Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιούν 2003, 12:21:27 Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - ABS - Πολυεστέρας - FiberGlass - Ηard Polyurethane |
|
|
Εχει κανείς γνώσεις Φυσικής? Αντοχή υλικών...
Ποιος μπορεί να αναλύσει τα υλικά: ABS - Πολυεστέρας - FiberGlass - Ηard Polyurethane ? ?
Ποιο αντέχει περισσότερο στο χρόνο και στις κακουχίες ?
Ποιο ταιριάζει περισσότερο για σπόιλερ / προφυλακτήρα ή αεροτομή ή πλαινά μασπιέ ?
Με την βαφή τι γίνεται ?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 07:53:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαταιγισμός απαντήσεων ... 491 γραμμένοι χρήστες ... και κανένας δεν έχει σχέση με το αντικείμενο ...
Κανείς δεν ξέρει δύο πράγματα από Αντοχή Υλικών και Φυσική ? ?
Απορώ ! ! ! ... όλοι πάτε και βάζετε σπόιλερς και αεροτομές και ότι σας πουλάνε το παίρνετε ? ? ?
Μήπως να σκεφτόντουσαν οι υπεύθηνοι του χώρου και καμιά συνεργασία με ειδήμονες του χώρου (φανοποιοί, μηχανικοί αυτοκινήτων, ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτων), γιατί τελικά εδώ μάλλον επικρατεί η παραπληροφόρηση ... ή καθόλου πληροφόρηση ...
Και στην τελική ότι του κατέβει του καθενός κάθεται και γράφει ... και από το πολύ λέγε-λέγε (ή γράφε-γράφε) γίνεται βίωμα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 08:34:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά η διαφορά είναι μεταξύ των δύο:
ABS (εύκαμπτο πλαστικό δηλαδή είναι μαλακό, σε τυχόν μικροσυγκρούσεις
παραμορφώνεται αλλά επανέρχεται με ζέσταμα, σπάει δύσκολα και είναι
ελαφρύ)
Πολυεστέρας (βρίσκεται σε υγρή μορφή, απλά στην κατασκευή του χρειάζεται
ίνες, άλλοι το λένε πανί, ή το λεγόμενο fiberglass -ίνες άνθρακα-, είναι τόσο
σκληρός όσο πιο πολλές στρώσεις έχει αλλά και ταυτόχρονα πιο βαρύ, σε
συγκρούσεις δεν παραμορφώνεται αλλά σπάει, θρυμματίζεται, επισκευάζεται
όμως εύκολα διότι μπαλώνεις το κομμάτι που λείπει)
Σκληρή πολυουρεθάνη (απ' ότι ξέρω είναι σαν την πολυουρεθάνη που βάζουν
στις κατασκευές -αλουμίνια, πόρτες κτλ-, απλά η συγκεκριμένη χρησιμεύει
για κατασκευή καλουπιών όπου αργότερα το καλούπι θα χρησιμεύσει για να
κατασκευαστεί ο πολυεστερικός προφυλακτήρας)
Ελπίζω να βοήθησα λίγο, όσον αφορά το τι είναι καλύτερο αυτό εξαρτάται και
χωράει συζήτηση !!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 08:47:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eυχαριστώ ρε συ Βαγγέλη!
Ας βοηθήσουμε όλοι ρε παιδιά να εμπλουτίσουμε τα τεχνικά θέματα ... είναι καλό για όλους μας αλλά και για το πρεστίζ του χώρου ...
