Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 13:22:51 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Αγωνιστικός καταλύτης |
|
|
αν στο ραλλακι μου που εχει δυο αισθητηρες λαμδα εναν πριν τον καταλυτη και ενα ακριβως μετα , αλλαξω καταλυτη και βαλω εναν αλλο πιο ελευθερο συρματινο θα εχω προβληματα και αν ναι ποια?τι θα διαβασει ο εγκεφαλος και τι διαφορα θα εχει ο λογος καυσαεριων??υπαρχει περιπτωση να μου καψει καποιον λαμδα???θα αναψει το γνωστο λαμπακι στο ταμπλο για μη σωστη λειτουργια του καταλυτη??ο εγκεφαλος θα δινει εντολη για λιγοτερη ποσοτητα ψεκασμου βενζινης στον κινητηρα οποτε θα ειναι το ιδιο και το αυτο??παρακαλω GIVE ANSWERS!!!!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Δεκ 2002, 01:29:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένας φυσιολογικός μηχανικός που δεν θα ήθελε να βρει τον μπελά του μαζί σου θα σου έλεγε: Μην αγγίζεις!
Ένας μη φυσιολογικός μηχανικός θα σου έλεγε: Άστο σε μένα και θα στο κάνω πύραυλο.
Αυτά που ρωτάς είναι πολύ προχωρημένες γνώσεις που μόνο εμπειρικά θα βρούμε κάποια απάντηση. Η τοποθέτηση δεύτερου αισθητήρα είναι κάτι καινούριο που τώρα τελευταία το συναντάμε. Εάν βαστούσε η τσέπη μου θα το δοκίμαζα. Εάν βαστά η δικιά σου κάν'το. Πιο πριν ρώτα καί λίγο παραπέρα (όχι σε βελτιωτές, μόνο σε χρήστες) ή περίμενε κάποιον άλλον να το κάνει πρώτος.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Frezador Μόλις έγραψα
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Δεκ 2002, 01:55:09 Θέμα δημοσίευσης: Αβυσσος η ψυχη του 206!!!! |
|
|
Λοιπόν, εχω βαλει χταπόδι και αγωνιστικό καταλυτη στο 1.6 cc μου , απο τα χιλιομετρα που εχω κανει μετα την αλλαγη ( λιγα ειναι , γυρω στα 3000 ) αυτα που εχω να πω δεν ξερω αν θα σε βοηθησουν. Πρώτον , τρομακτική αλλαγη στις επιδοσεις δεν ειδα , στα χαμηλά καθολου και στα ψηλά λίγο. Δευτερον , μετά τα 700 χιλιόμετρα μου εβγαλε μηνυμα (μαλλον λογο λαμδα ) " antipolution fault " το οποιο καλα κρατει μεχρι και τωρα. Τριτον , στα χαμηλα(ρελαντι 800-1000στρ) πολλες φορες παιρνει αναποδες και σβηνει.Αυτα προς το παρον... αν λυσω το προβλημα ή αν διμιουργηθει κατι καινουργιο θα ξαναγραψω.... Ελπιζω να βοηθησα...
Μπορεί να μην είμαι γρήγορος , αλλά φαίνομαι γρήγορος.... εεε; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2002, 09:46:11 Θέμα δημοσίευσης: re |
|
|
Miltellas έγραψε: | Να και ο πρώτος με χταπόδι σε διπλό αισθητήρα!
Το παιδί μίλησε!
Τα μαντάτα μέχρι τώρα δεν με ενθουσίασαν.
Να περιμένουμε τι; Πάντως καλύτερα δεν θα γίνει!
Ίσως με αλλαγή ή επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου να δέσει το "γλυκό". |
μιλτελα την αλλαγη αυτη στον καταλυτη θα την κανω μαζι με αναπρογραματισμο του εγκεφαλου.αυτην τη στιγμη το αυτοκινητο μεταλλασεται.σε λιγες μερες θα το εχω στα χερια μου και θα μπορω να εχω και εγω ιδια αποψη.δεν ξερω αν ο φιλος με το cc εκανε αναπρογραματισμο του εγκεφαλου.το ολο κολπο εχει να κανει με τον εγκεφαλο.να μπορεσεις να αλλαξεις τον προγραμματισμενο εργοστασιο λογο συγκρισης των καυσαεριων που συλλεγει απο τους δυο λαμδα.δηλαδη με λιγα λογια να αλλαξεις τις αυστηρες προδιαγραφες της ευρωπαικης ενωσης!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2002, 10:00:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΤΕΟ περνάς;;; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 01:25:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ντανιέλο, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά...
