PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τι συμπίεση πρέπει να εχει ::
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)

Ένταξη: 22 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 10:39:57    Θέμα δημοσίευσης: Τι συμπίεση πρέπει να εχει :: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα σε ολους!!!!
τι συμπίεση πρέπει να εχει ενας κινητήρας για να δέχεται βενζίνη 100 οκτανίων.Εχω ενα 207 και θα ηθελα να βάλω,εκτος αν πετάω τζάμπα τα λίγα λεφτα που μου εχουν απομείνει.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 11:07:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΑ ΕΥΡΩ ΜΗΝ ΤΑ ΣΚΟΡΠΑΣ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΤΡΑΒΑΣ

Και με την απλη μια χαρα θα πηγαινει το αμαξι σου. Δεν υπαρχει λογος χρήσης 100αρας


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 11:57:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ρυθμους πολης δεν εχει νοημα να βαλεις 100αρα!!!

Σε κανα ταξιδι μονο και αν... Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 12:35:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Πέτρος, σε μερικούς κινητήρες με υψηλή συμπίεση είναι απαραίτητη η χρηση βενζίνης με υψηλό αριθμό οκτανίων.

πχ. στα suzuki ignis sport το manual του κατασκευαστή προτείνει για καύσιμο super αμόλυβδη... βέβαια ο λόγος συμπίεσης ειναι 11:1. Εγώ πιστεύω απο 10,8:1 και πάνω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 14:04:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παλαιότερα πριν τα knock-sensors και άλλες αηδίες όταν είχες συμπίεση πάνω από 9,5:1 ήθελες 98+ οκτάνια.
Τα καινούρια αυτοκίνητα δουλεύουν και με χαμηλότερα οκτάνια (χωρίς να τρυπάνε πιστόνια...) αλλά το αβανς μεταβάλλεται από το knock-sensor για να μην κτυπάνε πειράκια και η απόδοση του κινητήρα πέφτει άρδην!!

Με συμπίεση 11:1 που έχει το αυτοκίνητο σου θα δεις πολύ μεγάλες διαφορές και στην απόδοση και στη μείωση της κατανάλωσης σε σχέση με την 95άρα...

Εγώ από την 1η μέρα βάζω μόνο 100άρες στο δικό μου και δεν σκοπεύω να παω σε 95άρες που αν τις κάνεις ανάλυση θα έχουν 80 οκτάνια....
Με τη νοθεία που γίνεται στα καύσιμα στην Ελλάδα τουλάχιστον οι νοθευμένες 100άρες θα έχουν και πάλι περισσότερα οκτάνια από τις 95άρες!

Κατά σειρά επιλογής μετά από εκτεταμένες δοκιμές εγώ κατέληξα:

1. Shell V-Power Racing
2. EKO Kinitron 100
3. BP Ultimate 100

Μου έχουν πει τα καλύτερα για την AVIN 99-100 οκτάνια αλλά δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα....


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 16:21:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Πέτρος, σε μερικούς κινητήρες με υψηλή συμπίεση είναι απαραίτητη η χρηση βενζίνης με υψηλό αριθμό οκτανίων.

πχ. στα suzuki ignis sport το manual του κατασκευαστή προτείνει για καύσιμο super αμόλυβδη... βέβαια ο λόγος συμπίεσης ειναι 11:1. Εγώ πιστεύω απο 10,8:1 και πάνω.


το 1.6 16 v της πεζώ το μοτέρ, δεν έχει 11.1 συμπίεση...

δεν λέει πουθενά όμως για σούπερ αμόλυβδη.


PS FERRIES
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 16:22:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι διαωβαζω ρε φουστη μου...
.....






ksemethisaaaaa


Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Παρ 20 Οκτ 2006, 08:05:17, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)

Ένταξη: 22 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 16:54:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το 207 μαλλον εχει 10:2 συμπίεση αν ειναι σωστο αυτο που διάβασα στο auto τρίτη.αρα ξεχνάμε τα 100 οκτάνια και πάμε για αλλα......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)

Ένταξη: 22 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 16:57:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

διόρθωση...ηθελα να γράψω 10,2
....ευχαριστώ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 18:29:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλλον έχουμε τον ίδιο κινητήρα ET3J4 με λόγο συμπίεσης 10,5:1 που δεν είναι και λίγο, Πέτρο.

