PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Οι αλλαγές του 2003

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2002, 19:10:16    Θέμα δημοσίευσης: Οι αλλαγές του 2003 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένας μήνας μας χωρίζει από τον πρώτο αγώνα του 2003. Ας δούμε λοιπόν τις αλλαγές στους κανόνες του παιχνιδιού για τη νέα χρονιά αλλά και κάποιες άλλες, εξίσου σημαντικές, που θα επηρεάσουν την πορεία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι τα επόμενα χρόνια.

Όπως και πέρσι, θα υπάρχουν έξι επίσημες εργοστασιακές ομάδες στο ΠΠΡ. Η Citroen θα συμμετάσχει με πλήρες πρόγραμμα, ενώ η Mitsubishi, που δεν ανήκει πλέον στις επίσημες ομάδες, θα κάνει ορισμένους αγώνες το 2003 και ελπίζει να επιστρέψει με πλήρες πρόγραμμα το 2004.

Αλλαγή και στο σύστημα βαθμολόγησης που ακολουθεί αυτό της F1. Από το 2003 θα βαθμολογούνται οι 8 πρώτοι τερματίσαντες και η βαθμολογία θα είναι η ακόλουθη: 10-8-6-5-4-3-2-1 αντί 10-6-4-3-2-1 που ίσχυε μέχρι σήμερα.

Τεχνικοί κανονισμοί αυτοκινήτων

Τα αυτοκίνητα πρέπει να διαθέτουν ρεζερβουάρ με μέγιστη χωρητικότητα 95 λίτρων.
Τα αυτοκίνητα Super 1600 πρέπει να είναι βαρύτερα κατά 50 κιλά (ελάχιστο βάρος 1000 κιλά συμπεριλαμβανομένης μιας ρεζέρβας) και να διαθέτουν «κόφτη» για τον περιορισμό των στροφών του κινητήρα. Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός στροφών θα είναι 9000rpm.
Νέα δελτία αναγνώρισης, που βασίζονται σε ανανέωση της εμφάνισης προηγούμενων μοντέλων, θα επιτρέπεται να εκδοθούν βασιζόμενα στην προβλεπόμενη παραγωγή των 25.000 αυτοκινήτων του βασικού μοντέλου.

Δεδομένης της περιορισμένης χρήσης των World Rally Cars εκτός ΠΠΡ στο μέλλον, αποφασίστηκε να μειωθεί σε 10 (αντί των 20 που ίσχυε μέχρι σήμερα) ο ελάχιστος αριθμός ομοίων κιτ, που χρειάζεται να κατασκευάσει κάθε εταιρεία για να μπορέσει να ομολογκάρει την εξέλιξη ενός μοντέλου.

Νέα αυτοκίνητα

Υπάρχουν μόνο δύο τελείως νέα αυτοκίνητα που πρόκειται να συμμετάσχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2003 αλλά δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί για κανένα από αυτά η ημερομηνία του πρώτου αγώνα. Το πρώτο είναι το Fabia World Rally Car της Skoda που θα αρχίσει να τρέχει κανονικά από το 2004 και το Fiesta Super 1600 της Ford. Η Peugeot ετοιμάζει το νέο WRC που θα βασίζεται στο 307, αλλά δεν έχει ακόμα αποφασιστεί πότε θα γίνει η παρουσίασή του. Εξελίξεις των υπαρχόντων WRC αναμένονται από την Subaru (στο Μόντε Κάρλο), την Citroen και την Ford τον Απρίλιο, αλλά και από την Hyundai και τη Skoda, χωρίς να έχει ακόμα ανακοινωθεί η ημερομηνία. Στα Super 1600, το μόνο νέο μοντέλο θα είναι η νέα έκδοση του Polo, που θα κάνει την εμφάνισή του από τον πρώτο αγώνα, αλλά και το νέο Fiesta, που θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Κανονισμοί του ΠΠΡ

Υπάρχουν νέοι κανονισμοί που αφορούν στις δοκιμές των ομάδων. Δεν επιτρέπονται δοκιμές εκτός Ευρώπης. Επίσης (για να είναι σίγουρο ότι οι ομάδες θα αρχίσουν να παίρνουν στα σοβαρά το επίσημο Shakedown), δεν επιτρέπεται κανενός είδους δοκιμή μεταξύ των επίσημων αναγνωρίσεων και του τέλους του κάθε αγώνα. Επιτρέπεται μόνο ένα gravel car για κάθε επίσημη ομάδα, για τους αγώνες στο χώμα και το χιόνι. Για την άσφαλτο ισχύει ο παλαιός κανονισμός, δηλ. ένα gravel car για κάθε επίσημη συμμετοχή.

