Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 01:04:32 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βαρελακι Apex |
|
|
Τοποθετησα σημερα το πρωι , το βαρελακι της Apex (καρδαρα θα το ελεγα) που εγορασα απο το vini.
Το 206 μου 1400 8v.
Το βαρελακι ειναι μια φιλτροχοανη μεσα σε μεταλλικο κυλινδρικο περιβλημα (βαρελακι) με 2 σωληνες (εισοδο/εξοδο) στις 2 ακρες.
Το ολο σετ τοποθετηθηκε , οπως το πηρα απο το Νικο, σχετικα ευκολα και στερεωθηκε με "δεματικα" αφου αφαιρεθηκε το φιλτροκουτι και ολο το συστημα του πνιχτη;; απο χαμηλα.
Εδω πρεπει να πω πως η Peugeot με εντυπωσιασε για μια φορα ακομα.
το φιλτροκουτι βγαινει ευκολα και δεν ειναι τιποτα αλλο παρα ενα ...φιλτροκουτι.
Ομως το ολο συστημα- γιατι περι συστηματος προκειται- κατω απο το φιλτοκουτι θυμιζει "καζανακι" εξατμησης.
Μιλαμε για φοβερη κατασκευη. στιβαρη απο σκληρο πλαστικο η οποια ειναι στεγανοποιημενη με ενα υλικο σαν τσιμεντο, το οποιο δεν σε αφηνει να το ανοιξεις στη μεση (κανονικα ανοιγει) ωστε να δεις τι περιεχει.
Και λεω περιεχει για ενω φαινομενικα ειναι ενας προθαλαμος για τον εισερχομενο αερα απο το φτερο (καπου εκει εχει εισοδο για τον αερα το μαμα φιλτροκουτι) παιζει πολυ μεγαλυτερο ρολο, οπως καταλαβα αργοτερα.
Το βγαλαμε λοιπον και ειπα να το πλυνω ωστε αν χρειαστει να ξανατοποθετηθει να μπορει να το πιασει καποιος (ηταν πολυ βρωμικο).
Αφου το γεμισα νερο απο την μια ακρη ρτου σωληνα το νερο γεμισε το ..."καζανακι" και βγηκε απο την αλλη. ωραια μεχρι εδω. οταν το αναποδογυρισα για να αδειασω το νερο καταλαβα οτι δεν εβγαινε ολο το νερο απο μεσα. βρε να το τιναζω, να το κουναω, να το χτυπαω , καποια ποσοστητα νερου παγιδευμενη μεσα να μην βγαινει αλλα να σταζει σιγα σιγα.
Παιδια εκει καταλαβα (μαλλον γιατι αν δεν το σπασεις να ανοιξει δεν βλεπεις τι εχει μεσα) οτι μαλλον μεσα ειναι χωρισμενο σε μικρα διαμερισματα ωστε να κατακρατουνται τυχον νερα που εισερχονται στο θαλαμο και να περναει προς το φιλτροκουτι μονο ο αερας.!!!!!
Αν ειναι ετσι , τοτε ολα ειναι μελετημενα! απο τη μαμα.
Αφιαρωντας εγω ολο αυτο και βαζοντας μια σωληνα (στην ιδια θεση -στο φτερο) για να ρουφαει αερα, ποσο σιγουρος ειμαι οτι αν "κολυμπησω" μεχρι το καπο δεν θα βρω στο βαρελακι καμια ...σαρδελα;;;
Οφειλω να τονισω πως μπορει να ονομαζεται πνιχτης αλλα η ολη κατασκευη εξυπηρετει το σκοπο της στο μεγιστο.
Πρακτικα τωρα , το βαρελακι δεν φαινεται να δημιουργησε καμια αισθητη αλλαγη στη συμπεριφορα του κινητηρα προς το καλυτερο η το χειροτερο.
Για να πω την αληθεια , περιμενα καλυτερα αποτελεσματα αλλα ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.
το ετρεξα χαμηλα, το ετρεξα ψηλα, το εβγαλα εθνικη αλλα ...τιποτα.
Επισης παρατηρηθηκε ελαχιστα τραχυτερος ηχος (λιγοτερο μπασσο) απο τις 4200 στροφες και πανω.