Θα σου πω προσωπική μου εμπειρία, αν και απ'οτι έχω ακούσει έχουμε άλλη χαρτογράφηση στον εγκέφαλο άρα ίσως και άλλες καμπύλες αβάνς.
Πάντως εμένα με 100αρα είναι άλλο αυτοκίνητο,
1.Δεν χτυπάει πυράκια, (με την 95αρα κάνει συγχορδία!)
2.δεν την καίει γρήγορα
3.αποδίδει εμφανώς καλύτερα

Αυτά έχω δει στο δικό μου, σε φίλου μου 207 1.4 16V φαινεται να ισχύει το εξής 95οκτάνια=100 οκτάνια.


Να προσθέσω ακόμα οτι ο κατασκευαστής προτείνει απλή αμόλυβδη εν αντιθεσει με κάποια άλλα που προτείνουν σουπερ αμόλυβδη. Τα συμπεράσματα δικά σου.

Εγώ πάντως για το δικό μου έχω καταλάβει οτι πάσχει γενικά στα ηλεκτρικά του με ότι αυτό συνεπάγεται.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 18:40:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMCHRI έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Πέτρος, σε μερικούς κινητήρες με υψηλή συμπίεση είναι απαραίτητη η χρηση βενζίνης με υψηλό αριθμό οκτανίων.

πχ. στα suzuki ignis sport το manual του κατασκευαστή προτείνει για καύσιμο super αμόλυβδη... βέβαια ο λόγος συμπίεσης ειναι 11:1. Εγώ πιστεύω απο 10,8:1 και πάνω.


το 1.6 16 v της πεζώ το μοτέρ, δεν έχει 11.1 συμπίεση...

δεν λέει πουθενά όμως για σούπερ αμόλυβδη.


Δεν αναφέρθηκα στης πεζώ το 1.6 16V αλλα στου ιγκνις σπορ, αλλά νομίζω της πεζω ο TU5 JP4 έχει κι αυτος 11:1 συμπίεση!
Προτείνει όμως χρήση απλής αμόλυβης, πιστεύω δεν μετράει μόνο η συμπίεση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 19:45:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πάντως στο 1,6 16ν του 206 η 100άρα κάνει διαφορά (μικρή διαφορά μεν αλλά αισθητή)
Δοκιμασμένο και διασταυρωμένο... Wink
Για τα άλλα μοτερ δεν έχω ιδέα.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 23:49:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
τι διαωβαζω ρε φουστη μου...
μολις γυρισα απο τσιμπουσ σε μια οικοδομ και ειμ λιαρδα.............

εγω βναζω μονο απο επ πρατηρια νο ναιμ με το φθηνορτερο που υπαρχ αττικη


Συμφωνώ κι επαυξάνω...

ΥΓ Πάλι τα ίδια θα λέμε?


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 00:39:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMCHRI έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Πέτρος, σε μερικούς κινητήρες με υψηλή συμπίεση είναι απαραίτητη η χρηση βενζίνης με υψηλό αριθμό οκτανίων.

πχ. στα suzuki ignis sport το manual του κατασκευαστή προτείνει για καύσιμο super αμόλυβδη... βέβαια ο λόγος συμπίεσης ειναι 11:1. Εγώ πιστεύω απο 10,8:1 και πάνω.


το 1.6 16 v της πεζώ το μοτέρ, δεν έχει 11.1 συμπίεση...

δεν λέει πουθενά όμως για σούπερ αμόλυβδη.


Και όμως, 11:1 έχει.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 03:52:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

11+




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)

Ένταξη: 22 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 08:06:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελπίζω το 207 να μην εχει και αυτο προβλήματα με τα ηλεκτρικά.να μην ισχύει δηλαδή... κρατάει χρόνια αυτη η κολώνια!!!!!
Πάντως στο polo της γυναίκας μου η carenta της σύστησε να βαζει 100 οκτάνια παρολο ειναι 1.4 16v 75 αλογα μιας και ο αισθητήρας λ της ανάβει σε τακτά χρονικά διαστήματα.τι να πω.....ολα τα ρίχνουν στην βενζίνη μου φαίνεται και δεν κοιτάνε να φτιάξουν το πρόβλημα.προχθές πληρώσαμε 220 ευρώ για την βαλβίδα επιστροφής καυσαερίου και ακόμα το λαμπάκι ειναι αναμένο.
αντε να βγάλεις ακρη.......
λέω να βάλω κηροζίνη τελικά μπας και βρούμε την υγειά μας χαχα!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 08:25:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάλι καλά που δεν σου είπαν να χρησιμοποιείς Racing Fuel Exclamation

