Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 08:50:47 Θέμα δημοσίευσης: Τρόμπα βενζίνης? |
|
|
Και χτες το βράδυ εκεί που περίμενα να ανάψει το πράσινο σε κάποιο
φανάρι της κηφησίας...μου σβήνει η μηχανή
Προσπαθώ μία-δύο-τρεις αλλά τίποτα!!!! Εντωμεταξύ η ουρά των
αυτοκινήτων από πίσω να έχει γίνει κάτι χιλιόμετρα και οι μισοί που
περνάγανε με έβριζαν!!!!
Ώπα λέω...εδώ είμαστε: Εγκέφαλος ή τρόμπα βενζίνης....κατά 99%.
Βασικά ευχόμουν (και συνεχίζω να εύχομαι) να μην είναι το 1ο γιατί
είναι πολύ ύπουλο πράγμα οι βλάβες του εγκαφάλου....άλλο αν είναι
πιο φτηνές σαν κόστος επισκευής.
Τελικά τηλεφωνώ στην ΕΛΠΑ, το μεταφέρω σε κάποιο συνεργείο, το αφήνω
εκεί για το βράδυ, και σήμερα το πρωί πήγα να μάθω νεώτερα.
Βάζουν το διαγνωστικό επάνω....κανένα πρόβλημα... Κάνουν 2-3 checks...
αλλά πάλι τίποτα...μια χαρά ο εγκέφαλος...
Κοιτάνε και τις ασφάλειες...όλες ήταν οκ...
Πρέπει να το αφήσεις μου λένε να δούμε αν υπάρχει πρόβλημα με την
τρόμπα βενζίνης ή με κάποιο ρελεδάκι πριν την τρόμπα βενζίνης.
Λογικά δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο...και το εύχομαι.
Αναμένω νεώτερα μέχρι το μεσημέρι....
ΥΓ: μου μύριζε βενζίνη έντονα κάθε φορά που έβαζα μπρος εδώ και 3-4
μέρες, άρα ίσως αυτό να είναι μια ένδειξη για πιθανό πρόβλημα στην
τρόμπα βενζίνης.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 10:02:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σου έχει ανάψει ποτέ το λαμπάκι της βενζίνης πριν το γεμίσεις;
Eνννοώ αφήνεις το ρεζερβουάρ να αδειάσει; Γιατί αν ναι, τότε είναι σίγουρα κατεστραμμένη τρόμπα βενζίνης.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 10:08:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Σου έχει ανάψει ποτέ το λαμπάκι της βενζίνης πριν το γεμίσεις;
Eνννοώ αφήνεις το ρεζερβουάρ να αδειάσει; Γιατί αν ναι, τότε είναι σίγουρα κατεστραμμένη τρόμπα βενζίνης. |
Ρε Χρήστο υπάρχει κάποια εξήγηση για αυτό?
Το 70% των περιπτώσεων που βάζω βενζίνη εδώ και 2 χρόνια το αφήνω
να ανάψει και μετά γεμίζω πάλι το ντεπόζιτο.
Τόσο καιρό δεν μου έβγαλε πρόβλημα, τώρα του ήρθε?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 10:22:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | christhehealer έγραψε: | Σου έχει ανάψει ποτέ το λαμπάκι της βενζίνης πριν το γεμίσεις;
Eνννοώ αφήνεις το ρεζερβουάρ να αδειάσει; Γιατί αν ναι, τότε είναι σίγουρα κατεστραμμένη τρόμπα βενζίνης. |
Ρε Χρήστο υπάρχει κάποια εξήγηση για αυτό?
Το 70% των περιπτώσεων που βάζω βενζίνη εδώ και 2 χρόνια το αφήνω
να ανάψει και μετά γεμίζω πάλι το ντεπόζιτο.
Τόσο καιρό δεν μου έβγαλε πρόβλημα, τώρα του ήρθε? |
Αυτό το έχω ακούσει και εγώ, ότι δηλαδή όσο πιο χαμηλά είναι η βενζίνη στο ντεπόζιτο τόσο περισσότερο "κουράζει" την τρόμπα, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια.
