Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2002, 12:54:49 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Κορωνοπήνια |
|
|
ρε παιδες για ριξτε ιδεες για βελτιωση επιδοσεων απο αλλαγη διαφορικου.μολις εκανα μετατροπη στο auto μου και ψαχνομαι απο πλευρας διαφορικου.μου ειπε μηχανικος οτι αν βαλω διαφορικο απο 1.3 ραλλυ θα ξυριζει το εργαλειο.δεδομενου οτι η ιπποδυναμη ειναι περιπου 155-160 αλογα.θα χασω τελικη αλλα θα εχω μπαμ απο κουμπουρες!!!δεδομενου οτι τωρα με μαμα διαφορικο εχω γυρω στα 215 με 220 τελικη και με την αλλαγη μπορει να παω 200-205 που ουτως η αλλως μεσα στην πολη δεν την χρειαζομαι (ουτε εθνικη διοτι δεν παω ποτε πανω απο 140-150) αξιζει να την κανω?θα κερδισω τοσο πολυ?τι λετε για κορωνοπηνιο και μπλοκε αξιζουν?τι τιμες παιζουν??οποιος γνωριζει ας δωσει τα φωτα του!!! οχι τιποτα αλλο αλλα για να ολοκληρωσω την μετατροπη!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2002, 13:19:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από τιμές Ντανιέλο δεν ξέρω, αλλά είναι όπως σου το λέει ο μηχανικός: Θα ξυρίζει το εργαλείο. Δεν ξέρω όμως εάν το κορωνοπήνιο από 1.3 αντέχει τέτοιες ροπές από φτιαγμένο 1.6. Για να καταλάβεις το κορωνοπήνιο του 1.6 δεν αντέχει ιπποδυνάμεις πάνω από 200PS. Εάν το σκίζεις θα αλλάζεις κάθε έξι μήνες...
Είπες ότι δεν το τελικιάζεις στα ταξίδια. Αυτό είναι καλό γιατί ακόμη και την τελική των 200-205 θα την βγάζεις στον κόφτη! Εάν το τελικιάζεις για πολλή ώρα και με δεδομένους τους 155-160 ίππους το μοτέρ θα το φας σε χρόνο ρεκόρ! Σκέψου ότι οποιαδήποτε χαω θα αντιστοιχούν σε περισσότερες σαλ, άρα θερμοκρασία και φθορά στον κινητήρα. Γενικότερα όμως επειδή θα χτυπάς ευκολότερα κόφτη σε κάθε ταχύτητα, θα φθείρεις το μοτέρ σου γρηγορότερα από ότι με νορμάλ κορωνοπήνιο. Ένα ψυγείο λαδιού θα εξισορροπούσε μέχρι ένα καλό σημείο την κατάσταση, προσωπικά το θεωρώ άκρως απαραίτητο στην περίπτωσή σου. Αυτά με τις παρενέργειες.
Τα θετικά είναι ευνόητα: Ροπές άφθονες παντού! Γέμισμα των σχέσεων σαν Kawasaki! Αρχηγός στα φανάρια, και στα ανηφορικά στροφιλίκια! Το μόνο που θα πρέπει να εξασφαλίσεις είναι ταχύτητα στις αλλαγές, γιατί είναι το μόνο που θα κάνεις συχνά. Βάζεις την καλύτερη βαλβολίνη στο σασμάν, αγωνιστικό δίσκο-πλατώ, και ίσως ένα shortshift που από ότι λένε βοηθά στις γρήγορες αλλαγές.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2002, 14:01:12 Θέμα δημοσίευσης: ρε |
|
|
και τι κορωνοπηνειο πιστευεις οτι μπορω να βαλω ωστε να καλυτερεψω τις ροπες και ταυτοχρονα να μην εχω προβληματα αξιοπιστιας και να μην τρεχω στα συνεργεια?αφου οπως μου λες δεν βλεπεις να αντεχει του 1.3 σε τετοιες ιπποδυναμεις.βαλβολινες,σαζμαν??για ριξε ενα explain να δουμε τι γινεται!!πες μου τις δικες σου ιδεες ωστε με αυτο το μοτερ αντε και με ενα καλο χταποδι να μπορεσω να του καλυτερεψω τους χρονους??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2002, 16:55:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε danielo δώσε μας στοιχεία για να σε βοηθήσουμε. Τι αυτοκίνητο έχεις και τι σχέση διαφορικού έχει το αυτοκίνητο σου;
Έχε υπ'όψη σου πως αλλάζοντας μόνο κορωνοπηνίο, oi σχέσεις θα κοντύνουν, αλλά η 'απόσταση' μεταξύ των σχέσεων θα παραμείνει η ίδια. Έκαναν κάτι ανάλογο οι 4Τ σε ένα Φόκους 1.6 για να το ξυπνήσουν, αλλά για το κόστος της, η μετατροπή δεν άξιζε. Το 'κενό' από τηην μία σχέση στην επόμενη παρέμεινε ως είχε.
