PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 2.0 (s16 - Gti-6 - race)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 10:32:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Είναι παρόμοιο με του RC

Αργύρη του RC 4->2->1.
του 306 είναι 4->1.

η απορία μου οφείλεται στην δυσκολία τοποθέτησης του quickshift της griffiths στο 306 του ΜΙΧΑΛΗΣ μια και όταν αυτό τοποθετείται βρήσκε πάνω σε ενα από τα "πλοκάμια" Razz Laughing του χταποδιού... Confused Confused Confused

Το χταπόδι του Μιχάλη μοιάζει με αυτό της φωτογραφίας ακριβώς από πάνω αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος = θα πρέπει να το ξαναδώ...

Πάντως η griffiths αφού το δίνει αποκλειστικά για 306gti6 και για κανένα άλλο 306 σημαίνει ότι το έχει υπολογίσει να μπαίνει επακριβώς.

Άρα κάπου κάτι δεν "κολλάει".

Confused

ή το μοχλικό στο 306 του Μιχάλη έχει παραμείνει το παλιό του 1,4 και είναι διαφορετικό από του gti6.
ή δεν φοράει το μαμά χταπόδι.
ή εγώ είμαι άχρηστος (πολύ πιθανό... Laughing Laughing Laughing Confused Confused Confused )

υ.γ.1 για όσους δεν το γνωρίζουν το 306 του Μιχάλη έχει γίνει μετατροπή από 1,4 σε gti με ολόκληρο τροπέτο
υ.γ.2 αυτό το τόπικ είναι πολύ καλό αλλά θα το προτιμούσα να βρίσκεται στα τεχνικά αλλά δεν ξέρω που να το βάλω...
Confused


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 11:11:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και το RC 4 σε 1 είναι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 12:28:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

α οκ. Embarassed Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 14:29:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
η απορία μου οφείλεται στην δυσκολία τοποθέτησης του quickshift της griffiths στο 306 του ΜΙΧΑΛΗΣ μια και όταν αυτό τοποθετείται βρήσκε πάνω σε ενα από τα "πλοκάμια" Razz Laughing του χταποδιού... Confused Confused Confused

Πάντως η griffiths αφού το δίνει αποκλειστικά για 306gti6 και για κανένα άλλο 306 σημαίνει ότι το έχει υπολογίσει να μπαίνει επακριβώς.

Άρα κάπου κάτι δεν "κολλάει".

Hello!!!!!!!!??? Laughing

H (Αγγλική) Griffiths μήπως το έχει υπολογίσει μόνο για ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΟ?????? Confused

Μπορεί σε αριστεροτίμονο να βρίσκει όντως πάνω στο χταπόδι και να μην μπορείς να κάνεις κάτι..... Evil


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 14:37:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αποκλειέται γιατί η κίνηση του λεβιέ και στα δεξιοτίμονα και τα αριστεροτίμονα είναι ίδια.
δεν βρίσκει άλλωστε στην κρεμαγιέρα αλλά στο χταπόδι...
τώρα αν το χταπόδι είναι διαφοερτικό δεν ξέρω...
θα πρέπει να το ξαναδω και να το συγκρίνω με της φωτογραφίας πιο πάνω...
πάντως πιο πιθανό είναι να πάιζει κάτι με το μοχλικό μιας και ούτε η διάμετρος της μπίλιας του είναοι ακριβώς ίδια με του quick...

που θα πάει θα την βρω την λύση... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 23:10:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος




Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 09:28:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν,

το χταπόδι είναι ακριβώς αυτό που έχει βάλει ο nik στην φωτογραφία. 4-1.
Είναι δε ακριβώς το ίδιο και στα αριστεροτίμονα και στα δεξιοτίμονα (εγώ έχω κάνει την σιγκεκριμένη μετατροπή από δεξιοτίμονο). Άρα αν το quickshift μπαίνει στα δεξιοτίμονα μπαίνει στάνταρ και στα αριστεροτίμονα. Το μόνο που αλλάζει είναι η κρεμαγιέρα - και η κολώνα του τιμονιού Wink - και κάποια κομμάτια του αιρκοντίσιον.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 10:06:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Powerchip


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 11:14:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.carequipment.be/upload/catalog/554.pdf


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Οκτ 2013, 13:35:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.youtube.com/watch?v=vfjw1lYePIc&feature=share


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2014, 13:25:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος




Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
THOMASMOS (Θωμας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 Gti & Peugeot 308 Gt

Ένταξη: 28 Μάϊ 2015
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: Κεφαλλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Μάϊ 2015, 13:59:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H Ενοτητα που εψαχνα!! Γεια σας απο εμενα και χαιρομαι για τα gti6 που υπαρχουν και τρομοκρατουν με χρονους παντου εδαφους!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 31 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 140
Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Απρ 2022, 22:01:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε πείσμα των καιρών (ηλεκτροκίνηση-κτλπ)

Μήπως ήρθε η ώρα να αναστήσουμε το θέμα για τον μοναδικό λέοντα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2022, 13:47:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για να σας δω... Cool Cool Cool Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 31 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 140
Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2022, 15:59:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δυστυχώς χάνονται τα GTI/S16 από την κυκλοφορία...Βέβαια και εξ αρχής ήταν πολύ λίγα στην Ελλάδα..

