PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Στενά Ελατήρια!
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 18:59:41    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Στενά Ελατήρια! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ηθελα να ανοιξω αυτο το θέμα για να καταθεσουμε ο καθένας τις αποψεις του και να βγει κάποιο συμπέρασμα.

Λοιπον, κατεληξα στο γεγονος πως τα πλατια ελατηρια ναι μεν χαμηλωνουν το αμαξωμα και ειναι πιο σφικτα σε 20-30 % απο τα νορμαλ, αλλα ρε παιδια αξιζουν τον κοπο?

ΟΙ τασεις πλευσεις παραμενουν στις υψηλες ταχυτητες.
Μηπως ενα στενο ελατηριο γυρω στις 170 λιμπρες ηταν ο,τι καλυτερο απο τα 3ποντα ΗR , Eibach κλπ?

Μπορουν να χρησιμοποιηθουν τα στενα ελατηρια με πιο συμβατικα αμορτισερ οπως sachs performance , koni κλπ?

Απο οτι θυμαμαι στο project του drive για το 106 ειχαν βαλει leda στενο 170 lb με bisltein sprint.
Και εκει δουλεψε καλα ο συνδυασμος αυτος.
Αρα μηπως πρεπει να τα χρησιμοποιουμε και σε μη ρυθμιζομενα καθ' υψος αμορτισερ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Νοέ 2004, 23:05:30    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στενά Ελατήρια! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Ηθελα να ανοιξω αυτο το θέμα για να καταθεσουμε ο καθένας τις αποψεις του και να βγει κάποιο συμπέρασμα.

Λοιπον, κατεληξα στο γεγονος πως τα πλατια ελατηρια ναι μεν χαμηλωνουν το αμαξωμα και ειναι πιο σφικτα σε 20-30 % απο τα νορμαλ, αλλα ρε παιδια αξιζουν τον κοπο?

ΟΙ τασεις πλευσεις παραμενουν στις υψηλες ταχυτητες.
Μηπως ενα στενο ελατηριο γυρω στις 170 λιμπρες ηταν ο,τι καλυτερο απο τα 3ποντα ΗR , Eibach κλπ?

Μπορουν να χρησιμοποιηθουν τα στενα ελατηρια με πιο συμβατικα αμορτισερ οπως sachs performance , koni κλπ?

Απο οτι θυμαμαι στο project του drive για το 106 ειχαν βαλει leda στενο 170 lb με bisltein sprint.
Και εκει δουλεψε καλα ο συνδυασμος αυτος.
Αρα μηπως πρεπει να τα χρησιμοποιουμε και σε μη ρυθμιζομενα καθ' υψος αμορτισερ?


Αποψη μου ειναι αμα πας σε στενο να εισαι γυρο (ισος και λιγο πιο πανω) στις 200 lbs.
Οι τασεις πλευσεις πλευσεις παντως οφειλονται σε μη ικανη αποσβεση των αμορτισερ. Αμα βαλεις πιο σκληρα ελατηρια θα αυξηθουν.
Τελος τα στενα ελατηρια μπαινουν σε οτι αμορτισερ θελεις. Στην ουσια τα στενα ελατηρια μαζι με τα πιατελα τους (πανε πακετο αυτα) ειναι αυτα που σου δινουν την δυνατοτητα να ρυθμιζεις το υψος του αμαξιου σου.

Περισσοτερα απο κοντα.
Κανονιστε για κανεναν καφε. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Δεκ 2004, 22:53:00    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στενά Ελατήρια! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Ηθελα να ανοιξω αυτο το θέμα για να καταθεσουμε ο καθένας τις αποψεις του και να βγει κάποιο συμπέρασμα.

Λοιπον, κατεληξα στο γεγονος πως τα πλατια ελατηρια ναι μεν χαμηλωνουν το αμαξωμα και ειναι πιο σφικτα σε 20-30 % απο τα νορμαλ, αλλα ρε παιδια αξιζουν τον κοπο?

ΟΙ τασεις πλευσεις παραμενουν στις υψηλες ταχυτητες.
Μηπως ενα στενο ελατηριο γυρω στις 170 λιμπρες ηταν ο,τι καλυτερο απο τα 3ποντα ΗR , Eibach κλπ?

Μπορουν να χρησιμοποιηθουν τα στενα ελατηρια με πιο συμβατικα αμορτισερ οπως sachs performance , koni κλπ?

