PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

υπαρχουν τουρμπατοι 1400αριδες στο κλαμπ????
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
smpokos (γιωργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 24 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: SALONIKA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Δεκ 2005, 19:17:02    Θέμα δημοσίευσης: υπαρχουν τουρμπατοι 1400αριδες στο κλαμπ???? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια εχουμε κανεναν τουρπισμενο 1400αρι στο κλαμπ?


MPAMPA MIN TREXEIS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Δεκ 2005, 19:27:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπήρχε ο Άρης (206 1,4 8ν Τ) αλλά το μοτερ πλέον αλλάχθηκε με 2,0lt 16v από 206 (GTi/GT)

Μη με ρωτήσεις αν ταιριάζει το μοτερ αυτό στο C3...
Δεν έχω ιδέα και δεν νομίζω... Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
smpokos (γιωργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 24 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: SALONIKA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Δεκ 2005, 19:33:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ολα ταιριαζουν μετα απο σχετικο ψαξιμο μεχρι και διλιτρος απο 206 RC μπαινει. αλλα θελω να αποφυγω την διαδικασια δηλωσης καινουριου μοτερ οποτε προσανατολιζομαι στο σαλιγκαρο!


MPAMPA MIN TREXEIS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Δεκ 2005, 19:47:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

smpokos έγραψε:
ολα ταιριαζουν μετα απο σχετικο ψαξιμο μεχρι και διλιτρος απο 206 RC μπαινει. αλλα θελω να αποφυγω την διαδικασια δηλωσης καινουριου μοτερ οποτε προσανατολιζομαι στο σαλιγκαρο!


εεεετσι μ αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι ! οτι απορια εχεις μπορεις να μου πεις εμενα μεσω πμ.




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
silver turbo 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Pug 206 1.4(8V)Quicksilver

Ένταξη: 06 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Χανια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούν 2006, 18:12:51    Θέμα δημοσίευσης: Re: υπαρχουν τουρμπατοι 1400αριδες στο κλαμπ???? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

smpokos έγραψε:
παιδια εχουμε κανεναν τουρπισμενο 1400αρι στο κλαμπ?


Καλως σας βρηκα!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούν 2006, 19:44:40    Θέμα δημοσίευσης: Re: υπαρχουν τουρμπατοι 1400αριδες στο κλαμπ???? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

silver turbo έγραψε:
smpokos έγραψε:
παιδια εχουμε κανεναν τουρπισμενο 1400αρι στο κλαμπ?


Καλως σας βρηκα!!!!


γεια σου καλως ορισες!
το θεμα turbo σε 1400 απασχολησε πολλους και πολυ τις πρωτες μερες ζωης του club.
Που tourbισες το δικο σου;
ποσο σου πηγε;
ειναι αξιοπιστο;
αντιμετωπισες προβληματα;
τι αλλο εκανες πανω στο αμαξι;
και φυσικα : το αποτελεσμα! πως παει (αλογα/ροπη) Question Question Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
silver turbo 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Pug 206 1.4(8V)Quicksilver

Ένταξη: 06 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Χανια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 08:29:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχην σ'ευχαριστω για το ενδιαφερον.
Ειμαι κατοχος ενος 206 1,4 8V με 35,000 χλμ.Την μετατροπη την εχω κανει εδω και 5 μηνες και δεν εχει παρουσιαστει τιποτα το ανησυχητικο.Η μετατροπη εγινε σε εναν μηχανικο που θεωρειται κορυφη σε αυτο που κανει στην πολη μου.Και αυτο το λεω οχι επειδη πηγα το δικο μου αμαξι εκει αλλα και λογω φημης απο πολλα παιδια στην πολη μου που εχουν βελτιωσει τα αμαξια τους κ λογω αποτελεσματος.Ποια πολη ειναι αυτη δεν λεω για ευννοητους λογους.Η βελτιωση κοστισε περιπου 3 χιλιαρικα.Με τουρμπινα,5ο μπεκ φιλτροχοανη,intercooler κτλ.Δουλευει εως 0,5 bar και απο τα 75 πηγαμε στα περιπου στα 140 αλογα.Ροπη δεν συγκρατησα οταν καναμε την δυναμομετρηση.
Μετα ειναι τα ελατηρια H&R(κοκκινα) και ζαντες ΜΟΜΟ WRS(αλουμινιο) 215/45/16.Θα ηθελα να βαλω αμορτησερ Bilstein ή KAYABA.Αν θα γινει αυτο θα δειξει.
Αυτα απο μενα.Περιμενω αποψεις/εμπειρειες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 08:41:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκεντροφορος μαμα?
συμπιεση ?
φλαντζα?
τι τουρμπινα?



