PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Spacers
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 01:08:47    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Spacers Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν τοποθετούμε ζάντα aftermarket συχνά διαπιστώνουμε ότι το offset της είναι διαφορετικό από το εργοστασιακό.
Η προτεινόμενη λύση των ζαντάδων είναι η χρήση spacers (εφόσον δύναται να διορθωθεί με spacers).

Γνωρίζει κάποιος εάν υπάρχει κάποια παρενέργεια στην χρήση των Spacers;
Στα αγωνιστικά χρησιμοποιούνται Spacers;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 01:49:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοίτα, μπορεί να είσαι και τυχερός, αλλά από την άλλη μπορεί να μπλέξεις με κοσκίνισμα του τιμονιού σε ψηλές ταχύτητες, να κάνεις συνέχεια ζυγοσταθμίσεις, και άλλα τέτοια ωραία και όμορφα. Μου φαίνεται τα έλεγε και ο Danielos, αν δεν κάνω λάθος...
Κι εγώ κάποια στιγμή είχα πωρωθεί με κάτι ζάντες Momo αλλά μόλις πήρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και έμαθα οτι χρειάζονταν αποστάτες το δικό μας, το 106 (αν και πάλι δε κάνω λάθος-στο 3ο καίγομαι... Laughing )και το Saxo, το ξανασκέφτηκα, και έμεινα με τα τάσια μου!! (από το ένα άκρο στο άλλο...) Very happy



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 02:28:35    Θέμα δημοσίευσης: Re: Spacers για διόρθωμα του offset. Σωστό, Λάθος ή Συμβιβασ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Όταν τοποθετούμε ζάντα aftermarket συχνά διαπιστώνουμε ότι το offset της είναι διαφορετικό από το εργοστασιακό.
Η προτεινόμενη λύση των ζαντάδων είναι η χρήση spacers (εφόσον δύναται να διορθωθεί με spacers).

Γνωρίζει κάποιος εάν υπάρχει κάποια παρενέργεια στην χρήση των Spacers;
Στα αγωνιστικά χρησιμοποιούνται Spacers;



Ο αποστάτης επιβαρύνει την αντοχή της βίδας. Το κομμάτι της που περνάει μέσα από τον αποστάτη δέχεται δυνάμεις που τείνουν να το κάμψουν σε σχέση με το κομμάτι που βρίσκεται μέσα στο σπείρωμα, βιδωμένο.

Στους αγώνες χρησιμοποιούν αποστάτες, μάλιστα βγάζει και η PS. Είναι δευτερεύουσα ρύθμιση, και προχωράμε σε αυτή μόνο εφόσον έχουμε καταλήξει σε ένα ικανοποιητικό στήσιμο χρησιμοποιώντας τις κλασσικές ρυθμίσεις.

Συνήθως βάζοντας αποστάτες μπροστά, αυξάνεται η σταθερότητα. Το αντίθετο συμβαίνει, βάζοντας αποστάτες πίσω. Πχ, αν υπάρχει πολύ πρόσφυση και το αυτοκίνητο είναι δυσκίνητο στις φουρκετες, βάζεις αποστάτες πίσω και αποσταθεροποιείται λίγο το πίσω μέρος, για να βοηθαέι στο γύρισμα.

Βέβαια όλα αυτά για μικρούς αποστάτες, γιατί αν ξεφύγουμε στο πάχος, αλλάζει η λειτουργία της ανάρτησης και το οφσέτ, με αποτέλεσμα να έχουμε πολλές παρενέργειες.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
fpug 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος




Ένταξη: 05 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 03:00:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω ρε παιδια στο ραλλυ που ειχα τις 15" oz superlegera με spacers δεν ειχα κανενα προβλημα. Επισης ειχα και πολυ μακρυτερα μπουλονια απο τα συνηθισμενα.

μονο μια φορα σε επιτοπια στροφη σε φαναρι με το τιμονι στριμενο τερμα και το αμαξι να γερνει ακουσα εναν μικρο θορυβο (βρηκε το λαστιχο) στον θολο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 03:30:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειχα αναφερθει ξανα στο θεμα και ακομα υποστηριζω οτι δεν ειναι καλο σε γενικες γραμμες να μπαινουν 'ξενα' σωματα στο αυτοκινητο ειδικα σε τοσο νευραλγικα σημεια οπως ειναι το μουαγιε!τωρα εχω τις σιδερενιες 'μαμα' και ειμαι μια χαρα!! Very happy Very happy


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 06:05:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι ορισμενες ζαντες που δεν βγαινουν για μας.. εχουμε 3 λυσεις απ'οσο γνωριζω..

