Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mafia206 (Γιώργος) Μέλος
Peugeot 206 1.6 16v stage 2 light...!
Ένταξη: 18 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 107 Τόπος: ΙΛΙΣΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 12:12:12 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βελτίωση στις αλλαγές ταχυτήτων στο 206! |
|
|
Μετά από συζήτηση που είχα με γνωστό μηχανικό μου πρότεινε τα εξής πράγματα για να βελτιώσω την μετάδοση:
-Βάση Powerflex
-Κόμπλερ 1ης κ 2ας Peugeot Sport
-Κορωνοπήνιο αλλάγη με 16/65
-Αλλαγή βαλβολίνης
-Short swift δικό του
-και με την ευκαιρία αφου κατεβάζουμε σαζμάν να κάνει ζύγισμα/ελάφρωμα του βολάν
Ας σημειωθεί ότι το μοτέρ είναι 1.6 16v μοντ. τέλη 2005 και μόνο με σκούπα και τελικό και φοράω 16'' ζάντες.Αργότερα θα φτιαχτεί και το μοτέρ επειδή ακόμα βρίσκεται στην εγγύηση.
Οταν πήγα στο μαγαζί του δοκίμασα ένα 206 150ps με όλα τα παραπάνω καλούδια εκτός από το διαφορικό(φορόυσε πιο κοντό) και η αίσθηση του σαζμάν ήταν λες και οδηγούσα άλλο αυτοκίνητο.Πολύ σαφές κούμπωμα και γρηγορες αλλάγες.Βέβαια δεν ξέρω πόσο ταλαιπωρημένο ήταν αλλά οι σχέσεις ήθελαν δύναμη για κουμπώσουν σωστά...
Οι ενδοιασμοί μου είναι αν είναι αξιόπιστο ένα μεταχειρισμένο διαφορικό,θ'αντέξει??Με το κοντέρ τελικά υπάρχει πρόβλήμα?
Επίσης το ελάφρωμα μήπως κάνει μεγάλυτερο κακό απ'ότι καλό ακόμα και αν αργότερα βελτιώσω και το μοτέρ??
Ακόμα και για το short swift έχουν ακουστεί τόσα πολλά και δεν το έχω σε μεγάλη εκτίμηση..
Επειδή τα λεφτά είναι αρκετά δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει μια τέτοια μετατροπή.Εχει κάνει κάποιος κάτι παρόμοιο??Ακούω γνώμες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 12:27:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γνώμη μου
για την βάση,μάλλον εννοείς του κιβωτίου και η διαφορά με την εργοστασιακή είναι στην ελαστικότητα/ανθεκιτκότητα. Στον επιλογέα δεν νομίζω να δεις κάποια διαφορά και δεν υπάρχει λόγος να την αλλάξεις αν δεν σου σπάσει αυτή που εχεις.
Μια από τα ιδια για το κομπλερ, αν δεν χαλάσει γιατί να το αλλάξεις? Συνήθως τα κομπλερ δεν χαλάνε΄απ' οτι ξέρω, τα γαλλικά πάσχουν απο συχρονιζέ (το ακριβώς αντίθετο σε σκοπό γρανάζι του κιβωτίου από το κομπλερ)
Το 16/65 θα βοηθούσε σημαντικά στις επιδόσεις και κυρίως ρεπριζ του 206 σου μιας και το δικο σου κιβώτιο είναι αρκετά μακρύ. Ίσως κατά τη γνώμη μου το 14/60 (αν το βρεις ομως) να ήταν προτιμότερο.
Βαλβολίνη σίγουρα λέει... το γιατί θα το καταλάβεις αν ήδη δεν το ξέρεις αν διαβάσεις το σχετικό τόπικ στο φορουμ
Το ελάφρωμα του βολάν είναι μια διαδικασία όπως και το ζύγισμα η οποία είναι αποδοτική αλλά αν γίνει λάθος, δλδ από λάθος άνθρωπο, μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργία.
short shift δικό του εννοείς "ντιζάτο"? Να ξέρεις το ντιζάτο σκληραίνει πού τον επιλογέα.
Σου είπα συνοπτικά την γνώμη μου γι' αυτά που ανέφερες! Ελπίζω να σε βοήθησα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mafia206 (Γιώργος) Μέλος
Peugeot 206 1.6 16v stage 2 light...!
Ένταξη: 18 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 107 Τόπος: ΙΛΙΣΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 12:42:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαση μηχανής εννοώ,την κάτω!Ξέχασα να το γράψω πριν...
Είχα την εντύπωση ότι το κόμπλερ βοηθάει ώστε να μην γρατζουνάει η αλλαγή 1ης - 2ας,να μην κουνιέται το σαζμάν στην αλλαγή...