Αναπρογραμματισμός του εγκεφάλου σίγουρα θα χρειαστεί. Το ζητούμενο όμως δεν είναι να ξεγελάσεις τις προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δεν θα ήθελα να έχω αυτοκίνητο που ρυπαίνει και δεν περνάει ΚΤΕΟ μόνο και μόνο για την προσωπική μου κ**λα. Δέχομαι να ανεβούν ελαφρώς οι ρύποι δεδομένου ότι θα ανέβει και η απόδοση του μοτέρ και μόνο τόσο. Ρύποι εκτός προδιαγραφών σημαίνει και ατελής καύση (δεν μιλάμε εδώ για αφαίρεση καταλύτη, το πολύ να μπει αναγνωρισμένος ελεύθερος καταλύτης).
Η βελτίωση μπορεί να γίνει χωρίς ρύπους. Δηλαδή, εδώ μιλάμε για ορθό επαναπροσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος την διαφορετική λειτουργία του μοτέρ.
Π.χ. Αυξάνεται το μίγμα και ο κινητήρας μπορεί να το κάψει σωστά; Τότε να προγραμματιστεί ο εγκέφαλος ώστε να δουλέψει σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές λειτουργίας του μοτέρ.
Αυτό εννοώ! Ορθόδοξα, αποδοτικά, χωρίς υψηλή κατανάλωση και ρύπους. Για σωστή λειτουργία της μηχανής χωρίς ενοχλητικές παρενέργεις και για αξιοπιστία και αντοχή σε βάθος χρόνου!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 12:31:56 Θέμα δημοσίευσης: re |
|
|
miltela εγω δεν θελω να βγαλω το αυτοκινητο απο τα επιτρεπτα ορια λειτουργιας.θελω να λειτουργει κανονικα.τωρα λογω της αναβαθμισης του μοτερ λογικο ειναι να υπαρχουν και καποιοι extra ρυποι.αυτους τους ρυπους θελω να φαω.ουτε καν μου περασε απο το μυαλο να αφαιρεσω καταλυτη.γι αυτο η πρωτη μου κουβεντα στον βελτιωτη ηταν οτι το αυτοκινητο θελω να βγαζει καρτα καυσαεριων.θα αντικαταστησω τον μανισιο κεραμικο καταλυτη με εναν πιο ελευθερο συρματινο.ασε και θα με πονεσει στην τσεπη.γυρω στα 350 ευρω θα τον πληρωσω.χταποδι δεν θα αλλαξω.θα παραμεινει αυτη η υπεροχη πολλαπλη εξαγωγης που εχει το ραλλακι.θελει προσοχη στους λαμδα.το μονο που θελω ειναι να μην εχω προβληματα δεισλειτουργιας του κινητηρα και γενικοτερα του αυτοκινητου.προσπαθω να τα υπολογισω ολα!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης
106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Δεκ 2002, 09:29:20 Θέμα δημοσίευσης: επιπτωσεις του αγωνιστικου καταλυτη |
|
|
Miltellas έγραψε: | Σωστός Ντανιέλο. Καλά κάνεις.
Εγώ φοβάμαι πολύ να πειράξω μοτέρ. Ίσως κανά βαρελάκι. Τίποτα άλλο.
Εκτός και αν ακούσω κάτι πειστικό, εγγυημένο, και άξιο για τα λεφτά του, που δεν το πιστεύω. |
Τι ακριβως θα ηθελες να πειραξεις; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 14:32:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικα αλλαξα καταλυτη.εφυγε ο μανισιος κεραμικος και μπηκε ελευθερας ροης συρματινος.μαζι με τον αναπρογραμματισμο του εγκεφαλου δεν μου παρουσιασε κανενα προβλημα με λαμπακια και τους λαμδα(ο μεγαλυτερος φοβος μου).ειναι πλεον τοθετημενος 8500 χιλιομετρα και ο εγκεφαλος δεν εχει διαμαρτυρηθει!
