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στενά Ελατήρια! |
|
|
sps έγραψε: | Ηθελα να ανοιξω αυτο το θέμα για να καταθεσουμε ο καθένας τις αποψεις του και να βγει κάποιο συμπέρασμα.
Λοιπον, κατεληξα στο γεγονος πως τα πλατια ελατηρια ναι μεν χαμηλωνουν το αμαξωμα και ειναι πιο σφικτα σε 20-30 % απο τα νορμαλ, αλλα ρε παιδια αξιζουν τον κοπο?
ΟΙ τασεις πλευσεις παραμενουν στις υψηλες ταχυτητες.
Μηπως ενα στενο ελατηριο γυρω στις 170 λιμπρες ηταν ο,τι καλυτερο απο τα 3ποντα ΗR , Eibach κλπ?
Μπορουν να χρησιμοποιηθουν τα στενα ελατηρια με πιο συμβατικα αμορτισερ οπως sachs performance , koni κλπ?
Απο οτι θυμαμαι στο project του drive για το 106 ειχαν βαλει leda στενο 170 lb με bisltein sprint.
Και εκει δουλεψε καλα ο συνδυασμος αυτος.
Αρα μηπως πρεπει να τα χρησιμοποιουμε και σε μη ρυθμιζομενα καθ' υψος αμορτισερ? |
Σπύρο κατ' αρχάς χρειάζεσαι πιατέλα και κυλίνδρους με σπείρωμα (θυμάσαι τα λεφτά που σου έλεγα ότι θέλω να γλιτώσω; ) για να βάλεις στενά, οπότε την ρύθμιση καθ' ύψος θα την έχεις έτσι κι αλλιώς.
Αν το ψάξεις λίγο με διαφορετικές λίμπρες, τα στενά είναι η καλύτερη λύση. Το πρόβλημα όμως είναι ότι, όπως είπε και ο Roadrunner παραπάνω, να αποδειχθούν μαλακά τα αμορτισέρ σου και να έχεις φοβερές ταλαντώσεις.
Εάν θέλεις το ιδανικό, εγώ θα σου πρότεινα το εξής: βάλε στενά (ξεκίνα από τις 250 λίμπρες - είσαι πιο βαρύς από τα rallye ) και μόλις κατασταλάξεις στις λίμπρες και το ύψος, αν τα αμορτισέρ δεν προσφέρουν την επιθυμιτή απόσβεση, τα πας για μία ανακατασκευή-σετάρισμα (μέχρι τότε θα έχουν περάσει αρκετοί μήνες και θα τη χρειάζονται έτσι κι αλλιώς) εκεί που θα πάω και εγώ και έχεις το τέλειο setup.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 14:53:30 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στενά Ελατήρια! |
|
|
BTS έγραψε: | ξεκίνα από τις 250 λίμπρες - είσαι πιο βαρύς από τα rallye |
Κι εγώ κάπου εκεί μας φαντάζομαι... τα 170άρια πρέπει να είναι χοντρικά όσο τα μαμά στο δυνατό τους(160 νομίζω). Τουτέστιν κερδος μόνο στο χάζεμα στην αρχή που λέγαμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 15:21:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια μην ξεχναμε οτι οι πισω ραβροι ειναι μαμα. Δεν ξερω κατα ποσο οι 250 lbs μπορουν να συνδιαστουν με τις μαμα ραβδους.
Τελος επιμενω πως για τις τασεις πλευσεις οφειλεται η ανεπαρκης αποσβεση των αμορτισερ.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 18:57:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Roadrunner έγραψε: | Παιδια μην ξεχναμε οτι οι πισω ραβροι ειναι μαμα. Δεν ξερω κατα ποσο οι 250 lbs μπορουν να συνδιαστουν με τις μαμα ραβδους.
Τελος επιμενω πως για τις τασεις πλευσεις οφειλεται η ανεπαρκης αποσβεση των αμορτισερ. |
Νομίζω ότι ο Σπύρος έχει πίσω ράβδους. Αλλιώς, μία διάσταση επάνω είναι απαραίτητη.
Συμφωνώ και για τα αμορτισέρ, γι' αυτό λέω ότι μετά την τοποθέτηση των ελατηριων θα χρειαστούν σετάρισμα.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Δεκ 2004, 17:34:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πετρο,Δημητρη,Γιωργο κλπ, καλησπερα!
Πισω εχω νορμαλ ραβδους αλλα αμα ειναι να παμε σε στενα ελατηρια θα αλλαξω και τις ραβδους.
Τωρα αμα ειναι δυσκολο να τοποθετηθουν στα υπαρχοντα αμορτισερ, τοτε θα μπλεξουμε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Δεκ 2004, 20:54:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Πετρο,Δημητρη,Γιωργο κλπ, καλησπερα!
