PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Αγωνιστικός καταλύτης
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 08:55:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
οντωσ....ετσι ειναι!

εν τελει ειναι μαπα αυτοι οι καταλυτες?


Με κριτηριο το value for money τους,μια χαρα ειναι. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 09:00:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Pughell έγραψε:
Αν προκειται για καμια 500αρια ευρω για καταλυτη,σωληνωσεις και ενα τελικο,καλα ειναι. Smile


500-540 με όλα αυτά που είπες +δίχαλο.
Το περίεργο είναι με τη διάμετρο.Ο Σεβδαλής είπε 51, ενώ ο Παπ προτείνει 50 για μέχρι 150 άλογα και 52 για παραπάνω...κάνουν 2 εκ. τόση διαφορά?
Είχα δει σε 1 παρουσίαση ραλλυε στα 160 άλογα με 56 δίάμετρο.Αυτό τι ήταν??

(Ξέρει κάποιος site για τους twister??)


Εγω για το διχαλο εχω καταθεσει απειρες φορες την αποψη μου και το θεωρω την μεγαλυτερη μαλ***α...Τωρα αν θες να το βαλεις,βαλτο.
Απο εκει και περα για ΦΠΕ τα 48mm(εξωτερικα) ειναι μια χαρα.
Αν πας σε συμπιεση ή εκκεντροφορους,κλπ πας σε 50mm.
Τα 52mm ειναι καθαρα και μονο για αγωνιστικη χρηση και θα χρειαστεις τοσο μεγαλη διατομη μονο αν πας σε πολυ αγριους εκκεντροφορους και αποδοσεις ανω των 160-165 αλογων.Μεχρι εκει τα 50mm δουλευουν μια χαρα καθως εχεις και καλο μεσαιο φασμα. Wink

Σχετικα με τον λ που λες,αποκλειεται το μοτερ σου να δουλευει χωρις λ,και απορω πως ο αλλος ο ηλιθιος σου ειπε οτι ειναι δυσκολο να μπει... Confused
Ωραιο μηχανικο βρηκες παντως... Thumb Down
Παρενθεση,μονοφυσο το εκανες,οχι τριφυσο,ε;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 15:10:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="Pughell"]
RASTAVIPER έγραψε:

Εγω για το διχαλο εχω καταθεσει απειρες φορες την αποψη μου και το θεωρω την μεγαλυτερη μαλ***α...Τωρα αν θες να το βαλεις,βαλτο.
Απο εκει και περα για ΦΠΕ τα 48mm(εξωτερικα) ειναι μια χαρα.
Αν πας σε συμπιεση ή εκκεντροφορους,κλπ πας σε 50mm.
Τα 52mm ειναι καθαρα και μονο για αγωνιστικη χρηση και θα χρειαστεις τοσο μεγαλη διατομη μονο αν πας σε πολυ αγριους εκκεντροφορους και αποδοσεις ανω των 160-165 αλογων.Μεχρι εκει τα 50mm δουλευουν μια χαρα καθως εχεις και καλο μεσαιο φασμα. Wink

Σχετικα με τον λ που λες,αποκλειεται το μοτερ σου να δουλευει χωρις λ,και απορω πως ο αλλος ο ηλιθιος σου ειπε οτι ειναι δυσκολο να μπει... Confused
Ωραιο μηχανικο βρηκες παντως... Thumb Down
Παρενθεση,μονοφυσο το εκανες,οχι τριφυσο,ε;


3φυσος ειμαι.
Για το 2ο λ τελικά θα το λύσω σύντομα το θέμα.Μίλησα με τον ηλεκτρολόγο του Κρασούλη που μου σύνδεσε και το μοτέρ και είπε ότι το αμάξι ΔΕΝ έχει απολύτως κανένα πρόβλημα που δεν είναι συνδεδεμένος ο 2ος λ, αλλά αν θέλω να τον βάλω για να σβήσω το λαμπάκι, αρκεί να βάλω τον λ στην εξάτμιση και μετά αυτός θα τον συνδέσει με τα καλώδια που πρέπει.
Τελικά 50αρα έβαλα, καθώς είδα ότι δε χρειάζεται παραπάνω και αυτό που παρατήρησα σε 1η φάση, εκτός από τον θόρυβο, είναι ότι έχει αυξηθεί πολύ η πίεση που βγαίνουν τα καυσαέρια από πίσω σε σχέση με την προηγούμενη εξάτμιση.Τώρα αυτό που λένε άλλοι ότι έπρεπε να δω διαφορά κλπ στο πώς πάει το αμάξι, να πω την αλήθεια δεν είδα.Αλλά δε νομίζω ότι με λίγο καλύτερη εξαγωγή (σωλήνα 50αρα από 48 και με μεταλ. καταλύτη) θα έπρεπε να σηκώνει και σούζα.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 16:28:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sorry,ακυρο τοτε αυτο περι μηχανικου... Sad