και οντως κανει διαφορα αισθητη!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 14:36:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Σωστός Ντανιέλο. Καλά κάνεις.
Εγώ φοβάμαι πολύ να πειράξω μοτέρ. Ίσως κανά βαρελάκι. Τίποτα άλλο.
Εκτός και αν ακούσω κάτι πειστικό, εγγυημένο, και άξιο για τα λεφτά του, που δεν το πιστεύω. |
Μιλτο..............PEUGEOTSPORT εχεις μεσα στα ποδια σου....Ξερεις τιποτα ποιο εγγυημενο
Αποφαση θελει.
Ααα.....και χρηματα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 14:38:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | τελικα αλλαξα καταλυτη.εφυγε ο μανισιος κεραμικος και μπηκε ελευθερας ροης συρματινος.μαζι με τον αναπρογραμματισμο του εγκεφαλου δεν μου παρουσιασε κανενα προβλημα με λαμπακια και τους λαμδα(ο μεγαλυτερος φοβος μου).ειναι πλεον τοθετημενος 8500 χιλιομετρα και ο εγκεφαλος δεν εχει διαμαρτυρηθει!
και οντως κανει διαφορα αισθητη!!!! |
Ντανι ποιας μαρκας ειναι ο καταλυτης που εβαλες
Για πες και ποσον
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 00:40:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | danielos έγραψε: | τελικα αλλαξα καταλυτη.εφυγε ο μανισιος κεραμικος και μπηκε ελευθερας ροης συρματινος.μαζι με τον αναπρογραμματισμο του εγκεφαλου δεν μου παρουσιασε κανενα προβλημα με λαμπακια και τους λαμδα(ο μεγαλυτερος φοβος μου).ειναι πλεον τοθετημενος 8500 χιλιομετρα και ο εγκεφαλος δεν εχει διαμαρτυρηθει!
και οντως κανει διαφορα αισθητη!!!! |
Ντανι ποιας μαρκας ειναι ο καταλυτης που εβαλες
Για πες και ποσον |
ο καταλυτης που εβαλα ηταν συρματινος ελευθερας ροης της AMERICAT για 210 αλογα και μου στοιχησε 300 ευρω!
τσιμπημενη η τιμη αλλα παιρνεις γυρω στα 5-6 αλογα!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 01:12:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | danielos έγραψε: | τελικα αλλαξα καταλυτη.εφυγε ο μανισιος κεραμικος και μπηκε ελευθερας ροης συρματινος.μαζι με τον αναπρογραμματισμο του εγκεφαλου δεν μου παρουσιασε κανενα προβλημα με λαμπακια και τους λαμδα(ο μεγαλυτερος φοβος μου).ειναι πλεον τοθετημενος 8500 χιλιομετρα και ο εγκεφαλος δεν εχει διαμαρτυρηθει!
και οντως κανει διαφορα αισθητη!!!! |
Ντανι ποιας μαρκας ειναι ο καταλυτης που εβαλες
Για πες και ποσον |
ο καταλυτης που εβαλα ηταν συρματινος ελευθερας ροης της AMERICAT για 210 αλογα και μου στοιχησε 300 ευρω!
τσιμπημενη η τιμη αλλα παιρνεις γυρω στα 5-6 αλογα!! |
Mαλιστα.......Εγω παλι δεν εχω καθολου.
Επειδη οταν τον ειχα βαλει τον μαμα για να περασω κτεο το αμαξι δεν πηγαινε καθολου,κραταω καποιες επιφυλαξεις οω προς τους καταλυτες γενικοτερα.Βεβαια αν βαλω μπορει να παει και καλυτερα.
Αλλα η OMP που φοραω ειναι System για το 106 για GROUP A απο Αγγλια και δεν θελω να την πειραξω.
Θα δειξει η πορεια.....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Φεβ 2003, 01:47:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nα παει το αμαξι καλυτερα με καταλητη παρα χωρις το βλεπω απιθανο!
Eπισης για να δεις τα μεγιστα απο την αλλαγη καταλλητη χρειαζεται και εξατμιση!
Το οτι τα 106 βλεπουν θετικα αποτελεσματα οφειλεται στην απλοτητα του εγκεφαλου τους!Το multiplexing φαινεται πιο ζορικο!
