Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 22:32:06 Θέμα δημοσίευσης: Ράβδοι στέψης - Αντιστρεπτικές "Μέρος 1ο" |
|
|
ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΦΟΡΟΥΜ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΩΝ ΣΤΟ 1100 ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΚΛΙΣΕΙΣ.ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ 1100 ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΝΤΑΡ ΤΙΣ ΔΟΚΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΑΙΛ ΣΤΗΝ ΠΕΖΟ ΓΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ.ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ
Αγαπητέ κύριε ,
Σας ευχαριστούμε για την προτίμησή σας στα αυτοκίνητα PEUGEOT.
Αναφορικά με την ερώτησή σας, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι τεχνικά η
τοποθέτηση αυτή είναι δυνατή(ΩΡΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΕΤΣΙ?).
Παρόλα αυτά(ΩΧ ΩΧ) η LION HELLAS AE, παραμένοντας σύμφωνη
στις δεσμεύσεις της προς την AUTOMOBILES PEUGEOT δεν μπορεί να προβεί σε μία
τέτοια ενέργεια(ΤΙ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?ΤΟΣΟ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ?).
Επίσης, και αν ακόμα η μετατροπή αυτή μπορούσε να γίνει(ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΤΩΡΑ ΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ?), το
κόστος της θα ήταν πολύ μεγάλο(1.ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΠΟΣΟ ΕΣΤΩ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΚΑΙ
2.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΕΒΗΚΕ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ 1100?).
Παραμένουμε στην διάθεσή σας.
Με εκτίμηση,
Τάκης Γιαννακάκης
Τμήμα Marketing & P.R.
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΝΟΗΜΑ?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 22:47:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Xμμμ., λίγο διαλακτική μου κάνει αυτή η απάντηση!
"Nαι μεν αλλά"
Πάντως είναι γεγονός ότι υπάρχουν κάποιες δεσμεύσεις όσο αφορά τους εξοπλισούς, κάτι δηλαδή σαν: γίνεται αλλά εμείς δεν πρέπει να το κάνουμε.
Tι να πώ, δεν ξέρω. Kάποια στιγμή πάντως, είχα ρωτήσει όταν είχα ένα Saxo 1.1 για αντιστρεπτικές και δεν είχα βγάλει άκρη.
Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι προτιμοτερο να μαζέψεις κάτι στην άκρη και πουλώντας αυτό να πάρεις κάτι μεγαλύτερο.
Aφ'ενός δεν αξίζει η βελτίωση σε 1.1, αφ'εταίρου όσα χρήματα και να ρίξεις τα ίδια χρήματα θα το πουλήσεις.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Byron206 (Αρης) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 294 Τόπος: Αθήνα Βύρωνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2002, 00:26:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΑΙΔΙΑ Η LION HELLAS ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Τ Ι Π Ο Τ Α......ΕΧΩ ΚΑΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΖΗΤΗΣΑ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝ PEUGEOT SPORT!!!!! (ME TA ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΙΤ-ΑΚΙΑ ΤΟΥΣ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ).
BYRON206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2002, 15:55:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παρομοιο mail ελαβα κι εγω απο τη lion οταν τους ρωτησα για αναβαθμιση φρενων απο το 206 gti. ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΝΗΣΗ.
Αν και ολοι λενε πως αυτο ειναι εφικτο.
Επίσης σε τηλεφωνικη συνομιλία μου αρνηθηκαν να μου τοποθετησουν billstein αμορτισερ αν και τα πουλάνε και μπαινουν κιολας απο οτι ελεγαν.
Το μονο που δεχτηκαν (σε αλλο mail) οτι μπαινει και το κανουν (αφου εδωσαν τιμη για υλικο+εργασια) ειναι το τιμονι το δερματινο απο το 206 Gti.
Aντα βγαλε ακρη.!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2002, 16:09:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά καλό παιδί ο "Τάκης Γιαννακάκης" αλλά μέχρι εκεί...μην περιμένετε από το παληκάρι να σας πει και να σας λύσει θέματα αντιστρεπτικών δοκών.....ή να σας πει ΕΛΑΤΕ-ΕΛΑΤΕ!!
