PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Εκκίνηση με καλώδια
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nickzotos (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1400 (8V) ΧΤ 2001

Ένταξη: 07 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 824
Τόπος: ΝΙΚΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 13:04:31    Θέμα δημοσίευσης: Εκκίνηση με καλώδια Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω αν ειμαι στην καταλληλη κατηγορια..αν οχι μπορειτε να το μετακινησεται!!


Λοιπον..πριν λιγο εβαλα μπροστα ενα αμαξι ενος φιλου με καλωδια που ειχε μεινει απο μπαταρια!Την ωρα που ξεκινησα την ολη διαδικασια , αρχισα να σκεφτομαι πως θα το κανω;;;Δηλαδη..τι θα ενωσω πρωτο;;πρωτα στο δικο μου και μετα στο δικο του;;θα επρεπε να ειναι σβηστο στην αρχη το δικο μου;;Πρωτα το κοκκινο και μετα το μαυρο ή το αντιθετο;;

Τελος παντων!το αμαξι πηρε μπροστα αλλα θα ηθελα να μου απαντησει καποιος υπευθηνα ολη την διαδικασια απο την αρχη , για να μαθω και εγω αλλα και οποιος αλλος δεν ξερει , γιατι σε ολους συμβαινει!!


Ευχαριστω προκαταβολικα για τον χρονο σας!








http://www.quad-atv.gr

Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 13:29:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το "καλό" αμάξι είναι σβηστό.

Βάζεις το ένα άκρο του θετικού καλωδίου (συνήθως κόκκινο) στο θετικό πόλο του "νεκρού" αμαξιού.

Βάζεις το άλλο άκρο του θετικού καλωδίου στο θετικό πόλο του "καλού" αμαξιού.

Βάζεις το ένα άκρο του αρνητικού καλωδίου (συνήθως μαύρο) στον αρνητικό πόλο του "καλού" αμαξιού.

Βάζεις το άλλο άκρο του αρνητικού καλωδίου σε ένα μεταλικό μέρος (κατά προτίμηση όχι βαμένο ή λαδωμένο) του "νεκρού" αμαξιού.

Βάζεις μπρος το "καλό" αμάξι και μετά από 1 περίπου λεπτό βάζεις μπρος το "νεκρό".

Βγάζεις το αρνητικό καλώδιο από το "πρώην νεκρό".

Βγάζεις το αρνητικό από το "καλό".

Βγάζεις το θετικό από το "καλό".

Βγάζεις το θετικό από το "πρώην νεκρό".


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nickzotos (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1400 (8V) ΧΤ 2001

Ένταξη: 07 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 824
Τόπος: ΝΙΚΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 15:45:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ευχαριστω πολυ!
Αλλα εχω την εντιποση πως τα εκανα λιγο λαθος...Τελος παντων την επομενη φορα θα ειμαι σωστοτερος!!!








http://www.quad-atv.gr

Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 16:52:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παλι καλα που ανοιξες σχετικο θεμα φιλε μου και μου ανοιξατε τα ματια.Δεν το ηξερα οτι επρεπε να ακολουθησει καποιος συγκεκριμενη διαδικασια.Νομιζα οτι τα βαζεις με οποια σειρα θες αρκει να ειναι το θετικο στον θετικο πολο και το αρνητικο στον αρνητικο.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
nickzotos (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1400 (8V) ΧΤ 2001

Ένταξη: 07 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 824
Τόπος: ΝΙΚΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 17:30:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γι΄αυτο πρεπει να ρωταμε το οτιδηποτε και ας φαινεται χαζη η ερωτηση...


Ελπιζω να εμαθαν και αλλοι απο αυτο το τοπικ!








http://www.quad-atv.gr

Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2006, 11:44:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα σας φανεί ίσως χαζό αλλά όταν δούλεψα ένα φεγγάρι στη Citroen, κάποιοι πελάτες είχαν κάψει μέχρι και εγκέφαλο σε μερικές περιπτώσεις από λάνθανσμένες συνδέσεις. (πχ θετικό στο αρνητικό κλπ) Shocked Shocked Shocked

Για αυτό προσέχετε!!!!!!!! Confused Confused Confused


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ice gus (ΚΩΣΤΑΣ)
Μέλος
Μέλος


206 1.6(8v)xs 2000

Ένταξη: 17 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 116
Τόπος: ΕΞΑΡΧΕΙΑ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2006, 12:30:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:
Βάζεις το άλλο άκρο του αρνητικού καλωδίου σε ένα μεταλικό μέρος (κατά προτίμηση όχι βαμένο ή λαδωμένο) του "νεκρού" αμαξιού.

γιατι οχι στον πολο της μπαταρια αλλα στο σασι?
αν μπει στον πολο υπαρχει περιπτωση βλαβης?
το λεω αυτο γιατι το να βρεις καθαρο και αβαφτο μεταλικο μερος δεν ειναι και οτι πιο ευκολο.


Image hosted by Photobucket.com ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2006, 12:47:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ice gus έγραψε:
γιατι οχι στον πολο της μπαταρια αλλα στο σασι?
αν μπει στον πολο υπαρχει περιπτωση βλαβης?
το λεω αυτο γιατι το να βρεις καθαρο και αβαφτο μεταλικο μερος δεν ειναι και οτι πιο ευκολο.

