Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2002, 03:34:02 Θέμα δημοσίευσης: Πολλή φασαρία! |
|
|
Για τις πιέσεις, αν και τα έχω πει στο παλιό Forum βλέπω ότι ορισμένοι (πχ V*n*) δεν θυμούνται τίποτα. Εδώ ο Pugsang είπε την αντιστοιχία bar-psi και σχεδόν κανείς δεν το πρόσεξε.
Καλά τα είπατε μέχρι τώρα.
Εγώ θα συμπληρώσω για όσους δεν δίνουν σημασία στις πιέσεις: Ό,τι βελτίωση και να κάνετε στην ανάρτηση του αυτοκινήτου, με λάθος πιέσεις στα ελαστικά, πάει χαμένη.
Επίσης, εφόσον κινείστε στα περιθώρια απόδοσης του ελαστικού, σε πολύ γενικές γραμμές, χαμηλότερη πίεση (1-2psi) σημαίνει προοδευτικότερο κράτημα, περισσότερη πίεση σημαίνει περισσότερο αλλά και πιο απόλυτο κράτημα.
Το καλοκαίρι βάζουμε (~2psi) παραπάνω από ότι το χειμώνα λόγω υψηλότερης θερμοκρασίας στα ελαστικά από το δρόμο. Δηλαδή το χειμώνα ~1psi παρακάτω από τον κατασκευαστή και το καλοκαίρι ~1psi παραπάνω από τον κατασκευαστή. Δοκιμές με περισσότερα psi επιτρέπονται εφόσον ξέρουμε που βρισκόμαστε και τί θέλουμε. Εάν αλλάξετε μάρκα ελαστικού πιθανότατα να χρειαστεί να ψαχτείτε με τις πιέσεις. Ο λαστιχάς σχεδόν πάντα λέει λάθος γιατί δεν γνωρίζει και τις ιδιοτροπίες του αυτοκινήτου. Να έχετε υπ'όψιν και τα μέγιστα φορτία των ελαστικών σε psi. Υπάρχουν ελαστικά με μέγιστο τα 44psi που μας απαγορεύει να ανεβαίνουμε ψηλά στις πιέσεις (η πίεση ανεβαίνει όσο ανεβαίνει και η θερμοκρασία), και ελαστικά με 52psi μέγιστο που είναι και τα προτεινόμενα για το 1.6 16V στο οποίο ο κατασκευαστής επιτρέπει και συστύνει υψηλές πιέσεις. Οι κάτοχοι με 1.1 & 1.4 προσοχή γιατί τα μανίσια είναι έως 44psi άρα πίσω μην εξαντλείτε τα περιθώρια που δίνει η πεζό για κρύα πάντα ελαστικά(3,2bar=46,4psi!!!).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2002, 08:09:23 Θέμα δημοσίευσης: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ! |
|
|
ΕΠΕΙΔΗ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΛΑΣΤΙΧΑ, ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΩ ΔΙΑΣΤΑΣΗ!
ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΦΟΡΑΕΙ ΑΠΟ ΜΑΜΑ 195/55 R15 ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ 205/50 R15!
ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ, ΟΤΙ ΦΟΡΑΩ ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ 7 ΙΝΤΣΩΝ ΦΑΡΔΟΣ. ΤΑ ΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΕΛΕΣΤΙΚΑ ΜΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΤΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΑΝΤΑ 8O
ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΩ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΟΥ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ; ΟΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΣΕ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΔΕΔΟΜΕΝΟ!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2002, 11:25:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για δες αυτό:
Original Equipment Tire:
Tread Width (mm.) 195
Sidewall Ratio 55
Rim Diameter (in.) 15
Tire Diameter (mm.) 595,50
Tire Diameter (in.) 23,44
Sidewall Height (mm.) 107,25
Sidewall Height (in.) 4,22
Tread Width (in.) 7,68
Tire RPM @60 mph 860,35
Aftermarket Tire:
Tread Width (mm.) 205
Sidewall Ratio 50
Rim Diameter (in.) 15
Tire Diameter (mm.) 586,00
Tire Diameter (in.) 23,07
Sidewall Height (mm.) 102,50
Sidewall Height (in.) 4,04
Tread Width (in.) 8,07
Tire RPM @60 mph 874,30
Stock Final Gearing 3,94
Mod Effective Gearing 4,00
Difference Ratio -1,60%
Speedometer
Error @ 60 mph 60,97
