Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 15:03:27 Θέμα δημοσίευσης: Ελαστικά και πίεση |
|
|
Τις τελευταίες μέρες μου έχει γίνει έμμονη ιδέα η πίεση των ελαστικών.
Παράξενα πράγματα..
Επειδή δεν γνωρίζω και πολλά (φυσική ήμουν σκράπας 8O ) θα ήθελα να
ρωτήσω κάτι. Έχει σχέση η πίεση με τις διαστάσεις του ελαστικού?
Δηλαδή αν βάλω ελαστικό με περισσότερο όγκο πρέπει να αυξήσω και την
πίεση?
Δια βοηθήστε λίγο ρε παιδιά, γιατί σήμερα δεν το βλέπω να κοιμάμαι...
Επίσης που μπορούμε να βρούμε την αντιστοιχία bar με ατμόσφαιρες?
Εμένα στην πόρτα γράφει 2.3 bar μπρος/πίσω (normal) και 2.3 bar μπρος
3.2 bar πίσω (φορτωμένο). Σε ατμόσφαιρες μου έχουν πει είναι γύρω στις 30-32,
αλλά μπορούμε να έχουμε κάτι πιο επίσημο?
Κανείς με γνώσεις φυσικού εδώ μέσα????
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 15:12:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο που μπορω σίγουρα να σου πω ειναι οτι:
bars X 14,504 = psi
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 15:26:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Chataso, έχω την αίσθηση ότι η πίεση δεν παίζει ρόλο με το ελαστικό διότι δεν έχει να κάνει με ποσότητα αέρα αλλά με πίεση αέρα (πόσο (συμ)πιεσμένος είναι). Ομως μπορεί να αλλάζει ανάλογα με το είδος του ελαστικού (μερικά ελαστικά το χράφουν πάνω τους)
Πάντως τον τύπο της μετατροπής από Bar σε Psi δεν το ξέρω. Ξέρω όμως ότι όλες οι "τρόμπες" αέρα έχουν ενδείξεις και σε Bar και σε Psi.
Για παράδειγμα στο 206 η πόρτα γράφει 2.4 bar και είναι γύρω στα 35 psi
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 15:39:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ είχα την εντύπωση πως psi είναι το μέγεθος και όχι οι μονάδες.
Δηλαδή λέμε "psi 34 xxx" και xxx είναι οι μονάδες π.χ. ατμόσφαιρες.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 15:43:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Εγώ είχα την εντύπωση πως psi είναι το μέγεθος και όχι οι μονάδες.
Δηλαδή λέμε "psi 34 xxx" και xxx είναι οι μονάδες π.χ. ατμόσφαιρες. |
εεε???????????
που?????????
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 17:41:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το φαινομενο αυτο με βασανιζει κι εμενα αλλα αποφασισα να μην ασχοληθω ξανα μεχρι να αλλαξω λαστιχα γιατι δεν βγαζεις ακρη.
για παραδειγμα αυτο το περιφημο 2.3 μπροστα και 3.2 πισω φορτωμενο δεν ειναι λιγο τρελο? τοσο μεγαλη διαφορα?
παντως θα περιγραψω ενα περιστατικο που μου ετυχε τις προαλλες
παω να βαλω βενζινη και ελεγχω και τον αερα μια και ειχα να το κοιταξω απο τα Χριστουγεννα...
με το που το ελεγχω ...τρελαινομαι . βλεπω οτι και τα 4 λαστιχα ειχαν περιπου 2 αντι για 2+ που ειχαν απο την αρχη!!!
που πηγε οερας?
αντε λεω ας μην το ψαξω περισσοτερο , το ξεχναμε και βαζουμε αερα.
θυμαμαι πως ο λαστιχας για τα pilot exalto μου ειχε πει περιπου 30.5 (psi) εως 32 max.
θυμομουν κι εγω το 30.5 και πως την παταω και αντι να βαλω 30.5 βαζω 35 !!!!!
φευγω και το αμαξι πηγαινε καλυτερα κι απο πριν. μπραβοοοο!!!!!
μετα στο σπιτι συνειδητοποιω πως εκανα μαλ@@@@ και εχω βαλει παραπανω.
το αφηνω 2-3 μερες και παω και το κατεβαζω αλλα αφου πηγαινε καλα το εκανα 3.2-3.3 psi μπρος -πισω γιατι δεν ηθελα να το "πιτιασω" εντελως.
Το κουφο ειναι οτι ο βενζινας με το που του λεω γιατι βγαζω αερα μου λεει" Α! καταλαβα . εβαλες περισσοτερο και πηγαινε σαν κατσικι ε?"
"Ναι " του λεω εγω αν και το αμαξι πηγαινε πολυ ωραια - σαν να ειχα αλλαξει αναρτηση!!!!
