Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 08:55:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | οντωσ....ετσι ειναι!
εν τελει ειναι μαπα αυτοι οι καταλυτες? |
Με κριτηριο το value for money τους,μια χαρα ειναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 09:00:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Pughell έγραψε: | Αν προκειται για καμια 500αρια ευρω για καταλυτη,σωληνωσεις και ενα τελικο,καλα ειναι. |
500-540 με όλα αυτά που είπες +δίχαλο.
Το περίεργο είναι με τη διάμετρο.Ο Σεβδαλής είπε 51, ενώ ο Παπ προτείνει 50 για μέχρι 150 άλογα και 52 για παραπάνω...κάνουν 2 εκ. τόση διαφορά?
Είχα δει σε 1 παρουσίαση ραλλυε στα 160 άλογα με 56 δίάμετρο.Αυτό τι ήταν??
(Ξέρει κάποιος site για τους twister??) |
Εγω για το διχαλο εχω καταθεσει απειρες φορες την αποψη μου και το θεωρω την μεγαλυτερη μαλ***α...Τωρα αν θες να το βαλεις,βαλτο.
Απο εκει και περα για ΦΠΕ τα 48mm(εξωτερικα) ειναι μια χαρα.
Αν πας σε συμπιεση ή εκκεντροφορους,κλπ πας σε 50mm.
Τα 52mm ειναι καθαρα και μονο για αγωνιστικη χρηση και θα χρειαστεις τοσο μεγαλη διατομη μονο αν πας σε πολυ αγριους εκκεντροφορους και αποδοσεις ανω των 160-165 αλογων.Μεχρι εκει τα 50mm δουλευουν μια χαρα καθως εχεις και καλο μεσαιο φασμα.
Σχετικα με τον λ που λες,αποκλειεται το μοτερ σου να δουλευει χωρις λ,και απορω πως ο αλλος ο ηλιθιος σου ειπε οτι ειναι δυσκολο να μπει...
Ωραιο μηχανικο βρηκες παντως...
Παρενθεση,μονοφυσο το εκανες,οχι τριφυσο,ε; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος
TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 15:10:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="Pughell"] RASTAVIPER έγραψε: |
Εγω για το διχαλο εχω καταθεσει απειρες φορες την αποψη μου και το θεωρω την μεγαλυτερη μαλ***α...Τωρα αν θες να το βαλεις,βαλτο.
Απο εκει και περα για ΦΠΕ τα 48mm(εξωτερικα) ειναι μια χαρα.
Αν πας σε συμπιεση ή εκκεντροφορους,κλπ πας σε 50mm.
Τα 52mm ειναι καθαρα και μονο για αγωνιστικη χρηση και θα χρειαστεις τοσο μεγαλη διατομη μονο αν πας σε πολυ αγριους εκκεντροφορους και αποδοσεις ανω των 160-165 αλογων.Μεχρι εκει τα 50mm δουλευουν μια χαρα καθως εχεις και καλο μεσαιο φασμα.
Σχετικα με τον λ που λες,αποκλειεται το μοτερ σου να δουλευει χωρις λ,και απορω πως ο αλλος ο ηλιθιος σου ειπε οτι ειναι δυσκολο να μπει...
Ωραιο μηχανικο βρηκες παντως...
Παρενθεση,μονοφυσο το εκανες,οχι τριφυσο,ε; |
3φυσος ειμαι.
Για το 2ο λ τελικά θα το λύσω σύντομα το θέμα.Μίλησα με τον ηλεκτρολόγο του Κρασούλη που μου σύνδεσε και το μοτέρ και είπε ότι το αμάξι ΔΕΝ έχει απολύτως κανένα πρόβλημα που δεν είναι συνδεδεμένος ο 2ος λ, αλλά αν θέλω να τον βάλω για να σβήσω το λαμπάκι, αρκεί να βάλω τον λ στην εξάτμιση και μετά αυτός θα τον συνδέσει με τα καλώδια που πρέπει.
Τελικά 50αρα έβαλα, καθώς είδα ότι δε χρειάζεται παραπάνω και αυτό που παρατήρησα σε 1η φάση, εκτός από τον θόρυβο, είναι ότι έχει αυξηθεί πολύ η πίεση που βγαίνουν τα καυσαέρια από πίσω σε σχέση με την προηγούμενη εξάτμιση.Τώρα αυτό που λένε άλλοι ότι έπρεπε να δω διαφορά κλπ στο πώς πάει το αμάξι, να πω την αλήθεια δεν είδα.Αλλά δε νομίζω ότι με λίγο καλύτερη εξαγωγή (σωλήνα 50αρα από 48 και με μεταλ. καταλύτη) θα έπρεπε να σηκώνει και σούζα.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 16:28:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sorry,ακυρο τοτε αυτο περι μηχανικου...
