Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2003, 18:40:43 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Υπάρχει ανάρτηση χωρίς τριξίματα; |
|
|
ΠΑΙΔΙΑ , εδω και λιγο καιρο αρχισα να εχω τριξιματακια απο εμπρος λογω σκληρηνσης της αναρτησης προφανως.
Διαβασα ξανα το topic με τα αμορτισερ και τα ελατηρια αλλα αντε να βγαλω ακρη μεσα σε τοσες σελιδες.
Θα ηθελα αν δεν σας κανει κοπο να με βοηθησετε ως εξης:
Απο την εμπειρια σας και ολους αυτους τους συνδιασμους αναρτησης που φορατε να μου πειτε ονομαστικα (χωρις πολλα-πολλα) ποια αναρτηση (αμορτισερ-ελατηρια) προτεινετε που να μην βγαζει τριγμους.
Ακομα κιαν αυτη ειναι η μαμισια της Peugeot.
Πρακτικα δεν θα ηθελα να χασω το χαμηλωμα μου (3.5-4cm) ετσι θα ηθελα καποια αναρτηση "χαμηλωματος".
Tα sachs ειναι καταπληκτικα αλλα ενω ειοναι ανετα για τον οδηγο το οτι ειναι σφικτα βγαινει με καποιους τριγμους στο 206.
Θα ηθελα να ακουσω ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΑ ονοματα και κωδικους αναρτησεων : απο την εμπειρια σας: |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2003, 21:52:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω Μητσο εχω να σου πω το εξεις.Δεν μπορουμε να εχουμε και την πιτα ολοκληρη,και τον σκυλο χωρτατο.Απο την στιγμη που σκληραινουμε την αναρτηση ειναι φυσικο και επομενω οτι καπου θα το βγαλει αυτην την σκληροτητα.Παντα κανουμε κατι ,σε υποχωρηση απο κατι αλλο.Απο την στιγμη που αλλαξες την μανισια (οχι οτι και εκεινη δεν θα εβγαζε τριγμους),ναι μεν εχεις ωραιο Look και καλητερο κρατημα,απο την αλλη ομως εχεις τους τριγμους.Εσυ επιλεγεις τι ακριβως θα θυσιασεις για κατι που ζητας.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2003, 22:04:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Εγω Μητσο εχω να σου πω το εξεις.Δεν μπορουμε να εχουμε και την πιτα ολοκληρη,και τον σκυλο χωρτατο.Απο την στιγμη που σκληραινουμε την αναρτηση ειναι φυσικο και επομενω οτι καπου θα το βγαλει αυτην την σκληροτητα.Παντα κανουμε κατι ,σε υποχωρηση απο κατι αλλο.Απο την στιγμη που αλλαξες την μανισια (οχι οτι και εκεινη δεν θα εβγαζε τριγμους),ναι μεν εχεις ωραιο Look και καλητερο κρατημα,απο την αλλη ομως εχεις τους τριγμους.Εσυ επιλεγεις τι ακριβως θα θυσιασεις για κατι που ζητας. |
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα σχολια , το ξερω οτι δεν μπορω να τα εχω ολα αλλα
Απο την εμπειρια σας και ολους αυτους τους συνδιασμους αναρτησης που φορατε να μου πειτε ονομαστικα (χωρις πολλα-πολλα) ποια αναρτηση (αμορτισερ-ελατηρια) προτεινετε που να μην βγαζει τριγμους
λοιπον ;;; υπαρχει κατι τετοιο υπ'οψιν σου ;;;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2003, 23:20:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστιχως Μητσο.....Αν ηθελες για μια με πολλες ρυθμισεις κατι θα μπορουσα να σου πω.Παντως πιστευω ο Μιλτος να μπορει να σε βοηθηση.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 01:44:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Δυστιχως Μητσο.....Αν ηθελες για μια με πολλες ρυθμισεις κατι θα μπορουσα να σου πω.Παντως πιστευω ο Μιλτος να μπορει να σε βοηθηση. |
για να πληρωσω αδρα μια πληρως ρυθμιζομενη αναρτηση , ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!