Τα συμπερασματα δικα σας. Παρακαλω , θα ηθελα τα σχολια σας και την γνωμη σας.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 17:55:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οσο πιο φουσκωμένο είναι το ελαστικό τόσο πιο σκληρό είναι.
Από εκεί και ύστερα πολλοί λένε (το γράφει και η michelin στο site της) ότι για σπορ οδήγηση καλό είναι να είναι λίγο πιο φουσκωμένα γιατί δεν πλατυάζει το λάστιχο. Ομως έχει σαν συνέπεια να φθείρονται πιο πολύ τα λάστιχα.
ΠΡΟΣΟΧΗ ομως, γιατί αν είναι παραφουσκωμένα γίνονται σαν μπαλόνι και χανουν το κράτημά τους. Συμβουλευτείτε τα λεγόμενα του κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτου και ελαστικού.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 18:10:08 Θέμα δημοσίευσης: Αερολογίες! |
|
|
Sidobre έγραψε: | Οσο πιο φουσκωμένο είναι το ελαστικό τόσο πιο σκληρό είναι.
Από εκεί και ύστερα πολλοί λένε (το γράφει και η michelin στο site της) ότι για σπορ οδήγηση καλό είναι να είναι λίγο πιο φουσκωμένα γιατί δεν πλατυάζει το λάστιχο. Ομως έχει σαν συνέπεια να φθείρονται πιο πολύ τα λάστιχα.
ΠΡΟΣΟΧΗ ομως, γιατί αν είναι παραφουσκωμένα γίνονται σαν μπαλόνι και χανουν το κράτημά τους. Συμβουλευτείτε τα λεγόμενα του κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτου και ελαστικού. |
Xάθηκα! ...
Τελικά ρε συ SIDOBRE το δικό μας τι αέρα θέλει ? ?
Αυτό που λέει η κολώνα στην πόρτα τι είναι ??
Τι ζητάμε στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ ? ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 18:20:00 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αερολογίες! |
|
|
[quote="vini"] Sidobre έγραψε: | Xάθηκα! ...
Τελικά ρε συ SIDOBRE το δικό μας τι αέρα θέλει ? ?
Αυτό που λέει η κολώνα στην πόρτα τι είναι ??
Τι ζητάμε στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ ? ? |
Μην μου πείς ότι ζητάς από τα κακόμοιρα βενζινοπωλάκια να σου βάλουν αέρα και δεν τον βάζεις μόνος σου....
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ, 4 μέρες κράτηση!!!!!!
Λοιπόν, βάζε αποκλειστικά αυτό που λέει η πόρτα σου. (αν δεν κάνω λάθος 2,4 bar μπρός πίσω)
Θα δεις όταν πιάσεις το μηχάνημα στα χέρια σου ότι έχει 2 ενδείξεις.
Α. Σε Bar
B. Σε PSI
Βάζοντας το ακροφύσιο στην βαλβίδα ο δείκτης σου δείχνει τι αέρα έχει μέσα. Μπορείς να το κοιτάς και σε bar και σε psi ταυτόχρονα (ειναι κυκλικός ο δείκτης -σαν το πιεσόμετρο ένα πράγμα- και τα δείχνει και τα δύο)
Αν είναι κάτω από 2,4 bar προσθέτεις, αν είναι πάνω (απίθανο) από 2,4 αφαιρείς.
Νομίζω ότι 2,4 bar είναι γύρω στα 34 με 35 psi.
Για τα επιπλέων φουσκωμένα λάστιχα, άστο στην Ελλάδα βρισκόμαστε, δεν έχεις όρεξη να σου κάνει κανένα βυζί το λάστιχο απο πετραδάκι ή λακούβα!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 18:34:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολύ μπλέξιμο ρε παιδί μου!!!
Είχα το coupe πήγαινα στο βενζινάδικο....απλά πράγματα...
30 μπρος-πίσω....τώρα τι ήταν τα 30? Δεν ξέρω! 30 παληκάρια? 40 παληκάρια? Πάντως ήθελε 30 ! !
Τώρα το Peugeot? Τι 30? Τι 40? Τι 50?
Βγάλε άκρη! Πρέπει να μάθουμε και φυσική στα γεράματα!
Οσο για την αλλαγή μόνος την κάνω σε βενζινάδικο όχι σε bar μπρος και πίσω 8O 8O
θα σας δω στο bar... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 18:54:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε καραβάγγο, το ίδιο είναι.... 8O
Πρίν έβαζες 30 στον ένα δείκτη....
.... τώρα θα βάζεις 2,4 στον άλλο! 8O
Κατάλαβες; Αντε γιατί...... :fist: :agrue:
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 08:10:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια ωραια αυτα που λετε αλλα διαβαζω οτι δεν ξερετε το τυπο μετατροπης απο bar σε psi(και τα δυο ειναι μοναδες μέτρησης).
