Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
contol (con) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 26 Αύγ 2006 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Αύγ 2006, 15:52:31 Θέμα δημοσίευσης: (Moter) gti leman |
|
|
Πόσους εργοστσιακούς ίππους βγάζει το μοτερ που φοραεί το citroen ax 1400 gti le man: Εχω ακούσει οτι βγαζει γυρω στους 107 hp -99 hp-112 hp.
Η διαφορά αυτών των τιμών δεν ειναι μεγάλη, αλλα θα ηθελα να μαθω την ακριβή τιμή.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Αύγ 2006, 23:34:29 Θέμα δημοσίευσης: Re: (Moter) gti leman |
|
|
contol έγραψε: | Πόσους εργοστσιακούς ίππους βγάζει το μοτερ που φοραεί το citroen ax 1400 gti le man: Εχω ακούσει οτι βγαζει γυρω στους 107 hp -99 hp-112 hp.
Η διαφορά αυτών των τιμών δεν ειναι μεγάλη, αλλα θα ηθελα να μαθω την ακριβή τιμή.
 |
Περίπου στους 100
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Αύγ 2006, 09:13:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
100 ακριβως στις 6600 ελεγε το εργοστασιο.Ειναι το ιδιο μοτερ με του XSi απλα για λογους marketing στο XSi ελεγαν μονο 94.Παντως και αυτο,στην μη καταλυτικη εκδοση,100 εβγαζε αλλα στις 6800.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
contol (con) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 26 Αύγ 2006 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 23:13:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω πολυ για τις απαντηασεις!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 01:17:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
94 βγάζει και το λε μαν..
το έχει ο κολητός μου το καταλυτικό, και έχουν κυκλοφορήσει ελάχιστα στην ελλάδα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
contol (con) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 26 Αύγ 2006 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Νοέ 2006, 01:28:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ερωτηση Νο2: αυτο το μοτερ παιρνει καποια βελτωση? αν ναι,τι θα ηταν καλο? ενα light turbo ισως ή κατι αλλο? θα ηταν ασφαλες κατι τετοιο? αν ναι, τι βελτιωσεις θα μπορουσα να κανω στα φρενα και στην αναρτηση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Νοέ 2006, 09:11:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω αρμόδιος σε αυτό είναι να σου απαντήσει ο Stevon 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Νοέ 2006, 13:35:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
COOL ALEXIS έγραψε: | Νομίζω αρμόδιος σε αυτό είναι να σου απαντήσει ο Stevon  |
Εγώ Αλέξη(λέω ότι δέν είναι ο κατάληλος χώρος για αυτό ) αλλά εννοείται ότι θα απαντήσω....
1ον) Ξέχνα το turbo , θα αδικίσεις το μοτέρ , το οποίο ακόμα και μαμά αρέσκεται να στροφάρει .....
Καλύτερη λύση ένας εκκεντροφόρος KENT PT11 ή 12 ανάλογα πώς θα το δουλευεις το μοτέρ , ροική κτλ...κτλ...και να έχεις 120Hp(περίπου) στον τροχό , βάρος πούπουλο...και άντε γειά....
2ον) Για ανάρτηση δέν μπορώ να σου προτείνω κάτι αφού ο καθ΄ένας έχει τις δικές του απαιτήσεις...
3ον) Για φρένα η λύση είναι μία, Ραλλόφρενα = χαμηλό κόστος , πολύ καλή αποδοση σε σχέση με τα μαμά , και τα βρίσκεις σε αφθονία....
Αυτά τα ολίγα απο εμένα...
Ερώτηση = το αυτοκίνητο που έχεις είναι ΑΧ GTi ή ΑΧ μεμετατροπή με αυτό το μοτέρ, ή 106 μετατροπή...(όχι τίποτα άλλο, το άβαταρ με έχει μπερδέψει...)
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Νοέ 2006, 13:47:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OFF TOPIC
υπάρχει και ένα γνήσιο προς πώληση εντελώς Μαμά και άσκιστο (απίστετο ε ?)
όποιος θέλει πληροφορίες στείλτε πμ.
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
contol (con) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 26 Αύγ 2006 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Νοέ 2006, 21:32:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αυτοκινητο ειναι 106 (1400 απλό) και εχει γινει μετατροπή.! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
contol (con) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 26 Αύγ 2006 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Νοέ 2006, 21:37:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α! και το κοστος τον εκκεντροφορων μαζι με τα εργατικα? στο περιπου! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Νοέ 2006, 22:31:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο εκκεντροφορος (εναν φορανε τα 8 βαλβιδα μοτερ) παει περιπου 400-450 ευρο.
Τοποθετηση αλλα 100 περιπου (μαζι με καινουρια φλατζα).
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Νοέ 2006, 09:59:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Ο εκκεντροφορος (εναν φορανε τα 8 βαλβιδα μοτερ) παει περιπου 400-450 ευρο.
Τοποθετηση αλλα 100 περιπου (μαζι με καινουρια φλατζα). |
Σωστός Στέλιο ,
Αλλά θέλει + πρόγραμμα , εξάτμιση , ρυθμιζόμενο γρανάζι , ροική.
Χοντρά - χοντρά (όλα αυτά μαζί με τοποθέτηση ) κοντά στα 2000€
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
contol (con) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 26 Αύγ 2006 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Νοέ 2006, 01:47:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τσιμπιμενη η τιμη αλλα το σκευτομαι! Ευχαριστω παντως ε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
contol (con) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 26 Αύγ 2006 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Νοέ 2006, 02:09:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερωτηση Νο3 : εχω κρατισει το σασμαν απο το απλο το 1400 αυτο ειναι κακο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Νοέ 2006, 09:44:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλό ή κακό , δέν μπορεί να το πεί κάποιος τρίτος με σιγουριά , αφού εσύ ξέρεις εάν σε καλύπτει αυτό το σαζμάν ή όχι.
Πάντος με τις κλειστές σχέσεις + το 14/60 του κιβωτίου του xsi ,σαφώς θα βοήθαγες τον κινητήρα να δουλέυει σε σωστό φάσμα στροφών. 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Νοέ 2006, 14:46:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
contol έγραψε: | Τσιμπιμενη η τιμη αλλα το σκευτομαι! Ευχαριστω παντως ε! |
Σωστές οι συμβουλές του Stevon για το συγκεκριμένο μοτέρ.
Μπορεί βέβαια κάποιος να κάνει κάτι πιο οικονομικό, όπως να βάλει το πρόγραμμα της Πεζώ Σπορ για το xsi (70 Ευρώ) σε συνδυασμό με μία λεπτότερη φλάντζα (1mm) και μία εξάτμιση με 50άρα διατομή εξωτερικά.
Υπάρχει και εκκεντροφόρος της Catcams που δουλεύει με το μαμά πρόγραμμα και κοστίζει γύρω στα 230 ευρώ.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Νοέ 2006, 15:16:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπώτε Πέτρο , με τις λύσεις που προτείνεις εσύ συζητάμε κοντα στα 900€ (με εκκεντροφόρο +εργατικά+εξάτμιση[καταλύτες κτλ..]+ φλάντζα+ππρόγραμμα)απο έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκανα,έτσι??
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Νοέ 2006, 15:55:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
E ναι, κάπου εκεί θα βγει αν βάλεις φουλ σύστημα εξάτμισης.
Από απόδοση όμως, το πακέτο θα βρίσκεται κοντά στους PT11, με τα μισά σχεδόν χρήματα.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|