Απο οτι θυμαμαι στο project του drive για το 106 ειχαν βαλει leda στενο 170 lb με bisltein sprint.
Και εκει δουλεψε καλα ο συνδυασμος αυτος.
Αρα μηπως πρεπει να τα χρησιμοποιουμε και σε μη ρυθμιζομενα καθ' υψος αμορτισερ?


Σπύρο κατ' αρχάς χρειάζεσαι πιατέλα και κυλίνδρους με σπείρωμα (θυμάσαι τα λεφτά που σου έλεγα ότι θέλω να γλιτώσω; Laughing ) για να βάλεις στενά, οπότε την ρύθμιση καθ' ύψος θα την έχεις έτσι κι αλλιώς.

Αν το ψάξεις λίγο με διαφορετικές λίμπρες, τα στενά είναι η καλύτερη λύση. Το πρόβλημα όμως είναι ότι, όπως είπε και ο Roadrunner παραπάνω, να αποδειχθούν μαλακά τα αμορτισέρ σου και να έχεις φοβερές ταλαντώσεις.

Εάν θέλεις το ιδανικό, εγώ θα σου πρότεινα το εξής: βάλε στενά (ξεκίνα από τις 250 λίμπρες - είσαι πιο βαρύς από τα rallye ) και μόλις κατασταλάξεις στις λίμπρες και το ύψος, αν τα αμορτισέρ δεν προσφέρουν την επιθυμιτή απόσβεση, τα πας για μία ανακατασκευή-σετάρισμα (μέχρι τότε θα έχουν περάσει αρκετοί μήνες και θα τη χρειάζονται έτσι κι αλλιώς) εκεί που θα πάω και εγώ και έχεις το τέλειο setup.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 14:53:30    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στενά Ελατήρια! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
ξεκίνα από τις 250 λίμπρες - είσαι πιο βαρύς από τα rallye


Κι εγώ κάπου εκεί μας φαντάζομαι... τα 170άρια πρέπει να είναι χοντρικά όσο τα μαμά στο δυνατό τους(160 νομίζω). Τουτέστιν κερδος μόνο στο χάζεμα στην αρχή που λέγαμε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 15:21:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια μην ξεχναμε οτι οι πισω ραβροι ειναι μαμα. Δεν ξερω κατα ποσο οι 250 lbs μπορουν να συνδιαστουν με τις μαμα ραβδους. Confused
Τελος επιμενω πως για τις τασεις πλευσεις οφειλεται η ανεπαρκης αποσβεση των αμορτισερ. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 18:57:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Roadrunner έγραψε:
Παιδια μην ξεχναμε οτι οι πισω ραβροι ειναι μαμα. Δεν ξερω κατα ποσο οι 250 lbs μπορουν να συνδιαστουν με τις μαμα ραβδους. Confused
Τελος επιμενω πως για τις τασεις πλευσεις οφειλεται η ανεπαρκης αποσβεση των αμορτισερ. Wink


Νομίζω ότι ο Σπύρος έχει πίσω ράβδους. Αλλιώς, μία διάσταση επάνω είναι απαραίτητη. Wink

Συμφωνώ και για τα αμορτισέρ, γι' αυτό λέω ότι μετά την τοποθέτηση των ελατηριων θα χρειαστούν σετάρισμα.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Δεκ 2004, 17:34:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πετρο,Δημητρη,Γιωργο κλπ, καλησπερα! Laughing

Πισω εχω νορμαλ ραβδους αλλα αμα ειναι να παμε σε στενα ελατηρια θα αλλαξω και τις ραβδους.

Τωρα αμα ειναι δυσκολο να τοποθετηθουν στα υπαρχοντα αμορτισερ, τοτε θα μπλεξουμε!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Δεκ 2004, 20:54:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Πετρο,Δημητρη,Γιωργο κλπ, καλησπερα! Laughing

Πισω εχω νορμαλ ραβδους αλλα αμα ειναι να παμε σε στενα ελατηρια θα αλλαξω και τις ραβδους.

Τωρα αμα ειναι δυσκολο να τοποθετηθουν στα υπαρχοντα αμορτισερ, τοτε θα μπλεξουμε!


