Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 22:06:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από που θες να το πιάσουμε?Με μηχανή πλεξούδα εγκέφαλο και αντλία βενζίνης παίρνει μπροστά...αλλά το 1997 δεν έβγαινε 13άρι,ζητάς ένα μοτέρ που πρέπει να το βρεις να είναι καλό και μετά βάλε αναλώσιμα εργατικά ηλεκτρολογικά κλπ.Κανονικά θες μεγαλύτερο ψυγείο(αν δεν έχεις a/c) και άλλο κολλάρο άλλο σασμάν(αν δεν το βάλεις μη περιμένεις και μεγάλη διαφορά) άλλα φρένα ψαλίδια αντιστρεπτικές ημιαξόνια άκρα ζάντες κάτι ενισχύσεις στο σασί στη βάση μηχανής και στα πιάτα των ψαλιδιών για να μην πιάσω το σαλόνι καντράν και κάποια που ίσως ξεχνάω.Για να κάνεις μετατροπή θες τροπέτο ή ολόκληρο αμάξι αλλά για 13άρι αξίζει?
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 22:08:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="GEMI"]Στέλειο επειδή έκανα το ίδιο σχεδόν, νομίζω ότι μπορεί να κρατήσει το δικό του σασμάν με τα ημιαξόνια κ άκρα του κ να βάλει μόνο τον κινητήρα με την πλεξούδα κ εγγέφαλο. Απλά πρέπει να βρει καλό ηλεκτρολόγο για να ενώσει την πλεξούδα του με το σασί του.[/quote]
Εσύ δεν έκανες μετατροπή...μόνο το μοτέρ έβαλες
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 22:12:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α τότε δεν αξίζει να το πειράξει. Θέλει όπως είπες ολόκληρο τροπέτο !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 22:12:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το τόπικ : [Μετατροπη 106 1.1 σε 1.3 rallye
] έχει ενωθεί με το εξής :
106 - Peugeot 106 S2 - μετατροπή 1.3 rallye από 1.1
Stevon
Εκ της Mod Team
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 22:13:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιαννη αυτο ακριβως που ειπε ο Νικος...
Με το να βαλεις ενα μοτερ μονον,εχεις κανει μια τρυπα στο νερο.
Το 1300αρι μοτερ για να δουλεψει σωστα,θελει και το αναλογο σασμαν μιας και χωρις αυτο παει χειροτερα απο 1400αρι 106 με τα 75 αλογα.
Ειναι μοτερ που δεν εχει καθολου ροπη και δουλευει καλα μονο στο φασμα 5500-7500.
Αυτο σημαινει οτι θελει και κοντο βημα διαφορικου αλλα και την κλειστη κλιμακωση σασμαν που εχουν τα 1300αρια.
Το 1100 του παιδιου οπως και το ΑΧ σου δεν εχουν ουτε την κλιμακωση αλλα ουτε και το κοντο Κ/Π που χρειαζεται.
Ασε που αν αρχισεις να το ζοριζεις κιολας με ξεκινηματα ή "εμπνευσμενο" στριψιμο,το σασμαν θα διαλυσει μιας και τα πλανητικα του ειναι πλαστικα και τα ημιαξονια μη αντοχης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 23:17:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρέπει να δεις το ΑΧ, νομίζω ότι έφερα τη ροπή στα μέτρα του μακρυού σασμάν του. Φυσικά δε δίνει την αίσθηση που έχει ένα κοντό, αλλά ανοίγει καλά πιάνοντΑς σταδιακά τη ροπή από τις 3.000 στροφές.
Είχα το Κα σπορτ το οποίο είχε πολύ κοντή κλιμάκωση κ εκτός από κάτι ακαριαίες εκκινήσεις, ήταν κουραστικό στη χαλαρή οδήγηση, στα ταξίδια, κ έκαιγε υπεβολικά. Άσε που η 5η τερμάτιζε στα 180.
Στο ΑΧ κράτησα το σασμάν του γιατί δουλευει εξαιρετικά καλά, κουμπώνει με ευκολία όλες τις ταχύτητες. Κάποια στιγμή θα βάλω ένα 16/63 έτσι για να αρπάζει καλύτερα..
Για στήσιμο, προσωπικά πήρα το σασί του συγκεκριμένου γιατί ήταν απερπάτητο κ σε τέλεια κατάσταση με σκοπό να το μετατρέψω σιγά σιγά κάνοντας έτσι κ το χόμπυ μου. Αν το παιδί θέλει να τελιώσει μονομιάς όλη τη μετατροπή θα του στοιχίσει πολύ κ θα ταλαιπωρηθεί πολύ που δεν αξίζει σχεδόν να το κάνει, παρά να το πάρει έτοιμο. Αυτά θέλουν χρόνο κ μεράκι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 23:22:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bob έγραψε: | ......................................
