Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
dor (dora) Νέος χρήστης

 206 xs 1.4 90hp
Ένταξη: 04 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 58 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Δεκ 2004, 23:30:11 Θέμα δημοσίευσης: Γιατί μαγκώνουν οι ταχύτητες? |
|
|
Καλησπέρα παιδία.Μπορείτε να μου πείτε γιατί οι ταχύτητες μου μαγκώνουν??Κυρίως η δευτέρα και η τρίτη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Δεκ 2004, 23:36:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μερικές φορές μαγκώνει και εμένα.
Όταν είναι κρύες οι βαλβολίνες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dor (dora) Νέος χρήστης

 206 xs 1.4 90hp
Ένταξη: 04 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 58 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Δεκ 2004, 23:39:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα δεν κάνει και τίποτε άλλο συνεχώς μαγκώνει είτε είναι ζεστό η κρύο.Άσε που άμα πάω να κατέβασω απο δευτέρα σε πρώτη αρνείται
DIMCHRI έγραψε: | Μερικές φορές μαγκώνει και εμένα.
Όταν είναι κρύες οι βαλβολίνες. |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Δεκ 2004, 23:52:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δευτέρα σε πρώτη αρνούνται τα περισσότερα του - του.
μόνο αν πηγαίνεις με πολύ λίγα χιλιόμετρα θα μπει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Δεκ 2004, 01:46:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάλι για να βάλω 1η βάζω πρώτα 3η μετά 2α και μετά 1η ( όταν ειναι κρύο )
Οταν πάλι ζεστένεται για να βάλω δευτέρα απο 3η δεν έχω πρόβλημα , αλλά απο 1η χρειάζεται τον χρόνο της και την θέση της ... το αυτοκίνητο πλέον έχει προσοπικότητα !!!
Δεν ξέρω τι να κάνω , πάντως το πονάω !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Δεκ 2004, 12:36:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο το θεμα εχει συζητηθει αρκετες φορες...Δεν ειναι καποιο προβλημα που εχει το pug σας!!! Απλα ετσι δουλευουν τα σαζμαν του group PSA (εχετε δει πουθενα θετικα σχολια περι αυτου???) !!! Συνηθεια χρειαζεται... Με μια καλυτερη βαλβολινη βελτιωνεται καπως η κατασταση, αλλα οπως λεει και η παροιμια "τον αραπη κιαν τον πλενεις..."!!! Το "προβλημα" ειναι πιο εντονο στα 206!!!
Θα διαφωνισω μενα σχολιο παραπανω, οτι το κατεβασμα σε πρωτη σχεση ειναι δυσκολο σε ολα τα αυτοκινητα!!! Συγκεκριμενα στα σασμαν της ΒΜW αυτο ειναι κατι που γινεται αβιαστα (ακομα και 3η να εχεις...), οπως επισης και στο σασμαν του Focus!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Δεκ 2004, 12:49:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Αυτο το θεμα εχει συζητηθει αρκετες φορες...Δεν ειναι καποιο προβλημα που εχει το pug σας!!! Απλα ετσι δουλευουν τα σαζμαν του group PSA (εχετε δει πουθενα θετικα σχολια περι αυτου???) !!! Συνηθεια χρειαζεται... Με μια καλυτερη βαλβολινη βελτιωνεται καπως η κατασταση, αλλα οπως λεει και η παροιμια "τον αραπη κιαν τον πλενεις..."!!! Το "προβλημα" ειναι πιο εντονο στα 206!!!
Θα διαφωνισω μενα σχολιο παραπανω, οτι το κατεβασμα σε πρωτη σχεση ειναι δυσκολο σε ολα τα αυτοκινητα!!! Συγκεκριμενα στα σασμαν της ΒΜW αυτο ειναι κατι που γινεται αβιαστα (ακομα και 3η να εχεις...), οπως επισης και στο σασμαν του Focus!!! |
σοβαρές αυτοκινητοβιομηχανίες. και της είχα σε υπόληψη.
ποιά η χρησιμότητα του να κατεβάσεις από τρίτη σε πρώτη ??? εκτός από το να γαμ .. σεις το σαμαν ???
Πάντως η bmw και όλες οι σοβαρές μάρκες, ειδικά στα καινουργια αυτοματά τους δεν αφήνουν από τρίτη να βάλεις πρώτη.
Η πεζώ που είναι πολύ μπροστά και μπορεί και το κάνει και στα συμβατικά της κιβώτια.
