PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Κορωνοπήνια ΜΑ (part 1)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 18:15:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στους γνωστες...

ποιο ειναι το ιδανικο κορωνοπηνιο που προτεινετε για κοφτη 8000-8500σαλ? φυσικα μιλαμε για οχι νορμαλ αμαξι...

θελω να πει καποιος που το εχει κανει για τι κοστος μιλαμε...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 20:34:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για ολοκληρωμένη δουλειά... με κόφτη τόσο ψηλά ένα 13/59 (4,53:1)φαντάζει ιδανικό.. ίσως και το 13/61(4,692:1) του 307 1,6 16V, με το δεύτερο να είναι ακόμα κοντύτερο

θεωρητικά τώρα με το 13/61 και διάσταση ελαστικού 205/45/16 και κόφτη 8500rpm έχουμε τελική ανα σχέση στον κόφτη

1η 59.51
2α 104.28
3η 149.85
4η 192.93
5η 238.11

αντίστοιχα με το 13/59

1η 61.64
2α 108.01
3η 155.21
4η 199.83
5η 246.63


Διαλέγεις και παίρνεις

Τώρα υπάρχει το εξής θέμα... Αν σ'αρεσει το 1ο σετ αλλα θες παραπάνω τελική στην 5η σου αλλάζει γρανάζι πέμπτης με ένα απο 1400 (αντέχει 1000%)

και έχεις με τον συνδιασμό του 13/61

5η στις 8500rpm 265.12km/h έτσι για το ταξιδιάρικο του αυτοκινήτου και το αξιόπιστο στα ταξίδια... να μην κοκκινίζει το πράμα...

με νορμαλ 5η στα 200 έχεις 7139.43rpm
με 1400αρα 5η στα 200 έχεις 6412.11rpm

εγώ με κόφτη 7600 έχω τον συνδιαμό με το 13/59 αλλα 5η 1400αρα και συμβαίνει το εξής.. ίσως διαπιστώσει ενα "κρέμμασμα" του μοτερ απο 4η σε 5η αλλα με όλα τα οφελη σε κατανάλωση φθορες α3ιοπιστία κτλ κτλ




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


vw passat 1.8T

Ένταξη: 24 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 372
Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 21:56:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια ερωτηση! Εμεις με τα 1400 τι μπορουμε να βαλουμε για να κανουμε δουλεια; Κανενα κορονωπινιο η γραναζακι καλυτερα;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 22:52:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Για ολοκληρωμένη δουλειά... με κόφτη τόσο ψηλά ένα 13/59 (4,53:1)φαντάζει ιδανικό.. ίσως και το 13/61(4,692:1) του 307 1,6 16V, με το δεύτερο να είναι ακόμα κοντύτερο
.....
Τώρα υπάρχει το εξής θέμα... Αν σ'αρεσει το 1ο σετ αλλα θες παραπάνω τελική στην 5η σου αλλάζει γρανάζι πέμπτης με ένα απο 1400 (αντέχει 1000%)

και έχεις με τον συνδιασμό του 13/61

5η στις 8500rpm 265.12km/h έτσι για το ταξιδιάρικο του αυτοκινήτου και το αξιόπιστο στα ταξίδια... να μην κοκκινίζει το πράμα...

με νορμαλ 5η στα 200 έχεις 7139.43rpm
με 1400αρα 5η στα 200 έχεις 6412.11rpm

εγώ με κόφτη 7600 έχω τον συνδιαμό με το 13/59 αλλα 5η 1400αρα και συμβαίνει το εξής.. ίσως διαπιστώσει ενα "κρέμμασμα" του μοτερ απο 4η σε 5η αλλα με όλα τα οφελη σε κατανάλωση φθορες α3ιοπιστία κτλ κτλ


Αυτη η ιδεα με την 5η απο 1400 μου αρεσει πολυ αν και με τον κοφτη στις 6600,στην αλλαγη απο 4η σε 5η θα εχουμε 4700 στροφες αντι για 5300 με νορμαλ γραναζι 5ης,κοινως πρεπει να ειναι αρκετα ξενερωτικη...αλλα μπροστα στα γιουροφραγκα που θα σπαταταλουνται στο ταξιδι....