1) Δεν τη βαζουμε
2) Βαζουμε spacers
3) Αν ειναι μεγαλυτερη την "trimmαρουμε" σε τορνο για να φθασει το offset...

Εγω εχω κανει το 3.. Ξερετε καμια παρενεργεια? Εγω το μονο που εχω δει ειναι οτι οταν τις ξεβιδωνω εχει πολλα ρινισματα στο σημειο ενωσης ζαντας-αξονα.. δηλαδη απ'τις λακουβες παιζει να χανει κι'αλλο υλικο σιγα-σιγα αλλιωνοντας το offset.. Δεν ειμαι σιγουρος βεβαια γι'αυτο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 10:15:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πετρο θα συμφωνησω μαζι σου.

Και εγω πιστευω οτι αποστατες δεν ειναι σωστο να βαζουμε.Υπαρχουν σε ολες τις ζαντες το οφσετ που θελουμε για το αμαξι μας αλλα οι περισοτεροι λαστιχαδες ειτε δεν το γνωριζουν ειτε θελουν να πουλησουν και δεν τους ενδιαφερει το ολο θεμα.Πιστευω οτι ειναι λαθος λογο οτι το αμαξι μετα στραμπουλιγει στα ψαλιδια του και στην αναρτηση του με αποτελεσμα να μην στριβει.Ασε που αν ειναι μεγαλη η προσθηκη τρως τα ρουλεμαν του τροχου ποιο ευκολα.Υπαρχουν ζαντες με τα δαχτιλιδια π.χ 106 ή 206 με σετακι δηλαδη.

Παιδια μεγαλη προσοχη στο θεμα γιατι τζαμπα λεφτα.Προσθηκες μακρια.... Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 12:32:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Ειναι ορισμενες ζαντες που δεν βγαινουν για μας.. εχουμε 3 λυσεις απ'οσο γνωριζω..

1) Δεν τη βαζουμε
2) Βαζουμε spacers
3) Αν ειναι μεγαλυτερη την "trimmαρουμε" σε τορνο για να φθασει το offset...

Εγω εχω κανει το 3.. Ξερετε καμια παρενεργεια? Εγω το μονο που εχω δει ειναι οτι οταν τις ξεβιδωνω εχει πολλα ρινισματα στο σημειο ενωσης ζαντας-αξονα.. δηλαδη απ'τις λακουβες παιζει να χανει κι'αλλο υλικο σιγα-σιγα αλλιωνοντας το offset.. Δεν ειμαι σιγουρος βεβαια γι'αυτο...


Oι ζάντες υπόκεινται μελέτη της αντοχής τους όταν σχεδιάζονται, ώστε να έχουν ελεγχόμενη παραμόρφωση,κλπ,κλπ. Αν αφαιρέσεις υλικό, η μελέτη πλέον δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και μειώνεις την αντοχή της ζάντας. Πολύ επικίνδυνο....όσοι σκέφτεστε να το κάνετε, ξεχάστε το! Χίλιες φορές το 1 ή το 2....


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 13:02:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πετρο θα συμφωνισω μαζι σου.. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 17:08:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Ασε που αν ειναι μεγαλη η προσθηκη τρως τα ρουλεμαν του τροχου ποιο ευκολα.


Σωστό....


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 12:50:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ είμαι κατά των αποστατών! Και γι' αυτο το λόγο, έδωσα κάτι παραπάνω, άλλα έβαλα ζάντες, που είναι ΑΚΡΙΒΩΣ για το 206!!! Οι ζάντες που έβαλα ταιριάζουν απόλυτα, για παράδειγμα, όταν έπαθα λάστιχο έβαλα τα μπουλόνια της αλουμινίου στην σιδερένια και ταίριαζαν απόλυτα!!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 14:43:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Εγώ είμαι κατά των αποστατών! Και γι' αυτο το λόγο, έδωσα κάτι παραπάνω, άλλα έβαλα ζάντες, που είναι ΑΚΡΙΒΩΣ για το 206!!! Οι ζάντες που έβαλα ταιριάζουν απόλυτα, για παράδειγμα, όταν έπαθα λάστιχο έβαλα τα μπουλόνια της αλουμινίου στην σιδερένια και ταίριαζαν απόλυτα!!