Και σίγουρα αυτό δεν είναι κακό.
δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κατεβάσεις σε 1η σε καμία περίπτωση.
ειδικά που πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν ads |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Δεκ 2004, 13:11:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: |
σοβαρές αυτοκινητοβιομηχανίες. και της είχα σε υπόληψη.
ποιά η χρησιμότητα του να κατεβάσεις από τρίτη σε πρώτη ??? εκτός από το να γαμ .. σεις το σαμαν ???
Πάντως η bmw και όλες οι σοβαρές μάρκες, ειδικά στα καινουργια αυτοματά τους δεν αφήνουν από τρίτη να βάλεις πρώτη.
Η πεζώ που είναι πολύ μπροστά και μπορεί και το κάνει και στα συμβατικά της κιβώτια.
Και σίγουρα αυτό δεν είναι κακό.
δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κατεβάσεις σε 1η σε καμία περίπτωση.
ειδικά που πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν ads |
Ενταξει, το να κατεβασεις απο 3η σε 1η δεν ειναι λογικο, απλα λεω οτι γινεται!!! Οσο για τη χρησιμοτητα του κατεβασματος σε 1η, γενικα δεν ειναι κατι που συνηθιζεται, αλλα σε κατι φουρκετες ειναι απαραιτητο!!! Και οταν πηγαινεις κοματια δεν ειναι οτι καλυτερο να παλευεις με το σασμαν!!! Οσο για τη ζημια, αν το κατεβασμα το κανεις σωστα δεν γ... τιποτα!!!
Τα αυτοματα σασμαν ειναι αλλη ιστορια επειδη παιρνουν πρωτοβουλιες κλπ κλπ και γιαυτο δεν προτιμουνται απο τους ενδουσιωδεις οδηγους!!! Αν δεις ομως στα κορυφαια σειριακα (SMG, DSG και Σια), τετοιου ειδους κατεβασματα επιτρεπονται...Αλλα θα σου πω και το εξης, η BMW του πατηρ μου εχει σειριακο σασμαν 6 σχεσεων και οταν κανεις kick-down μπορει να κατεβασει μεχρι και 3 σχεσεις, απο 6η σε 3η για παραδειγμα!!!
Η πεζο τωρα, απο τη στιγμη που διαφημιζει την οδικη συμπεριφορα των αυτοκινητων της, θα επρεπε να εχει καλυτερα σασμαν!!! Ισως ειναι το μονο που υστερει καπως και χρειαζεται αμεση βελτιωση!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Δεκ 2004, 13:28:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: |
Ενταξει, το να κατεβασεις απο 3η σε 1η δεν ειναι λογικο, απλα λεω οτι γινεται!!! Οσο για τη χρησιμοτητα του κατεβασματος σε 1η, γενικα δεν ειναι κατι που συνηθιζεται, αλλα σε κατι φουρκετες ειναι απαραιτητο!!! Και οταν πηγαινεις κοματια δεν ειναι οτι καλυτερο να παλευεις με το σασμαν!!! Οσο για τη ζημια, αν το κατεβασμα το κανεις σωστα δεν γ... τιποτα!!!
Τα αυτοματα σασμαν ειναι αλλη ιστορια επειδη παιρνουν πρωτοβουλιες κλπ κλπ και γιαυτο δεν προτιμουνται απο τους ενδουσιωδεις οδηγους!!! Αν δεις ομως στα κορυφαια σειριακα (SMG, DSG και Σια), τετοιου ειδους κατεβασματα επιτρεπονται...Αλλα θα σου πω και το εξης, η BMW του πατηρ μου εχει σειριακο σασμαν 6 σχεσεων και οταν κανεις kick-down μπορει να κατεβασει μεχρι και 3 σχεσεις, απο 6η σε 3η για παραδειγμα!!!
Η πεζο τωρα, απο τη στιγμη που διαφημιζει την οδικη συμπεριφορα των αυτοκινητων της, θα επρεπε να εχει καλυτερα σασμαν!!! Ισως ειναι το μονο που υστερει καπως και χρειαζεται αμεση βελτιωση!!!  |
συμφωνό με αυτό που λες για την bmw του πατέρα σου, αλλά θα ήθελα να μου πεις στην φουρκέτα που λες, αν θα κτέβαζε από 3 σε 1 κάνοντας kick down.
Αυτό είναι και το ζητούμενο.
kai sta smg, dsg, steptronic, κ.τλ. δεν κάνει κατέβασμα που να υπάρχει πιθανότητα να κάνει ζημιά στο αμάξι. ότι και να κάνει ο οδηγός.