Για μενα που σκεφτομαι για κανα ραλισιο εκκεντροφορο αργοτερα και κοφτη γυρω στις 7000-7200 και το 4,286 διαφορικο του 1400 καλο φαινεται,αν τα παρεις και μαζι απο το ιδιο κιβωτιο ισως συμφερει

Arrow ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΤΕΣ Exclamation
Ολα τα διαφορικα ειναι το ιδιο σε αντοχη Question Question Question
ακουγονται κακα λογια για το 13/59 Exclamation
μπορειτε να μας πειτε ποια αντεχουν Question




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 06:14:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστιχώς τα διαφορικά δεν έχουν την ιδια αντοχή και όντως το 13/59 δεν αντέχει και πολλά πολλά.. ΑΛΛΑ... το ελληνικό δαιμόνιο βρήκε την ΛΥΣΗ!!!

Το πρόβλημα της αντοχής δεν έγκειτε στο γρανάζι το ιδιο το οποίο αντέχει κανονικά και με τον νομο αλλα στο κουπ, δηλαδη τα εντόσθια του διαφορικού (πλανήτες δορυφόροι, αξονας συγκράτησης δορυφόρων)


Άν πάρουμε ένα γρανάζι 59ρι (απο 13/59) τί πρέπει να κάνουμε...

Στο συνεργείο πρέπει να ξεπρεσσάρουμε το κούπ που φοράει και να πρεσσάρουμε ξανά είτε το μανίσιο κουπ του 206 1,6 16V είτε το κούπ του Ραλλύε που έχει λίαν ανθεκτικά εντόσθια.. Στην συνέχεια θα πρέπει να κάνουμε μια επίσκεψη στον Μπούμπη για να μας τα κολήσει γιατι αμα τα αφήσουμε με σκέτο πρσάρισμα το μόνο σίγουρο είναι οτι θα πατινάρει η κορώνα επάνω στο κούπ. Αυτα.....




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 06:55:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε:
Μια ερωτηση! Εμεις με τα 1400 τι μπορουμε να βαλουμε για να κανουμε δουλεια; Κανενα κορονωπινιο η γραναζακι καλυτερα;


Εσείς (όχι εγώ διότι το έχω ήδη! Cool ) να βάλετε κάτι από το 1.400 XS με τα 90 άλογα... Έχω αρχίζει το "σπάσιμο" του αμαξιού σιγά σιγά και διαπιστώνω πως το αμάξι έχει μεν δύναμη αλλά το κιβώτιο είναι που κάνει όλη την δουλειά...

1ες, 2ες μέχρι τις 5.500 τις αφήνει όλες στο δρόμο κάτω... Ειλικρινά μου φαίνεται πολύ μα πολύ δυνατό το 16ν 90άρι... Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 09:58:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 13αρι rallye φορούσε 13/59 με χοντρά πλανητοδορυφόρια επίσης. Αν βρεις τέτοιο δε χρειάζεται το ξεπρεσάρισμα. Το που θα βρεις είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.... Smile


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 10:03:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νικολα ευχαριστω για τις πολυτιμες πληροφοριες σου...
ωστοσο αν μπορεις απαντησε μου για τι κοστος μιλαμε περιπου...

το ρωτω διοτι αν ειναι να μου παει κανα 1000ρικο + τοτε με αυτα τα λεφτα περνω σχεσεις απο την Quaife οπου εκει κανω οτι θελω...

τωρα αν ειναι κανα 500αρι 600αρι τοτε πραγματικα αξιζει...

προσωπικα βλεπω σαν καλυτερη λυση το 13/61 με μακρια 5η αφου ετσι κι αλλιως το "παιχνιδι" παιζεται στις 4 πρωτες σχεσεις δηλαδη μεχρι τα 190 χλμ περιπου... και εχεις και την πιο μακρια 5η για να μην μας φευγει η ψυχη στα ταξιδια...

