PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Βελτίωση στις αλλαγές ταχυτήτων στο 206!

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mafia206 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v stage 2 light...!

Ένταξη: 18 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 107
Τόπος: ΙΛΙΣΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 12:12:12    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βελτίωση στις αλλαγές ταχυτήτων στο 206! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά από συζήτηση που είχα με γνωστό μηχανικό μου πρότεινε τα εξής πράγματα για να βελτιώσω την μετάδοση:
-Βάση Powerflex
-Κόμπλερ 1ης κ 2ας Peugeot Sport
-Κορωνοπήνιο αλλάγη με 16/65
-Αλλαγή βαλβολίνης
-Short swift δικό του
-και με την ευκαιρία αφου κατεβάζουμε σαζμάν να κάνει ζύγισμα/ελάφρωμα του βολάν

Ας σημειωθεί ότι το μοτέρ είναι 1.6 16v μοντ. τέλη 2005 και μόνο με σκούπα και τελικό και φοράω 16'' ζάντες.Αργότερα θα φτιαχτεί και το μοτέρ επειδή ακόμα βρίσκεται στην εγγύηση.

Οταν πήγα στο μαγαζί του δοκίμασα ένα 206 150ps με όλα τα παραπάνω καλούδια εκτός από το διαφορικό(φορόυσε πιο κοντό) και η αίσθηση του σαζμάν ήταν λες και οδηγούσα άλλο αυτοκίνητο.Πολύ σαφές κούμπωμα και γρηγορες αλλάγες.Βέβαια δεν ξέρω πόσο ταλαιπωρημένο ήταν αλλά οι σχέσεις ήθελαν δύναμη για κουμπώσουν σωστά...

Οι ενδοιασμοί μου είναι αν είναι αξιόπιστο ένα μεταχειρισμένο διαφορικό,θ'αντέξει??Με το κοντέρ τελικά υπάρχει πρόβλήμα?
Επίσης το ελάφρωμα μήπως κάνει μεγάλυτερο κακό απ'ότι καλό ακόμα και αν αργότερα βελτιώσω και το μοτέρ??
Ακόμα και για το short swift έχουν ακουστεί τόσα πολλά και δεν το έχω σε μεγάλη εκτίμηση..

Επειδή τα λεφτά είναι αρκετά δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει μια τέτοια μετατροπή.Εχει κάνει κάποιος κάτι παρόμοιο??Ακούω γνώμες... Afroman
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 12:27:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνώμη μου
Arrow για την βάση,μάλλον εννοείς του κιβωτίου και η διαφορά με την εργοστασιακή είναι στην ελαστικότητα/ανθεκιτκότητα. Στον επιλογέα δεν νομίζω να δεις κάποια διαφορά και δεν υπάρχει λόγος να την αλλάξεις αν δεν σου σπάσει αυτή που εχεις.

Arrow Μια από τα ιδια για το κομπλερ, αν δεν χαλάσει γιατί να το αλλάξεις? Συνήθως τα κομπλερ δεν χαλάνε΄απ' οτι ξέρω, τα γαλλικά πάσχουν απο συχρονιζέ (το ακριβώς αντίθετο σε σκοπό γρανάζι του κιβωτίου από το κομπλερ)

Arrow Το 16/65 θα βοηθούσε σημαντικά στις επιδόσεις και κυρίως ρεπριζ του 206 σου μιας και το δικο σου κιβώτιο είναι αρκετά μακρύ. Ίσως κατά τη γνώμη μου το 14/60 (αν το βρεις ομως) να ήταν προτιμότερο.

Arrow Βαλβολίνη σίγουρα λέει... το γιατί θα το καταλάβεις αν ήδη δεν το ξέρεις αν διαβάσεις το σχετικό τόπικ στο φορουμ

Arrow Το ελάφρωμα του βολάν είναι μια διαδικασία όπως και το ζύγισμα η οποία είναι αποδοτική αλλά αν γίνει λάθος, δλδ από λάθος άνθρωπο, μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργία.

Arrow short shift δικό του εννοείς "ντιζάτο"? Να ξέρεις το ντιζάτο σκληραίνει πού τον επιλογέα.

Σου είπα συνοπτικά την γνώμη μου γι' αυτά που ανέφερες! Ελπίζω να σε βοήθησα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mafia206 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v stage 2 light...!

Ένταξη: 18 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 107
Τόπος: ΙΛΙΣΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 12:42:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βαση μηχανής εννοώ,την κάτω!Ξέχασα να το γράψω πριν...

Είχα την εντύπωση ότι το κόμπλερ βοηθάει ώστε να μην γρατζουνάει η αλλαγή 1ης - 2ας,να μην κουνιέται το σαζμάν στην αλλαγή...

