Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
scrat (Διονύσης) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: Αθήνα, GR
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 13:45:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επαναφέρω το θέμα γιατί ήθελα να ρωτήσω:
Στα 14.000χλμ μου άλλαξαν πίσω τακάκια. Το πεντάλ είχε αρχίσει να έχει μεγαλύτερη διαδρομή και ήθελε μεγαλύτερη δύναμη τουλάχιστον 2.000χλμ πριν, και στα απότομα βυθίσματα άναβε η λυχνία και το μήνυμα "low breaking fluid level" ή κάπως έτσι.
Τώρα είμαι στα 21.000χλμ και πάλι εδώ και λίγο καιρό έχει αλλάξει η αίσθηση του πεντάλ φρένων, έχει μεγαλώσει η διαδρομή, θέλει μεγαλύτερη δύναμη και έχει χάσει σε ακρίβεια. Είναι περίπου σα να φρενάρω μόνο με το μπροστινό σύστημα.
Είναι λογική αυτή η φθορά; Επίσης, είναι λογικό τα τακάκια να έχουν κάποια επαφή με τον δίσκο όταν δεν πατιέται το πεντάλ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lewnidios (Λεωνιδας) Μόλις έγραψα
peugeot 106 1.4 (8v)quicksilver (2003)
Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 14:15:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η φθορα δεν μου ακουγεται φυσικη ,και ποσο μαλλον στα πισω τακακια.η διαδρομη του πενταλ δεν πρεπει να μεγαλωνει γιατι το ολο συστημα ειναι αυτορυθμιζομενο απα οταν εχουμε φαγωμα τακακιου η αποσταση αυτη συμπληρωνεται απο το δοχειο υγρων ωστε η διαδρομη να ειναι παντα η ιδια στο πενταλ,και αν η διαδρομη μεγαλωνει αυτο πρεπει να γινεται πολυ λιγο που δεν θα σου εινια καν αισθητο.μηπως να κοιταξεις την αντλια φρενων σου μην εχει καποιο προιβλημα;απο τα συμπτωματα κατι τετοιο μου λεει.φαντασου οτι εγω αλλαζω τακακια εμπρος περιπου καθε 35000 χιλιομετρα,πισω δεν εχω αλλαξει ποτε.στην αντιπροσωπεια μου τα ειχαν αλλαξει στα 20000 χιλιομετρα απο τακτικη τους και οχι απο φθορα και τα πληρωσα τζαμπα,μετα το πηρα χαμπαρι οταν εβαλα ζαντες πόυ μπορουσα ευκολα να τα δω αν ειναι οκ.
η μικρη επαφη των τακακιων με το δισκο χωρις το πατημα του πενταλ ειναι φυσιολογικη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kazanovas (giannis) Νέος χρήστης
206 1.6 Gti
Ένταξη: 30 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Ζωγράφου-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 14:57:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγώ στα 20000 τα πισω είχα αλλάξει.Τι γίνεται ρε παιδιά είναι λογικό να τρώγονται τα πίσω τακάκια πιο γρήγορα από τα μπροστά? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lewnidios (Λεωνιδας) Μόλις έγραψα
peugeot 106 1.4 (8v)quicksilver (2003)
Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 15:01:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το τσεκαρες αν ηθελαν αλλαγη; η στην αντιπροσωπεια στο ειπαν και το δεχτηκες;γιατι οπως ειπα και παραπανω στις περισσοτερες αντιπροσωπειες το εχουν τακτικη να αλλαζουν καθε 20000 τακακια.ΠΡΟΣΟΧΗ μην πληρωνεται τζαμπα,να τα βλεπετε οι ιδιοι και οταν βλεπετε την γομα τους φαγωμενη τοτε να κανετε αλλαγη....... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
scrat (Διονύσης) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: Αθήνα, GR
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 16:35:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για τις πολύ γρήγορες απαντήσεις σας!
Ναι όταν ο τεχνικός έβγαλε τα "παλιά" πίσω τακάκια, μου τα έδειξε, και το πάχος του υλικού ήταν όντως μικρότερο, δε μπορώ να κρίνω όμως αν δικαιολογούσε την αλλαγή η μείωση του πάχους του υλικού τριβής που μου έδειξε.
Αν μου λέτε για διαστήματα μεγαλύτερα από 20.000χλμ τότε σίγουρα κάτι δεν πάει καλά. Θα το πάω σύντομα και θα αναφέρω την αντλία, να δω τι θα μου πουν. Το ότι η διαδρομή του πεντάλ χάνει με τον καιρό και την ακρίβεια που έχει, φαντάζομαι ότι συνηγορεί σε αυτή την άποψη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 16:46:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εεε μήπως έχεις πολύ σφικτό το χειρόφρενο και σου τρώει τα πίσω τακάκια?????