Εχω χρησιμοποιήσει την σχεση διαφορικού του Rallye αλλα μπορεις και ετσι να εχεις μια εικονα.Συμφωνα με τα ανωτερω λοιπον με αυτο το λαστιχο θα το κανεις πιο "κοντο".Για να μην επηρεαστεί η σχεση μετάδοσης πρεπει να βαλεις 215/50/15.Ιδού:
Aftermarket Tire:
Tread Width (mm.) 215
Sidewall Ratio 50
Rim Diameter (in.) 15
Tire Diameter (mm.) 596,00
Tire Diameter (in.) 23,46
Sidewall Height (mm.) 107,50
Sidewall Height (in.) 4,23
Tread Width (in.) 8,46
Tire RPM @60 mph 859,63
Stock Final Gearing 3,94
Mod Effective Gearing 3,94
Το προγραμματακι ειναι σε excel οποιος θελει να το το στείλω με email ας στειλει την διευθυνση του με pm
pedal to the metal
Έχει επεξεργασθεί από τον/την pugsang στις Τρι 11 Ιούν 2002, 07:28:03, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2002, 13:49:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως υπάρχουν πουθενά και οι σχέσεις του 206?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2002, 13:52:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Μήπως υπάρχουν πουθενά και οι σχέσεις του 206? |
Toυ 16v πρέπει να είναι ίδιες. Θα ψάξω να βρώ και τις υπόλοιπες.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2002, 16:00:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχήν να καλοσωρίσω τους νέους δύο φίλους:
1.1 i love you & BYRON206 ! ! Παιδιά καλωσήλθατε...
Κατά δεύτερον να ρωτήσω "πονηρά" τον φίλο Miltellas....
ποιος είναι ο V*n* ? ?
Αν είμαι εγώ 8O 8O 8O πρέπει να ομολογήσω ότι δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλα τα post λόγω φόρτου εργασιών....υπόσχομαι όμως ότι στην επόμενη εξεταστική θα έχω διαβάσει....
Τώρα όσο για τις πιέσεις ελαστικών....θα έλεγα να μην με πιέζετε...κάποια στιγμή θα τις μελετήσω και αυτές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Ιούν 2002, 02:59:07 Θέμα δημοσίευσης: Σχέσεις και διαστάσεις |
|
|
Peugeot 206 1.4 XS
4.286 Τελική σχέση
0.767 5η
0.975 4η
1.275 3η
1.809 2η
3.416 1η
Peugeot 206 1.6 XS 16V
3.584 Τελική σχέση
0.853 5η
1.054 4η
1.357 3η
1.950 2η
3.417 1η
Παιδάκια 8) έχω φτιάξει στο Excel κάτι που θα το γουστάρετε. Ένα πρόγραμμα που δίνοντας τις σχέσεις μετάδοσης από οποιοδήποτε αυτοκίνητο και τη διάσταση των ελαστικών του, σας δίνει τα πραγματικά χιλιόμετρα που πηγαίνετε σύμφωνα με την αξιόπιστη ένδειξη του στροφομέτρου.
Από κει θα δείτε ότι το κοντέρ του 206 1.6 XS 16V με τα μανίσια ελαστικά (195/55/15) δείχνει τα πραγματικά χιλιόμετρα σε όλο το φάσμα του!! Εκεί που το κοντέρ σας δείχνει 190 άλλοι βλέπουν 200 και 205, και σας πουλάνε μετά και μούρη!! Οι ταχύτητες αυτές στις πίστες κι όχι στους δημόσιους δρόμους, έτσι;
Επίσης, μπορείτε να δώσετε ότι άλλη διάσταση ελαστικού θέλετε και να σας βγάζει τα αποτελέσματα από την αλλαγή.
Όταν αλλάζετε ελαστικά αποφεύγετε να αλλάζετε τη διάμετρο, γιατί αυτό μπορεί να επηρεάσει ακόμη και τη συμπεριφορά της ανάρτησης σε σχέση με το βήμα του ελαστικού. Εφόσον δεν είναι δυνατό να κρατήσετε ίδια διάμετρο τουλάχιστον να μη διαφέρει περισσότερο από 1εκ.
Συνεπώς, ο Pugsang πολύ σωστά υποδεικνύει τη διάσταση 215/5015. Άλλη εναλλακτική είναι η 205/45/16 αλλά εδώ αλλάζουμε και ζάντες. Γενικά δεν προτείνω άλλη διάσταση από αυτήν που έχουμε. Μην δίνετε μεγάλη σημασία στην καλύτερη πλευρική πρόσφυση από την αύξηση της διάστασης του ελαστικού. Μπορεί να χάσετε σε κάποια σημεία που να μην σας αρέσει (αίσθηση τιμονιού, επηρεασμός από ανωμαλίες, αύξηση αναρτώμενου βάρους με προφανείς συνέπειες, αλλαγή στην προοδευτικότητα της πρόσφυσης κλπ) και στο τέλος το αυτοκίνητο να στρίβει χειρότερα.
