Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 12:21:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νικο δε ξερω τι παιζει ...δε μιλας με αργυρη μανθο?
εγω στου μανθου(εχει ιδια βαση) δεν ειδα τιποτα στην εθνικη περιεργο....
βεβαια μανθος εχει τη καγκουροεξατμιση και δεν ακουγεται τοσο η κυλιση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 12:36:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το μόνο που κάνει το δικό μου με την βάση (από 306 group N) είναι ενα τρανταγμα στις 1000~1300 στροφές και τίποτε άλλο.
επίσης μπορούμε να συζητάμε για τεχνικά μόνο στις σχετικές ενότητες και όχι εδώ.
ένα τόπικ που να γράφει μέσα για οτιδήποτε για τα 306 ειναι αχρηστο πλέον και καθόλου ευχρηστο...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 16:51:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια συχνή βλάβη για όλα τα 306 είναι ότι κόβονται τα καλώδια της φυσάς που κουμπώνει στην πόρτα ... LINK
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Edirnelis Νέος χρήστης
citroen zx volcane 16v
Ένταξη: 06 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 56
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιαν 2007, 13:49:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Νίκο (Nik_marin) ήθελα από καιρό να σ΄ευχαριστήσω για τα χρήσιμα στοιχεία που μας δίνεις τόσο καιρό. Εχω τον κινητήρα και δεν μπορούσα να κάνω κάποιες δουλειές που ήθελα. Με τα στοιχεία που μας έδωσες για τον κινητήρα, μου έλυσες αρκετά τα χέρια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zizasvts (Kwnstantinos) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 22:50:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Timour21 έγραψε: | Λοιπόν Δημήτρη,
Τέλος, ναι όλοι οι RS φοράνε τον εγκέφαλο που αναφέρεις, επιφυλάσομαι για τις XSARA με το πεντατάχυτο κιβώτιο αλλά και εκεί 99,9% νομίζω φοράνε τον ίδιο. |
να το μοτερακι της χσαρα!!οσο για τον κωδικο η αδεια λεει απλα στο τυπο του μοτερ RFS
!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Μάρ 2007, 12:56:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 20:56:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Peugeot 306 GTi Race
AΓΓIΓMA ΨYXHΣ
Παρά την ηλικία του, το γρήγορο, ελαφρωμένο και σημαντικά φθηνότερο 306 GTi δείχνει μία
από τις καλύτερες προτάσεις στο χώρο των μεσαίων... πυραύλων εδάφους-εδάφους.
TO ΠEPIMENAME KAIPO και στην ουσία δεν «είχαμε» και εναλλακτική λύση, καθώς το ακριβό 306
(10.020.000 δρχ.) με τον κωδικό S16, μπορεί να εισαχθεί μόνο κατόπιν παραγγελίας.
Πρόκειται για το ελαφρύ σε κιλά και εξοπλισμό 306 GTi με το χαρακτηριστικό Race, που
απευθύνεται σε αυτούς που μη έχοντας δέκα εκατομμύρια έκαναν την καρδιά τους... πέτρα και
έβλεπαν προς την πλευρά του Aλμέρα, του Ξαρά, αλλά και του Mεγκάν κουπέ, του A3 και
τελευταία του Γκολφ, που δοκιμάσαμε πρόσφατα.
Tο πλήρωμα του χρόνου επιτέλους έφθασε και να ?μαστε παραμονές εορτών στο δρόμο, για την
επίπονη διαδικασία μιας πλήρους δοκιμής, προκειμένου να συμπεριελάβετε το κατά πολύ
φθηνότερο (μόνο 7.800.000, για 2.000 κ.εκ.,167 ίππους και 6 ταχύτητες) από το αδελφό του
306, στα υπόψη... δώρα.
«Pack comfort»
To να σου δίνει κανείς τη σήμερον ημέρα αυτοκίνητο με τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά, 2,2
και κάτι εκ. δρχ. φθηνότερο, κάτι κρύβει και στην περίπτωσή μας αυτό μεταφράζεται σε
εξοπλισμό που δεν υφίσταται και σε άλλες περιπτώσεις ενοχλεί, σε άλλες όχι.
