PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τελικό καζανάκι 106 1.6 16V
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2003, 21:25:16    Θέμα δημοσίευσης: Τελικό καζανάκι 106 1.6 16V Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ποιο ειναι το καταλληλο τελικο καζανακι για μια ολοκληρωμενη εξατμιση?εξαρταται απο τον τυπο του αυτοκινητου ή ισχυουν πανω κατω τα ιδια για ολα τα αυτοκινητα?για παραδειγμα στο δικο μου,μου ειπαν οτι επειδη αυξησες τη συμπιεση και δουλευεις πιο ψηλα απο πριν πρεπει να αλλαξεις το τελικο σου και να βαλεις ενα με σχετικα μικρο καζανι??γιατι παιζει ρολο το ποσο μεγαλο θα ειναι το τελικο καζανακι??εχει να κανει με το λεγομενο backpressure??ολα τα 'φτιαγμενα'ραλλακια παρατηρω οτι φορανε ενα χειροποιητο στρογγυλο καζανακι.μου ειπαν οτι οι κλασικες εξατμισεις δεν κανουν για το συγκεκριμενο αυτοκινητο υπο τις συγκεκριμενες συνθηκες.για δωστε μια βοηθεια παιδες εδω γιατι το πραγμα μπερδευεται!!!

Έχει επεξεργασθεί από τον/την danielos στις Τετ 08 Ιαν 2003, 12:57:28, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2003, 22:12:01    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε danielo ότι απαντήσεις πάρεις σε αυτό το θέμα, (συμπεριλαμβανόμενης και της δικής μου) έχε υπ'όψη ότι πρόκειται για προσωπικές και μόνο απόψεις.Από ότι ξέρω σχεδιαστής συστημάτων εξάτμισεων δεν υπάρχει στο φόρουμ Very happy για να μας πει ακριβώς τι συμβαίνει, με απλά λόγια.

Ορίστε τι αποκόμισα από την πράξη:
Αν δεν έχεις κάνει τρελές μετατροπές, το εργοστασιακό τελικό δουλεύει πολύ καλά. Το διάβασα στο Drive Power, που έχει ένα σωρό διαφημίσεις από εξατμισάδες άρα και συμφέρον να αγοράζουμε εξατμίσεις. Αυτό κάτι λέει για την αξία του 'μαμά' συστήματος εξάτμισης.

Αν θες την εμφάνιση ενός ανοξείδωτου και λίγο παραπάνω θόρυβο θα σου συνιστούσα η εξάτμιση που διαλέξεις να μην είναι τελείως straight-through. Το έκανα εγώ σε 106 (έβαλα μια universal Grapnel) και το μετάνιωσα. Έπεσε η απόδοση και το παραδέχτηκε και ο εξατμισάς ότι οι περισσότεροι με απείραχτα αυτοκίνητα ακούν το θόρυβο και νομίζουν πως πάνε πιο γρήγορα.

Μία άλλη λύση αν θέλεις να αποφύγεις τους πειραματισμούς με τα φτηνά
universal είναι κάποια επώνυμη custom fit, ειδικά για το αυτοκίνητο σου. Πληρώνεις κάτι παραπάνω αλλά είσαι σίγουρος ότι θα δουλέψει αξιοπρεπώς.

Τέλος αν κυμαίνεσαι γύρω στους 140 ίππους, τότε σκέψου και την GrN supersprint, κομπλέ σύστημα. Μην περιμένεις να έιναι ήσυχο όμως.


www.euphemus.eu


Έχει επεξεργασθεί από τον/την BTS στις Σαβ 04 Ιαν 2003, 22:28:27, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2003, 22:21:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όσο αφορά στην εξωτερική διάμετρο του τελικού, όσο πιο μεγάλη, τόσο πιο πολύ ηχοαπορροφητικό υλικό έχει, με τις ανάλογες συνέπειες στην ένταση του θορύβου.

Αυτός είναι και ο λόγος που τα πολύ μικρά κυλινδρικά καζανάκια κάνουν πολύ θόρυβο.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Ιαν 2003, 01:33:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω φοράω τελικό της Grapnel και είδα μια κάπως καλύτερη απόδοση στο όλο σύστημα και μια ελευθερία ψηλά ( το δικό μου ειναι 1,4).. τωρα θα μου πείς ισως να ευθύνετε το χταπόδι και η σκούπα... αλλα ακόμα και οταν δέν τα ειχα αυτα επάνω διαπίστωνα οτι δουλεύει καλύτερα με μία μετατόπιση όμως της δύναμης σε υψηλότερη περιοχή στροφων...