νομιζω το κοστος αλλαγης του μοτερ ειναι στα μισα λεφτα απο 1.6 και το καλο ειναι οτι τα πραγματα του 1.1 "αντεχουν" με αυτο το μοτερ (το 1.6 δεν στεκεται με σασμαν 1.1 λογω ροπης) οποτε βαζεις ενα μοτερ και μια εξατμιση και εισαι οκ με 40 περιπου αλογα παραπανω!! .............
οντως περιεργη μετατροπη και ψαρωτικη!! |
bob έγραψε: | .............
Οι λογοι ηταν διαφοροι..
βασικα για να μην ανεβω σε φορ. ιππους μιας και το 1.3 ειναι στην ιδια κατηγορια με το 1.1
εχουν και την ιδια ασφαλεια και τελη
επισης βρηκα γρηγορα μοτερ 1.3
ασε που μου αρεσε περισσοτερο η λειτουργια του
αυτο το μοτερ δυσκολα το βαριεσαι (ασχετα που μερικες φορες μου τη δινει!!!! ) |
Νομίζω ότι εδώ το παιδι τα λέει όλα. Αν προσθέσεις κ την όρεξη για σκαλίσματα κ πειράματα τότε είναι σε καλό δρόμο.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 23:33:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Γιαννης(αυτος που γραφει σαν bob) ειχε και το σασμαν του 1300 με τα ημιαξονια και ολα τα παρελκομενα.
Περι ΑΧ και κλιμακωσης σασμαν,επειδη οδηγησα το δικο μου 1300αρι με πολλους συνδυασμους,οτιδηποτε λιγοτερο απο το μαμα σασμαν του ηταν αηδια...
Βεβαια αν δεν εχει οδηγησει καποιος κανονικο 1300αρι,μπορει και να του φανει ΟΚ,παντως και αλλοι δυο-τρεις φιλοι μου εκ των οποιων οι δυο δοκιμασαν 14/60 στα δικα τους,και οι δυο ειπαν οτι οντως γινεται χαλι μαυρο με το μακρυ Κ/Π.
Ετσι και αλλιως το 1300αρι 106 δεν βγηκε για ταξιδια αλλα για αγωνιστικη χρηση,παραυτα αν εισαι εξοικειωμενος να ταξιδευεις με 5000 στροφες,τοτε δεν υπαρχει και προβλημα μιας και σε εκεινες τις στροφες καιει πολυ λιγοτερο απο οτι καιει οταν ταξιδευεις με 3500 μιας και στο φασμα 4500-5500 το 1300αρι ειναι πολυ κοντα στην μεγιστη ροπη του οπου το εργο που παραγει ειναι αναλογικα το ιδανικο με το καυσιμο που καταναλωνει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 23:38:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
5.000 στροφές με 5η είναι 150 km/h. Με 4η κ 7.800 έχεις τελική 196 km/h. Με 5η κ 6.500 έχεις περίπου 200.
Είναι μάλλον μακρύ έτσι ? Μη με μπριζώνεις παλι Στέλιοοοο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 00:03:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να σου δωσω να καταλαβεις,το 1300αρι με 5η στις 1000 στροφες(και λαστιχα 175/60/14) βγαζει 26,7χλμ σε καθε 1000 στροφες.
Αν κανεις δηλαδη τον πολλαπλασιασμο,τα 150 θα τα εχεις με 5700 περιπου και τα 200....απλα δεν θα τα πιανεις.
Ετσι και αλλιως ομως αποκλειεται να ανεβαζει 200 το ΑΧ σου με το σασμαν που εχεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 10:36:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
περι ηλεκτρολογικων δεν χρειαζεσαι ηλεκτρολογο....
Χρειαζεσαι μια πλεξουδα απο 16αρι 8ν S2 και το μονο που θα κανεις ειναι να επιμηκυνεις τα καλωδια της ηλεκτροβαλβιδας του ρελαντι...
Περι σασμαν .... γουστα εινα....
Παντως εγω δεν θα τα εκανα στην θεση σου.
Τα ανταλλακτικα για το 13αρι ειναι παρα πολυ δυσευρετα σχετικα με οτι αλλο + η καταναλωση θα παει στον θεο, να το ξερεις.
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 11:25:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο φοραει ηλεκτρικα Bosch αν δεν κανω λαθος Ζαχο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 11:39:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Για να σου δωσω να καταλαβεις,το 1300αρι με 5η στις 1000 στροφες(και λαστιχα 175/60/14) βγαζει 26,7χλμ σε καθε 1000 στροφες.
Αν κανεις δηλαδη τον πολλαπλασιασμο,τα 150 θα τα εχεις με 5700 περιπου και τα 200....απλα δεν θα τα πιανεις.