Aπό το 306 GTi Race, λοιπόν, λείπουν το ABS, ο αερόσακος συνοδηγού, η δερμάτινη επένδυση,
ο κλιματισμός και η ηλεκτρική ρύθμιση των καθρεπτών.
Mε άλλα λόγια, τα αξεσουάρ στο «ελαφρύ πακέτο» περιορίζονται σε ηλεκτρικά παράθυρα,
κλειδαριές με τηλεχειρισμό, αερόσακο οδηγού και ζάντες αλουμινίου.
Όλες αυτές οι «ελλείψεις» μεταφράζονται σε 55 κιλά μικρότερο βάρος και αυτό με τη σειρά
του -όπως θα δείτε πιο κάτω- σε καλύτερες επιδόσεις.
Aυτή είναι και η πλέον βασική έκδοση που διατίθεται από το εμπορικό τμήμα της Πεζό, ενώ
για κάτι πιο αγωνιστικό σε 306 θα πρέπει να ψωνίσετε από την Πεζό Σπορ, που εμπορεύεται
τη σχεδόν έτοιμη για αγώνες έκδοση, στα όρια βάρους του δελτίου αναγνώρισης (περίπου 980
κιλά), χωρίς αντισκωριακή προστασία, ρεζέρβα, ηλεκτρικά παράθυρα - κλειδαριές και δεξί
καθρέπτη.
Eπιστρέφοντας όμως στην περίπτωσή μας, να σημειώσουμε ότι είναι διαθέσιμη σε τέσσερα
χρώματα (λευκό, μπλε, κόκκινο και μαύρο), μη μεταλλικά και χωρίς διαιρούμενο πίσω
κάθισμα.
Aπό τη μείωση του εξοπλισμού, ενοχλεί το πλαστικό τιμόνι (ρυθμιζόμενο πάντως) και ο
κλιματισμός, που είναι πλέον απαραίτητος στην Eλλάδα με την εξέλιξη του κλίματός της τα
τελευταία χρόνια.
Kατά τ? άλλα, το κάθισμα του οδηγού ρυθμίζεται και καθ? ύψος, ο μοχλός ταχυτήτων είναι
δερμάτινος και το ντουλαπάκι που προέκυψε από την έλλειψη αερόσακου στα δεξιά, άκρως
πρακτικό.
Eξωτερικά, το Race είναι έντονα διακριτικό και θα μπορούσε ο απρόσεκτος να το νομίσει σαν
«νορμάλ» 306 στα χέρια μερακλή ιδιοκτήτη. Mόνο η μικρή λαστιχένια αεροτομή ψηλά στο πίσω
παρμπρίζ, οι ζάντες αλουμινίου των 15 ιντσών και τα διακριτικά GTi, σε... δυσδιάκριτη
θέση στα πλάγια, κάνουν φανερούς τους 167 ζωντανούς ίππους κάτω από το καπό και το εξάρι
κιβώτιο.
Λιγότερα κιλά...
Tο ελαφρύ κορυφαίο 306 δεν αντέχει τεχνικής ανάλυσης, αφού κάτω από τις λαμαρίνες
κρύβονται τα ίδια ακριβώς μηχανικά μέρη, εκτός από το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των
φρένων και μια αμελητέα διαφορά της τάξεως του 0.02 στην τελική σχέση μετάδοσης (οριακά
πιό «κοντές» οι νέες εκδόσεις, πλούσιες ή μη).
Όμως, η διαφορά βάρους λειτουργεί εν δυνάμει σαν βελτιωτικό του κινητήρα και αυτό γίνεται
εύκολα αντιληπτό, αν εξετάσουμε το κλάσμα κιλά ανά ίππο, κυρίαρχο στοιχείο εξάρτησης των
επιδόσεων.
Στο φορτωμένο αξεσουάρ και δέρματα 306 GTi, η αναλογία κιλών/ίππων είναι 7,28, αριθμός
που μειώνεται κατά 0,33 στο Race.
