PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Peugeot 106 S2 - μετατροπή 1.3 rallye από 1.1
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Φεβ 2006, 04:08:28    Θέμα δημοσίευσης: 106 - Peugeot 106 S2 - μετατροπή 1.3 rallye από 1.1 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αυτοκινητο αγοραστηκε 1.1 zen τελος 2000 και μετα απο ενα χρονο εγινε 1.3 rallye
To μοτερ ειναι αν θυμαμαι καλα περιπου του 94-95 και ειχε αγοραστει κοντα στις 250.000δρχ.(μοτερ-εγκεφαλος πλεξουδα)
Αρχικα το ειχα με το σασμαν του 1.1 (περιπου ιδιο με του 16V) ...θεομακρο..
βεβαια δεν ειχε κανενα προβλημα αλλα δυσχρηστο πιστευω για αυτο το μοτερ μιας και χαμηλα ηταν δυσκολη η κατασταση οποτε ηθελε ολο κατεβασματα!!
Καποια στιγμη βρηκα ενα απο 1.3 rallye και εκατσε μια χαρα!! Laughing

απο αναρτηση τωρα..
το 1.1 ειναι "μερα με τη νυκτα" σε σχεση με το 1.3!!
εχω βαλει πισω αξονα απο 1.3 μπροστα μπαρα θολων και ψαλιδιων αλλα εχουν παραμεινει τα ψαλιδια του 1,1.

εχει και ac!!οι πλεξουδες μπηκαν μια χαρα (μιας και δουλευει τοσο καιρο) και γενικα εμπαινε "κουτι" το μοτερ και το σασμαν

καλα οι διαφορες με το 1.1 νομιζω δεν ειναι αξιες κουβεντας
Shocked αν σκεφτουμε οτι μιλαμε για αυξηση δυναμης περιπου 60%!!
το αυτοκινητο με ρεζερβα και 1/4 βενζινη ζυγιζει 840 κιλα!
νομιζω το κοστος αλλαγης του μοτερ ειναι στα μισα λεφτα απο 1.6 και το καλο ειναι οτι τα πραγματα του 1.1 "αντεχουν" με αυτο το μοτερ (το 1.6 δεν στεκεται με σασμαν 1.1 λογω ροπης) οποτε βαζεις ενα μοτερ και μια εξατμιση και εισαι οκ με 40 περιπου αλογα παραπανω!! Shocked
προσωπικα ξερω αλλο ενα παιδι που εκανε το ιδιο ακριβως πριν απο μενα!
καποιος αλλος που να το εχει κανει?
οντως περιεργη μετατροπη και ψαρωτικη!! Shocked


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 205

Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 42
Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Φεβ 2006, 00:01:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω εκανα παρομια μετατροπη σε 205 1.1 εβαλα μοτερ απο 205 rallye 1.3
σασμαν αφησα προσωρινα το ιδιο .φαντασου οτι το μοτερ που εβαλα ειναι τετραπεταλουδο κ ανοιγει περιπου 8500rpm ,παραδειγμα η 3 εβγαζε με το 1.1 145χλμ στο κοντερ με το 1.3 175χλμ το αμαξι δυστηχως καρφωσε βαλβιδες στον τριτο κυλ. Το σασμαν διελισε 2 κ μετα που εβαλα το 1.1 παλι εσπασε το διαφορικο.απο αποδοση ηταν το κατι αλλο αφου το αμαξι δεν ειχε παρει βαρος αλλα 64ps τωρα σκεφτομαι να βαλω gti 1.6 .
αλλα παλι δεν Embarassed η λυση ειναι μια αλλα δεν ξερω Rolling eyes αν ειναι εφικτη 1.6 16ν απο 106


PUG 205 1.6 16v
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Φεβ 2006, 01:28:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

oresths έγραψε:
εγω εκανα παρομια μετατροπη σε 205 1.1 εβαλα μοτερ απο 205 rallye 1.3
σασμαν αφησα προσωρινα το ιδιο .φαντασου οτι το μοτερ που εβαλα ειναι τετραπεταλουδο κ ανοιγει περιπου 8500rpm ,παραδειγμα η 3 εβγαζε με το 1.1 145χλμ στο κοντερ με το 1.3 175χλμ το αμαξι δυστηχως καρφωσε βαλβιδες στον τριτο κυλ. Το σασμαν διελισε 2 κ μετα που εβαλα το 1.1 παλι εσπασε το διαφορικο.απο αποδοση ηταν το κατι αλλο αφου το αμαξι δεν ειχε παρει βαρος αλλα 64ps τωρα σκεφτομαι να βαλω gti 1.6 .
αλλα παλι δεν Embarassed η λυση ειναι μια αλλα δεν ξερω Rolling eyes αν ειναι εφικτη 1.6 16ν απο 106


Eννοεις οτι ειχε δυο διπλα καρμπυρατερ!Η μετατροπη σε 1.6 16ν ειναι εφικτη αλλα θελει πολλα παρελκομενα.

bob,πως και δεν εβαλες το 1.6 8ν μοτερ?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Φεβ 2006, 09:40:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:


bob,πως και δεν εβαλες το 1.6 8ν μοτερ?