χαμηλα δεν παρατηρησα αλλαγη στον ηχο.
η αποκριση στο γκαζι; δεν παρατηρησα καμια αλλαγη.
Θεωρητκα και μονο που εφυγε ο πνιχτης απο κει , θα πρεπει να εισερχεται περισσοτερος αερας στο φιλτρο αλλα απο κει και περα....
Το κακο ειναι πως δεν υπαρχει χωρος να τοποθετηθει ακριβως πισω απο την σιτα (στο χαμογελο) ο σωληνας εισοδου το αερα στο βαρελακι, ωστε να υπαρχει αδιαλυπτη παροχη μπολικου φρεσκου αερα. Το κ@λ@ψυγειο δεν αφηνει.
Επισης δεν ξερω ποσο αισθητη θα ηταν η διαφορα με αλλαγη στο ρυθμιστη πιεσης βενζινης , αν αυτο ειναι εφικτο και ασφαλες στο 1400.
Καταληγοντας λεω πως ο vini μου ειπε πως στο 1600 του το βαρελακι του εδωσε μια μικρη διαφορα προς το καλυτερο.
Σε εμενα δεν παρατηρησα αλλαγη της αποδοσης και συμπεριφορας.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την DimiP στις Παρ 10 Ιαν 2003, 18:41:33, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 01:08:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μήπως πρέπει να το αφήσεις κάποια χιλιόμετρα επάνω για να αρχίσουν να φαίνονται τα αποτελέσματα;
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 01:14:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alemao_rallye έγραψε: | μήπως πρέπει να το αφήσεις κάποια χιλιόμετρα επάνω για να αρχίσουν να φαίνονται τα αποτελέσματα; |
αυτη ηταν η πρωτη εντυπωση που σιγουρα δεν φτανει.
εξηγησε μου σε παρακαλω τι θα συμβει μετα απο καποια χιλιομετρα;
ειχα ακουσει οτι εγκεφαλος αυτοπροσαρμοζεται στα νεα δεδομενα, περισσοτερη παροχη αερα. ισχυει κατι τετοιο;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 02:44:26 Θέμα δημοσίευσης: Re: APEX βαρελακι - ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ |
|
|
DimiP έγραψε: | Το βγαλαμε λοιπον και ειπα να το πλυνω... |
Πως εβγαλες τον πνιχτη απ'το φτερο μεσα? Εχω δοκιμασει τα παντα (μεχρι και Ultrex) αλλα τιποτα .. Πρεπει να κατεβασω προφυλακτηρα για να βγει? Γιατι απο την μεσα πλευρα ειναι εγκλωβισμενο στις σιδεριες και απο την εξω πλευρα (φτερο) δεν χωραει. Ειμαι περιεργος να μαθω τι εκανες..
Οσο για την εμπειρια σου με το βαρελακι και το οτι δεν ειδες το κατι παραπανω αυτο ειναι πραγματικα μια απροσδοκητη τροπη στο σηριαλ "βαρελακι" καθως φαινεται οτι πολυς κοσμος ειχε εναποθεσει εκει τις ελπιδες του και μολις τους κατεστρεψες τα ονειρα...
Η αληθεια ειναι οτι αφου δεν ειδες αμεσως κατι αισθητο δεν προκειται να δεις καμια μεγαλη διαφορα με την παροδο του χρονου. Αυτα φαινονται απ'την αρχη, αλλα ισως να δεις καποια διαφορα οταν συνηθισεις για λιγο καιρο το βαρελακι και τοτε το βγαλεις και ξαναβαλεις πισω το μαμα φιλτροκουτι με το ελευθερο φιλτρο που φοραγες μεχρι χθες. Η διαφορα προς το ελαχιστα καλυτερο κατα ενα παραδοξο τροπο δεν ειναι τοσο αισθητη οσο η διαφορα προς το ελαχιστα χειροτερο.