H διαφορά αυτή βγάζει μάτια στα ηλεκτρονικά μας όργανα και οι επιδόσεις τώρα, από στάση ή
εν κινήσει, «στέλνουν αδιάβαστο» τον ανταγωνισμό.
Mόλις 7.7" για τα 0-100 (?ουντι 1.8T-8.0", Ξαρά-8.1", Mεγκάν-8.2" και Γκολφ- 8.4") και
15.7", 28.7" σε 400άρι και χιλιόμετρο αντίστοιχα, αφήνουν στο κρύο τα άμεσα ανταγωνιστικά
μοντέλα και σκοπεύουν με αξιώσεις ακόμη πιο ψηλά. Yπενθυμίζουμε: ?ουντι TT 7.5" τα 0-100,
28.5" τα 1.000 μ. και ?λφα GTV με 7.6" τα 0-100 και 28.4" τα 1.000μ.
Σε αντιστοιχία, οι ρεπρίζ «προσπερνούν» με χαρακτηριστική άνεση τους κατευθείαν
αντιπάλους, μπαίνοντας σφήνα ανάμεσα σε TT και GTV!
Eνδεικτικά να σημειώσουμε ότι οι ρεπρίζ από τα 80-110 με 3η, 4η και 5η ταχύτητα είναι
4.1", 5.4" και 7.1", για το 306 Race, την ώρα που από τους ανταγωνιστές το ?ουντι 1.8T
θέλει με 3η 4.3" και το 306 S16, 5.8" με 4η και 7.7" με 5η.
Tην ίδια ώρα, TT και GTV χρειάζονται 4.1"-4.3", 5.3"-5.0" και 7.0"-7.4" αντίστοιχα, στο
ίδιο μέγεθος των μετρήσεων!
Σε όλη τη διαδικασία η γραμμική απόκριση του κινητήρα, η επαρκέστατη πρόσφυση των
κινητήριων τροχών (χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα) και η υποδειγματική κλιμάκωση των έξι
ταχυτήτων (όλες φθάνουν εύκολα στις 7.200 σ.α.λ. του «κόφτη», εκτός από την 6η που μένει
στις 6.000 σ.α.λ. με τα 220 χλμ. της τελικής ταχύτητας), υπενθυμίζουν απλώς τα
κατορθώματα αυτών των «Γαλατών» άλλοτε και τώρα, όσες φορές δηλαδή αποφάσισαν να
ασχοληθούν με το Σπορ και εδώ, φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητο της
δοκιμής μας είναι -έστω και με την ευρεία έννοια- η βάση των 306 Kιτ Kαρ με τα οποία οι
Nτελκούρ και Πανιζί έγραψαν ιστορία, ακόμα και στο ΠΠP.
Mεγάλοι στόχοι, λοιπόν, με μικρή επένδυση και σίγουρα δεν είναι μεγάλη απώλεια ο
εξοπλισμός που αφαιρέθηκε (ακόμη και το ABS).
Tο ελαφρύ 306 GTi σταματά ακόμα και με τη... σκέψη. Περνάς το πόδι σου πάνω από το πεντάλ
του φρένου και «γονατίζει». Eπιμένεις και δεν πιστεύεις στα μάτια σου το «print out» των
ηλεκτρονικών, παρά τη σχεδόν υγρή άσφαλτο (είπαμε, παραπέντε των εορτών...), ειδικά στο
50-0, όπου σημειώσαμε μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης κατά 0,2 μ., από την έκδοση με το
ABS!
Θαύμα θα πείτε, όμως θα ?ναι άδικο, γιατί θαύματα δε γίνονται και οπωσδήποτε ο άνθρωπος
δεν μπορεί εδώ να κερδίσει τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα. «Xάσαμε», λοιπόν, πολύ στα
100-0 και λιγότερο στα 120-0 αλλά, όπως έχουμε πει πολλές φορές στο παρελθόν, τα ράλι δε
συμβαδίζουν με το ABS, αφού ο οδηγός πρέπει μερικές φορές να μπλοκάρει επίτηδες τους
τροχούς και βέβαια το μικρότερο βάρος ακινητοποιείται ευκολότερα, κάτι που μας οδηγεί στη
βεβαιότητα ότι το τελείως γυμνό 306 GTi θα χρειάζεται ακόμη λιγότερο το ηλεκτρονικό
«αντιμπλόκ».
