Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 18:15:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στους γνωστες...
ποιο ειναι το ιδανικο κορωνοπηνιο που προτεινετε για κοφτη 8000-8500σαλ? φυσικα μιλαμε για οχι νορμαλ αμαξι...
θελω να πει καποιος που το εχει κανει για τι κοστος μιλαμε...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 20:34:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για ολοκληρωμένη δουλειά... με κόφτη τόσο ψηλά ένα 13/59 (4,53:1)φαντάζει ιδανικό.. ίσως και το 13/61(4,692:1) του 307 1,6 16V, με το δεύτερο να είναι ακόμα κοντύτερο
θεωρητικά τώρα με το 13/61 και διάσταση ελαστικού 205/45/16 και κόφτη 8500rpm έχουμε τελική ανα σχέση στον κόφτη
1η 59.51
2α 104.28
3η 149.85
4η 192.93
5η 238.11
αντίστοιχα με το 13/59
1η 61.64
2α 108.01
3η 155.21
4η 199.83
5η 246.63
Διαλέγεις και παίρνεις
Τώρα υπάρχει το εξής θέμα... Αν σ'αρεσει το 1ο σετ αλλα θες παραπάνω τελική στην 5η σου αλλάζει γρανάζι πέμπτης με ένα απο 1400 (αντέχει 1000%)
και έχεις με τον συνδιασμό του 13/61
5η στις 8500rpm 265.12km/h έτσι για το ταξιδιάρικο του αυτοκινήτου και το αξιόπιστο στα ταξίδια... να μην κοκκινίζει το πράμα...
με νορμαλ 5η στα 200 έχεις 7139.43rpm
με 1400αρα 5η στα 200 έχεις 6412.11rpm
εγώ με κόφτη 7600 έχω τον συνδιαμό με το 13/59 αλλα 5η 1400αρα και συμβαίνει το εξής.. ίσως διαπιστώσει ενα "κρέμμασμα" του μοτερ απο 4η σε 5η αλλα με όλα τα οφελη σε κατανάλωση φθορες α3ιοπιστία κτλ κτλ
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος
vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 21:56:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια ερωτηση! Εμεις με τα 1400 τι μπορουμε να βαλουμε για να κανουμε δουλεια; Κανενα κορονωπινιο η γραναζακι καλυτερα;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 22:52:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Για ολοκληρωμένη δουλειά... με κόφτη τόσο ψηλά ένα 13/59 (4,53:1)φαντάζει ιδανικό.. ίσως και το 13/61(4,692:1) του 307 1,6 16V, με το δεύτερο να είναι ακόμα κοντύτερο
.....
Τώρα υπάρχει το εξής θέμα... Αν σ'αρεσει το 1ο σετ αλλα θες παραπάνω τελική στην 5η σου αλλάζει γρανάζι πέμπτης με ένα απο 1400 (αντέχει 1000%)
και έχεις με τον συνδιασμό του 13/61
5η στις 8500rpm 265.12km/h έτσι για το ταξιδιάρικο του αυτοκινήτου και το αξιόπιστο στα ταξίδια... να μην κοκκινίζει το πράμα...
με νορμαλ 5η στα 200 έχεις 7139.43rpm
με 1400αρα 5η στα 200 έχεις 6412.11rpm
εγώ με κόφτη 7600 έχω τον συνδιαμό με το 13/59 αλλα 5η 1400αρα και συμβαίνει το εξής.. ίσως διαπιστώσει ενα "κρέμμασμα" του μοτερ απο 4η σε 5η αλλα με όλα τα οφελη σε κατανάλωση φθορες α3ιοπιστία κτλ κτλ |
Αυτη η ιδεα με την 5η απο 1400 μου αρεσει πολυ αν και με τον κοφτη στις 6600,στην αλλαγη απο 4η σε 5η θα εχουμε 4700 στροφες αντι για 5300 με νορμαλ γραναζι 5ης,κοινως πρεπει να ειναι αρκετα ξενερωτικη...αλλα μπροστα στα γιουροφραγκα που θα σπαταταλουνται στο ταξιδι....