Ερωτηση: που εχεις τωρα το σωληνα της αναροφησης? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 06:12:43 Θέμα δημοσίευσης: Re: APEX βαρελακι - ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ |
|
|
Alex έγραψε: | DimiP έγραψε: | Το βγαλαμε λοιπον και ειπα να το πλυνω... |
Πως εβγαλες τον πνιχτη απ'το φτερο μεσα? Εχω δοκιμασει τα παντα (μεχρι και Ultrex) αλλα τιποτα .. Πρεπει να κατεβασω προφυλακτηρα για να βγει? Γιατι απο την μεσα πλευρα ειναι εγκλωβισμενο στις σιδεριες και απο την εξω πλευρα (φτερο) δεν χωραει. Ειμαι περιεργος να μαθω τι εκανες..
Οσο για την εμπειρια σου με το βαρελακι και το οτι δεν ειδες το κατι παραπανω αυτο ειναι πραγματικα μια απροσδοκητη τροπη στο σηριαλ "βαρελακι" καθως φαινεται οτι πολυς κοσμος ειχε εναποθεσει εκει τις ελπιδες του και μολις τους κατεστρεψες τα ονειρα...
Η αληθεια ειναι οτι αφου δεν ειδες αμεσως κατι αισθητο δεν προκειται να δεις καμια μεγαλη διαφορα με την παροδο του χρονου. Αυτα φαινονται απ'την αρχη, αλλα ισως να δεις καποια διαφορα οταν συνηθισεις για λιγο καιρο το βαρελακι και τοτε το βγαλεις και ξαναβαλεις πισω το μαμα φιλτροκουτι με το ελευθερο φιλτρο που φοραγες μεχρι χθες. Η διαφορα προς το ελαχιστα καλυτερο κατα ενα παραδοξο τροπο δεν ειναι τοσο αισθητη οσο η διαφορα προς το ελαχιστα χειροτερο.
Ερωτηση: που εχεις τωρα το σωληνα της αναροφησης? |
1. Τον πνιχτη τον εβγαλε ο μαστορας αφου ξεβιδωσε το πλαστικο κατω απο τον προφυλακτηρα, τον φανο ομιχλης αλλα και κατι πλαστικα απο κατω αναμεσα στον προφυλακτηρα, και τον θολο του φτερου. παιδευτηκε παντως αλλα το εβγαλε σαν ολοκληρο κομματι. αφου ειχε βγαλει απο πριν το φιλτροκουτι.
2. κιεγω περιμενα εντυπωσιακη διαφορα λογω του μυθου που ειχε δημιουργηθει για το βαρελακι και τον κρυο αερα αλλα.... παντως αυτοι που βαζουν φιλτροχοανες σκετες και τραβανε ολο το ζεστο και μετα παραπονουνται για μειωση αποδοσης , εχουν απολυτο δικιο. εγω με το βαρελακι δεν κερδισα αλλα και δεν εχασα τιποτα.
3. σωληνας αναροφησης;;;;; εξηγησου τι εννοεις; αν εννοεις απο που τραβαει αερα , τοτε η απαντηση ειναι απο εκει που τραβαγε και πριν! στο φτερο δηλ. αν εννοεις κατι αλλο που εχει σχεση με νερο και τυχον εισροη του, τοτε εξηγησου γιατι με ανυσηχεις.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 07:17:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι αυτο που καταλαβες εννουσα.. Απο που δηλαδη παιρνεις αερα, το οποιο και μου εξηγησες.. Relaaaaaaxx... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 08:17:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαλημέρα σας...
Θα πω και εγώ την άποψη μου...περί βαρελιού μια και το είχα χρησιμοποιήσει....αφού πρώτα είχα κάνει ένα RESET στην ECU....
1. Είχα πολύ καλή βελτίωση στις χαμηλές .... το κόμπιασμα και πνίξιμο στο ξαφνικό γκάζι χάθηκε εντελώς...
2. Η εξάτμιση δούλευε ποιο νορμάλ σε ήχο και είχε περισσότερα σκασίματα
3. H απόκριση ήταν πολύ καλύτερη σε όλο το φάσμα...
Γιατί όμως δεν τα έχει αυτά ο dimip?
χμμμμ....
α. Ισως επειδή είναι 1400 και δεν έχει ανάγκες μεγάλες αέρα?