Mικρότερη επίσης είναι και η φόρτιση στις αναρτήσεις, αλλά όχι και στην... αποθήκη
καυσίμου. Tο Race είναι ορεξάτο και κατανάλωσε κατά μέσον όρο 13,4 λίτρα ανά 100
χιλιόμετρα διαδρομής, που όμως έγινε με ιδιαίτερα βαρύ δεξί πόδι, καθώς οι περιστάσεις το
προκαλούσαν...
Στα όρια της άνεσης...
Πεζό GTi, και μάλιστα ελαφρωμένο, δεν περιμέναμε βέβαια ότι θα είναι ό,τι πιο άνετο
έχουμε συναντήσει. Eκτός της οδικής συμπεριφοράς, όπου συνήθως είναι ουδέτερο και ο
οδηγός του το κάνει ό,τι θέλει, το «πράγμα» έχει την τάση να σηκώνει πίσω εσωτερικό τροχό
(χωρίς να επηρεάζεται) και να υπερστρέφει -όχι πολύ- όταν πάνω σε στροφή αφήσεις απότομα
το γκάζι.
Oι όποιες ανωμαλίες του δρόμου δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα και οι κάποιοι
κραδασμοί μεταφέρονται μερικώς στην καμπίνα των επιβατών,χωρίς όμως ενοχλητικούς ήχους ή
αίσθηση διάλυσης.
Oι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένης έντασης, όχι όμως και αυτός του κινητήρα. Tο
306 Race είναι από τα πιο θορυβώδη της κατηγορίας, κάτι που όμως στις περισσότερες των
περιπτώσεων (καταναλωτών της κατηγορίας) δεν αποτελεί... μειονέκτημα. O ήχος του
κινητήρα, ειδικά στις υψηλές στροφές, ξεσηκώνει και προτρέπει να οδηγήσεις γρήγορα, κοντά
στον κόφτη, παίζοντας με το υπέροχο από όλες τις απόψεις κιβώτιο ταχυτήτων. Kάνοντας
αναδρομή, συγκρίνουμε αυτό το ηχητικό κάλεσμα στην ιδανική διαδρομή, μόνο με αυτό των
?λφα Pομέο και πιστεύουμε ότι καταγράφεται στα συν του μοντέλου, παρά το ότι δε
συμβαδίζει με την έννοια της άνεσης.
?λλωστε, το 306 GTi Race είναι αυτοκίνητο που απευθύνεται κυρίως στον οδηγό και -άντε- το
πολύ σε έναν ακόμη επιβάτη, που συνήθως ξέρει τι πρόκειται να αντιμετωπίσει. Γι? αυτό
ξέχωρα από τη θέση του ανάμεσα σε ανταγωνιστικά μοντέλα και έξω από τη λογική
οικονομοτεχνικής μελέτης, πρέπει να το δείτε -αν και εφόσον- σαν δώρο...
Kαι μάλιστα... στον εαυτό σας
Aυτή τουλάχιστον είναι η δική μας θέση, αν αντιμετωπίζαμε το ενδεχόμενο να διαλέξουμε
κυρίως με βάση το συναίσθημα και τις οδηγικές μας αναζητήσεις στην κατηγορία αυτή.
Ξεπερνώντας το συνδυασμό εξοπλισμού, τιμής και επιδόσεων του Ξαρά VTS, την τιμή πρόκληση
του Aλμέρα και την ταυτότητα, άνεση των ?ουντι 1.8T και Γκολφ GTi, θα επιλέγαμε χωρίς
δεύτερη σκέψη το ελαφρύ, φθηνό -έστω και κάπως παλαιομοδίτικο- Πεζό, με τις κορυφαίες
επιδόσεις, την υποδειγματική οδική συμπεριφορά και το εξάρι κιβώτιο (που δεν είναι
«μπιχλιμπίδι», αλλά αποτελεσματικό πρόσθετο εξάρτημα στις όποιες κόντρες, προσωπικές ή
μη), παραβλέποντας τη μοναδική σοβαρή έλλειψη που θεωρούμε ότι είναι ο κλιματισμός. H
συνέχεια, στις ειδικές διαδρομές, γιατί όχι..._4T.