Αλλο αν ειναι για το Μοντελο.Τοτε ναι...

Β.Τ.S στην φοτο που εχει το 106 το αγωνιστηκο το ν/2 αυτο φοραει 15αρες ζαντες Question Ετσι φαινετε τουλαχιστον


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 15:42:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:

Β.Τ.S στην φοτο που εχει το 106 το αγωνιστηκο το ν/2 αυτο φοραει 15αρες ζαντες Question Ετσι φαινετε τουλαχιστον


Το αγωνιστικό στη φοτό είναι το Α/6 του Γ.Κοσμόπουλου, όχι το Ν/2 του φίλου μου. Ναι, φοράει 15άρες.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 17:58:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τhanks Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Φεβ 2003, 10:48:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ επειδή δέν θέλω να κάνω πειράματα με το αμάξι όταν ήταν να βγάλω τις σιδερένιες ζάντες και έβαλα κάτι 14" ζάντες αλουμινίου της BWA ούτε spacers ήθελαν ούτε τίποτα άλλο.Εφάρμοζαν κανονικά στο 206 μου.Μόνο τα μπουλονάκια και είμουν κύριος. Razz Razz Razz
Πιστεύω πώς άν κάποια ζάντα θέλει και προσθήκες για να μπεί στο 206 καλύτερα θα ήταν να μη τις πάρω(και θα το προτιμούσα) και να συμβιβαστώ με κάποιες λιγότερο όμορφες ζαντούλες. Rolling eyes Cool Rolling eyes Cool
Προτιμώ να έχω το κεφάλι και το αμάξι μου ήσυχο,παρά να τρέχω και να μην φτάνω... Twisted evil Wink Twisted evil Wink
Απλά πράματα και ωραία!! Wink
Αυτά όμως τα λέω επειδή έχω ήδη βάλει ζάντες... Confused Shocked Confused Shocked
Άν όμως δεν είχα βάλει;;; Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
Μάλλον και εγώ θα ψαχνόμουν Embarassed Embarassed Embarassed
Anyway...


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Φεβ 2003, 18:49:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως εγώ είμαι κατά της μεταβολής του όφσετ καθώς και κατά οποιασδήποτε αλλαγής στην γεωμετρία της ανάρτησης.
Κατά την σχεδίαση μιας ανάρτησης αυτοκινήτου ο μελετητής χρησιμοποιεί εξισώσεις γραμμικής αρμονικής ταλάντωσης (ημιτονοειδούς μορφής), που γίνονται όλο και πιο πολύπλοκες με την εισαγωγή διαφόρων μη γραμμίκών παραμέτρων (π.χ. ή ελαστική παραμόρφωση μεταλλικών και μη μερών). Όλα αυτά τα κάνει για να μπορέσει να υπολογίσει επακριβώς τις κινήσεις ή μετατοπίσεις του τροχού καθώς και την ανάπτυξη των δυνάμεων πάνω σε αυτούς. Θα ήταν κρίμα αν επεμβαίναμε αυθαίρετα σε αυτή την λεπτή ισορροπία.
Με την αλλαγή των αμορτισέρ ή των ελατηρίων επεμβαίνουμε κυρίως στην προθυμία της ανάρτησης να ακολουθεί την προκαθορισμένη γεωμετρία. Για παράδειγμα αν η μεταβολή του κάμπερ μιας ανάρτησης προβλέπονταν, κάτω από κάποιες συνθήκες, πως ήταν Α, τώρα με τις αλλαγές πρέπει να ασκηθεί μεγαλύτερο φορτίο για να φτάσουμε στην ίδια μεταβολή Α. Βέβαια δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό που λέω και μάλλον ισχύει υπό πολλές προϋποθέσεις.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Τρι 04 Μάρ 2003, 15:30:47, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
George 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6 (16V) XS2 (2002)

Ένταξη: 30 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 38
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 08:32:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα...
Επειδη και εγω ψαχνομαι για ζαντες οπως και αλλοι φανταζομαι αλλα οπως διαβασα υπαρχει το προβλημα του offset Confused Confused
Θα προτεινα οποιος ξερει ποιες ζαντες (μαρκα ,μοντελο) που δεν χρεαζονται offset να το λεει για να εχουν υποψη τους και οι αλλοι και να επιλεγουμε ζαντες αρχικα απο αυτες.Θα μπορουσε π.χ να φτιαχτει ενας καταλογος Idea


giorgio
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 10:28:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ζαντες ζαντες ζαντες.....