Pugsang, στείλε μου το δικό σου στο miltellas@in.gr
Εγώ που να στείλω;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Ιούν 2002, 14:32:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aπ'ότι έριξα μια ματιά θα συμφωνήσω με τα νούμερα του Miltella και για άλλη μια φορά με πρόλαβε!
Να συμπληρώσω μόνο ότι το 1.1 φοράει απ'ότι βλέπω το ίδιο σασμάν, ενώ η τελική σχέση διαφορικού είναι 4,29 (αυτό δεν ξέρω πως γίνεται! Οτι βλέπω γράφω)
Το 2.0 GTi οι σχέσεις είναι
1η 3,46
2η 1,87
3η 1,36
4η 1,05
5η 0,86
R 3,33
Τελική σχέση Διαφορικού 3,79
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Ιούν 2002, 17:14:42 Θέμα δημοσίευσης: ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ |
|
|
ΠΡΟΣ Pugsang:
ΑΠ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ Σ' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΤΡΟ, ΑΠΟ 195/55 R15 ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΩΡΑ ΑΝ ΤΟΥ ΒΑΛΩ 205/50 R15 ΜΕΙΩΝΩ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΤΡΟ (ΑΠΟ 595,50 ΣΕ 586)! ΑΡΑ ΚΕΡΔΙΖΩ ΣΕ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΡΕΠΡΙΖ ΚΑΙ ΧΑΝΩ ΛΙΓΟ ΤΕΛΙΚΗ! ΣΩΣΤΟΣ; Ή ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΕΡΜΗΝΕΥΩ ΚΑΛΑ;
ΠΡΟΣ MILTELLA:
ΕΠΙΣΗΣ ΧΑΜΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ, ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟΚΤΑΕΙ ΕΝΑΝ ΠΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ! ΑΡΑ ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΝΧΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ, ΔΙΟΤΙ Η ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΣΤΟ ΜΑΓΟΥΛΟ (ΠΡΟΦΙΛ) ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ! ΣΩΣΤΟΣ; Ή ΠΑΛΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΩ ΚΑΛΑ;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
broylis Μόλις έγραψα
206 1.4 XR
Ένταξη: 09 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 29
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Ιούν 2002, 18:10:28 Θέμα δημοσίευσης: Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΕΤΡΑΕΙ |
|
|
ΠΑΙΔΙΑ ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΓΙΑ 14ΑΡΑ ΖΑΝΤΑ ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΛΑΣΤΙΚΑ(MICHILEN EXALTO-BRIDGESTONE POTENZA 720) ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣTO 206 ΜΟΥ (TO KΑΙΝΟΥΡΓΙΟ POTENZA TURANTZA ΤΙ ΛΕΕΙ ) THANKS ANYWAY |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Ιούν 2002, 18:26:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
file broulis, εχω τα exalto και μεχρι στιγμης δεν ειχα κανενα προβλημα.
πολυ καλο κρατημα ιδιαιτερα στο βρεγμενο δρομο.
δυστυχως δεν εχω δοκιμασει τα αλλα , ομως νομιζω τα aexalto ειναι καλυτερα απο τα potenza για το συγκεκριμενο αμαξι.
aυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη.
Εχω ακουσει πολυ καλα λογια επισης για avon, toyo , yokohama.
επισης εχω ακουσει πολυ "κακα" λογια για τα pirelli
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιούν 2002, 07:26:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προς pezomania
Σωστος!!Διορθωσα και το προηγουμενο post μου γιατι μπερδευτηκα.Αφου η σχεση διαφορικού πάει απο το 3,94 στο 4,00 τοτε το αμαξι ειναι πιο "κοντό"
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιούν 2002, 15:44:55 Θέμα δημοσίευσης: ΤΕΛΙΚΑ ; |
|
|
ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ;
Η ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΤΟΜΕΑ;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2002, 13:39:29 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή βήματος; |
|
|
Προς Pezomania (αλλά και Pugsang).
Είναι όπως το λες αλλά δεν φτάνει αυτό. Έπονται κι άλλες αλλαγές.
Διευκρινίζω...