Οι συμμετοχές για κάθε αγώνα θα λήγουν 5 εβδομάδες πριν από την εκκίνησή του.
Αν ένας οδηγός αδυνατεί να συμμετάσχει στην υπερ-ειδική του αγώνα το βράδυ της τελετής έναρξης, λόγω προβλήματος που δημιουργήθηκε στο επίσημο shakedown, θα του δοθεί χρόνος ίσος με αυτόν του τελευταίου της κατηγορίας του αυξημένος κατά 30 δευτερόλεπτα. Με αυτόν τον τρόπο, το αυτοκίνητο θα μπορέσει να ξεκινήσει κανονικά την Παρασκευή το πρωί.
Το μέγεθος των αυτοκόλλητων αριθμών στις πόρτες δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί.

Οι ομάδες

Και φέτος, κάθε ομάδα θα έχει δύο επίσημους οδηγούς που θα συμμετέχουν σε όλους τους αγώνες και έναν τρίτο που μπορεί να ορίζεται από αγώνα σε αγώνα. Η Citroen θα συμμετάσχει επίσημα σε όλους τους αγώνες, ενώ η Mitsubishi δεν συμμετέχει επίσημα αλλά θα κάνει κάποιους μεμονωμένους αγώνες.

Automobiles Citroen
Αυτοκίνητο: Citroen Xsara WRC
Επίσημοι οδηγοί: Colin McRae και Sebastien Loeb
'Τρίτοι' οδηγοί: Philippe Bugalski και Carlos Sainz

Ford Rallye Sport
Αυτοκίνητο: Ford Focus RS WRC03
Επίσημοι οδηγοί: Markko Martin και Francois Duval
'Τρίτος' οδηγός: Mikko Hirvonen

Hyundai World Rally Team
Αυτοκίνητο: Hyundai Accent WRC3
Επίσημοι οδηγοί: Freddy Loix και Armin Schwarz
'Τρίτος' οδηγός: κανείς

Team Mitsubishi Ralliart
Αυτοκίνητο: Mitsubishi Lancer Evolution WRC
Επίσημοι οδηγοί: Francois Delecour και Alister McRae
'Τρίτος' οδηγός: Jani Paasonen

Team Marlboro Peugeot Total
Αυτοκίνητο: Peugeot 206 WRC
Επίσημοι οδηγοί: Marcus Gronholm και Richard Burns
'Τρίτοι' οδηγοί: Gilles Panizzi και Harri Rovanpera

Skoda Motorsport
Αυτοκίνητο: Skoda Octavia WRC
Επίσημοι οδηγοί: Didier Auriol και Toni Gardemeister
'Τρίτος' οδηγός (μάλλον): Roman Kresta

555 Subaru World Rally Team
Αυτοκίνητο: Subaru Impreza WRC2003
Επίσημοι οδηγοί: Tommi Makinen και Peter Solberg
'Τρίτος' οδηγός: κανείς

Αλλαγή συνοδηγού: Ο Luis Moya δήλωσε ότι εγκαταλείπει το άθλημα. Ο Ισπανός συνοδηγός έχει τις περισσότερες συμμετοχές αλλά και τις περισσότερες νίκες από κάθε άλλον συνοδηγό. Ο Sainz θα έχει δίπλα του για το 2003 τον Marc Marti. Σύντομα αναμένονται οι ανακοινώσεις με τα σχέδια της Citroen για τον Carlos Sainz.

Αλλαγές στους αγώνες

Η Τουρκία αντικαθιστά το Σαφάρι στο πρωτάθλημα. Μέχρι αυτήν τη στιγμή, δεν έχει επιβεβαιωθεί η παραμονή του Ράλι Αυστραλίας στο ΠΠΡ, αφού εκκρεμεί η έγκριση του νέου Αλυτάρχη ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Garry Connelly που παραιτήθηκε. Οι άλλοι 12 αγώνες παραμένουν, αν και η σειρά διεξαγωγής τους έχει αλλάξει.