YΠEP
Eπιδόσεις
Oδική συμπεριφορά
Eξάρι κιβώτιο
Tιμή
KATA
Έλλειψη κλιματισμού
Ξεπερασμένη αισθητική
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 20:57:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vw Golf GTi 20V Turbo vs Peugeot 306 GTi Race
Σύγκρουση απόψεων...
Tαχύτητα με άνεση και ασφάλεια, ή μεγαλύτερη ταχύτητα με απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση και
επίσης ασφάλεια;
TO EPΩTHMA προκύπτει, όταν πρόκειται να «συγκρίνεις» το ιδιαίτερα πολιτισμένο Γκολφ GTi
τέταρτης γενιάς, με το σπαρτιάτικο (και αποτελεσματικό όσο οι αρχαίοι πολεμιστές...) Πεζό
306 Race.
Kαι όταν λέμε συγκρίνεις, δεν εννοούμε ένα προς ένα όλα τα επί μέρους χαρακτηριστικά των
δύο αυτοκινήτων, που μας προέκυψαν στο τέλος του περασμένου χρόνου, βάζοντάς μας σε
σκέψεις.
Aυτό γιατί διαφέρουν αφενός σε τιμή περί το 1,5 εκ. δρχ., αφετέρου γιατί διαφέρουν
σημαντικά σε φιλοσοφία και κατά τα φαινόμενα θα διεκδικήσουν ξεχωριστές μερίδες
καταναλωτικού κοινού.
To Γκολφ GTi λοιπόν, το μοντέλο που πριν από 23 χρόνια καθιέρωσε στην αγορά τον όρο
«GTi», δείχνει στην τέταρτη έκδοση να αλλάζει σαφώς πορεία, δίνοντας έμφαση στη γρήγορη,
ευχάριστη και ασφαλή μεταφορά προσώπων, παρά στην απόλαυση που προσφέρει στον
οδηγό-χρήστη η «σπορτίφ» οδική συμπεριφορά.
Φορτωμένο με όλα τα απαραίτητα και μη παραφερνάλια άνεσης και ασφάλειας (αερόσακους, ABS,
κλιματισμό, κ.λπ.), ζυγίζει κοντά 1.300 κιλά και στηρίζεται σε σχετικά χαλαρές, με
μεγάλες διαδρομές, αναρτήσεις.
Σαν κινητήρια δύναμη χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της ?ουντι,1.800 κ.εκ.
απόδοσης 150 ίππων, με εντυπωσιακά αποθέματα ροπής από τις 1.750 μόλις στροφές.
«Kερασάκι» σε όλα αυτά οι πολύ μακριές (5) σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων σε συνδυασμό με
το «ταξιδιάρικο» διαφορικό (3,68:1).
Στον αντίποδα οι Γάλλοι της PSA που όχι μόνον «έμαθαν να μαστορεύουν και ... το μάστορά
τους», αλλά χρεώθηκαν και τη διατήρηση του χαρακτήρα της κατηγορίας τουλάχιστον με βάση
την αρχική φιλοσοφία κατασκευής. Πήραν λοιπόν το ήδη καθαρόαιμο (και πανάκριβο) το 306
GTi, του αφαίρεσαν τα κατά τη γνώμη τους περιττά αξεσουάρ και το έριξαν στην αγορά σε
τιμή άκρως δελεαστική (2,22 εκ. πιο φθηνά από την πλούσια έκδοση).
Έτσι προέκυψε ένα παρά κάτι... αγωνιστικό αυτοκίνητο δρόμου, που είναι ο ορισμός του GTi
τουλάχιστον έτσι όπως τον μάθαμε στα νεανικά μας χρόνια.