Οι λογοι ηταν διαφοροι..
βασικα για να μην ανεβω σε φορ. ιππους μιας και το 1.3 ειναι στην ιδια κατηγορια με το 1.1
εχουν και την ιδια ασφαλεια και τελη Wink
επισης βρηκα γρηγορα μοτερ 1.3
ασε που μου αρεσε περισσοτερο η λειτουργια του Cool
αυτο το μοτερ δυσκολα το βαριεσαι (ασχετα που μερικες φορες μου τη δινει!!!! Evil Evil Laughing )


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Φεβ 2006, 14:03:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις.. Wink


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Φεβ 2006, 14:17:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις.. Wink


Τι εννοεις οτι δυσκολα κρατανε στο χρονο..και για ολες τις περιστασεις?? Shocked Rolling eyes παντως εγω το εχω ηδη σχεδον 4,5 χρονια ετσι το αυτοκινητο
και μια χαρα κρατει!! Laughing


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Φεβ 2006, 15:42:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bob έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις.. Wink


Τι εννοεις οτι δυσκολα κρατανε στο χρονο..και για ολες τις περιστασεις?? Shocked Rolling eyes παντως εγω το εχω ηδη σχεδον 4,5 χρονια ετσι το αυτοκινητο
και μια χαρα κρατει!! Laughing


Mα ουσιαστικα ο Γιαννης εβαλε το μοτερ απο 106 s1 rallye πανω στο δικο του χωρις καμια μετατροπη!(εκτος απο το προβλεπομενο φιλτρο εξατμιση).Δεν εκανε κατι παραπανω που θα πεις οτι επιρεαζει την αξιοπιστια του μοτερ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Φεβ 2006, 16:15:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
[
Mα ουσιαστικα ο Γιαννης εβαλε το μοτερ απο 106 s1 rallye πανω στο δικο του χωρις καμια μετατροπη!(εκτος απο το προβλεπομενο φιλτρο εξατμιση).Δεν εκανε κατι παραπανω που θα πεις οτι επιρεαζει την αξιοπιστια του μοτερ.


Ακριβως λευτερη!!
Ειναι σα να εχω ενα 1.3 facelift! Laughing (και με καλυτερη αεροδυναμικη)


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Φεβ 2006, 16:56:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνω με τα παιδια,γιατι να υπαρξει προβλημα? Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 205

Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 42
Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Φεβ 2006, 00:45:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εξαρτατε απο την χρηση που το κανεις γιατι το δικο μου αντεξε κανα 2 εβδομαδες Laughing Laughing


PUG 205 1.6 16v
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Φεβ 2006, 05:17:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

oresths έγραψε:
εξαρτατε απο την χρηση που το κανεις γιατι το δικο μου αντεξε κανα 2 εβδομαδες Laughing Laughing

Δεν νομιζω οτι ενα ατμοσφαιρικο μοτερ εχει προβλημα απο τη χρηση που του κανεις... Very happy (ε,δεν ειπαμε και να το ξεκινας με κοφτες! Razz )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Φεβ 2006, 13:50:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bob έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις.. Wink


Τι εννοεις οτι δυσκολα κρατανε στο χρονο..και για ολες τις περιστασεις?? Shocked Rolling eyes παντως εγω το εχω ηδη σχεδον 4,5 χρονια ετσι το αυτοκινητο
και μια χαρα κρατει!! Laughing


Καλα εγω το ειπα για πιο βαριες μετατροπες.Ακους κατι 1.1 και βαζουν μοτερ απο 1.6... Shocked Shocked Ο,τι αξονες και να βαλεις, φρενα κλπ με τι πλαισιο να παει να στριψει μετα αυτο το πραγμα η ποσο θα αντεξουν την καταπονηση τα λοιπα μηχανικα μερη??


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Φεβ 2006, 23:53:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
bob έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις.. Wink


Τι εννοεις οτι δυσκολα κρατανε στο χρονο..και για ολες τις περιστασεις?? Shocked Rolling eyes παντως εγω το εχω ηδη σχεδον 4,5 χρονια ετσι το αυτοκινητο
και μια χαρα κρατει!! Laughing


Καλα εγω το ειπα για πιο βαριες μετατροπες.Ακους κατι 1.1 και βαζουν μοτερ απο 1.6... Shocked Shocked Ο,τι αξονες και να βαλεις, φρενα κλπ με τι πλαισιο να παει να στριψει μετα αυτο το πραγμα η ποσο θα αντεξουν την καταπονηση τα λοιπα μηχανικα μερη??


Τα 106 s2 εχουν ολα το ΙΔΙΟ πλαισιο-σασι (και μαλιστα κοντα στα 170 κιλα) (αν πιστευεις οτι δεν ειναι ιδια θα θελα να ακουσω μερικες διαφορες)
οποτε θεμα πλαισιου δεν τιθεται! Wink
Ως προς τους αξονες..
ο πισω αξονας δεν "ζοριζεται" απο το πιο δυνατο μοτερ, απλα δε θα στριβει τοσο γρηγορα οσο με αξονα με αλλες ραβδους και αντιστρεπτικες!!
τα μπροστινα ψαλιδια απλα εχουν διαφορετικη φιλοσοφια (για ανεση) οποτε και παλι θα στριβεις πιο αργα.οι μπροστινες ζαμφορ επισης ειναι αλλιως αλλα αντεχουν.