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 10:14:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

silver turbo έγραψε:
Καταρχην σ'ευχαριστω για το ενδιαφερον.
Ειμαι κατοχος ενος 206 1,4 8V με 35,000 χλμ.Την μετατροπη την εχω κανει εδω και 5 μηνες και δεν εχει παρουσιαστει τιποτα το ανησυχητικο.Η μετατροπη εγινε σε εναν μηχανικο που θεωρειται κορυφη σε αυτο που κανει στην πολη μου.Και αυτο το λεω οχι επειδη πηγα το δικο μου αμαξι εκει αλλα και λογω φημης απο πολλα παιδια στην πολη μου που εχουν βελτιωσει τα αμαξια τους κ λογω αποτελεσματος.Ποια πολη ειναι αυτη δεν λεω για ευννοητους λογους.Η βελτιωση κοστισε περιπου 3 χιλιαρικα.Με τουρμπινα,5ο μπεκ φιλτροχοανη,intercooler κτλ.Δουλευει εως 0,5 bar και απο τα 75 πηγαμε στα περιπου στα 140 αλογα.Ροπη δεν συγκρατησα οταν καναμε την δυναμομετρηση.
Μετα ειναι τα ελατηρια H&R(κοκκινα) και ζαντες ΜΟΜΟ WRS(αλουμινιο) 215/45/16.Θα ηθελα να βαλω αμορτησερ Bilstein ή KAYABA.Αν θα γινει αυτο θα δειξει.
Αυτα απο μενα.Περιμενω αποψεις/εμπειρειες.


εαν εχεις 140 αλογα (εστω και στα χαρτια) πολυ καλη δουλεια εγινε απο οτι φαινεται.
τωρα το να πεις την πολη δεν νομιζω να ειναι επιληψιμο , ουτως η αλλως αν δεν αναφερεις το ονομα δεν θα σε κατηγορησει κανεις για διαφημιση.
το αν αυτος ειναι κρυφη στο ειδος του στην πολη σου ειναι υποκειμενικο και φυσικα δεν φωτογραφιζει κανενα (τυπικα τουλαχιστον)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
silver turbo 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Pug 206 1.4(8V)Quicksilver

Ένταξη: 06 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Χανια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 11:03:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον η βελτιωση εγινε στα Χανια.
Οσο αφορα τον φιλο που ρωτησε περι συμπιεσης,εκκεντροφορους κτλ ξεχασα να αναφερω οτι ειμαι προς την λυση του light turbo.Δεν ειμαι και υπερ του τυπου να ανοιξουμε καπακια,να βαλουμε σφηρυλατα πιστονια,να αλλαξουμε εκκεντροφορους και τα σχετικα γιατι εκτος οτι θα μου στοιχισει ο κουκος αηδονι,με τοσες αλλαγες και πολυπλοκοτητα και γινεις κολλητος με τον μηχανικο,μπαινεις και σε ενα τριπακι βαλε το ενα ,αλλαξε το αλλο που ειναι φαυλος κυκλος.
Προσωπικα ειμαι της αποψης της βελτιωσης λιγα και καλα.Αν ειναι να δωσω 5-6 χιλιαρικα,να εχω καμια 200 αλογα και σε καθε ανοιγμα να ξερω οτι θα την βγαλω δεν θα την βγαλω αστο καλυτερα.Για την καυλα μου το βελτιωσα οχι για να σκοτωθω.
Ξεχασα να αναφερω οτι εχει μπει χειροποιητη πολλαπλη,τουρμπινα ειναι Τ2 της garrett,και εξατμιση ελευθερας Remus,σκαστρα κλειστου τυπου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 11:11:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

silver turbo έγραψε:
...και εξατμιση ελευθερας Remus...


i'm impressed... Cool Thumb right

Επίσης να πω ότι το να βάλεις σφυρήλατα πιστόνια δεν τοκάνεις μόνο για να πάς στα 200 άλογα αλλά κηρίως γιατί τα μαμά δεν είναι τα πλέον κατάλληλα για "turbo-συνθήκες" λειτουργίας.
Καλό είναι να αλλάζονται προληπτικά.
Το πρόβλημα είναι στο δέσιμο του μοτέρ μετά την αλλαγή πιστονιών / ελατηρίως κλπ κλπ γιατί μπορεί να πας για προλυπτικούς λόγους και να βγεις με πρόβλημα αν ο μηχανικός δεν είναι άριστος στην δουλειά του.
Για τον λόγο αυτό και πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων δεν ξεκινούν μια τέτοια διαδικασία... (όπως και εσύ που καταλαβαίνω το σκεπτικό σου και ίσως καλά κάνεις)

Οι εκκεντροφόροι τώρα σε μια αλλαγή από ατμόσφαιρα σε τουρμπο δίνουν πολλά μιας η πλήρωση του χώρου καυσης γίνεται με τελείως διαφορετικό τρόπο πλέον.