Και κανείς δεν είπε ότι δεν μπαίνει και η 1η στα πεζώ.
διαβασε λίγο παραπάνω.
μπαίνει αλλά μπαίνει λίγο δύσκολα.
αφου συμφωνούμε λοιπόν τι το συζητάμε ??
Δώρα παιδι μου δεν χρειάζεται να κατεβάζεις πρώτη.
ή αν ντε και καλά θέλεις να βάζεις πρώτη να το κάνεις πολύ προσεκτικά και σε πολύ λίγα χιλιόμετρα αλλιώς σε βλέπω να κολλάς στο παρμπριζ με το κόψιμο που θα κάνει το αμάξι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Δεκ 2004, 13:39:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι, ειπαμε...δεν κατεβαζει σε 1η ενα απλο, ρυθμισμενο για καθημερινη χρηση αυτοματο, ουτε καν στη χειροκινητη-σειριακη λειτουργια!!! Τα καλα σειριακα ομως το κανουν, στα προτυπα των κιβωτιων της F1!!!
Στα πεζο το προβλημα ειναι γενικο...Και ενταξει, να "σκαλωνει" στο κατεβασμα, αλλα πολλες φορες εισαι το φαναρι και μολις πας να βαλεις 1η δεν μπαινει!!! Πρεπει να περασεις το λεβιε πρωτα απο τη 2α και μετα ολα μια χαρα!!! Αυτο δεν ειναι κατι φυσιολογικο ομως...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
klain (giorgos) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)
Ένταξη: 08 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 211 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Δεκ 2004, 17:10:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο αρχικό θέμα... Πάνε στο τόπικ που λέει βαλβολίνες... Κρίνε.. Και βάλε μια απο αυτές να βρείς την υγειά σου... Προσωπικά άλλαξα βαλβολίνη σε ηλίθιο για πολλούς χρόνο (στο 2μηνο) αλλά δεν παλευόταν... Τώρα νιώθω ότι έχω άλλο αμάξι... 
Για δες καιρό που διάλεξε.. ο χάρος να το πάρει...
Farewell 206 Xs (8V) 1,4 (2003)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
harist (ΧΑΡΗΣ) Νέος χρήστης

 206 QuiKSilveR Special Edition
Ένταξη: 22 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 71 Τόπος: Home Of The Brave, Land Of The Free.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Δεκ 2004, 23:59:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα ιδια και σε μενα!!!!!!!!!!!!!!!
το πρωι ιδιως για να μπει πρωτη θελει τρικεφαλο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
οσο απο δευτερα σε πρωτη αυτο πρεπει να κανεις αιτηση για να γινει!!!!!
καμμια λυση κανεις?????
VENI, VIDI, VICI. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Δεκ 2004, 21:10:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προσπάθησε τουλάχιστον να μην τις ζωρίζεις !!
Πως?
Να βάζεις πρώτα 2α και μετά 1η !!!
Αυτό τουλάχιστον κάνω εγώ μέχρη να βρω μια λύση !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Δεκ 2004, 18:45:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για αλλάξτε βαλβολίνες.
θα δείτε μεγάλη διαφορά.
εγω στα 30000 χλμ άλλαξα βαλβολίνες και είδα διαφορά. και φαντάσου ότι έβαλα τις ίδιες που φοράει από την πεζω με 20 ευρώ.
τώρα σκέφτομαι να πάω να βάλω αυτές της elf. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Δεκ 2004, 22:35:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδες η συνιστωμενη κινηση για (μερικη) λυση του "προβληματος" ειναι να αλλαξετε βαλβονινες (δειτε το σχετικο topic)!!! Οριστικη λυση ομως δεν υπαρχει!!! Ειναι ενα απο τα "κουσουρια" των Γαλλων που απαιτει συνηθεια!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Δεκ 2004, 00:10:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχει και η Xtreme λύση...
Το μεγαλύτερο πρόβλημα στο να κατεβάσεις είναι αυτή των βάσεων στο μοτέρ και σασμάν. Οσο σκληραίνουν οι βάσεις τόσο πιο εύκολα μπαίνουν οι ταχύτητες. Στα αυτοκίνητα με μεταλικές βάσεις μπορείς να κατεβάσεις από 5η σε 1η με... ότι και αν συνεπάγεται αυτό!