Μόνο δύο για πούλημα στο car και από οτι φαίνεται διεθνώς οι τιμές τους θα είναι απλησίαστες την προσεχή δεκαετία!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2022, 09:30:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απίστευτη καρότσα το 306 σε 2θ,
διαχρονικά κομψή και δυναμική.
Ακριβώς επειδή τα δίλιτρα είναι απλησίαστα, από πολλές απόψεις,
τα 1.6 16V είναι ικανοποιητική εναλλακτική.
Κάποια στιγμή με "καρφώθηκε" για υπερκυβισμό στα 1.8, αλλά με πέρασε (ένεκα Pughell)...
...ένα 6άρι* ίσως ;;;
/// Β

* έτσι για την ονείρωξη ανανέωσης της σχέσης.


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2022, 15:59:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνάδελφε, έχω δει και πολύ πετυχημένη μετατροπή από το 2,0 που φορούσε το 405!!!
Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία 306 (όπως και το δικό μου) οι καρότσες τους ήταν 1,8 8ν... Οπότε καταλαβαίνεις ότι το 2,0 του ερχόταν κουτί...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2022, 22:32:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hellas4x4 έγραψε:
Συνάδελφε, έχω δει και πολύ πετυχημένη μετατροπή από το 2,0 που φορούσε το 405!!!
Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία 306 (όπως και το δικό μου) οι καρότσες τους ήταν 1,8 8ν... Οπότε καταλαβαίνεις ότι το 2,0 του ερχόταν κουτί...


... καλή επιλογή, αλλά υπάρχουν τα εξής ζητήματα:
- εύρεση ανταλλακτικών
- κόστος
- απαίτηση για γνώστη μηχανικό / ηλεκτρολόγο
- τέλη κυκλοφορίας (νομιμότητα γαρ)
- κατά περίπτωση ηλικία (δλδ στη δική μου περίπτωση δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε τη διάθεση για "περιπέτειες")
/// Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 31 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 140
Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Απρ 2022, 12:57:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hellas4x4 έγραψε:
Συνάδελφε, έχω δει και πολύ πετυχημένη μετατροπή από το 2,0 που φορούσε το 405!!!
Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία 306 (όπως και το δικό μου) οι καρότσες τους ήταν 1,8 8ν... Οπότε καταλαβαίνεις ότι το 2,0 του ερχόταν κουτί...


2.0 από 405 , λογικά θα λες τον RFT/RFY XU10J4 150 ΗΡ , μπήκε σε ΖΧ , 405 , 306 1Η γενιά ως S16 πωλήσεις και στην Ελλάδα.

Δεν έχω οδηγήσει τέτοιο κινητήρα στο 306 αλλά ,μπορώ να θυμηθώ και από τα σχόλια του τύπου τότε ότι ήταν ελαφρώς "ψόφιος".

Η πιο "εύκολη λύση" αν υπάρχει η άδεια σε 1600/1800 8ΒΑΛΒ στο 306 είναι να πάρεις έναν RFX 2000cc 8 ΒΑΛΒ 120 άλογα ο οποίος δεν γίνεται αντιληπτός κάν ότι δεν είναι 1600.Νόμιμο "1600" χωρίς κίνδυνο και χωρίς χαρτούρα.

ΥΓ. Υπάρχει ενα ΖΧ RFT/RFY XU10J4 150 ΗΡ στη Θεσσαλονική κομμένο για ανταλλακτικά, αν τυχόν ενδιαφέρεται κανείς να δώσω στοιχεία σε μήνυμα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Απρ 2022, 14:56:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vassat έγραψε:

... καλή επιλογή, αλλά υπάρχουν τα εξής ζητήματα:
- εύρεση ανταλλακτικών
- κόστος
- απαίτηση για γνώστη μηχανικό / ηλεκτρολόγο
- τέλη κυκλοφορίας (νομιμότητα γαρ)
- κατά περίπτωση ηλικία (δλδ στη δική μου περίπτωση δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε τη διάθεση για "περιπέτειες")
/// Β


Θα συμφωνήσω σε όλα... ιδιαίτερα στο κομμάτι των ανταλλακτικών!!!

PANOSBR έγραψε:

2.0 από 405 , λογικά θα λες τον RFT/RFY XU10J4 150 ΗΡ , μπήκε σε ΖΧ , 405 , 306 1Η γενιά ως S16 πωλήσεις και στην Ελλάδα.

Δεν έχω οδηγήσει τέτοιο κινητήρα στο 306 αλλά ,μπορώ να θυμηθώ και από τα σχόλια του τύπου τότε ότι ήταν ελαφρώς "ψόφιος".

Η πιο "εύκολη λύση" αν υπάρχει η άδεια σε 1600/1800 8ΒΑΛΒ στο 306 είναι να πάρεις έναν RFX 2000cc 8 ΒΑΛΒ 120 άλογα ο οποίος δεν γίνεται αντιληπτός κάν ότι δεν είναι 1600.Νόμιμο "1600" χωρίς κίνδυνο και χωρίς χαρτούρα.


Όντως ήταν "ψόφιο" και ως 8ν ανέβαζε και αργά... Αλλά ήταν αρκετά δυνατό για την καρότσα του 306...
Σαν το 2,0 το 16ν δεν νομίζω ότι θα υπήρχε πιο σβέλτη επιλογή...
Τώρα όσον αφορά την νομιμότητα για τα χαρτιά κλπ, πάμε σε άλλο κεφάλαιο...
Επίσης όποιος σκέφτεται κάποια μετατροπή σε 306, πρέπει να βρει και σωστό δότη, αφού τα 306 είχαν αρκετές διαφορές από το phase1 έως το phase3!!!

Πολύ όμορφο και γρήγορο 306 θα ήταν και το Break de Chasse, εάν είχε βγει...
Δείτε και μερικές εικόνες του: Peugeot 306 HDI Break de Chasse


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 5 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1459s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on