Τωρα με χταπόδι τελικό και σκούπα οφείλω να ομολογήσω οτι για 1,4 παει ΠΑΡΑ πολυ καλα χωρις κενά και κομπιάσματα με κάποιο κόστος όμως στην ροπή στις χαμηλές στροφές... Όταν βάλω και τον ρύθμιστή πίεσης καυσίμου και ανεβάσω την πίεση απο το 2,4 στο 3,0 εκει θα σας πω τί ακριβως παίζει.... Εγκέφαλο δεν θέλω να πειράξω για τον απλό λόγο οτι αμφιωάλω για την βελτίωση που μπορεί να αποφέρει ενα "τσιπακι"¨της Χ εταιρίας την στιγμή που μπορώ να το ταίσω περισοτερο χωρίς να πειράξω τα ηλεκτρονικά του.. ΕΙΔΟΜΕΝ!




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Ιαν 2003, 03:07:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια που μιλάμε για χταπόδια και καζανάκια να υπενθυμίσω ότι έχω οδηγήσει τρία 1.4 με χταπόδι και καζανάκι, το ένα μάλιστα καί με ελεύθερο καταλύτη. Το μόνο που ξεχώρισε αισθητά ήταν του Πολίτη. Τα άλλα δύο λίγο απείχαν από τη μανίσια απόδοση! Το ένα μάλιστα είχε και τον ελεύθερο καταλύτη και δεν κατάφερε να περάσει σε κόντρα το άλλο με συμβατικό καταλύτη. Του Πολίτη έχει σκούπα, χταπόδι ιδιοκατασκευή, τελικό Grapnel και συμβατικό καταλύτη, ενώ τα άλλα δύο είχαν το ένα φιλτροχοάνη, χταπόδι & τελικό Supersprint και το άλλο φιλτροχοάνη, χταπόδι & τελικό Ποπάι και καταλύτη Americat. Προφανώς στου Πολίτη την διαφορά την έκανε η πιο επιτυχημένη σχεδίαση και εγκατάσταση χταποδιού, και όχι το τελικό (η σκούπα δεν πιστεύω ότι δικαιολογεί την εμφανή διαφορά απόδοσης).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
A.P.R. (ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6

Ένταξη: 19 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - ΠΟΛΥΓΩΝΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Ιαν 2003, 18:17:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά, πέστε μου επιτ'ελους γιατί βάζεται χταπόδια σε νορμάλ αυτοκίνητα χωρίς να αυξήσετε την συμπίεση και να κάνετε ροϊκή εξέλιξη στην κυλινδροκεφαλή?Δεν μπορώ να το χωνέψω! Πως καταλαβαίνετε τους μαξιμουμ 2 ιππους που κερδίζει το αυτοκίνητο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Ιαν 2003, 18:22:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

A.P.R. έγραψε:
Ρε παιδιά, πέστε μου επιτ'ελους γιατί βάζεται χταπόδια σε νορμάλ αυτοκίνητα χωρίς να αυξήσετε την συμπίεση και να κάνετε ροϊκή εξέλιξη στην κυλινδροκεφαλή?Δεν μπορώ να το χωνέψω! Πως καταλαβαίνετε τους μαξιμουμ 2 ιππους που κερδίζει το αυτοκίνητο?


Πολλοί εδώ μιλούν για ψυχολογικές βελτιώσεις...παρά πραγματικές...
Μήπως τελικά αυτό είναι το ζουμί της ιστορίας?

Καλώς ήλθες στην παρέα φίλε μου...
Είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσεις πολύ με την τεχνογνωσία σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2003, 02:24:21    Θέμα δημοσίευσης: re:ροικη εξελιξη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

A.P.R. έγραψε:
Ρε παιδιά, πέστε μου επιτ'ελους γιατί βάζεται χταπόδια σε νορμάλ αυτοκίνητα χωρίς να αυξήσετε την συμπίεση και να κάνετε ροϊκή εξέλιξη στην κυλινδροκεφαλή?Δεν μπορώ να το χωνέψω! Πως καταλαβαίνετε τους μαξιμουμ 2 ιππους που κερδίζει το αυτοκίνητο?

