Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 07:44:53 Θέμα δημοσίευσης: Τί λέτε γι' αυτό? Να ανησυχήσω? |
|
|
Κατ'αρχάς συγγνώμη για το μεγάλο Post αλλά δεν συμπυκνώνονταν άλλο...  
Ερώτηση 1η:
Ρε παιδιά....πόσοι απο εσάς έχετε ανέβει στον Λυκαβυτό??? Γιατί ο δικός μου ο κακομοίρης δυκολεύονταν (εώς μουλάρωνε) να "τραβήξει" με δευτέρα ενώ όλα τα άλλα αυτοκίνητα φαινόταν να πηγαίνουν χαλαρα...
Ειδικά άν άλλαζα την πρώτη γύρω στις 3000 στροφές το αυτοκίνητο κρέμαγε...λές και ρυμουλκούσα καράβι... (άκουσα και ενα ελαφρό μπινελικάκι...)
Δεν νομίζω να νοείται αυτοκίνητο 90 ίππων, να μήν τραβάει με δευτέρα...καταντάει δύσχρηστο και κουραστικό! Είχα παρατηρήσει αυτή την "αδυναμία" στα φανάρια και σε μερικές αλλαγές λωρίδας στον Κηφισσό αλλά σε ανηφόρα δεν είχα ξαναβρεθεί για να συνειδητοποιήσω την έκταση του προβλήματος.Υπάρχει περίπτωση το 195/45/16 λάστιχο να έχει τόσο μεγάλη επίπτωση, τη στιγμή που η μαμά δίνει την έκδοση Dynamic με 185/15 ??
Οποιαδήποτε παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη με ιδιαίτερη έμφαση σε 1400άρηδες...
Ερώτηση 2η:
5000km μετά την αλλαγή λαδιών, είπα και εγώ να ρίξω μία ματιά στην στάθμη του λαδιού...(αν και ο υπολογιστής δεν έδειξε κάποιο πρόβλημα) και η εικόνα που αντίκρισα ήταν αυτή...
Μπορεί κάποιος να μου πεί τί είναι αυτό και απο πού μπορεί να προήλθε? Σαν καμένα λάδια μου φαίνονται αλλά απο πού ήρθαν...Το καπό δεν το έχω ανοίξει (καλά μήν βαράτε...) απο το service...(εδώ και 2 περίπου μήνες)... Επίσης ο δείκτης του λαδιού (ο οποίος ή είναι άθλιος ή εγώ είμαι άσχετος, και το χρώμα του με δυσκολεύει να δώ την ποσότητα λαδιού) μου φάνηκε οτι έδειχνε περισσότερο λάδι απο ο,τι μου έδειξε μετά το τελευταίο service... (Γίνεται αυτό????Ή όντως είμαι άσχετος???? )
Και έτσι άν έχει κάποια σημασία...δεν έχω διαρροή paraflu

Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
elias (Ηλίας) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 05 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 357 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 08:26:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικά με την πρώτη σου ερώτηση θα σου πω ότι και εγώ έπαθα το ίδιο όταν άλλαξα ελαστικά από 185-60-14 σε 195-50-15. Ενώ πρίν το αυτοκίνητο με δευτέρα τραβούσε άνετα από τις 1200 στροφές, τώρα κάτω από 2000 στροφές τραβάει με δυσκολία. Την αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα πρέπει να την κάνω μεταξύ 3500-4000 στροφές για να βγει η δευτέρα πάνω από 2000 στροφές. Καλά σε ανηφόρα τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Για μένα είναι ένα αρνητικό σε ότι αφορά την αλλαγή διάστασης ελαστικών. Πρέπει να μάθεις να οδηγείς σε υψηλότερες στροφές.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 09:37:45 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τί λέτε γι' αυτό? Να ανησυχήσω? |
|
|
Downhill έγραψε: | ....περίπτωση το 195/45/16 λάστιχο να έχει τόσο μεγάλη επίπτωση, τη στιγμή που η μαμά δίνει την έκδοση Dynamic με 185/15 ?? |
185/55-15 να φανταστώ?
