PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αχαλίνωτες στροφές.... Το μέγα πρόβλημα

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
1821 (ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.4 (8V) XT 1999

Ένταξη: 16 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Μάρ 2006, 19:25:55    Θέμα δημοσίευσης: Αχαλίνωτες στροφές.... Το μέγα πρόβλημα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΜΕΓΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ (ΕΠΙΔΗΜΙΑ ΓΡΙΠΗΣ ΤΩΝ....), ΟΧΙ ΛΟΓΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΣ ΕΝΑ 206-7 ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ; ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ ΡΩΤΑ΄ ΦΙΛΕ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΟΥ; ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ. ΤΩΡΑ, ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΣΙΓΟΥΡΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΟΤΑΝ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ 60 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΥΣ 62-63. ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΩΝ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΗ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ ΡΙΛΑΝΤΙ, ΛΑΜΔΑ, ΜΑΡ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ, ΜΠΕΚ ΨΕΚΑΣΜΟΥ, ΜΠΟΥΖΙ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ, ΟΚΤΑΝΙΑ, ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ, ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ, ΞΕΜΠΟΥΚΩΜΑΤΑ, ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΜΕΝΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ PEUGEOT ΠΟΥ ΩΣΤΟΣΟ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΣΙΓΟΥΡΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ ΕΧΕΙ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕΙ. ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΗ ΛΥΣΗ, EITE ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ SITE ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ, ΑΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΕ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟΥΤΟ ΤΟ LINK ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ PEUGEOT. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Μάρ 2006, 19:59:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Αθανάσιε καλως όρισες.

Είναι διαφορετικές οι περιπτώσεις των αρυθμιών του ρελαντί, ανάλογα με το αυτοκίνητο. Για διαφορετικό λόγο θα στο κάνει ένα 1.6, για διαφορετικό ένα 1.4 κ.ο.κ.

Για να καταφέρουμε να σου απαντήσουμε, πρέπει εσύ ο ίδιος να μας περιγράψεις λεπτομερώς τα συμπτώματα και το κυριότερο, από πότε άρχισε να στο κάνει. Αν σβήνει, αν απλώς έχει μικρές αρυθμίες κλπ.

Δεν είναι δυνατό να πεις για όλες τις περιπτώσεις ότι "φταίει αυτό" αφού δεν ισχύει.

Αν μπορείς να μας περιγράψεις τα συμπτώματα και εμείς ευχαρίστως να σε βοηθήσουμε.

Επίσης σε παραπέμπω στον Τεχνικό Σύμβουλό μας (aka Touristas) για να σε βοηθήσει λεπτομερώς.

Τέλος, θα σε παρακαλούσα να γράφεις με μικρούς χαρακτήρες για λόγους ομοιομορφίας στο forum μας, αλλά και επειδή όταν γράφουμε με Κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.

Σε ευχαριστώ πολύ.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
_205rallye_ (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


205Gti-206RG-106rallye

Ένταξη: 26 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 98
Τόπος: Aθηνα-Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Μάρ 2006, 11:28:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μην τρελλαινεστε ρε Shocked Shocked Shocked .οταν μιλας φιλε μου για 63 βαθμους θερμοκρασιας νερου,τοτε το λαδι δεν εχει ανεβασει ουτε 40,λοιπον τι περιμενεις να κανει το 8βαλβιδο οταν πατας λιγο παραπανω γκαζακι οταν ειναι κρυο,και εκτοςυ,οπως σωστα ανεφερες και ο ιδιος ειναι βηματικο μοτερ και τα βηματικα μοτερ ειναι λιγο πιο ’’αντρικα’’ μεχρι να δουλεψει σωστα ο κινητηρας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Μάρ 2006, 11:31:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά τι πρόβλημα έχει ακόμα δεν έχω καταλάβει Scratch ……πολλοί μπερδεμένα είναι όπως τα έχει γράψει και άκρη δεν βγάζω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
1821 (ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.4 (8V) XT 1999