Το καλύτερο θα ήταν να αλλάξεις και σχέσεις, ώστε να κρεμάει όσο το δυνατό λιγότερο από αλλαγή σε αλλαγή.
Το θέμα είναι ότι σχεδόν κανείς μηχανικός δεν είναι διατεθειμένος να λύσει σασμάν και να αλλάξει γρανάζια, το θέλουν έτοιμο, plug'n play.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2002, 18:24:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Danielo ολα τα αγωνιστηκα 106 φορανε κορονα-πηνιο απο 1300 rallye το οποιο δεν εχει απολυτος κανενα προβλημα.Αυτο ειναι το 13/59.
Το θεμα ειναι αλλου ομως......
Δυσκολα βρισκεις απο μεταχειρισμενο 1300 κορονα-πηνιο..Αν βρεις πες και εμενα γιατι προσπαθω να βρω τοσο καιρο αλλα πουθενα.Οσο για καινουργιο η τιμη ξεκιναει απο 230.000 δρχ περιπου.Αν κοιταξεις σε παλιοτερα Topic το εχουμε αναλλυσει το θεμα πολλες φορες και πιστευω να σε καλυψουν τα οσα εχουμε πει.Απο εκει και περα ναι μεν το εργαλειο θα ξυριζει σε ανοιφορες και επυταχυνση αλλα στα ταξιδια και με 150 που λεει ο λογος να πας το μοτερ θα πηγαινει μελανιασμενο.Για μπλοκε η τιμη της Peugeotsport ειναι κοντα στα 700.000 δρχ.Μετα ομως θα πρεπει να αναθεωρησεις τροπο οδηγησεις γιατι με το μπλοκε το αυτοκινητο αλλαζει ριζικα ως προς την συμπεριφορα του.Αν πας για extreme καταστασεις πας για close ratio σαζμαν της Peugeotsport που εχει και το μπλοκε και κορονα-πηνιο και λιγοτερα δοντια γραναζι με γραναζι.Εκει ομως θα πρεπει να παρεις υποψη σου οτι θα πρεπει να αλλαξεις και τα ιμηαξονια οπως και τα μουαγιε.Βεβαια μην ξεχνας οτι το πρωτο πραγμα σε ενα αμαξι ειναι το σαζμαν και οχι τα ps.Πιστευω να σε καλυψα καπως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2002, 19:26:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Φιλε Danielo ολα τα αγωνιστηκα 106 φορανε κορονα-πηνιο απο 1300 rallye το οποιο δεν εχει απολυτος κανενα προβλημα.Αυτο ειναι το 13/59.
|
Στα περισσότερα 106 όμως, είναι 'ραμμένη' η κορώνα για να αυξηθεί η αντοχή της.
Το σασμάν του 1300 είναι περιζήτητο και δυσεύρετο, όπως λες και εσύ.
Ένας φίλος αγωνιζόμενος ήταν τυχερός! Βρήκε σασμάν από 1300 με 90Ε! Είχε βέβαια μια ρωγμή στο κέλυφος...έβγαλε τα γρανάζια, τα έβαλε στο δικό του κέλυφος και πάει μια χαρά.