Εγώ από την πλευρά μου και μετά από ψάξιμο βρήκα το εξής ενδιαφέρον από τα αμαξώματα της F1 :
ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑΤΑ
Αν έπρεπε να διαλέξουμε μόνο μια επαναστατική ιδέα από όλες όσες έχουν εφαρμοστεί κατά καιρούς στη F1, τότε σίγουρα θα επιλέγαμε τη χρήση των ανθρακονημάτων. Όντας όχι μόνο εξαιρετικά ανθεκτικά αλλά κι απίστευτα ελαφριά, τα ανθρακονήματα πρωτοχρησιμοποιήθηκαν στις διαστημικές έρευνες της NASA. Στη κατασκευή τους μοιάζουν με το fiberglass διότι και τα δυο φτιάχνονται από φύλλα νημάτων τοποθετημένα το ένα πάνω στο άλλο (επιστρώσεις). Το πλεονέκτημα των ανθρακονημάτων είναι ότι παρά την μεγάλη τους ανθεκτικότητα μπορούν και δημιουργούν εξαιρετικά πολύπλοκα καλούπια, όπως αυτό της εικόνας. Ακόμα ένα σημαντικό πλεονέκτημα αποτελεί το γεγονός πως οι αναρτήσεις δεν επιβαρύνονται με αχρείαστο βάρος, αφού τα ανθρακονήματα καθιστούν το αμάξωμα ιδιαίτερα ελαφρύ. Το τελικό αποτέλεσμα είναι πως ενώ το μονοθέσιο δείχνει εξαιρετικά λεπτό κι εύθραυστο, εντούτοις είναι παραπάνω από ικανό να αντεπεξέλθει στις δυνάμεις που ασκούνται όταν κινείται με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 300 χμ/ώρα.
Στα πλεονεκτήματα του καταπληκτικού αυτού υλικού συγκαταλέγεται και η ιδιότητά του να θρυμματίζεται όταν σπάσει, με αποτέλεσμα η ενέργεια της πρόσκρουσης να διασκορπίζεται σε πολλά σημεία. Αν η ενέργεια επικεντρωνόταν σε ένα ή δυο σημεία μόνο, τότε η σφοδρότητα της σύγκρουσης θα ήταν πολλαπλά μεγαλύτερη και σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και θανατηφόρα. Για να είμαστε ακριβείς, η χρήση ανθρακονημάτων στη κατασκευή του αμαξώματος έχει ήδη σώσει πολλές ζωές αφού έχει συμβάλλει καθοριστικά στην υλοποίηση του αποκαλούμενου "θαλάμου επιβίωσης", ευρύτερα γνωστού ως cockpit. Eίναι σχεδιασμένο να μένει ανέπαφο ακόμα κι αν το υπόλοιπο μονοθέσιο διαλυθεί.
Τί είναι το νήμα άνθρακα ?
Βασικά είναι ένα υλικό ανθεκτικότερο από το ατσάλι κι ελαφρύτερο από το αλουμίνιο.
Κατασκευάζεται από φύλλα άνθρακα και κυψέλες αλουμινίου, τοποθετημένα σε αντίθετη φορά για να εξασφαλιστεί μεγάλη αντοχή και προς τις 2 κατευθύνσεις.
Κατόπιν στεγανοποιείται πλήρως από αέρα και ψήνεται σε τεράστιους κλίβανους για να σκληρύνει.
Xρήση Άνθρακα
Η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκαν σύνθετα υλικά ήταν στη δεκαετία του '30, όταν ο Howard Hughes έφτιαξε το περίφημο αεροπλάνο Spruce Goose, "μπολιάζοντας" το πλαστικό με το ξύλο. Στη δεκαετία του '50 τα σύνθετα υλικά χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρον στην διαστημική έρευνα, κυρίως από τη NASA η οποία στην διαρκή της αναζήτηση για ελαφρά αλλά ανθεκτικά υλικά πειραματίστηκε με πολλές και διάφορες αναμίξεις
Εκτός διαστημικής έρευνας η χρήση των σύνθετων υλικών ήταν ιδιαίτερα περιορισμένη, λόγω του αυξημένου της κόστους. Στη F1 χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά τη δεκαετία του '70.
