Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Μάρ 2006, 19:03:44 Θέμα δημοσίευσης: Η Peugeot και Ιστορία της Αφίσας: Τα Αυτοκίνητα στον τοίχο |
|
|
"Τα αυτοκίνητα στον τοίχο"
Η ιστορία των κατασκευαστών αυτοκινήτων και η εξέλιξη του σχεδιασμού των αυτοκινήτων, έχουν απεικονιστεί στις διαφημίσεις από το 19ο αιώνα.
Οι πρώτες διαφημίσεις ήταν υπό μορφή αφισών και καταχωρήσεων στις εφημερίδες. Κάτι παραπάνω από ένα απλό μέσο διαφήμισης, οι αφίσες συχνά υπογράφτηκαν από διάσημους και ταλαντούχους καλλιτέχνες.
Το 1894, η Peugeot κέρδισε το Παρίσι-Ρουέν, έναν από τους πρώτους αγώνες εκείνης της εποχής. Η συγκεκριμένη αφίσα σχεδιάστηκε ώστε μέσα από αυτήν την νίκη να διαφημιστούν τα αυτοκίνητα της.
Στο χρόνο, οι λιανικοί έμποροι και οι κατασκευαστές χρησιμοποίησαν τις αφίσες για να διαφημίσουν την επιχείρησή τους και να προσελκύσουν τους πελάτες. Το αυτοκίνητο έπρεπε να προαχθεί, δεδομένου ότι έπρεπε να κάνει ακόμα το σημάδι του ως νέο τρόπο μεταφοράς. Για να επιτύχει αυτόν τον στόχο, χρησιμοποίησε το τυποποιημένο και στιλπνό μέσο των αφισών, που υπογράφηκε κατά τη διάρκεια των ετών από τους ταλαντούχους καλλιτέχνες αφισών όπως o Tamagno, o Mich, o Capiello, o Loupot, o Colin και o Savignac και ακόμη και οι παγκοσμίως διάσημοι ζωγράφοι όπως o Magritte και o de Chirico.
Peugeot: 100 έτη αφισών
Από την πρώτη στιγμή η Peugeot χρησιμοποίησε τις αφίσες για να διαφημίσει τα αυτοκίνητά της. Όταν o Armand Peugeot ίδρυσε την "Societe des Automobiles Peugeot", κάλεσε τον ταλαντούχο καλλιτέχνη αφισών Burgill για να διαφημίσει τη νέα επιχείρησή του. Η απεικόνιση του καλλιτέχνη παρουσιάζει ένα ζευγάρι μέσα σε ένα όχημα που επιταχύνει μέσα σε ένα ίχνος καπνού διαμορφώνοντας τη λέξη "peugeot".
Μέχρι το 1909, η διαφήμιση της Peugeot εστιάζονταν στην βιομηχανία: Ο Tamagno παρουσίασε έναν στόλο από αυτοκίνητα, ποδήλατα και μοτοσυκλέτες να βγαίνουν μέσα από γιγάντια εργοστάσια από τους υπαλλήλους της επιχείρησης. Στο πρώτο πλάνο, ένα λιοντάρι που βρυχάται.
Η Peugeot χάραξε επάνω μια σειρά νικών αγώνων αυτοκινήτου στη δεκαετία του '20. Ο Rene Vincent σχεδίασε μια αφίσα με την υπερβάλλουσα προοπτική για να ενισχύσει την εντύπωση της ταχύτητας των αυτοκινήτων.
Το 1925, ο Capiello χρησιμοποιώντας επίπεδες σκιές για να ζωγραφίσει το νέο Peugeot Tourer με το βασιλιά της ζούγκλας. Το λιοντάρι εμφανίζεται να πηδά από το όχημα και να παραμένει στον αέρα.
Η αφίσα "acceleration" του Paul Colin είναι επίσης κλασική: δύο ισχυρά 601 κάνουν τα δέντρα να κάμψουν στο πέρασμά τους.
Κατά τη διάρκεια του προηγούμενου αιώνα, η διαφήμιση εξέλιξε και χρησιμοποίησε διάφορα μέσα και τεχνικές. Αλλά οι αφίσες ακόμα είναι ένα από τα κύρια μέσα στην εμπορική στρατηγική της Peugeot. Το 1994, η Peugeot οργάνωσε μια έκθεση για τα 100 χρόνια διαφήμισης μέσω Αφίσας στο Μουσείο του Sochaux.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|