φιλαρακι A.P.R εγω ψαχνομαι για τελικα καζανακια και χταποδια και καλαμαρακια οπως γραφουν σε ενα αλλο topic εδω διπλα γιατι πολυ απλα εχω κανει και ροικη εξελιξη στην κυλινδροκεφαλη και η συμπιεση ειναι ηδη ανεβασμενη στο 11.5:1.(pug rallye 16V).ειμαι ηδη στα 159 αλογα και ψαχνομαι να τονωσω λιγο την ροπη χαμηλα και στις μεσαιες στροφες.πραγματα δηλαδη για να το τελειοποιησω διοτι ψηλα λογω των εκκεντροφορων το αυτοκινητο παει αρκουντως καλα!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2003, 07:30:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

159 και χωρις πειραγμα εξατμισης? Πςςςςςςςςςςςςς.. Τα 165 τα χεις μαλλον σιγουρα τοτε με μια εξατμισουλα .. Αλλα ξερεις τι σκεφτομαι.. μηπως επρεπε να την εχεις βαλει προτου πας στον "τσιπακια" να σου ρυθμισει τα μειγματα γιατι τωρα ισως να χρειαστει ρυθμιση εκ νεου για μαξιμουμ εκμεταλλευση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2003, 08:38:03    Θέμα δημοσίευσης: re Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
159 και χωρις πειραγμα εξατμισης? Πςςςςςςςςςςςςς.. Τα 165 τα χεις μαλλον σιγουρα τοτε με μια εξατμισουλα .. Αλλα ξερεις τι σκεφτομαι.. μηπως επρεπε να την εχεις βαλει προτου πας στον "τσιπακια" να σου ρυθμισει τα μειγματα γιατι τωρα ισως να χρειαστει ρυθμιση εκ νεου για μαξιμουμ εκμεταλλευση...

alex την εξατμιση την εχω αλλαξει.η πολλαπλη εξαγωγης παρεμεινε ως ειχε,ο μαμα ο καταλυτης αντικατασταθηκε απο αλλον συρματινο americat ελευθερας ροης,το μεσαιο καζανακι καταργηθηκε και ενα τελικο χειροποιητο ειναι ολη η εξατμιση.το θεμα ειναι οτι ενα φιλαρακι μηχανικος πεζο που κατεβαινει σε αγωνες οταν ειδε το τελικο καζανακι μου ειπε οτι ειναι ακαταλληλο διοτι ειναι πολυ μεγαλο και οτι πρεπει να το αντικαταστησω αμεσα(τα πρωτα κερατιατικα).οδηγησε το αυτοκινητο και μου ειπε οτι το αυτοκινητο ειναι 'αδειο' απο εξατμιση δεν εχει αυτο τοπεταγμα που σου δινει μια σωστη εξατμιση χαμηλα.χρειαζεται αυτη τη μικρη κυλινδρικη εξατμιση για να μπορεσω απαραιτητα να γεμισω στις χαμηλες και τις μεσαιες.μαλιστα την προηγουμενη εξατμιση που ειχα πριν πειραξω το αυτοκινητο(powerful) ο βελτιωτης μου ειχε πει οτι ειναι ακρως ακαταλληλη για ραλλυ αυτου του σταδιου ακριβως για το οτι δεν ειναι πολυ ελευθερη.μου ειπε οτι οσο πιο μεγαλο ειναι το τελευταιο καζανακι τοσο περισσοτερο πνιγει την εξοδο των καυσαεριων και τοσο λιγοτερο θορυβο εχεις.και να σκεφτεις οτι το καινουργιο καζανακι ειναι περιπου στο ιδιο μεγεθος με την προηγουμενη!!!! Confused X-mas Cussing out
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2003, 21:58:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

A.P.R. έγραψε:
Ρε παιδιά, πέστε μου επιτ'ελους γιατί βάζεται χταπόδια σε νορμάλ αυτοκίνητα χωρίς να αυξήσετε την συμπίεση και να κάνετε ροϊκή εξέλιξη στην κυλινδροκεφαλή?Δεν μπορώ να το χωνέψω! Πως καταλαβαίνετε τους μαξιμουμ 2 ιππους που κερδίζει το αυτοκίνητο?


