Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vaggos 306 (Vaggelis) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 (8v) 96'
Ένταξη: 16 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 36
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Απρ 2011, 23:14:15 Θέμα δημοσίευσης: 306 - Βελτιωση μοτερ 306 1,4 8ν ή αλλαγη κινητηρα? |
|
|
Χαιρετώ όλα τα παιδιά του φόρουμ!! Έχω το 306 με τα χωριστά φανάρια φλας το 1.4 με τα 75 άλογα όχι το φουλ ιντζέκσιον κ θέλω να αλλάξω το μοτέρ κ είμαι ανάμεσα στο γνωστό 1.6 16v με τα 122ps κ στο 1.6 8v με τα γύρω στα 100ps. Τι προτίνεται?? Κ γενικά τι θα χρειαστώ για μια πλήρη μετατροπή μαζί με τα ηλεκτρικά?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GGiannis (ΓΙΑΝΝΗΣ) Μέλος

 Peugeot 207 RC
Ένταξη: 17 Μάρ 2011 Δημοσιεύσεις: 110
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Απρ 2011, 01:29:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα Βαγγελη , απο προσωπικης αποψης θα σου συνιστουσα να μην το κανεις.Την μετατροπη αυτην την θες για να βγαλεις περισοτερη δυναμη? απο 75 να πας 100 αλογα και να υποστεις ολο αυτο ? Δεν ξερω αν πραγματικα συμφερει , αν θες κατι παραπανω σε δυναμη θα μπορεις να το κανεις και στο υπαρχων μοτερ , αλλα ως γνωστον σε μη τουρμπο οπως και να εχει δεν θα δεις μεγαλες διαφορες εκτος και αν το ανοιξεις! Αν δεν σε ενδιαφερει η δυναμη μην μπεις στην διαδικασια αυτη η οποια ειναι αρκετα μακρια βαλιτσα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stratos gti Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 gti
Ένταξη: 10 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 215 Τόπος: katw ap to livadi
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Απρ 2011, 07:10:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από πλευράς κόστους πόσα διαθέτεις και τι θέλεις να κάνεις?
Φρένα θα χρειαστείς?
Ανάρτηση?
Εξάτμιση?
Εισαγωγή?
Πρόγραμμα?
Το 306 πόσο πάει τώρα?
Σκοπεύεις να το κρατήσεις πολλά χρόνια?
Από νομικής πλευράς το μοτέρ θα το δηλώσεις?
Στα γράφω όλα αυτά για να μην πεις ότι πχ πάει 4.000 ευρώ το 306 και θα δώσω άλλες 3.000 και μετά από 2 χρόνια αν θελήσεις να το δώσεις να πηγαίνει 3.500 - 4.000
Το μοτέρ του GTi-6 το έχεις σκεφτεί καθόλου?
167 ίππους βγάζει 2.0άρι 16v
Επίσης υπάρχει και το μοτέρ από 206 κλπ TU5JP4
1.6 16v με 110 ίππους.
Πιθανόν να βρίσκεις πιο πολλά τέτοια μοτέρ και θα είναι και πιο καινούργια. Στην Αγγλία είναι χώμα. Και αυτό το μοτέρ ανεβαίνει εύκολα 130 - 135 αλλά και περισσότερα ανάλογα με τις επιλογές και το κόστος
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggos 306 (Vaggelis) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 (8v) 96'
Ένταξη: 16 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 36
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Απρ 2011, 11:55:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά! Στο αμάξι έχω ήδη βάλει ανάρτηση με χαμήλωμα κ ελαστικά 195/50/15 οπότε θέλω μόνο μοτέρ μαζί με σαζμάν πλεξούδα κτλ κ φυσικά καλύτερα φρένα. Για το μοτέρ του gti δεν το σκέφτομαι γιατί πάει μακριά η βαλίτσα ούτε για βελτίωση σε αυτόν που έχω αλλά μου άρεσε αυτό του 206 με τα 110 άλογα. Είναι κάλο-αξιόπιστο? Καίει πολύ?? Κ τι χρειάζεται για να μπει στο 306?? Γιατι το δικό μου δεν είναι καν φουλ ιντζέκσιον έχει καρμπυρατέρ αν δεν κάνω λάθος. Για ευρώ γύρω στο 2000αρο να υπολογίσουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggos 306 (Vaggelis) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 (8v) 96'
Ένταξη: 16 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 36
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Απρ 2011, 21:20:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για τα link! Μόνο να μου πείτε τι άλλο ακριβώς χρειάζομαι για να γίνει σωστή δουλειά. Για σαζμάν πλεξούδα εγκέφαλο ή οτι άλλο χρειάζεται... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Απρ 2011, 08:02:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=20676
Διάβασε το πιο πάνω.
