PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ελαστικά και πίεση
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 24, 25, 26  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιούν 2002, 07:33:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΠΡΟΣ VINI:

ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΗΘΕΛΕΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ 8O ( ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΝΝΟΩ Wink ) Γ........Α Razz Razz Razz


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιούν 2002, 10:50:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini, εάν το όργανο έδειχνε σωστά, τώρα θα δεις τι εστί Continental Premium Contact με τη νέα σου ανάρτηση. Γιατί πολλοί τα κακολόγησαν εδώ μέσα...

Περιμένω εντυπώσεις...

Με 36 εμπρός πίσω, έκανα ταξίδι και ο συνδυασμός με τα Ventura και μαμά αμορτισέρ ήταν απίστευτος. Το αυτοκίνητο κρατούσε στα πολλά χιλιόμετρα σαν καρτ. Καλύτερα από μανίσιο Rallye (έχω οδηγήσει και ξέρω)! Κάνεις και σλάλομ με τελική και βάλε λες και έχεις τα μισά χλμ... Και ΦΡΕΝΑ!!!
Επιτέλους! Κοπανάνε αλλά ΚΡΑΤΑΝΕ!!! Που να φορέσω και αμορτισέρ της προκοπής...

ΠΡΟΣΟΧΗ! Μόνο για έμπειρους, γιατί τώρα πια δεν υπάρχουν προειδοποιήσεις, μόνο μετακινήσεις....


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιούν 2002, 14:14:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Vini, εάν το όργανο έδειχνε σωστά, τώρα θα δεις τι εστί Continental Premium Contact με τη νέα σου ανάρτηση. Γιατί πολλοί τα κακολόγησαν εδώ μέσα...

Περιμένω εντυπώσεις...

Με 36 εμπρός πίσω, έκανα ταξίδι και ο συνδυασμός με τα Ventura και μαμά αμορτισέρ ήταν απίστευτος. Το αυτοκίνητο κρατούσε στα πολλά χιλιόμετρα σαν καρτ. Καλύτερα από μανίσιο Rallye (έχω οδηγήσει και ξέρω)! Κάνεις και σλάλομ με τελική και βάλε λες και έχεις τα μισά χλμ... Και ΦΡΕΝΑ!!!
Επιτέλους! Κοπανάνε αλλά ΚΡΑΤΑΝΕ!!! Που να φορέσω και αμορτισέρ της προκοπής...

ΠΡΟΣΟΧΗ! Μόνο για έμπειρους, γιατί τώρα πια δεν υπάρχουν προειδοποιήσεις, μόνο μετακινήσεις....



To Σάββατο θα πάω Χαλκίδα οπότε θα δω πως θα πάει στην Εθνική....σε μεγάλες ταχύτητες.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιούν 2002, 10:33:09    Θέμα δημοσίευσης: Προσοχή στην Εθνική Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini, επειδή στην Εθνική καραδοκούν οι μπάτσοι έτοιμοι να σου φάνε τα λεφτά, εκτελώντας πιστά τις διαταγές των ανωτέρων τους, οι οποίοι για να διαφυλάξουν τις θέσεις τους αναγκάζονται να διαφυλάξουν με τη σειρά τους τα εισοδήματα των από πάνω τους Evil θα σου δώσω μία συμβουλή που ίσως βέβαια και να την τηρείς:

Επειδή δεν είναι δύσκολο να υπερβείς κατά λάθος Rolling eyes μετά από κάποια προσπέραση το όριο ταχύτητος Rolling eyes , να οδηγείς όσο το δυνατόν δεξιότερα για να μην πέφτει το μάτι του νόμου κατευθείαν επάνω σου κι έτσι να προλαβαίνεις πρώτος να κόψεις πριν σε κόψουν αυτοι. Wink Ούτως ή άλλως εάν δεν υπάρχει λόγος να οδηγούμε αριστερά, για πιο λόγο να μην καθόμαστε στα δεξιά. Εννοείται ότι προσπερνάμε πάντα από αριστερά...

