Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)
Ένταξη: 22 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 10:39:57 Θέμα δημοσίευσης: Τι συμπίεση πρέπει να εχει :: |
|
|
Καλημέρα σε ολους!!!!
τι συμπίεση πρέπει να εχει ενας κινητήρας για να δέχεται βενζίνη 100 οκτανίων.Εχω ενα 207 και θα ηθελα να βάλω,εκτος αν πετάω τζάμπα τα λίγα λεφτα που μου εχουν απομείνει..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 11:07:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΤΑ ΕΥΡΩ ΜΗΝ ΤΑ ΣΚΟΡΠΑΣ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΤΡΑΒΑΣ
Και με την απλη μια χαρα θα πηγαινει το αμαξι σου. Δεν υπαρχει λογος χρήσης 100αρας
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 11:57:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ρυθμους πολης δεν εχει νοημα να βαλεις 100αρα!!!
Σε κανα ταξιδι μονο και αν... 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 12:35:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Πέτρος, σε μερικούς κινητήρες με υψηλή συμπίεση είναι απαραίτητη η χρηση βενζίνης με υψηλό αριθμό οκτανίων.
πχ. στα suzuki ignis sport το manual του κατασκευαστή προτείνει για καύσιμο super αμόλυβδη... βέβαια ο λόγος συμπίεσης ειναι 11:1. Εγώ πιστεύω απο 10,8:1 και πάνω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 14:04:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παλαιότερα πριν τα knock-sensors και άλλες αηδίες όταν είχες συμπίεση πάνω από 9,5:1 ήθελες 98+ οκτάνια.
Τα καινούρια αυτοκίνητα δουλεύουν και με χαμηλότερα οκτάνια (χωρίς να τρυπάνε πιστόνια...) αλλά το αβανς μεταβάλλεται από το knock-sensor για να μην κτυπάνε πειράκια και η απόδοση του κινητήρα πέφτει άρδην!!
Με συμπίεση 11:1 που έχει το αυτοκίνητο σου θα δεις πολύ μεγάλες διαφορές και στην απόδοση και στη μείωση της κατανάλωσης σε σχέση με την 95άρα...
Εγώ από την 1η μέρα βάζω μόνο 100άρες στο δικό μου και δεν σκοπεύω να παω σε 95άρες που αν τις κάνεις ανάλυση θα έχουν 80 οκτάνια....
Με τη νοθεία που γίνεται στα καύσιμα στην Ελλάδα τουλάχιστον οι νοθευμένες 100άρες θα έχουν και πάλι περισσότερα οκτάνια από τις 95άρες!
Κατά σειρά επιλογής μετά από εκτεταμένες δοκιμές εγώ κατέληξα:
1. Shell V-Power Racing
2. EKO Kinitron 100
3. BP Ultimate 100
Μου έχουν πει τα καλύτερα για την AVIN 99-100 οκτάνια αλλά δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα....
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 16:21:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Πέτρος, σε μερικούς κινητήρες με υψηλή συμπίεση είναι απαραίτητη η χρηση βενζίνης με υψηλό αριθμό οκτανίων.
πχ. στα suzuki ignis sport το manual του κατασκευαστή προτείνει για καύσιμο super αμόλυβδη... βέβαια ο λόγος συμπίεσης ειναι 11:1. Εγώ πιστεύω απο 10,8:1 και πάνω. |
το 1.6 16 v της πεζώ το μοτέρ, δεν έχει 11.1 συμπίεση...
δεν λέει πουθενά όμως για σούπερ αμόλυβδη.
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 16:22:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι διαωβαζω ρε φουστη μου...
.....
ksemethisaaaaa
Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Παρ 20 Οκτ 2006, 08:05:17, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)
Ένταξη: 22 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 16:54:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το 207 μαλλον εχει 10:2 συμπίεση αν ειναι σωστο αυτο που διάβασα στο auto τρίτη.αρα ξεχνάμε τα 100 οκτάνια και πάμε για αλλα...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)
Ένταξη: 22 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 16:57:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
διόρθωση...ηθελα να γράψω 10,2
....ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 18:29:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλλον έχουμε τον ίδιο κινητήρα ET3J4 με λόγο συμπίεσης 10,5:1 που δεν είναι και λίγο, Πέτρο.