Εγώ πάντως προσπαθώ να το γεμίζω πριν φτάσει στη μέση, άντε στο 1/4 το πολύ και για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου αλλά και για "ψυχολογικούς" λόγους (φαίνετε πιο φτηνό!!! που να βάλεις 20 ευρώ που 40!!!)
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 10:46:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχει παρατηρησει κανεις οτι οσο πιο αδειο ειναι το τεποζιτο τοσο "χειροτερα" παει το αμαξι στο δρομο;
ειναι καθαρα ψυχολογικο οτι οταν γεμιζουμε (και ας μην φουλαρουμε), οταν μπαινει "φρεσκια" βενζινη το αμαξι παει καλυτερα ή οντως το αμαξι παει χειροτερα λογω των σκουπιδιων και της "κακης βενζινης" που μενει στο τεποζιτο ..;
τα φωτα σας...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 10:51:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Ρε Χρήστο υπάρχει κάποια εξήγηση για αυτό?
Το 70% των περιπτώσεων που βάζω βενζίνη εδώ και 2 χρόνια το αφήνω
να ανάψει και μετά γεμίζω πάλι το ντεπόζιτο.
Τόσο καιρό δεν μου έβγαλε πρόβλημα, τώρα του ήρθε? |
Yπάρχει εξήγηση. H τρόμπα σε αυτή την περίπτωση "ρουφά" είτε αέρα, είτε σκουπίδια (δεν έχουμε και την πιο καθαρή βενζίνη του κόσμου). Aυτό συμβαίνει σε ανηφοροκατηφόρες και στο σταμάτα ξεκίνα, λόγω της μετακίνησης του περιεχομένου του ντεπόζιτου.
Δεν σου χαλάει αμέσως. Aλίμονο αν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Eάν εφάρμοζες την τακτική του theflame, μπορεί να μην σου συνέβαινε ποτέ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 12:45:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή μου λες ότι "χαλάει" σταδιακά? Γι'αυτό και δεν βγήκε αμέσως το
πρόβλημα?
Από την άλλη επειδή ρουφάει αέρα ή σκουπίδια, τι πρόβλημα υπάρχει?
Πως θα μπορούσε να χαλάσει? Να πω ότι "μπούκωσε"..εντάξει...αλλά
να χαλάσει???
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 13:09:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Δηλαδή μου λες ότι "χαλάει" σταδιακά? Γι'αυτό και δεν βγήκε αμέσως το
πρόβλημα?
Από την άλλη επειδή ρουφάει αέρα ή σκουπίδια, τι πρόβλημα υπάρχει?
Πως θα μπορούσε να χαλάσει? Να πω ότι "μπούκωσε"..εντάξει...αλλά
να χαλάσει??? |
Tώρα λεπτομέριες δεν ξέρω. Aυτό μου το έχουν πει φίλος μου και το μεταφέρω. Προφανώς την είχε πατήσει έτσι και μιλούσε από προσωπική εμπειρία. Σε Σεατάκι το '82 αυτό βέβαια αλλά το έπαθε τώρα κοντά.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 14:25:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μόλις πριν λίγο είχα την επιβεβαίωση ότι πρόκειται για τρόμπα βενζίνης.
Σε καμιά ώρα θα ξέρω και το κόστος 
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 15:55:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είπαμε να γλυτώσουμε από τα ηλεκτρονικά (εγκέφαλος), αλλά πάλι στα
ηλεκτρονικά πέσαμε (τρόμπα βενζίνης)!!!!
Λοιπόν, η τρόμπα είναι ηλεκτρονική, δεν υπάρχει πρόβλημα αν αδειάζει το
ντεπόζιτο (αυτό πράγματι ίσχυε στα παλιά αμάξια που δεν είχαν ηλεκτρονική
τρόμπα), και δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος για τον οποίο θα μπορούσε
να χαλάσει. Στην δικιά μου (μάλλον) είχε καεί κάποια αντίσταση
Στο μέγεθος και σχήμα θυμίζει το εσωτερικό πυρηνικής βόμβας (όπως αυτές
που έχετε δει σε διάφορες ταινίες, τις οποίες αφοπλίζουν οι ήρωες αφαιρώντας
το εσωτερικό τους).
