Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 10:32:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Είναι παρόμοιο με του RC |
Αργύρη του RC 4->2->1.
του 306 είναι 4->1.
η απορία μου οφείλεται στην δυσκολία τοποθέτησης του quickshift της griffiths στο 306 του ΜΙΧΑΛΗΣ μια και όταν αυτό τοποθετείται βρήσκε πάνω σε ενα από τα "πλοκάμια" του χταποδιού...
Το χταπόδι του Μιχάλη μοιάζει με αυτό της φωτογραφίας ακριβώς από πάνω αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος = θα πρέπει να το ξαναδώ...
Πάντως η griffiths αφού το δίνει αποκλειστικά για 306gti6 και για κανένα άλλο 306 σημαίνει ότι το έχει υπολογίσει να μπαίνει επακριβώς.
Άρα κάπου κάτι δεν "κολλάει".
ή το μοχλικό στο 306 του Μιχάλη έχει παραμείνει το παλιό του 1,4 και είναι διαφορετικό από του gti6.
ή δεν φοράει το μαμά χταπόδι.
ή εγώ είμαι άχρηστος (πολύ πιθανό... )
υ.γ.1 για όσους δεν το γνωρίζουν το 306 του Μιχάλη έχει γίνει μετατροπή από 1,4 σε gti με ολόκληρο τροπέτο
υ.γ.2 αυτό το τόπικ είναι πολύ καλό αλλά θα το προτιμούσα να βρίσκεται στα τεχνικά αλλά δεν ξέρω που να το βάλω...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 11:11:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και το RC 4 σε 1 είναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 12:28:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α οκ.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 14:29:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | η απορία μου οφείλεται στην δυσκολία τοποθέτησης του quickshift της griffiths στο 306 του ΜΙΧΑΛΗΣ μια και όταν αυτό τοποθετείται βρήσκε πάνω σε ενα από τα "πλοκάμια" του χταποδιού...
Πάντως η griffiths αφού το δίνει αποκλειστικά για 306gti6 και για κανένα άλλο 306 σημαίνει ότι το έχει υπολογίσει να μπαίνει επακριβώς.
Άρα κάπου κάτι δεν "κολλάει". |
Hello!!!!!!!!???
H (Αγγλική) Griffiths μήπως το έχει υπολογίσει μόνο για ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΟ??????
Μπορεί σε αριστεροτίμονο να βρίσκει όντως πάνω στο χταπόδι και να μην μπορείς να κάνεις κάτι.....
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 14:37:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αποκλειέται γιατί η κίνηση του λεβιέ και στα δεξιοτίμονα και τα αριστεροτίμονα είναι ίδια.
δεν βρίσκει άλλωστε στην κρεμαγιέρα αλλά στο χταπόδι...
τώρα αν το χταπόδι είναι διαφοερτικό δεν ξέρω...
θα πρέπει να το ξαναδω και να το συγκρίνω με της φωτογραφίας πιο πάνω...
πάντως πιο πιθανό είναι να πάιζει κάτι με το μοχλικό μιας και ούτε η διάμετρος της μπίλιας του είναοι ακριβώς ίδια με του quick...
που θα πάει θα την βρω την λύση...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 23:10:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Timour21 (Stathis) Μέλος
Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 09:28:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν,
το χταπόδι είναι ακριβώς αυτό που έχει βάλει ο nik στην φωτογραφία. 4-1.
Είναι δε ακριβώς το ίδιο και στα αριστεροτίμονα και στα δεξιοτίμονα (εγώ έχω κάνει την σιγκεκριμένη μετατροπή από δεξιοτίμονο). Άρα αν το quickshift μπαίνει στα δεξιοτίμονα μπαίνει στάνταρ και στα αριστεροτίμονα. Το μόνο που αλλάζει είναι η κρεμαγιέρα - και η κολώνα του τιμονιού - και κάποια κομμάτια του αιρκοντίσιον. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2014, 13:25:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
THOMASMOS (Θωμας) Μόλις έγραψα
Peugeot 306 Gti & Peugeot 308 Gt
Ένταξη: 28 Μάϊ 2015 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: Κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Μάϊ 2015, 13:59:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H Ενοτητα που εψαχνα!! Γεια σας απο εμενα και χαιρομαι για τα gti6 που υπαρχουν και τρομοκρατουν με χρονους παντου εδαφους!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ) Μέλος
Ένταξη: 31 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 140 Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Απρ 2022, 22:01:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε πείσμα των καιρών (ηλεκτροκίνηση-κτλπ)
Μήπως ήρθε η ώρα να αναστήσουμε το θέμα για τον μοναδικό λέοντα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2022, 13:47:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για να σας δω...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ) Μέλος
Ένταξη: 31 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 140 Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2022, 15:59:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δυστυχώς χάνονται τα GTI/S16 από την κυκλοφορία...Βέβαια και εξ αρχής ήταν πολύ λίγα στην Ελλάδα..
Μόνο δύο για πούλημα στο car και από οτι φαίνεται διεθνώς οι τιμές τους θα είναι απλησίαστες την προσεχή δεκαετία! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vassat (Βασίλης) Μέλος
Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2022, 09:30:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απίστευτη καρότσα το 306 σε 2θ,
διαχρονικά κομψή και δυναμική.
Ακριβώς επειδή τα δίλιτρα είναι απλησίαστα, από πολλές απόψεις,
τα 1.6 16V είναι ικανοποιητική εναλλακτική.