Θα σου πω προσωπική μου εμπειρία, αν και απ'οτι έχω ακούσει έχουμε άλλη χαρτογράφηση στον εγκέφαλο άρα ίσως και άλλες καμπύλες αβάνς.
Πάντως εμένα με 100αρα είναι άλλο αυτοκίνητο,
1.Δεν χτυπάει πυράκια, (με την 95αρα κάνει συγχορδία!)
2.δεν την καίει γρήγορα
3.αποδίδει εμφανώς καλύτερα
Αυτά έχω δει στο δικό μου, σε φίλου μου 207 1.4 16V φαινεται να ισχύει το εξής 95οκτάνια=100 οκτάνια.
Να προσθέσω ακόμα οτι ο κατασκευαστής προτείνει απλή αμόλυβδη εν αντιθεσει με κάποια άλλα που προτείνουν σουπερ αμόλυβδη. Τα συμπεράσματα δικά σου.
Εγώ πάντως για το δικό μου έχω καταλάβει οτι πάσχει γενικά στα ηλεκτρικά του με ότι αυτό συνεπάγεται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 18:40:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | plaketokofths έγραψε: | Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Πέτρος, σε μερικούς κινητήρες με υψηλή συμπίεση είναι απαραίτητη η χρηση βενζίνης με υψηλό αριθμό οκτανίων.
πχ. στα suzuki ignis sport το manual του κατασκευαστή προτείνει για καύσιμο super αμόλυβδη... βέβαια ο λόγος συμπίεσης ειναι 11:1. Εγώ πιστεύω απο 10,8:1 και πάνω. |
το 1.6 16 v της πεζώ το μοτέρ, δεν έχει 11.1 συμπίεση...
δεν λέει πουθενά όμως για σούπερ αμόλυβδη. |
Δεν αναφέρθηκα στης πεζώ το 1.6 16V αλλα στου ιγκνις σπορ, αλλά νομίζω της πεζω ο TU5 JP4 έχει κι αυτος 11:1 συμπίεση!
Προτείνει όμως χρήση απλής αμόλυβης, πιστεύω δεν μετράει μόνο η συμπίεση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 19:45:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πάντως στο 1,6 16ν του 206 η 100άρα κάνει διαφορά (μικρή διαφορά μεν αλλά αισθητή)
Δοκιμασμένο και διασταυρωμένο...
Για τα άλλα μοτερ δεν έχω ιδέα.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2006, 23:49:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | τι διαωβαζω ρε φουστη μου...
μολις γυρισα απο τσιμπουσ σε μια οικοδομ και ειμ λιαρδα.............
εγω βναζω μονο απο επ πρατηρια νο ναιμ με το φθηνορτερο που υπαρχ αττικη |
Συμφωνώ κι επαυξάνω...
ΥΓ Πάλι τα ίδια θα λέμε?
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 00:39:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | plaketokofths έγραψε: | Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Πέτρος, σε μερικούς κινητήρες με υψηλή συμπίεση είναι απαραίτητη η χρηση βενζίνης με υψηλό αριθμό οκτανίων.
πχ. στα suzuki ignis sport το manual του κατασκευαστή προτείνει για καύσιμο super αμόλυβδη... βέβαια ο λόγος συμπίεσης ειναι 11:1. Εγώ πιστεύω απο 10,8:1 και πάνω. |
το 1.6 16 v της πεζώ το μοτέρ, δεν έχει 11.1 συμπίεση...
δεν λέει πουθενά όμως για σούπερ αμόλυβδη. |
Και όμως, 11:1 έχει.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 03:52:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
11+
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)
Ένταξη: 22 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 08:06:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελπίζω το 207 να μην εχει και αυτο προβλήματα με τα ηλεκτρικά.να μην ισχύει δηλαδή... κρατάει χρόνια αυτη η κολώνια!!!!!
Πάντως στο polo της γυναίκας μου η carenta της σύστησε να βαζει 100 οκτάνια παρολο ειναι 1.4 16v 75 αλογα μιας και ο αισθητήρας λ της ανάβει σε τακτά χρονικά διαστήματα.τι να πω.....ολα τα ρίχνουν στην βενζίνη μου φαίνεται και δεν κοιτάνε να φτιάξουν το πρόβλημα.προχθές πληρώσαμε 220 ευρώ για την βαλβίδα επιστροφής καυσαερίου και ακόμα το λαμπάκι ειναι αναμένο.