Επί σειρά ετών οι σχεδιαστές μονοθεσίων προτιμούσαν το αλουμίνιο, ως το βασικό υλικό για τη κατασκευή των monocoques. Σιγά-σιγά στράφηκαν προς τα σύνθετα υλικά και το 1979 ο John Barnard -ο αρχισχεδιαστής της McLaren- παρουσίασε το MP4/1, πιάνοντας τον ανταγωνισμό στον ύπνο. Ήταν εξολοκλήρου κατασκευασμένο από συνθετικά υλικά [ανθρακονήματα και kevlar - Χ.Κ.] και ζύγιζε μόλις 44 λίβρες, δηλαδή 40% λιγότερο από οποιοδήποτε άλλο αμάξωμα της εποχής... αν και στοίχιζε πολύ περισσότερο από αυτά. Το αμάξωμα έδειξε τις δυνατότητές του, όταν σχεδόν αμέσως ο John Watson κέρδισε το αγγλικό Grand Prix. Επίσης, στα χέρια του Andrea de Cesaris, αποδείχτηκε εξαιρετικά ανθεκτικό μιας και ο Ιταλός είχε το συνήθειο να τρακάρει όποιον... τοίχο ή δέντρο έβρισκε μπροστά του. Στη σοβαρή πλευρά του θέματος, το MP4/1 απέδειξε σε όλους ότι παρά το απίστευτα μικρό του βάρος ήταν παραπάνω από ικανό να προστατεύσει τον οδηγό ακόμα και σε προσκρούσεις υψηλών ταχυτήτων.
Η επιτυχία της McLaren στάθηκε αφορμή να ακολουθήσουν και οι άλλες ομάδες και τα υπόλοιπα, όπως λένε, είναι ιστορία. Σήμερα δεν υπάρχει μονοθέσιο που να μην κατασκευάζεται από ανθρακονηματα, συνήθως στις εγκαταστάσεις της εκάστοτε ομάδας.
πηγή: McLaren F1, http://migf1.256.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2116 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 09:26:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα ανθρακονηματα ειναι καλα...σαν ποιοτητα τα χρησημοποιουν και στης αγωνηστικες μηχανες και οχι μονο....
αλλα απο κοστος τι γινεται...
οσον αφορα τις μηχανες ξερω οτι ειναι αρκετα ακριβα.... 
"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 10:27:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η σκληρή πολυουρεθάνη χρησιμοποίείται συνήθως για τις αεροτομές, αν κανείς σας έχει δει καμιά σπασμένη αεροτομή θα δει ότι μέσα της είναι σαν αφρολέξ, αλλά πολύ πιο σκληρή, γι'αυτό είναι και ελαφριές, έχουν όμως την τάση ιδίως στις μεγάλες να παραμορφώνονται με τη ζέστη και να κάνουν κοιλιά ...
Τα ανθρακονήματα είναι ιδιαίτερα ακριβά και είναι μαλ*&ια να τα βάψεις γιατί όλο το look είναι να φαίνεται βερνικωμένο, βλέπε τρελλαμένους σε MAX power συναντήσεις στο εξωτερικό.
Οπότε το καλύτερο είναι πολυεστερικοί προφυλακτήρες, αν δείτε όμως ξένους από Αγγλία, Γερμανία ή και αλλού και τους συγκρίνετε με αντίστοιχους ελληνικούς θα καταλάβετε οτι οι ελληνικοί είναι μισοί στο πάχος (όπως πάντα ο Έλληνας προσπαθεί να βγάλει και από το υλικό) !
Εγώ πάντως θα προτιμούσα να παραγγείλω από έξω γιατί πιστεύω ότι πληρώνεις αυτό που παίρνεις. Στην Ελλάδα βγάζουν ένα αντίγραφο και το μοσχοπουλάνε, και με λιγότερο υλικό και πιο ακριβό ...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 11:02:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγώ έχω παρατηρήσει ότι τα σπόιλερ (μπρος-πίσω-μασπιέ) από οίκους του εξωτερικού είναι από ABS ενώ τις αεροτομές τις φτιάχουν κυρίως από πολυεστέρα.
Ενώ έχω βρει και κατασκευαστή (LESTER) η οποία βγάζει για ορισμένα αυτοκίνητα μπροστινά σπόιλερ από FIBERGLASS ... σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές ... Ισως όμως το FIBERGLASS να μην ενδύκνειται για χρήση σαν σπόιλερ ...
