Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάρ 2006, 13:56:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάρ 2006, 14:04:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σκουπιζειν / σφουγγαριζειν / συμμαζεύειν / αντι-παρεξηγίζειν τέλος...
συνεχίζουμε...
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος
TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάρ 2006, 19:08:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδη ποια η διαφορα με το F2F?Παντως ειναι πολυ καλη κινηση το πως θα γινει ο χωρισμος στις κατηογοριες.Θα ισορροπησει καπως το πραγμα.Ευχομαι να δω κανενα καλο λιονταρακι απο το psclub (γιατι ειναι σιγουρο οτι θα δουμε αρκετα απο τα αλλα).
Οντως η τιμη ειναι πολυ υψηλη για 4 γυρους για τον μεσο καυλωμενο που θελει απλα να μπει στην πιστα.Νομιζω οτι πλεον παμε σε αλλα επιπεδα, αγωνιστικα κλπ
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάρ 2006, 19:31:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κόστος αναλογικά με ένα track day (που είσαι πχ όλη μέρα σε μια πίστα* με 40 ευρώ) δείχνει αυξημένο. Όμως ΄τελικά δεν είναι:
Για να μπει σοβαρό χρονόμετρο σε πίστα απαιτείται άδεια αγώνα από την ΕΘΕΑ (=τα έξοδα που είπε ο Τάσος πιο πάνω).
Τα track day μας είναι ανεξάρτητα και φυσικά δεν θα σταματήσουν!!!!!! (ίσα ίσα θα (πρέπει) να αυξηθούν για να κάνουμε προπόνηση!!!! )
Αλλά εδώ μιλάμε για αγώνα!!!
Δεν θελήσατε ποτέ αγωνιστείτε?
Μου φαίνεται περίεργο!!
Και όλοι αυτοί που πάνε στα F2F και στα GP τι είναι?? από άλλη χώρα?? εξωγήινοι??
...και εκεί το κόστος είναι (αν δεν κάνω λάθος) 100+ και 90+ ευρώ αντίστοιχα...
Για να μην παρεξηγηθώ δεν έχω κάτι με τους οργανωτές αυτών των event καλά κάνουν και τους οργανώνουν και καλά κάνουν όσοι πάνε και τρέχουν εκεί.
Αλλά ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ, να το κάνουμε μόνοι μας και να γουστάρουμε!, και όπως φαίνεται το ίδιο θέλουν και πολλά άλλα club στην Ελλάδα.
Όπως είπες Θωμά εδώ μιλάμε για αγώνα και όχι για βόλτα στην πίστα.
*...μαζί με όσους ακόμα είναι εκεί με ότι αυτό συνεπάγεται... βλ: "αντε ρε μεγάλε κάνε στην άκρη", "που πας ρε καραμήτρο με το 2CV στην πίστα...","ωχ αυτό το 4κίνητο τέρας που είναι πίσω μου θα με καταπιεί ας κόψω λίγο να με περάσει" και άλλα τέτοια όμορφα.....
Σημείωσε ότι για να κλείσεις την πίστα για track day (ώστε να έχεις την ύσηχία σου σαν club) ανεβάζει το κόστος σε αντίστοιχο επίπεδο και χωρίς την δυνατότητα χορηγίας, λόγω μικρής δυνατότητας για προβολή πράγμα που δεν έχει διαφημιστικό ενδιαφέρον...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikos_bugs (Νικος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 23 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: Ντραφι - Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Μάρ 2006, 17:41:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα έλεγα να μην αντιπαραθέτουμε τα trackdays (οπως γίνονται στην Ελλάδα) με το GTCC.
Είναι 2 πραγματα διαφορετικά μεταξύ τους στα οποια δεν μπορεί να γίνει συγκριση.
Τα trackdays (με την ευρύτερη εννοια του όρου και οχι μονο με την έννοια της επισκεψης ενός club στην πιστα) προσφέρουν διαφορετικά πραγματα. Δοκιμή του αυτοκινήτου και του οδηγου, μάχη με το χρονόμετρο, βελτίωση του οδηγου (και του αυτοκινήτου) μετά απο αρκετή εξάσκηση και μελέτη.