Για μενα που σκεφτομαι για κανα ραλισιο εκκεντροφορο αργοτερα και κοφτη γυρω στις 7000-7200 και το 4,286 διαφορικο του 1400 καλο φαινεται,αν τα παρεις και μαζι απο το ιδιο κιβωτιο ισως συμφερει
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΤΕΣ
Ολα τα διαφορικα ειναι το ιδιο σε αντοχη
ακουγονται κακα λογια για το 13/59
μπορειτε να μας πειτε ποια αντεχουν
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 06:14:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστιχώς τα διαφορικά δεν έχουν την ιδια αντοχή και όντως το 13/59 δεν αντέχει και πολλά πολλά.. ΑΛΛΑ... το ελληνικό δαιμόνιο βρήκε την ΛΥΣΗ!!!
Το πρόβλημα της αντοχής δεν έγκειτε στο γρανάζι το ιδιο το οποίο αντέχει κανονικά και με τον νομο αλλα στο κουπ, δηλαδη τα εντόσθια του διαφορικού (πλανήτες δορυφόροι, αξονας συγκράτησης δορυφόρων)
Άν πάρουμε ένα γρανάζι 59ρι (απο 13/59) τί πρέπει να κάνουμε...
Στο συνεργείο πρέπει να ξεπρεσσάρουμε το κούπ που φοράει και να πρεσσάρουμε ξανά είτε το μανίσιο κουπ του 206 1,6 16V είτε το κούπ του Ραλλύε που έχει λίαν ανθεκτικά εντόσθια.. Στην συνέχεια θα πρέπει να κάνουμε μια επίσκεψη στον Μπούμπη για να μας τα κολήσει γιατι αμα τα αφήσουμε με σκέτο πρσάρισμα το μόνο σίγουρο είναι οτι θα πατινάρει η κορώνα επάνω στο κούπ. Αυτα.....
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 06:55:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: | Μια ερωτηση! Εμεις με τα 1400 τι μπορουμε να βαλουμε για να κανουμε δουλεια; Κανενα κορονωπινιο η γραναζακι καλυτερα; |
Εσείς (όχι εγώ διότι το έχω ήδη! ) να βάλετε κάτι από το 1.400 XS με τα 90 άλογα... Έχω αρχίζει το "σπάσιμο" του αμαξιού σιγά σιγά και διαπιστώνω πως το αμάξι έχει μεν δύναμη αλλά το κιβώτιο είναι που κάνει όλη την δουλειά...
1ες, 2ες μέχρι τις 5.500 τις αφήνει όλες στο δρόμο κάτω... Ειλικρινά μου φαίνεται πολύ μα πολύ δυνατό το 16ν 90άρι...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 09:58:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 13αρι rallye φορούσε 13/59 με χοντρά πλανητοδορυφόρια επίσης. Αν βρεις τέτοιο δε χρειάζεται το ξεπρεσάρισμα. Το που θα βρεις είναι άλλου παπά ευαγγέλιο....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 10:03:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νικολα ευχαριστω για τις πολυτιμες πληροφοριες σου...
ωστοσο αν μπορεις απαντησε μου για τι κοστος μιλαμε περιπου...
το ρωτω διοτι αν ειναι να μου παει κανα 1000ρικο + τοτε με αυτα τα λεφτα περνω σχεσεις απο την Quaife οπου εκει κανω οτι θελω...
τωρα αν ειναι κανα 500αρι 600αρι τοτε πραγματικα αξιζει...
προσωπικα βλεπω σαν καλυτερη λυση το 13/61 με μακρια 5η αφου ετσι κι αλλιως το "παιχνιδι" παιζεται στις 4 πρωτες σχεσεις δηλαδη μεχρι τα 190 χλμ περιπου... και εχεις και την πιο μακρια 5η για να μην μας φευγει η ψυχη στα ταξιδια...