ΣΤΟ 2 POST ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ TOPIC ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΤΥΠΟΣ?????
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Δηλαδή δεν με πιστέυετε?????
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 08:18:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε πιστεύουμε, σε πιστεύουμε......
Bαριόμουνα χθές να κάνω υπολογιμούς
OK
2,4(bar) x 14,504= 34.8!
Eίδες που είμουνα σωστός;
Aντε να ψάχνεις Calculator όταν θα βάζεις αέρα!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 08:21:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωχ...τώρα μπλέχτικα περισσότερο...
αφήστε το.....αν είναι να πηγαίνω με το LAPTOP στο βενζινάδικο προτιμώ να του λέω του βενζινά:
ΒΑΛΕ ΑΕΡΑ ΜΑΣΤΡΟΜΗΤΡΟ.... 8O 8O 8O 8O 8O |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 18:20:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vini, φερτο σε μενα 1 φορα το μηνα και θα στο φτιαξω γω να "παγαινει" τρενοοοοοοοοο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος
C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 22:22:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν,στο δικό μου βάζω 2,3 εμπρός-πίσω.Πάντα πρέπει να βάζουμε τον αέρα που μας λέει η Μαμά!Αν μπεί υπερβολικός αέρας στα λάστιχα,έχουμε μεγάλη φθορά στη μέση του λάστιχου!!Οσο για τον έξτρα αέρα στα πίσω λάστιχα αυτό πρέπει να γίνει μόνο αν στο αυτοκίνητο επιβαίνουν 5 άτομα με τις αποσκευές τους και τα χιλιόμετρα που πρέπει να γίνουν,πολλά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 22:27:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1.1 i love you έγραψε: | Λοιπόν,στο δικό μου βάζω 2,3 εμπρός-πίσω.Πάντα πρέπει να βάζουμε τον αέρα που μας λέει η Μαμά!Αν μπεί υπερβολικός αέρας στα λάστιχα,έχουμε μεγάλη φθορά στη μέση του λάστιχου!!Οσο για τον έξτρα αέρα στα πίσω λάστιχα αυτό πρέπει να γίνει μόνο αν στο αυτοκίνητο επιβαίνουν 5 άτομα με τις αποσκευές τους και τα χιλιόμετρα που πρέπει να γίνουν,πολλά. |
Kαλώς ήρθες 1.1 i love you.
Σωστό αυτό που λές, έτσι είναι.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 22:56:33 Θέμα δημοσίευσης: KAI ΤΩΡΑ ΜΑΓΕΥΩ... |
|
|
1 Η ΣΩΣΤΗ ΠΙΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Η ΠΟΡΤΑ(ΟΙ ΚΑΤΩ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΙΕΣΗ ΠΙΣΩ
2 ΓΙΑ ΤΟ 1100 ΠΟΥ ΕΧΕΙ 13ΑΡΙΑ Η ΠΙΕΣΗ ΕΙΝΑΙ 2,3-ΓΙΑ ΤΑ 14 ΑΡΙΑ 15ΑΡΙΑ ΚΤΛ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ
3 ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΚΡΥΑ ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΔΙΑΝΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΘΗΝΑ Ο ΑΕΡΑΣ ΔΙΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΡΙΒΩΝ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 23:03:38 Θέμα δημοσίευσης: ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ |
|
|
4 ΠΙΟ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ =ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΦΘΟΡΑ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΟΥ ΠΕΛΜΑΤΟΣ
ΠΙΟ ΞΕΦΟΥΣΚΩΤΑ=ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΦΘΟΡΑ ΣΤΙΣ ΑΚΡΕΣ
ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΠΙΕΣΗ 20% ΣΗΜαινει 15% ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ
5 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ BAR PSI
1.8 26
1.9 28
2.0 29
2.1 30
2.2 32
2.3 33
2.4 35
2.5 36
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Byron206 (Αρης) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 294 Τόπος: Αθήνα Βύρωνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2002, 00:20:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΣΤΟ 1.1 (ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΙΑΣ ΜΟΥ) ΦΟΡΑ ΤΙΣ ΖΑΝΤΕΣ ΤΟΥ RALLYE 1.6 MΕ ΛΑΣΤΙΧΟ 185/55/14 ΤΟΥ ΒΑΖΩ 33 ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΩ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΙ ΛΕΕΙ Η "ΜΑΜΑ"....ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΚΥΒΙΣΜΟ (ΑΠΟ 1.1 ΣΕ 1.4) ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ....ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ......ΕΞΑΛΛΟΥ ΣΤΟ ΒΥΡΩΝΑ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΥΣ....ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΔΩ ΟΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΦΑΙΡΩ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΣΤΟ 30.
BYRON206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|