Το short swift είναι όπως αυτό της b&m απλά ιδιοκατασκευή.
Ευχαριστώ για την βοήθεια Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔΗΜΗΤΡΗΣ 
Μέλος
Μέλος


206 CC

Ένταξη: 04 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 125
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:06:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γράψε μας και το κόστος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mafia206 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v stage 2 light...!

Ένταξη: 18 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 107
Τόπος: ΙΛΙΣΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:17:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-Βάση Powerflex: 80 Ευρω
-Ζυγισμα/ελάφρωμα βολάν: 80 ευρώ
-Κόμπλερ 1ης-2ας Peugeot sport: 45 ευρώ
-Κορωνοπήνιο 16/65: 200 ευρώ
-Βαλβολίνες : 18 ευρώ
-short swift: 100 ευρώ
-Εργασία: 300 Ευρώ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:27:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
Γνώμη μου
Arrow για την βάση,μάλλον εννοείς του κιβωτίου και η διαφορά με την εργοστασιακή είναι στην ελαστικότητα/ανθεκιτκότητα. Στον επιλογέα δεν νομίζω να δεις κάποια διαφορά και δεν υπάρχει λόγος να την αλλάξεις αν δεν σου σπάσει αυτή που εχεις.


Δεν είναι έτσι αυτό. Η βάση (κόντρα μηχανής) της powerflex είναι από πολυουρεθάνη και είναι αρκετά πιο σκληρή απ'ότι η μαμά. Αυτό σημαίνει ότι μειώνονται οι μετατωπίσεις του μοτέρ κατά τις αλλαγές (και στα άσε-πάτα). Σαν αποτέλεσμα ευθυγραμίζονται καλύτερα οι αλλαγές των ταχυτήτων. Ως μειονέκτημα της βελτίωσης αυτής είναι ένα μικρό τρέμουλο στο ρελαντί που συνηθιζεται εύκολα και γρήγορα.

plaketokofths έγραψε:
Arrow Μια από τα ιδια για το κομπλερ, αν δεν χαλάσει γιατί να το αλλάξεις? Συνήθως τα κομπλερ δεν χαλάνε΄απ' οτι ξέρω, τα γαλλικά πάσχουν απο συχρονιζέ (το ακριβώς αντίθετο σε σκοπό γρανάζι του κιβωτίου από το κομπλερ).


Κατά ένα περίεργο τρόπο, αλλάζοντας τα κόμπλερ, τα γρατζουνίσματα σταματάνε. Αυτό σημαίνει ότι εξαρχής φταίνε αυτά και ας λέμε εμείς ότι φταίνε τα συγχρονιζέ. Τα κόμπλερ της PS είναι γρανάζια με επιπλέον θερμική επεξεργασία που αντέχουν παραπάνω φορτίο. Τα έδινε η PS για την βελτίωση του κιβωτίου στα miniGrA και όσοι τα έχουν φορέσει σταματήσαν να παραπονιούνται για γρατζουνίσματα πάνω από τις 5.500 στροφές.

plaketokofths έγραψε:
Arrow Το 16/65 θα βοηθούσε σημαντικά στις επιδόσεις και κυρίως ρεπριζ του 206 σου μιας και το δικο σου κιβώτιο είναι αρκετά μακρύ. Ίσως κατά τη γνώμη μου το 14/60 (αν το βρεις ομως) να ήταν προτιμότερο.

Συμφωνώ για το 14/60 αλλά με τον κόφτη μαμά δεν θα έχει καθόλου τελική. Θεωρητικά σήμερα τερματίζει στα 226.92 χιλιόμετρα στις 6.500 στροφές πρακτικά όμως φτάνει έως τις 6.000 σε κατηφόρα που είναι 210 χλμ. με το 16/65 θα έχει 194 στις ίδιες στροφές ενώ με το 14/60 θα έχει 184!!! Αντε επειδή θα είναι πιο κοντό θα φορτώνει 6.200 που θα είναι 190 χλμ τελική!

Στα αυτοκίνητα με μαμά κόφτη έως το 16/65 είναι καλά ενώ με βελτιωμένο μοτέρ και κόφτη πάνω από τις 7.000 προτείνεται το 14/60


Τώρα για τα υπόλοιπα που ρωτάει το παιδί, συμφωνώ απόλυτα με το ελάφρωμα του Βολάν, βοηθάει πολύ στην ευστροφία. Αν ο μηχανικός σου το κάνει συχνά (και το ξέρεις καλά από ζωντανά παραδείγματα αυτό) προχώρα.