Ο'τι και να πω ειναι λίγο εως ελάχιστο.... απο την άλλη το χταπόδι που φοράω , και αυτο που θα πώ το ξέρω απο πρώτο χέρι, είναι πιστό αντίγραφο απο κάποιο της PTS για τον συγκεκριμένο κινητήρα..... Ουτε την εμπειρία έχω Ούτε μπορώ να κρίνω αλλα είμαι απολύτως σίγουρος οτι το αυτοκίνητο μου παει σαφώσ καλύτερα... εκεί που τα 1,4 8V μετά τις 5,500 λαχανιάζουν εμένα τρελλένεται με τίμημα φυσικά να ειναι εντελώς αναίσθητο κάτω απο τις 2,500rpm... Επιδή είμαι φίλος του κυριου Λεωνίδα κύρκου απο τα παλιά , και σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί του, με προσκάλεσε να δυναμομετρήσω το αυτοκίνητο μου στο δυναμόμετρό τους μόλις κατέβω Αθήνα.... Ειλικρινά ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ!!! και μετά ετοιμάστε ντομάτες για τα 2-3 άλογα που ενδεχομένως να έχω πάρει..


Εχ8εσινοβραδυνό γεγονός : Mimis έριξα κόντρα εχθές το βράδυ με το ασπρο Astra (ξερεις ποιο... εκεινο το φτιαγμένο) αλλα όχι με τρια ατομα μεσα σαν την άλλη φορα, και σε μία ανηφορική ευθεία 2κμ και βάλε (βλ. Λαρίσης) πρέπει να ήμουνα 50-60 μέτρα μπροστά Twisted evil Twisted evil Twisted evil




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 10:34:27    Θέμα δημοσίευσης: re Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εδω εχει αρχισει να μπερδευεται το πραγμα εχω αρχισει να τσαντιζομαι γιατι παω να πληρωσω κερατιατικα και χρειαζομαι επειγοντως βοηθεια.το ολο προβλημα εχει να κανει με το τελικο.γιατι μου λεει ο μηχανικος να βαλουμε ενα ρυθμιστη πιεσης της βενζινης για να σηκωσουμε το πολυ 0.5 bar την πιεση αλλα μου ειπε λογω του οτι ειναι ακαταλληλο το τελικο καζανακι δεν μπορουμε να προχωρησουμε γιατι το ολο project θα φρακαρει στο τελικο.πρεπει να βαλουμε κατι πιο ελευθερο.και στο ζουμι τωρα.εγω σαν καλος μαλ.... πληρωνω αβερτα κουβερτα και πρεπει να ξαναπληρωσω μεσα σε μια βδομαδα δευτερο καζανακι.ερωτω τωρα θυμουμενος και τον sidobre που με ειχε ρωτησει σε ανυποπτο χρονο γιατι δεν βαζω ενα τελικο group N το οποιο να το παραγγειλω απο την Γαλλια διοτι εδω στον πιανουν κανονικα!τι αξιζει τελικα???το υπολοιπο συστημα καταλυτης συρματινος και σωληνας θα παραμεινει ως εχει!!λογικα!!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 11:10:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Danielo πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα. Οπως μπερδεύεσαι εσύ μπερδεύομαι και εγώ....

Σε γενικές γραμμές πάντως, όντως αν η εξάτμιση είναι μεγαλύτερη των απαιτήσεων, τότε υπάρχει πρόβλημα.

Οταν το είχα συζητήσει με κάποιους γνωστούς τεχνικούς, αυτό που μου είχαν πεί είναι ότι μερικές φορές είναι φρόνιμο να μετρηθεί η πίεση των αερίων που αποβάλλει η εξάτμιση και αναλόγως να μπεί η ιδανική εξάτμιση.
Για να είμαι ειλικρηνής δεν μπορώ να σου πώ πως και που γίνεται αυτό... γιατί η Ελληνική πραγματικότητα είναι ολίγων αρπακολέ...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 11:20:47    Θέμα δημοσίευσης: re: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Danielo πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα. Οπως μπερδεύεσαι εσύ μπερδεύομαι και εγώ....

Σε γενικές γραμμές πάντως, όντως αν η εξάτμιση είναι μεγαλύτερη των απαιτήσεων, τότε υπάρχει πρόβλημα.

