PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τακάκια
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
scrat (Διονύσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)

Ένταξη: 24 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 231
Τόπος: Αθήνα, GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 13:45:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επαναφέρω το θέμα γιατί ήθελα να ρωτήσω:

Στα 14.000χλμ μου άλλαξαν πίσω τακάκια. Το πεντάλ είχε αρχίσει να έχει μεγαλύτερη διαδρομή και ήθελε μεγαλύτερη δύναμη τουλάχιστον 2.000χλμ πριν, και στα απότομα βυθίσματα άναβε η λυχνία και το μήνυμα "low breaking fluid level" ή κάπως έτσι.
Τώρα είμαι στα 21.000χλμ και πάλι εδώ και λίγο καιρό έχει αλλάξει η αίσθηση του πεντάλ φρένων, έχει μεγαλώσει η διαδρομή, θέλει μεγαλύτερη δύναμη και έχει χάσει σε ακρίβεια. Είναι περίπου σα να φρενάρω μόνο με το μπροστινό σύστημα.

Είναι λογική αυτή η φθορά; Επίσης, είναι λογικό τα τακάκια να έχουν κάποια επαφή με τον δίσκο όταν δεν πατιέται το πεντάλ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
lewnidios (Λεωνιδας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.4 (8v)quicksilver (2003)

Ένταξη: 24 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 14:15:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η φθορα δεν μου ακουγεται φυσικη ,και ποσο μαλλον στα πισω τακακια.η διαδρομη του πενταλ δεν πρεπει να μεγαλωνει γιατι το ολο συστημα ειναι αυτορυθμιζομενο απα οταν εχουμε φαγωμα τακακιου η αποσταση αυτη συμπληρωνεται απο το δοχειο υγρων ωστε η διαδρομη να ειναι παντα η ιδια στο πενταλ,και αν η διαδρομη μεγαλωνει αυτο πρεπει να γινεται πολυ λιγο που δεν θα σου εινια καν αισθητο.μηπως να κοιταξεις την αντλια φρενων σου μην εχει καποιο προιβλημα;απο τα συμπτωματα κατι τετοιο μου λεει.φαντασου οτι εγω αλλαζω τακακια εμπρος περιπου καθε 35000 χιλιομετρα,πισω δεν εχω αλλαξει ποτε.στην αντιπροσωπεια μου τα ειχαν αλλαξει στα 20000 χιλιομετρα απο τακτικη τους και οχι απο φθορα και τα πληρωσα τζαμπα,μετα το πηρα χαμπαρι οταν εβαλα ζαντες πόυ μπορουσα ευκολα να τα δω αν ειναι οκ.
η μικρη επαφη των τακακιων με το δισκο χωρις το πατημα του πενταλ ειναι φυσιολογικη. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kazanovas (giannis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 Gti

Ένταξη: 30 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Ζωγράφου-Ιωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 14:57:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγώ στα 20000 τα πισω είχα αλλάξει.Τι γίνεται ρε παιδιά είναι λογικό να τρώγονται τα πίσω τακάκια πιο γρήγορα από τα μπροστά?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lewnidios (Λεωνιδας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.4 (8v)quicksilver (2003)

Ένταξη: 24 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 15:01:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το τσεκαρες αν ηθελαν αλλαγη; η στην αντιπροσωπεια στο ειπαν και το δεχτηκες;γιατι οπως ειπα και παραπανω στις περισσοτερες αντιπροσωπειες το εχουν τακτικη να αλλαζουν καθε 20000 τακακια.ΠΡΟΣΟΧΗ μην πληρωνεται τζαμπα,να τα βλεπετε οι ιδιοι και οταν βλεπετε την γομα τους φαγωμενη τοτε να κανετε αλλαγη.......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
scrat (Διονύσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)

Ένταξη: 24 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 231
Τόπος: Αθήνα, GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 16:35:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ για τις πολύ γρήγορες απαντήσεις σας!

Ναι όταν ο τεχνικός έβγαλε τα "παλιά" πίσω τακάκια, μου τα έδειξε, και το πάχος του υλικού ήταν όντως μικρότερο, δε μπορώ να κρίνω όμως αν δικαιολογούσε την αλλαγή η μείωση του πάχους του υλικού τριβής που μου έδειξε.
Αν μου λέτε για διαστήματα μεγαλύτερα από 20.000χλμ τότε σίγουρα κάτι δεν πάει καλά. Θα το πάω σύντομα και θα αναφέρω την αντλία, να δω τι θα μου πουν. Το ότι η διαδρομή του πεντάλ χάνει με τον καιρό και την ακρίβεια που έχει, φαντάζομαι ότι συνηγορεί σε αυτή την άποψη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 16:46:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εεε μήπως έχεις πολύ σφικτό το χειρόφρενο και σου τρώει τα πίσω τακάκια?????