Οι Ελληνες κατασκευαστές έχουν μία τάση στον πολυεστέρα, ο οποίος από ότι φαίνεται είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος σε χτυπήματα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 12:24:27 Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Πολυεστέρας vs Πλαστικό |
|
|
Η πιο αστεια φαση για εμενα θα ηταν να βαζαμε εναν ιδιοκτητη μαγαζιου που πουλαει πλαστικα κοματια=spoilers και διπλα του καποιον που φτιαχνει πολυεστερικες κατασκευες και τις πουλαει κι ολας!!!!
Θα βγαζαμε τρελο γελιο καθ οτι και οι δυο υποστηριζουν με ιδια περιπου επειχειρηματα τα υπερ του υλικου τους και τα κατα του αλουνου!!!!
Εχω ακουσει για παραδειγμα απο καποιον που φτιαχνει πολυεστερικες κατασκευες και τις πουλαει,οτι ο πολυεστερας ειναι πιο γερος απο το πλαστικο...μου λεει "αδερφε πιασε απο εκει και λιγεσε το...ειδες!!!! ","που να το κανει αυτο το πλαστικο"!!!!
Επεισις οτι ο πολυεστερας βαφετε καλητερα απο το πλαστικο και ευκολοτερα και ετσι δεν πεδευετε ο βαφευς και πληρωνεισ λιγοτερα!!!
Ακομα λεει και τα μιονεκτηματα του πλαστικου που οταν χτυπησεις,χτυπα ξυλο,το πλαστικο γινετε κοματακια και αιντε μετα να το συναρμολογισεις με την κολλα!!!
Ενω ο πολυεστερας,αν σπασει,συναρμολογητε πολυ πιο ευκολα και επιδιορθωνετε!!
Απο την αλλη ο ιδιοκτητη μαγαζιου που πουλαει πλαστικα κοματια=spoilers δεν θα σου πει τα πλεονεκτηματα του πλαστικου αλλα θα σου πει τα μειονεκτηματα του πολυεστερα...τα ιδια ακριβως θα σου πει με την αντιθετη αποψη!!
Τελικα δεν λεω μπορει να υπαρχουν ειδη πολυεστερα που να ειναι ανθεκτικα και πολυ καλα και ειδη πλαστικου,οπως του Gt,που να ειναι εξισου καλα!!!!
Εμεις ομως πως μπορουμε να τα ξεχωρησουμε???Τι πρεπει να προσεξουμε???
Εσεις τι γνωμη εχετε για ολα αυτα που ειπα????
(Για να εχει και λιγο πλακα το θεμα ανοιξα και δημοψηφισμα)
----------------------------
Skull - personal blog
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Skull στις Δευ 31 Μάϊ 2004, 21:11:32, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 16:19:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Carbon φιλε μου carbon... ή κανεις ή δεν κανεις... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 17:48:36 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πολυεστέρας vs Πλαστικό |
|
|
Skull έγραψε: | Η πιο αστεια φαση για εμενα θα ηταν να βαζαμε εναν ιδιοκτητη μαγαζιου που πουλαει πλαστικα κοματια=spoilers και διπλα του καποιον που φτιαχνει πολυεστερικες κατασκευες και τις πουλαει κι ολας!!!!
Θα βγαζαμε τρελο γελιο καθ οτι και οι δυο υποστηριζουν με ιδια περιπου επειχειρηματα τα υπερ του υλικου τους και τα κατα του αλουνου!!!!
Εχω ακουσει για παραδειγμα απο καποιον που φτιαχνει πολυεστερικες κατασκευες και τις πουλαει,οτι ο πολυεστερας ειναι πιο γερος απο το πλαστικο...μου λεει "αδερφε πιασε απο εκει και λιγεσε το...ειδες!!!! ","που να το κανει αυτο το πλαστικο"!!!!
Επεισις οτι ο πολυεστερας βαφετε καλητερα απο το πλαστικο και ευκολοτερα και ετσι δεν πεδευετε ο βαφευς και πληρωνεισ λιγοτερα!!!