βλεπουμε και κανουμε... παντως πριν δουμε σχεσεις, περιμενουμε να δουμε πως και ποση δυναμη θα βγαλουμε με τον DTA για να τσεκαρουμε τις καμπυλες δυναμης και ροπης και μετα να αποφασισουμε...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 10:28:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ με το 1.400 που πάω; Razz Βάζω κορωνοπηνίο από 1.100;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 10:50:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εσυ πας είτε σε 14/60 απο 106 1,4 xsi είτε σε 13/59 απο 106 1.3 rallye

Με δεδομενο οτι εσυ φοράς 16/65 δηλ 4,063 θα πας σε 4,29 για το πρωτο ή 4,54 για το δευτερο.Το πρωτο ειναι 5% πιο κοντο και το 2ο ειναι 11%.Αν κάνεις ταξίδια το πρωτο ειναι καλύτερο.Αν ανεβοκατεβαινεις βουνα τοτε η επιλογη σου ειναι το 4,54.Διαλέγεις και παιρνεις.Εξαρταται παντα απο την διαμετρο των ελαστικων σου,το ποσες στροφες ανεβαζει με 5η το αυτοκινητο και τι τελικη θελεις να εχεις


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 11:05:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλλον για το πρώτο θα πάω, μιας και είμαι ταξιδιάρης. Ελαστικά φοράω 185/60/14... Η τελική αν και δεν με ενδιαφέρει, πόσο θα πάει με το 14/60; Τώρα πιάνω 170-5 άνετα και 180+ με πίεση και υπομονή Cool


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 11:14:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.xpphotoalbum.com/data/500/87554_29.JPG =4,29 106 XS

http://www.xpphotoalbum.com/data/500/87554_54.JPG =4,53 1,3 Rallye

http://www.xpphotoalbum.com/data/500/87554_063.JPG =4,063 206 1,4

Προσωπικη μου γνωμη ειναι βλεποντας κ αυτα τα πινακακια οτι στο μαμα μοτερ μου με τα λαστιχα μου με αλλο κωροπηνειο το μοτερ θα κουραζεται πολυ !



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 11:25:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλιππε εχεις βαλει λαθος λαστιχο..Δεν φοραει 195/50/15 αλλα 185/60/14.

Ζηση απ οτι βλεπω ανεβαζεις τωρα μεχρι 5000rpm.Με δεδομενο οτι θα ανεβαζεις αλλες 500rpm σιγουρα λογω κοντου βηματος και με τα λαστιχα που μου λες οτε θα εχεις με 5η τελική στις 5500 182 χαω με το 4,29 και 170 με το 4,54 την στιγμη που τωρα στις 5000 βγαζεις 174 χαω.Το ζητημ αδεν ειναι ποσα θα πιασεις αλλα ποσο γρήγορα θα τα πιασεις...Κοινως μπορει να εχεις 170 τελικη με το 4,54 αλλα θα τα πιανεις σε dt χωρις πιεση και υπομονη.Το ιδιο ισχυει και για το 4,29


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 11:28:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα πινακακια γινανε με τα λαστιχα που φοραω εγω
195/50/15 διαμετρο κοντα στην μαμα 175/65/14 !

τα 195/50/15 εχουν διαμετρο 57,6 εκ
κ τα 175/65/14 εχουν 58,31 εκ

Το μεγάλο πλεονέκτημα ενός πιο "κοντού" κορωνοπήνιου είναι σε σφικτή διαδρομή αλλά και σε ρεπρίζ. Εκεί πραγματικά είναι πολύ ευχάριστο . Όσο για την μετακίνση στην πόλη? Επίσης κανένα πρόβλημα! Αντιθέτως, τα πράγματα γίνονται καλύτερα. Το αυτοίνητο γίνεται πιο ευχάριστο και πιο.. "ευκίνητο". Έχετε την αίσθηση οτι ο κινητήρας δεν "κρεμάει" πουθενά ιδίως όταν κινήστε σε χαλαρούς ρυθμούς .

To μεγάλο μειονέκτημα ενός κοντύτερου κορωνοπήνιου είναι το ταξίδι. Εκεί ο κινητήρας καταπονείται περισσότερο μιας και αναγκάζεται να δουλεύει συνεχώς σε υψηλότερες στροφές για να ταξιδέψετε με την ταχύτητα (τα km/hr) που ταξιδεύατε πριν.