Κάποιες αλλαγές στους αγώνες, σε σχέση με την περσινή τους μορφή, αρχίζουν να ανακοινώνονται σταδιακά. Συγκεκριμένα, μέχρι στιγμής έχει γίνει γνωστό ότι:

Το Monte Carlo επιστρέφει στην περιοχή του Gap.
Στη Σουηδία, όλα τα Service Parks θα είναι αεροδρόμιο του Hagfors.
Στην Τουρκία, το αρχηγείο θα μεταφερθεί από την Antalya στο Kemer, ενώ ο υπόλοιπος αγώνας θα ακολουθήσει τους «δρόμους» του 2002.
Στην Νέα Ζηλανδία, τα δύο σκέλη του αγώνα θα διεξαχθούν στον Βορρά ενώ δεν θα υπάρχουν ειδικές διαδρομές στην περιοχή του Raglan.
Στην Αργεντινή, ο αγώνας δεν πηγαίνει προς το Mina Clavero, ενώ όλλα τα Service Park θα είναι στο La Cumbre.
Στο Ράλι Ακρόπολις το αρχηγείο του αγώνα μεταφέρεται στη Λαμία.

Για τους υπόλοιπους αγώνες δεν υπάρχουν πληροφορίες, εκτός ίσως από το Ράλι Μεγάλης Βρετανίας που αλλάζει «χορηγό» και θα ονομάζεται πλέον Wales Ράλι Μ. Βρετανίας.

Νέα χαρακτηριστικά του πρωταθλήματος

Ο Οκτώβριος θα είναι ο πιο δύσκολος μήνας για όλους αφού, σε διάστημα 4 εβδομάδων, θα γίνουν τρεις αγώνες. Στο πρωτάθλημα έχουν αυξηθεί οι «μεσογειακοί» αγώνες ενώ για πρώτη φορά δεν υπάρχει αγώνας στην Αφρική. Το Πρωτάθλημα 2003 θα τελειώσει μια βδομάδα νωρίτερα από ό,τι το φετινό. Στο μεταξύ, ο νυν πρόεδρος της επιτροπής ράλι της FIA, Shekhar Mehta, πρόκειται να αναλάβει πρόεδρος και της επιτροπής που Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, αντικαθιστώντας τον Kari Sohlberg.

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι Νέων

Στο πρωτάθλημα αυτό, το 2003, θα υπάρχουν επτά, αντί για 6, αγώνες στους οποίους θα είναι υποχρεωμένοι να συμμετάσχουν όλοι οι οδηγοί του θεσμού.

Νέο ελάχιστο βάρος μεγαλύτερο από το περσινό για τα αυτοκίνητα του θεσμού, που θα πρέπει να είναι, μαζί με μία ρεζέρβα, τουλάχιστον 1000 κιλά. Πάντως, η σημαντικότερη αλλαγή στο Πρωτάθλημα Νέων είναι η θέσπιση ορίου ηλικίας για τους οδηγούς, που πρέπει να έχουν γεννηθεί μετά την 1η Ιανουαρίου του 1974.

Στο πρωτάθλημα έχουν δηλώσει συμμετοχή 28 οδηγοί. Από αυτούς, κανείς δεν αναμένεται να χρησιμοποιήσει Opel ή MG. Πρώτη επίσημη εμφάνιση στο πρωτάθλημα αυτό για την Renault. Όμως, με την δήλωση συμμετοχής των οδηγών δεν δηλώθηκαν και τα αυτοκίνητα με τα οποία αυτοί θα συμμετάσχουν. Η πιο δημοφιλής μάρκα αναμένεται να είναι η Fiat, ενώ η πολυπληθέστερη ομάδα αναμένεται να είναι η «Monster Team Europe» που θα «τρέξει» 4 Suzuki. Η ομάδα μετακόμισε από την Ουγγαρία στο Milton Keynes της Αγγλίας και θα έχει 4 οδηγούς που τρέχουν για πρώτη φορά με αυτό το αυτοκίνητο. Δώδεκα οδηγοί της φετινής χρονιάς δεν μπορούν να συμμετέχουν το 2003 λόγω του νέου ορίου ηλικίας.

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι Αυτοκινήτων Παραγωγής

Επτά, αντί για οκτώ, θα είναι οι γύροι αυτού του πρωταθλήματος. Οι οδηγοί πρέπει να επιλέξουν τους 6 από αυτούς για να βαθμολογηθούν. Για πρώτη φορά εφαρμόζεται περιορισμός στον αριθμό των μηχανικών, το πολύ 6, αλλά και στον μέγιστο αριθμό ελαστικών που μπορεί να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.