Ακομα λεει και τα μιονεκτηματα του πλαστικου που οταν χτυπησεις,χτυπα ξυλο,το πλαστικο γινετε κοματακια και αιντε μετα να το συναρμολογισεις με την κολλα!!!
Ενω ο πολυεστερας,αν σπασει,συναρμολογητε πολυ πιο ευκολα και επιδιορθωνετε!!
Απο την αλλη ο ιδιοκτητη μαγαζιου που πουλαει πλαστικα κοματια=spoilers δεν θα σου πει τα πλεονεκτηματα του πλαστικου αλλα θα σου πει τα μειονεκτηματα του πολυεστερα...τα ιδια ακριβως θα σου πει με την αντιθετη αποψη!!
Τελικα δεν λεω μπορει να υπαρχουν ειδη πολυεστερα που να ειναι ανθεκτικα και πολυ καλα και ειδη πλαστικου,οπως του Gt,που να ειναι εξισου καλα!!!!
Εμεις ομως πως μπορουμε να τα ξεχωρησουμε???Τι πρεπει να προσεξουμε???
Εσεις τι γνωμη εχετε για ολα αυτα που ειπα????  |
Επειδη εχω βιβλια για υλικα και τις ιδιοτητες τους αν θελετε μπορω να βρω τις πραγματικες διαφορες σε νουμερα για αντοχη κτλ.
το θεμα ειναι να βρεθει τι πλαστικο ειναι αυτο, υπαρχουν πολλα ειδη,αν ειναι συνθετικο,pvc κτλ.
Επισης και στο ιντερνετ μπορουν να βρεθουν ευκολα οι ιδιοτητες των υλικων αν ξερετε ποια ειναι αυτα,οποτε δεν χρειαζεται να ακουσεις τι παπαριες θα σου πει ο καθε πωλητης που δεν ξερει την τυφλα του.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stentor Μόλις έγραψα

Ένταξη: 27 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 19:43:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O πολυεστερας βαφεται δυσκολοτερα του πλαστικου και οχι ευκολοτερα.
Εχει το θετικο οτι επισκευαζεται σε ενδεχομενο ατυχηματακι ομως μπορει εξισου ευκολα να "σκασει" με την παροδο του χρονου,ενω το πλαστικο δεν παθαινει τπτ.Αλλωστε δεν ειναι τυχαιο οτι ενα πλαστικο spoiler ειναι κατα πολυ ακριβοτερο ενος πολυεστερικου.Αν εχεις τα φραγκα πλαστικο,αλλιως ο πολυεστερας ειναι η επομενη καλυτερη λυση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2004, 18:30:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα εγω ενδοιαφερομαι για carcept!!!
Τωρα δεν ξερω τι υλικο ειναι τα πλαστικα spoilers της εταιριας,σε αυτο μπορουν να μας βοηθησουν μελη που το εχουν ηδη,αλλα τα πολυεστερικα που εχω δει διαφερουν κατα 50ευρο,μονο!!Αλλα στα πλαινα κοματια υπαρχει μεγαλη διαφορα!
Τον πολυεστερα που ειχα δει ηταν ασπρος και ανθεκτικος σε αντιθεση με αυτον που εχω που ειναι κακης ποιοτητας,οπως μου εχουν πει,και εχει χρωμα "ασταρι"(ή οπως αλλιως λεγετε η βαφη που περνιετε στα υλικα προτου βαφουν στο χρωμα της αρεσκιας μας)!
Οι διαφορες τους,οπως μου ειπαν,ειναι οτι ο "καλος" ειναι ανθεκτικος και βαφετε ευκολοτερα και απο πλαστικο ενω ο αλλος ειναι "της πλακας" και του βγαινει η πιστη σε αυτον που θα το βαψει...
Στανταρ ομως τα πολυεστερικα δεν εντεχουν στον χρονο??Δεν υπαρχει δηλαδη εξερεση??
Καταστηματαρχης με πολυεστερικα με ειχε διαβεβαιωσει το αντιθετο...