Ο άνθρωπος είναι του MARKETING και σε πολλά απαντά...σκεφτήτε ότι πάτε στην PEUGEOT SPORT που είναι και το αντικείμενο της και ΔΕΝ ξέρει να σου απαντήσει....
Η λύση είναι μία! Πας στην PEUGEOT....και τους λές:
- Εχω 206 1100 καινούριο! Ποιοι οι κωδικοί των αντιστρεπτικών? Πόσο κάνουν?
Μόλις μάθεις ότι υπάρχουν (σαν κωδικοί) τους ρίχνεις το φρούτο!
- Μπορώ να τις βάλω στο δικό μου εδώ και τώρα ? ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Ιούν 2002, 15:39:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια ο μετρ των αγοραπωλησιων Vini αρχιζει και φανερωνει τα μυστικα του .Τρεεεεεεξτε
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούν 2002, 16:31:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον ρωτησα στον Γκαλλο για τοποθετηση αντιστρεπτικων στο 1100(η τιμη σαν ανταλλακτικα ειναι πολυ καλη οπως θα δειτε σε αλλο topic )και μου ειπε οτι πισω δεν μπαινει γιατι δεν υπαρχουν υποδοχες και ειναι προτιμοτερο (και φθηνοτερη λυση)να αγορασεις μεταχειρισμενο ολο τον πισω αξονα(με δισκοφρενα κιολας) απο το να μετατρεψεις την ηδη υπαρχουσα αναρτηση.Μπροστα μπαινει αλλα πρεπει πρωτα να σηκωσει το αμαξι για να σιγουρευτει .Αυτα σαν πρωτη αποψη με καθε επιφυλαξη.
Θα ρωτησω και σε αλλη Peugeot
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούν 2002, 23:35:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vini έγραψε: | Η λύση είναι μία! Πας στην PEUGEOT....και τους λές:
- Εχω 206 1100 καινούριο! Ποιοι οι κωδικοί των αντιστρεπτικών? Πόσο κάνουν?
Μόλις μάθεις ότι υπάρχουν (σαν κωδικοί) τους ρίχνεις το φρούτο!
- Μπορώ να τις βάλω στο δικό μου εδώ και τώρα ? ? |
Τελικά, απ' ότι βλέπω ο καθένας εδώ μέσα έχει και την ειδικότητά του...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Ιούν 2002, 12:14:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | vini έγραψε: | Η λύση είναι μία! Πας στην PEUGEOT....και τους λές:
- Εχω 206 1100 καινούριο! Ποιοι οι κωδικοί των αντιστρεπτικών? Πόσο κάνουν?
Μόλις μάθεις ότι υπάρχουν (σαν κωδικοί) τους ρίχνεις το φρούτο!
- Μπορώ να τις βάλω στο δικό μου εδώ και τώρα ? ? |
Τελικά, απ' ότι βλέπω ο καθένας εδώ μέσα έχει και την ειδικότητά του...
|
Αμ πως νομιζεις εμαθα την τιμη.Με την τεχνικη]VINI
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Ιούλ 2002, 19:43:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά για το θέμα δεν ξέρω τίποτα αλλα για να μην ανοίγω άλλο topic για αντιστρεπτικές θα θείξω το θέμα μου εδώ:
Με την εμφάνιση του 206SW έχουμε(?) μια καλή κατα τα φαινόμενα εναλλακτική.(και μιλάω πιο πολύ για τους δίλιτρους γιατί δεν έχουμε να παρουμε από μεγαλύτερο μοντέλο.Το SW λοιπόν φοράει πιο σκληρές αντιστρεπτικές από το απλό για λόγους βάρους.Στα δικά μας μια τετοια μετατροπή θα ήταν δόκιμη?τι λέτε?
και κάτι αλλο,τελικά για να σκληρύνει το πίσω τι θέλεις;
1)αντιστρεπτική? ή
2)ράβδους στρέψης?
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Ιούλ 2002, 21:17:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλαδη ετσι και η Peugeot βγαλει το 206 σε εκδοση ΝΤΑΛΙΚΑΣ, ...σωθηκαμε.
εκει να δειτε αντιστρεπτικη!!!!!!