Ο καταλητης μπορει να επιρεασει την καυση οσο την επιρεαζει και η υπολοιπη εξατμιση!
Με βαση την απλη θερμοδυναμικη, το δευτερο νομο και τον θεωρητικο κυκλο οττο η κλειστη εισαγωγη εξαγωγη μειωνει την θερμοδυναμικη αποδοση ενος κινητηρα και μαζι με τις τριβες και αλλες σχεδιαστηκες αδυναμιες οφειλεται η αποκλιση της απο την θεωρητικη συμπεριφορα!
Δηλαδη και η θεωρια λεει οτι οσο ελευθερωνουμε την εξαγωγη 'μας' τοσο καλυτερα!Με τους δυο αισθητηρες και λογω euro4 οταν το ο εγκεφαλος καταλαβει μειωμενη αποδοση του καταλητη η πιθανοτατα χαμηλοτερες θερμοκρασιες λογω διαφορετικης θεσης του καταλητη γραφει μηνυματα antipolution... κτλ!Τωρα το αν κοβει της επιδοσεις ο εγκεφαλος οταν καταλαβαινει κατι τετοιο μονο οι προγραμματιστες του το ξερουν!
Στα νεα 1,6 16ν οπως το δικο μου ο καταλητης ειναι πολυ κοντα στη εξαγωγη και η αλλαγη του προφανως συνεπαγεται τοποθετηση χταποδιου και μεταφορα του εν λογω στην παλια κλασικη θεση!(κατι που απο μονο του δημιουργει προβλημα καθως ο καταλητης φτανει σε θερμοκρασια λειτουργιας πολυ αργοτερα,για αυτο ψαχνονται ολοι οι κατασκευαστες με την λεγομενη ψυχρη εκκινηση του κινητηρα και πως να μειωσουν τους ρυπους σε αυτη τη φαση)Ολ 'αυτα κατα πολλους ειναι και ο λογος που τα πιο πολλα καινουργια αυτοκινητα δεν συμπεριφερονται καλα σε πολυ χαμηλες στροφες!Οι καταλητες (οπως και ο προ) μπηκαν μονο για λιγοτερους ρυπους και πνιγουν τους κινητηρες,αυτο φανηκε απο τα πρωτα καταλητικα που σερνονταν και επρεπε να ψαχτουν οι σχεδιαστες ωστε να ξεπερασουν αυτο το προβλημα βελτιωνοντας αλλα σημεια του κινητηρα.
Υπαρχει μια μανια να θεοποιουμε το back pressure(η μονη συνεπια του καταλητη) αλλα σκεφτειτε τι ειναι πιο αποδοτικο να εκπνεεις με ενα σφουγγαρι στην ακρη του στοματος σου η ελευθερα,εκει οφειλεται και η χασουρα!
ΔΕΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! σας λεω να τον πεταξουμε(τουλαχιστον οσοι εχουν οικολογικο αισθημα δυνατοτερο απο την κ@@@@α)
Θα ειναι ενδιαφερον να δουμε τι εχουν να προτεινουν για τα νεα μοντελα μεγαλοι βελτιοτικοι οικοι!
Να παρεις αλογακια απο το πουθενα χωρις θορυβο δεν αιναι και λιγο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Φεβ 2003, 03:31:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | Nα παει το αμαξι καλυτερα με καταλητη παρα χωρις το βλεπω απιθανο!
Eπισης για να δεις τα μεγιστα απο την αλλαγη καταλλητη χρειαζεται και εξατμιση!
Το οτι τα 106 βλεπουν θετικα αποτελεσματα οφειλεται στην απλοτητα του εγκεφαλου τους!Το multiplexing φαινεται πιο ζορικο!
Ο καταλητης μπορει να επιρεασει την καυση οσο την επιρεαζει και η υπολοιπη εξατμιση!
Με βαση την απλη θερμοδυναμικη, το δευτερο νομο και τον θεωρητικο κυκλο οττο η κλειστη εισαγωγη εξαγωγη μειωνει την θερμοδυναμικη αποδοση ενος κινητηρα και μαζι με τις τριβες και αλλες σχεδιαστηκες αδυναμιες οφειλεται η αποκλιση της απο την θεωρητικη συμπεριφορα!