Υπάρχουν κοιν.α σημεία με την περίπτωση σου φίλε.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggos 306 (Vaggelis) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 (8v) 96'
Ένταξη: 16 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 36
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Απρ 2011, 14:52:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ κ καλή ανάσταση παιδιά!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GGiannis (ΓΙΑΝΝΗΣ) Μέλος

 Peugeot 207 RC
Ένταξη: 17 Μάρ 2011 Δημοσιεύσεις: 110
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Απρ 2011, 16:40:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επισης Βαγγελη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran92 (Πετρος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 306 1.4 (8V) SL
Ένταξη: 26 Απρ 2011 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: Αργος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 00:07:25 Θέμα δημοσίευσης: 306 1.4 8V προτασεις-κοστος για βελτιωση |
|
|
Γεια σας!! Ειμαι νεος στο φορουμ αλλα γενικα παρακολουθω αρκετες συζητησεις πριν γινω μελος ακομα.Εδω κ ενα χρονο περιπου οδηγω ενα 306 1.4 8V μοντελο του '96,το οποιο ομως δεν παει μια,ασχετα το οτι εχει κ στην πλατη 260 χιλιαδες χλμ,εμφανως ''γονατισμενο'' μοτερ κ παρουσιαζει γενικα αρκετα προβληματα θερμοκρασιας,καιει λαδια,λασπωνει το ψυγειο,ειναι γενικα σε αθλια κατασταση και θελω να θεσω το ερωτημα:
Αξιζει να δωσω 2-3 χιλιαρικα να το φτιαξω αρχικα μηχανικα (μετατροπη σε ραλομοτερ 1.6 16V) κ μετα βλεπουμε? Ή να το δωσω για παλιοσιδερα κ να παρω κανα καινουργιο αμαξακι? Την δευτερη επιλογη,να το ''πεταξω'' δηλαδη,δεν τη θελω καθολου γιατι γουσταρω τρελα peugeot,και ιδιαιτερα 306 (αυτοκινητο παιδικων χρονων) αλλα αν το κοστος ειναι απαγορευτικο κ ασυμφορο τοτε δεν μενει μαλλον αλλη λυση....θελω να αναφερω οτι το αμαξωμα κ το εσωτερικο ειναι σε αριστη κατασταση,απλα δν εχει air-condition(αν κ πιστευω δεν χρειαζεται κ τοσο). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 00:18:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θεμα ειναι ποιο ειναι το ζητουμενο...
Αν ειναι κοντρες,κλπ,τοτε δεν αξιζει.
Αν ειναι ενα overall αυτοκινητο,τοτε το συζηταμε μιας και εχει καποια Χ λογικη,ασχετα αν το value for money ειναι καλο ή οχι...
Σχετικα με την μετατροπη που σε ενδιαφερει παντως,εχει ηδη 2-3 topic για αυτο το θεμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran92 (Πετρος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 306 1.4 (8V) SL
Ένταξη: 26 Απρ 2011 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: Αργος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 00:34:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θεμα δν ειναι οι κοντρες αλλα το οτι θελω να οδηγω ενα σωστο peugeot και οχι peugeot σκετη ντροπη....απλα αν η βαλιτσα παει μακρια,δηλαδη 4000-5000 ευρω κ βαλε,τοτε πιστευω δν αξιζει κ τοσο μιας κ δν θελω μονο μοτερ,πλεξουδα,εγκεφαλο κτλπ,αλλα κ αναρτησεις,φρενα,εξατμιση,ολα τα απαραιτητα ωστε να αξιζει κατι μηχανικα εστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Manos 106 (manos) Μόλις έγραψα

 S1 1300 rallye
Ένταξη: 22 Απρ 2011 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Aθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 06:04:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petran92 έγραψε: | Τ....απλα αν η βαλιτσα παει μακρια,δηλαδη 4000-5000 ευρω κ βαλε,τοτε πιστευω δν αξιζει κ τοσο μιας κ δν θελω μονο μοτερ,πλεξουδα,εγκεφαλο κτλπ,αλλα κ αναρτησεις,φρενα,εξατμιση,ολα τα απαραιτητα ωστε να αξιζει κατι μηχανικα εστω |
Φιλε καπου εκει εισαι χωρις να θελω να σου κανω τον εξυπνο στο μαγαζι που δουλευα ειχε γινει τετοια μετατροπη και εφτασε τοσο....Φαντασου ηλεκτρολογο, εξατμισα, το μοτερ που θα παρεις απο καποιον παλιατζη ενδεχωμενος δεν θα ανοιχτει να δεις σε τι κατασταση βρισκετε ο στροφαλος κλπ??? Και αντε και το ανοιξες μια σειρα κουζινετακια μπιελας θα τα βαλεις!!! μετα ετσι θα το βαλεις απανω Ιμαντες τρομπα δισκο πλατο που εχει αλλο το 16ν θες αλλες τρομπες βενζινης εχει ιστορια! Οδηγικα ομως το αποτελεσμα που θα παρεις ειναι πολυ καλο μιας και ειναι πολυ καλη βαση ενα 306 αλλα δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να δωσει κανεις 4-5 χιλιαρικα στις μερες...