οχι γιατι σκεφτομαι τοσο τα λεφτα, οσο για εναν απλο λογω.
Θα επρεπε να ειμαι συνεχεια στα συνεργεια (νομιζω) απλα και μονο για να τη ρυθμιζω απο το μαλακο στο σκληρο και παει λεγοντας.
Αλλα ακομα κιαν ηταν κατι τοσο απλο (ειναι ;; που να μπορω να το κανω μονος μου , και παλι δεν θα με διευκολυνε να αλλαζω απο σκληρο σε μαλακο αναλογα την ορεξη μου και το αν θα ηθελα να "χωθω" η να παω νορμαλ.
Ψαχνω το τελειο (και τετοια μαλλον δεν υπαρχουν), δηλ. μια αναρτηση σφικτη που να μην βγαζει τριξιματα αλλα κια να μην ειναι σαν τα παλια χαλασμενα μου μαμισια αμορτισερ. Εκεινα μαλιστα ουτε τριγμους ουτε τιποτα αλλα ηταν ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ !!!
οποτε ;;;;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 09:20:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστεύω οτι ο ΝΙΚΟΣ σου έδωσε την καλύτερη απάντηση...
Είναι ένα απο τα τιμήματα που πληρώνουμε για την απόλυτη οδική συμπεριφορά
Πάντως εγώ έχω βρεί μια άλλη λύση....
Τσιτώνω το subwoofer και, πίστεψέ με, δεν ακούω το παραμικρό τρίξιμο...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 10:05:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα συμφωνησω με τον Βαγγελη.Εγω παλι εχω αρκετα τριξιματα λογο UNIBALL και σκληρης αναρτησης αλλα εχω μια εξατμιση που ανασταινει και νεκρους,οποτε δεν ακουω το παραμικρο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 15:36:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπάρχει Δημήτρη κάτι τέτοιο!!
Αφού το σκληρένεις κάτι θα τρίξει!!
Αλλά για να σε ηρεμήσω, μπήκα το Σαβκριακο σε ένα BORA και έτριζε όλο το ταμπλό
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fpug Φανατικό μέλος
Ένταξη: 05 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 15:40:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε τουτη τη χωρα ακομη και φεραρι θα ετριζε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 17:38:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ Δημήτρη, με τα σκληρά της Πεζό έχω πολλούς περισσότερους τριγμούς σε σχέση με πριν.
Η λύση είναι το "χειρουργείο". Βγάζεις σιγά-σιγά όλα τα πλαστικά (καλύματα πορτών κλπ) και τα μονώνεις με αφρώδη υλικά. Μόνο έτσι.
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 18:41:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η βγαζεις οτι μπορεις και δεν το ξανατοποθετεις.Ετσι κανεις και διαιτα και εχεις και λιγοτερους τριγμους αφου δεν εχεις πολλα πλαστηκα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 21:03:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απογοητευσηηηηη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 02:00:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνηθεια ειναι Μητσο μην το βαζεις κατω
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 03:52:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ντιμιπένιε, η δικιά μου ανάρτηση παράγει πολύ λίγους τριγμούς, σε βαθμό που θα μπορούσα να υποθέσω ότι θα συνέβαινε το ίδιο και με μανίσια ανάρτηση. Ώρες-ώρες έχω την εντύπωση ότι "μαμά" κοπανούσα περισσότερο, αλλά ίσως να είναι και η ιδέα μου. Όμως, ίσως αυτό τελικά για σένα να είναι θέμα κυρίως των ελατηρίων, αφού ενδέχεται να μην έχουν άριστη συνεργασία στις αποσβέσεις με τα Sachs και να κοπανάνε. Από την άλλη 3,5-4εκ δεν είναι ό,τι καλύτερο για να αποφεύγεις κοπανήματα και τριγμούς. Θεωρώ ότι πάνω από 2,5-3εκ είναι υπερβολή για χαμήλωμα και ότι και να κάνεις θα αναγκάζεσαι σε διάφορους συμβιβασμούς, αφού τα αμορτισέρ σου θα πρέπει να τα κάνουν όλα σε μικρό εύρος ζώνης. Γνώμη μου είναι να σκεφείς την τοποθέτηση H&R (υπογράφω..) ή Eibach (άλλοι υπογράφουν..).