Για να τοποθετηθεί χρειάζεται να βγούν τα πίσω καθίσματα, να βγει ένα καπάκι
που την φράζει, και μετά να ξεβιδωθεί. Έχει και 2 σωληνάκια που την
συνδέουν με την παροχή της βενζίνης αν κατάλαβα καλά. Το πρόβλημα είναι
ότι αν έχεις το ντεπόζιτο γεμάτο βενζίνη (εγώ είχα το μισό), γίνεται ένας
πανικός από την βενζίνη όταν την τραβήξεις έξω.
Η όλη διαδικασία παίρνει γύρω στα 20 λεπτά...
ΥΓ: Έχω πάρει την παλιά μαζί μου, οπότε θα την "μελετήσω" εκτενέστερα
και θα σας ενημερώσω.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την chatasos στις Τετ 18 Σεπ 2002, 16:33:25, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 16:18:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMIP έγραψε: | εχει παρατηρησει κανεις οτι οσο πιο αδειο ειναι το τεποζιτο τοσο "χειροτερα" παει το αμαξι στο δρομο;
ειναι καθαρα ψυχολογικο οτι οταν γεμιζουμε (και ας μην φουλαρουμε), οταν μπαινει "φρεσκια" βενζινη το αμαξι παει καλυτερα ή οντως το αμαξι παει χειροτερα λογω των σκουπιδιων και της "κακης βενζινης" που μενει στο τεποζιτο ..;
τα φωτα σας... |
Και εγώ το έχω παρατηρήσει αυτό που λες. Τις προάλλες ας πούμε ενώ είχε σχεδόν αδειάσει, το γέμισα με απλή SHELL και είχα την εντύπωση πως πήγαινε πολύ καλύτερα από άδειο. Τώρα που είναι στα μισά περίπου, έχω την εντύπωση ότι δεν πάει τόσο καλά όσο γεμάτο.
Άρα, μάλλον τα υπολείμματα στο ντεπόζιτο ή πιθανές βρωμιές στη βενζίνη φταίνε. Αλλά πάλι δεν μπορώ να ξέρω. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 16:54:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπολογιζε καμμια 90000 χωρις τα εργατικα
Οταν αδειαζει το τεποζιτο το αμαξι παει καλυτερα(μειον 50 κιλα βαρος)
Αν ομως παει πολυ κατω τοτε ρουφαει και λασπη(ιζηματα) οποτε πεφτει η ποιοτητα της βενζινης και η αποδοση
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Σεπ 2002, 01:57:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν αυτό που λέτε για το γέμισμα είναι κυρίως ψυχολογικό, αλλά κι εγώ το γεμίζω κάθε φορά στη μέση, ή και νωρίτερα, όχι για το μικρότερο κόστος (στο κάτω κάτω μπορεί να δίνεις 20 αντί 40 ευρώ σε κάθε γέμισμα αλλά πηγαίνεις γρηγορότερα ,οπότε το ίδιο πράγμα είναι), αλλά και επειδή νιώθω πιο ασφαλής όταν έχω το αυτοκίνητο γεμάτο βενζίνη για κάποια δύσκολη στιγμή. Μέχρι τώρα τόσο καιρό που το έχω δεν μου έχει ανάψει ποτέ το λαμπάκι της βενζίνης, βλέπω μόνο αν δουλεύει όταν γυρνάω στη δεύτερη σκάλα πριν την μίζα. Παντώς σαφώς όταν το αυτοκίνητο είναι άδειο στο ντεπόζιτο πηγαίνει καλύτερα ως λιγότερο φορτίο και φερόμενης μάζας, αλλά με πιο γεμάτο ντεπόζιτο υπάρχει μεγαλύτερη πίεση. Και η πρώτη απορία μου σε τέτοιο στυλ ήρθε σε αγώνες δεξιοτεχνίας όπου έπαιρνε μέρος ένας φίλος μου. Τον ρώτησα αφου παίζει ρόλο το βάρος γιατί δεν βάζει μέσα 5 λίτρα για τον αγώνα να είναι ελαφρύς, να κάνει άνετος και ελαφρύς τα κουμάντα του και μετά να το γεμίσει; Γιατί έστω και σε τέτοιες περιπτώσεις, που μπορείς να πεις οτι υπάρχουν πλευρικές δυνάμεις, με λίγα λίτρα θα υποφέρεις από ατροφίες. Γι αυτό και σε δεξιοτεχνίες, και ίσως και στα dragster, ένα μισογεμισμένο ντεπόζιτο είναι καλύτερο από ένα άδειο.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Σεπ 2002, 07:54:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειπα να αναφερω το βαρος αλλα μετα σκεφτηκα οτι δεν θα πεφτατε στην παγιδα να το αναφερεται.