Ετσι και αλλιως ομως αποκλειεται να ανεβαζει 200 το ΑΧ σου με το σασμαν που εχεις. |
Ανεβάζει ρε Στέλιο, το σασμάν είπες έχει πλαστικά μέσα ?? Φοράει κορωπηνίο 3,54. Το rallye τι κορωπηνίο εχει ?? Αν έχει το 13/59 είναι 4,53 δηλ. 22,3 % πιο κοντό από το δικό μου. Άρα με 5η στα 150 θα έχω +1115 στροφές, δηλ 5000+1115= 6115. Αν βάλω 16/63 (πιστεύω το ιδανικό για το ΑΧ) θα έχω με 5.500 στα 150 χιλ/ω κοντά στο σασμάν του rallye.
Επίσης ένα εξελάκι που βοηθάει στον υπολογισμό σχέσεων, κορωπηνίων, λάστιχα κλπ. σε συνάρτηση με την ταχύτητα στο δρόμο..
https://www.rapidshare.com/files/452152961/SASMAN2.xlsx
Έχει επεξεργασθεί από τον/την GEMI στις Σαβ 12 Μάρ 2011, 11:43:38, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 11:42:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα "γρηγορα" ΑΧ ποτε δεν φορεσαν πιο κοντο απο το 3,94.
Το πιο κοντο που φορεθηκε ποτε νομιζω οτι ηταν στα 1100 αλλα δεν νομιζω οτι ηταν το 14/60 των 106/Saxo.
Το δικο σου Κ/Π να ειναι 3,54 παντως,απιθανο,μιας και τετοιο Κ/Π φορεσαν μονον τα diesel.
Αναλογα με τον τροχο που φορας,ακομα και με 186/60/13 να εισαι που φορουσαν τα GTi Le Mans(με το μοτερ του 106 XSi),παλι για να πηγαινει σαν 1300αρι απο μεταδοση,θελει το 13/59. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 11:46:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλλον έχεις δίκιο, μου άνμοιξες τα μάτια. Πρέπει να φοράω τελική σχέση μετάδοσης στο 3,93 γιατί έτσι έχω τα 196 με 4η στις 7.800 στρφοές σύμφωνα με τον πίνακα στο excel.
Άρα είμαι κανονικά έτσι ?
Εκτιμώ με ένα 14/60 θα είμαι πιο κανονικά !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 11:58:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι ζαντολαστιχα φορας ρε; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 12:11:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
165-65-13!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 12:38:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με την 0,854 5η,Κ/Π 3,94 και τροχο 165/65/13 εχεις στις 7800 216,5 χλμ.
Αν ειχες 14/60,με ιδια ολα τα υπολοιπα,θα ειχες 198 χλμ.
Με παλι ιδια και 13/59 θα ειχες σχεδον 187 χλμ.
Το 1300αρι Rallye στις 7800 εχει 206 χλμ οποτε αυτο που σε βγαζει πιο κοντα στο εργοστασιακο 1300αρι ειναι το 14/60...
Γνωμη μου παντως,οι 14αρες με 185/55 λαστιχο ειναι οτι καλυτερο σε στριψιμο και αισθηση οποτε καλυτερα να δρομολογησεις ενα 13/59 εξαρχης... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 13:42:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με το 14/60 έρχομαι λίγο πιο μακρύς από το μαμά ραλύ ? Με τα δικά μου λάστιχα εννοείται .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 15:52:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν εννοεις το 1100 οτι ειχε ηλεκτρικα bosch , δεν μας ενδιαφερει... το pin-out της φισας του μηχανοστασιου ειναι ιδιο, δεν αλλαζει. Ολο το κολπο με τα ηλεκτρικα ειναι στην πλεξουδα της μηχανης...
Αυτα που θα χρειαστει ειναι : 13αρι μοτερ, 13αρι εγκεφαλο και πλεξουδα 1600 8ν.
Ετσι ειναι ολα PLUG&PLAY.. το μονο που θα χρειαστει ειναι να επεκτεινει κατα 20-25 ποντους (το πολυ) τα 4 καλωδιακια της αεροβαλβιδας του ρελαντι γιατι στο 1600 ειναι κατω απο απο την εισαγωγη, ενω στο 13αρι ειναι πανω στην πεταλουδα...
δεν τον συμφερει να χρησιμοποιησει το τα ηλεκτρικα του, γιατι θα παει πιο πολλα ο ηλεκτρολογος και το προγραμμα.... (αλλα πολυ πιο πολλα).
αμα βαλει αυτη την λυση ειναι πολυ πιο ευκολο (κυριoλεκτικα plug&play) και πιο φτηνα....
το μονο που χρειαζεται ειναι βαλει τον μπλε αισθητηρα θερμοκρασιας νερου απο το 1100 για να δειχνει σωστα το κοντερ...
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|