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
scrat (Διονύσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)

Ένταξη: 24 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 231
Τόπος: Αθήνα, GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 17:04:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και εχει αρκετη νεκρή διαδρομή απ' όσο νιώθω, θα το έχω στα υπ'όψιν κι αυτό! Ευχαριστώ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kazanovas (giannis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 Gti

Ένταξη: 30 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Ζωγράφου-Ιωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 17:45:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα πάντως όταν μου τα έδειξε δεν υπήρχε τακάκι (εννοώ το υλικό τριβής,ήταν καραφλό τελείως). Μου είχε πει πάντως ότι αρκετά 1.6 παρουσίασαν το ίδιο πράγμα.Δικαιολογία του κώλου, μου φάνηκε τότε και τώρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
LUBRIFIC (ALEX)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 306 2.0[16 V] GTI [2000]

Ένταξη: 04 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 9
Τόπος: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούν 2006, 23:59:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα πρωτα μου τακακια εμπροs τα αλλαξα στο 306 race στιs 35000 ΚΜ φορουσε LUCAS απο μαμα.Εβαλα ΜΙΝΤΕΧ δεν θορυβουσαν καθολου μα
νομιζω εχασα λιγακι απο την προηγουμενη αισθηση που ειχα στο φρενο.
Στα 60000 ΚΜ τα εχω αντικαταστησει με ΤΕΧΤΑR εχουν διπλασια τιμη απο
τα ΜΙΝΤΕΧ [75 EURO] εχω βρει την παλια αισθηση που ειχα στα φρενα
αλλα νομιζω οτι ειναι μαλακωτερα ολων των αλλων γιατι μου μαυριζουν
εντονα τιs ζαντεs.Στα 62500 ΚΜ που εχω κανει μεχρι τωρα τα πισω τακα-
κια δεν χρειαστηκε να τα αλλαξω ακομα [φοραει ΤΕΧΤΑR απο μαμα.]
Οι μπροστινοι δισκοι αλλαχτηκαν απο τα 8000 ΚΜ με[χαρακτουs-τρυπητουs]αεριζομενουs 283 ΜΜ τηs ιταλικηs FRENO D ORO χωριs ομωs ουσιαστικη βελτιωση στο φρεναρισμα παρα μονο αντοχη στην εντονη
χρηση.Περιμενω δικεs σαs εμπειριεs σχετικα με τα φρενα του συγκεκριμενου τυπου αυτοκινητου.
Ευχαριστω


6 SPEED FOR EVER
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
scrat (Διονύσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)

Ένταξη: 24 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 231
Τόπος: Αθήνα, GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 20:30:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επισκέφθηκα το συνεργείο (Automotivo Πειραιώς), όπου το αυτοκίνητο οδηγήθηκε από 2 τεχνικούς (ο πρώτος μάλιστα, όπως με ενημέρωσε ο δεύτερος, έχει "σφάξει τον κόκκορα" στα θεμέλια του συνεργείου... Rolling eyes Exclamation ) και τα τακάκια ελέγχθησαν οπτικά. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, τα τακάκια δεν είναι φαγωμένα, και η αίσθηση του πεντάλ είναι σωστή (στον έναν του άρεσε κιόλας). Πάλι σύμφωνα με τα όσα λένε, το πιθανότερο είναι τα πρώτα τακάκια να ήταν ρυθμισμένα πιο κοντά στους δίσκους και να μου έδιναν αυτή τη στιβαρή αίσθηση στο πεντάλ και αυτό να ευθύνεται στο ότι φαγώθηκαν σχετικά γρήγορα. Το χειρόφρενο το δοκίμασαν επίσης και θεωρούν ότι είναι σωστά ρυθμισμένο.
Δεν απέφυγα βέβαια και τους υπαινιγμούς για το ότι τραβάω χειρόφρενα και ότι ξεζουμίζω το 206 μου (με φιλικό χτύπημα στην πλάτη - α λα πιτσιρίκος - και λέγοντάς μου ότι "καλά κάνεις, κι εγώ στο πρώτο μου αυτοκίνητο του ήπια το αίμα"). Επίσης τα κλασικά ότι τα 1.6 και τα cc χαλάνε πίσω τακάκια με διπλάσιο σχεδόν ρυθμό...
Με άλλα λόγια, προς το παρόν δεν τίθεται θέμα περαιτέρω ελέγχου, και περιμένουμε να δούμε μήπως χειροτερέψει η αίσθηση ή η αποτελεσματικότητα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
razor (Βασίλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 QUIKSILVER (10ος /2003)