Το μικρότερο προφίλ επηρεάζεται περισσότερο από στις ανωμαλίες και εάν η ρύθμιση της ανάρτησης δεν ανταποκρίνεται στο νέο βήμα τα νέα δεδομένα μπορεί να επηρεάσουν ενοχλητικά την οδική συμπεριφορά. Βέβαια βελτιώνοντας την ανάρτηση αλλάζουν και τα δεδομένα προς άγνωστο δρόμο, αλλά και τα βελτιωτικά ελατήρια παράγονται υπολογίζοντας το εργοστασιακό βήμα.
Επίσης είναι πολύ πιθανό να χάσεις μέρος της πρόσφυσης παρ'ότι φαρδαίνεις το ελαστικό, όπως επίσης να τροποποιηθεί η υπερστροφική συμπεριφορά του 206 σε υποστροφική ή να χάσει σε προοδευτικότητα (λογικότατο) στις αντιδράσεις του και να σε ενοχλήσει ή και να σε τρομάξει η νέα του συμπεριφορά. Το έπαθε ένας γνωστός μου με Focus 1.6 που από 195/55/15 έβαλε 205/50/15 (τι σύμπτωση!). Είχε κάνει σαφέστερο τιμόνι και καλύτερες ρεπρίζ αλλά έχασε σε οδική συμπεριφορά και μετά ξανάβαλε την παλιά διάσταση, παρ'ότι είχε βελτιωμένη ανάρτηση με ελατήρια H&R.
Το σίγουρο είναι ότι θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνεί η ανάρτηση με τα ελαστικά.
Θα σου αρέσει όμως το αποτέλεσμα; Μπορεί ναι, πιθανότατα όχι!
Θα το ρισκάρεις;
Εγώ δεν θα το έκανα. Παρά μόνο εάν είχα ήδη μεταμορφώσει το αυτοκίνητο τόσο πολύ που να μην έμενε και τίποτα άλλο να δοκιμάσω.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2002, 13:46:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ απλά θα συμπληρώσω ότι με την αλλαγή διάστασης ελαστικού μπορεί να αλλαξει και η συμπεριφορά του υδραυλικού τιμονιού (από την αίσθηση μέχρι και την λειτουργία)...σε όλες τι στροφές του αυτοκινήτου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
broylis Μόλις έγραψα
206 1.4 XR
Ένταξη: 09 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 29
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Ιούν 2002, 02:44:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΗ ΠΙΕΣΗ ΒΑΖΟΥΜΕ Π.Χ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΤΟ 206 ΜΟΥ ΕΙΧΕ 165/70/R13(ΒΛΕΠΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΜΑ**ΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η PEUGEOT ΣΤΑ 206 1.4 XR ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥ 1998) ΚΑΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΤΟ PILOT EXALTO ΜΕ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 185/60/R14 . ΤΗ ΠΙΕΣΗ ΘΑ ΠΕΡΕΠΙ ΝΑ ΒΑΖΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΛΑΣΤΙΧΟ? ΑΥΤΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΔΗΛ 2.4 Η ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΠΟΙΑ???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιούν 2002, 07:35:43 Θέμα δημοσίευσης: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ |
|
|
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
ΦΙΛΕ brouli, ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΑΝΤΑ, Η ΠΙΕΣΗ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ, ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ (ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΛΟΙ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΕ )
ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΟΙΝΑ ΝΑ ΠΕΞΕΙΣ ΛΙΓΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΓΟΥΣΤΑ.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιούν 2002, 14:36:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπρούλη, θα μας διευκόλυνε εάν η Πεζό είχε εκδόσει κάποιο μοντέλο 206 με αυτήν τη διάσταση ελαστικών. Εν τω μεταξύ εσύ ξεκίνα με σημείο αναφοράς τα 2.4 bar (ακριβώς την ίδια έχει το 1.6 16V με διάσταση 195/55/15, και 2.3 έχει το 1.4 με 175/65/14) και παίζε προς τα κάτω μέχρι τα 2.2 (παρακάτω το αποκλείω, εμπειρικά).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιούν 2002, 11:26:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΧΕΙ ΤΟ 206 XS ΤΟ 1.4! ΡΩΤΑ ΤΙ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΗ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιούν 2002, 17:33:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πήγα να κοιτάξω το αέρα την Κυριακή το απόγευμα....
Σημειώστε ότι είχα στα λάστιχα τον εργοστασιακό αέρα...
Λοιπόν το "μαραφέτι" στο βενζινάδικο έδειξε στα λάστιχα από 30 μέχρι 32....κουφό ε?
Τώρα πόσο αξιόπιστο είναι...κανείς δεν ξέρει....
Εβαλα 35...σύμφωνα με την μελέτη που έκανα από αυτό το topic....
α! και το έβαλα (....τον αέρα πονηροί....) μόνος!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|