χουμορ κανω αφεντικο χουμορ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Ιούλ 2002, 21:30:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ααα ρε ο υβριδισμός στο Kλουμπ (club) πάει η σύννεφο.Πρώτα ήταν Concorde μετά Red october και τελικά νταλίκα.Πεδιά εγώ ψάχνω κάτι σε 206 Stayer Wrc μπορεί να με βολέψει κανένας? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Ιούλ 2002, 14:35:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά δεν είχα διαβάσει αυτό το topic αλλά βρήκα πολύ ενδιαφέρον την απάντηση της Lion Hellas. Aπορώ πως ο alexandros δεν κατάλαβε τίποτα.
Eίναι πολύ απλό.
Bασικά μπορούμε να κάνουμε τα πάντα, τι Lion Hellas είμαστε!!! Mην μας περάσει ο πελάτης για τραχανάδες και τον χάσουμε!!!!!
Aμα λάχει και το 206 του 206Tomcat σε STAYER 206 WRC, μετατρέπουμε.
Aλλά πάλι που να μπλέχουμε, τώρα με τους γκιόζηδες μηχανικούς που έχουμε.
Tο βασικό είναι ο πελάτης να είναι πάντα ευχαριστημένος. Eίναι και το bonus μας στη μέση. Άρα είμαστε πάντα στη διαθεσή του αρκεί να μην μας χρειάζεται.
Kαι επειδή ο κύριος Tάκης Something είναι πάντα στη διαθεσή μας (λατρεύω τους πρόθυμοι) σε ποιο mail του στέλνω τις ερωτήσεις μου;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Ιούλ 2002, 05:02:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | Παιδιά για το θέμα δεν ξέρω τίποτα αλλα για να μην ανοίγω άλλο topic για αντιστρεπτικές θα θείξω το θέμα μου εδώ:
Με την εμφάνιση του 206SW έχουμε(?) μια καλή κατα τα φαινόμενα εναλλακτική.(και μιλάω πιο πολύ για τους δίλιτρους γιατί δεν έχουμε να παρουμε από μεγαλύτερο μοντέλο.Το SW λοιπόν φοράει πιο σκληρές αντιστρεπτικές από το απλό για λόγους βάρους.Στα δικά μας μια τετοια μετατροπή θα ήταν δόκιμη?τι λέτε?
και κάτι αλλο,τελικά για να σκληρύνει το πίσω τι θέλεις;
1)αντιστρεπτική? ή
2)ράβδους στρέψης? |
Με την αντιστρεπτική θα σκληρύνει στις στροφές.
Με τις ράβδους θα σκληρύνει παντού, αλλά η προυπάρχουσα αντιστρεπτική θα χάσει το νόημά της (κατά ένα μέρος).
Οπότε ή βάζεις μόνο αντιστρεπτική ή βάζεις και τα δύο. Αποφεύγεις να βάλεις μόνο ράβδους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα βελτιωθεί θεαματικά το κράτημα, απλά ίσως να αλλάξει ο τρόπος που κρατάει. Μπορώ και να υπεισέλθω και σε λεπτομέρειες εάν θέλεις και... έχω χρόνο.
Βέβαια, η Πεζώ Σπορ έχει πάντα τον πρώτο λόγο.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Ιούλ 2002, 21:15:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι θα ήθελα να διαβάσω λεπτομέρειες Μιλτέλληνα( άμα δεν μου πεις τι σημαίνει αυτό το ψευδώνυμο....... :mad: ) και μια τελική άποψη από σένα.Γιατί το χαμήλωμα που κανουμε όλοι στα γαλλικά μας ,ναι μεν σκληραίνει την μπροστινή ανάρτηση αλλά πίσω απλά χαμηλώνει.
Από την άλλη δεν έχω ακούσει να κυκλοφορούν στο εμπόριο ράβδοι και αντιστρεπτικές.Τι συμβαίνει τελικά?
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιούλ 2002, 02:19:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλάζοντας τα αμορτισέρ με 4 σκληρά η κατάσταση θα βελτιωθεί αρκετά στην πίσω ανάρτηση.
Απο εκεί και πέρα υπάρχουν στην Πεζό Σπορ, ράβδοι στρέψης Group N με 1000Ε περίπου. Πολύ πιθανό να έχει και κάτι αντίστοιχο σε αντιστρεπτική.