Για το ShortShift εξαρτάται πιό. Δεν έχω πειστεί ακόμα για όλα αυτά... (προσωπικά πάντα). Πολλοί που έχουν είτε ShortShift είτε QuickShift ή ακόμα και πυργολεβιέδες είναι ευχαριστημένοι. Εγώ ακόμα προσπαθώ να μετρήσω ποσοτικά (δε δευτερόλεπτα δηλαδή) την αποδοτικότητά τους...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:29:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mafia206 έγραψε:
-Βάση Powerflex: 80 Ευρω
-Ζυγισμα/ελάφρωμα βολάν: 80 ευρώ
-Κόμπλερ 1ης-2ας Peugeot sport: 45 ευρώ
-Κορωνοπήνιο 16/65: 200 ευρώ
-Βαλβολίνες : 18 ευρώ
-short swift: 100 ευρώ
-Εργασία: 300 Ευρώ


Την βάση την βρίσκεις νομίζω 50-60 ευρώ (αν έχει ακόμα τόσο)
Βολάν είναι καλή η τιμή
Το ίδιο και το κόμπλερ
Κορωνοπήνιο 16/65 βρίσκεις καλό και με 150 ευρώ
Για τα υπόλοιπα καλά είναι.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ 
Μέλος
Μέλος


206 CC

Ένταξη: 04 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 125
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:30:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thanks Thumb Left
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:33:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά τα έπιασες όλα μαζί και θα μπερδευτείς.
Υπάρχουν τα περισσότερα ήδη γραμμένα

Συνοπτικά λοιπόν:
Arrow Βάση μηχανής να βάλεις.
Η διαφορά στις αλλαγές είναι απίστευτη... Wink
Το μοτερ είναι αρκετά πιο ακίνητο πλέον.
Ακόμα και όταν είναι καινούργια η μαμά δεν έχει καμία σχέση με την powerflex.
Δες αυτό: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=1187

Arrow για τα κομπλερ κλπ κλπεπίσης να τα αλλάξεις αν γουστάρεις γρηγορες αλλαγές στον κόφτη γιατί τα μαμά αδυνατούν να ανταπεξέλθουν όπως πρέπει. Δουλέυουν μεν αλλά τα PS δουλευουν πολύ καλύτερα.

Arrow κ/π ΑΛΛΗ ΦΑΣΗ...
Το 16/65 για ΜΑΜΑ μοτερ (κόφτη/εκκεντροφόρους κλπ κλπ) είναι ιδανικό και ζωντανευει το μοτερ χωρίς να χαλάει τελικές/καταναλώσεις κλπ κλπ

Arrow Βαλβολίνη ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ... elf trp 75/80 εξαιρετικά απλό...

Arrow για shortshift και τα ρεστα http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=7130 Wink

Arrow για βολάν είναι άλλο κεφάλαιο Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:43:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βολάν Ελάφρωμα ζύγισμα 80Ε. Πες μου που...
Μιλάμε για πάνω απο 130 ευρο.
Τεσπά ελπίζω να τον εμπιστεύεσε στο ελάφρωμα
μην γίνει τίποτα το υπερβολικό και ψάχνεις να βρεις γιατι το αμάξι
δεν τραβάει... Παίζει ρόλο να είναι προσεγμένο..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:46:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βαση 55 ευρω απο λουη

κομπλερ 1-2 και 3-4η με τα ελατηριακια τους 86 ευρω για τα μελη απο κονδωρα...

αρα το 45 που σου ειπε ειναι λιγο.

βαλβολλινες καλες κατω απο 12ευρω το λιτρο δεν υπαρχουν αρα κατι δε παει καλα...

βολαν εγω θα ελεγα να το αφησεις...

κορωνοπηνιο τιμη καλη!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:55:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν είναι να κάνεις κάποια μετατροπή στο σασμαν και το κατεβάσεις, επειδή τα εργατικά κοστίζουν, τότε σε συμφέρει να αλλάξεις και άλλα πράγματα μαζί για να γλιτώσεις μελλοντικά ενα πιθανό ανεβοκατέβασμα σασμαν ήτοι 150e περίπου.

Αυτά που λέει ο Πρόεδρος συμφωνώ απόλυτα αλλά αν αναλογιστεί κάποιος το κόστος δεν ξέρω αν αξίζουν συγκρτικά ειδικά για ένα συμβατικό αυτοκίνητο, εξαρταται και την χρήση. Πάντως σίγουρα όλα αυτα κακό δεν θα κάνουν. Το λέω αυτό γιατί μερικές φορές παρασυρόμαστε και αγοράζουμε πράγματα που ουσιαστικά δεν μας είναι χρησιμα. Είναι στην κρίση σου λοιπόν αν τα χρειάζεσαι όλα αυτά.

Πάντως αν θα κατεβάσεις σασμάν σε συμφέρει να αλλάξεις κάποια πράγματα.