Οταν το είχα συζητήσει με κάποιους γνωστούς τεχνικούς, αυτό που μου είχαν πεί είναι ότι μερικές φορές είναι φρόνιμο να μετρηθεί η πίεση των αερίων που αποβάλλει η εξάτμιση και αναλόγως να μπεί η ιδανική εξάτμιση.
Για να είμαι ειλικρηνής δεν μπορώ να σου πώ πως και που γίνεται αυτό... γιατί η Ελληνική πραγματικότητα είναι ολίγων αρπακολέ...

ρε φιλε?μπηκα στο site της peugeot sport και εχει στα exhast system εξατμιση για 106 group N στα 147 ευρω μιλαμε για τελικο μονο.γιατι εχει και σωληνα και καταλυτη.αν κανεις το αθροισμα αυτων των τριων παντως δεν βγαινει το ποσο των 1251 ευρω που ζηταει για κομπλε συστημα εξατμισης.η διαφορα αυτη που οφειλεται??εγω ζηταω μονο τελικο.οντως εχει 147 ευρω??θα στειλω mail να ρωτησω για τα μεταφορικα!!για πες μου πως το βλεπεις το πραγμα!!να γλυτωσω και απο τους αρπακολατζηδες!!!οχι τιποτα αλλο!!η group N μπαινει σε 106 της αναλογης περιπου ιπποδυναμης με τη δικια μου??γιατι αν καταλαβα καλα καπως ετσι παει.αναλογα με το ευρος της βελτιωσης του κινητηρα!!!![/b]SOMEONE HELP!!!!!!!!!!!!!!!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 13:02:19    Θέμα δημοσίευσης: RE: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μηπως θα μπορουσε καποιος να επιβεβαιωσει τις τιμες που ειδα στο site της peugeot sport??η εξατμιση group Ν για ποια αυτοκινητα κανει??ειναι οντως το τελικο καζανακι αυτο το silancer που γραφει ή κοιταζα αλλα αντι αλλων??ειδα τιμη 146.80 ευρω.δεν ξερω αν ειναι με Φ.Π.Α ή οχι.helppppp!!!!!!!!!!!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 13:18:58    Θέμα δημοσίευσης: Re: RE: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
μηπως θα μπορουσε καποιος να επιβεβαιωσει τις τιμες που ειδα στο site της peugeot sport??η εξατμιση group Ν για ποια αυτοκινητα κανει??ειναι οντως το τελικο καζανακι αυτο το silancer που γραφει ή κοιταζα αλλα αντι αλλων??ειδα τιμη 146.80 ευρω.δεν ξερω αν ειναι με Φ.Π.Α ή οχι.helppppp!!!!!!!!!!!!


Συγνώμη που δεν σου είχα απαντήσει αμέσως διότι καμμιά φορά η δουλειά...#@!$@#$

Για το αν κάνει η εξάτμιση νομίζω ότι δεν χρειάζεται ερώτηση. Τα άλογά σου είναι περίπου όσα και αυτά από το miniGrA.

Ο θόρυβος πάντως απ΄όσο την έχω ακούσει είναι αυξημένος...

Πρόσεξε μόνο η διάμετρος της σωλήνας σου είναι ίδια με αυτήν του τελικού.

H τιμή απ'όσο ξέρω δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 13:27:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε Danielo ακουσε με προσεκτικα.Παρε στην θεσσαλονικη ειναι ενα παιδι
φερνει κατευθειαν απο γαλλια μεσα απο την Peugeotsport.Το τηλ ειναι 2310323000 ζητα τον Ντινο και πες του οτι περνεις εκ μερους μου (Νικος απο κοζανη) θα σου κανει και καλυτερη τιμη.Ζητα του το τελικο απο την εξατμιση που φοραει το 106 MINI GROUP A και τελειωνει το πανυγυρη.. Wink Wink

Οχι τιποτα αλλο αλλα για να μην πληρωνεις κερατιατηκα..