Μπορείς να το κάνεις και αυτό, υπάρχει όμως πιθανότητα έκρηξης.
Μικρή μεν αλλά υπάρχει.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάρ 2007, 21:50:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω την εντυπωση οτι δεν εχει σημασια ποιο θα βαλεις πριν η μετα αρκει μεχρι να τα συνδεσεις να μη δουλευει το ζωντανο αυτοκινητο και φυσικα να συνδεσεις (+)--->(+)
(-)---->(-)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάρ 2007, 02:27:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ισχύει αυτό όμως που λένε ότι δεν κάνει να
βάζεις καταλυτικό αυτοκίνητο μπροστά με πόλους
γιατί υπάρχει περίπτωση βλαβης?????
Το έχω ακούσει και εν ξέρω αν ισχυεί..
Υπάρχει κίνδυνος μέχρι και ο εγκέφαλος να χαλάσει...

Ισχυεί?????????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάρ 2007, 02:37:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλά να προσέξεις τις πολικότητες και δεν υπάρχει πρόβλημα.

Αυτό που λένε είναι να μην βάλεις καταλυτικό με μπρος με σπρώξιμο, γιατί μπορεί να περάσει αρκετή άκαυτη στον καταλύτη και να χαλάσει ο τελευταίος. Τώρα κατά πόσο αυτό ισχύει, δεν ξέρω...


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
papppinos (giorgio)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeuot 206 1.4

Ένταξη: 17 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Δεκ 2007, 03:50:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Εχω την εντυπωση οτι δεν εχει σημασια ποιο θα βαλεις πριν η μετα αρκει μεχρι να τα συνδεσεις να μη δουλευει το ζωντανο αυτοκινητο και φυσικα να συνδεσεις (+)--->(+)
(-)---->(-)

εγώ συμφωνω με τον γιάννη μόνο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
papppinos (giorgio)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeuot 206 1.4

Ένταξη: 17 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Δεκ 2007, 03:52:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Απλά να προσέξεις τις πολικότητες και δεν υπάρχει πρόβλημα.

Αυτό που λένε είναι να μην βάλεις καταλυτικό με μπρος με σπρώξιμο, γιατί μπορεί να περάσει αρκετή άκαυτη στον καταλύτη και να χαλάσει ο τελευταίος. Τώρα κατά πόσο αυτό ισχύει, δεν ξέρω...

ο καταλυτης οση ακαυστη και να περασει μπορει λιγο να μπουκωσει θα την καψει ομως,, μου εχει πει μηχανικος οτι δεν κανει γιατι μπορει απο το ζορισμα να πηδηξει δοντι ο ιμαντας, επειδη δεν υπαρχει πλεον καδενα!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Δεκ 2007, 11:13:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είναι τόσο ανθεκτικός όσο νομίζεις ο καταλύτης σε λούσιμο με βενζίνη.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2008, 12:02:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω ξέρω οτι συνδεεις τις μπαταρίες παραλληλα, απλη φυσική, τον θετικο στπ θετικο και τον αρνητικο στον αρνητικο. μετα βαζεις μπρος το καλο αμαξι και μετα απο 1 λεπτακι βαζεις και το "κακο"

οσο για τον καταλύτη λενε οτι οντος με ακαυστη βενζινη μεσα μειώνεται πολυ η διαρκεια ζωής του. εμενα το ειδα αυτο οταν μου χαλασαν ενα μπεκ και εμενε ανοιχτο συνεχεια (ειχε γεμησει την εισαγωγη τον θαλαμο την εξαγωγη και τον καταλύτη με βενζινη). το τι ντουμανι εβγαζε το αμαξι απο πισω δεν περιογραφεται, και οχι μονο απο την εξατμηση ο ιδιος ο καταλυτης ντουμάνι εβγαζε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
imaginas 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)

Ένταξη: 06 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 228
Τόπος: Peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Αύγ 2009, 22:14:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο πράκτικερ είδα δύο διαφορετικών ειδών καλώδια.Ένα καλώδιο είχε οδηγίες σαν αυτές που έγραψε ο φιλος στην αρχή με την γείωση,και το άλλο είχε με απευθείας σύνδεση +/+ -/-.Πάντως και στις οδηγίες του αμαξιού που διάβαζα πριν λίγο,με γείωση αναφέρει ότι πρέπει να μπει μπροστά.Και το είχα άγχος!!!


My photogallery!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Αύγ 2009, 22:26:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γείωση, γιατί καμιά φορά όταν βάζεις τον τελευταίο ακροδέκτη μπορεί να γίνει σπινθήρας.

Σπινθήρας+υδρογόνο=not good


Ό,τι καλώδια πάρετε, να είναι ΧΟΝΤΡΑ. Κάτι φθηνά από καρφουρ κλπ δεν είναι για πολλά πολλά.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
imaginas 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)

Ένταξη: 06 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 228
Τόπος: Peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Αύγ 2009, 22:29:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτά που είδα αν θυμάμαι καλά το νούμερο έγραφε 500Ω και ότι κάνουν και για φορτηγά.


My photogallery!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
stef80 (stefanos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


BMW 120i msport auto 1016

Ένταξη: 31 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 281
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Αύγ 2009, 01:45:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

imaginas έγραψε:
Αυτά που είδα αν θυμάμαι καλά το νούμερο έγραφε 500Ω και ότι κάνουν και για φορτηγά.


Μήπως έγραφε 500 Α ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
imaginas 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)

Ένταξη: 06 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 228
Τόπος: Peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Αύγ 2009, 06:02:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stef80 έγραψε:
imaginas έγραψε:
Αυτά που είδα αν θυμάμαι καλά το νούμερο έγραφε 500Ω και ότι κάνουν και για φορτηγά.


Μήπως έγραφε 500 Α ?


Απ'ότι θυμάμαι από την Φυσική (πάνε και 17 χρόνια από τότε!!) η αντίσταση των αγωγών μετράται με Ωμ.Αμπερ γιατί να έγραφε;Δεν είμαι σίγουρος,όταν πάω ξανά,θα τα κοιτάξω.


My photogallery!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3218s (PHP: 91% - SQL: 9%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on