Το short swift είναι όπως αυτό της b&m απλά ιδιοκατασκευή.
Ευχαριστώ για την βοήθεια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Μέλος
206 CC
Ένταξη: 04 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 125 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:06:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γράψε μας και το κόστος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mafia206 (Γιώργος) Μέλος
Peugeot 206 1.6 16v stage 2 light...!
Ένταξη: 18 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 107 Τόπος: ΙΛΙΣΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:17:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
-Βάση Powerflex: 80 Ευρω
-Ζυγισμα/ελάφρωμα βολάν: 80 ευρώ
-Κόμπλερ 1ης-2ας Peugeot sport: 45 ευρώ
-Κορωνοπήνιο 16/65: 200 ευρώ
-Βαλβολίνες : 18 ευρώ
-short swift: 100 ευρώ
-Εργασία: 300 Ευρώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:27:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Γνώμη μου
για την βάση,μάλλον εννοείς του κιβωτίου και η διαφορά με την εργοστασιακή είναι στην ελαστικότητα/ανθεκιτκότητα. Στον επιλογέα δεν νομίζω να δεις κάποια διαφορά και δεν υπάρχει λόγος να την αλλάξεις αν δεν σου σπάσει αυτή που εχεις. |
Δεν είναι έτσι αυτό. Η βάση (κόντρα μηχανής) της powerflex είναι από πολυουρεθάνη και είναι αρκετά πιο σκληρή απ'ότι η μαμά. Αυτό σημαίνει ότι μειώνονται οι μετατωπίσεις του μοτέρ κατά τις αλλαγές (και στα άσε-πάτα). Σαν αποτέλεσμα ευθυγραμίζονται καλύτερα οι αλλαγές των ταχυτήτων. Ως μειονέκτημα της βελτίωσης αυτής είναι ένα μικρό τρέμουλο στο ρελαντί που συνηθιζεται εύκολα και γρήγορα.
plaketokofths έγραψε: | Μια από τα ιδια για το κομπλερ, αν δεν χαλάσει γιατί να το αλλάξεις? Συνήθως τα κομπλερ δεν χαλάνε΄απ' οτι ξέρω, τα γαλλικά πάσχουν απο συχρονιζέ (το ακριβώς αντίθετο σε σκοπό γρανάζι του κιβωτίου από το κομπλερ). |
Κατά ένα περίεργο τρόπο, αλλάζοντας τα κόμπλερ, τα γρατζουνίσματα σταματάνε. Αυτό σημαίνει ότι εξαρχής φταίνε αυτά και ας λέμε εμείς ότι φταίνε τα συγχρονιζέ. Τα κόμπλερ της PS είναι γρανάζια με επιπλέον θερμική επεξεργασία που αντέχουν παραπάνω φορτίο. Τα έδινε η PS για την βελτίωση του κιβωτίου στα miniGrA και όσοι τα έχουν φορέσει σταματήσαν να παραπονιούνται για γρατζουνίσματα πάνω από τις 5.500 στροφές.
plaketokofths έγραψε: | Το 16/65 θα βοηθούσε σημαντικά στις επιδόσεις και κυρίως ρεπριζ του 206 σου μιας και το δικο σου κιβώτιο είναι αρκετά μακρύ. Ίσως κατά τη γνώμη μου το 14/60 (αν το βρεις ομως) να ήταν προτιμότερο. |
Συμφωνώ για το 14/60 αλλά με τον κόφτη μαμά δεν θα έχει καθόλου τελική. Θεωρητικά σήμερα τερματίζει στα 226.92 χιλιόμετρα στις 6.500 στροφές πρακτικά όμως φτάνει έως τις 6.000 σε κατηφόρα που είναι 210 χλμ. με το 16/65 θα έχει 194 στις ίδιες στροφές ενώ με το 14/60 θα έχει 184!!! Αντε επειδή θα είναι πιο κοντό θα φορτώνει 6.200 που θα είναι 190 χλμ τελική!
Στα αυτοκίνητα με μαμά κόφτη έως το 16/65 είναι καλά ενώ με βελτιωμένο μοτέρ και κόφτη πάνω από τις 7.000 προτείνεται το 14/60
Τώρα για τα υπόλοιπα που ρωτάει το παιδί, συμφωνώ απόλυτα με το ελάφρωμα του Βολάν, βοηθάει πολύ στην ευστροφία. Αν ο μηχανικός σου το κάνει συχνά (και το ξέρεις καλά από ζωντανά παραδείγματα αυτό) προχώρα.