Στα χιλιόμετρα που αναφέρεσαι (=2.000 ~3000 με 2α -> ~ 40Km/h οι επιπλέον τριβές του φαρδύτερου ελαστικού είναι αμελητέες.
Όσο αφορά το βήμα με τα 195 είσαι κατά 0,4% πιο κοντός οποτε και πάλι δεν υπάρχει λόγος να οφείλεται στα ελαστικά αυτή η υστέρηση.
Το μόνο επιβαρυντικό είναι το μεγαλύτερο βάρος των νέων ελαστικών+ζαντών σου.
Δεν σου έκανε το ίδιο πράγμα και με τα μαμά ζαντολάστιχα?
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τετ 27 Σεπ 2006, 09:48:24, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 09:43:50 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τί λέτε γι' αυτό? Να ανησυχήσω? |
|
|
MEMsound έγραψε: | Downhill έγραψε: | ....περίπτωση το 195/45/16 λάστιχο να έχει τόσο μεγάλη επίπτωση, τη στιγμή που η μαμά δίνει την έκδοση Dynamic με 185/15 ?? |
185/55-15 να φανταστώ?
Δεν σου έκανε το ίδιο πράγμα και με τα μαμά ζαντολάστιχα? |
Τα μαμά λάστιχα δεν τα κράτησα καθόλου πάνω...απο αντιπροσωπία το ζήτησα με αλλαγμένα ζαντολάστιχα....
δεν ξέρω πώς θα τράβαγε με τη μαμά διάσταση αλλά υποθέτω για να το δίνει με 185άρια θα έπρεπε να είχε αξιοπρεπεις επιδόσεις (τουλάχιστον η 2α να τραβάει σε ανηφόρα)
Όσο για το βάρος ζάντολάστιχου νομίζω οτι δέν θα έχει μεγάλη διαφορά γιατί οι ζάντες αλουμινίου πρέπει να είναι αρκετά ελαφρύτερες απο τις μαμα...
Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 09:50:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
....δεν είναι ελφρύτερες...
τα ίδια είναι...
τα λάστιχα δε λόγο ενισχυμένων πλαινών που έχουν τα 45άρια παίζει να είναι και βαρύτερα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 09:54:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έτσι είναι κι εμένα σε απόδοση κι έχουμε σχεδόν το ίδιο αμάξι. Με δευτλερα και λίγες στροφές σε ανηφόρα δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές...απλά κρατάει τα km/h. Απλά πρέπει αν ανοιξεις την 1η πιο πολύ για να φορτώσει κάπου στις 2500 την δευτέρα (εκεί τραβάει ).
Όσο για τα λάδια δεν ξέρω, η φλάντζα φαίνεται οκ και αν είχες διαρροή απο κάπου θα είχε δακρίσει λαδάκι και αλλού πιο ομοιόμορφα. Μάλλον δεν είναι λάδια αυτά... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:10:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Έτσι είναι κι εμένα σε απόδοση κι έχουμε σχεδόν το ίδιο αμάξι. Με δευτλερα και λίγες στροφές σε ανηφόρα δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές...απλά κρατάει τα km/h. Απλά πρέπει αν ανοιξεις την 1η πιο πολύ για να φορτώσει κάπου στις 2500 την δευτέρα (εκεί τραβάει ).
Όσο για τα λάδια δεν ξέρω, η φλάντζα φαίνεται οκ και αν είχες διαρροή απο κάπου θα είχε δακρίσει λαδάκι και αλλού πιο ομοιόμορφα. Μάλλον δεν είναι λάδια αυτά... |
Ωχ,ωχ...έτσι όπως τα λές είναι...με το ζόρι τα ανεβάζει...περίεργο όμως δεν έιναι? Το 8v που είχα για ένα διάστημα (απο την sixt) μπορεί να μήν έβαζε φωτιά στον δρόμο αλλά όταν έμπαινε η δευτέρα (ακόμα και στις 1500 στροφές) το αυτοκίνητο έσπρωχνε...δεν κρέμαγε...