βλεπουμε και κανουμε... παντως πριν δουμε σχεσεις, περιμενουμε να δουμε πως και ποση δυναμη θα βγαλουμε με τον DTA για να τσεκαρουμε τις καμπυλες δυναμης και ροπης και μετα να αποφασισουμε...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 10:28:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ με το 1.400 που πάω; Βάζω κορωνοπηνίο από 1.100;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 10:50:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσυ πας είτε σε 14/60 απο 106 1,4 xsi είτε σε 13/59 απο 106 1.3 rallye
Με δεδομενο οτι εσυ φοράς 16/65 δηλ 4,063 θα πας σε 4,29 για το πρωτο ή 4,54 για το δευτερο.Το πρωτο ειναι 5% πιο κοντο και το 2ο ειναι 11%.Αν κάνεις ταξίδια το πρωτο ειναι καλύτερο.Αν ανεβοκατεβαινεις βουνα τοτε η επιλογη σου ειναι το 4,54.Διαλέγεις και παιρνεις.Εξαρταται παντα απο την διαμετρο των ελαστικων σου,το ποσες στροφες ανεβαζει με 5η το αυτοκινητο και τι τελικη θελεις να εχεις
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 11:05:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλλον για το πρώτο θα πάω, μιας και είμαι ταξιδιάρης. Ελαστικά φοράω 185/60/14... Η τελική αν και δεν με ενδιαφέρει, πόσο θα πάει με το 14/60; Τώρα πιάνω 170-5 άνετα και 180+ με πίεση και υπομονή
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 11:25:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλιππε εχεις βαλει λαθος λαστιχο..Δεν φοραει 195/50/15 αλλα 185/60/14.
Ζηση απ οτι βλεπω ανεβαζεις τωρα μεχρι 5000rpm.Με δεδομενο οτι θα ανεβαζεις αλλες 500rpm σιγουρα λογω κοντου βηματος και με τα λαστιχα που μου λες οτε θα εχεις με 5η τελική στις 5500 182 χαω με το 4,29 και 170 με το 4,54 την στιγμη που τωρα στις 5000 βγαζεις 174 χαω.Το ζητημ αδεν ειναι ποσα θα πιασεις αλλα ποσο γρήγορα θα τα πιασεις...Κοινως μπορει να εχεις 170 τελικη με το 4,54 αλλα θα τα πιανεις σε dt χωρις πιεση και υπομονη.Το ιδιο ισχυει και για το 4,29
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 11:28:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα πινακακια γινανε με τα λαστιχα που φοραω εγω
195/50/15 διαμετρο κοντα στην μαμα 175/65/14 !
τα 195/50/15 εχουν διαμετρο 57,6 εκ
κ τα 175/65/14 εχουν 58,31 εκ
Το μεγάλο πλεονέκτημα ενός πιο "κοντού" κορωνοπήνιου είναι σε σφικτή διαδρομή αλλά και σε ρεπρίζ. Εκεί πραγματικά είναι πολύ ευχάριστο . Όσο για την μετακίνση στην πόλη? Επίσης κανένα πρόβλημα! Αντιθέτως, τα πράγματα γίνονται καλύτερα. Το αυτοίνητο γίνεται πιο ευχάριστο και πιο.. "ευκίνητο". Έχετε την αίσθηση οτι ο κινητήρας δεν "κρεμάει" πουθενά ιδίως όταν κινήστε σε χαλαρούς ρυθμούς .
To μεγάλο μειονέκτημα ενός κοντύτερου κορωνοπήνιου είναι το ταξίδι. Εκεί ο κινητήρας καταπονείται περισσότερο μιας και αναγκάζεται να δουλεύει συνεχώς σε υψηλότερες στροφές για να ταξιδέψετε με την ταχύτητα (τα km/hr) που ταξιδεύατε πριν.
