PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας, ακόμα πιο κοντά...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Οκτ 2011, 14:21:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και ο 'Ελευθερουδάκης' κλείνει σχεδόν όλα τα καταστήματα του εκτός αθηνών... χάλια... αλλά είμαστε οφ τόπικ Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Οκτ 2011, 08:04:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα βήματα που θα γίνουν για την κατασκευή και λειτουργία του έργου μετά την τελική επικύρωση, από την Βουλή, της απόφασης περί της ένταξης του έργου στον Αναπτυξιακό Νόμο και την δημοσίευση αυτής στο ΦΕΚ, έχουν ως ως εξής:

1. Αίτημα της «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ» Α.Ε. στο Υπουργείο Οικονομικών για εκταμίευση (προκαταβολή) του 50% της εγκριθείσας επιχορήγησης.

2. Εξασφάλιση έγκρισης για την κάλυψη των δανειακών κεφαλαίων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της κατασκευής του έργου.

3. Υπογραφή σύμβασης ανάθεσης της κατασκευής του έργου. 4. Σύγκληση Γ.Σ. εντός του τρέχοντος έτους δημοσίευσης της έγκρισης επιδότησης, της «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ» ΑΕ. για έγκριση των πιο κάτω θεμάτων :

α) Αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου με παραίτηση των λοιπών μετόχων υπέρ της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ Α,Ε. για το ποσό της ίδιας συμμετοχής που θα ορίζει η εγκριτική απόφαση με έκδοση τόσων μετοχών ονομαστικής αξίας 9,50 ευρώ/μετοχή και το υπόλοιπο ποσό υπέρ το άρτιο ανά μετοχή έτσι ώστε η μετοχική συμμετοχή της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ Α.Ε. να ανέλθει στο 79%.

β) Δεύτερη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου με κεφαλαιοποίηση του αποθεματικού που θα προκύψει από την προηγούμενη αύξηση κεφαλαίου ως προς το υπέρ το άρτιο ποσό με αύξηση της ονομαστικής αξίας των υφιστάμενων μετοχών και αναλογικά υπέρ όλων των μετοχών.

γ) Τροποποίηση του Καταστατικού στο οποίο θα περιληφθεί όρος περί δικαιώματος εξόδου (put option) των μετόχων της μειοψηφίας σύμφωνα με τον οποίο, μετά την δημοσίευση στο ΦΕΚ της ολοκλήρωσης του επενδυτικού σχεδίου του Αυτοκινητοδρομίου και εντός των 2 επόμενων ετών από αυτήν κάθε μέτοχος της μειοψηφίας που επιθυμεί θα έχει το δικαίωμα να ζητήσει εγγράφως με δήλωση του από την ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ Α.Ε να αγοράσει τις μετοχές του ή μέρος αυτών στην ονομαστική τους αξία η οποία σε καμία περίπτωση δεν θα είναι μικρότερη των 50 ευρώ/μετοχή, η δε ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ Α.Ε. θα υποχρεούται να τις αγοράσει και να καταβάλει την αξία τους εντός προθεσμίας 2 μηνών από την ημέρα λήψης της έγγραφης δήλωσης του μετόχου.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stamatis_vts (σταματης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


saxo '98

Ένταξη: 14 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 337
Τόπος: attiki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Οκτ 2011, 08:15:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAKIS-LEMANS έγραψε:
χα! προς το παρόν τα Saturn μέχρι το Σάββατο που έρχεται θα τα έχουν μαζέψει όλα.... μια που μιλάμε για γερμανούς.

ειχαν προηγηθει τα aldi...
κ ακουσα οτι ετοιμαζετε κι αλλη μια εταιρια...
Rolling eyes


Don't Trust Anybody...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Οκτ 2011, 08:20:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΑ δεις πως τη λένε... Α! Ellada.


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2011, 08:33:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Την αναγκαιότητα συνέχισης της επένδυσης του Αυτοκινητοδρομίου Χαλανδρίτσας επισημάνει ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πρώην Υφυπουργός Μιχάλης Μπεκίρης.Ο Αχαιός πολιτικός επανέφερε το θέμα στη Βουλή καταθέτοντας ερώτηση και τονίζει ότι το Αυτοκινητοδρόμιο Χαλανδρίτσας, είναι μια επένδυση που μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της περιοχής και στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου ζητά να ξεκαθαρίσει ο αρμόδιος υπουργός εάν είναι διατεθειμένη η κυβέρνηση να χρηματοδοτήσει το συγκεκριμένο έργο.

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

«Είναι γεγονός ότι το Αυτοκινητοδρόμιο Χαλανδρίτσας, είναι μια επένδυση που μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της περιοχής, γιατί ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι δραστηριότητα που προσελκύει πολλούς θεατές, προσφέροντας πολύ ωραίο θέαμα και έντονες συγκινήσεις. Το βλέπουμε άλλωστε σε όλους τους αγώνες που γίνονται, είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό.