Αυτό το κακόμοιρο είναι σαν να βαριέται...
ναι ούτε εμένα μου φαίνεται για φλάντζα....αλλά κουλό δεν είναι???
Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:15:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Downhill έγραψε: | Το 8v που είχα για ένα διάστημα (απο την sixt) μπορεί να μήν έβαζε φωτιά στον δρόμο αλλά όταν έμπαινε η δευτέρα (ακόμα και στις 1500 στροφές) το αυτοκίνητο έσπρωχνε...δεν κρέμαγε...
Αυτό το κακόμοιρο είναι σαν να βαριέται... |
μα αυτή είναι η βασική διαφορά του 8ν από του 16ν.
Το 1ο τραβάει χαμηλά το 2ο ψηλά.
απλά να αλλάζεις από 1η σε 2α σε έντονες ανυφόρες γύρω στις 3500~4000 και δεν θα έχεις πρόβλημα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:26:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | απλά να αλλάζεις από 1η σε 2α σε έντονες ανυφόρες γύρω στις 3500~4000 και δεν θα έχεις πρόβλημα.  |
ναι, αλλά όταν είσαι με δευτέρα στις 2500....δίνεις γκάζι και τρώς άκυρο ... ο άλλος απο πίσω έρχεται με φόρα και βάζεις πρώτη για να φύγεις, λόγω κλωτσήματος θα φάς το μπινελίκι απο τον πίσω που δεν ξέρει τις ιδιοτροπίες της peugeot...ενώ οι επιβαίνοντες θα σε ρωτάνε ταυτόχρονα αλλά με διαφορετική ερώτηση ο καθένας του τύπου:
"Τί ΚΑΝΕΙΣ???"
"μα καλά δεν τραβαει????"
" Τί το πήρες???"
"πούλα το τώρα που είναι καινούργιο"
"εγώ με το 1100 όλο με δευτέρα πάω"
και άλλα σχετικά, ρίχνοντας τον δείκτη "καλής ανατροφής" στα κόκκινα!!!!
Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:31:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ....δεν είναι ελφρύτερες...
τα ίδια είναι...
|
Σωστό...
Παράθεση: | τα λάστιχα δε λόγο ενισχυμένων πλαινών που έχουν τα 45άρια παίζει να είναι και βαρύτερα...  |
Ακόμη ποιο σωστό...μιάς και τα Conti-γλύστρα φημίζονται για τον ελαφρύ σκελετό τους ...
επίσης ...
Downhill έγραψε: | το δίνει με 185άρια |
195/55/15.....εάν είναι 3πορτο...
175/65/14 εάν είναι 5πορτο...
καθώς και... MEMsound έγραψε: | απλά να αλλάζεις από 1η σε 2α σε έντονες ανυφόρες γύρω στις 3500~4000 και δεν θα έχεις πρόβλημα |
Συμφωνώ , αφού ακόμα και στο δικό μου όταν έχω 95άρα βενζίνη αυτό κάνω κυρίως βέβαια για τα πυράκια..αλλά και την υστέρηση στο ηλεκτρόγκαζο...
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:36:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Stevon έγραψε: |
επίσης ...
Downhill έγραψε: | το δίνει με 185άρια |
195/55/15.....εάν είναι 3πορτο...
175/65/14 εάν είναι 5πορτο...
|
Έστω 195 (αν και εγώ 2 dynamic που κοίταξα είχαν 185) και ακόμα χειρότερα...δηλαδή η μαμά επιλέγει μία διάσταση που "ψοφάει" το αμάξι???
και φημίζεται ώς κινητήρας που τραβάει απο τα χαμηλά...δηλαδή τότε τί να πουν τα fiest, yaris, micra ???
Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:39:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και εξαρτάται φυσικά και πόσο φορτωμένο είναι το αυτοκίνητο έτσι?