Και με τα 2 κορωνοπήνια (14/60 & 16/65) θα δεις διαφορά. Με το 14/60 περισσότερη αλλά ισχύει οτι είπε ο Πρόεδρας και ο Μοδεράτορας. Με το 14/60 θα έχεις προβλ τελικής και γενικά στα ταξίδια οι στροφές του κινητήρα θα είναι αυξημένες με ότι αυτό συνεπάγεται...πχ κατανάλωση

Επίσης το βολάν για κάποιον που ξέρει είναι απλή υπόθεση για κάποιον αδαή όμως δεν είναι απλό, αν και είναι δουλειά τορναδόρου αυτή.

Α! κορωνοπήνιο 16/65 πουλάει ενας φίλος μου γύρω στα 150, αν θες ινφο στείλε πμ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:59:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gr@lly έγραψε:
Βολάν Ελάφρωμα ζύγισμα 80Ε. Πες μου που...
Μιλάμε για πάνω απο 130 ευρο.
Τεσπά ελπίζω να τον εμπιστεύεσε στο ελάφρωμα
μην γίνει τίποτα το υπερβολικό και ψάχνεις να βρεις γιατι το αμάξι
δεν τραβάει... Παίζει ρόλο να είναι προσεγμένο..


Βολάν ελάφρωμα ζύγισμα σε γνωστό συνεργείο της Αθήνας τόσο εχει...80e έξω τα εργατικά όμως. Αν θες σου στέλνω πμ να σου πω που...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mafia206 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v stage 2 light...!

Ένταξη: 18 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 107
Τόπος: ΙΛΙΣΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 15:55:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ήσασταν όλοι κατατοπιστικότατοι,ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!!

Αργότερα έχω σκοπό να πειράξω το μοτέρ με εκκεντροφόρους και πολλαπλή από rallye καθώς και πρόγραμμα,κάτι που σημαίνει ότι θα μετατόπιστεί και ο κόφτης.Οπότε με αυτό το σκεπτικό ποιό διαφορικό ταιριάζει στην περίπτωση??Επίσης σκεφτείτε ότι τα ταξιδάκια είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα...

Αλήθεια δεν θα μπορούσε ν'αλλαχτεί το γρανάζι της 5ης με άλλο ώστε να μην δημιουργείται αυτό που αναφέρατε πιο πάνω??Ή θα έχουμε άλλα προβλήματα μήπως??

Και κάτι άλλο,το short swift για να τοποθετηθεί πρέπει να κατέβει το σαζμάν ή μπαίνει από πάνω??Αν είναι να το βάλω αργότερα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 16:02:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καμία σχέση με το σασμάν
Είναι ανεξάρτητο.
Είτε shortshift είτε quickshift είτε πυργολεβιε έχουν να κάνουν με τα μοχλικα και καμία σχέση με ότι γίνεται μέσα στο σασμάν.
οπότε τα βάζεις όποτε θες.

αν το αμάξι φτιχτεί και ανέβει κόφτης (αλλά να έχεις δύνα μη εκεί πάνω.... όχι απλά να στροφάρει....) κλπ κλπ τότε με 14/60 θα είσαι ακόμα καλύτερα.
Το γρανάζι 5ης μπορεί να αλλάξει με μακρύτερο απλά θα πρέπει γενικώς να προσέχεις όταν θα κατεβάζεις από 5η σε 4η ότι οι στροφές θα ανεβαίνουν αρκετά. Wink

Αυτά Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 16:03:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

14/60 με αλλαγμενη 5η ετοιμαζομαι να βαλω εγω στο πολυ αμεσο μελλον...
(εγω εχω και εκκεντροφορ106 με προγραμμα)

16/65 εχει ηδη βαλει ενα μελλος σε μαμα 206 1.6..

θα ελεγα αφου ειναι τοσο καινουργιο το αμαξι σου(06) να βαλεις μονο βαλβολινες και να αφησεις τα υπολοιπα για μετα....


επισης το βολαν δεν ειναι και 100% οφθαλμοφανη τα αποτελεσματα του...κοινως καποιοι εχουν ενστασεις!
η τελεια ζυγοσταθμιση δε ειναι αδυνατη στο βολαν αρα και οι πιθανοτητες λαθους υπαρκτες!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 16:03:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για την σχέση μετάδοσης αυτό που λες είναι πολύ καλό, ενα κοντό κορωνοπήνιο με μακρυ γρανάζι 5ης για τα ταξίδια.
Arrow Αλλά αν δυναμώσεις πολύ το αμάξι σου ένα κοντό κορωνοπήνιο δεν θα ηταν καλό, τουλάχιστον για κοντρα, μιας και δεν θα άπλωνε.
Πίστευω το 14/60 όμως να σου ναι μια χαρά, ειδικά μέχρι 150 άλογα ειναι άριστο κατά την γνώμη μου!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3651s (PHP: 63% - SQL: 37%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on