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MAG206cc1.6 Νέος χρήστης


Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 69
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2004, 18:57:22 Θέμα δημοσίευσης: οεοε |
|
|
για να μη σου λεω πολλα. βαλε οτι ειναι πιο φτηνο. απλα επειδη ο πολυεστερασ εχει πολλα ειδη ποιοτητασ μπορει να φασ πακετο. ενας φιλος μου εβαλε πλαστικες μασκες απτο εξωτερικο. ειναι 5 εκατοστα απτο δρομο , οταν πεφτει σε λακουβα κανει κραπ και του βγαινει. δεν σπαει ομωσ και κανει κλουπ και τον ξαναβαζει. εγω εχω πολυεστερικα αλα δεν ειναι τοσο χαμηλα στο εδαφος. ενασ που εκανε πισω και με τρακαρε δεν επαθα ουτε γρατζουνια. γνωμη μου καλητερα πλαστικα αν ειναι πολυ χαμηλα με το εδαφος. αν ομωσ σε τρακαρει καποιοσ χτυπα ξυλο την πατησεσ και θα παρεισ μονο 150ε οσο εχει τησ μανασ του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2004, 19:05:34 Θέμα δημοσίευσης: Re: οεοε |
|
|
MAG206cc1.6 έγραψε: | για να μη σου λεω πολλα. βαλε οτι ειναι πιο φτηνο. απλα επειδη ο πολυεστερασ εχει πολλα ειδη ποιοτητασ μπορει να φασ πακετο. ενας φιλος μου εβαλε πλαστικες μασκες απτο εξωτερικο. ειναι 5 εκατοστα απτο δρομο , οταν πεφτει σε λακουβα κανει κραπ και του βγαινει. δεν σπαει ομωσ και κανει κλουπ και τον ξαναβαζει. εγω εχω πολυεστερικα αλα δεν ειναι τοσο χαμηλα στο εδαφος. ενασ που εκανε πισω και με τρακαρε δεν επαθα ουτε γρατζουνια. γνωμη μου καλητερα πλαστικα αν ειναι πολυ χαμηλα με το εδαφος. αν ομωσ σε τρακαρει καποιοσ χτυπα ξυλο την πατησεσ και θα παρεισ μονο 150ε οσο εχει τησ μανασ του. |
Αυτο ειναι που σκεφτομαι και εγω...να βαλω οτι πιο φθηνο υπαρχει και ακομα και 10 ευρο που μπορω να κερδισω!!
Εσυ δεν εχεις κανενα παραπονο,ετσι?Αν θες πες μας τι ποιοτητας ειναι οι δικοι σου πολυεστερες!
Για το αλλο που λες του TED που απο αυτον του το αγορασα του πηγαν πισω καινουργεια πολυεστερικη μασκα ιδιας ποιοτητας με αυτην που ειχε απλα ηταν αβαφη!!!Αυτον τον προφυλακτηρα εχω τωρα! 
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2004, 20:52:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σημερα τρακαρα !
Το φτερο μπηκε ολο μεσα κ μαζι πηγε ο προφ μεσα επειδη τον τραβαει !
Πολυεστερικος κ ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ παρολο που εχει παει μεσα επειδη τον τραβαει το φτερο που μπηκε μεσα !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 02:03:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | Σημερα τρακαρα !
Το φτερο μπηκε ολο μεσα κ μαζι πηγε ο προφ μεσα επειδη τον τραβαει !
Πολυεστερικος κ ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ παρολο που εχει παει μεσα επειδη τον τραβαει το φτερο που μπηκε μεσα ! |
Υποθέτουμε:
Δεν έχω δει και το χτύπημά σου βέβαια (όχι ότι έχω κάνει κι εμπειρογνώμονας), οπότε δεν μπορώ να ξέρω αν χτύπησε ο προφυλακτήρας ή όχι, αλλά με τον προφυλακτήρα δε χτύπησες, σωστά?
Ρωτάμε:
Αν όντως έγινε έτσι, τότε το μόνο συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως αντέχει στο "τράβηγμα" από το φτερό κι όχι σε κάποιο "καθαρό" χτύπημα, σωστά πάλι?