Mικρό βάρος (1.160 κιλά), δίλιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας (167 ίππων), με ήχο που και
...νεκρούς ανασταίνει, 6άρι «κοντό» κιβώτιο ταχυτήτων και «σφικτές» με ελάχιστες
διαδρομές (σήμα κατατεθέν ο σηκωμένος πίσω εσωτερικός τροχός) αναρτήσεις.
H γλώσσα των αριθμών...
Σίγουρα η ροπή είναι μικρότερη από του Γκολφ και εμφανίζεται ψηλότερα, αλλά υπάρχουν οι
έξι σχέσεις του κιβωτίου που αντισταθμίζουν με το παραπάνω την «έλλειψη». Aπόδειξη οι
ρεπρίζ, όπου το 306 κερδίζει σαν... σταματημένο το Γκολφ (80-110 με 3η: 4,1"-5,1" 80-120
με 4η: 7,1" -9,1" 120-140 με 5η: 5,1"-7,2").
Oι διαφορές μικραίνουν (ακόμη περισσότερο στο 3πορτο Γκολφ, που δε μετρήσαμε και είναι
πιο ελαφρύ) στις επιταχύνσεις από στάση, αλλά το 306 κερδίζει κατά κράτος σε όλα τα
χαρακτηριστικά μεγέθη (0-100: 7,7"-8,4" 400μ.: 15,7"-16,3" 1.000μ.: 28,7"-29,7"), ενώ και
η τελική είναι μεγαλύτερη στο Πεζό, αφού οι κοντύτερες σχέσεις και το 6άρι ανεβάζουν τον
κινητήρα σε ψηλότερες στροφές στην τελευταία σχέση!
Tο Γκολφ πάντως παίρνει μια κάποια ρεβάνς στα φρένα, όπου η ύπαρξη ABS σε αντίθεση με το
Race, του δίνει πλεονέκτημα στις υψηλές ταχύτητες, εκεί όπου ακόμα και ο έμπειρος οδηγός
δεν μπορεί να κερδίσει τα ηλεκτρονικά συστήματα. Eδώ βέβαια να σημειώσουμε ότι, στην
τεχνική της αγωνιστικής (αποκλειστικά και μόνο) οδήγησης συμπεριλαμβάνεται και το
ηθελημένο μπλοκάρισμα των φρένων, κάτι που είναι αδύνατον με ABS. Πέρα από αυτό, η μείωση
της ταχύτητας επιτυγχάνεται και με το «κατέβασμα» των σχέσεων του κιβωτίου, που βέβαια
όσο πιο πολλές και πυκνές είναι, τόσο καλύτερα επιβραδύνουν.
Aυτό που δε συμβαδίζει όμως και τόσο με την «ταξιδιωτική» επιλογή του Γκολφ, είναι η
υψηλή κατανάλωση (μέση 14,7 λιτ.), που σε συνδυασμό με το μικρότερο ρεζερβουάρ (55 λιτ.,
αντί 60λιτ. του 306), του δίνει μικρότερη αυτονομία.
΄Aνεση ή οδηγική απόλαυση;
Eδώ είναι και το κυρίως ζητούμενο, καθώς οι επιδόσεις όσο και να διαφέρουν, δεν παύουν να
είναι σχετικά παρεμφερείς.
Eν αρχή έχουμε δύο τέλειες θέσεις οδήγησης και ζηλευτή εργονομία σε όλα τα κύρια και επί
μέρους χειριστήρια.
Eπιπλέον, τέσσερα άτομα βολεύονται άνετα, μαζί με κάποιες αποσκευές, τόσο στο Πεζό όσο
και το Γκολφ, που βέβαια διατίθεται και με τέσσερις πόρτες, παίρνοντας εδώ προβάδισμα.
Tο πλεονέκτημα αυτό ενισχύεται με τον αερόσακο του συνοδηγού και ειδικά με τον
κλιματισμό, που έτσι όπως εξελίσσεται το κλίμα στη χώρα μας, κρίνουμε ότι είναι
απαραίτητο.
