Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Απρ 2006, 02:13:32 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 306 tunning |
|
|
Kalispera se olous!
Eimai neo melos! Vrika to site tyxaia kai mias kai pira prin triwn imeron ena 306 skeytika na grapso sto forum!
To amaxi einai 306 95 modelo 1600cc 8valve s16.
To provlima mou einai kirios sto moter, apo themata sberiforas stripsimatos ktl to amaxi einai apla apsogo me oli ti simasia tis lexis.
Exei kanei 90.000km kai apla tha ithela simvoules veltiosis giati to moteraki meta ti 2a diskola gemizei tis strofe tou, den lew apo ropi eidika xamila alo tpt, alla to niwtheis to amaxi den exei sibiesi, tha ithela an ixere kapios na mou pei kapia kali idea, axizei na peiraxtei ayto to moter gia na dosei dinami i kalytera tha itan na vro ena 1,6 16valve i ena 1,8 8valve i 16valve? yparxei simadiki diafora anamesa sto 1,6 8v kai 16v?
Eimai ligo apogoiteymenos apo ta gazia tou, to moter einai apeiraxto, foraei apla solines exatmisis kai enan teliko tpt to spoudeo.
Axizei programa filtra ktl? Na alaxo moter?
Rixte kamia idea re pedia giati ayto to amaxi maresei apisteyta!
Eyxaristo poly~!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Απρ 2006, 03:31:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλως ορισες στο Club.Κατ'αρχην το θεμα σου ανηκει αλου.Επισης δεν πρεπει να γραφεις με greeklish γιατι ειναι κουραστικο.Το προβλημα σου εχει μια λυση.Αλλαγη κινητηρα γιατι με αυτον μονο ασκοπα λεφτα θα του βαζεις και δεν θα βλεπεις αποτελεσμα.Ενας 16V ειναι μια χαρα.Του βαζεις και τα σχετικα φιλτρο προγραμμα και εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω και εισαι μια χαρα.Αυτα τα λιγα.Αν θες να μαθεις περισσοτερα μπορεις να γινεις μελος γαι να παρακολουθεις τις συζητησεις μας
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Απρ 2006, 12:52:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eyxaristo file!
Greeklish grafo gia ton aplo logo oti orismena pc isos na mi diavazoun ellinika!Gia kanenan alon!
Αλλά αφού δεν τίθεται τέτοιο θέμα τότε κανένα πρόβλημα.
Το θέμα το έβαλα σε αυτή την ενότητα γατί δεν μπορώ να γράψω σε καμία άλλη ενώ έχω γίνει μέλος!
Τώρα αν πρέπει να κάνω κανένα επιπλέον log in ή κάτι τέτοιο δεν ξέρω ενημερώστεμε παρακαλώ ¨)
Καλή συνέχεια σε όλους |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Απρ 2006, 13:34:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρεπιτπώντως απο ραλλάκι ταιριάζει πανς το μοτέρ ή θα είμαι κόψε ράψε συνέχεια? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Απρ 2006, 13:36:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν θυμαμαι ειχε σε ενα παλιο παουερ 306 με μοτερ απο ραλλυ και ηθελε μετατροπη στη μια βαση(αυτη του εγκεφαλου?) κατα τα αλλα δουλευε καλα.
παντως αν βαλεις απο ραλλυ δε θες και δηλωμα αφου εισαι ηδη 1.6 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Απρ 2006, 14:32:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστά Παναγιώτη.
Ένα μπορντώ/κόκκινο 306 ήταν που του έσπαγε η βάση που είπες και ήθελε (έτσι έγραφε το άρθρο της παρουσιάσης) να την αντικαταστήσει ενισχήσει.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Απρ 2006, 17:54:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον από όλους!
Βασικά σκευτόμουν μήπως έχει πέσει το μοτέρ και θέλει ανακατασκευούλα, πιστονια ελατήρια χυτώνια αν και πιο φθηνα θα έρθει ένα καινούριο μοτέρ!
Πάντως θα το ψάξω για 106!
¨) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
UnderTaker (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος
Αυτοκίνητο? Μπα....