Συμπεραίνουμε:
Καλά που σου έπαιξε π**στιά και κάποια ψυχή δηλαδή... .
(Πάλι σε έφτιαξα λέμεεεεε ).
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 21:37:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | Σημερα τρακαρα !
Το φτερο μπηκε ολο μεσα κ μαζι πηγε ο προφ μεσα επειδη τον τραβαει !
Πολυεστερικος κ ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ παρολο που εχει παει μεσα επειδη τον τραβαει το φτερο που μπηκε μεσα ! |
Ειληκρινα λυπαμαι Φιλιππε για υατο που σου συνεβει....
ΠΟλυεστερικα τα ειχες βαλει εσυ???
Νομιζα πλαστικα....
Τι ποιοτιτα ειναι???Οπτικα εννοω!!
Τα καλα νεα ειναι οτι αυτος που ειχε την αποκλειστικοτητα της carcept την εδωσε και ετσι τα μαγαζια θα τα περνουν απο πρωτο χερι και θα μπορουν να κανουν καλητερες τιμες....τωρα απο το 400αρι που δινανε το κοματι για να δουμε ποσο θα μπορει να τα δωσει....
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2004, 08:33:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειχα αγορασει φρυδακια απο Μαστρογιαννακη (30Ε/ζευγαρι) αβαφα πριν 1.5 χρονο περιπου.
τα εβαψα εγω και τα τοποθετησα.
ολα καλα.
μετα απο 2 καλοκαιρια ομως (βασικα μετα απο ενα καλοκαιρι) τα φρυδακια εχυν "πετσικαρει" δηλ. εχουν στραβωσει !
προφανως ηταν πολυεστερικα και οχι πλαστικα ε;;;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2004, 14:04:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | ειχα αγορασει φρυδακια απο Μαστρογιαννακη (30Ε/ζευγαρι) αβαφα πριν 1.5 χρονο περιπου.
τα εβαψα εγω και τα τοποθετησα.
ολα καλα.
μετα απο 2 καλοκαιρια ομως (βασικα μετα απο ενα καλοκαιρι) τα φρυδακια εχυν "πετσικαρει" δηλ. εχουν στραβωσει !
προφανως ηταν πολυεστερικα και οχι πλαστικα ε;;; |
Συστολη-διαστολη...γιατι μονο τα πολυεστερικα ή μονο τα πλαστικα συστελοντε???
Δημητρη οταν ηταν αβαφα πως εμοιαζαν??
(Μην γελας γιατι μονο ετσι μπορεις να καταλαβεις τον πολυεστερα απο το πλαστικο...)
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 08:02:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Skull έγραψε: | DimiP έγραψε: | ειχα αγορασει φρυδακια απο Μαστρογιαννακη (30Ε/ζευγαρι) αβαφα πριν 1.5 χρονο περιπου.
τα εβαψα εγω και τα τοποθετησα.
ολα καλα.
μετα απο 2 καλοκαιρια ομως (βασικα μετα απο ενα καλοκαιρι) τα φρυδακια εχυν "πετσικαρει" δηλ. εχουν στραβωσει !
προφανως ηταν πολυεστερικα και οχι πλαστικα ε;;; |
Συστολη-διαστολη...γιατι μονο τα πολυεστερικα ή μονο τα πλαστικα συστελοντε???
Δημητρη οταν ηταν αβαφα πως εμοιαζαν??
(Μην γελας γιατι μονο ετσι μπορεις να καταλαβεις τον πολυεστερα απο το πλαστικο...) |
κατσε ρε μαστορα!
εγω ρωτησα απλα:αν το στραβωμα οφειλεται στο υλικο.
δηλ. αν ηταν απο πλαστικο π.χ. θα αντεχαν να μη στραβωσουν;;απλα πραγματα. γιατι και τα πλαστικα του 206 απο το εργοστασιο τρωνε τρελες θερμοκρασιες το καλοκαιρι αλλα δε στραβωνουν. (εκτος απο τις γρυλιες του προφυλακτηρα που στραβωνουν αλλα δε μας νοιαζει γιατι βαζουμε σιτα )

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|