Το σασμάν του xsi 1.4 είναι ότι πρέπει πιστεύω για το αυτοκίνητο του danielou (να μαντέψω ραλλύ 16V; ). Το 1300 έχει διαφορικό 4.4 ενώ το xsi 4.2 αν δεν κάνω λάθος, και θα είναι λίγο πιο ξεκούραστο στο ταξίδι. Έχω πλήρη στοιχεία για τις σχέσεις των 106 αλλά προς το παρόν δεν τα έχω μπροστά μου. Τελοσπάντων, ένα κοντό σασμάν θα είναι πιο ολοκληρωμένη μετατροπή από ένα σκέτο κορωνοπηνίο διότι θα έχει και κοντές, σωστά κλιμακομένες σχέσεις.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Δεκ 2002, 13:27:24 Θέμα δημοσίευσης: ρε |
|
|
τελικα τι θα ηταν το καλυτερο να κανω??να αλλαξω μονο κορωνοπηνιο με αυτο του 1.3 η να ταυτοχρονα να κοντυνω και τις δυο πρωτες ταχυτητες??αν κανω μονο το ενα απο τα δυο υπαρχει περιπτωση να παρουσιαστει καποιο προβλημα με τα μηχανικα???το ραλλακι καλα παει αλλα τα δινει ολα με την τριτη και την τεταρτη ταχυτητα!!λιγο ζωντανια περισσοτερη θελω στις μεσαιες στροφες και στις δυο πρωτες ταχυτητες.οχι τιποτα αλλο να εκμεταλλευτω πληρως τις δυνατοτητες του νεου tuning!!!να μπορεσω να δεσω κινητηρα και κιβωτιο συμφωνα με τα νεα δεδομενα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Δεκ 2002, 16:08:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kορονα-πηνιο 13/59
Αντε και καλα γκαζιαααααααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 03:59:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδες σαν να αρχιζει να αχνοφαινεται μια ελπιδα με το θεμα του σαζμαν !!!
μιλησα με το μηχανικο και ειπαμε οτι εντος του μηνος κατα πασα πιθανοτητα θα κατεβασουμε σαζμαν για να φτιαξουμε το συγχρονιζε της ρημαδοδευτερας που εχει αρχισει σιγα σιγα να τσιναει!!
και μια που θα το ανοιξουμε να το γαργαλησουμε λιγο!!!
νικο την επιλογη του 13/59 μου συνεστησε να την αποφυγω εκτος αν ειμαι διατεθειμενος να βαλω μπλοκε!!!ειναι πολυ κοντο και χωρις μπλοκε θα τις αφηνω ολες κατω!!!
του ειπα και γιατο xsi αλλα μου ειπε οτι δεν μπαινει στο ραλλυ!!
μου προτεινε αυτο που εχει και στο δικο του ραλλυ!!! του ραλλυ 1.6 8V.ειναι πιο κοντο απο το δικο μου και μου ειπε θα ειναι και πιο ανετο σε ενα ταξιδι!!
τι λετε θα δω ουσιαστικη διαφορα με το συγκεκριμενο κορωνοπηνιο??
θα μπορεσει να συνεργαστει με την ιπποδυναμη του αυτοκινητου???
τα φωτα σας γιατι στο συγκεκριμενο θεμα δεν εχω ιδεα!!!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 07:14:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dani,
Ουσιαστική διαφορά δεν θα δεις δεδομένου του γεγονότος οτι το δικό σου είναι 3,939:1 και το 8V είναι 4,05:1.Θα γεμίζει οντως πιο γρήγορα αλλα δεν θα έχει την φοβερή διαφορά που περιμένεις.Του xsi που είναι 4,28 γιατί δεν μπαίνει?Πάντως με δεδομένη την ιπποδύναμη σου θα έλεγα οχι στο κορωνοπήνιο του 1.3.Είναι πάρα παρα πολύ κοντο για 160 άλογα.
Σχετικά με το μπλοκέ:
Τα μπλοκέ με τα δισκάκια είναι μια καλή περίπτωση αλλα κάθε 15.000 χλμ πρέπει να κατεβάζεις σασμαν για σφίξιμο και συντήρηση του μπλοκέ.Βέβαια είναι αρκετά προοδευτικό και δουλέυει ωραιότατα.Τιμή για το original Peugeot sport ~2000 Ευρά + τοποθέτηση.
Μια αλλα καλή περίπτωση είναι το μπλοκέ της Quaife(ετοιμοπαράδτο για Rallye μετα το τελος Απριλίου) το οποιο είναι με γρανάζια και δεν θελει τοσο συχνή συντήρηση.Το μονο αρνητικό του είναι οτι σε γλυστερή άσφαλτο θα ψαρευει συνέχεια το τιμονι (φαινόμενο torque - steering) και θα είναι αρκετά κουραστικό σε ταξίδια όπως έκανε και το focus rs αν έχεις διαβάσει το test.Βεβαια σε κανονική άσφαλτο θα είσαι Ο ΑΡΧΗΓΟΣ
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 08:19:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μακη και τι συντηρηση θελει αυτο Περα απο βαλβολινες...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 08:58:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το Quaife θελει κάθε 30-40.000 χιλιομετρα αλλαγή στις 2 φιμπερένιες σφήνες των ημιαξονίων.Αυτές κοστίζουν γύρω στα 5-6 ευρά η μία και βαλβολίνες καλές καθε 20.000 χλμ.Εκτος απο αυτα δεν θέλει καμια αλλη συντήρηση.