Δηλαδη και η θεωρια λεει οτι οσο ελευθερωνουμε την εξαγωγη 'μας' τοσο καλυτερα!Με τους δυο αισθητηρες και λογω euro4 οταν το ο εγκεφαλος καταλαβει μειωμενη αποδοση του καταλητη η πιθανοτατα χαμηλοτερες θερμοκρασιες λογω διαφορετικης θεσης του καταλητη γραφει μηνυματα antipolution... κτλ!Τωρα το αν κοβει της επιδοσεις ο εγκεφαλος οταν καταλαβαινει κατι τετοιο μονο οι προγραμματιστες του το ξερουν!
Στα νεα 1,6 16ν οπως το δικο μου ο καταλητης ειναι πολυ κοντα στη εξαγωγη και η αλλαγη του προφανως συνεπαγεται τοποθετηση χταποδιου και μεταφορα του εν λογω στην παλια κλασικη θεση!(κατι που απο μονο του δημιουργει προβλημα καθως ο καταλητης φτανει σε θερμοκρασια λειτουργιας πολυ αργοτερα,για αυτο ψαχνονται ολοι οι κατασκευαστες με την λεγομενη ψυχρη εκκινηση του κινητηρα και πως να μειωσουν τους ρυπους σε αυτη τη φαση)Ολ 'αυτα κατα πολλους ειναι και ο λογος που τα πιο πολλα καινουργια αυτοκινητα δεν συμπεριφερονται καλα σε πολυ χαμηλες στροφες!Οι καταλητες (οπως και ο προ) μπηκαν μονο για λιγοτερους ρυπους και πνιγουν τους κινητηρες,αυτο φανηκε απο τα πρωτα καταλητικα που σερνονταν και επρεπε να ψαχτουν οι σχεδιαστες ωστε να ξεπερασουν αυτο το προβλημα βελτιωνοντας αλλα σημεια του κινητηρα.
Υπαρχει μια μανια να θεοποιουμε το back pressure(η μονη συνεπια του καταλητη) αλλα σκεφτειτε τι ειναι πιο αποδοτικο να εκπνεεις με ενα σφουγγαρι στην ακρη του στοματος σου η ελευθερα,εκει οφειλεται και η χασουρα!
ΔΕΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! σας λεω να τον πεταξουμε(τουλαχιστον οσοι εχουν οικολογικο αισθημα δυνατοτερο απο την κ@@@@α)
Θα ειναι ενδιαφερον να δουμε τι εχουν να προτεινουν για τα νεα μοντελα μεγαλοι βελτιοτικοι οικοι!
Να παρεις αλογακια απο το πουθενα χωρις θορυβο δεν αιναι και λιγο... |
σημειωση:
εγω αυτη τη στιγμη εχω τον καταλυτη ελευθερας και το τελικο.
μεσα στην επομενη εβδομαδα θα παω να ξαναβαλω το μεσαιο καζανακι γιατι οσο περιεργο φαινεται σε μερικους δεν κοβει αλλα δινει ροπες κυριως στις χαμηλες και μεσαιες στροφες.συν τοις αλλοις μειωνει κατα παρα πολυ τον θορυβο της εξατμισης.
τελειως ελευθερη εξαγωγη δεν σημαινει οπωσδηποτε και καλυτερη αποδοση!αδειαζει πιο γρηγορα ο θαλαμος καυσης απο καυσαεριο και δεν υπαρχει η καταλληλη υποπιεση κατα τη διαρκεια του overlap των βαλβιδων για να μπορεσει να τραβηξει πιο γρηγορα το καινουργιο μιγμα!δηλαδη ουσιαστικα εχεις δημιουργησει μια εξατμιση η οποια μοναδικο σκοπο εχει την εκτονωση των καυσαεριων.λαθος!!βασικοτατη μεριμνα της εξατμισης ειναι επισης να μπορει να κραταει τη λεγομενη συμπιεση που λενε ολοι χωρις να εξηγουν τι ακριβως εννουν.
μοναδικη φωτεινη εξαιρεση οι κινητηρες turbo οι οποιοι λογω τελειως διαφορετικης φιλοσοφιας απο τους ατμοσφαιρικους χρειαζονται οσο πιο ελευθερη εξαγωγη γινεται[b].τα ακους nikel???? .
πολυ απλα οι κινητηρες turbo δουλευουν σε χαμηλες πιεσεις και το ρολο της ανατροφοδοτησης με περισσοτερο αερα τον εχει η τουρμπινα!!