Βέβαια τα πάντα στην εξέλιξη ενός αυτοκινήτου είναι θέμα ισορροπιών και για να κερδίσουμε κάτι κάνουμε υποχωρήσεις.
Όπως πάντα λοιπόν, έτσι και τώρα, πριν την οποιαδήποτε αλλαγη πρέπει να έχουμε "ζυγίσει" τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com
Έχει επεξεργασθεί από τον/την PHSYBORG στις Τετ 09 Ιούν 2004, 13:45:10, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 12:39:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομιζα πως απαντουσες στον Ζήση
ΑΚΥΡΟΝ
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 13:26:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως είναι προτιμότερο με την αλλαγή κορωνοπηνίου να αλλάζεται και ο δίσκος - πλατώ ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να φαγωθεί (ειδικά αν δεν κουμπώσει ακριβώς).
Πακέτο κορωνοπηνίο μαζί με ελάφρωμα βολάν περίπου 700ευρώ δεν είναι και λίγα... αλλά το αμάξι γίνεται kabasaki
(ποιός είσαι Ο ΟΜΙΛΩΝ )
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 16:05:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: | Μια ερωτηση! Εμεις με τα 1400 τι μπορουμε να βαλουμε για να κανουμε δουλεια; Κανενα κορονωπινιο η γραναζακι καλυτερα; |
Εσείς (όχι εγώ διότι το έχω ήδη! ) να βάλετε κάτι από το 1.400 XS με τα 90 άλογα... Έχω αρχίζει το "σπάσιμο" του αμαξιού σιγά σιγά και διαπιστώνω πως το αμάξι έχει μεν δύναμη αλλά το κιβώτιο είναι που κάνει όλη την δουλειά...
1ες, 2ες μέχρι τις 5.500 τις αφήνει όλες στο δρόμο κάτω... Ειλικρινά μου φαίνεται πολύ μα πολύ δυνατό το 16ν 90άρι... |
το ίδιο σαζμαν με το 1.6 έχουμε ρε σταύρε... αυτό που θέλουν να αλλάξουν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 18:53:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για το φιλτροκουτι της πεζο σπορτ δεν εχω ακουσει κανενα σχολιο και ανησυχω.... σιγουρα 600€ αν ειναι αυτη η τιμη του ειναι εξωφρενικο αλλα γι ανα το βαζει ο γαλλοσ κατι ξερι και απο οτι ειδα φωτο δεν ειναι και μεγαλη η διαφορα απο το να αφησεις το μαμα κουτι και να περασεις σωληνα στη μετωπη..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 19:07:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πΕτΡοS έγραψε: | το ίδιο σαζμαν με το 1.6 έχουμε ρε σταύρε... αυτό που θέλουν να αλλάξουν... |
Και είναι δυνατόν να έχει τόση δύναμη το αμάξι για 1.400? Με συγχωρείς αλλά δεν μπορώ να το πιστέψω! Εγώ πιστεύω πως έχουμε διαφορετική μετάδοση με το 1.6... γι αυτό και τουλάχιστον "έχω την εντύπωση" ότι άν και 1.400άρης, το αμάξι έχει δύναμη
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 20:27:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
glf έγραψε: | Το 13αρι rallye φορούσε 13/59 με χοντρά πλανητοδορυφόρια επίσης. Αν βρεις τέτοιο δε χρειάζεται το ξεπρεσάρισμα. Το που θα βρεις είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.... |
Το 13ρι φορούσε ποιο χοντρά πλανητοδορυφόρια απο τα απλα του 1,4 αλλα ποιο λεπτά απο τα αντίστοιχα του 8V/16V
Το ξέρω γιατι τα παρείγγειλα καινουρια.. τα εβαλα.. τα εσπασα.. και μετά εκανα την μαγκια
Γιαννη (Kouzman) Παρε με τηλέφωνο να στα πώ αναλυτικά δεν τα πάω καλά με τα γραπτά... Εκθεση... 11 είχα...
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|