Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
than206XT (Θανάσης) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2003)
Ένταξη: 22 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 1 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Δεκ 2006, 17:22:49 Θέμα δημοσίευσης: Kαλισπέρα |
|
|
Γειά σας.
Μόλις γράφτηκα στο συγκεκριμένο site, διότι πιστέυω ότι μπορώ να μάθω διάφορα πράγματα για την βελτίωση του αυτοκινήτου μου.
Κατ' αρχήν να πω ότι έχω το 206 ΧΤ 1.4 75 ΗΡ.
Πρίν από μια εβδομάδα περίπου είχα πάει να αλλάξω το καζανάκι από την εξάτμιση μου. Ρώτησα τον μηχανικό αν μπορώ να κάνω κάτι σχετικά με την εξάτμιση ώστε να βελτιώσω την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, και αυτός με παρέπεμψε σε μια ακριβούτσικη λύση. Μου είπε λοιπόν, να αλλάξω καταλύτη, να τοποθετήσω αγωνιστικό, και για να κάνω αυτό, πρέπει να αλλάξω και το χταπόδι. Αυτό στοιχίζει περίπου 600 ευρώ στο συγκεκριμένο συνεργείο.
Επίσης μου είπε ότι αν ο καταλύτης δεν ήταν στην έξοδο της μηχανής, και ήταν μπροστά από το τελευταίο καζανάκι, θα μου ανάβαζε γύρω στα 10 άλογα, και μου έδωσε για παράδειγμα, το 206 GTi kai 106 Rallye, λέγοντας μου ότι η μόνη διαφορά τους έιναι αυτή, παρόλο που το δεύτερο είναι μεγαλύτερο κατά 10 άλογα.
Εγώ λοιπόν, θέλω να κάνω δύο ερωτήσεις:
1) Ισχύει ότι αν βάλω απο κάτω τον καταλύτη, θα μου ανεβάσει τοσα άλογα;
2) Μπορώ να το κάνω αυτό χωρίς να αλλάξω και το χταπόδι;
Ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Δεκ 2006, 21:04:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚαλΗσπέρα.
Αυτά που ρωτάς ανήκουν σε άλλη θεματική ενότητα.
Τεσπα...
Μερικές διευκρινήσεις στα λεγόμενά σου...
1) Το 206 1.6 16v εν συγκρίσει με το 106 ραλυ έχουν περισσότερες διαφορές απο αυτή που αναφέρεις και εκτός από το σύστημα εξαγωγής διαφέρουν στις βαλβίδες και στην κεφαλή καθώς και στους χάρτες διαχείρησης καύσης και άλλα....
2)Η πολλαπλή εξαγωγής και ο σχεδιασμός της απαιτεί γνώσεις και τεχνογνωσία καθώς ενδεικτηκά σου αναφέρω οτι τα μήκη καθορίζουν τη θέση αλλα και τον όγκο των σκευών....
3) Ναι, όσο πιό πίσω τοποθετείς ένα σκέυος και τόσο περισσότερο μειώνεται η συνολική του ''αντίσταση (στη ροή του αέρα)''
Το φαινόμενο είναι πιό έντονο στην περίπτωση του καταλύτη.
4) Καλό θα ήταν να ακολουθήσεις την εξαγωγή του junior Cup.
Επικοινώνησε με τον Νίκο Road Runner και θα σε βοηθήσει.
5) Προσοχή : Ο καταλύτης και το μεσαίο σκεύος είναι μελετημένα ώστε να ταλαντώνονται με συχνότητες τύπου Helmholtz συντονίζόμενα με την εισαγωγή βοηθούν στην καλύτερη πλήρωση των θαλάμων καύσης.
Οποιαδήποτε μεταβολή αλλάζει ή ''χαλάει'' τη ΄΄ρύθμιση, με αποτέλεσμα απώλεια ροπής και ισχύος.
Με φιλικές προθέσεις
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|