Πισω εχω νορμαλ ραβδους αλλα αμα ειναι να παμε σε στενα ελατηρια θα αλλαξω και τις ραβδους.
Τωρα αμα ειναι δυσκολο να τοποθετηθουν στα υπαρχοντα αμορτισερ, τοτε θα μπλεξουμε! |
Καλως τον.
Κοιτα βασικα πρεπει να μπει το σπειρωμα των πιατελων στο γονατο. Στο rallye που εχει φυσιγγια αυτο ειναι ευκολο. Ομως για το 206 νομιζω οτι αλλαζει ολο το γονατο μαζι. Αρα θα χρειαστει πατεντα (μικρη παντως) για να μπει και σε καθε αλλαγη αμορτισερ θα πρεπει το σπειρωμα να φοριεται (με πατεντα) στο καινουργιο αμορτισερ.
Συμβουλη μου. Πηγαινε για coil-over μπροστα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2005, 19:12:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως μπορεί κάποιος να πι τα κατά και τα υπέρ τον στενών ελατηρίων (γραμμικών)
Έναντι τον φαρδιών…
Και ποια κατά την γνώμη του είναι καλύτερα ????
Καλύτερο κράτημα ?? Πληροφόρηση ??
Το ποστ του nik_marin μεταφέρθηκε εδώ μέχρι νεοτέρας.
Εκ της MOD Team
MEMsound |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2005, 20:11:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω θελω να μου πειτε τα προοδευτικα ελατηρια ειναι στενα?Τι υπερ εχουν?Στο περιπου ξερω οτι βοηθαει να κινησε με ανεση σε συνθηκες πολης και σε μεγαλους δρομους.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 01:49:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω μια απορία ιδικά στους αγωνιζόμενους..
Τι ελατήρια φοράνε στα αγωνιστικά τους???
Πόσες λίμπρες....
Εμένα ο ράλλος έχει Apex 380λιμπρες και σχεδόν σε κάθε στροφή
με μικρη ανωμαλία χάνω τα μούτρα..
Γνωρίζω οτι το αμάξι είναι στημένο για πίστα και για αναβάσεις
αλλά οπουδήποτε αλλού ξεχνάω οτι ήξερα για τα αμάξια.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 03:19:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το αυτοκινητο σου εχει 325 λιμπρες ελατηριο οχι 380.
Ανεξαρτητα απο αυτο, το στησιμο σου ειναι για πιστα και μονο.
Για να ξαναβρεις τα μουτρα θα βαλεις απο 250 μεχρι 285 λιμπρες και θα παρατηρησεις και σταθερο κωλο.
Κοστος ελατηριων 140 ευρω καινουργια ή γυρω στα 70 μεταχειρο.
Στο δικο μου δοκιμασα απο 400,350,325,285 κατεληξα στα τελευταια και ειμαι πολυ ευχαριστημενος εκτος απο πιστα που θελω 325.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 12:46:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή ρωτησα τον Παναγιώτη και το είδαμε ειναι 380.
Πραγματικά ο κόλος είναι παντού και πάντα στον αέρα.
Το θέμα είναι θα μπορείς να βάζουμε και να τα βγάζουμε εύκολα
η θα θέλουμε και μηχανικο.. Τα ελατήρια εννοω.
Γιατι ο Λεφ ποιο πάνω είπε τι έχει δοκιμάσει.
Τόσο δυσκολο είναι...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Gr@lly στις Πεμ 14 Δεκ 2006, 13:36:31, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 13:07:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Γιώργο τι σχέση έχει ο κώλος του 106 σου με τα ελατήρια που φοράς εμπρός??
Το ότι εμπρός έχεις 380 είναι ακριβώς επειδή το αμάξι έκανε (κυρίως) πίστα.
Σε ανάβαση θες σίγουρα λιγότερο.
Θα γίνει πολύ πιο φιλική η μούρη.
Για το πίσω μέρος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ σχεση το ελατήριο εμπρός.
Το ότι είναι στον αέρα έχει να κάνει με τις ράβδους στρέψης και τις αντιστρεπτικές.
Εξέταζε τα πράγματα πρώτα ένα~ένα και μετά σαν σύνολο και μην πηδάς από το ένα στο άλλο.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 13:13:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάση θεωρίας αν η μούρη είναι τούβλο χάνεις και το κόλο.
Το θέμα είναι οτι κατά πασα πιθανότητα πίσω έχει μόνο αμορτισέρ.
Ολα τα άλλα είναι μαμά..... Μάλλον..
Και μην με κράζετε συνέχεια ήμαρτον.