Παντως απο οσο ξερω,με αναμενο λαμπακι εισαι σε safe mode,κοινως χανεις αρκετα σε αποδοση. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 17:00:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Sorry,ακυρο τοτε αυτο περι μηχανικου... Sad

Παντως απο οσο ξερω,με αναμενο λαμπακι εισαι σε safe mode,κοινως χανεις αρκετα σε αποδοση. Confused


Αυτό που λες δεν το ξέρω και έχω την εντύπωση ότι το αμάξι μου πάει ικανοποιητικά.
Αν όντως ισχύει ότι το αμάξι τώρα χάνει αρκετά λόγω του check engine, τότε χωρίς να θέλω να γίνω υπερόπτης, μετά θα κλάψουν πολλές μανούλες... Shocked Shocked

Ποιος ξέρει να μας το πει αν όντως το αμάξι είναι σε safe mode και πώς αλλιώς μπορείς να το καταλάβεις?Τι συμβαίνει όταν το αμάξι βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση?Τόσες βδομάδες που το σκίζω, τι γίνεται?


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 21:23:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

50 μια χαρά εισαι.Εγω που κοίταξα μπροστά και πείγα κι έβαλα 55 να δώ τι θα κάνω Laughing Δυστηχώς όταν με το καλό το τουρμπίσο άχρηστη θα βγεί Crying or Very sad


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάρ 2007, 08:32:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Pughell έγραψε:
Sorry,ακυρο τοτε αυτο περι μηχανικου... Sad

Παντως απο οσο ξερω,με αναμενο λαμπακι εισαι σε safe mode,κοινως χανεις αρκετα σε αποδοση. Confused


Αυτό που λες δεν το ξέρω και έχω την εντύπωση ότι το αμάξι μου πάει ικανοποιητικά.
Αν όντως ισχύει ότι το αμάξι τώρα χάνει αρκετά λόγω του check engine, τότε χωρίς να θέλω να γίνω υπερόπτης, μετά θα κλάψουν πολλές μανούλες... Shocked Shocked

Ποιος ξέρει να μας το πει αν όντως το αμάξι είναι σε safe mode και πώς αλλιώς μπορείς να το καταλάβεις?Τι συμβαίνει όταν το αμάξι βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση?Τόσες βδομάδες που το σκίζω, τι γίνεται?


Απλα πηγαινεις σε καποιο συνεργειο που εχει tester να σου σβησει την βλαβη και απο εκει και περα βλεπεις τι μπορεις να κανεις για να δουλευει κανονικα. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάρ 2007, 17:09:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Απλα πηγαινεις σε καποιο συνεργειο που εχει tester να σου σβησει την βλαβη και απο εκει και περα βλεπεις τι μπορεις να κανεις για να δουλευει κανονικα. Sad


Και να το σβήσω, εφόσον το πρόβλημα παραμένει, δε θα ξανανάψει το λαμπάκι με το πρώτο ξεκίνημα?
Το θέμα είναι να βάλω τον αισθητήρα στη θέση του και μετά να το σβήσω.
Αναρωτιέμαι πόσο θα θέλει η peugeot για να το σβήσιμο του λάθους...
Αλλά τι λέω πάλι, αφού δεν μπορώ να πάω τις ώρες που είναι ανοικτά τα συνεργεία της peugeot!! Razz Razz Very happy


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 09:12:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θεμα δεν ειναι το αν θα το σβησεις...Το θεμα ειναι να βαλεις εναν καταλυτη ετσι ωστε ακομα και να συνδεθει ο 2ος λ,να μην σου αναβει.
Με 100αρη καταλυτη θα αναβει,με 200αρη την γλιτωνεις... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 10:04:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Το θεμα δεν ειναι το αν θα το σβησεις...Το θεμα ειναι να βαλεις εναν καταλυτη ετσι ωστε ακομα και να συνδεθει ο 2ος λ,να μην σου αναβει.
Με 100αρη καταλυτη θα αναβει,με 200αρη την γλιτωνεις... Confused


200άρη TWISTER έβαλα! Smile Smile
Ελπίζω να είναι όλα οκ όταν συνδέσω τον λ.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
saxakias 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 10 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάϊ 2007, 14:23:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ποσο εκανε ο καταλυτης?
ειναι καλος?
εσυ τι προτεινεις pughell?
καλυερος ολων εινι ο hjs?ποιος τους πουλαει αυτους και δωσε καποιον κωδικο που ελεγες πιο πανω Στελιο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάϊ 2007, 18:28:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

saxakias έγραψε:
ποσο εκανε ο καταλυτης?
ειναι καλος?
εσυ τι προτεινεις pughell?
καλυερος ολων εινι ο hjs?ποιος τους πουλαει αυτους και δωσε καποιον κωδικο που ελεγες πιο πανω Στελιο