Μετα να δεις ηχο Evil Evil Evil Evil Evil Evil


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 13:57:31    Θέμα δημοσίευσης: ρε Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Φιλε Danielo ακουσε με προσεκτικα.Παρε στην θεσσαλονικη ειναι ενα παιδι
φερνει κατευθειαν απο γαλλια μεσα απο την Peugeotsport.Το τηλ ειναι 2310323000 ζητα τον Ντινο και πες του οτι περνεις εκ μερους μου (Νικος απο κοζανη) θα σου κανει και καλυτερη τιμη.Ζητα του το τελικο απο την εξατμιση που φοραει το 106 MINI GROUP A και τελειωνει το πανυγυρη.. Wink Wink

Οχι τιποτα αλλο αλλα για να μην πληρωνεις κερατιατηκα..

Μετα να δεις ηχο Evil Evil Evil Evil Evil Evil

σε ευχαριστω πολυ ρε νικο για το ενδιαφερον σου.μολις μιλησα με το παληκαρι (πολυ ευγενικος)και με ενημερωσε για τις τιμες και τι παιζει γενικοτερα.η τιμη για το τελικο ειναι 175 ευρω μονο!!!!αν σκεφτεις οτι ο αλλος μου ζηταει 175 ευρω για χειροποιητο ποιοτητος αμφιβολου!!το μονο ειναι τωρα που πρεπει να ταιριαξει η διαμετρος της σωληνας με του τελικου και μαλλον θα κανει πολυ θορυβο γιατι δεν εχω μεσαιο καζανακι.τι λες ρε νικο??θα κανει οντως???


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 14:50:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Danielo θορυβο θα κανει.Βεβαια οχι τοσο οσο να μην μπορεις να κατσεις μεσα στο αμαξι.(Δεν ειναι και το MAXI Razz )Θα σου αρεσει τοσο ομως (ειμαι σιγουρος)που θα εισαι ολο πατα-ασε.Μιλησα και εγω και μου ειπε οτι πηρες.Μου ειπε ακομα οτι ειχε 1 σετ και περιμενει και αλλα και ειδικα για σενα (χαλαει)το ενα σετ για να παρεις μονο το τελικο που θελεις.Εγω θα ελεγα μην το σκεφτεσε καθολου,δεδομενου παντα οτι το 106 MINI GROUP A που την φοραει εχει και αυτο 160+ αλογα ,αρα θα δουλεψει σιγουρα.Και μην ξεχνας ενα πραγμα....Η PEUGEOTSPORT ξερει καλυτερα απο καθε αλλον τα μοντελα της.Αν δεις και σε αλλα TOPIC ολοι συμφονουνε για PEUGEOTSPORT.Kαι εγω εχω πληρωσει κερατιατικα ενα σωρο γιατι ο καθενας που ψαχνετε μεχρι να βρει ακρη περναει απο αυτο το σταδιο.Εμεις ειμαστε εδω για να βοηθαμε ο ενας τον αλλον.Δες λιγο και το Topic για την ραβδο στρεψεος που εγραψα και θα δεις οτι δεν υπαρχει στις μετατροπες μετρια κατασταση.(Δηλαδη και καθε μερα και να μην κανει θορυβο και λοιπα).Ειμαι απολυτα βεβαιος οτι θα γουσταρεις τοσο με τον Α θορυβο που θα κανει που δεν θα ξεκολας απο το καθισμα ουτε για καφε.Να φανταστεις οτι πριν παρω απο τον Ντινο τις ραβδους για μενα ειχα ρωτησει στον CONDOR και μου ειπε 220.000 δρχ.Απο τον Ντινο τις πηρα 400 EURO δηλαδη 136.000 δρχ.Απο δω και περα οτι θες να ξερεις που να απευθυνθεις.Εχει οτι μπορεις να φανταστεις.Απο συμπλεκτες αγωνηστηκουσ PEUGEOTSPORT(ο δισκος ειναι AP RACING) μεχρι φρενα,σετ λεβιε κτλ.Πλακα πλακα ρωτα τον τα φρενα απο το !)^MINI GROUP A ποσο εχουν σετ(Δαγκανα-δισκος 270 χιλιοστα τακακια σολινακια)και να δεις ποσο φτηνα τα εχει.(Σημειοτεων η δαγκανες ειναι τετραπιστονες Brembo).
Χαρηκα που μπορεσα να σε εξυπηρετησω.
Η τελικη επιλογη ειναι δικη σου..
Και μην ξεχνας PEUGEOTSPORT = Evil Evil Evil Evil


