Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
thanasakis Μόλις έγραψα

 206cc
Ένταξη: 16 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιούν 2006, 23:04:21 Θέμα δημοσίευσης: Βλάβη μετά την 'εμβάπτιση' σε λακούβα με νερό |
|
|
Καλησπέρα σε όλους. Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές post, δίνω αρκετές λεπτομέρειες ώστε να ωφεληθεί και κάποιος άλλος που μπορεί να αντιμετωπίσει παρόμοια βλάβη.
Αγόρασα το 206cc μου τον Ιούλιο του 2003, και δεν μπορώ να πω ότι του έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα (έχει κάτι λιγότερο από 20000).
Πριν περίπου 20 μέρες, σε μια ξαφνική νεροποντή, στο δρόμο της επιστροφής που κάνω κάθε μέρα, μπήκα σε μια αρκετά γεμάτη λακούβα με νερό. Στη μέση της λακούβας ο μοχλός ταχυτήτων άρχισε να πάλλεται σαν τρελός και πέταξε έξω την ταχύτητα (είχα δευτέρα). Μιας και είχα ταχύτητα λόγω αδράνειας, επιχείρησα να ξαναβάλω δευτέρα, ωστόσο αφήνοντας το συμπλέκτη, έκανε πάλι το ίδιο, άρχισε να πάλλεται σαν τρελό και την ξαναπέταξε.
Βγαίνοντας από τη λακούβα, το αμάξι επανήλθε στη φυσιολογική του λειτουργία, ωστόσο με μια εμφανή διαφορά: δεν κούμπωναν πλέον εύκολα (ή καθόλου) οι ταχύτητες.
Η Lion είδε το αμάξι μου και αποφάνθηκε ότι έχει πρόβλημα το οποίο μπορεί να ελεγχθεί μόνο αν κατέβει το σασμάν. Θεώρησε ότι μπορώ να συνεχίσω να το οδηγώ, μέχρι να μπορέσουν να το βάλουν μέσα στο συνεργείο, μια αναμονή 10 ημερών από τότε.
Στο διάστημα που ακολούθησε, το οδηγούσα με προσοχή. Όταν ξεκινούσα το αμάξι, όσο ήταν ακόμα κρύο, οι ταχύτητες έμπαιναν χωρίς πρόβλημα, 1-2 χιλιόμετρα μετά όμως, το να καταφέρω να βάλω 3η ή να κατέβω σε 2α ήταν θέμα λόττο
Το αμάξι μπήκε στο συνεργείο τη Δευτέρα που μας πέρασε, και το παρέλαβα σήμερα. Η Lion έκανε 60% έκπτωση σε όλα τα παρακάτω, καθώς θεώρησε ότι δεν θα έπρεπε ένα αμάξι να βγάλει τέτοιο πρόβλημα σε τόσα λίγα χιλιόμετρα.
Αλλάχθηκαν: Συμπλέκτης, Οδηγός Πρωτεύοντος, Συγχρονιστής 1ης-2ας, Συγχρονιστής, Ρουλεμάν σασμάν, Γρανάζι όπισθεν, Τσιμούχα διαφορικού Αρ. και Δεξ. Ζήτησα να μου αλλάξουν και βαλβολίνες, έβαλαν την Shell SF 5288 75W/80W.
Σύνολο με τα εργατικά και με την έκπτωση 60% (ο συμπλέκτης είχε έκπτωση 20%), 455 ευρώ.
Υπάρχει κάποιος άλλος που αντιμετώπισε πρόβλημα όταν το αυτοκίνητό του μπήκε σε νερό; Άκουσα ότι και κάποιος με 307 αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα όταν μπήκε σε νερό, αλλά δεν έμαθα περισσότερες λεπτομέρειες.
Πιστεύετε ότι μπορεί η είσοδος στο νερό να προκάλεσε τόσες φθορές στο σύστημα σύμπλεξης; Υπάρχει πιθανότητα οι φθορές να προκλήθηκαν λόγω χρήσης του αυτοκινήτου για το διάστημα των 10 ημερών μέχρι την είσοδο στο συνεργείο και το κατέβασμα του σασμάν;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούν 2006, 11:05:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά όλα τα γρανάζια κτλ. (τι καλά δηλαδή... πολύ κουφό μου φαίνεται),
αλλά ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ???
Δηλαδή, 1 λακκούβα με νερό = 30.000 επιπρόσθετα km χρήσης??
Τι να πω.. 1η φορά ακούω τέτοιο πράγμα. . .
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thanasakis Μόλις έγραψα