Δυστιχως δεν 8υμαμαι το offset για τα 206 αν και ειναι εύκολο να το μάθω ... (μολις ξυπνησα βρε παιδια..) πάντως το σωστό offset προσφέρει και σχεδόνα αναλίωτα χαρακτηριστηκά στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου...

Μειωση (τροχος που βγαίνει προς τα έ3ω) θα επιφέρει μικρότερη δύναμη επαναφοράς αλλα και μεγαλύτερη τάση αυτοδιόρθωσης και τα το φρενάρισμα (ειδικά αν φρενάρουμε σε δρόμο με διαφορετικο συντελεστή τριβής δεξια-αριστερα)

Αύξηση (τροχός ποιό χωνευτός μέσα) το αντίθετο... ποιό δυνατή επαναφορά αλλα σε φρενάρισμα μεγαλύτερη προσοχή καθώς θα υπάρχει αστάθεια του εμπρόσθιου μέρους




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Johnny (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001

Ένταξη: 23 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 10:45:20    Θέμα δημοσίευσης: Re: Spacers για διόρθωμα του offset. Σωστό, Λάθος ή Συμβιβασ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Στα αγωνιστικά χρησιμοποιούνται Spacers;


Ναι, χρησιμοποιούνται αρκετά θα έλεγα.Πάντως τα πράγματα σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο είναι αρκετά πιο ελεγχόμενα...δεν είναι το ίδιο με τα ΙΧ. Πάντως αν ρωτάς για τη απόδοσή του και την αντοχή τους είναι καλή εφόσον όλα πάνε καλά και δεν σου κάτσει καμία στραβή.

Εγώ έχω "προσθήκες" εδώ και 6 μήνες περίπου και προς το παρόν δεν έχω πρόβλημα. Έχω φυσικά φροντίσει να έχω το ίδιο offset (για την ακρίβεια σχεδόν το ίδιο 29 αντί για 27με επιθυμητό βέλτιστο μάλλον το 28).
Επίσης οι προσθήκες ήρθαν με την σφραγίδα της momo(μαζί με τις GT2 ζάντες μου) και όχι ιδιοκατασκευή...Αργότερα διαπίστωσα ότι καλό είναι η προσθήκη να έχει αρκετά μεγάλες τρύπες πάνω της για να μην αποροφάει μεγάλη θερμότητα καθώς επίσης και αρκετά μεγάλο πάχος πάνω (0,7-0,8 χιλ. δηλ 7-8 διόρθωση στο offset). Και οι δύο παραπάνω λόγοι είναι για να μην στραβώνουν-παραμορφώνονται.

Τέλος να σημειώσω ότι για την αλλαγή ελαστικού χρειάζεσε οπωσδήποτε σταυρό αλλά και τα παλιά σου μπουλόνια μαζί με την ρεζέρβα, αφού τα νέα μπουλόνια θα πρέπει να είναι μακρύτερα.

Τέλος θα πρέπει να πω ότι εγώ την έκανα την κίνηση σίγουρα όχι με πολύ χαρά αλλά Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΩΝ ΖΑΝΤΩΝ ΤΗΣ MOMO GT2 δε μου άφησε πολλά περιθώρια...χεχε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 11:01:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George έγραψε:
Καλημερα...
Επειδη και εγω ψαχνομαι για ζαντες οπως και αλλοι φανταζομαι αλλα οπως διαβασα υπαρχει το προβλημα του offset Confused Confused
Θα προτεινα οποιος ξερει ποιες ζαντες (μαρκα ,μοντελο) που δεν χρεαζονται offset να το λεει για να εχουν υποψη τους και οι αλλοι και να επιλεγουμε ζαντες αρχικα απο αυτες.Θα μπορουσε π.χ να φτιαχτει ενας καταλογος Idea


Σχεδόν όλα τα μοντέλα της OZ & Speed Line.


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2106s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on