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 823
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Απρ 2006, 12:51:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε φωτογράφε, για να μπει το 16βάλβιδο μοτέρ του rally πρέπει να
κάνεις πατέντα στην πάνω αριστερή βάση του κινητήρα.
Επειδή το κοπάκι του 16βάλβιδου κινητήρα έχει μεγάλο πλάτος, λόγω δύο εκκεντροφόρων,
η πάνω βάση θα πρέπει να περάσει μέσα από το γρανάζι
του εκκεντροφόρου!
Οπότε εκεί θέλει πατέντα! Και συνήθως η συγκεκριμένη πατέντα κόβεται κι όλας σε καμιά απότομη αλλαγή....!!!!
WELCOME TO THE DARK SIDE!!!!!
(.....we have cookies....) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Απρ 2006, 12:58:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιαυτο με τα λεφτα το μοτερ κ τα κοψε ραψε βαζεις ενα τουρμπακι στον 1.6 8ν κ εισαι τζετ!
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com
Έχει επεξεργασθεί από τον/την PHSYBORG στις Παρ 28 Απρ 2006, 11:21:49, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Timour21 (Stathis) Μέλος
Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Απρ 2006, 21:33:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η΄ του κοτσάρεις ένα 2λιτρο S16 για να στρίβεις κιόλας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Απρ 2006, 11:26:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Timour21 έγραψε: | Η΄ του κοτσάρεις ένα 2λιτρο S16 για να στρίβεις κιόλας |
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Απρ 2006, 12:33:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
διπλα 40αρια dellorto απο 1300 alfa romeο .ξυλλωμα εισαγωγης υπαρχουσας και εγκεφαλου.Καιει και παλι αμολυβδη αλλα δε χρειαζεται καταλυτη.το αμαξι οταν θα το πηγαινεις κανονικα θα καιει πολυ λιγοτερο απο τι τωρα.Οταν το πατααααααααας θα καιει περισσοτερο αποτι τωρα.μιλαμε για σκαρφαλωμα της ιπποδυναμης στα 130-140 αλογα αφου στην ουσια μιλαμε για πολυπεταλουδο συστημα χωρις προγραμματα και χαζομαρες.Ειναι πληρως ρυθμιζομενο.Εξοδα? γυρω στα 500ε. κομπλε.Και αν του βαλεις χταποδακι? ΩΧ ΩΧ ΩΧ ΩΧ MANOYΛΑ MOY.θα το κανω στο δικο μου που ειναι και 1400...Μην το παρατησεις το μοτερ αυτο........Η ΔΩΣΤΟ ΣΕ ΜΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.!!!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Απρ 2006, 12:47:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eυαγγελε την υπποδυναμη που αναφερεις μετα απο αυτη τη μετατροπη, την εχεις δει ?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Απρ 2006, 22:43:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμμμμ.. μπορω να σου πω για ακομη μεγαλυτερη ιπποδυναμη που εχω δει.Σε μοτερ 1600 απο seat cordoba.Το μονο που πειραχτηκε ηταν η τοποθετηση των καρμπυρατερ και ενα χταποδι.Ιπποδυναμη? πανω απο 130 κατι αλογα.Με ενα καθαρισμα κινητηρα και λειανση στο καπακι(δε ξερω κατα ποσον μπηκαν μεγαλυτερες βαλβιδες, φλαντζα καλυτερη κλπ)...περιπου 150 αλογα.ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ πως τα αλογα δεν ειναι στραγαλια,ουτε κουραμπιεδες,ουτε κουλουρακια κλπ κλπ...αλλα μη ξεχναμε οτι μιλαμε για καρμπυρατερ.Το συγκεκριμμενο αυτοκινητο το εχω δει ο ιδιος.τετοια ροπη εχω δει σε ενα αλλο μονο αμαξι.Μια "μπεμπα" 325.Προς θεου πιστευω οτι με τα τοπικ που εχω γραψει μεχρι τωρα δεν εχω δειξει οτι ειμαι τυπος του: "320hp, Νατ'αφησω?????".