Σε γενικές γραμμές, οι τριγμοί δεν είναι πρόβλημα, αφού θα μπορούσαν να συνυπάρχουν και με μανίσια ανάρτηση. Τα κοπανήματα είναι πρόβλημα, γιατί είναι αιτία εμφάνισης περισσότερων θορύβων-τριγμών. Και όταν μία ανάρτηση κοπανάει, σιγά-σιγά όλα στο αυτοκίνητο θα "κουδουνάνε" και θα θέλουν σφίξιμο (αν σφίγγουν).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 09:49:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλτο για αλλη μια φορα θα συμφωνησω μαζι σου..
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 11:47:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Ντιμιπένιε, η δικιά μου ανάρτηση παράγει πολύ λίγους τριγμούς, σε βαθμό που θα μπορούσα να υποθέσω ότι θα συνέβαινε το ίδιο και με μανίσια ανάρτηση. Ώρες-ώρες έχω την εντύπωση ότι "μαμά" κοπανούσα περισσότερο, αλλά ίσως να είναι και η ιδέα μου. Όμως, ίσως αυτό τελικά για σένα να είναι θέμα κυρίως των ελατηρίων, αφού ενδέχεται να μην έχουν άριστη συνεργασία στις αποσβέσεις με τα Sachs και να κοπανάνε. Από την άλλη 3,5-4εκ δεν είναι ό,τι καλύτερο για να αποφεύγεις κοπανήματα και τριγμούς. Θεωρώ ότι πάνω από 2,5-3εκ είναι υπερβολή για χαμήλωμα και ότι και να κάνεις θα αναγκάζεσαι σε διάφορους συμβιβασμούς, αφού τα αμορτισέρ σου θα πρέπει να τα κάνουν όλα σε μικρό εύρος ζώνης. Γνώμη μου είναι να σκεφείς την τοποθέτηση H&R (υπογράφω..) ή Eibach (άλλοι υπογράφουν..).
Σε γενικές γραμμές, οι τριγμοί δεν είναι πρόβλημα, αφού θα μπορούσαν να συνυπάρχουν και με μανίσια ανάρτηση. Τα κοπανήματα είναι πρόβλημα, γιατί είναι αιτία εμφάνισης περισσότερων θορύβων-τριγμών. Και όταν μία ανάρτηση κοπανάει, σιγά-σιγά όλα στο αυτοκίνητο θα "κουδουνάνε" και θα θέλουν σφίξιμο (αν σφίγγουν). |
HR ΜΕ SACHS ;;;;; εννοεις;;
ναι αλλα και 2,5 cm θα μου κακοφανει ! edv einai 3,5 και παλι ΔΕΝ κανει μπαμ! αν παω στα 2,5 σαν της μανας του θα ειμαι !
στειλε ενα PM με λεπτομεριες για τα ΗR αν δεν σου κανει κοπο (μοντελο,κωδικος,τιμη κ.λ.π.)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Φεβ 2003, 07:36:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: |
HR ΜΕ SACHS ;;;;; εννοεις;;
ναι αλλα και 2,5 cm θα μου κακοφανει ! edv einai 3,5 και παλι ΔΕΝ κανει μπαμ! αν παω στα 2,5 σαν της μανας του θα ειμαι !