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 17:04:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Danielo θορυβο θα κανει.Βεβαια οχι τοσο οσο να μην μπορεις να κατσεις μεσα στο αμαξι.(Δεν ειναι και το MAXI Razz )Θα σου αρεσει τοσο ομως (ειμαι σιγουρος)που θα εισαι ολο πατα-ασε.Μιλησα και εγω και μου ειπε οτι πηρες.Μου ειπε ακομα οτι ειχε 1 σετ και περιμενει και αλλα και ειδικα για σενα (χαλαει)το ενα σετ για να παρεις μονο το τελικο που θελεις.Εγω θα ελεγα μην το σκεφτεσε καθολου,δεδομενου παντα οτι το 106 MINI GROUP A που την φοραει εχει και αυτο 160+ αλογα ,αρα θα δουλεψει σιγουρα.Και μην ξεχνας ενα πραγμα....Η PEUGEOTSPORT ξερει καλυτερα απο καθε αλλον τα μοντελα της.Αν δεις και σε αλλα TOPIC ολοι συμφονουνε για PEUGEOTSPORT.Kαι εγω εχω πληρωσει κερατιατικα ενα σωρο γιατι ο καθενας που ψαχνετε μεχρι να βρει ακρη περναει απο αυτο το σταδιο.Εμεις ειμαστε εδω για να βοηθαμε ο ενας τον αλλον.Δες λιγο και το Topic για την ραβδο στρεψεος που εγραψα και θα δεις οτι δεν υπαρχει στις μετατροπες μετρια κατασταση.(Δηλαδη και καθε μερα και να μην κανει θορυβο και λοιπα).Ειμαι απολυτα βεβαιος οτι θα γουσταρεις τοσο με τον Α θορυβο που θα κανει που δεν θα ξεκολας απο το καθισμα ουτε για καφε.Να φανταστεις οτι πριν παρω απο τον Ντινο τις ραβδους για μενα ειχα ρωτησει στον CONDOR και μου ειπε 220.000 δρχ.Απο τον Ντινο τις πηρα 400 EURO δηλαδη 136.000 δρχ.Απο δω και περα οτι θες να ξερεις που να απευθυνθεις.Εχει οτι μπορεις να φανταστεις.Απο συμπλεκτες αγωνηστηκουσ PEUGEOTSPORT(ο δισκος ειναι AP RACING) μεχρι φρενα,σετ λεβιε κτλ.Πλακα πλακα ρωτα τον τα φρενα απο το !)^MINI GROUP A ποσο εχουν σετ(Δαγκανα-δισκος 270 χιλιοστα τακακια σολινακια)και να δεις ποσο φτηνα τα εχει.(Σημειοτεων η δαγκανες ειναι τετραπιστονες Brembo).
Χαρηκα που μπορεσα να σε εξυπηρετησω.
Η τελικη επιλογη ειναι δικη σου..
Και μην ξεχνας PEUGEOTSPORT = Evil Evil Evil Evil

το θεμα του θορυβου το ανεφερα μονο και μονο επειδη δεν εχω μεσαιο καζανακι.και τωρα κανει αρκετο θορυβο με το χειροποιητο οποτε δεν περιμενω και την δραματικη αλλαγη προς το χειροτερο.αφηνω τον καταλυτη οπως ειναι και την σωληνα (καινουργια ανοξειδωτη ειναι μην παει στραφι) και προσαρμοζω το τελικο του group N.το θεμα ειναι μονο να ταιριαζει η διαμετρος της σωληνας με τη διαμετρο του τελικου! εξαλλου αυτο ειναι που κανει τη διαφορα πιστευω και οχι η σωληνα!δικιο δεν εχω ρε νικο??μου ειπε 175ευρω το παλληκαρι.εμεινα!!τοσα μου ζηταει ο αλλος για χειροποιητο τελικο!!αντε γεια!!με τις ευλογιες της peugeot sport λοιπον!απλως θα μου παρει καμια 15αρια 20 μερες να μαζεψω ολο το ποσο.θα ανεβω μαλλον σαλλονικα για να το βαλω με τη γυναικα!εκδρομουλα!τοποθετει κιολας ο ντινος ε??σ ευχαριστω πολυυ εεεε!!!!υποχρεoς!!αντε γιατι τα ειχα παρει με τον καθε καραγκιοζη!!!!!!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2392s (PHP: 42% - SQL: 58%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on