PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

door stabilizer

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εσωτερικό και Αμάξωμα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 16:19:08    Θέμα δημοσίευσης: door stabilizer Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



But it was actually the door stabilizer that impressed me the most. It’s a very simple upgrade, so simple that most would have probably never though about it. The idea behind it is to use the door as a stiffening implement, so that once it closers it slides this spring-loaded metal section behind the lock grab…


…against this teflon-like plastic part on the door itself. This pushes the door slightly against its hinges further stiffening up the chassis. The result is a better and more direct steering feel though the corners. Every little helps as they say, and TRD have actually patented this little gadget.



Shocked Shocked Shocked τοσο απλο και αν κανει πραγματικα δουλεια!!
ποσο θα το χρειαζονταν τα 206 μας και ειδικα τα cc που απο θεμα στιβαροτητας ειναι .... Sad

εδω εκανα εγω πριν καιρο κατι περιιιπου τετοιο και καταλαβα αμεσος διαφορα οχι στα στροφιλικια αλλα στους μικρο θορυβους και κραδασμους στην καμπινα ...

εκτος των καινουριον βασεων για τον γατζο της πορτας που εχω βαλει (τα πλαστικα που πιανει ο γατζος της κλειδαριας της πορτας στους παλιους ειχαν λιωσει με αποτελεσμα να παιζει ο γατζος και η αισθηση της πορρτας να ειναι χαλια στο κλεισημο και να μην κλεινει ουσιαστικα τοσο σφιχτα)

εβαλα σε καποια σημεια γυρο γυρο απο την πορτα βελκτρο διπλο (ωστε να εχει παχος αρκετο) ετσι οστε οταν κλεινει στο αμαξομα πανω να ακουμπανε και αυτα τα βελκτρο το αμαξομα

το αποτελεσμα στο κλεισημο εγιναν καλυτερες απο γερμανικες, απλος επεδη το βελκτρο ειναι μαλακο δεν "σφινωνει" την πορτα οπως στην παραπανω περιπτωση κανουν στο FT86...

και αναρωτιεμαι τωρα αντι για βελκτρο σε καποια σημεια τι υλικο μπορω να κολησω σε 2-3 καιρια σημεια της πορτας οστε οταν κλεινει η πορτα να σφιγγουν αυτα μεταξυ τους τοσοσ οστε να δινουν στιβαροτητα...

λαστιχο? μαλακο νομιζω.. σιλικονη ενισχημενη? μμμμ



κατι τετοιο... σε 2 σημεια ενω στο κατω μερος της πορτας για να την σφηνωνει προς τα πανω και ενα κοντα στην κλειδαρια ωστε να την σπροχνει προς τους μεντεσεδες..

μπορει να φενεται αστειο το ολο σκεπτικο και δεν το κανω ξαναλεω για τους λογους που το καναν στο FT86 αλλα εστω και λιγο να κανει δουλεια ( που απο το βελκτρο και μονο που εβαλα ειδα διαφορα, και για να το κανει και η TRD καιμε πατεντα που εχει παρει σημαινει οτι κατι κανει αν υλοποιηθει σωστα) τοτε στα καμπριο μας ειδικα θα ειναι μερα με την νυχτα...

ιδεες για τι υλικο να βαλω κανεις?
πολυουρεθανη ? μπορω να την βρω σε συγκεκριμενες διαστασεις?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 17:05:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κατοπιν λιγου ψαξηματος:

το μαμα γαντζακι



το σετακι της TRD για το 86:



μηπως βρε μπαινει και στο πεζο? με μικρορυθμηση στις τρυπες των βιδων...