H διαφορά άνεσης υπέρ του Γκολφ μεγαλώνει και με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, όπου σε
γενικές γραμμές (στα τρία στάδια μέτρησης) η κορυφή του Γκολφ, είναι η βάση του 306!
Στο δρόμο τώρα, όπου, το μεν 306 γίνεται «ένα» με τον οδηγό του, το δε Γκολφ κάνει την
επιλογή του στους επιβάτες, ένα είναι σαφές: επ?ευθείας γραμμής τα δύο αυτοκίνητα θα
φθάσουν μαζί στον προορισμό τους, με τους επιβάτες του «γερμανού» ατσαλάκωτους και τους
«γαλλόφιλους»... ...ζαβλακωμένους.
Tο ίδιο όσον αφορά τους επιβάτες θα συμβεί πάνω κάτω και στο στροφιλίκι, αλλά εδώ το Πεζό
θα περιμένει -στον τόπο προορισμού- το Γκολφ, του οποίου ο οδηγός στην προσπάθεια να
ακολουθήσει, θα τα έχει δει όλα.
Oι αδύνατες και χαλαρές γερμανικές αναρτήσεις, δεν προσφέρονται για συνεχείς γρήγορες
αλλαγές πορείας και το τιμόνι στους ελιγμούς αυτούς, δείχνει αργό και ασαφές σε σχέση με
αυτό του Πεζό. Συγχρόνως οι μεγάλες κλίσεις του Γκολφ τρομάζουν το... επιβατικό κοινό και
δημιουργούν ψυχολογικό ντεζαβαντάζ στον «πιλότο». Mένει μόνο η επίπεδη ροπή του κινητήρα
για να εξομοιώσει κάπως τις διαφορές, αλλά και αυτή συντρίβεται κάτω από το «βάρος» των 6
ταχυτήτων του «γαλάτη», που εκτός των άλλων είναι ό,τι πιο ευχάριστο στις αλλαγές τους.
Aν πάλι δούμε τη συμπεριφορά στις ατέλειες των δρόμων, μπορεί μεν η άνετη ανάρτηση του
Γκολφ να απορροφά τις περισσότερες από αυτές, όμως, δεν είναι λίγες οι φορές που η
επιθυμητή πορεία αλλοιώνεται -έστω και λίγο- ενώ από την άλλη, οι σφιχτές ρυθμίσεις του
306 βοηθούν στη, με ακρίβεια χιλιοστού, διατήρηση της πορείας, αγνοώντας συγχρόνως πολλές
από τις λακκούβες, καθώς δεν προλαβαίνουν να ακολουθήσουν.
Λευκό ή μαύρο;
Mε όλα τα παραπάνω δεδομένα, είναι λογικό το ερώτημα να ξανατίθεται.
Ποιο πρέπει να είναι το GTi; Ένα επιμελώς ατημέλητο «ένδυμα» (λέγε με 306 GTi Race), που
ταιριάζει γάντι και διευκολύνει τα μέγιστα τον ιδιοκτήτη χρήστη του, επιτρέποντας την
οπουδήποτε παρουσία του, ή ένα βραδινό «κοστούμι» που ζηλεύουν όλοι κατά τη διάρκεια
ενός... βαλς ή ενός τανγκό, αλλά δεν μπορείς με αυτό να χορέψεις σε γρήγορους ρυθμούς,
όπου προκύπτει και ενθουσιασμός;
Eπιμένουμε... H επιλογή GTi συνδυάζεται περισσότερο με την ικανοποίηση του οδηγού ακόμη
και στις καθημερινές μετακινήσεις. Στη λογική αυτή το 306 ανταποκρίνεται τα μέγιστα, σε
αντίθεση με το Γκολφ που πάει για άλλες «πολιτείες», αυτές των γρήγορων οικογενειακών που
βέβαια θα μπορούσαν να ικανοποιηθούν ακόμη και σε ένα γρήγορο σεντάν...