Το Quaife για το Rallye κοστίζει γύρω στα 1000 Ευρά + τοποθέτηση
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 09:05:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μακη και αυτες τις σφηνες απο που τις αγοραζουμε Αυτες ειναι μερος του μπλοκε ή καμια σχεση Δωσε ενα EXPLAIN για να καταλαβω γιατι μπερδευτηκα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 09:20:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν αγοράζεις το μπλοκέ παραγγέλνεις και καμμια 10αρια απο την Quaife.Ναι είναι μέρος του μπλοκέ εκει που κουμπούνουν τα ημιαξόνια
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 09:37:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aπο Ελλαδα δηλαδη δεν μπορουμε να βρουμε Εμ Μακη αν ειναι ετσι οταν μας τελειωσουν τι κανουμε Το πεταμε Ασε δηλαδη που θελει αν καταλαβα καλα ανεβασε-κατεβασε σασμαν Δηλαδη εμεις μαζι με την παραγκελια των μπλοκε θα παρουμε και καμια 50αρια τετοια να εχουμε Παντως θα παρω και ενα 13/59 να εχω ετοιμο και τα ριχνω επανω ολα μαζι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 09:58:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Νίκο τι σκεπτικό είναι αυτό???
Αν είναι να το κατεβάζεις για συντήρηση καθε 40.000 χλμ τότε το πολύ να χρειαστεί 4 κατεβάσματα (αρα 8 ροδέλες σύνολο) δηλ. 160.000 χλμ + οτι έχει γραμμενο τώρα το κοντερ. Δηλαδή θες να μου πεις οτι σε 200.000 χλμ θα υπάρχει ακομα το 106????
Ασε που το μπλοκέ με τα δισκάκια θέλει κατέβασμα καθε 15.000 χλμ και θέλει αλλαγή στις ροδέλλες που πιέζουν τους δίσκους (κανενα 100αρικο δρχ η μία Χ οσες χρειαστείς) και είναι πιο ευπαθές γενικότερα σαν διαφορικό.
Α!!! Επίσης ξέχασα να γράψω οτι για το μπλοκέ τις Peugeot sport πρέπει να αγοράσεις οπωσδήποτε κορώνα γιατι παίρνει μονο βιδωτή σε αντίθεση με οποιαδήποτε μαμίσια (13Χ59 ή η δικια μας) που είναι πρεσσαριστή ενω το Quaife παίρνει την μαμισια κορώνα ή οποιαδήποτε αλλη πρεσσαριστή.Το ίδιο ισχύει και για του Μπούμπη.
Ο Μπούμπης δε έβγαλε και εναν καινούριο τύπο μπλοκέ πιο μεγάλο απο το προηγούμενο με δισκάκια και αυτό αλλα..........
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 10:12:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φυσικα και θα υπαρχει το 106 μετα απο τα χ χιλιομετρα.Ετσι και αλλιως το εχω πει και στον εαυτο μου.Εκτος απο εξοδο το 106 θα υπαρχει μια ζωη.Ετσι και αλλιως η συντηρηση του γινετε ευλαβηκα και συνεχεια εξελησετε.(Η αιμοδοσια δηλαδη παει συνεφο).Αυριο μεθαυριο μετα απο χρονια θα ειναι στο γκαραζ πενα και θα βγαινει καθε Κυριακη για μια βολτα και μεσα ξανα.Βεβαια τοτε θα εχει PROFLEX και μοτερ απο MAXI με πεταλουδιτσες κτλ κτλ
Αντε Μακη περιμενω για μπλοκε......Εχω παρατησει οτι αλλο ειχα στο προγραμμα..........Μαζευω μαζευω
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 10:22:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσα σου έχουν δώσει για να με τρελλάνεις?????????
Δε σε αντέχω αλλο!!!!!!
Νικο Νικο ήρθε το μπλοκέ.Πίαστο
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 10:40:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραια...Της ντοματας θα γινει παλυ Τι θες μπλοκε Παρε μια σαπια τωρα και τα συζηταμε
Α επι της ευκαιριας.......Θελει στρωσημο ή κατευθειαν στην φουρκετα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|