Για το καλό μας...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιούν 2002, 09:30:08    Θέμα δημοσίευσης: ΑΓΡΙΜΙ! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προς Χαλκίδα....

Λοιπόν όπως καταλάβατε όλα όσα περίμενα να δώ τα είδα...
Στην Εθνική γινόταν της put@ν@$...!...! από την κίνηση....

Οπότε θα έπρεπε να κάνω συνέχεια 8άρια...για να περνώ κάθε καρυδιάς καρύδι....ενώ έπιασα και μεγάλες ταχύτητες....

Πάντως έτσι είδα τις αρετές των EIBACH!!!

Τις προηγούμενες φορές που είχα πάει Χαλκίδα με τα μαμίσια ελατήρια πέρναγα από την "όμορφη" στρωμμένη Εθνική σαν να πέρναγα από ναρκοπέδιο...το 206 χόρευε τσιφτεντέλια !!

Χθες η Εθνική ήταν πραγματικά ΧΑΛΙ !...! Δεν κατάλαβα ούτε ένα μπάλωμα πίσας!! Και τα 8άρια για την πλάκα μου! Φοβερή αίσθηση....φοβερό κράτημα!! Ακόμη και με ταχύτητες πάνω από 160...
Το πήρε είδηση και ο φίλος μου που ήταν μαζί....ο οποίος είχε παρεβρεθεί και τις προηγούμενες 2 φορές προς Χαλκίδα....τα έπαιξε κυριολεκτικά....
Εβγαλε και όνομα στο 206! Twisted evil ΤΟ ΑΓΡΙΜΙ! Twisted evil

Οσο για την πίεση στα Ελαστικά δεν πολυκατάλαβα και πολλά πράγματα....

Η εξάτμιση στις υψηλές ταχύτητες ήταν σε νορμάλ ήχους ίσως ακουγόταν λίγο παραπάνω από το φυσιολογικό λόγω του μεσαίου....αλλά για μένα ήταν πόρωση....

Πάντω διαπίστωσα ότι ακόμη ΔΕΝ έχει ανοίξει ο κινητήρας.... Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιούν 2002, 09:48:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με τα Ventura το ταξίδι (οπουδήποτε) είναι επίσης άνετο, αλλά τα μπαλώματα πίσσας τα καταλάβαινα κανονικά, διάβαζαν το δρόμο χωρίς όμως κοπανήματα (ευτυχώς γιατί θα τα πετούσα).

Όσο για 8άρια τα έκανα και με _όσια και βάλε!! 8O Rolling eyes

Πιθανότατα τελικά τα Ventura είναι πιο racing από τα Eibach με ότι κακό συνεπάγεται αυτό (το μοναδικό καλό των Ventura πολύ λίγοι θα το εκτιμήσουν, τα κακά τους όμως όλοι θα τα προσέξουν, αργοί και γρήγοροι). Φυσικά με αμορτισέρ τα πράγματα θα βελτιώνονται και στις δύο περιπτώσεις (αλλά πιο πολύ στα Ventura).

Smile


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιούν 2002, 07:52:06    Θέμα δημοσίευσης: ΕΛΑΤΗΡΙΑ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ (ΧΑΜΗΛΩΜΕΝΟΣ ΜΕ EIBACH) ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΩ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΠΑΝΑΕΙ!!

ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΧΤΑΡΙΑ, ΠΑΛΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ MILTELLA ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΕΤΑ ΟΧΤΑΡΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 2** Evil


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιούν 2002, 13:34:22    Θέμα δημοσίευσης: ΛΑΣΤΙΧΑ ! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΛΙΣ ΕΜΑΘΑ (ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ) ΟΤΙ Η YOKOHAMA BΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 195/55 R15 ΤΟ SPOR Razz Razz

ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΓΕΙΝΕ.

ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούν 2002, 06:08:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χμ! Κι άλλος για το 206 Apolytos Palavon Piloton Club. Άκου οχτάρια με _όσια!!! Δεκαεξάρια κάνεις Pezomania ή να βρω άλλον; 8O 8O

Η ανακάλυψή σου (Yokohama) μόνο καλό δεν θα κάνει στην τσέπη μου...

Ρε Vini, μήπως κοπανάει τελικά και το δικό σου και δεν το παραδέχεσαι; Rolling eyes Rolling eyes Λες ότι δεν καταλαβαίνεις ούτε κι όταν περνάει από μπαλώματα πίσσας... 206 Vini Magic Carpet! Ενώ ο Pezomania λέει ότι διαβάζει το δρόμο... Eibach ο ένας, Eibach κι ο άλλος.
Κάτι παραλείπουμε εδώ μου φαίνεται!
Μήπως ο Pezomania έχει αλλάξει και αμορτισέρ;
Μήπως έχετε διαφορετική έκδοση Eibach;
Μήπως επικοινωνείτε διαφορετικά με το δρόμο; Vini μήπως οδηγάς με χοντρά μάλλινα γάντια κατακαλόκαιρο; Με πολύ χοντρό παντελόνι; Ή μήπως όταν χοροπηδάς στο κάθισμα θεωρείς ότι φταίνε τα ελατήρια του καθίσματος κι όχι τα Eibach; Laughing


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούν 2002, 07:50:17    Θέμα δημοσίευσης: EIBACH Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ, ΓΙΑΤΙ Ο VINI ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ "μαλ**α" Laughing

ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ VINI ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ (ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ), ΑΠΛΟΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ!! ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΕΓΕΙΝΕ ΠΟΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!

Α! Ο ΝΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΠΑΡΑ ΘΟΛΟΥ, ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΣΤΙΣ ΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΜΠΑΓΕΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ!

Υ.Σ.: ΦΙΛΕ MILTELLA 16ΑΡΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΜΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ Mad ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ IBIZA KAI TA POLO Razz Razz


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούν 2002, 08:04:39    Θέμα δημοσίευσης: Re: EIBACH Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ, ΓΙΑΤΙ Ο VINI ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ "μαλ**α" Laughing

ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ VINI ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ (ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ), ΑΠΛΟΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ!! ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΕΓΕΙΝΕ ΠΟΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!

Α! Ο ΝΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΠΑΡΑ ΘΟΛΟΥ, ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΣΤΙΣ ΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΜΠΑΓΕΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ!

Υ.Σ.: ΦΙΛΕ MILTELLA 16ΑΡΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΜΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ Mad ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ IBIZA KAI TA POLO Razz Razz


Kαλημέρα!

George με κάλυψες πλήρως....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούν 2002, 04:19:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τώρα μάλιστα!
Λέτε εγώ να τα βλέπω "σκληρά" γιατί τα περίμενα πιο "μαλακά"; Θα παλαβώσω... κι άλλο!!!

Η υποκειμενική πλευρά της σχετικότητας της σκληρότητας... 8O

Καλά, Vini, εάν ποτέ βρεθούμε θα σου δώσω το δικό μου να μου πεις πώς σου φαίνεται. Κι εσύ το δικό σου φυσικά, να σου δείξω και πώς θα προσπερνάς δίλιτρα!! Twisted evil Βολέψου για την ώρα με τον Pezomania που είναι πρόθυμος να σου δείξει τί εστί 206 με Eibach... Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούν 2002, 07:03:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα...

Miltellas, με την πρώτη ευκαιρία το κανονίζουμε...