β. Μήπως επειδή δεν έχει Multiplex και δεν έχει εποπτεία αέρα στο maximum?
γ. Μήπως τελικά επειδή από ότι βλέπουμε όλα τα μοντέλα 206 έχουν το ίδιο φιλτροκούτι παίρνουν τον ίδιο αέρα αλλά ο κινητήρας ζητάει άλλο...
δ. Μήπως μου θυμίζει την περίπτωση που πολλά 1100άρια βάζουν σκούπα ή και βαρελάκι και αντί να φτιάχνουν χαλάνε????
ε. Και μήπως τελικά το 206 dimip βελτιώθηκε αλλά δεν το έχει καταλάβει? Ρε συ Δημήτρη ο Θανάσης το πήρε καθόλου? Δεν σου έιπε τίποτα? Εμένα το οδήγησε (πριν και μετά) και ενθουσιάστηκε με το αποτέλεσμα.....
Κάπου σε όλα αυτά αυτά βρίσκεται η αλήθεια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 08:25:13 Θέμα δημοσίευσης: Re: APEX βαρελακι - ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ |
|
|
DimiP έγραψε: |
3. σωληνας αναροφησης;;;;; εξηγησου τι εννοεις; αν εννοεις απο που τραβαει αερα , τοτε η απαντηση ειναι απο εκει που τραβαγε και πριν! στο φτερο δηλ. αν εννοεις κατι αλλο που εχει σχεση με νερο και τυχον εισροη του, τοτε εξηγησου γιατι με ανυσηχεις. |
Το εργοστασιακό φίλτρο καταλήγει ΜΕΣΑ στο φτερό το οποίο ΔΕΝ έχει άνοιγμα για αέρα...
Το βαρελάκι καταλήγει πίσω από το φανάρι ομίχλης και έχει άμεσση επαφή σε αέρα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 09:42:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό εννοούσα, πως πρέπει να πάρει πληροφορίες ο εγκέφαλος για την νέα ποσότητα αέρα. Οπότε μήπως πρέπει να βγάλεις τον πόλο της μπαταρίας για κανά 15λεπτο ώστε να κάνει reset η cpu
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 09:52:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα σε όλους. Θα περίμενα λιγάκι ακόμη, να πει κάποιος και τις απόψεις τους - εμπειρίες του απο φιλτροχοάνη σε 1.4 αλλά πιθανόν γνωρίζουμε τα αποτελέσματα (ίσως ίδια με του Δημήτρη - DimiP). Ακούστηκε πως το 1.4 δεν χρειάζεται τόσο πολύ εισερχόμενο αέρα. Τελικά είναι μύθος ή πραγματικότητα? Επίσης ακούστηκε οτι η διαφορά με το 1.6 είναι εμφανής οταν "δώσεις" περισσότερο αέρα.
Θα απαντήσω σε αυτά τα ερωτήματα, βασιζόμενος στις δικές μου εμπειρίες -απόψεις. Κατά πρώτον εάν χρειάζεται περισσότερο αέρα ή όχι, η απάντηση είναι σαφώς και ΝΑΙ. Πως μπορούμε να το δοκιμάσουμε και να απαντήσουμε ΤΟΣΟ θετικά? Απλά αποσυνδέουμε τον σωλήνα απο το φιλτροκούτι, και δοκιμάζουμε για πολύ μικρό χρονικό διάστημα - χλμ. Το αποτέλεσμα κύριοι θα σας εκπλήξει, όπως εξέπληξε και εμένα. ΠΡΟΣΟΧΗ, το δοκιμάζουμε για πολύ μικρό χρονικό διάστημα και για λίγα μέτρα. Ωραία, είδαμε λοιπόν ότι έχουμε καλύτερη απόκριση στο γκάζι, καλύτερες επιταχύνσεις, καλύτερα πετάγματα των στροφών (ειδικά χαμηλά 1000 rpm - 3500 rpm), ε δεν μπορούμε όμως και να το αφήσουμε έτσι... Οι λύσεις αμέτρητες... η επικρατούσα... ΤΑΡΑΤΑΤΖΟΥΜ - ΤΑΡΑΤΑΤΖΟΥΜ... η σκούπα.