Ένταξη: 16 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Μάρ 2006, 21:40:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητοί φίλοι, σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας και για το ενδιαφέρον σας. Τα πράγματα έχουν ως εξής: το πρόβλημα ξεκινάει λίγο μετά το ξεκίνημα και πιο συγκεκριμένα μόλις η θερμοκρασία εγγίσει τους 55-56 βαθμούς. Τότε εάν είμαι σε πορεία το αυτοκίνητο γονατίζει και δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές, εάν δε είμαι σε στάση αρχίζει ένα κλιμακωτό ανέβασμα μέχρι περίπου τις 4000 στροφές, τις κρατάει εκεί για λίγο και κατόπιν τις κατεβάζει κλιμακωτά και μετά ξανά από την αρχή. Αν κατά τη διάρκεια που κάνει τα παραπάνω πατήσω το γκάζι, σβήνει και θέλει λίγο χρόνο μέχρι να ξαναπάρει. Όταν όμως η θερμοκρασία ξεπεράσει τους 62-63 βαθμούς, το αυτοκίνητο πηγαίνει άψογα. Και αντίστροφα, όταν ανεβαίνω ένα βουνό δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Όταν όμως αρχίσει η κάθοδος και πέσει η θερμοκρασία στους 62-63 βαθμούς, τότε αρχίζει πάλι το πρόβλημα. Αυτό δεν παρουσιάζεται μόνο σε μένα, αλλά και σε αρκετούς γνωστούς μου, με διαφορετικές αντιμετωπίσεις από τα συνεργεία. Στο δικό μου έχω βάλει μόνο καινούριο βηματικό μοτερ ριλαντί. Μου παρουσιάστηκε πριν 3 μήνες και από τότε δεν έχω ακούσει κάποια σίγουρη λύση. Αναφέρατε επίσης ότι υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση ανά κατηγορία οχήματος. Μπορεί να γραφεί ανά κατηγορία και η λύση ώστε να μην ταλαιπωρούνται μάταια αρκετοί αγαπητοί φίλοι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
zafeirop (Αναστάσης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (8V) XR (2001)

Ένταξη: 30 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 48

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Μάρ 2006, 02:59:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1821 έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι, σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας και για το ενδιαφέρον σας. Τα πράγματα έχουν ως εξής: το πρόβλημα ξεκινάει λίγο μετά το ξεκίνημα και πιο συγκεκριμένα μόλις η θερμοκρασία εγγίσει τους 55-56 βαθμούς. Τότε εάν είμαι σε πορεία το αυτοκίνητο γονατίζει και δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές, εάν δε είμαι σε στάση αρχίζει ένα κλιμακωτό ανέβασμα μέχρι περίπου τις 4000 στροφές, τις κρατάει εκεί για λίγο και κατόπιν τις κατεβάζει κλιμακωτά και μετά ξανά από την αρχή. Αν κατά τη διάρκεια που κάνει τα παραπάνω πατήσω το γκάζι, σβήνει και θέλει λίγο χρόνο μέχρι να ξαναπάρει. Όταν όμως η θερμοκρασία ξεπεράσει τους 62-63 βαθμούς, το αυτοκίνητο πηγαίνει άψογα. Και αντίστροφα, όταν ανεβαίνω ένα βουνό δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Όταν όμως αρχίσει η κάθοδος και πέσει η θερμοκρασία στους 62-63 βαθμούς, τότε αρχίζει πάλι το πρόβλημα. Αυτό δεν παρουσιάζεται μόνο σε μένα, αλλά και σε αρκετούς γνωστούς μου, με διαφορετικές αντιμετωπίσεις από τα συνεργεία. Στο δικό μου έχω βάλει μόνο καινούριο βηματικό μοτερ ριλαντί. Μου παρουσιάστηκε πριν 3 μήνες και από τότε δεν έχω ακούσει κάποια σίγουρη λύση. Αναφέρατε επίσης ότι υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση ανά κατηγορία οχήματος. Μπορεί να γραφεί ανά κατηγορία και η λύση ώστε να μην ταλαιπωρούνται μάταια αρκετοί αγαπητοί φίλοι?


Συγγνώμη για την παρέμβαση αλλά και σε καταβάση ακόμη, τη θερμοκρασία πως μπορείς να τη ρίξεις στου 60 C ?

Πραγματικά απορώ. Υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και μαμά ψυγεία, αντιλίες κλπ κάτω από 70 δε μπορεί να πέσει στο δικό μου το 8V.

Μήπως εννοείς λαδιού?