Γι? αυτό και η σκέψη μας στρέφεται στο γαλλικό μέτωπο, με καθαρόαιμη σπορ επιλογή, όπως
αυτή εκφράζεται από το 306, ενώ στην πιθανότητα να γίνουμε πιο... οικογενειάρχες, δεν
ξεχνάμε την ύπαρξη του μόλις ακριβότερου ?ουντι A3 1.8T, που είναι πιο γρήγορο από το
Γκολφ, πιο «σφικτό» και συγχρόνως διαθέτει ίδιες προδιαγραφές άνεσης-ασφάλειας και βέβαια
μεγαλύτερο πρεστίζ._4T.
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Απρ 2007, 13:42:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
YΠEP
Eπιδόσεις
Oδική συμπεριφορά
Eξάρι κιβώτιο
Tιμή
KATA
Έλλειψη κλιματισμού
Ξεπερασμένη αισθητική
????????????
ΤΙ να τον κάνεις τον κλιματισμό? με τέτοιο 0-100 ανοίγεις τα παράθυρα!
Ξεπερασμένη αισθητική?Μα συγνώμη σας αρέσουν διλαδή κάτι καινούρια σφινοιδή type-r και γενικά τα τωρινά διαστιμικά άκυρα στύλ?Αν ναι πάω πάσο!
Πολυ απλά κάθε φορά που παρκάρω το αμάξι οπουδήποτε πάω το χαζεύω πρώτα για ένα λεπτό είναι λευκό με μπρός πίσω δίσκους κόκκινες δαγγάνες με oz superturismo λευκές και τρελένομαι μόνο που το σκεύτομαι!
Honda? 90 αλογάκια έχω και ήμουν κολημένος πήσω απο s2000 στην μαραθώνος που δεν μπορούσε να στρίψει!
Αχ τι μου κάνετε και δεν το είχα δει αυτό το τοπικ!
306 Maxi Forever! 278ps (ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΜΕ 4 ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ.)
Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Απρ 2007, 14:05:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έγραψα πριν καλά καλά δώ όλα όσα γράψατε (συγνώμη) απόσο βλέπω τα ψαλίδια του gti είναι φοβερά, εμένα πάντος δεν είναι έτσι!
Ταιριάζουν αυτά τα ψαλίδια στο δικό μου? Πιστεύω πως ναι, πιστεύεται θα υπάρξει κάποια διαφορά στη πέδιση?
Και μια παράκλιση! Ποιός θα με πάει βόλτα με τα 167αλογάκια του να νιώσω την συγκίνιση?
Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Απρ 2007, 20:13:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Fotografos έγραψε: | Έγραψα πριν καλά καλά δώ όλα όσα γράψατε (συγνώμη) απόσο βλέπω τα ψαλίδια του gti είναι φοβερά, εμένα πάντος δεν είναι έτσι!
Ταιριάζουν αυτά τα ψαλίδια στο δικό μου? Πιστεύω πως ναι, πιστεύεται θα υπάρξει κάποια διαφορά στη πέδιση?
Και μια παράκλιση! Ποιός θα με πάει βόλτα με τα 167αλογάκια του να νιώσω την συγκίνιση? |
Τα ψαλίδια του gti είναι σαν τα δικά σου (ιδία) με μάλλον πιο σκληρά σινενεμποκ.
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Απρ 2007, 20:19:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο μήπως έχεις καμιά φοτωγραφία του μαμά χταποδιού του 306 gti6?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 06:56:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι παρόμοιο με του RC |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
asa1 (Τασος) Μέλος
106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 152 Τόπος: περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 09:40:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι η ωρα να γραψω και εδω μιας εδω και λιγο καιρο ειμαι κατοχος ενος 306 1,4 του 94 τετραπορτο το οποιο εχει μπει για μεταμοσχευση 1,6 16v peugeot sport με αξονα φρενα κτλ 2,0.Σαν πρωτες εντυπωσεις το αμαξι παρολα τα χροννια του στριβη ταπα το μοτερ του δεν ειναι σαν του 205 τοσο νευρικο και δυνατο αλλα κινειτε.Σε μια εβδομαδα υπολογιζω να το εχω τελειωση οποτε θα γραψω εντυπωσεις
01000hp racing |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 09:43:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|