Πολλοί θα πούν, "τι λέει το άτομο ρε?" "αφού με την σκούπα δεν μπαίνει εισερχόμενος αέρας, τόσος όσος θα θέλαμε...", κύριοι πριν αρχίσετε να "πετροβολείτε" ακούστε...
Η σκούπα της PTS είναι ειδικά σχεδιασμένη να "κουμπώνει" και να μπαίνει ακριβώς σε σημείο τέτοιο που ο εισερχόμενος αέρας είναι αρκετός και κυρίως παγωμένος - δροσερός - όχι ζεστός (ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες). Σε συνέχεια ο εισερχόμενος αέρας με το φαινόμενο "ram Air" σκούπα κατά το ελληνικότερον, εισάγει τον αέρα με την απαραίτητη δύναμη - ώθηση έτσι ώστε να σβήνει πολλά περισσότερα κεριά αναμένα απ' ότι ο πνίχτης και το φιλτροκούτι. Κάπου ακούστηκε κατά κόρον οτι θα χρειαστούμε ρυθμιστή πίεσης της βενζίνης για να δουλέψει - ταιριάξει το εγχείρημα. Θα αντιπαραθέσω τούτο μόνο: Η κατανάλωση της βενζίνης απο την ημερομηνία εισαγωγής - τοποθέτησης της σκούπας αυξήθηκε κατά πολύ... κάθε φορά που το γκάζι "βυθίζεται" έχω σαν αποτέλεσμα την "βύθιση" του δείχτη της βενζίνης. Τελικά μήπως κάποιος είπε στον εγκέφαλο "Κύριε, έχεις περισσότερο αέρα στους θαλάμους, πως θα το εκμεταλευτείς?" και αυτός προσαρμόστηκε άμμεσα (με μια μικρή παρεμβολή, αφαίρεση - επανατοποθέτηση των πόλων). Οταν με ρωτούν, όσοι βλέπουν την σκούπα, για το εάν το "εργαλείο" πηγαίνει ? η απάντηση που παίρνουν είναι αποστωμοτική: "για εμένα ναι, για τους άλλους δεν ξέρω, ρώτα τους..." Τελειώνοντας (επιτέλους) θα πω ότι έχω την σκούπα για 42000 χλμ απροβλημάτιστα (φτου φτου) δεν έχω δυναμομετρήσει το 206 μου και όλα τα παραπάνω είναι απόψεις προσωπικές και μόνον.
Για το εάν το 1.6 θέλει περισσότερο αέρα ή οχι, και για το εάν δουλεύει καλύτερα η απελευθέρωση της αναπνοής του 1.6? δεν μπορώ να απαντήσω με επιχειρήματα παρά μόνον με εικασίες... οπότε πάμε παρακάτω...
Τέλος.
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 14:58:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέρα από όσα λέτε, εγώ χαίρομαι γιατί διαπιστώνω ότι αν μη τι άλλο, προσπαθείτε, -ουμε να είμαστε ΠΛΗΡΩΣ αντικειμενικοί, έστω κι αν αυτό δεν μας αρέσει ή δεν μας συμφέρει.
Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους σας!
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 18:57:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όντως και εγώ είδα μια μικρη διαφορά μέχρι τις 4000 στροφές περίπου με μια σκούπα k&n που έβαλα
Με το που έβαλα και εξάτμιση όπως είπε και ο Vini παρατήρησα πολλά σκασίματα κυρίως στις υψηλές στροφές!
Η αύξηση στην κατανάλωση έχει γίνει φανερή !!! περίπου 50 χιλιόμετρα λιγότερη αυτονομία σε 1400αρη κινητήρα
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Ghost Dog στις Τρι 31 Δεκ 2002, 21:17:35, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 21:12:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο στον Dimip που είχε το θάρρος(!) να παραδεχτεί ότι στο δικό του αυτοκίνητο αυτή η μετατροπή δεν απέδωσε (όπως δεν απέδωσε στο δικό μου η τελείως ελέυθερη εξάτμιση).