Καλως τον. Smile
Κοιτα βασικα πρεπει να μπει το σπειρωμα των πιατελων στο γονατο. Στο rallye που εχει φυσιγγια αυτο ειναι ευκολο. Ομως για το 206 νομιζω οτι αλλαζει ολο το γονατο μαζι. Αρα θα χρειαστει πατεντα (μικρη παντως) για να μπει και σε καθε αλλαγη αμορτισερ θα πρεπει το σπειρωμα να φοριεται (με πατεντα) στο καινουργιο αμορτισερ.
Συμβουλη μου. Πηγαινε για coil-over μπροστα. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2005, 19:12:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως μπορεί κάποιος να πι τα κατά και τα υπέρ τον στενών ελατηρίων (γραμμικών)
Έναντι τον φαρδιών…
Και ποια κατά την γνώμη του είναι καλύτερα ????

Καλύτερο κράτημα ?? Πληροφόρηση ??

Το ποστ του nik_marin μεταφέρθηκε εδώ μέχρι νεοτέρας.

Εκ της MOD Team
MEMsound
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2005, 20:11:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω θελω να μου πειτε τα προοδευτικα ελατηρια ειναι στενα?Τι υπερ εχουν?Στο περιπου ξερω οτι βοηθαει να κινησε με ανεση σε συνθηκες πολης και σε μεγαλους δρομους.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 01:49:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω μια απορία ιδικά στους αγωνιζόμενους..
Τι ελατήρια φοράνε στα αγωνιστικά τους???
Πόσες λίμπρες....
Εμένα ο ράλλος έχει Apex 380λιμπρες και σχεδόν σε κάθε στροφή
με μικρη ανωμαλία χάνω τα μούτρα..
Γνωρίζω οτι το αμάξι είναι στημένο για πίστα και για αναβάσεις
αλλά οπουδήποτε αλλού ξεχνάω οτι ήξερα για τα αμάξια..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 03:19:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το αυτοκινητο σου εχει 325 λιμπρες ελατηριο οχι 380.
Ανεξαρτητα απο αυτο, το στησιμο σου ειναι για πιστα και μονο.
Για να ξαναβρεις τα μουτρα θα βαλεις απο 250 μεχρι 285 λιμπρες και θα παρατηρησεις και σταθερο κωλο.
Κοστος ελατηριων 140 ευρω καινουργια ή γυρω στα 70 μεταχειρο.
Στο δικο μου δοκιμασα απο 400,350,325,285 κατεληξα στα τελευταια και ειμαι πολυ ευχαριστημενος εκτος απο πιστα που θελω 325.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 12:46:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή ρωτησα τον Παναγιώτη και το είδαμε ειναι 380.
Πραγματικά ο κόλος είναι παντού και πάντα στον αέρα.
Το θέμα είναι θα μπορείς να βάζουμε και να τα βγάζουμε εύκολα
η θα θέλουμε και μηχανικο.. Τα ελατήρια εννοω.
Γιατι ο Λεφ ποιο πάνω είπε τι έχει δοκιμάσει.
Τόσο δυσκολο είναι...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Gr@lly στις Πεμ 14 Δεκ 2006, 13:36:31, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 13:07:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Γιώργο τι σχέση έχει ο κώλος του 106 σου με τα ελατήρια που φοράς εμπρός??

Το ότι εμπρός έχεις 380 είναι ακριβώς επειδή το αμάξι έκανε (κυρίως) πίστα.
Σε ανάβαση θες σίγουρα λιγότερο.
Θα γίνει πολύ πιο φιλική η μούρη.

Για το πίσω μέρος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ σχεση το ελατήριο εμπρός.

Το ότι είναι στον αέρα έχει να κάνει με τις ράβδους στρέψης και τις αντιστρεπτικές.

Εξέταζε τα πράγματα πρώτα ένα~ένα και μετά σαν σύνολο και μην πηδάς από το ένα στο άλλο. Rolling eyes


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 13:13:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βάση θεωρίας αν η μούρη είναι τούβλο χάνεις και το κόλο.
Το θέμα είναι οτι κατά πασα πιθανότητα πίσω έχει μόνο αμορτισέρ.
Ολα τα άλλα είναι μαμά..... Μάλλον..
Και μην με κράζετε συνέχεια ήμαρτον.
Ξερόλλες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 13:31:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ποιος είναι ξερόλας ρε μας δουλεύεις? Evil

δηλαδή εγώ από αυτά που γράφεις πρέπει να μπορέσω να βγάλω νόημα?
Question


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 13:48:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διευκρίνηση: Το ότι στα φρεναρίσματα που έλεγες εχθές ότι ο κώλος σηκωνόταν συνέχεια, από την στιγμή που λές ότι έχεις 380 μπροστά (τούβλο) και μαμά αντιστρεπτικές πίσω, τότε μου φαίνεται λίγο περίεργο...
Αν είχες μπροστά πιο μαλακά ελλατήρια και έπαιρνε πιο πολλές κλίσεις, τότε το συζητάγαμε. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 15:47:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Ρε Γιώργο τι σχέση έχει ο κώλος του 106 σου με τα ελατήρια που φοράς εμπρός??