Βέβαια τα πάντα στην εξέλιξη ενός αυτοκινήτου είναι θέμα ισορροπιών και για να κερδίσουμε κάτι κάνουμε υποχωρήσεις.
Όπως πάντα λοιπόν, έτσι και τώρα, πριν την οποιαδήποτε αλλαγη πρέπει να έχουμε "ζυγίσει" τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com


Έχει επεξεργασθεί από τον/την PHSYBORG στις Τετ 09 Ιούν 2004, 13:45:10, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 12:39:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομιζα πως απαντουσες στον Ζήση


ΑΚΥΡΟΝ


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 13:26:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως είναι προτιμότερο με την αλλαγή κορωνοπηνίου να αλλάζεται και ο δίσκος - πλατώ ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να φαγωθεί (ειδικά αν δεν κουμπώσει ακριβώς).

Πακέτο κορωνοπηνίο μαζί με ελάφρωμα βολάν περίπου 700ευρώ δεν είναι και λίγα... αλλά το αμάξι γίνεται kabasaki Very happy Very happy
(ποιός είσαι Ο ΟΜΙΛΩΝ Laughing )


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 16:05:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε:
Μια ερωτηση! Εμεις με τα 1400 τι μπορουμε να βαλουμε για να κανουμε δουλεια; Κανενα κορονωπινιο η γραναζακι καλυτερα;


Εσείς (όχι εγώ διότι το έχω ήδη! Cool ) να βάλετε κάτι από το 1.400 XS με τα 90 άλογα... Έχω αρχίζει το "σπάσιμο" του αμαξιού σιγά σιγά και διαπιστώνω πως το αμάξι έχει μεν δύναμη αλλά το κιβώτιο είναι που κάνει όλη την δουλειά...

1ες, 2ες μέχρι τις 5.500 τις αφήνει όλες στο δρόμο κάτω... Ειλικρινά μου φαίνεται πολύ μα πολύ δυνατό το 16ν 90άρι... Wink


το ίδιο σαζμαν με το 1.6 έχουμε ρε σταύρε... αυτό που θέλουν να αλλάξουν... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 18:53:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για το φιλτροκουτι της πεζο σπορτ δεν εχω ακουσει κανενα σχολιο και ανησυχω.... σιγουρα 600€ αν ειναι αυτη η τιμη του ειναι εξωφρενικο αλλα γι ανα το βαζει ο γαλλοσ κατι ξερι και απο οτι ειδα φωτο δεν ειναι και μεγαλη η διαφορα απο το να αφησεις το μαμα κουτι και να περασεις σωληνα στη μετωπη.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 19:07:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πΕτΡοS έγραψε:
το ίδιο σαζμαν με το 1.6 έχουμε ρε σταύρε... αυτό που θέλουν να αλλάξουν... Wink


Και είναι δυνατόν να έχει τόση δύναμη το αμάξι για 1.400? Με συγχωρείς αλλά δεν μπορώ να το πιστέψω! Sad Εγώ πιστεύω πως έχουμε διαφορετική μετάδοση με το 1.6... γι αυτό και τουλάχιστον "έχω την εντύπωση" ότι άν και 1.400άρης, το αμάξι έχει δύναμη Embarassed



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 20:27:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

glf έγραψε:
Το 13αρι rallye φορούσε 13/59 με χοντρά πλανητοδορυφόρια επίσης. Αν βρεις τέτοιο δε χρειάζεται το ξεπρεσάρισμα. Το που θα βρεις είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.... Smile


Το 13ρι φορούσε ποιο χοντρά πλανητοδορυφόρια απο τα απλα του 1,4 αλλα ποιο λεπτά απο τα αντίστοιχα του 8V/16V


Το ξέρω γιατι τα παρείγγειλα καινουρια.. τα εβαλα.. τα εσπασα.. και μετά εκανα την μαγκια Smile

Γιαννη (Kouzman) Παρε με τηλέφωνο να στα πώ αναλυτικά δεν τα πάω καλά με τα γραπτά... Εκθεση... 11 είχα...




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 4 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2707s (PHP: 88% - SQL: 12%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on