Ο δικός μου είχε 200-250€.
Μάρκες υπάρχουν πολλές.Θέλει ψάξιμο πολύ πάντως.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάϊ 2007, 07:51:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω εχω πει,ενας 200αρης καλης ποιοτητας ειναι μια χαρα...Απο εκει και περα σαν κοστος και ο 100αρης ειναι καλη λυση αν και στα τριφυσα δεν μπαινει λογο check engine... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάϊ 2007, 09:43:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εξαρταται τι 100αρι θα βαλεις. Ο δικος μου πχ που ειναι FIA homologated και κοστιζει 500 Ευρά δεν άναψε ποτέ check engine.......


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάϊ 2007, 13:10:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και ο δικός μου 100άρης (Americat) μέχρι στιγμής δεν έχει προβλήματα με λαμπάκια.

Βέβαια όσα είναι μετά από το 2001-2002 μάλλον θα έχουν πρόβλημα...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gabriel7 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Citroen Saxo VTS 16V-1.6

Ένταξη: 06 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Ιούλ 2007, 20:07:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με 200άρη twister,50άρα σωλήνα,τελικό Sebring και ανοιγμενο δίχαλο,μου είπαν να ξαναπεράσω από το ΚΤΕΟ σε 15 μέρες για τα καυσαέρια...
Ο βλάκας πάντως μέτρησε με a/c ανοικτό,σίγουρα δε βοήθησε τη κατάσταση...
Άρα ζόρι με τους μεταλλικούς στο ΚΤΕΟ...
Το αμάξι δε φοράει έκκεντροφόρους/πρόγραμμα,είναι μαμά...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Ιούλ 2007, 22:49:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ μετά από 15 μέρες αφού τοποθέτησα την εξάτμιση, έτυχε να πρέπει να βγάλω κάρτα καυσαερίων . . . όλες οι τιμές εκτός το μονοξείδιο ήταν ελάχιστα παραπάνω (πραγματικά ελάχιστα) και το τελευταίο μειωμένο Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 11:20:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gabriel7 έγραψε:
Με 200άρη twister,50άρα σωλήνα,τελικό Sebring και ανοιγμενο δίχαλο,μου είπαν να ξαναπεράσω από το ΚΤΕΟ σε 15 μέρες για τα καυσαέρια...
Ο βλάκας πάντως μέτρησε με a/c ανοικτό,σίγουρα δε βοήθησε τη κατάσταση...
Άρα ζόρι με τους μεταλλικούς στο ΚΤΕΟ...
Το αμάξι δε φοράει έκκεντροφόρους/πρόγραμμα,είναι μαμά...


Για τις διαφορές μιλάμε με τα μαμά νούμερα?Κανονικά δεν πρέπει να είναι πολύ παραπάνω.
Πάντως πρέπει να παίζει ρόλο και ο εγκέφαλος, καθώς αν θυμάμαι καλά τα 3φυσα περνάνε ΚΤΕΟ και με αλλαγμένο καταλύτη και γενικά είναι πιο εύκολα τα πράγματα όταν πειράζεις τον καταλύτη.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
saxo_silver (giorgos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Citroen Saxo VTS mk1

Ένταξη: 19 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 15:36:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια θελω να βαλω να καταλυτη στο saxo μου το οποιο ειναι φ.π.ε με εξατμιση απο μπροστα διχαλο αλλαγμενο,50αρα σωληνα και decat με groupN με λιγο πιο χοντρο καζανι(για πιο ηρεμα)...απλα δεν θελω να χασω τον ηχο που κανει decat...τι καταλυτη να διαλεξω? Στο αμεσο μελλον το αμαξι 8α γινει Pt51...ευχαριστω!!


'Oταν οι Γάλλοι έστριβαν στο Pikes Peaks με 200km/h
οι Ιάπωνες έτρωγαν ρύζια και βατραχοπόδαρα!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
LIONKING (βασιλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


saxo vts 1.6 (16v) 02"

Ένταξη: 05 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 371

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Σεπ 2009, 16:43:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ξερει κανεις τιμες για καταλυτες hjs? ρωτησα σε 2 καταστηματα(ονομα δε λεμε για να μη κανουμε διαφημηση) ο πρωτος επειδη πηγα με ενα γνωστο του μου ειπε τον 200αρη ευρο 3 απο 600 450 και ο δευτερος μου ειπε 320 υπαρχουν πολλοι hjs 200αρηδες η μιλαμε για τον ιδιο,στον φαρμακοποιο ξεχασα να ρωτησω τι euro ειναι,ειναι δυνατον να εχουν τοση μεγαλη διαφορα στην τιμη?


τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο​ εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 4 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2192s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on