Το ότι εμπρός έχεις 380 είναι ακριβώς επειδή το αμάξι έκανε (κυρίως) πίστα.
Σε ανάβαση θες σίγουρα λιγότερο.
Θα γίνει πολύ πιο φιλική η μούρη.

Για το πίσω μέρος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ σχεση το ελατήριο εμπρός.

Το ότι είναι στον αέρα έχει να κάνει με τις ράβδους στρέψης και τις αντιστρεπτικές.

Εξέταζε τα πράγματα πρώτα ένα~ένα και μετά σαν σύνολο και μην πηδάς από το ένα στο άλλο. Rolling eyes


Μανθο μου μετο συμπαθιο αλλα εσυ λες μαλ***ες στη συγκεκριμενη περιπτωση! Laughing

Το πισω μερος εχει απολυτη σχεση με το ελατηριο εμπρος.Συγκεκριμενα στο 106 οσο πιο πολυ μαλακωνεις μπροστα τοσο ηρεμει πισω.
Γιωργο στο δικο μου την εχω κανει τη δουλεια μονος μου, το θεμα ειναι οτι στο δικο σου μια φορα θα γινει και τερμα,ασε που για αρχη καλο ειναι να το εχεις μαλακο ωστε να υπαρχει ευκολο κοντρολ.
Οταν εχεις ευκαιρα 70 ευρω βαλε αγγελια στη ζητηση για 285 λιμπρες.
Το αυτοκινητο σου πισω ειναι μαμα και για μπροστα μου φαινεται περιεργο γιατι οταν ειχατε αλλαξει κιβωτιο το ελατηριο 325 εγραφε που ειχα δει . . .


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 16:16:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προφανώς παίζουμε με τις λέξεις...

Εμένα αυτό:
Gr@lly έγραψε:
...Πραγματικά ο κόλος είναι παντού και πάντα στον αέρα...


μου φάνηκε ότι εννοεί ότι ο κώλος αναπηδά και ότι δεν πατάει κάτω (με την έννοια ότι χοροπηδάει) και ότι χάνει επαφή με τον δρόμο και χάνει πρόσφυση κλπ κλπ

Εν πάση περιπτώση δεν κατάλαβα ότι εννοούσε ότι γλυστράει, ότι ξεκολάει κλπ κλπ

Αν λοιπόν αυτό εννούσε ο Γιώργος και επίσης αυτό εννοείς και εσύ με το "ηρεμεί":

Lef205 έγραψε:
...Συγκεκριμενα στο 106 οσο πιο πολυ μαλακωνεις μπροστα τοσο ηρεμει πισω...


τότε μάλλον βγάζω ένα σχετικό νόημα.

Προφανώς τα 380 (αν είναι τόσα) του έχουν πέσει πολλά για δρόμο με διαφορές στην κλίση και ανωμαλίες.
Ίσως μέσα στα Μέγαρα να δούλευε καλύτερα, αν και εγώ που το έκανα βόλτα στο Ντράφι μια χαρά μου είχε φανεί ΄(αν και σε αυτό μπορεί να φταίει ότι δεν το πιέσα όσο αντέχει).

Εν πάση περιπτώση θα ήθελες φίλτατε Ελευθέριε να μου εξηγήσεις γιατί όταν έχουμε τόσο σκληρό ελατήριο (= πολύ σκληρό και όχι απλά σκληρότερο από το μαμά) έχουμε πρόβλημα πίσω?

(Ρωτάω για να μαθαίνω Wink )


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 16:37:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Moνο σου εδωσες και την απαντηση!
οι λιμπρες αυτες ειναι πολλες για τις ανωμαλιες την κλιση του δρομου (ισως οχι τοσο αυτο) αλλα την ποιοτητατου οδοστρωματος και την ποιοτητα του ελαστικου.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2126s (PHP: 65% - SQL: 35%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on