Ομως, το GTCC προσφέρει κάτι διαφορετικό και αυτό είναι ο απ'ευθείας συναγωνισμός, η επίσημη χρονομέτρηση, η επαφή των ανθρώπων των clubs μεταξύ τους, κ.ά.
Οπως και να έχει, το φαινομενικό value for maney ενός αγώνα GTCC δείχνει χαμηλότερο από την αντιστοιχη αναλογία ενός trackday, και ειδικά αν αυτό δεν είναι οργανωμένο (όταν δηλ μαζεύονται 5-10 φίλοι/μέλη ενός Club και επισκέπτονται τα Μέγαρα για παράδειγμα, και όχι μέσω οργανωμένης κίνησης του club).
Aλλα πραγματα έχει να σου προσφέρει μία μέρα στην πίστα (ένα open trackday δηλ) και άλλα θεσμοί και διοργανώσεις σαν το GTCC, οπότε με άλλο μάτι πρέπει να κρίνουμε την αξία του καθενός.
Για τις δυσπιστίες και τις αμφιβολίες που υπάρχουν... είναι απολυτως φυσιολογικές. Είναι ένα δυσκολο εγχείρημα, και μάλιστα διοργανώνεται απο ερασιτέχνες-φίλους της γρήγορης αυτοκίνησης.
Ομως οι δικές μου αμφιβολίες σταματουν εκεί που ξεκινά η συγκροτημένη και σοβαρή δουλειά και αντιμετώπιση του εγχειρήματος, πρώτα απο την διοργανώτρια αρχή και έπειτα απο όλα τα μέλη των autoClubs. Και ελπίζω εκεί να κερδίσουμε το στοιχημα, δείχνοντας ότι δεν πρόκειται για ακόμα μία "μαζωξη" των Μελών του κάθε Club και παράταξη των "δυνάμεων" (αυτοκινήτων τους), αλλά για πραγματική ενασχόληση με την γρήγορη οδήγηση, για πραγματική οδηγική ευχαρίστηση και για καθαρό συναγωνισμό.
Είναι στο χέρι όλων μας να δώσουμε στο GTCC έναν χαρακτήρα ουσίας, δίνοντας μία ακόμα ώθηση στον ελληνικό χώρο της αυτοκίνησης (τουλάχιστον σε αυτό το επίπεδο).
106sportClub |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Μάρ 2006, 18:03:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο απλά.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikos_bugs (Νικος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 23 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: Ντραφι - Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Μάρ 2006, 22:19:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμεις οι συχωριανοί συμφωνουμε..
106sportClub |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Μάρ 2006, 22:44:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikos_bugs έγραψε: |
Είναι στο χέρι όλων μας να δώσουμε στο GTCC έναν χαρακτήρα ουσίας, δίνοντας μία ακόμα ώθηση στον ελληνικό χώρο της αυτοκίνησης (τουλάχιστον σε αυτό το επίπεδο).
|
Δεν έχω παρά να συμφωνήσω απόλυτα με τον Νίκο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Μάρ 2006, 05:52:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikos_bugs έγραψε: | εμεις οι συχωριανοί συμφωνουμε.. |
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος
peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Μάρ 2006, 12:45:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ηθελα να ρωτησω πως θα γινεται η ενταξη του καθενος σε κατηγορια (κιλα/ιππο)?
δηλαδη θα δηλωνει ο καθενας εκτιμηση των κιλων του-ιππων του ή με βαση τα εργοστασιακα μοντελα??
πιστευω καλυτερα θα ειναι το κιλα/ιππο να βγαινει ΚΑΙ με το βαρος του οδηγου γιατι υπαρχουν σοβαρες διαφορες (ζυγαριες στα πιτ !! )
αυτο το λεω γιατι μπορει καποιοι να ευνοηθουν πολυ ενω αλλοι αντιθετα!!