Τα όσα ειπώθηκαν κατά την διάρκεια της τελευταίας Γενικής Συνέλευσης της Αυτοκινητοδρόμιο ΑΕ, γέμισαν αισιοδοξία όσους συμμετείχαν σε αυτήν. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εξέλιξη της υπόθεσης, κατασκευή του Αυτοκινητοδρομίου Χαλανδρίτσας, είναι καλή και όλα δείχνουν πως μέσα στον χρόνο θα ανοίξει καινούργια σελίδα για το Αυτοκινητοδρόμιο. Όπως είναι γνωστό έχει εγκριθεί η επένδυση από το υπουργείο Ανάπτυξης για το Αυτοκινητοδρόμιο, δηλαδή έχει εγκριθεί η σκοπιμότητα του έργου, η καταλληλότητα του χώρου, η χωροθέτηση του, η κατασκευή του κ.λπ.

Δυστυχώς όμως επειδή η κατάσταση στη χώρα είναι ρευστή, η διοίκηση του Αυτοκινητοδρομίου Πάτρας περιμένει την εξισορρόπηση της οικονομικής κατάστασης της χώρας και δεν έχουν κάνει καμία ενέργεια για να προχωρήσει η χρηματοδότηση και δανειοδότηση του έργου.

Κατόπιν αυτών και με δεδομένο ότι το Αυτοκινητοδρόμιο είναι μια μεγάλη ιδιωτική επένδυση και όλοι τη θέλουν και παρά το γεγονός ότι όταν ξεκίνησαν, το 2009, οι συζητήσεις με τους επενδυτές που θα συμμετείχαν στην κατασκευή και εκμετάλλευση του έργου, τα οικονομικά δεδομένα της Ελλάδος και του τραπεζικού συστήματος, ήταν διαφορετικά από ό,τι είναι σήμερα, που η οικονομική κρίση βρίσκεται σε εξέλιξη, ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο αρμόδιος Υπουργός: Είναι διατεθειμένη η κυβέρνηση να χρηματοδοτήσει το συγκεκριμένο έργο;»


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάρ 2012, 12:42:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

«Έχει ολοκληρωθεί νομοθετικά, το θέμα της ένταξης του Αυτοκινητοδρομίου της Πάτρας και σύντομα θα πάρει το δρόμο για τη Βουλή». Αυτό ανέφερε πριν λίγες μέρες ο Γενικός Γραμματέας Επενδύσεων του υπουργείου Ανάπτυξης Γιώργος Πετράκος, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στην Πάτρα, για το νέο επενδυτικό Νόμο.

Ο κ. Πετράκος παρουσίασε όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία, που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Ανάπτυξης ενώ αναφέρθηκε στο νέο επενδυτικό νόμο, που ισχύει από το 2011.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Οκτ 2012, 10:03:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πίστα αγώνων Φόρμουλα 1 αναμένεται να αποκτήσει η Πάτρα, καθώς το υπουργείο Ανάπτυξης υπέγραψε τη σχετική υπουργική απόφαση για την ένταξη της επένδυσης στην αναπτυξιακό νόμο και αναμένεται η έγκριση από τη Βουλή, προκειμένου να ξεκινήσει η υλοποίηση του έργου.

Η επένδυση είναι ύψους 94,6 εκατ. ευρώ, η υλοποίησή της θα δημιουργήσει 497 νέες θέσεις εργασίας και είχε υποβληθεί ως σχέδιο από την εταιρεία Αυτοκινητοδρόµιο Πάτρας ΑΕ, σύμφωνα με Τα Νέα.

Η πίστα αγώνων πρόκειται να κατασκευαστεί στην τοποθεσία Ρέντες του δηµοτικού διαµερίσµατος Χαλανδρίτσας του Δήµου Φαρών στον νομό Αχαΐας και το ποσό της επιχορήγησης από τον αναπτυξιακό ανέρχεται στα 28,92 εκ.ευρώ.

Στη μελέτη προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών όπου θα μπορούν να γίνουν αγώνες F1, αγώνες μοτοσικλέτας κ.ά. Σύμφωνα µε το χρονοδιάγραµµα, η διάρκεια ολοκλήρωσης του έργου είναι 36 µήνες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2012, 08:19:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η σκέψη πως το διεθνές jet set θα προτιμά την Ελλάδα από το Μόντε Κάρλο είναι ανατριχιαστική, γράφει το περιοδικό STERN.de. με αφορμή τα σχέδια για δημιουργία πίστας φόρμουλα 1 στην Πάτρα. Αναφέρει μάλιστα ότι τα σχέδια αυτά της ελληνικής κυβέρνησης είναι σαν να χλευάζουν τις προσπάθειες των άλλων χωρών της ευρωζώνης να βοηθήσουν την Ελλάδα να ξανασταθεί στα πόδια της και καταδεικνύει τον φαντασιακό κόσμο, στον οποίο ζουν οι έλληνες πολιτικοί.