στειλε ενα PM με λεπτομεριες για τα ΗR αν δεν σου κανει κοπο (μοντελο,κωδικος,τιμη κ.λ.π.) |
Και τί θα μου έλεγες αν σου έλεγα ότι η οδική συμπεριφορά του 206 σου θα βελτιωθεί αισθητά με H&R και SACHS Performance;
Κωδικός H&R (είναι 30χιλιοστών, χρώματος γκρι, και ισχύει για όλα τα 206): VA29469
Τιμή; Παίζεται αλλά μία τιμή στα 120-130Ε είναι αρκετά καλή. Και μετά να σηκώσεις πίσω τουλάχιστον 2-3εκατοστά (από 59εκ να φτάσεις στα 61-62εκ) για να μειώσεις ελαφρώς τις κλίσεις στο πίσω μέρος, για να αποκτήσεις υπερστροφικότερη συμπεριφορά και καλύτερο τιμόνι, και για να λειτουργούν αποτελεσματικότερα τα αμορτισέρ σου. Εάν θέλεις επιπλέον βελτίωση στο κράτημα, βάλε ράβδους στρέψης από 2λιτρο, βάλε και αλουμινένια σινεμπλόκ της Peugeot Sport στην πίσω ανάρτηση, όπως θα κάνω κι εγώ λίαν συντόμως, αλλά μπροστά μη βάζεις γιατί θα κοπανάς πολύ. (Έχω αυξήσει κι άλλο τις γνώσεις μου τελευταία και έχουν αυξηθεί και οι παράμετροι που υπολογίζω για το σωστό στήσιμο).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Κυρ 02 Φεβ 2003, 03:34:56, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Φεβ 2003, 16:47:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | DimiP έγραψε: |
HR ΜΕ SACHS ;;;;; εννοεις;;
ναι αλλα και 2,5 cm θα μου κακοφανει ! edv einai 3,5 και παλι ΔΕΝ κανει μπαμ! αν παω στα 2,5 σαν της μανας του θα ειμαι !
στειλε ενα PM με λεπτομεριες για τα ΗR αν δεν σου κανει κοπο (μοντελο,κωδικος,τιμη κ.λ.π.) |
Και τί θα μου έλεγες αν σου έλεγα ότι η οδική συμπεριφορά του 206 σου θα βελτιωθεί αισθητά με H&R και SACHS Performance;
Κωδικός H&R (είναι 30χιλιοστών, χρώματος γκρι, και ισχύει για όλα τα 206): VA29469
Τιμή; Παίζεται αλλά μία τιμή στα 120-130Ε είναι αρκετά καλή. Και να μετά να σηκώσεις πίσω τουλάχιστον 2-3εκατοστά (από 59εκ να φτάσεις στα 61-62εκ)για να μειώσεις ελαφρώς τις κλίσεις στο πίσω μέρος, για να αποκτήσεις υπερστροφικότερη συμπεριφορά και καλύτερο τιμόνι, και για να λειτουργούν αποτελεσματικότερα τα αμορτισέρ σου. Εάν θέλεις επιπλέον βελτίωση στο κράτημα, βάλε ράβδους στρέψης από 2λιτρο, βάλε και αλουμινένια σινεμπλόκ της Peugeot Sport στην πίσω ανάρτηση, όπως θα κάνω κι εγώ λίαν συντόμως, αλλά μπροστά μη βάζεις γιατί θα κοπανάς πολύ. (Έχω αυξήσει κι άλλο τις γνώσεις μου τελευταία και έχουν αυξηθεί και οι παράμετροι που υπολογίζω για το σωστό στήσιμο). |
θα σου ελεγα πως 120-130 Ε μου φαινονται πολλα για ελατηρια.
οσο για τις ραβδους στρεψης δεν θα ηθελα σκληροτερες...
για το πισω ψηλωμα δεν θα ελεγα οχι ,ειδικα οταν το φορτωνω αλλα δεν μπορω να χωνεψω το ψηλωμα του 206.
Αν τα βρω με τον εαυτο μου η αν οι τριγμοι γινουν απιστευτα ενοχλητικοι....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TZAG Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Φεβ 2003, 17:07:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδώ λίγο μειώνεις την πίεση των ελαστικών και αρχίζουν τα κοπανήματα και τα τριξίματα με τους κ@λ@δρομους. Τώρα τι συζητάμε...
Minus the roof, the sky is the limit.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|