Σε ένα Power technics, αφαιρέσασν τελείως το φιλτροκούτι ενός Κόρσα 1.4 και το δυναμομέτρησαν χωρίς κανενός είδους φίλτρο. Το αποτέλεσμα; Μόλις ένας ίππος παραπάνω. Που σημαίνει ότι η Όπελ (και η Πεζώ και όλοι οι κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια) έκανε καλά τη δουλειά της. Από την άλλη, όσοι έχουμε μικρού κυβισμού αυτοκίνητα ονειρευόμαστε την μαγική εκείνη μετατροπή που θα μας δώσει το κάτι παραπάνω και περιμένουμε ότι μια εισαγωγή θα φέρει την άνοιξη.
Προσωπικά στον 1100άρη της Πεζώ, έβαλα ένα φίλτρο Κ&Ν στο μαμίσιο φιλτροκούτι, αντικατέστησα τον πνίχτη με χαρτοσωλήνα που παίρνει αέρα πίσω από το αριστερό φανάρι όπου είδα ότι ο αέρας δεν είναι τόσος ζεστός και το αποτέλεσμα είναι λίγο πιο 'γεμάτη' λειτουργία του κινητήρα σε όλες τις στροφές. Ο ήχος βάρυνε ελαφρώς. Αυτά, ούτε εκρηκτικά αποτελέσματα ούτε και μείωση των επιδόσεων. Εξασφάλισα κρύο αέρα και πιο ελεύθερη ροή και είδα μία μικρή βελτίωση στις επιδόσεις και την ...ακουστική.
Την διάταξη αυτή την είδα σε ένα ΑΧ 1100 από την μαμά Citroen και κατάλαβα ότι είναι ότι πρέπει.
Το σημαντικό είναι η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής και όχι τόσο η τεράστια ποσότητα του.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2003, 03:57:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Kαλημέρα σας...
Θα πω και εγώ την άποψη μου...περί βαρελιού μια και το είχα χρησιμοποιήσει....αφού πρώτα είχα κάνει ένα RESET στην ECU....
1. Είχα πολύ καλή βελτίωση στις χαμηλές .... το κόμπιασμα και πνίξιμο στο ξαφνικό γκάζι χάθηκε εντελώς...
2. Η εξάτμιση δούλευε ποιο νορμάλ σε ήχο και είχε περισσότερα σκασίματα
3. H απόκριση ήταν πολύ καλύτερη σε όλο το φάσμα...
Γιατί όμως δεν τα έχει αυτά ο dimip?
χμμμμ....
α. Ισως επειδή είναι 1400 και δεν έχει ανάγκες μεγάλες αέρα?
β. Μήπως επειδή δεν έχει Multiplex και δεν έχει εποπτεία αέρα στο maximum?
γ. Μήπως τελικά επειδή από ότι βλέπουμε όλα τα μοντέλα 206 έχουν το ίδιο φιλτροκούτι παίρνουν τον ίδιο αέρα αλλά ο κινητήρας ζητάει άλλο...
δ. Μήπως μου θυμίζει την περίπτωση που πολλά 1100άρια βάζουν σκούπα ή και βαρελάκι και αντί να φτιάχνουν χαλάνε????
ε. Και μήπως τελικά το 206 dimip βελτιώθηκε αλλά δεν το έχει καταλάβει? Ρε συ Δημήτρη ο Θανάσης το πήρε καθόλου? Δεν σου έιπε τίποτα? Εμένα το οδήγησε (πριν και μετά) και ενθουσιάστηκε με το αποτέλεσμα.....
Κάπου σε όλα αυτά αυτά βρίσκεται η αλήθεια... |
O θανασης " δεν μιλιωταν " το πρωι που το εβαλα , απο την δουλεια και επειτα δεν ειμαστε και τοσο κολητοι ...
οχι δεν το πηρε αλλα κι εγω δεν το ζητησα.
μαλιστα υπηρχε ενας "φιλος του" που δεν θα ηθελα να τον χαρακτηρισω γιατι θα χαλαστω παλι , ο οποιος ολο ειρωνια προεβη στην εξης δηλωση : "δηλ. θα πηγαινει πιο γρηγορα τωρα με αυτο ;" (σ.σ. το βαρελακι εννοουσε)
και η απαντηση του Θαναση "θα μας πει ο πελατης" κοιταζοντας εμενα.