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
scrat (Διονύσης) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: Αθήνα, GR
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 17:04:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και εχει αρκετη νεκρή διαδρομή απ' όσο νιώθω, θα το έχω στα υπ'όψιν κι αυτό! Ευχαριστώ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kazanovas (giannis) Νέος χρήστης
206 1.6 Gti
Ένταξη: 30 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Ζωγράφου-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 17:45:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα πάντως όταν μου τα έδειξε δεν υπήρχε τακάκι (εννοώ το υλικό τριβής,ήταν καραφλό τελείως). Μου είχε πει πάντως ότι αρκετά 1.6 παρουσίασαν το ίδιο πράγμα.Δικαιολογία του κώλου, μου φάνηκε τότε και τώρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
LUBRIFIC (ALEX) Μόλις έγραψα
PEUGEOT 306 2.0[16 V] GTI [2000]
Ένταξη: 04 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούν 2006, 23:59:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα πρωτα μου τακακια εμπροs τα αλλαξα στο 306 race στιs 35000 ΚΜ φορουσε LUCAS απο μαμα.Εβαλα ΜΙΝΤΕΧ δεν θορυβουσαν καθολου μα
νομιζω εχασα λιγακι απο την προηγουμενη αισθηση που ειχα στο φρενο.
Στα 60000 ΚΜ τα εχω αντικαταστησει με ΤΕΧΤΑR εχουν διπλασια τιμη απο
τα ΜΙΝΤΕΧ [75 EURO] εχω βρει την παλια αισθηση που ειχα στα φρενα
αλλα νομιζω οτι ειναι μαλακωτερα ολων των αλλων γιατι μου μαυριζουν
εντονα τιs ζαντεs.Στα 62500 ΚΜ που εχω κανει μεχρι τωρα τα πισω τακα-
κια δεν χρειαστηκε να τα αλλαξω ακομα [φοραει ΤΕΧΤΑR απο μαμα.]
Οι μπροστινοι δισκοι αλλαχτηκαν απο τα 8000 ΚΜ με[χαρακτουs-τρυπητουs]αεριζομενουs 283 ΜΜ τηs ιταλικηs FRENO D ORO χωριs ομωs ουσιαστικη βελτιωση στο φρεναρισμα παρα μονο αντοχη στην εντονη
χρηση.Περιμενω δικεs σαs εμπειριεs σχετικα με τα φρενα του συγκεκριμενου τυπου αυτοκινητου.
Ευχαριστω
6 SPEED FOR EVER |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
scrat (Διονύσης) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: Αθήνα, GR
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 20:30:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επισκέφθηκα το συνεργείο (Automotivo Πειραιώς), όπου το αυτοκίνητο οδηγήθηκε από 2 τεχνικούς (ο πρώτος μάλιστα, όπως με ενημέρωσε ο δεύτερος, έχει "σφάξει τον κόκκορα" στα θεμέλια του συνεργείου... ) και τα τακάκια ελέγχθησαν οπτικά. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, τα τακάκια δεν είναι φαγωμένα, και η αίσθηση του πεντάλ είναι σωστή (στον έναν του άρεσε κιόλας). Πάλι σύμφωνα με τα όσα λένε, το πιθανότερο είναι τα πρώτα τακάκια να ήταν ρυθμισμένα πιο κοντά στους δίσκους και να μου έδιναν αυτή τη στιβαρή αίσθηση στο πεντάλ και αυτό να ευθύνεται στο ότι φαγώθηκαν σχετικά γρήγορα. Το χειρόφρενο το δοκίμασαν επίσης και θεωρούν ότι είναι σωστά ρυθμισμένο.
Δεν απέφυγα βέβαια και τους υπαινιγμούς για το ότι τραβάω χειρόφρενα και ότι ξεζουμίζω το 206 μου (με φιλικό χτύπημα στην πλάτη - α λα πιτσιρίκος - και λέγοντάς μου ότι "καλά κάνεις, κι εγώ στο πρώτο μου αυτοκίνητο του ήπια το αίμα"). Επίσης τα κλασικά ότι τα 1.6 και τα cc χαλάνε πίσω τακάκια με διπλάσιο σχεδόν ρυθμό...