Παντως απο οσο ξερω,με αναμενο λαμπακι εισαι σε safe mode,κοινως χανεις αρκετα σε αποδοση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος
TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 17:00:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Sorry,ακυρο τοτε αυτο περι μηχανικου...
Παντως απο οσο ξερω,με αναμενο λαμπακι εισαι σε safe mode,κοινως χανεις αρκετα σε αποδοση. |
Αυτό που λες δεν το ξέρω και έχω την εντύπωση ότι το αμάξι μου πάει ικανοποιητικά.
Αν όντως ισχύει ότι το αμάξι τώρα χάνει αρκετά λόγω του check engine, τότε χωρίς να θέλω να γίνω υπερόπτης, μετά θα κλάψουν πολλές μανούλες...
Ποιος ξέρει να μας το πει αν όντως το αμάξι είναι σε safe mode και πώς αλλιώς μπορείς να το καταλάβεις?Τι συμβαίνει όταν το αμάξι βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση?Τόσες βδομάδες που το σκίζω, τι γίνεται?
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 21:23:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
50 μια χαρά εισαι.Εγω που κοίταξα μπροστά και πείγα κι έβαλα 55 να δώ τι θα κάνω Δυστηχώς όταν με το καλό το τουρμπίσο άχρηστη θα βγεί
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάρ 2007, 08:32:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Pughell έγραψε: | Sorry,ακυρο τοτε αυτο περι μηχανικου...
Παντως απο οσο ξερω,με αναμενο λαμπακι εισαι σε safe mode,κοινως χανεις αρκετα σε αποδοση. |
Αυτό που λες δεν το ξέρω και έχω την εντύπωση ότι το αμάξι μου πάει ικανοποιητικά.
Αν όντως ισχύει ότι το αμάξι τώρα χάνει αρκετά λόγω του check engine, τότε χωρίς να θέλω να γίνω υπερόπτης, μετά θα κλάψουν πολλές μανούλες...
Ποιος ξέρει να μας το πει αν όντως το αμάξι είναι σε safe mode και πώς αλλιώς μπορείς να το καταλάβεις?Τι συμβαίνει όταν το αμάξι βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση?Τόσες βδομάδες που το σκίζω, τι γίνεται? |
Απλα πηγαινεις σε καποιο συνεργειο που εχει tester να σου σβησει την βλαβη και απο εκει και περα βλεπεις τι μπορεις να κανεις για να δουλευει κανονικα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος
TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάρ 2007, 17:09:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Απλα πηγαινεις σε καποιο συνεργειο που εχει tester να σου σβησει την βλαβη και απο εκει και περα βλεπεις τι μπορεις να κανεις για να δουλευει κανονικα. |
Και να το σβήσω, εφόσον το πρόβλημα παραμένει, δε θα ξανανάψει το λαμπάκι με το πρώτο ξεκίνημα?
Το θέμα είναι να βάλω τον αισθητήρα στη θέση του και μετά να το σβήσω.
Αναρωτιέμαι πόσο θα θέλει η peugeot για να το σβήσιμο του λάθους...
Αλλά τι λέω πάλι, αφού δεν μπορώ να πάω τις ώρες που είναι ανοικτά τα συνεργεία της peugeot!!
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 09:12:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θεμα δεν ειναι το αν θα το σβησεις...Το θεμα ειναι να βαλεις εναν καταλυτη ετσι ωστε ακομα και να συνδεθει ο 2ος λ,να μην σου αναβει.
Με 100αρη καταλυτη θα αναβει,με 200αρη την γλιτωνεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος
TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 10:04:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Το θεμα δεν ειναι το αν θα το σβησεις...Το θεμα ειναι να βαλεις εναν καταλυτη ετσι ωστε ακομα και να συνδεθει ο 2ος λ,να μην σου αναβει.
Με 100αρη καταλυτη θα αναβει,με 200αρη την γλιτωνεις... |
200άρη TWISTER έβαλα!
Ελπίζω να είναι όλα οκ όταν συνδέσω τον λ.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
saxakias Μόλις έγραψα
Ένταξη: 10 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάϊ 2007, 14:23:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ποσο εκανε ο καταλυτης?
ειναι καλος?
εσυ τι προτεινεις pughell?
καλυερος ολων εινι ο hjs?ποιος τους πουλαει αυτους και δωσε καποιον κωδικο που ελεγες πιο πανω Στελιο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος
TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάϊ 2007, 18:28:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saxakias έγραψε: | ποσο εκανε ο καταλυτης?
ειναι καλος?
εσυ τι προτεινεις pughell?