Ομως το "κολπο" ειναι οτι δε γινεται σε ολα τα μοτερ παρα μονο στα παλαιου τυπου καταλυτικα που εχουν ξεχωριστα τη διαχειριση του ρευματος των μπουζι απο τον κυριο εγκεφαλο.Οποτε στην ουσια καταργηουμε τον κυριο και την μαμα εισαγωγη και κρατας τα παρελκομενα του ρευματος με το πολυπεταλουδο πλεον συστημα.Φανταστειτε το σαν τετραπεταλουδο χωρις τους περιορισμους του εγκεφαλου.Ξαναλεω αν ο φιλτατος δε το θελει το μοτερ να το δωσει σε μενα.Θα την εκανα ετσι κι'αλλιως τη μετατροπη αυτη.Καλυτερα στο 1.6
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ) Μόλις έγραψα
PEUGEOT 205
Ένταξη: 10 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 42 Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Απρ 2006, 00:10:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα καπμπυλατερ ειναι πολυ καλη λυση.θα βγαζει κ γ@μο τον ειχο θα κατεβαζει τοσο γρηγορα τις στροφες που δεν θα τις προλαβαινει το στροφομετρο.εγω ειχα ενα 1.1 205 κ εβαλα 1.3 απο 205 καρφωσε βαλβιδες κ τωρα θα το κανω με μπλοκ απο 1.6 ραλλυε 8ν δεν ξερω τι αποδοσει θα εχει αλλα αν κρινω απο 1.3 λογικα θα σκιζει .το μονο μειονεκτημα που θα εχει ειναι οτι οταν ανοιγουν οι πεταλουδες στο τερμα καιει κατι παραπανω .τωρα δεν ξερω για το δικο σου αν θα εχει τιν αναμενομενει αποδωσει μιας κ η κεφαλη ειναι απο απλο μοτερ το πολυ να χρειαστεις ενα ρεπροφαιλ τον εκκεντροφορο κ ανοιγμα του αβλους αλλα τοτε θα εχει μεγιστει αποδωσει
PUG 205 1.6 16v |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Απρ 2006, 01:07:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | Γιαυτο με τα λεφτα το μουτερ κ τα κοψε ραψε βαζεις ενα τουρμπακι στον 1.6 8ν κ εισαι τζετ! |
ρε φιλε πεζο και τουρμπο .... ιεροσυλια !!!!
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Απρ 2006, 02:05:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianic έγραψε: | PHSYBORG έγραψε: | Γιαυτο με τα λεφτα το μουτερ κ τα κοψε ραψε βαζεις ενα τουρμπακι στον 1.6 8ν κ εισαι τζετ! |
ρε φιλε πεζο και τουρμπο .... ιεροσυλια !!!! |
Συμφωνω!
Ασε που ραγιζουν εισαγωγες για πλακα!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Απρ 2006, 02:47:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | gianic έγραψε: | PHSYBORG έγραψε: | Γιαυτο με τα λεφτα το μουτερ κ τα κοψε ραψε βαζεις ενα τουρμπακι στον 1.6 8ν κ εισαι τζετ! |
ρε φιλε πεζο και τουρμπο .... ιεροσυλια !!!! |
Συμφωνω!
Ασε που ραγιζουν εισαγωγες για πλακα!!!
|
Αληηηηθεια ρε παιδια??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Απρ 2006, 08:37:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianic έγραψε: | PHSYBORG έγραψε: | Γιαυτο με τα λεφτα το μουτερ κ τα κοψε ραψε βαζεις ενα τουρμπακι στον 1.6 8ν κ εισαι τζετ! |
ρε φιλε πεζο και τουρμπο .... ιεροσυλια !!!! |
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Απρ 2006, 12:00:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | Lef205 έγραψε: | gianic έγραψε: | PHSYBORG έγραψε: | Γιαυτο με τα λεφτα το μουτερ κ τα κοψε ραψε βαζεις ενα τουρμπακι στον 1.6 8ν κ εισαι τζετ! |
ρε φιλε πεζο και τουρμπο .... ιεροσυλια !!!! |
Συμφωνω!
Ασε που ραγιζουν εισαγωγες για πλακα!!!
|
Αληηηηθεια ρε παιδια??? |
βρε ουστ
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|