Με άλλα λόγια, προς το παρόν δεν τίθεται θέμα περαιτέρω ελέγχου, και περιμένουμε να δούμε μήπως χειροτερέψει η αίσθηση ή η αποτελεσματικότητα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
razor (Βασίλης) Μόλις έγραψα
206 QUIKSILVER (10ος /2003)
Ένταξη: 16 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: ΠΑΤΡΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 22:13:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο service των 30000ΚΜ που έκανα, μου είπαν οτι τακάκια θα χρειαστεί να αλλάξω γύρω στα 40000ΚΜ, ή όταν καταλάβω οταν δεν πιάνουν τα φρένα, περίεργο δεν είναι; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Makis77 (Μάκης) Μέλος
206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 09:01:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετά από ένα οπτικό έλεγχο στα πίσω τακάκια (φαίνονται μέσα από τις μαμά ζάντες), παρατήρησα ότι το αριστερό έχει το διπλάσιο περίπου πάχος από το δεξί (έχω 27000 χλμ).
Έχει κανείς καμιά ιδέα γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;
Hint:
Εδώ και αρκετό καιρό ακούω έναν ήχο από δεξιά (και πίσω μάλλον) σαν να ακουμπάει κάτι πάνω στο δίσκο καθώς αυτός γυρίζει. Το είχα πάει στην αντιπροσωπεία πριν 1 χρόνο, αλλά στη βόλτα που κάναμε μαζί με έναν μηχανικό δεν ακουγόταν τίποτα. Επίσης κάνανε έναν οπτικό έλεγχο με σηκωμένο το αυτοκίνητο και μου είπαν ότι δε βλέπουν κάτι. Κάθε φορά όμως που φτάνω στη δουλειά μετά από 15 χλμ περίπου στον Κηφισσό, ακούω αυτό το ελαφρύ σφύριγμα.
Μήπως ακουμπάει τελικά το τακάκι στο δίσκο και φαγώνεται πιο γρήγορα; Και αν ναι, πώς διορθώνεται αυτό;
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 09:07:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλλον σου έχει κολλήσει η δαγκάνα!
Εμένα μου εμφάνιζε τα ίδια συμπτώματα αλλά ο γάτος των βορείων προαστείων το βρήκε εύκολα
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Makis77 (Μάκης) Μέλος
206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 09:29:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε θα έπρεπε όμως να αισθάνομαι ότι πηγαίνω ψιλοφρεναριστός, αν είχε κολλήσει η δαγκάνα; Δεν συμβαίνει αυτό. Επίσης τώρα τελευταία δεν ακούγεται τόσο όσο πριν. Βέβαια και το πάχος του τακακίου που φαίνεται είναι γύρω στα 3 χιλ τώρα.
Εσένα πώς διορθώθηκε το πρόβλημα; Τί έκανε ο γάτος;
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 09:38:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
COOL ALEXIS έγραψε: | Μάλλον σου έχει κολλήσει η δαγκάνα!
Εμένα μου εμφάνιζε τα ίδια συμπτώματα αλλά ο γάτος των βορείων προαστείων το βρήκε εύκολα |
Ένας Τουρίστας Γάτος??
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 10:32:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν χρειάζεται να έχει κολήσει απαραίτητα η δαγκάνα νομίζω..
Οι μαμά δισκόπλακες έχουν την τάση να κάνουν "νυχάκι" και πολλές φορές να ακουμπάνε τα τακάκια και να ακούγεται μέχρι και σφύριγμα. Αυτό είχα πάθει στο 206.
Χθες που ήμουν στον μηχανικό με τον Jekyl παρατηρήθηκε ότι οι μαμά δίσκοι του είναι σχεδόν κοίλοι και πάει για αλλαγή τώρα. Α!να σημειωθεί ότι και σε αυτόν ακούγεται ο σχετικός θόρυβος του 'ακουμπήματος'
Όπως πάντα μπορεί να λέω παπ***ές, αν λέω κάτι λάθος σφυρίξτε
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 10:37:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν βλέπεις την δεξιά δαγκάνα και είναι φαγωμένα ανομοιόμορφα τότε είναι θέμα δαγκάνας. Ο θόρυβος μπορεί να οφείλεται σε επαφή του μεταλλικού μέρους που έχει το τακάκι με την δισκόπλακα. Λογικά η αριστερή μεριά θα είναι οκ οπότε πας για αλλαγή τακάκια και ίσως και τις δεξιάς δαγκάνας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lewnidios (Λεωνιδας) Μόλις έγραψα
peugeot 106 1.4 (8v)quicksilver (2003)
Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 13:53:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μηπως πρεπει να κοιταξει και τον κατανεμητη φρενων; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 16:11:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν έχει κατανεμητή καθώς είναι ενσωματωμένος στη μονάδα του ABS. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lewnidios (Λεωνιδας) Μόλις έγραψα
peugeot 106 1.4 (8v)quicksilver (2003)
Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 14:33:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σωστος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|