Για το ShortShift εξαρτάται πιό. Δεν έχω πειστεί ακόμα για όλα αυτά... (προσωπικά πάντα). Πολλοί που έχουν είτε ShortShift είτε QuickShift ή ακόμα και πυργολεβιέδες είναι ευχαριστημένοι. Εγώ ακόμα προσπαθώ να μετρήσω ποσοτικά (δε δευτερόλεπτα δηλαδή) την αποδοτικότητά τους...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:29:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mafia206 έγραψε: | -Βάση Powerflex: 80 Ευρω
-Ζυγισμα/ελάφρωμα βολάν: 80 ευρώ
-Κόμπλερ 1ης-2ας Peugeot sport: 45 ευρώ
-Κορωνοπήνιο 16/65: 200 ευρώ
-Βαλβολίνες : 18 ευρώ
-short swift: 100 ευρώ
-Εργασία: 300 Ευρώ |
Την βάση την βρίσκεις νομίζω 50-60 ευρώ (αν έχει ακόμα τόσο)
Βολάν είναι καλή η τιμή
Το ίδιο και το κόμπλερ
Κορωνοπήνιο 16/65 βρίσκεις καλό και με 150 ευρώ
Για τα υπόλοιπα καλά είναι.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Μέλος
206 CC
Ένταξη: 04 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 125 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:30:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thanks |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:33:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά τα έπιασες όλα μαζί και θα μπερδευτείς.
Υπάρχουν τα περισσότερα ήδη γραμμένα
Συνοπτικά λοιπόν:
Βάση μηχανής να βάλεις.
Η διαφορά στις αλλαγές είναι απίστευτη...
Το μοτερ είναι αρκετά πιο ακίνητο πλέον.
Ακόμα και όταν είναι καινούργια η μαμά δεν έχει καμία σχέση με την powerflex.
Δες αυτό: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=1187
για τα κομπλερ κλπ κλπεπίσης να τα αλλάξεις αν γουστάρεις γρηγορες αλλαγές στον κόφτη γιατί τα μαμά αδυνατούν να ανταπεξέλθουν όπως πρέπει. Δουλέυουν μεν αλλά τα PS δουλευουν πολύ καλύτερα.
κ/π ΑΛΛΗ ΦΑΣΗ...
Το 16/65 για ΜΑΜΑ μοτερ (κόφτη/εκκεντροφόρους κλπ κλπ) είναι ιδανικό και ζωντανευει το μοτερ χωρίς να χαλάει τελικές/καταναλώσεις κλπ κλπ
Βαλβολίνη ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ... elf trp 75/80 εξαιρετικά απλό...
για shortshift και τα ρεστα http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=7130
για βολάν είναι άλλο κεφάλαιο
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:43:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βολάν Ελάφρωμα ζύγισμα 80Ε. Πες μου που...
Μιλάμε για πάνω απο 130 ευρο.
Τεσπά ελπίζω να τον εμπιστεύεσε στο ελάφρωμα
μην γίνει τίποτα το υπερβολικό και ψάχνεις να βρεις γιατι το αμάξι
δεν τραβάει... Παίζει ρόλο να είναι προσεγμένο.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:46:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βαση 55 ευρω απο λουη
κομπλερ 1-2 και 3-4η με τα ελατηριακια τους 86 ευρω για τα μελη απο κονδωρα...
αρα το 45 που σου ειπε ειναι λιγο.
βαλβολλινες καλες κατω απο 12ευρω το λιτρο δεν υπαρχουν αρα κατι δε παει καλα...
βολαν εγω θα ελεγα να το αφησεις...
κορωνοπηνιο τιμη καλη! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:55:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν είναι να κάνεις κάποια μετατροπή στο σασμαν και το κατεβάσεις, επειδή τα εργατικά κοστίζουν, τότε σε συμφέρει να αλλάξεις και άλλα πράγματα μαζί για να γλιτώσεις μελλοντικά ενα πιθανό ανεβοκατέβασμα σασμαν ήτοι 150e περίπου.
Αυτά που λέει ο Πρόεδρος συμφωνώ απόλυτα αλλά αν αναλογιστεί κάποιος το κόστος δεν ξέρω αν αξίζουν συγκρτικά ειδικά για ένα συμβατικό αυτοκίνητο, εξαρταται και την χρήση. Πάντως σίγουρα όλα αυτα κακό δεν θα κάνουν. Το λέω αυτό γιατί μερικές φορές παρασυρόμαστε και αγοράζουμε πράγματα που ουσιαστικά δεν μας είναι χρησιμα. Είναι στην κρίση σου λοιπόν αν τα χρειάζεσαι όλα αυτά.
Πάντως αν θα κατεβάσεις σασμάν σε συμφέρει να αλλάξεις κάποια πράγματα.