"Κατ’ αρχάς η πίστα θα έχει απλώς και μόνον προδιαγραφές για Formula 1. Κανείς δεν εγγυάται ότι θα διεξαχθεί εκεί ποτέ αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Σίγουρα με αυτόν τον τρόπο δεν προσελκύονται οι οπαδοί του μηχανοκίνητου αθλητισμού" αναφέρει το περιοδικό.

"Για να διοργανώσει κανείς αγώνα Formula 1, χρειάζονται πολλά χρήματα, όχι τόσο για την κατασκευή αλλά για τη λειτουργία της πίστας. Ο επικεφαλής της Formula 1, Μπέρνι Εκλεστόουν, αγαπά τα έσοδα, αλλά δεν θέλει να φέρει τον κίνδυνο από τη λειτουργία της επιχείρησης. Αυτόν θα τον φέρουν οι Έλληνες. Επιπλέον, η Ελλάδα δεν είναι γνωστή ούτε για την αυτοκινητοβιομηχανία της ούτε για την παράδοσή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Ο ενθουσιασμός των Ελλήνων για τον αθλητισμό είναι περιορισμένος, όπως συνέβη και στους Ολυμπιακούς Αγώνες, στους οποίους τα αθλήματα που δεν πραγματοποιήθηκαν στο Κέντρο της Αθήνας, έλαβαν χώρα χωρίς κοινό.

Για τον μέσο, χτυπημένο από την κρίση Έλληνα, η δυνατότητα να παρακολουθήσει έναν αγώνα Formula 1 θα είναι περιορισμένη, ακόμα και αν είναι λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μόνον οι πλούσιοι θα μπορούν να πάνε στον αγώνα.

Υπενθυμίζεται ότι οι μέσες τιμές των εισιτηρίων για τον αγώνα της Formula 1 στο Spa-Francorchamps ανέρχονται στα 400 Ευρώ και δεν περιλαμβάνουν διαμονή. Σε μία χώρα ευρισκόμενη στο μέσο μίας υπαρξιακής κρίσης, στην οποία οι πολίτες είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν ασφαλιστικές εισφορές χωρίς όμως να λαμβάνουν φάρμακα, οι επιδοτήσεις για την πίστα της Formula 1 θα είναι κόκκινο πανί για τους πολίτες.

Οι πολιτικοί όμως στην Αθήνα δεν ενδιαφέρονται ούτε για τη Formula 1 ούτε για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Διαφορετικά δεν θα εγκατέλειπαν το σχέδιο για τη δημιουργία πίστας στον Πειραιά, πολύ κοντά στην αθηναϊκή μητρόπολη. Προκειμένου να αποκλείσουν εντελώς κάθε περίπτωση επιτυχίας, η πίστα μετατέθηκε για την Χαλανδρίτσα κοντά στην Πάτρα, 200 χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα.

Χάρη σε αυτά τα «ιδιοφυή» σχέδια των ελλήνων οικονομολόγων δεν πρόκειται να ευδοκιμήσουν: Ούτε πλούσιοι θα ταξιδέψουν για την Πάτρα, ούτε και αγωνιστικά μονοθέσια θα κυκλοφορήσουν. Υπάρχει η πεποίθηση ότι θα δημιουργηθούν 500 θέσεις εργασίας, ακόμα και αν στην πίστα διεξαχθούν μόνον αγώνες ερασιτεχνών ή καρτ. Αλλά ούτε και αυτό θα συμβεί, καθώς κανείς δεν πρόκειται να ταξιδέψει στη βαθιά επαρχία για να οδηγήσει λίγο καρτ. Αυτή η αδιαφορία για την πραγματικότητα αποκαλύπτει το πραγματικό δράμα της Ελλάδας: Αντί για σχεδιασμό μιας δυναμικής οικονομίας, τα Υπουργεία ονειρεύονται εύκολο πλουτισμό και ένα ατελείωτο πάρτι.

Την κατασκευή της πίστας πρέπει να συγχρηματοδοτήσει και ο ευρωπαίος φορολογούμενος, όπως και τη λειτουργία της. Και το αν μετά από μερικά χρόνια η πίστα μείνει ανενεργή, αυτό δεν ενδιαφέρει κανέναν".


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2012, 13:16:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Evil Mad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2012, 14:19:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδω ο κοσμος χανεται και η γρια........πεθαινει γιατι δεν εχει φαρμακα


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Σελίδα 7 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2548s (PHP: 57% - SQL: 43%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on