Ωραία! Γιατί θέλω να δω και ένα 206 που να είναι "σκληρό" και να κοπανάει λίγο..... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούν 2002, 07:47:29    Θέμα δημοσίευσης: ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΠΟΡ; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΟΥΛΑ:

ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ "ΣΠΟΡ" ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΝΟΡΜΑΛ;
ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ YOKOHAMA ΤΑ ΣΠΟΡ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΑ Ή ΠΙΟ μαλ**α ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΛΑ; ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ Ή ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΟΡΥΒΟ ΚΗΛΙΣΗΣ;


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούν 2002, 01:24:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν εννοείς νορμάλ τα Continental Premium Contact αστόχησες. Αυτά που φοράει το 206 1.6 16V από τη μαμά είναι σπορ. Απλά υπάρχουν και πιο σπορ από αυτά. Η επιλογή των κατάλληλων ελαστικών θέλει ολίγη μελέτη. Όπως πχ ο δείκτης ταχύτητος, σκληρότητος, πρόσφυσης και θερμοκρασίας. Θα επανέλθω εάν με χρειάζεσαι, αλλά όχι σήμερα.... "Τεχνικό" πρόβλημα...

Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου είναι δισυπόστατες και χρήζονται εξηγήσεων.

Smile

Vini, το 206 μου δεν κοπανάει λίγο... δυστυχώς ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΠΟΛΥ και στην πόλη ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ. Άρχισαν να ακούγονται και τριγμοί από την ανάρτηση (Ελατήρια; Αμορτισέρ; Καί τα δύο; Δεν κατάλαβα ακόμη...)!!!! :mad:


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούν 2002, 08:11:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΞΗΓΩ:

ΕΝΑ ΣΠΟΡ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ "ΑΚΟΥΓΕΤΕ" ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΟΡΜΑΛ ΕΛΑΣΤΙΚΟ(ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΟΡΥΒΟ!);

ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ Ή ΟΧΙ; (ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΛΟΓΙΑΚ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΓΟΜΑ ΘΑ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!)


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
broylis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.4 XR

Ένταξη: 09 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 29

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούν 2002, 02:16:00    Θέμα δημοσίευσης: Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα ήθελα να απευθύνω ένα ερώτημα προς όλους τους γνωρίζωντες...Πόση είναι περίπου η διάρκεια ζωής ενός σετ ελαστικών σε χιλιόμετρα και σε χρόνια????Μετά απο πόσες χιλιάδες χλμ πρέπει να αλλάζουμε τα ελαστικά μας εαν έχουμε επίλεξει να κινούμαστε σχετικά πάντα...σβέλτα Question Είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα αίσθησης,ή μήπως υπάρχει κάποιο εμπειρικό χρονοδιάγραμμα Question και ποιά είναι η καταλληλή εποχή του χρόνου για να προβούμε σ'αυτή την αλλαγή???? Idea
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούν 2002, 09:08:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Yπάρχουν αρκετοί τρόποι να ελέγξεις αν ένα ελαστικό είναι κατεστραμένο ή όχι.

Oμως δεν υπάρχει κανένα χρονικό όριο πλέον αυτού της ημερομηνίας λήξης του ελαστικού.

Πολλά ελαστικά έχουν στην άκρη τους μερικά σημάδια αλλοίωσης με δείκτες αριθμημένους στο πλάι του πέλματος.

Aπό εκεί καταλαβαίνεις πόσο έχει φαγωθεί.

Aν δεν έχει τέτοιους δείκτες, το καταλαβαίνεις από τις αυλακώσεις, πόσο βαθειές είναι.
Aν έχουν φαγωθεί υπερβολικά τότε είναι πιθανό να θέλουν αντικατάσταση.

Aλλο ένα σημάδι είναι κατά πόσο το ελαστικό είναι καταπονημένο από της καιρικές συνθήκες. Aν έχει αρχίσει να σκάει στο πλάι είναι πιθανό να δημιουργήσει προβλήματα (πχ να σκάσει).

Aυτό συμβαίνει σηνήθως σε ελαστικά που δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα και πλησιάζουν την ημερομηνία λήξης τους.

Aπό εκεί και ύστερα ένα ελαστικό μπορεί να αντέξει από 40.000 χλμ μέχρι και 1.500 χλμ ανάλογα την χρήση. Mπορεί και παραπάνω. O σημαντικότερος παράγοντας είναι τι πιέσεις (σε χρήση) ασκούνται πάνω του (σπιναρίσματα, πλαγιολισθήσεις, φρεναρίσματα κτλ)

Πάντως για μένα το πιο σημαντικό είναι η κατάσταση του πέλματος, στο πόσο βαθιές είναι οι χαράξεις (αυλάκια). Aν τείνουν να γίνουν slick (λεία) τότε σίγουρα χρειάζονται αντικατάσταση.