σκεφτειτε οτι ενα μαμα 106 gti με οδηγο εχει χειροτερο κιλα/ιππο απο ενα ελαφρωμενο (λιγο) φτιαγμενο 1.3(επισης με οδηγο)
οσο καλυτερα νομιζω καλυφθουν τετοιες "αδικιες" τοσο λιγοτερα προβληματα και γκρινια θα υπαρχει γιατι οπως ειπατε δεν ειναι βολτα στην πιστα αλλα ανταγωνισμος, οπου εκει για το επαθλο γινονται πολλες παρεξηγησεις
.."detail separates winners from just runners"...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
manolis (Μανώλης) Μέλος
306 gti-6 octavia rs
Ένταξη: 05 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 169 Τόπος: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΚΡΗΤΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάρ 2006, 23:40:24 Θέμα δημοσίευσης: Re: GTCC & PSClub - Challenge 2006 |
|
|
Sidobre έγραψε: | Ενας καινούργιος θεσμός δημιουργείται μέσα από την συνεργασία των μεγαλύτερων Club αυτοκινήτου στην χώρα μας. To GTCC είναι ένα πρωτάθλημα αυτοκινήτων δρόμου που διεξάγεται σε οργανωμένες πίστες στην Ελλάδα με την μορφή των TimeTrial.
Σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα πρωτάθλημα, με μικρό κόστος συμμετοχής, όπου κάθε αγωνιζόμενος θα εκφράζει το πάθος του για την οδήγηση, αποκομίζοντας ταυτόχρονα πολύτιμες εμπειρίες για την καθημερινότητα στους δημόσιους δρόμους.
Στηριζόμενο στα διεθνή πρότυπα των Time Trial σε οργανωμένες πίστες, και έχοντας την έγκριση της ΕΘΕΑ, το GTCC είναι σίγουρο ότι από την αρχή θα μπει μέσα στις καρδιές όλων των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού. |
υπάρχει περίπτωση να γίνει και στη Β.Ελλάδα κανένα GTCC φέτος;
www.r40.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2006, 13:11:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bεβαίως και υπάρχει η σκέψη. Είναι κάτι που πραγματικά το θέλουμε. Απλώς πρέπει να εξεταστεί το πως θα γίνει αφού οι Σέρρες είναι πολύ γρήγορη πίστα, μήπως έχουμε πρόβλημα με τους κανονισμούς.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2006, 13:15:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
όταν λέμε πρόβλημα με τους κανονισμούς τί εννοούμε?
μήπως κάποιο αυτοκίνητο προλάβει κάποιο άλλο στα χρονομετρημένα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2006, 13:16:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρόβλημα υπάρχει επειδή η πίστα είναι γρήγορη και η Μέση ταχύτητα ξεπερνάει το όριο ασφαλείας των παιδιών.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2006, 13:18:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κατάλαβα...ειναι όντως αρκετά τα χιλιόμετρα.
ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη απάντηση! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ice gus (ΚΩΣΤΑΣ) Μέλος
206 1.6(8v)xs 2000
Ένταξη: 17 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 116 Τόπος: ΕΞΑΡΧΕΙΑ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάρ 2006, 14:18:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν καταλαβα καλα οι κατηγοριες του gtcc δεν ειναι ιδιες με του psclub.
ενω στο club υπολογιζεται κιλο ανα ιππο που πιστευω οτι ειναι το δικαιοτερο
στο gtcc υπολογιζονται μονο τα κιβηκα με αποτελεσμα ενα 206 1600 8v 90ps σαν το δικο μου να πεζει στην ιδια κατηγορια με 206 1600 16v 110ps
punto turbo 1400 16v 145ps και 106 ραλι 1600 16v 125ps και αλλα που δεν θυμαμαι τωρα.
οπως και να εχει ειμαι μεσα αλλα κατι μου λεει οτι αυτο θα ειναι αγκαθι
στην ολη εκδηλωση.