το κοστος ομως... Confused

http://www.saw-tuning.de/TRD-Door-Stabilizer-Toyota-GT86_1


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 17:25:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια αν βγαινει κατι και για 206 θα ηταν ευχης εργο.Και μενα στο κλεισιμο δεν σφιγγουν και πολυ καλα....Υπαρχει περιπτωση να υπαρχει κατι αναλογο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 17:33:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σαν ιδεα ειναι ωραιο...το θεμα ειναι ομως να υπαρχει ηδη μια σχετικη ακαμψια στο πλαισιο ωστε να κανει δουλεια...Η αληθεια ειναι οτι μολις το ειδα ψηθηκα να το φτιαξω,αλλα φοβαμαι πως θα κοπουν οι μεντεσεδες οποτε το απερριψα αμεσως Laughing Το υλικο που θα χρησιμοποιουσα αν το εφτιαχνα θα ηταν τεφλον,ειναι φθηνο και ευκολο στην επεξεργασια Wink


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 17:49:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Σαν ιδεα ειναι ωραιο...το θεμα ειναι ομως να υπαρχει ηδη μια σχετικη ακαμψια στο πλαισιο ωστε να κανει δουλεια...Η αληθεια ειναι οτι μολις το ειδα ψηθηκα να το φτιαξω,αλλα φοβαμαι πως θα κοπουν οι μεντεσεδες οποτε το απερριψα αμεσως Laughing Το υλικο που θα χρησιμοποιουσα αν το εφτιαχνα θα ηταν τεφλον,ειναι φθηνο και ευκολο στην επεξεργασια Wink


τεφλον σκέφτομαι και εγω. ηδη βρήκα απο νετ μια εταιρία που φτιάχνει τεφλον κομμάτια εδω θεσνικη.

απλώς πρέπει να υπολογίσω τον όγκο που υπάρχει ελεύθερος ανάμεσα απο τα μεταλλικά σημεία της πόρτας και το αμάξωμα..

όσο γιαυτό που λες για τους μεντεσέδες... κοίταξε οτι θα φάνε ζόρισμα θα φάνε αλλά δεν μπορώ να πιστέψω οτι στο πολύ ζόρι θα σπάσουν οι μεντεσέδες και δεν θα συμπιεστεί το τεφλον ανταυτου..

απο την αλλη σκεφτικά και κάτι ακόμα καλύτερο
πισω απο το κομμάτι τεφλον και ανάμεσα απο αυτο και το σίδερο που θα κολληθεί να μπει φλατζα ελαστικη (απο κάποιο σκληρό αλλα ελαστικό μεν υλικο) ώστε στα πολλά ζόρια να απορροφάει αυτή την ενέργεια συμπιεζομενη..
ετσι και οι μεντεσέδες θα είναι οκ και θα κλείνει ποιο ομαλά η πόρτα..

αν προσεξατε στην εφαρμογη της TRD εχουν λεει ελατηριο πισω απο το τεφλον ετσι ωστε να εχει ελαστικοτητα


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 17:53:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimisboukis έγραψε:
Παιδια αν βγαινει κατι και για 206 θα ηταν ευχης εργο.Και μενα στο κλεισιμο δεν σφιγγουν και πολυ καλα....Υπαρχει περιπτωση να υπαρχει κατι αναλογο?


μα γιαυτο το εκανα ολοκληρο θεμα. το κλεισημο των πορτων στα 206 ειναι μεγαλη πονεμενη ιστορια (να μην πω για το πορτ μπαγκαζ και τους τριξο θορυβους)

εχω δοκιμασει πολλα πραγματα για τις πορτες , σου ειπα αγορασα και καινουρια γατζακια , τα εβαλα ποιο μεσα ωστε να τραβανε την πορτα μεσα ποιο σφηχτα, εβαλα βελκτρο στο γατζακι (βοηθαει αρκετα)

εβαλα βελκτρο οπως εμεις θελουμε να βαλουμε τωρα το τεφλον, και πιστεψε με , παρολο που ειναι μονο βελκτρο ενοιωσα την διαφορα.. και σκεφτομαι, που να βαλω κατι αλλο ποιο σφιχτο, τεφλον, σιλικονη (ποιο ελαστικο) ποσο διαφορα θα νοιώθω στο κλεισημο της πορτας και στην στιβαροτηατ της (ειδικα οταν ειμαι καμπριο)