τωρα εμενα αυτο το σκηνικο με χαλασε και μαλιστα σε τετοιο βαθμο που πηρα το αμαξι κι εφυγα για testdrive δικο μου.
ας μην επεκταθω σε αυτο το θεμα.
Ευχομαι να εκανα λαθος και να καταλαβω καποια στιγμη την διαφορα.
Προς το παρον και εφοσον παει οσο καλα πηγαινε και πριν , δεν με απασχολει πολυ. θα προσπαθησω μονο να το κανω να ρουφαει (καπως) απο μπροστα, αν βρω τροπο.
Θα επιχειρησω και το "Reset" με απομονωση μπαταριας.
- Να επισημανω και κατι στο οποιο δινω προσοχη: τον ψυχολογικο παραγοντα.
Οταν αλλαξα εξατμηση και μπηκε η ελευθερη sebring εστω και ψυχολογικα η διαφορα στην αποδοση ηταν εμφανης.
Οταν αλλαξα φιλτρο και μπηκε το βαρελακι εστω και ψυχολογικα δεν παρατηρησα διαφορα αποδοσης.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2003, 04:51:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νόμος: Όσο πιο πολλά κυβικά τόσο πιο μεγάλη απαίτηση σε οξυγόνο.
----
Την δοκιμή να βγάλω το φιλτροκούτι και να αφήσω σκέτο τον σωλήνα την είχα κάνει κι εγώ και το έχω αναφέρει και αλλού. Θα σας θυμίσω τις παρατηρήσεις μου: Απειροελάχιστη έως καθαρά ψυχολογική-ακουστική η βελτίωση σε δύναμη. Εμφανής βελτίωση σε απόκριση και εξαφάνιση του χαρακτηριστικού κομπιάσματος του 1.6 16V στα απότομα γκάζια στις χαμηλές στροφές (παρατήρηση καί του Vini). Ένα απόγευμα έκανα την δοκιμή. Την άλλη μέρα ξαναέβαλα το φιλτροκούτι και επιβεβαίωσα το πόρισμα. Προτιμώ το φιλτροκούτι από την φιλτροχοάνη ή σκούπα, γιατί απεχθάνομαι τον πολύ θόρυβο για το τίποτα ή το ελάχιστο. Ναί στο βαρελάκι που θα δώσει αέρα χωρίς να αυξήσει το θόρυβο. Αφού το βαρελάκι θα εξαφανίσει το "πρόβλημα" απόκρισης του 1.6, και αφού ουσιαστική δύναμη δεν πρόκειται να πάρουμε με τον παραπάνω αέρα, θεωρώ ότι τα βαρελάκια της APEX και BMC είναι οι ιδανικές λύσεις στο θέμα μας.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Πεμ 02 Ιαν 2003, 06:42:34, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2003, 07:48:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι εμπειριες μου ειναι διατυπωμενες αρκετες φορες οσον αφορα το 1400αρι οποτε δεν θα ξαναγραψω οτι εχω πει αλλα θα πω κατι το οποιο ειναι σιγουρο. Το 1400 χρειαζεται αερα και ΒΛΕΠΕΙ διαφορα οταν τον αυξανεις εστω και πολυ λιγο.
Ακουστε που το στηριζω...
Οταν οι υδραυλικοι θελουν να ενωσουν 2 σωληνες ιδιας διαμετρου (πχ 10 εκ) με ενα ενδιαμεσο μικρο σωληνα τοτε χρησιμοποιουν ως 3η σωληνα μια λιγο μικροτερη (πχ 9.5 εκ) ωστε να σφηνωνει μεσα στις 2 μεγαλυτερες, ειτε μια λιγο μεγαλυτερη (πχ 10.5 εκ) ωστε οι 2 ακραιες να σφηνονουν μεσα στην ενδιαμεση. Κατανοητο ετσι?