πάντως η εμπειρία μου από το 8V είναι ότι από τις 1700 μέχρι τις 4000 (παρά) ήταν πολύ καλό ανηφόρα κατηφόρα και πάντα για 14άρι
από εκεί και πέρα το 16v χαίρεται και το 8v πάει για νάνι δυστυχώς.
πάντως κι εμένα δεν μου φαίνονται για λάδια αυτά...
τι υφή έχει η στάμπα? μυρωδιά?
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:48:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsosmoulis έγραψε: | πάντως κι εμένα δεν μου φαίνονται για λάδια αυτά...
τι υφή έχει η στάμπα? μυρωδιά? |
Απο φόρτωμα 4 άτομα ήμασταν...απο τα οποία οι 2 κοπέλες.
Τώρα για υφή...δεν μπορώ να σου πώ αλλά απο μυρωδιά .... τιποτα...
Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:55:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
4 άτομα πιστεύω ότι είναι ένας καλός λόγος να μην "πάει" το αυτοκίνητο...
εδώ 1.6 αν έχουν 4 άτομα δεν πάνε...
εγώ πάντως στο 206 1.4 που είχα με 16αρες ζάντες δεν έβαζα ποτέ άτομο/α πίσω για ακριβώς αυτό το λόγο 
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 11:09:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsosmoulis έγραψε: | 4 άτομα πιστεύω ότι είναι ένας καλός λόγος να μην "πάει" το αυτοκίνητο...
εδώ 1.6 αν έχουν 4 άτομα δεν πάνε...
εγώ πάντως στο 206 1.4 που είχα με 16αρες ζάντες δεν έβαζα ποτέ άτομο/α πίσω για ακριβώς αυτό το λόγο  |
η 2ά? στις 2500??? Δεν νομίζω πάντως οτι θα είχε μεγάλη διαφορά αν κατέβαζα τους πίσω...το πολύ πολύ αντί να έπεφτε το γκάζι να έμενε σταθερό....
Α! επίσης άλλο φρέσκο παράδειγμα είναι οτι εχθές που έιχα μπλέξει στον Κηφησό βρήκα έναν άλλο Πέζουλα μπροστά μου (άν κρίνω απο το φάρδος των ελαστικών-γιατί αλλίως δεν μπορώ να ξέρω-ήταν το πολύ 1400) και αποφάσισα να τον ακολουθήσω στις σφήνες...ε, ξαναπογοητεύτηκα....!!!!!
Δεν έχει σημασία όμως γιατί απο ότι καταλαβαίνω απο τα post έτσι είναι ο κινητήρας...η επιτάχυνση 0-100 καθώς και η τελική, είναι στα πλαίσια των επίσημων μετρήσεων (άν συνυπολιγίσουμε το αλλαγμένο ζαντολάστιχο)....απλά μου φαίνεται αφύσικο να είναι τόσο αδύναμη η δευτέρα τη στιγμή που άλλα αυτοκίνητα αποδίδουν...
ΘΑ του βάλω ένα νιτρο και ένα τούρμπο και 2 φτερά και μετά θα πηγαίνω πετώντας....
ή θα του δέσω μια πέτρα και θα δώ αν επιπλέει... δίπλα στα blue star 
Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 11:46:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
4 ατομα απο 70 κιλα μεσο ορο εχουμε 280 κιλα επιπλεον.Αρα εισαι κοντα στο 1300 συνολικα.Μεγαλο μειων τα πολλα κιλα σε μια ανηφορα.Τα 90 αλογα βεβαια δεν εχουν και μικρη αποδοση θεωρητικα αλλα πρακτικα κρεμανε.
Τα λαστιχα αν ειναι ετσι οπως ειπαν τα παιδια στο εργοστασιακ τοτε εσυ βγαινεις κερδισμενος στην συνολικη διαμετρο αφου:
(15inches * 25,4)+(195*0,55*2)=595,5mm
Ενω αυτα που φορας τωρα εχουν
(16inches *25,4)+(195*0,45*2)=581,9mm
Συμφωνα με τα παραπανω εσυ εχεις βελτιωμενες επιδοσεις επιταχυνσης απο οτι το εργοστασιακο αλλα εχεις και περισσοτερο μεταλλο.