Φιλικα Μανος
OLDSCHOOL "PUGMAN"
S.V Motorsport |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 08:23:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οντως σε αυτο που λεει ο Μανος δεν εχει αδικο,μια σωστη δουλεια καπου εκει θα φτασει...
Με τα ιδια περιπου χρηματα φερνεις ολοκληρο 2λιτρο με το 6αρι σασμαν και το βαζεις επανω στο δικο σου,που λογικα σε συμφερει περισσοτερο,απλα δεν ξερω κατα ποσο θες να μπεις σε αυτην την διαδικασια...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 10:48:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αφηνοντας την συζητηση για το να βάλεις αλλο μοτερ (που ηδη συζητιεται κι αλλου) γραψτε στο παιδι ενα σεναριο βελτιωσης του δικου του μαζι με το κοστος καθως και το που θα βτασει για να χει υποψιν του.
βασικα πρεπει να ενωθει με το αλλο το τοπικ το παρων
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 12:48:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχει και η επιλογή κινητήρα από 206, 307 κλπ
Είναι και αυτός 1.6 16v με κωδικό TU5JP4
Βγάζουν 110 ίππους αντί 120 αλλά εύκολα φθάνουν τους 130 - 135 αν σε ενδιαφέρει.
Είναι νεότεροι κινητήρες, συναπώς θα μπορείς να βρεις με λίγα χιλιόμετρα και πιθανόν να στοιχίζουν και λιγότερα. Στό άλλο θέμα είχα βάλει και links για αγγελίες που βρήκα.
άρα θα χρειαστείς
Κινητήρα
Πλεξούδα
Σασμάν?
Εφαρμογή
Πάντρεμα ηλεκτρονικών
Νομοθετικά - Δήλωση αλλαγής κινητήρα κλπ?
Εξάτμιση
Ανάρτηση
Φρένα - μάλλον έχεις 247μμ? Θα χρειαστείς 266μμ για λιγότερο βάρος και 283μμ αν δεν σε πειράζει (δαγκάνες, τακάκια και δίσκους)
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 15:55:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | αφηνοντας την συζητηση για το να βάλεις αλλο μοτερ (που ηδη συζητιεται κι αλλου) γραψτε στο παιδι ενα σεναριο βελτιωσης του δικου του μαζι με το κοστος καθως και το που θα βτασει για να χει υποψιν του.
βασικα πρεπει να ενωθει με το αλλο το τοπικ το παρων |
Θα παει πολυ μακρια η βαλιτσα και δεν ξερω αν αξιζει καν για τα 20-25 αλογα που θα παρει...
Ολα εξαρτωνται απο τα ηλεκτρικα που φοραει,τι ζηταει και τι θελει να πληρωσει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran92 (Πετρος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 306 1.4 (8V) SL
Ένταξη: 26 Απρ 2011 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: Αργος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 16:43:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον,καταρχας παιδια ευχαριστω πολυ για ολες τις προτασεις,απο οτι βλεπω δεν θα μ κοστισει και λιγα μια τετοια μεταροπη κ θα παει μακρια η βαλιτσα,γιατι με τα ιδια λεφτα εφερνα ολοκληρο διλιτρο κ τα εβαζα ολα πανω στο δικο μ οπως λετε......μαλλον η πιο συμφερουσα λυση ειναι αυτη με τον 1.6 16V του 206,αλλα στο αλλο τοπικ για την ιδια μετατροπη ειχα διαβασει κατι για το παντρεμα των ηλεκτρονικων (αν και το δικο μ ειναι μοντελο του '96 κ εχει παλια κ απλα ηλεκτρικα) ή οτι καλυτερα θα ηταν να επαιρνα μονο το μοτερ απο 206,κ τα υπολοιπα,εισαγωγη,πλεξουδα,σασμαν απο ραλυ ή σαξο,οποτε λεω να αρχισω πρωτα απο το στησιμο,δλδ αξονες,αναρτησεις,φρενα,λαστιχα,τροχους κτλ,κ για το μοτερ προσωρινα κραταω αυτο π εχω,με ενα μικρο-σερβις στα βασικοτερα,και αργοτερα βλεπουμε κ για μοτερ.
Οποτε αν μπορουσατε να μ πειτε τι θα χρειαστω περιπου για το στησιμο,με προοπτικη μαλλον για μοτερ απο 206 1.6 16V,κ περιπου ποσο πιστευατε οτι θα στοιχισει αυτο....ευχαριστω κ παλι...κ ολες οι προτασεις ευπροσδεκτες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|