Οταν ειχα φτιαξει το πρωτο συστημα εισαγωγης μου (ιδιο με το τωρινο πανω κατω) ειχα βαλει ενδιαμεση σωληνα μεταξυ στο φιλτροκουτο και το γωνιακο κομματι που βγαινει απο κατω απ'το αμαξι, μικροτερη σωληνα ωστε να σφηνωνει μεσα στήν γωνια και τον σωληνα που βγαινει απ'το φιλτροκουτο. Αυτη η διαμετρος ηταν γυρω στα 11.9cm...
Οταν ειμουν σε φαση επανασχεδιασμου για το "μεγιστο" κερδος το ξαναφτιαξα με νεα ενδιαμεση σωληνα ή οποια αυτη τη φορα θα εμπαινε πανω απ'τις αλλες 2. Δηλαδη οι αλλες σωληνες θα σφηνωναν μεσα της. Η νεα διαμετρος 12.7cm.
Η διαφορα και μονο απο αυτο (και η διαμετρος εισοδου του αερα αλλα και η διαμετρος εισοδου της μηχανης ηταν ιδιες γυρω στα 13+ και 6.0-6.5cm αντιστοιχα) χωρις να πειραχτουν οι διαμετροι εισοδου και εξοδου της μηχανης, ήταν ΠΟΛΥ ΑΙΣΘΗΤΗ σε βαθμο που ειμουν σιγουρος οτι δεν ειναι η φαντασια μου. (ειναι σημαντικο αυτο γιατι θεωρητικα δεν περιμενεις να κερδισεις απο κατι τοσο μικρο, αλλα! ...)
Αμα θελει κανεις να φορεσει το φιλτροκουτο μου (παρεα με τον "περισκοπικο" σωληνα) να δει πως παει το αμαξι του, εγω ειμαι προθυμος να του το δωσω να το φορεσει. Αρκει να εχει "διοδο" ο σωληνας του κουτιου μου προς τα κατω. Στα "μαμα" αυτοκινητα συνηθως εμποδιζει το διχαλωτο μεταλλο συγκρατησης φιλτροκουτου καθως και η εξοδος προς τον πνιχτη (μεσ'το φτερο). Σε οσους εχουν αφαιρεσει αυτα πιθανων να γινεται ευκολα η δουλεια. Dimip εσενα πρεπει να γινεται σχεδον σιγουρα - ισως να το κανουμε στο track day (εαν και εφοσον).. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιαν 2003, 03:45:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλεξ καλο ακουγεται.
βασικα θα ηθελα να μελετησουμε περισσοτερο τροπους για να στραφει η σωληνα κατευθειαν στη σιτα ωστε να εχει απειρο αερα αλλα δεν ξερω (επειδη εμποδιζει το ψυγειο) εαν θα δουλευε το ολο συστημα αν η σωληνα εκανε κουρμπες (καμπυλωματα) σε 2-3 σημεια ωστε παο κει που ειναι να παρακαμψει τα ψυγεια και να βγει στη σιτα.
μηπως ολη αυτη η διαδρομη με τις στροφες (του σωληνα) θα δυσκολευε τη ροη του αερα. γιατι θυμομαστε οτι πιο συντομος δρομος η ευθεια αλλα ευθεια δεν παει οποτε;;;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιαν 2003, 05:34:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιταξε η ροη του αερα επηρεαζεται σιγουρα.. Αλλα κοιτα να δεις τι γινεται. Αν φτιαξεις ram-air δηλαδη εχεις τον σωληνα να βλεπει φατσα τον αερα τοτε θα εχεις εξαλειψει 1-2 στροφες του σωληνα πριν εξασθενησει η φορα του αερα. Αυτο συνδιαζομενο με τον κρυο αερα ΙΣΩΣ δωσει καποια διαφορα. Το θεμα ειναι μπορεις να την βαλεις εστω και με κυκλους να βγει μπροστα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιαν 2003, 11:56:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ ίταν έβγαλα το φιλτροκούτι τελείως για δοκιμή είχε σαφώς διφορετικό θόρυβο.για καλύτερη αναπνοή δεν μπόρεσα να καταλαβω γιατί έκανα 2 χλμ,άνοιξα το καπό είδα πυρωμένη την εξάτμιση και τα έβαλα όλα ξανα στη θέση τους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|