Κάποια στιγμή με "καρφώθηκε" για υπερκυβισμό στα 1.8, αλλά με πέρασε (ένεκα Pughell)...
...ένα 6άρι* ίσως ;;;
/// Β
* έτσι για την ονείρωξη ανανέωσης της σχέσης.
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2022, 15:59:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνάδελφε, έχω δει και πολύ πετυχημένη μετατροπή από το 2,0 που φορούσε το 405!!!
Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία 306 (όπως και το δικό μου) οι καρότσες τους ήταν 1,8 8ν... Οπότε καταλαβαίνεις ότι το 2,0 του ερχόταν κουτί...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vassat (Βασίλης) Μέλος
Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2022, 22:32:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hellas4x4 έγραψε: | Συνάδελφε, έχω δει και πολύ πετυχημένη μετατροπή από το 2,0 που φορούσε το 405!!!
Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία 306 (όπως και το δικό μου) οι καρότσες τους ήταν 1,8 8ν... Οπότε καταλαβαίνεις ότι το 2,0 του ερχόταν κουτί... |
... καλή επιλογή, αλλά υπάρχουν τα εξής ζητήματα:
- εύρεση ανταλλακτικών
- κόστος
- απαίτηση για γνώστη μηχανικό / ηλεκτρολόγο
- τέλη κυκλοφορίας (νομιμότητα γαρ)
- κατά περίπτωση ηλικία (δλδ στη δική μου περίπτωση δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε τη διάθεση για "περιπέτειες")
/// Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ) Μέλος
Ένταξη: 31 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 140 Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Απρ 2022, 12:57:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hellas4x4 έγραψε: | Συνάδελφε, έχω δει και πολύ πετυχημένη μετατροπή από το 2,0 που φορούσε το 405!!!
Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία 306 (όπως και το δικό μου) οι καρότσες τους ήταν 1,8 8ν... Οπότε καταλαβαίνεις ότι το 2,0 του ερχόταν κουτί... |
2.0 από 405 , λογικά θα λες τον RFT/RFY XU10J4 150 ΗΡ , μπήκε σε ΖΧ , 405 , 306 1Η γενιά ως S16 πωλήσεις και στην Ελλάδα.
Δεν έχω οδηγήσει τέτοιο κινητήρα στο 306 αλλά ,μπορώ να θυμηθώ και από τα σχόλια του τύπου τότε ότι ήταν ελαφρώς "ψόφιος".
Η πιο "εύκολη λύση" αν υπάρχει η άδεια σε 1600/1800 8ΒΑΛΒ στο 306 είναι να πάρεις έναν RFX 2000cc 8 ΒΑΛΒ 120 άλογα ο οποίος δεν γίνεται αντιληπτός κάν ότι δεν είναι 1600.Νόμιμο "1600" χωρίς κίνδυνο και χωρίς χαρτούρα.
ΥΓ. Υπάρχει ενα ΖΧ RFT/RFY XU10J4 150 ΗΡ στη Θεσσαλονική κομμένο για ανταλλακτικά, αν τυχόν ενδιαφέρεται κανείς να δώσω στοιχεία σε μήνυμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Απρ 2022, 14:56:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassat έγραψε: |
... καλή επιλογή, αλλά υπάρχουν τα εξής ζητήματα:
- εύρεση ανταλλακτικών
- κόστος
- απαίτηση για γνώστη μηχανικό / ηλεκτρολόγο
- τέλη κυκλοφορίας (νομιμότητα γαρ)
- κατά περίπτωση ηλικία (δλδ στη δική μου περίπτωση δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε τη διάθεση για "περιπέτειες")
/// Β |
Θα συμφωνήσω σε όλα... ιδιαίτερα στο κομμάτι των ανταλλακτικών!!!
PANOSBR έγραψε: |
2.0 από 405 , λογικά θα λες τον RFT/RFY XU10J4 150 ΗΡ , μπήκε σε ΖΧ , 405 , 306 1Η γενιά ως S16 πωλήσεις και στην Ελλάδα.
Δεν έχω οδηγήσει τέτοιο κινητήρα στο 306 αλλά ,μπορώ να θυμηθώ και από τα σχόλια του τύπου τότε ότι ήταν ελαφρώς "ψόφιος".
Η πιο "εύκολη λύση" αν υπάρχει η άδεια σε 1600/1800 8ΒΑΛΒ στο 306 είναι να πάρεις έναν RFX 2000cc 8 ΒΑΛΒ 120 άλογα ο οποίος δεν γίνεται αντιληπτός κάν ότι δεν είναι 1600.Νόμιμο "1600" χωρίς κίνδυνο και χωρίς χαρτούρα.
|
Όντως ήταν "ψόφιο" και ως 8ν ανέβαζε και αργά... Αλλά ήταν αρκετά δυνατό για την καρότσα του 306...
Σαν το 2,0 το 16ν δεν νομίζω ότι θα υπήρχε πιο σβέλτη επιλογή...
Τώρα όσον αφορά την νομιμότητα για τα χαρτιά κλπ, πάμε σε άλλο κεφάλαιο...
Επίσης όποιος σκέφτεται κάποια μετατροπή σε 306, πρέπει να βρει και σωστό δότη, αφού τα 306 είχαν αρκετές διαφορές από το phase1 έως το phase3!!!
Πολύ όμορφο και γρήγορο 306 θα ήταν και το Break de Chasse, εάν είχε βγει...
Δείτε και μερικές εικόνες του: Peugeot 306 HDI Break de Chasse
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|