αντε να βγάλεις ακρη.......
λέω να βάλω κηροζίνη τελικά μπας και βρούμε την υγειά μας χαχα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 08:25:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάλι καλά που δεν σου είπαν να χρησιμοποιείς Racing Fuel
Μήπως θέλουν λίγο ξύλο 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 08:54:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PEPE έγραψε: | Ελπίζω το 207 να μην εχει και αυτο προβλήματα με τα ηλεκτρικά.να μην ισχύει δηλαδή... κρατάει χρόνια αυτη η κολώνια!!!!!
Πάντως στο polo της γυναίκας μου η carenta της σύστησε να βαζει 100 οκτάνια παρολο ειναι 1.4 16v 75 αλογα μιας και ο αισθητήρας λ της ανάβει σε τακτά χρονικά διαστήματα.τι να πω.....ολα τα ρίχνουν στην βενζίνη μου φαίνεται και δεν κοιτάνε να φτιάξουν το πρόβλημα.προχθές πληρώσαμε 220 ευρώ για την βαλβίδα επιστροφής καυσαερίου και ακόμα το λαμπάκι ειναι αναμένο.
αντε να βγάλεις ακρη.......
λέω να βάλω κηροζίνη τελικά μπας και βρούμε την υγειά μας χαχα!!! |
Μην βάλεις κυροζίνη, βάλε λίγο avgas!
Πάντως χωρίς να θέλω να σε ανησυχήσω ιδιαίτερα, έχεις 2 αυτοκ που ηλεκτρικά πάσχουν! Αν το 207 σου έχει τα ίδια ηλεκτρικά με το 206...
Όσο για το πόλο το προ τελευταίας γενιάς ενός φίλου μου είχε κάψει σε 3 μήνες 5 μπουζοκαλώδια και δεν ξέρανε γιατί μέχρι που τελείωνε η εγγύηση του και πήγε, τους ξέχεσε και του αλλάξαν μες στην εγγύηση ακόμα και εγκέφαλο! Έχω ξανακούσει πολλά τέτοια περιστατικά για πόλο.
Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι θα συμβεί και σε εσένα αυτό, ίσως ένα αυτοκ με "αδυναμίες" από χέρι σε χέρι να είναι ένα διαφορετικό αυτοκ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 09:04:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: |
Και όμως, 11:1 έχει. |
αυτό είπα και εγώ παιδιά.
ο 1.6 16 V της πεζώ έχει 11.1 / 1 συμπίεση και δεν γράφει πουθενά για κατοστάρα αμόλυβδη.
Μπορεί βέβαια να κάνει διαφορά (κυρίως στον ήχο ) του κινητήρα αλλά οι βελτίωση είναι αμελητέα !!!
Η διαφορά στην αίσθηση είναι σαν να οδηγάς με ρεζερβουάρ γεμάτο ή άδειο.
Όσο διαφορά παρατηρείς στις ρεπρίζ όταν οδηγείς από άδειο ρεζερβουάρ σε γεμάτο, τόσο διαφορά βλέπεις με μια κατοστάρα...
Αυτό είναι αποδεδειγμένο και όλας σε παλιότερο τεύχος των 4 τροχών !
Μόνο σε τούμρπο έιχε διαφορά αλλά και πάλι της τάξης του 1%.
Αντιλαμβάνεσται ότι δεν έχει και καμία σημασία εάν έχεις 110 ίππους ή 111.1.
εντάξει αν θες να κάνεις ένα ταξιδάκι στην εθνική βάλ'την αλλά πιστεύω για μέσα στην πόλη είναι κρίμα να δίνουμε τόσα λεφτά σε βενζίνη την οποία την καις στο σταμάτα ξεκίνα...
Γνώμη μου . 
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)
Ένταξη: 22 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 09:53:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συμφωνω με ολα τα παραπάνω.θέλουν πολύ ξύλο!!!!
τους δίνεις τα ωραία σου λεφτά και ειναι ολο χαμόγελα και μετά κάνουν τον κινέζο και σε κοιτάνε με το αδειο βλέμα της αγελάδας.
αν και οι αγελάδες μια χαρά βλέμα εχουν εδω που τα λέμε!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|