Ομως στην αντίπερα όχθη βρίσκεται η άνεση αφού οι σκληρότερες βάσεις, μεταφέρουν στο εσωτερικό αρκετούς κραδασμούς από τον κινητήρα.
Διαλέξτε και πάρτε 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Δεκ 2004, 16:31:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
...
Ομως στην αντίπερα όχθη βρίσκεται η άνεση αφού οι σκληρότερες βάσεις, μεταφέρουν στο εσωτερικό αρκετούς κραδασμούς από τον κινητήρα.
|
Δεν ξερω αν αυτο ειναι απολυτα σωστο!!! Και θα φερω ενα παραδειγμα... H 316Ci της μανας μου τυχαινει να εχει φαει αρκετη πιεση στα χερια μου!!! Το σασμαν της ειναι τοσο "δεκτικο" που μια φορα, καταλαθος, κουμπωσα απο 5η, 1η (πηγαινα, επιβραδυνοντας, γυρω στα 60km/h) χωρις να σκαλωσει πουθενα ο λεβιες!!! Ευτυχως βεβαια το καταλαβα μολις πηγα να αφησω το συμπλεκτη και δεν τον αφησα τελειως... Οι αλλαγες και τα κατεβασματα ειναι μια πολυ τυπικη διαδικασια με αυτο το σασμαν, οσο βαναυση κιαν ειναι η αλλαγη ολα γινονται αθορυβα και χωρις σκαλωματα!!!
Βαση λοιπον του σχολιου που εκανε ο προεδρος θα επρεπε το αυτοκινητο να εχει καποιους κραδασμους στο εσωτερικο, ειτε απο το μοτερ, ειτε απο το σασμαν ειτε και απο τα δυο μαζι!!! Ελα μου ομως που οι κραδασμοι λαμπουν δια της απουσιας τους κυριολεκτικα!!! Και δεν μιλαω για κανα 6κυλινδρο μοτερ, αλλα για ενα 4κυλινδρο 1600αρι!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Δεκ 2004, 16:52:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο που ειπε ο SIDOBRE ειναι πως στο 206 αν βαλεις σκληροτερες βασεις τοτε το φαινομενο στο κιβωτιο μειωνεται με τις αναλογες συνεπειες στην ανεση. Αυτο ΔΕΝ συνεπαγεται οτι οποιο αμαξι εχει εχει καλο σασμαν εχει και σκληροτερες βασεις αρα και κραδασμους. Πολυ απλα εχει ΚΑΛΟ ΣΑΣΜΑΝ εξαρχης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Δεκ 2004, 16:53:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: |
H 316Ci της μανας μου...... Το σασμαν της ειναι τοσο "δεκτικο" που μια φορα, καταλαθος, κουμπωσα απο 5η, 1η (πηγαινα, επιβραδυνοντας, γυρω στα 60km/h) χωρις να σκαλωσει πουθενα ο λεβιες!!! |
Ξέχασες όμως ότι η 316 είναι πισωκίνητη με το κιβώτιο ΑΚΡΙΒΩΣ απο κάτω από το λεβιέ χωρίς μοχλούς βραχίονες κλπ που έχουν τα μπροστινοκίνητα!
Είναι ΚΑΝΟΝΑΣ ότι τα πισωκίνητα (Ίσως εκτος από τα χειροκίνητα της Mercedes....) έχουν καλύτερους επιλογείς!
Εμένα σκαλώνει όταν είναι κρύες οι βαλβολίνες κυρίως από 1η σε 2α και ανάποδα.
Απλά κάνω πολύ αργές και προσεκτικές αλλαγές μέχρι να ζεσταθούν οι βαλβολίνες.
Όσο αφορά το κατέβασμα 1ης από 2α, η καλύτερη λύση είναι να ανεβάσεις στροφές όταν πατησεις συμπλέκτη για να "συγχρονίσουν" οι στροφές του κινητήρα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου όταν βάλεις 1η. Όπως κάναμε με τα φορτηγά στο στρατό! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
freestyler (nickos) Μέλος

 peugeot 206 1.4 8v 5θ 00'
Ένταξη: 13 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 146 Τόπος: σιφνος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Δεκ 2004, 21:49:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι αληθεια λοιπον οτι εσεις στις πολεις τα γ...τε τα σασμαν πολυ πιο ευκολα με το σταματα ξεκινα στα φαναρια κ στην κινηση... εμενα ο πεζουρας μου εδω στο νησακι δουλευει μια χαρα!!! απλα πρεπει να του φερεσαι κ λιγο γλυκα....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|