Δεν εννοουσα αυτο οταν ελεγα οτι παει χειροτερα.
Φυσικα το λιγοτερο βαρος ειναι καλυτερο για την αποδοση.
Αλλα αυτο που με ενδιαφερει ειναι να ξερω αν ειναι καλυτερα να αφηνω να αδειαζει το τεποζιτο ή οχι.
Εχω ακουσει να λενε να μην γεμιζουμε συνεχεια γιατι τοτε "καιμε" την καλη βενζινη πανω-πανω και κατω συσωρευεται ολη η "μουργα" (λασπη ,σκουπιδια κ.λ.π).
Βεβαια υπαρχει και ο αντιλογος που λεει οτι για να μην καιμε τα σκουπιδια πρεπει να βαζουμε φρεσκια βενζινη κιας μην εχει αδειασει το τεποζιτο.
Για πειτε τωρα....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 06:00:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα πείτε στον μηχανικό σας να σας δώσει ένα καθαριστικό ρεζερβουάρ, φίλτρου βενζίνης, τρόμπας, μπεκ, βαλβίδων και το βάζετε σε 25-50 λίτρα βενζίνη (την πρώτη φορά σε 25 λίτρα περίπου, μετά εάν θέλετε και σε περισσότερα) κάθε 10 με 15 χιλιάδες χλμ. Καθαρίζει τα πάντα στο κυκλοφοριακό δίκτυο της βενζίνης (σκουπίδια, νερά, μούργα κλπ). Πώς το κάνει; Δεν ξέρω. Μπορώ να υποθέσω ότι τα διασπά σε μόρια και τα μπερδεύει με το καύσιμο ώστε να καούν με τη βενζίνη μαζί.
Αυτό που χρησιμοποίησα και με γλύτωσε από κατέβασμα ρεζερβουάρ λέγεται Line Cleaner και είναι της Pro Tec. Δεν πωλείται στη λιανική, παρά μόνο στα συνεργεία. Με έσωσε μία φορά και θα το βάζω από εδώ και πέρα ανελλιπώς.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fpug Φανατικό μέλος

Ένταξη: 05 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 12:30:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χτες το πρωι μπηκα στο 206 να παω για καφε και γυρνοντας το κλειδι να βαλω μπροστα ggggggggg,ggggggggg,gggggg.....
δυστυχως εμεινα απο τρομπα βενζινης
ακολουθησε μεταφορα στο συνεργειο με την οδικη βοηθεια.
-200 ευροπουλα για καινουργια.
ελπιζω να ειναι ετοιμο το απογευμα να το παρω.
Απο το πουθενα λεφτα για πεταμα.
τελος παντων.
Ενα συγνωμη γιατι δεν ειχα δει αυτο το τοπικ και εκανα καινουργιο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 11:11:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: |
Λοιπόν, η τρόμπα είναι ηλεκτρονική, δεν υπάρχει πρόβλημα αν αδειάζει το
ντεπόζιτο (αυτό πράγματι ίσχυε στα παλιά αμάξια που δεν είχαν ηλεκτρονική
τρόμπα), και δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος για τον οποίο θα μπορούσε
να χαλάσει. |
Επανέρχομαι σε αυτό το θέμα, αφού από ότι έμαθα και από αλλού καλό είναι να μην αφήνουμε το ρεζερβουάρ να αδειάζει συχνά, καθώς αυτό προκαλεί ακανόνιστη παροχή καυσίμου, με συνέπεια τη δημιουργία μικροεκρήξεων (πειράκια) και υψηλή θερμοκρασία μέσα στον καταλύτη, με αποτέλεσμα την σταδιακή καταστροφή του.