Μήπως θέλουν λίγο ξύλο Question


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 08:54:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PEPE έγραψε:
Ελπίζω το 207 να μην εχει και αυτο προβλήματα με τα ηλεκτρικά.να μην ισχύει δηλαδή... κρατάει χρόνια αυτη η κολώνια!!!!!
Πάντως στο polo της γυναίκας μου η carenta της σύστησε να βαζει 100 οκτάνια παρολο ειναι 1.4 16v 75 αλογα μιας και ο αισθητήρας λ της ανάβει σε τακτά χρονικά διαστήματα.τι να πω.....ολα τα ρίχνουν στην βενζίνη μου φαίνεται και δεν κοιτάνε να φτιάξουν το πρόβλημα.προχθές πληρώσαμε 220 ευρώ για την βαλβίδα επιστροφής καυσαερίου και ακόμα το λαμπάκι ειναι αναμένο.
αντε να βγάλεις ακρη.......
λέω να βάλω κηροζίνη τελικά μπας και βρούμε την υγειά μας χαχα!!!


Μην βάλεις κυροζίνη, βάλε λίγο avgas! Very happy Very happy

Πάντως χωρίς να θέλω να σε ανησυχήσω ιδιαίτερα, έχεις 2 αυτοκ που ηλεκτρικά πάσχουν! Αν το 207 σου έχει τα ίδια ηλεκτρικά με το 206...
Όσο για το πόλο το προ τελευταίας γενιάς ενός φίλου μου είχε κάψει σε 3 μήνες 5 μπουζοκαλώδια και δεν ξέρανε γιατί μέχρι που τελείωνε η εγγύηση του και πήγε, τους ξέχεσε και του αλλάξαν μες στην εγγύηση ακόμα και εγκέφαλο! Έχω ξανακούσει πολλά τέτοια περιστατικά για πόλο.
Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι θα συμβεί και σε εσένα αυτό, ίσως ένα αυτοκ με "αδυναμίες" από χέρι σε χέρι να είναι ένα διαφορετικό αυτοκ Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 09:04:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:


Και όμως, 11:1 έχει.


αυτό είπα και εγώ παιδιά.

ο 1.6 16 V της πεζώ έχει 11.1 / 1 συμπίεση και δεν γράφει πουθενά για κατοστάρα αμόλυβδη.

Μπορεί βέβαια να κάνει διαφορά (κυρίως στον ήχο ) του κινητήρα αλλά οι βελτίωση είναι αμελητέα !!!
Η διαφορά στην αίσθηση είναι σαν να οδηγάς με ρεζερβουάρ γεμάτο ή άδειο.
Όσο διαφορά παρατηρείς στις ρεπρίζ όταν οδηγείς από άδειο ρεζερβουάρ σε γεμάτο, τόσο διαφορά βλέπεις με μια κατοστάρα...

Αυτό είναι αποδεδειγμένο και όλας σε παλιότερο τεύχος των 4 τροχών !

Μόνο σε τούμρπο έιχε διαφορά αλλά και πάλι της τάξης του 1%.
Αντιλαμβάνεσται ότι δεν έχει και καμία σημασία εάν έχεις 110 ίππους ή 111.1.
εντάξει αν θες να κάνεις ένα ταξιδάκι στην εθνική βάλ'την αλλά πιστεύω για μέσα στην πόλη είναι κρίμα να δίνουμε τόσα λεφτά σε βενζίνη την οποία την καις στο σταμάτα ξεκίνα...

Γνώμη μου . Wink


PS FERRIES
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)

Ένταξη: 22 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 09:53:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

συμφωνω με ολα τα παραπάνω.θέλουν πολύ ξύλο!!!!
τους δίνεις τα ωραία σου λεφτά και ειναι ολο χαμόγελα και μετά κάνουν τον κινέζο και σε κοιτάνε με το αδειο βλέμα της αγελάδας.
αν και οι αγελάδες μια χαρά βλέμα εχουν εδω που τα λέμε!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1708s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on