ΤΑΣΟ τη πρεπει να γραφει η δηλωση !!!!!!!!!!!!!!!!! στηλε pm.
ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος
TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάρ 2006, 19:24:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ice gus έγραψε: | αν καταλαβα καλα οι κατηγοριες του gtcc δεν ειναι ιδιες με του psclub.
ενω στο club υπολογιζεται κιλο ανα ιππο που πιστευω οτι ειναι το δικαιοτερο
στο gtcc υπολογιζονται μονο τα κιβηκα με αποτελεσμα ενα 206 1600 8v 90ps σαν το δικο μου να πεζει στην ιδια κατηγορια με 206 1600 16v 110ps
punto turbo 1400 16v 145ps και 106 ραλι 1600 16v 125ps και αλλα που δεν θυμαμαι τωρα.
οπως και να εχει ειμαι μεσα αλλα κατι μου λεει οτι αυτο θα ειναι αγκαθι
στην ολη εκδηλωση.
ΤΑΣΟ τη πρεπει να γραφει η δηλωση !!!!!!!!!!!!!!!!! στηλε pm. |
Ισα ισα που εγω το πρωτο καταλαβα, οτι θα υπολογιζονται τα κιλα ανα ιππο και μαλιστα θα προσπαθουν να αξιολογουν το καθε αμαξι αναλογα με τις μετατροπες που θα παιζουν.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
206xs (Χρήστος) Δραστήριο μέλος
Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)
Ένταξη: 13 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 259 Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάρ 2006, 20:40:44 Θέμα δημοσίευσης: Κλάσεις GTCC + απορίες |
|
|
Καταρχήν όπως είπε και άλλο παιδί οι κλάσεις με τα κυβικά είναι λίγο άδικες για τους ατμοσφαιρικούς, κατά τη γνώμη μου τα τούρμπο θα έπρεπε να είναι δύο κατηγορίες πάνω. Επίσης μια διευκρίνηση τους γύρους τους κάνει κάθε αυτοκίνητο μόνο του στη πίστα ή με σημαντική προπορία (αλλά WRC) ? Σε περίπτωση ατυχήματος (έξοδος-τρακάρισμα) υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη γιατί η ασφάλειες μας δεν καλύπτουν τέτοια συμβάντα.
Τα μή επίσημα μέλη μπορούν να συμετάσχουν?
Πρέπει κανείς να συμετάσχει σε όλους τους αγώνες (4 για το 2006) ή μπορεί και μεμονωμένα?
Περιμένω απαντήσεις γιατί ψήνομαι
CC στην πίστα χε χε χε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Μάρ 2006, 00:24:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο GTCC θα γίνεται με κυβικά το κιλά/ίππο δεν είναι δυνατό να ελεγθεί καθώς απαιτεί τεχνικό έλεγχο σε κάθε όχημα...
Στο PS Club η βαθμολογία θα μετράει με κιλά/ίππο καθώς είναι πιο λίγα αυτοκίνητα, ξέρουμε πάνω κάτι τι έχει κάνει ο καθένας και θα είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ice gus (ΚΩΣΤΑΣ) Μέλος
206 1.6(8v)xs 2000
Ένταξη: 17 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 116 Τόπος: ΕΞΑΡΧΕΙΑ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Μάρ 2006, 09:36:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλα καταλαβα.
δεν πιστευεις πετρο οτι αυτο για ατομα που θα τρεχουν μονο για την δοξα
και την καταταξη θα ειναι ενα προβλημα που θα το κανουν μεγαλο θεμα
πλισιαζοντας η ωρα του αγωνα?
μιας και ειναι μονο τα club δεν θα μπορουσε καθε club να κανει μια λιστα
με τα αυτοκινητα που θα συμετασχουν βαση ιππων ανα κιλο?
οπως ξερουμε εμεις τι εχει πανω κατω το καθε αυτοκινητο ετσι πιστευω
γινεται σε ολα τα club.
ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|