Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιαν 2003, 01:07:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
seridim έγραψε: | Λοιπόν σήμερα τοποθετήθηκε στο 206 μου το βαρελάκι της BMC αφού αφαιρέθηκε ολόκληρο το φιλτροκούτι και ο διάσημος πλέον ''πνίχτης'' Πραγματικά πολύ πνίχτης . Ο αέρας ταξίδευε αρκετά ώστε να φτάσει εκεί που χρειάζεται. Οι πρώτες εντυπώσεις;;; Μια μικρή βελτίωση στις χαμηλές στροφές 1500-3000 με λίγο καλύτερο τράβηγμα, σχεδόν το ίδιο στις μεσαίες 3000-4500 και πάνω από τις 4500 η μεγάλη απογοήτευση. Το αμάξι κόπηκε εντελώς. Δεν μπορούσε να ανεβάσει στροφές πάνω από τις 5000 με τίποτα κυρίως με 4η και 5η ταχύτητα. Όλα αυτά βέβαια σε συνθήκες πόλης διανύοντας περίπου 20 χλμ. Μόλις βρω ευκαιρία θα το δοκιμάσω και στον ανοιχτό δρόμο. Αλλά δε νομίζω να δω κάτι καλύτερο. Μήπως ο εγκέφαλος δεν έχει προσαρμοσθεί ακόμα στα νέα δεδομένα;; Επίσης ο ήχος έγινε διαφορετικός και πλέον τα σκασίματα από την εξάτμιση έγιναν περισσότερα.
Ο Dimip με το βαρελάκι της Apex είναι ευχαριστημένος, εγώ με αυτό όχι.
Ίσως βιάζομαι να πω τη γνώμη μου αλλά ο καιρός θα δείξει |
Φιλοι συνοδηγοι, Ο Dimip με το βαρελάκι της Apex είναι ευχαριστημένος α. γιατι το πληρωσε φθηνα (να σαι καλα ρε Vini) και β. επειδη δεν χειροτερευσε η αποδοση του κινητηρα.
Αυτο που λες φιλε seridim μου φαινεται παλαβο.
Σε εμενα λειτουργει σχεδον αναποδα. Δηλ στις ψηλες φαινεται να γεμιζει ελαχιστα καλυτερα αλλα οχι και να εκοψε το αμαξι.
Φυσικα στην εθνικη Δεν εχω βγει οποτε επιφυλασσομαι.
Κοιταξε να καταφερεις να βαλεις τον σωληνα του (αν εχεις) να κοιταει τον προφυλακτυρα η τη σιτα σου . εκει θα δειξει οτι ειναι να δειξει. sorry αλλα δεν ξερω πως το τοποθετησες.
Επισης να τονισω οτι δεν παρατηρησα επιπλεον σκασιματα απο αυτα που ειχα και πριν με τη sebring.
Παντως ειναι παραξενο πως 2 ιδιες σχεδον υλοποιησεις σε 2 ιδια αμαξια (1.4χτ δεν εχεις;) εχουν διαφορα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος
206 1.4(8V) ΧΤ(2001)
Ένταξη: 31 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 290 Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιαν 2003, 22:12:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | seridim έγραψε: | Λοιπόν σήμερα τοποθετήθηκε στο 206 μου το βαρελάκι της BMC αφού αφαιρέθηκε ολόκληρο το φιλτροκούτι και ο διάσημος πλέον ''πνίχτης'' Πραγματικά πολύ πνίχτης . Ο αέρας ταξίδευε αρκετά ώστε να φτάσει εκεί που χρειάζεται. Οι πρώτες εντυπώσεις;;; Μια μικρή βελτίωση στις χαμηλές στροφές 1500-3000 με λίγο καλύτερο τράβηγμα, σχεδόν το ίδιο στις μεσαίες 3000-4500 και πάνω από τις 4500 η μεγάλη απογοήτευση. Το αμάξι κόπηκε εντελώς. Δεν μπορούσε να ανεβάσει στροφές πάνω από τις 5000 με τίποτα κυρίως με 4η και 5η ταχύτητα. Όλα αυτά βέβαια σε συνθήκες πόλης διανύοντας περίπου 20 χλμ. Μόλις βρω ευκαιρία θα το δοκιμάσω και στον ανοιχτό δρόμο. Αλλά δε νομίζω να δω κάτι καλύτερο. Μήπως ο εγκέφαλος δεν έχει προσαρμοσθεί ακόμα στα νέα δεδομένα;; Επίσης ο ήχος έγινε διαφορετικός και πλέον τα σκασίματα από την εξάτμιση έγιναν περισσότερα.
Ο Dimip με το βαρελάκι της Apex είναι ευχαριστημένος, εγώ με αυτό όχι.
Ίσως βιάζομαι να πω τη γνώμη μου αλλά ο καιρός θα δείξει |
Φιλοι συνοδηγοι, Ο Dimip με το βαρελάκι της Apex είναι ευχαριστημένος α. γιατι το πληρωσε φθηνα (να σαι καλα ρε Vini) και β. επειδη δεν χειροτερευσε η αποδοση του κινητηρα.
Αυτο που λες φιλε seridim μου φαινεται παλαβο.
Σε εμενα λειτουργει σχεδον αναποδα. Δηλ στις ψηλες φαινεται να γεμιζει ελαχιστα καλυτερα αλλα οχι και να εκοψε το αμαξι.
Φυσικα στην εθνικη Δεν εχω βγει οποτε επιφυλασσομαι.
Κοιταξε να καταφερεις να βαλεις τον σωληνα του (αν εχεις) να κοιταει τον προφυλακτυρα η τη σιτα σου . εκει θα δειξει οτι ειναι να δειξει. sorry αλλα δεν ξερω πως το τοποθετησες.
Επισης να τονισω οτι δεν παρατηρησα επιπλεον σκασιματα απο αυτα που ειχα και πριν με τη sebring.
Παντως ειναι παραξενο πως 2 ιδιες σχεδον υλοποιησεις σε 2 ιδια αμαξια (1.4χτ δεν εχεις;) εχουν διαφορα. |
Και εγώ το πλήρωσα φθηνά(το πήρα από τον danielo). Ναι έχω το 1.4ΧΤ. Λοιπόν σήμερα τα πράγματα πήγαν πολύ καλύτερα αφού βοήθησε και ο καιρός με το κρύο να είναι προς όφελος. Αφού δεν μπορούσα να περιμένω να προσαρμοσθεί ο εγκέφαλος στα νέα δεδομένα έβγαλα τους πόλους της μπαταρίας για 15 λεπτά. Το αυτοκίνητο ξαναβρήκε τους γνωστούς του ρυθμούς. Οι στροφές ανεβαίνουν ικανοποιητικά, το ''κόψιμο'' που είχα παρατηρήσει εξαφανίσθηκε και τα σκασίματα από την εξάτμιση σχεδόν εξαλείφθηκαν. Το μόνο που απομένει είναι να βάλω έναν σωλήνα να κοιτάει τον προφυλακτήρα. Ελπίζω τότε να γίνει ακόμα καλύτερο.
Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"
ANOTHER MEMBER OF K.R.T |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|