καλυερος ολων εινι ο hjs?ποιος τους πουλαει αυτους και δωσε καποιον κωδικο που ελεγες πιο πανω Στελιο |
Ο δικός μου είχε 200-250€.
Μάρκες υπάρχουν πολλές.Θέλει ψάξιμο πολύ πάντως.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάϊ 2007, 07:51:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω εχω πει,ενας 200αρης καλης ποιοτητας ειναι μια χαρα...Απο εκει και περα σαν κοστος και ο 100αρης ειναι καλη λυση αν και στα τριφυσα δεν μπαινει λογο check engine... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάϊ 2007, 09:43:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εξαρταται τι 100αρι θα βαλεις. Ο δικος μου πχ που ειναι FIA homologated και κοστιζει 500 Ευρά δεν άναψε ποτέ check engine.......
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάϊ 2007, 13:10:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και ο δικός μου 100άρης (Americat) μέχρι στιγμής δεν έχει προβλήματα με λαμπάκια.
Βέβαια όσα είναι μετά από το 2001-2002 μάλλον θα έχουν πρόβλημα...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gabriel7 Μόλις έγραψα
Citroen Saxo VTS 16V-1.6
Ένταξη: 06 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Ιούλ 2007, 20:07:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με 200άρη twister,50άρα σωλήνα,τελικό Sebring και ανοιγμενο δίχαλο,μου είπαν να ξαναπεράσω από το ΚΤΕΟ σε 15 μέρες για τα καυσαέρια...
Ο βλάκας πάντως μέτρησε με a/c ανοικτό,σίγουρα δε βοήθησε τη κατάσταση...
Άρα ζόρι με τους μεταλλικούς στο ΚΤΕΟ...
Το αμάξι δε φοράει έκκεντροφόρους/πρόγραμμα,είναι μαμά... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών
Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Ιούλ 2007, 22:49:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ μετά από 15 μέρες αφού τοποθέτησα την εξάτμιση, έτυχε να πρέπει να βγάλω κάρτα καυσαερίων . . . όλες οι τιμές εκτός το μονοξείδιο ήταν ελάχιστα παραπάνω (πραγματικά ελάχιστα) και το τελευταίο μειωμένο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος
TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 11:20:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gabriel7 έγραψε: | Με 200άρη twister,50άρα σωλήνα,τελικό Sebring και ανοιγμενο δίχαλο,μου είπαν να ξαναπεράσω από το ΚΤΕΟ σε 15 μέρες για τα καυσαέρια...
Ο βλάκας πάντως μέτρησε με a/c ανοικτό,σίγουρα δε βοήθησε τη κατάσταση...
Άρα ζόρι με τους μεταλλικούς στο ΚΤΕΟ...
Το αμάξι δε φοράει έκκεντροφόρους/πρόγραμμα,είναι μαμά... |
Για τις διαφορές μιλάμε με τα μαμά νούμερα?Κανονικά δεν πρέπει να είναι πολύ παραπάνω.
Πάντως πρέπει να παίζει ρόλο και ο εγκέφαλος, καθώς αν θυμάμαι καλά τα 3φυσα περνάνε ΚΤΕΟ και με αλλαγμένο καταλύτη και γενικά είναι πιο εύκολα τα πράγματα όταν πειράζεις τον καταλύτη.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
saxo_silver (giorgos) Μόλις έγραψα
Citroen Saxo VTS mk1
Ένταξη: 19 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 15:36:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια θελω να βαλω να καταλυτη στο saxo μου το οποιο ειναι φ.π.ε με εξατμιση απο μπροστα διχαλο αλλαγμενο,50αρα σωληνα και decat με groupN με λιγο πιο χοντρο καζανι(για πιο ηρεμα)...απλα δεν θελω να χασω τον ηχο που κανει decat...τι καταλυτη να διαλεξω? Στο αμεσο μελλον το αμαξι 8α γινει Pt51...ευχαριστω!!
'Oταν οι Γάλλοι έστριβαν στο Pikes Peaks με 200km/h
οι Ιάπωνες έτρωγαν ρύζια και βατραχοπόδαρα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος
saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Σεπ 2009, 16:43:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξερει κανεις τιμες για καταλυτες hjs? ρωτησα σε 2 καταστηματα(ονομα δε λεμε για να μη κανουμε διαφημηση) ο πρωτος επειδη πηγα με ενα γνωστο του μου ειπε τον 200αρη ευρο 3 απο 600 450 και ο δευτερος μου ειπε 320 υπαρχουν πολλοι hjs 200αρηδες η μιλαμε για τον ιδιο,στον φαρμακοποιο ξεχασα να ρωτησω τι euro ειναι,ειναι δυνατον να εχουν τοση μεγαλη διαφορα στην τιμη?
τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|