Δεν νομιζω η συμπεριφορα να ειναι τοσο παραλογη.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 11:49:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θανάση απλά να αλλάζεις ταχύτητα ειδικά στις ανηφόρες πάνω από 4000 στρ/λπτ.
Μήπως στην ανηφόρα δεν ήσουν με τέρμα γκάζι; Γιατί τότε το αμάξι σίγουρα θα έκοβε. Και εγώ με ένα μικρα με 2 άτομα σε μεγάλη ανηφόρα μόλις έβαλα απο 1η -> 2α το αμάξι ψόφησε. Αποτέλεσμα; Ξανά πρώτη...
Don't Worry. Ειδικά αυτό που σου είπε ο Μητσάκος. Τα 16ν έχουν πιο ψηλά την ροπή και δεν "τραβάνε" χαμηλά σε αντίθεση με τα 8ν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 11:59:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και μενα μου το εχει κανει που ειναι 1600 με 110.Ειναι αυτο που ειπε ο Road Runner.Πρεπει να μπεις και με γκαζι.Εμενα σε μια ανηφορα εδω στο Ηρακλειο κοντεψα να αφησω ολον τον δισκο εκει.Δεν ανεβαινε με τιποτα.Και αυτο γιατι πριν απο αυτην πηγαινα λες και ηταν ευθεια.Θελει τον τσαμπουκα του.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 12:10:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Και μενα μου το εχει κανει που ειναι 1600 με 110.Ειναι αυτο που ειπε ο Road Runner.Πρεπει να μπεις και με γκαζι.Εμενα σε μια ανηφορα εδω στο Ηρακλειο κοντεψα να αφησω ολον τον δισκο εκει.Δεν ανεβαινε με τιποτα.Και αυτο γιατι πριν απο αυτην πηγαινα λες και ηταν ευθεια.Θελει τον τσαμπουκα του. |
πολλές φορές το πώς θα πάς το καθορίζει το μπροστινό αυτοκίνητο και στην προκειμένη περίπτωση (αν διάβασες όλο το post) ο πίσω έριχνε μούντζες....
Προσωπικά χέστηκα για τον...πισινό μου αλλά απογοητεύτηκα με τις επιδόσεις του 206...
και τσαντίστηκα (προσωρινά) με τα σχόλια που εισέπραξα...
Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 12:14:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Downhill έγραψε: | MEMsound έγραψε: | απλά να αλλάζεις από 1η σε 2α σε έντονες ανυφόρες γύρω στις 3500~4000 και δεν θα έχεις πρόβλημα.  |
ναι, αλλά όταν είσαι με δευτέρα στις 2500....δίνεις γκάζι και τρώς άκυρο ... ο άλλος απο πίσω έρχεται με φόρα και βάζεις πρώτη για να φύγεις, λόγω κλωτσήματος θα φάς το μπινελίκι απο τον πίσω που δεν ξέρει τις ιδιοτροπίες της peugeot...ενώ οι επιβαίνοντες θα σε ρωτάνε ταυτόχρονα αλλά με διαφορετική ερώτηση ο καθένας του τύπου: |
To ίδιο και χειρότερο μου το κάνει εμένα μετά την "αναβάθμηση" του εγκεφάλου στην Epsilon. Παλαιότερα δεν είχα εντοπίσει κάτι παρόμοιο. Μετά τις 1700 στροφές περίπου το αυτοκίνητο ανέβαινε ανηφόρες χωρίς κανένα πρόβλημα!
Τώρα σε ανηφορικές φουρκέτες το αυτοκίνητο κρεμάει τελείως με 2α και κάτω από 3000-3500 στροφές και θέλει πρώτη για να ανεβάσει στροφές.
Και εμένα είναι το 1.6 16v.......... 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|