εξου και το μηδενικο overlap των βαλβιδων. ο δυσμοιρος ατμοσφαιρικος ειναι αυτος που πρεπει να κανει ολη τη δουλεια για να τραβηξει καινουργιο αερα απο το περιβαλλον.ελπιζω να μην κουρασα και να εγινα κατανοητος.
σημ. τα αυτοκινητα turbo εκπεμπουν πολυ λιγοτερους ρυπους στην ατμοσφαιρα απο οτι τα ατμοσφαιρικα!
α!!! και θα σκοτωσω τον προηγουμενο εξατμισα που το ειχα παει γιατι διαπιστωσα οτι το παληκαρι μου ειχε τοποθετησει τον καινουργιο καταλυτη πιο μπροστα απο οτι ηταν ο 'μαμα΄!!! λιγο μετα το χταποδι!!οποτε να τα φρενα απο τα καυσαερια.ασε που τον ειχε βαλει στραβα και αντι να ειναι στην ευθεια η εισαγωγη του ειχε μια ελαφρια κλιση προς τα κατω!!! κ@λ@ς σας λεω.τσαμπα τα λεφτα που πηρε!!![/b]
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Φεβ 2003, 14:17:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | kaisaras96 έγραψε: | Nα παει το αμαξι καλυτερα με καταλητη παρα χωρις το βλεπω απιθανο!
Eπισης για να δεις τα μεγιστα απο την αλλαγη καταλλητη χρειαζεται και εξατμιση!
Το οτι τα 106 βλεπουν θετικα αποτελεσματα οφειλεται στην απλοτητα του εγκεφαλου τους!Το multiplexing φαινεται πιο ζορικο!
Ο καταλητης μπορει να επιρεασει την καυση οσο την επιρεαζει και η υπολοιπη εξατμιση!
Με βαση την απλη θερμοδυναμικη, το δευτερο νομο και τον θεωρητικο κυκλο οττο η κλειστη εισαγωγη εξαγωγη μειωνει την θερμοδυναμικη αποδοση ενος κινητηρα και μαζι με τις τριβες και αλλες σχεδιαστηκες αδυναμιες οφειλεται η αποκλιση της απο την θεωρητικη συμπεριφορα!
Δηλαδη και η θεωρια λεει οτι οσο ελευθερωνουμε την εξαγωγη 'μας' τοσο καλυτερα!Με τους δυο αισθητηρες και λογω euro4 οταν το ο εγκεφαλος καταλαβει μειωμενη αποδοση του καταλητη η πιθανοτατα χαμηλοτερες θερμοκρασιες λογω διαφορετικης θεσης του καταλητη γραφει μηνυματα antipolution... κτλ!Τωρα το αν κοβει της επιδοσεις ο εγκεφαλος οταν καταλαβαινει κατι τετοιο μονο οι προγραμματιστες του το ξερουν!
Στα νεα 1,6 16ν οπως το δικο μου ο καταλητης ειναι πολυ κοντα στη εξαγωγη και η αλλαγη του προφανως συνεπαγεται τοποθετηση χταποδιου και μεταφορα του εν λογω στην παλια κλασικη θεση!(κατι που απο μονο του δημιουργει προβλημα καθως ο καταλητης φτανει σε θερμοκρασια λειτουργιας πολυ αργοτερα,για αυτο ψαχνονται ολοι οι κατασκευαστες με την λεγομενη ψυχρη εκκινηση του κινητηρα και πως να μειωσουν τους ρυπους σε αυτη τη φαση)Ολ 'αυτα κατα πολλους ειναι και ο λογος που τα πιο πολλα καινουργια αυτοκινητα δεν συμπεριφερονται καλα σε πολυ χαμηλες στροφες!Οι καταλητες (οπως και ο προ) μπηκαν μονο για λιγοτερους ρυπους και πνιγουν τους κινητηρες,αυτο φανηκε απο τα πρωτα καταλητικα που σερνονταν και επρεπε να ψαχτουν οι σχεδιαστες ωστε να ξεπερασουν αυτο το προβλημα βελτιωνοντας αλλα σημεια του κινητηρα.