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 17:55:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι μεντεσεδες του 206,ειναι σιγουρα πιο στιβαροι απο του 106,αν και παλι δε νομιζω να υπαρξει τετοιο προβλημα Confused Οσο για το ελαστικο υλικο...αν επιτρεπεται χωροταξικα,ενα κομματι σαμπρελα απο μηχανακι πισω απο το τεφλον,νομιζω θα εκανε τη δουλεια...δε θα ειναι βεβαια σα της TRD αλλα η προσπαθεια μετραει Wink


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Απρ 2012, 18:40:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Οι μεντεσεδες του 206,ειναι σιγουρα πιο στιβαροι απο του 106,αν και παλι δε νομιζω να υπαρξει τετοιο προβλημα Confused Οσο για το ελαστικο υλικο...αν επιτρεπεται χωροταξικα,ενα κομματι σαμπρελα απο μηχανακι πισω απο το τεφλον,νομιζω θα εκανε τη δουλεια...δε θα ειναι βεβαια σα της TRD αλλα η προσπαθεια μετραει Wink


Μιας και εχουμε πολλοι το ιδιο ξενερωμα με τις πορτες απο οτι βλεπω λεω να κανω μια δοκιμη το Σ/Κ αν βρω χρονο.Λεω να χρησιμοποιησω το υλικο που ειναι κατασκευασμεμα τα top mounts,δηλαδη λαστιχο χοντρο αλλα και μαλακο οταν πιεζεται.Οταν εχω νεα θα σας πω.Αν ομως κρινεται την κινηση μου λαθος πειτε μου να δοκιμασω και κατι αλλο σαν υλικο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Απρ 2012, 23:43:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimisboukis έγραψε:
geo106xs έγραψε:
Οι μεντεσεδες του 206,ειναι σιγουρα πιο στιβαροι απο του 106,αν και παλι δε νομιζω να υπαρξει τετοιο προβλημα Confused Οσο για το ελαστικο υλικο...αν επιτρεπεται χωροταξικα,ενα κομματι σαμπρελα απο μηχανακι πισω απο το τεφλον,νομιζω θα εκανε τη δουλεια...δε θα ειναι βεβαια σα της TRD αλλα η προσπαθεια μετραει Wink


Μιας και εχουμε πολλοι το ιδιο ξενερωμα με τις πορτες απο οτι βλεπω λεω να κανω μια δοκιμη το Σ/Κ αν βρω χρονο.Λεω να χρησιμοποιησω το υλικο που ειναι κατασκευασμεμα τα top mounts,δηλαδη λαστιχο χοντρο αλλα και μαλακο οταν πιεζεται.Οταν εχω νεα θα σας πω.Αν ομως κρινεται την κινηση μου λαθος πειτε μου να δοκιμασω και κατι αλλο σαν υλικο.



Και εγω θα δοκιμασω καποια πραγματακια πανω στο θεμα αυτο. Χοντρικα αυτο που ειδα ειναι οτι εχει πολυυυυ κενο αναμεσα στηνν λαμαρινα της πορτας και του σασι. Αν μπει εκει καποιο υλικο θα πρεπει να ειναι τουλαχιστον 2 εκ. Παχος.. Καπου εκει το κοβω. Θα βαλω πλαστελινη και μετα θα κλεισω την πορτα να δω το ακριβες παχος .

Οσο για το υλικο που λες... Το δουλευω και εγω στο μυαλο μου αλλα δεν εχω βρει κατι σιγουρα. Σκεφτομαι τεφλον και απλος απο πισω εκει που θα κολησει στο μεταλο ειτε μια λεπτη φετα απο καποιο ελαστικο υλικο ειτε το διπλης οψης αυτοκολητο να ειναι απο αυτα που εχουν ενα Α παχος κ ειναι σαν φελιζολ


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εσωτερικό και Αμάξωμα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1624s (PHP: 65% - SQL: 35%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on