 206cc
Ένταξη: 16 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούν 2006, 11:14:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WilDuck έγραψε: | Καλά όλα τα γρανάζια κτλ. (τι καλά δηλαδή... πολύ κουφό μου φαίνεται),
αλλά ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ???
|
Ναι, εδώ χωρά μια διευκρίνιση: ο συμπλέκτης δεν είχε πρόβλημα (μου είπαν ότι είχε μικροφθορές, φαντάζομαι από την χρήση του στα 20000 χμ που έχει το αμάξι) αλλά, επειδή άλλαζαν τα γρανάζια, ο τεχνικός της Lion είπε ότι θα 'έδενε' καλύτερα αν άλλαζαν και τον συμπλέκτη. Είχα την επιλογή να μην τον αλλάξω, αλλά αποφάσισα να ακούσω τη συμβουλή του τεχνικού.
Σημείωση: ο καινούργιος συμπλέκτης δεν 'αρπάζει' τόσο αμέσως όσο ο παλιός... υπάρχει διαφορά. Δεν ξέρω αν είναι θέμα ρύθμισης, που μάλλον είναι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimdil (δημητρης) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 (16v) colourline
Ένταξη: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: ν ηρακλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούν 2006, 15:18:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι αλλο θα ακουσουμε ρε παιδια τι να σου πω φιλε μου ειδεικος δεν ειμαι αλλα οδηγω εικοσι χρονια και δεν εχω ακουσει παρομοια περιπτωση ποτε και σε κανενα αυτοκινητο τι να πω καλα ξεμπερδεματα 
αχ θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούν 2006, 13:43:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο θα πει ξενερωμα.Ειναι μυστιριο το προβλημα σου παντως.Εγω ενα θα πω η πολιτεια φροντιζει να γα***ει τις περιουσιες μας.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 01:27:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η μόνη λογική εξήγηση είναι η εξής:
Από κάπου πήρε νερό το σασμάν. Ίσως από τις τσιμούχες των ημιαξονίων, ίσως από το επάνω μέρος του σασμάν που έχει μία βαλβίδα ανακούφισης ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Το μίγμα νερού-βαλβολίνης φυσικά ήταν καταστροφικό για το σασμάν. Αργότερα το νερό μπορεί να εξατμίσθηκε αλλά εν τω μεταξύ η βαλβολίνη οξειδώθηκε σε τέτοιο βαθμό που η προστασία που παρείχε ήταν ελάχιστη. Επειδή το ιξώδες της είχε γίνει υπερβολικά μικρό (λεπτόρευστο) και έστω και έτσι λίπαινε επαρκώς, οι ταχύτητες με κρύο σασμάν άλλαζαν εύκολα, αλλά όσο το σασμάν ζεσταινόταν η βαλβολίνη δεν λίπαινε σωστά, οι άξονες και τα γρανάζια έρχονταν σε μερική επαφή, το σασμάν έσφιγγε και οι ταχύτητες έμπαιναν μόνο με το ζόρι ή έστω δύσκολα. Φυσικά, υπό αυτές τις συνθήκες δεν θα έμενε και τίποτα όρθιο στο σασμάν...
Γνώμη μου είναι ότι κακώς δεν ανέλαβαν αμέσως να σου αλλάξουν βαλβολίνη. Ίσως να είχες γλυτώσει τα πάρα πολλά λεφτά που σου κόστισε η ολική επισκευή του σασμάν.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 09:37:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η πιό πιθανή εξήγηση είναι αυτή που δίνει ο Μίλτος...παρόλα αυτά δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα!!!
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βρείς ένα συνεργείο έμπιστο και να φύγεις μακριά απο τις αντιπροσωπείες και τα "ραντεβού" που δέν σε καλύπτουν σε περίπτωση έκτακτης βλάβης...Δεν κατάλαβα γιατι σου έιπαν να το κοιτάξεις μετά απο 10 μέρες...
Αν σου τελείωσε η εγγύηση...μακριά απο τις αντιπροσωπίες...
Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lewnidios (Λεωνιδας) Μόλις έγραψα

 peugeot 106 1.4 (8v)quicksilver (2003)
Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 19:32:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια....... εμενα γιατι μου φαινεται οτι εκτος οτι φταιγανε για την περεταιρο ζημια του σασμαν,οτι του πιασαν και τον πισινο;;;; 455 ευρω μου φαινονται παρα πολλα για την επισκευη αυτη.μηπως δεν τα λεω καλα;;και ειχε και εκπωση 60% στα περισσοτερα και 20%στο συμλεκτη.δηλαδη κανονικα θα εδινε 700 ευρω;;;;;;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kas (iakobos) Μόλις έγραψα

 peugeot 307 1.6 (16v)xr (2001)
Ένταξη: 23 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 44 Τόπος: ΗΠΕΙΡΟΣ(ΠΡΕΒΕΖΑ)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Ιούν 2006, 16:24:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ασχετο αυτο που θα πω σε σχεση με σασμαν αλλα εγω μια φορα που ειχε βρεξει ειχε πλημηρισει ενας δρομος με αρκετο νερο,ετρεχα κ ηταν νυχτα κ δεν εβλεπα κ καλα γιατι εβρεχε το αμαξι μπηκε μεσα με πολυ ταχυτητα κ πηρε νερο απο την εισαγωγη(πριν βαλω βαρελακι)κ εσβησε επι τοπου..τα εχασα κανονικα,κατεβαινω μεσα στα νερα το σπροχνω εξω κ με χιλια ζορια πηρε μπρος αλλα δεν δουλευε σωστα..αμεσως παω σπιτι μου κ ανοιγω το φιλτροκουτι να βγαλω τα νερα κ να στεγνωσω το φιλτρο..την επομενη μερα πηγα αλαξα κ λαδια προλειπτικα..ρε παιδια πωσ το εξειγητε οτι δεν βγηκε off??κανονικα δεν επρεπε να κολλησει???αφου πηρε νερο μεσα στην εισαγωγη..κ δεν μου εχει βγαλει κανενα προβλημα ωσ τωρα..ημουν τυχερος η μου φενεται????τωρα το θυμηθηκα οταν ακουσα για <βαπτιση>
pug 307 modified by carcept |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kas (iakobos) Μόλις έγραψα

 peugeot 307 1.6 (16v)xr (2001)
Ένταξη: 23 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 44 Τόπος: ΗΠΕΙΡΟΣ(ΠΡΕΒΕΖΑ)
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Ιούν 2006, 18:18:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
oντως ημουν τυχερος..δυστηχος δεν πηγαινει καλυτερα μετα το συμβαν,οπως πηγαινε κ πριν 
pug 307 modified by carcept |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|