Ξερόλλες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 13:31:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ποιος είναι ξερόλας ρε μας δουλεύεις?
δηλαδή εγώ από αυτά που γράφεις πρέπει να μπορέσω να βγάλω νόημα?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 13:48:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διευκρίνηση: Το ότι στα φρεναρίσματα που έλεγες εχθές ότι ο κώλος σηκωνόταν συνέχεια, από την στιγμή που λές ότι έχεις 380 μπροστά (τούβλο) και μαμά αντιστρεπτικές πίσω, τότε μου φαίνεται λίγο περίεργο...
Αν είχες μπροστά πιο μαλακά ελλατήρια και έπαιρνε πιο πολλές κλίσεις, τότε το συζητάγαμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 15:47:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Ρε Γιώργο τι σχέση έχει ο κώλος του 106 σου με τα ελατήρια που φοράς εμπρός??
Το ότι εμπρός έχεις 380 είναι ακριβώς επειδή το αμάξι έκανε (κυρίως) πίστα.
Σε ανάβαση θες σίγουρα λιγότερο.
Θα γίνει πολύ πιο φιλική η μούρη.
Για το πίσω μέρος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ σχεση το ελατήριο εμπρός.
Το ότι είναι στον αέρα έχει να κάνει με τις ράβδους στρέψης και τις αντιστρεπτικές.
Εξέταζε τα πράγματα πρώτα ένα~ένα και μετά σαν σύνολο και μην πηδάς από το ένα στο άλλο. |
Μανθο μου μετο συμπαθιο αλλα εσυ λες μαλ***ες στη συγκεκριμενη περιπτωση!
Το πισω μερος εχει απολυτη σχεση με το ελατηριο εμπρος.Συγκεκριμενα στο 106 οσο πιο πολυ μαλακωνεις μπροστα τοσο ηρεμει πισω.
Γιωργο στο δικο μου την εχω κανει τη δουλεια μονος μου, το θεμα ειναι οτι στο δικο σου μια φορα θα γινει και τερμα,ασε που για αρχη καλο ειναι να το εχεις μαλακο ωστε να υπαρχει ευκολο κοντρολ.
Οταν εχεις ευκαιρα 70 ευρω βαλε αγγελια στη ζητηση για 285 λιμπρες.
Το αυτοκινητο σου πισω ειναι μαμα και για μπροστα μου φαινεται περιεργο γιατι οταν ειχατε αλλαξει κιβωτιο το ελατηριο 325 εγραφε που ειχα δει . . .
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 16:16:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προφανώς παίζουμε με τις λέξεις...
Εμένα αυτό:
Gr@lly έγραψε: | ...Πραγματικά ο κόλος είναι παντού και πάντα στον αέρα...
|
μου φάνηκε ότι εννοεί ότι ο κώλος αναπηδά και ότι δεν πατάει κάτω (με την έννοια ότι χοροπηδάει) και ότι χάνει επαφή με τον δρόμο και χάνει πρόσφυση κλπ κλπ
Εν πάση περιπτώση δεν κατάλαβα ότι εννοούσε ότι γλυστράει, ότι ξεκολάει κλπ κλπ
Αν λοιπόν αυτό εννούσε ο Γιώργος και επίσης αυτό εννοείς και εσύ με το "ηρεμεί":
Lef205 έγραψε: | ...Συγκεκριμενα στο 106 οσο πιο πολυ μαλακωνεις μπροστα τοσο ηρεμει πισω... |
τότε μάλλον βγάζω ένα σχετικό νόημα.
Προφανώς τα 380 (αν είναι τόσα) του έχουν πέσει πολλά για δρόμο με διαφορές στην κλίση και ανωμαλίες.
Ίσως μέσα στα Μέγαρα να δούλευε καλύτερα, αν και εγώ που το έκανα βόλτα στο Ντράφι μια χαρά μου είχε φανεί ΄(αν και σε αυτό μπορεί να φταίει ότι δεν το πιέσα όσο αντέχει).
Εν πάση περιπτώση θα ήθελες φίλτατε Ελευθέριε να μου εξηγήσεις γιατί όταν έχουμε τόσο σκληρό ελατήριο (= πολύ σκληρό και όχι απλά σκληρότερο από το μαμά) έχουμε πρόβλημα πίσω?
(Ρωτάω για να μαθαίνω )
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 16:37:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Moνο σου εδωσες και την απαντηση!
οι λιμπρες αυτες ειναι πολλες για τις ανωμαλιες την κλιση του δρομου (ισως οχι τοσο αυτο) αλλα την ποιοτητατου οδοστρωματος και την ποιοτητα του ελαστικου.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|