Να σου πω και το μυστικό στα γαλλικά με ράβδους στρέψης:
Φτιάχνοντας την πίσω ανάρτηση φτιάχνεται και η εμπρός, σε βαθμό που το αυτοκίνητο βιδώνει τόσο πολύ μπροστά που συμπεριφέρεται σχεδόν πάντα υπερστροφικά έως πολύ υπερστροφικά (θα θέλει χέρια). Αυτό ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα βέβαια αλλά ποτέ όπως στα γαλλικά. Αυτό είναι και το ατού των γαλλικών (όταν όμως τα οδηγούν καλοί οδηγοί) και γίνονται άπιαστα στις στροφές ακόμη και από φανερά δυνατότερα αυτοκίνητα.
Και επειδή και κάποιοι άλλοι σκάνε να το πω να τελειώνει:
Μιλτιάδης + Ελλάς
(Πας μη ελληνικά σκεπτόμενος, βάρβαρος)
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιούλ 2002, 10:04:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια στιγμή ρε Καρντάση!!
Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι αν χαμηλώσω τη μικρή θα γίνει ακόμη πιο υπερστροφική??
Δεν λέω,τίποτα πιο ωραίο από την υπερστροφή και ιδιαίτερα του 206 που έχει και μια προοδευτικότητα,αλλά αν πάει παραπάνω τότε θα πηγαίνω με τισ πόρτες ακόμα και στο παρκάρισμα που λεέι ο λογος,με λιγα λόγια θα χάσω σε κράτημα γιατί ήδη έχω χαλαρό οπίσθιο.άλλωστε η πιθανότητα να το τοποθετήσω ¨αγωνιστικά" σε μια στροφή(υπερστροφή από πριν με πιθανό φλικ κιόλας(μη χέσω!!!!)και έμπα με τα 4)δεν υπάρχει γιατί δεν έχω το δρόμο για πάρτη μου.
κοινώς:δεν το κάνεις πιο λιανό!
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιούλ 2002, 13:28:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι μεν, αλλά θα ανεβεί κι άλλο το κράτημα. Απλά όταν σου φεύγει θα φεύγει πιο υπερστροφικά, ό,τι καλύτερο. Θα έχεις τιμόνι παντού και πάντα.
Όταν χαμήλωσε δεν παρατήρησες ότι το κράτημα ανέβηκε, και η υπερστροφή μειώθηκε; Με το χαμήλωμα στο 206 ανοίγει το κάμπερ των πίσω τροχών και κρατάει πίσω καλύτερα. Με τα ελατήρια εμπρός σκληραίνει και κάνεις καλύτερη μούρη. Αποτέλεσμα, αισθητά καλύτερο κράτημα με μικρή μείωση της υπερστροφής. Σκληραίνοντας την ανάρτηση πίσω, μειώνονται οι κλίσεις, αυξάνει το κράτημα κατά πολύ εμπρός και αυξάνεται και το κράτημα πίσω, αυξάνεται όμως και η υπερστροφή όταν εμφανίζεται.
Όλα αυτά τα έχω εφαρμόσει στο R5 που είχα, και είχε ίδια ανάρτηση πίσω με το 206.
Μην μου πεις ότι δεν θέλεις υπερστροφή; Μπορεί να φεύγει πίσω αλλά εφόσον κατέχεις την τέχνη μένεις στο δρόμο. Ή είσαι παλαβός ή δεν είσαι!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιούλ 2002, 14:14:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλιστα!
Απλά δεν σε είχα καταλάβει.Εσύ έλεγες για τα αποτελέσματα μιας πίσω ανάρτησης με πιο σκληρές ράβδους ενώ εγώ νόμιζα ότι μιλούσς για απλό χαμήλωμα,κάτι που εγώ δεν έχω κάνει ακόμα!!Γιατί?γιατί με 16 ζαντα , προφίλ 45 και π-ζερο ,κοπανάω ήδη.Θα το κάνω βέβαια με εσάς που έμπλεξα.
Πάντως πρέπει να τα συζητήσουμε από κοντά Μίλτο γιατί εσύ ξέρεις πολλά και έρχετε η σειρά σου....Μοιράζεις......
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|