Ένταξη: 16 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 15
Τόπος: ΠΑΤΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2006, 22:13:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο service των 30000ΚΜ που έκανα, μου είπαν οτι τακάκια θα χρειαστεί να αλλάξω γύρω στα 40000ΚΜ, ή όταν καταλάβω οταν δεν πιάνουν τα φρένα, περίεργο δεν είναι;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Makis77 (Μάκης)
Μέλος
Μέλος


206 1.6 GTi (Αυγ 2003)

Ένταξη: 07 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 124
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 09:01:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά από ένα οπτικό έλεγχο στα πίσω τακάκια (φαίνονται μέσα από τις μαμά ζάντες), παρατήρησα ότι το αριστερό έχει το διπλάσιο περίπου πάχος από το δεξί (έχω 27000 χλμ).
Έχει κανείς καμιά ιδέα γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;

Hint:
Εδώ και αρκετό καιρό ακούω έναν ήχο από δεξιά (και πίσω μάλλον) σαν να ακουμπάει κάτι πάνω στο δίσκο καθώς αυτός γυρίζει. Το είχα πάει στην αντιπροσωπεία πριν 1 χρόνο, αλλά στη βόλτα που κάναμε μαζί με έναν μηχανικό δεν ακουγόταν τίποτα. Επίσης κάνανε έναν οπτικό έλεγχο με σηκωμένο το αυτοκίνητο και μου είπαν ότι δε βλέπουν κάτι. Κάθε φορά όμως που φτάνω στη δουλειά μετά από 15 χλμ περίπου στον Κηφισσό, ακούω αυτό το ελαφρύ σφύριγμα.

Μήπως ακουμπάει τελικά το τακάκι στο δίσκο και φαγώνεται πιο γρήγορα; Και αν ναι, πώς διορθώνεται αυτό;


Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 09:07:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλλον σου έχει κολλήσει η δαγκάνα!

Εμένα μου εμφάνιζε τα ίδια συμπτώματα αλλά ο γάτος των βορείων προαστείων το βρήκε εύκολα Exclamation


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Makis77 (Μάκης)
Μέλος
Μέλος


206 1.6 GTi (Αυγ 2003)

Ένταξη: 07 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 124
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 09:29:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε θα έπρεπε όμως να αισθάνομαι ότι πηγαίνω ψιλοφρεναριστός, αν είχε κολλήσει η δαγκάνα; Δεν συμβαίνει αυτό. Επίσης τώρα τελευταία δεν ακούγεται τόσο όσο πριν. Βέβαια και το πάχος του τακακίου που φαίνεται είναι γύρω στα 3 χιλ τώρα.

Εσένα πώς διορθώθηκε το πρόβλημα; Τί έκανε ο γάτος; Smile


Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 09:38:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

COOL ALEXIS έγραψε:
Μάλλον σου έχει κολλήσει η δαγκάνα!

Εμένα μου εμφάνιζε τα ίδια συμπτώματα αλλά ο γάτος των βορείων προαστείων το βρήκε εύκολα Exclamation

Ένας Τουρίστας Γάτος?? Laughing


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 10:32:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν χρειάζεται να έχει κολήσει απαραίτητα η δαγκάνα νομίζω.. Rolling eyes
Οι μαμά δισκόπλακες έχουν την τάση να κάνουν "νυχάκι" και πολλές φορές να ακουμπάνε τα τακάκια και να ακούγεται μέχρι και σφύριγμα. Αυτό είχα πάθει στο 206.
Χθες που ήμουν στον μηχανικό με τον Jekyl παρατηρήθηκε ότι οι μαμά δίσκοι του είναι σχεδόν κοίλοι και πάει για αλλαγή τώρα. Α!να σημειωθεί ότι και σε αυτόν ακούγεται ο σχετικός θόρυβος του 'ακουμπήματος' Wink

Όπως πάντα μπορεί να λέω παπ***ές, αν λέω κάτι λάθος σφυρίξτε Cool


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 10:37:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν βλέπεις την δεξιά δαγκάνα και είναι φαγωμένα ανομοιόμορφα τότε είναι θέμα δαγκάνας. Ο θόρυβος μπορεί να οφείλεται σε επαφή του μεταλλικού μέρους που έχει το τακάκι με την δισκόπλακα. Λογικά η αριστερή μεριά θα είναι οκ οπότε πας για αλλαγή τακάκια και ίσως και τις δεξιάς δαγκάνας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
lewnidios (Λεωνιδας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.4 (8v)quicksilver (2003)

Ένταξη: 24 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 13:53:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μηπως πρεπει να κοιταξει και τον κατανεμητη φρενων;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 16:11:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν έχει κατανεμητή καθώς είναι ενσωματωμένος στη μονάδα του ABS.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
lewnidios (Λεωνιδας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.4 (8v)quicksilver (2003)

Ένταξη: 24 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 14:33:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σωστος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2312s (PHP: 61% - SQL: 39%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on