Eνας τρόπος να κρατάν λίγο παραπάνω τα ελαστικά είναι να αλλάζουμε τα μπρός πίσω. ΠPOΣOXH όμως: OXI όταν τα μπροστινά είναι πολύ φαγωμένα σε σχέση με πίσω. Πίσω χρειαζόμαστε εξίσου καλά λάστιχα σε σχέση με εμπρός για λόγους... υπερστροφής.
Oμως χρειαζόμαστε μπροστά πάντα τα καλύτερα λάστιχα αφού είναι οι τροχοί οι οποίοι δίνουν κίνηση, κατεύθυνση αλλά και πέδηση (φρενάρισμα).

Eτσι μια αλλαγή κάθε 10.000 χλμ. με νορμάλ χρήση όπου το ελαστικό δεν έχει φθαρεί πολύ είναι μια χαρά. ΠPOΣOXH όμως, αν η χρήση είναι σκληρή μπορεί να χρειαστεί και νωρίτερα.

H καλύτερη εποχή για αλλαγή ελλαστικών είναι το φθινόπωρο. Oμως αν τα ελλαστικά μας είναι ιδιαίτερα φθαρμένα τότε δεν περιμένουμε μέχρι το επόμενο φθινόπωρο για να τα αντικαταστήσουμε. Σαφώς και τα αλλάζουμε. Tα ελλαστικά και η κατάστασή τους είναι από τα πιο σημαντικά μέρη της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου.
Xειρότερη εποχή είναι το καλοκαίρι.

Kαι κάτι ακόμα. Eίναι σημαντικό όταν αλλάζουμε ελαστικά να ελέγχουμε ΠANTA την ημερομηνία κατασκευής τους, ώστε να βάζουμε πάντα φρέσκα ελλαστικά και το κυριότερο να μην έχουν περάσει τα καινούργια καλοκαίρι στην αποθήκη. Aυτό διότι είναι πιθανό να έχουν χάσει πρόωρα την υγρασία τους και να έχουν ξεραθεί.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούν 2002, 09:17:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
ΕΞΗΓΩ:

ΕΝΑ ΣΠΟΡ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ "ΑΚΟΥΓΕΤΕ" ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΟΡΜΑΛ ΕΛΑΣΤΙΚΟ(ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΟΡΥΒΟ!);

ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ Ή ΟΧΙ; (ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΛΟΓΙΑΚ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΓΟΜΑ ΘΑ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!)


Eξαρτάται από το είδος του "Sport" λάστιχου.

Aν το ελαστικό είναι παντός καιρού με έντονες αυλακώσεις τότε πιθανό να έχει και μεγαλύτερο θόρυβο κύλησης. Aν το ελαστικό είναι ασφάλτινο με λίγες αυλακώσεις τότε θα κάνει μικρότερο θόρυβο.

Πάντως κατά γενική ομολογία τα πιο σπορτίβ λάστιχα εχουν πιο μαλακή γόμα από τα υπόλοιπα. Mην περιμένεις βέβαια να σου παίξει το ρόλο της ανάρτησης. Eιναι μικρές οι ανοχές τους. Συνήθως θα κάνουν δουλειά σε πολύ μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος (πέτρες, μικρά αυλάκια, σαγρέ ασφαλτο) και όχι σε εγκάρσιες ανωμαλίες ή λακούβες.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούν 2002, 16:02:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ασχετο αλλα χρησιμο¨Μην ξεχνατε ανα τακτα χρονικα διαστηματα να ελεγχετε και την πιεση στην ρεζερβα"


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 24, 25, 26  Επόμενη
Σελίδα 3 από 26

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2732s (PHP: 61% - SQL: 39%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on