Είκοσι εννέα από τους 30 οδηγούς που δήλωσαν συμμετοχή θα πάρουν τελικά μέρος στο πρωτάθλημα. Οκτώ από τους 10 κορυφαίους οδηγούς της φετινής χρονιάς θα συνεχίσουν και το 2003 να αγωνίζονται στην κατηγορία αυτή, συμπεριλαμβανομένου και του πρωταθλητή Karamjit Singh! Αρκετοί οδηγοί αναμένεται να αλλάξουν αυτοκίνητο και να τρέξουν με Subaru, αντί για Mitsubishi, συμπεριλαμβανομένων και των Martin Rowe και Stig Blomqvist που θα έχουν την υποστήριξη της ομάδας του David Sutton.

Αλλαγές για το απώτερο μέλλον

Αναμένεται η απόφαση η οποία θα απαγορεύει, μετά την 1/1/2004, την χρήση των World Rally Cars σε άλλους αγώνες ράλι εκτός από αυτούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Αν ισχύσει αυτή η απαγόρευση το 2003, θα είναι η τελευταία χρονιά που τα αυτοκίνητα αυτά θα συμμετέχουν στα περιφερειακά πρωταθλήματα της FIA.

Λόγω αυτής της απαγόρευσης, οι ομάδες θα μπορούν πλέον να αποκτήσουν δελτίο αναγνώρισης για κάποιο World Rally Cars κατασκευάζοντας μόνο 10, αντί 20 που ίσχυε μέχρι τώρα, σετ εξαρτημάτων που διαφοροποιούνται σε σχέση με το αρχικό μοντέλο.

Ένα νέο περιφερειακό πρωτάθλημα της FIA, αυτό της Βορείου Αμερικής, θα προστεθεί στα τέσσερα ήδη υπάρχοντα, από το 2004. Επτά αγώνες, 3 στις ΗΠΑ, 2 στον Καναδά και 2 στο Μεξικό, έχουν προταθεί για αυτό το πρωτάθλημα, που όμως θα χρειαστεί πρώτα να περάσουν από τον «φακό» των παρατηρητών της FIA.

Μια ακόμα πρόταση που θα έχει εφαρμογή από το 2004 αναμένει την τελική της έγκριση. Πρόκειται για τον περιορισμό των αυτοκινήτων ενός συγκεκριμένου μοντέλου που πρέπει να παραχθούν ώστε να μπορέσει αυτό να αποκτήσει δελτίο αναγνώρισης στις ομάδες Α και Ν, που από 2500 μονάδες περιορίζεται στις 1000.

Αδιευκρίνιστα παραμένουν τα σχέδια των ιθυνόντων σχετικά με τα Regional Rally Car, τα αυτοκίνητα που θα αντικαταστήσουν από το 2004 τα World Rally Car στα περιφερειακά πρωταθλήματα, τόσο σχετικά με τις προδιαγραφές τους όσο και με την χρησιμοποίησή τους και σε αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Παρ' όλα αυτά, τα «δεύτερου επιπέδου» ("Second Level") World Rally Car, δηλαδή τα WRCars με μειωμένες επιδόσεις, θα επιτρέπονται από τις αρχές του 2004.

Πάντως, σημαντικότατες αλλαγές προβλέπεται να ισχύσουν από το 2005. Οι αλλαγές αυτές θα είναι οι μεγαλύτερες που έχουν γίνει μέχρι τώρα σε επίπεδο τεχνικών κανονισμών από 1982 και πολύ πιο βασικές ακόμα και από την εισαγωγή των World Rally Cars το 1997 και, αν ισχύσουν, θα σημάνουν και το τέλος της «παραδοσιακής» ομάδας Α. Οι τεχνικές αλλαγές που προτείνονται για το 2005 αφορούν τις κατηγορίες των αγωνιστικών αυτοκινήτων που γίνονται πλέον έξι. Τρεις από αυτές θα είναι πλήρως επαγγελματικές και θα έχουν κατά σειρά φθίνουσες τροποποιήσεις και κόστος. Η πρώτη κατηγορία θα είναι τα World Rally Cars, ενώ η δεύτερη θα είναι κάποια αντίστοιχη με την σημερινή Ν/4, ενώ τέλος θα υπάρχει και η κατηγορία των Super 1600. Οι επόμενες 3 κατηγορίες θα είναι κατηγορίες τύπου Ν, χαμηλού όμως κόστους και θα χωρίζονται σε μία ομάδα για δίλιτρα δικίνητα, μία για 1600άρια και, τέλος, μία για αυτοκίνητα των 1400 κυβικών εκατοστών.

Πηγή : rally.gr


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1011s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on