Και με τα 2 κορωνοπήνια (14/60 & 16/65) θα δεις διαφορά. Με το 14/60 περισσότερη αλλά ισχύει οτι είπε ο Πρόεδρας και ο Μοδεράτορας. Με το 14/60 θα έχεις προβλ τελικής και γενικά στα ταξίδια οι στροφές του κινητήρα θα είναι αυξημένες με ότι αυτό συνεπάγεται...πχ κατανάλωση
Επίσης το βολάν για κάποιον που ξέρει είναι απλή υπόθεση για κάποιον αδαή όμως δεν είναι απλό, αν και είναι δουλειά τορναδόρου αυτή.
Α! κορωνοπήνιο 16/65 πουλάει ενας φίλος μου γύρω στα 150, αν θες ινφο στείλε πμ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 13:59:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gr@lly έγραψε: | Βολάν Ελάφρωμα ζύγισμα 80Ε. Πες μου που...
Μιλάμε για πάνω απο 130 ευρο.
Τεσπά ελπίζω να τον εμπιστεύεσε στο ελάφρωμα
μην γίνει τίποτα το υπερβολικό και ψάχνεις να βρεις γιατι το αμάξι
δεν τραβάει... Παίζει ρόλο να είναι προσεγμένο.. |
Βολάν ελάφρωμα ζύγισμα σε γνωστό συνεργείο της Αθήνας τόσο εχει...80e έξω τα εργατικά όμως. Αν θες σου στέλνω πμ να σου πω που... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mafia206 (Γιώργος) Μέλος
Peugeot 206 1.6 16v stage 2 light...!
Ένταξη: 18 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 107 Τόπος: ΙΛΙΣΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 15:55:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ήσασταν όλοι κατατοπιστικότατοι,ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!!
Αργότερα έχω σκοπό να πειράξω το μοτέρ με εκκεντροφόρους και πολλαπλή από rallye καθώς και πρόγραμμα,κάτι που σημαίνει ότι θα μετατόπιστεί και ο κόφτης.Οπότε με αυτό το σκεπτικό ποιό διαφορικό ταιριάζει στην περίπτωση??Επίσης σκεφτείτε ότι τα ταξιδάκια είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα...
Αλήθεια δεν θα μπορούσε ν'αλλαχτεί το γρανάζι της 5ης με άλλο ώστε να μην δημιουργείται αυτό που αναφέρατε πιο πάνω??Ή θα έχουμε άλλα προβλήματα μήπως??
Και κάτι άλλο,το short swift για να τοποθετηθεί πρέπει να κατέβει το σαζμάν ή μπαίνει από πάνω??Αν είναι να το βάλω αργότερα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 16:02:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καμία σχέση με το σασμάν
Είναι ανεξάρτητο.
Είτε shortshift είτε quickshift είτε πυργολεβιε έχουν να κάνουν με τα μοχλικα και καμία σχέση με ότι γίνεται μέσα στο σασμάν.
οπότε τα βάζεις όποτε θες.
αν το αμάξι φτιχτεί και ανέβει κόφτης (αλλά να έχεις δύνα μη εκεί πάνω.... όχι απλά να στροφάρει....) κλπ κλπ τότε με 14/60 θα είσαι ακόμα καλύτερα.
Το γρανάζι 5ης μπορεί να αλλάξει με μακρύτερο απλά θα πρέπει γενικώς να προσέχεις όταν θα κατεβάζεις από 5η σε 4η ότι οι στροφές θα ανεβαίνουν αρκετά.
Αυτά
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 16:03:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
14/60 με αλλαγμενη 5η ετοιμαζομαι να βαλω εγω στο πολυ αμεσο μελλον...
(εγω εχω και εκκεντροφορ106 με προγραμμα)
16/65 εχει ηδη βαλει ενα μελλος σε μαμα 206 1.6..
θα ελεγα αφου ειναι τοσο καινουργιο το αμαξι σου(06) να βαλεις μονο βαλβολινες και να αφησεις τα υπολοιπα για μετα....
επισης το βολαν δεν ειναι και 100% οφθαλμοφανη τα αποτελεσματα του...κοινως καποιοι εχουν ενστασεις!
η τελεια ζυγοσταθμιση δε ειναι αδυνατη στο βολαν αρα και οι πιθανοτητες λαθους υπαρκτες! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 16:03:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για την σχέση μετάδοσης αυτό που λες είναι πολύ καλό, ενα κοντό κορωνοπήνιο με μακρυ γρανάζι 5ης για τα ταξίδια.
Αλλά αν δυναμώσεις πολύ το αμάξι σου ένα κοντό κορωνοπήνιο δεν θα ηταν καλό, τουλάχιστον για κοντρα, μιας και δεν θα άπλωνε.
Πίστευω το 14/60 όμως να σου ναι μια χαρά, ειδικά μέχρι 150 άλογα ειναι άριστο κατά την γνώμη μου! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|