Υπαρχει μια μανια να θεοποιουμε το back pressure(η μονη συνεπια του καταλητη) αλλα σκεφτειτε τι ειναι πιο αποδοτικο να εκπνεεις με ενα σφουγγαρι στην ακρη του στοματος σου η ελευθερα,εκει οφειλεται και η χασουρα!
ΔΕΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! σας λεω να τον πεταξουμε(τουλαχιστον οσοι εχουν οικολογικο αισθημα δυνατοτερο απο την κ@@@@α)
Θα ειναι ενδιαφερον να δουμε τι εχουν να προτεινουν για τα νεα μοντελα μεγαλοι βελτιοτικοι οικοι!
Να παρεις αλογακια απο το πουθενα χωρις θορυβο δεν αιναι και λιγο... |
σημειωση:
εγω αυτη τη στιγμη εχω τον καταλυτη ελευθερας και το τελικο.
μεσα στην επομενη εβδομαδα θα παω να ξαναβαλω το μεσαιο καζανακι γιατι οσο περιεργο φαινεται σε μερικους δεν κοβει αλλα δινει ροπες κυριως στις χαμηλες και μεσαιες στροφες.συν τοις αλλοις μειωνει κατα παρα πολυ τον θορυβο της εξατμισης.
τελειως ελευθερη εξαγωγη δεν σημαινει οπωσδηποτε και καλυτερη αποδοση!αδειαζει πιο γρηγορα ο θαλαμος καυσης απο καυσαεριο και δεν υπαρχει η καταλληλη υποπιεση κατα τη διαρκεια του overlap των βαλβιδων για να μπορεσει να τραβηξει πιο γρηγορα το καινουργιο μιγμα!δηλαδη ουσιαστικα εχεις δημιουργησει μια εξατμιση η οποια μοναδικο σκοπο εχει την εκτονωση των καυσαεριων.λαθος!!βασικοτατη μεριμνα της εξατμισης ειναι επισης να μπορει να κραταει τη λεγομενη συμπιεση που λενε ολοι χωρις να εξηγουν τι ακριβως εννουν.
μοναδικη φωτεινη εξαιρεση οι κινητηρες turbo οι οποιοι λογω τελειως διαφορετικης φιλοσοφιας απο τους ατμοσφαιρικους χρειαζονται οσο πιο ελευθερη εξαγωγη γινεται[b].τα ακους nikel???? .
πολυ απλα οι κινητηρες turbo δουλευουν σε χαμηλες πιεσεις και το ρολο της ανατροφοδοτησης με περισσοτερο αερα τον εχει η τουρμπινα!!
εξου και το μηδενικο overlap των βαλβιδων. ο δυσμοιρος ατμοσφαιρικος ειναι αυτος που πρεπει να κανει ολη τη δουλεια για να τραβηξει καινουργιο αερα απο το περιβαλλον.ελπιζω να μην κουρασα και να εγινα κατανοητος.
σημ. τα αυτοκινητα turbo εκπεμπουν πολυ λιγοτερους ρυπους στην ατμοσφαιρα απο οτι τα ατμοσφαιρικα!
α!!! και θα σκοτωσω τον προηγουμενο εξατμισα που το ειχα παει γιατι διαπιστωσα οτι το παληκαρι μου ειχε τοποθετησει τον καινουργιο καταλυτη πιο μπροστα απο οτι ηταν ο 'μαμα΄!!! λιγο μετα το χταποδι!!οποτε να τα φρενα απο τα καυσαερια.ασε που τον ειχε βαλει στραβα και αντι να ειναι στην ευθεια η εισαγωγη του ειχε μια ελαφρια κλιση προς τα κατω!!! κ@λ@ς σας λεω.τσαμπα τα λεφτα που πηρε!!![/b] |
Γιαυτο ριξε μια PEUGEOTSPORT εξατμιση.
Και ελευθερας ροης χωρις καταλυτη και Back presure
Μετα να δεις σουζα το αλογακι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Φεβ 2003, 14:28:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραια λύση Νίκο η Peugeot sport εξάτμιση αλλα το όλο σύστημα χωρίς πολλαπλή εξαγωγής κοστίζει γύρω στα 1500 Ευρά
Ο αγωνιστικός καταλύτης μόνο κανει γύρω στα 830 Ευρά
Ρε ήμαρτον ρε ήμαρτον!!!
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|