Οι μαμά εκκεντροφόροι με τα ατμοσφαιρκά χαρακτηριστικά δεν βοηθούν το μοτερ να αποδόσει "τα μέγιστα" ισχύος και κηρίως ροπής(σε σχέση με τα περιφερειακά που έχουν χρησιμοποιηθεί).

Με τον σωστό/κατάλληλο/ταιριαστό κλπ κλπ εκκεντροφόρο μπρείς να δεις τα ίδια άλογα με χαμηλότερη πίεση ή πχ τα ίδια άλογα με καλήτερη ροπή κλπ κλπ.

Επίσης σημασία σε κάθε περίπτωση έχουν οι ολόκληρες οι καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης και όχι μόνο οι μέγιστες τιμές τους.

Αν έχεις/βρεις τα διαγράμματα από την δυναμομέτρηση θα ήταν ενδιαφέρον να τα δούμε. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τετ 07 Ιούν 2006, 11:33:23, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
silver turbo 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Pug 206 1.4(8V)Quicksilver

Ένταξη: 06 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Χανια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 11:19:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδη??
Και μια και το εφερε η κουβεντα πως μπορω να εχω προσβαση στο θεμα της βελτιωσης??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 11:37:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

silver turbo έγραψε:
Δηλαδη??
Και μια και το εφερε η κουβεντα πως μπορω να εχω προσβαση στο θεμα της βελτιωσης??


= πολύ καλή επιλογή με αντοχή στο χρόνο κλπ κλπ και απόδοση (αρκεί να έχετε διαλέξει το κατάλληλο μοντέλο)

Για να γίνεις επίσημο μέλος διάβασε εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4517

Ξεφευγουμε οφφ-τόπικ αλλά για "λίγο" μπορούμε να το αφήσουμε "ελεύθερο" για κάποιες γενικές συμβουλές/προτάσεις/ιδέες κλπ κλπ

Εκ της MOD Team
MEMsound



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τετ 07 Ιούν 2006, 11:52:25, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 11:39:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι καταναλλωση εχεις?
αφηνει μαυριλες απο πισω οταν ανοιγεις?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
silver turbo 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Pug 206 1.4(8V)Quicksilver

Ένταξη: 06 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Χανια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 11:52:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μανθο για τα διαγραμματα μπορω να τα βρω γιατι τα εχει αποθηκευσει ο υπολογιστης της δυναμομετρησης.Αν ειναι θα τα ζητησω να σας τα δειξω.
Η καταναλωση οπως ειναι λογικο ανεβηκε.Απο τοτε που το εφτιαξα χρησιμοποιω Shell V-Power για να μην εχω πυρακια.Εχω βαλει φιλτροχοανη BMC και ειμαι ικινοποιημενος.Τωρα ποσο ανεβηκε δεν εκατσα και να το μετρησω αλλα δεν θα ειναι 4-5 λιτρα.Μπορει και παραπανω,δεν ξερω,αναλογως ποσο συχνα ανοιγει η τουρμπινα.Μαυριλες και τετοια δεν εχω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
silver turbo 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Pug 206 1.4(8V)Quicksilver

Ένταξη: 06 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Χανια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 20:08:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ ησυχια αυτο το topic Exclamation Exclamation Exclamation Κανεις να μας πει για το δικο του Peugeot δεν υπαρχει Question Question Question
Κριμα παντως.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TiMoRiS (Argiris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Mini Cooper S R56

Ένταξη: 06 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 420
Τόπος: Πειραιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 20:49:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι λίγο κρίμα να tourbισείς ένα τέτοιο αμάξι...


www.asfaleia365.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
silver turbo 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Pug 206 1.4(8V)Quicksilver

Ένταξη: 06 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Χανια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 22:11:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TiMoRiS έγραψε:
Είναι λίγο κρίμα να tourbισείς ένα τέτοιο αμάξι...


Αν εννοεις για το 8V μοτερ οπως το παρει κανεις.Απο την στιγμη ομως που το αμαξι ειναι δυνατο και εγινε καλη δουλεια,δεν με νοιαζει.
Εσυ εισαι 'μαμα'?Δεν φαινεται για τετοιο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 22:14:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

silver turbo έγραψε:
TiMoRiS έγραψε:
Είναι λίγο κρίμα να tourbισείς ένα τέτοιο αμάξι...


Αν εννοεις για το 8V μοτερ οπως το παρει κανεις.Απο την στιγμη ομως που το αμαξι ειναι δυνατο και εγινε καλη δουλεια,δεν με νοιαζει.
Εσυ εισαι 'μαμα'?Δεν φαινεται για τετοιο?



+1




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
silver turbo 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Pug 206 1.4(8V)Quicksilver

Ένταξη: 06 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Χανια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 22:23:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε Γιαννη μου το εξηγεις γραπτως?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,136s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on