Τέλος πάντων, δεν είναι αυτό το πρόβλημα σου φίλε μου, απλα το επισημαίνω.

Φιλικά


My brain is runnin lean
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Μάρ 2006, 13:26:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Την βαλβίδα θερμοκρασίας του εγκεφάλου την έχετε αλλάξει ή έστω την έχετε μετρήσει εάν έχει κανονικές τιμές. Επίσης αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το πώς μπορείς να ξεχωρίσεις πόσους ακριβώς βαθμούς έχει το νερό από την στιγμή που το όργανο έχει κλιμάκωση 70 , 90 , 110. το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το υπολογίζεις στο περίπου. Τεσπα δεν είναι αυτό το θέμα μας πάντως για δες αυτό που είπα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
zafeirop (Αναστάσης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (8V) XR (2001)

Ένταξη: 30 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 48

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάρ 2006, 02:44:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Την βαλβίδα θερμοκρασίας του εγκεφάλου την έχετε αλλάξει ή έστω την έχετε μετρήσει εάν έχει κανονικές τιμές. Επίσης αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το πώς μπορείς να ξεχωρίσεις πόσους ακριβώς βαθμούς έχει το νερό από την στιγμή που το όργανο έχει κλιμάκωση 70 , 90 , 110. το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το υπολογίζεις στο περίπου. Τεσπα δεν είναι αυτό το θέμα μας πάντως για δες αυτό που είπα.


Απλά να διορθώσω τη τιμή λίγο... εννοούσα 80 βαθμούς.
Σχετικά με την ακρίβεια μέτρησης πρέπει να είναι πολύ καλή. Κάποιος ειδικός εδώ πέρα ανέφερε ότι η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ ανάβει στους 93 βαθμούς.

Όντως, όταν ακούω το φουρφούρι να παίρνει μπρος, η βελόνα είναι κάπου ανάμεσα στους 90 και στους 100, σχεδόν στη μέση.

ΖΗΤΩ τα αναλογικά όργανα.

Παρένθεση: υπάρχει περίπτωση τα συνθετικά λάδια καλύτερης ποιότητας να ρίχνουν τη θερμοκρασία του κυκλώμάτος ψύξης;


My brain is runnin lean
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Μάρ 2006, 12:13:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να καταλάβω τώρα τελικά το πρόβλημα ποιος το έχει… Shaking Scratch

Όσο για το βεντιλατέρ η πρώτη ταχύτητα παίρνει στους 98C και η δεύτερη στους 103C.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
1821 (ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.4 (8V) XT 1999

Ένταξη: 16 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάρ 2006, 09:22:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Την θερμοκρασία την αναφέρω κατά προσέγγιση μιας και δεν μας ενδιαφέρει η ακρίβεια καθως επίσης και σαν μια παρατήρηση διότι τότε εμφανίζεται το πρόβλημα. Πληροφοριακά η κατάβαση με μεγάλη ταχύτητα με χειμερινές εξωτερικές θερμοκρασίες κατεβάζουν την θερμοκρασία γυρω στους 60-65 βαθμούς. Μια δοκιμαστική παρατήρηση θα σε πείσει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
zafeirop (Αναστάσης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (8V) XR (2001)

Ένταξη: 30 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 48

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάρ 2006, 15:13:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1821 έγραψε:
Την θερμοκρασία την αναφέρω κατά προσέγγιση μιας και δεν μας ενδιαφέρει η ακρίβεια καθως επίσης και σαν μια παρατήρηση διότι τότε εμφανίζεται το πρόβλημα. Πληροφοριακά η κατάβαση με μεγάλη ταχύτητα με χειμερινές εξωτερικές θερμοκρασίες κατεβάζουν την θερμοκρασία γυρω στους 60-65 βαθμούς. Μια δοκιμαστική παρατήρηση θα σε πείσει.


Λογικά, τα 1600 μοτέρ θα έχουν και καλύτερο σύστημα ψύξης. Οπότε και θα πέφτει κι άλλο η θερμοκρασία.

Εμένα σε καταβάσεις 60-70 Km/h και με μαμά εξοπλισμό γενικά, η βελόνα είναι κολημμένη στους 80.

Τέλος πάντων. Είμαστε και λίγο εκτός.


My brain is runnin lean
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0651s (PHP: 56% - SQL: 44%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on