Οπότε αλλάζουμε τακτική στα γεμίσματα 
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 14:29:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγω το εχω ακουσει αυτο αλλα επειδη κινουμαι παντα οριακα γυρω στα 30-40 χιλιομετρα αφου αναψει το λαμπακι με το δεικτη να ειναι στην τελευταια-τελευταια γραμμη και μια φορα να τον περναω κι'ολας μπορω να πιστοποιησω οτι η παροχετευσιμοτητα καυσιμου ειναι πολυ καλη υπο ολας τα συνθηκας. Αυτο με τα σκουπιδακια ισχυει αν εισαι παντα σχετικα γεματος και μια φορα το αδειασεις τερμα το τεποζιτο οποτε με μια φορα που θα ειναι εκει κατω η σταθμη θα ρουφηξει η μηχανη ολα μαζι τα κατακαθια.. Εγω αυτο το κανω προοδευτικα οντας συνεχως στο "λαμπακι" οποτε μετα 3+ χρονια δεν εχω κανενα προβλημα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 15:44:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Και εγω το εχω ακουσει αυτο αλλα επειδη κινουμαι παντα οριακα γυρω στα 30-40 χιλιομετρα αφου αναψει το λαμπακι με το δεικτη να ειναι στην τελευταια-τελευταια γραμμη και μια φορα να τον περναω κι'ολας μπορω να πιστοποιησω οτι η παροχετευσιμοτητα καυσιμου ειναι πολυ καλη υπο ολας τα συνθηκας. Αυτο με τα σκουπιδακια ισχυει αν εισαι παντα σχετικα γεματος και μια φορα το αδειασεις τερμα το τεποζιτο οποτε με μια φορα που θα ειναι εκει κατω η σταθμη θα ρουφηξει η μηχανη ολα μαζι τα κατακαθια.. Εγω αυτο το κανω προοδευτικα οντας συνεχως στο "λαμπακι" οποτε μετα 3+ χρονια δεν εχω κανενα προβλημα... |
Αυτό που λέει ο Alex μάλλον στέκει. Και εγώ άμα δεν δω λαμπάκι αναμμένο δεν γεμίζω, και δεν έχω (μέχρι στιγμής) αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος

 206 1.4(8V) ΧΤ(2001)
Ένταξη: 31 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 290 Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2002, 00:17:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady έγραψε: | Alex έγραψε: | Και εγω το εχω ακουσει αυτο αλλα επειδη κινουμαι παντα οριακα γυρω στα 30-40 χιλιομετρα αφου αναψει το λαμπακι με το δεικτη να ειναι στην τελευταια-τελευταια γραμμη και μια φορα να τον περναω κι'ολας μπορω να πιστοποιησω οτι η παροχετευσιμοτητα καυσιμου ειναι πολυ καλη υπο ολας τα συνθηκας. Αυτο με τα σκουπιδακια ισχυει αν εισαι παντα σχετικα γεματος και μια φορα το αδειασεις τερμα το τεποζιτο οποτε με μια φορα που θα ειναι εκει κατω η σταθμη θα ρουφηξει η μηχανη ολα μαζι τα κατακαθια.. Εγω αυτο το κανω προοδευτικα οντας συνεχως στο "λαμπακι" οποτε μετα 3+ χρονια δεν εχω κανενα προβλημα... |
Αυτό που λέει ο Alex μάλλον στέκει. Και εγώ άμα δεν δω λαμπάκι αναμμένο δεν γεμίζω, και δεν έχω (μέχρι στιγμής) αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. |
Συμφωνώ και εγώ μαζί σας. Σχεδόν πάντα γεμίζω όταν έχει ανάψει το λαμπάκι και έχω κάνει γύρω στα 20 χλμ. Μέχρις στιγμής κανένα πρόβλημα.
Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"
ANOTHER MEMBER OF K.R.T |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|