συνεχεια εχουν τα ημιαξονια!
εκει οντως υπαρχει ενα θεμα μιας και των οχι rallye τα ημιαξονια ειναι πολυ πιο μικρα και συνεπως εχουν μικροτερη αντοχη στις παραπανω απαιτησεις ροπης!!(ειδικα το κοντο εχει συνηθως προβλημα, οπως και σε ολα τα 106, μιας και αυτο σχεδον παντα χαλαει πρωτο. ασε που το κοντο των 1.1 δεν μπαινει στο σασμαν των rallye)

παμε στο σασμαν...
το σαμαν του 1.1 πχ εχει το "μικρο διαφορικο" οποτε αν γινει 1.6 θα υπαρχει σιγουρα προβλημα αντοχης του.με το 1.3 δεν υπηρχε κανενα προβλημα γιατι μιλαμε για αυξηση ροπης της ταξης των περιπου 20+% αντιθετα με το 1.6 που μιλαμε εως και 70++%, αρα καμια σχεση)

βασεις μηχανης ειναι καρμπον σε ολα τα 106 που συζηταμε (το 1.6 εχει ελαχιστη διαφορα νομιζω σε αυτη του εγκεφαλου αλλα μπαινει κανονικα)

πλεξουδες μπαινουν κανονικα (εγω εχω κρατησει και το ac του 1.1)

Αν βαλεις το 1.3 τοτε δεν χρειαζεται τιποτα αλλο παρα το μοτερ για να δουλεψει!!!
ΚΑΛΟ θα ηταν να αλλαχθουν τα φρενα μιας και των 1.1 και 1,4 ειναι απλοι δισκοι και η εξατμιση με μια μεγαλυτερη!Κατα τα αλλα ολα τα υπολοιπα ειναι ακομα πιο προαιρετικα.

Αν βαλεις τωρα 1.6 16V (γιατι το 8V δεν εχει και καμια ουσιωδη διαφορα απο το 1.3)
εκει ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ θα ηταν να αλλαχθει η εξατμιση με μεγαλυτερη
επισης ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ θα ηταν να αλλαχθει το σασμαν με ενα απο rallye και μαζι με αυτο και το κοντο ημιαξονιο μιας και το μακρυ μπαινει κανονικα
επισης ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ θα ηταν να αλλαχθουν τα φρενα με αεριζομενα (τα πισω ειναι καθαρα θεμα οδηγου, προσωπικα πιστευω πως αν ειναι να οδηγας ετσι ωστε να μη φρεναρεις δε θα σε σωσουν οι δισκοι πισω)
απο θεμα αναρτησεις οτι νομιζει κανει ο οδηγος


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ

και τα δυο μοτερ τα φορας οπως ειναι και δουλευουν μια χαρα (απλα με του 1.6 οχι για πολυ καιρο το σασμμαν)
τα υπολοιπα ειναι καθαρα θεμα της κρισης του καθενος να τα αλλαξει ή οχι!!(προσωπικη μου αποψη)


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 205

Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 42
Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2006, 00:40:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω σκοπευω στο αμεσο μελον να κανω την μετατροπη απο 1.1 σε 1.6 16ν μαζι με σασμαν.φρενα μπροστα εχω αναρτιση εχω η εξατμιση ειναι φ50 μαμα αν χρειαστει θα την αλαξω οπως κ τον πισω αξονα.τωρα δεν νομιζω το αυτοκινητο να εχει καποιο προβλημα αλλα κ να εχει υπαρχουν μπαρες μαρες κουκουναρες για να σωσουν την κατασταση Laughing


PUG 205 1.6 16v
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2006, 00:46:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

oresths έγραψε:
εγω σκοπευω στο αμεσο μελον να κανω την μετατροπη απο 1.1 σε 1.6 16ν μαζι με σασμαν.φρενα μπροστα εχω αναρτιση εχω η εξατμιση ειναι φ50 μαμα αν χρειαστει θα την αλαξω οπως κ τον πισω αξονα.τωρα δεν νομιζω το αυτοκινητο να εχει καποιο προβλημα αλλα κ να εχει υπαρχουν μπαρες μαρες κουκουναρες για να σωσουν την κατασταση Laughing


Aν εκανες και σημειακα ραψιματα θα ησουν τελεια! Cool


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
paolo (paolo)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 11 Μάρ 2011
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 20:24:58    Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπη 106 1.1 σε 1.3 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kalhspera, exw ena 106 97' kai thelw na valw 1.3 apo rallye ths idias peripou epoxhs. to diko m einai monofuso. ektos apo egefalo kai pleksouda, tha xreiastei kati allo?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 20:38:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι,θα χρειαστει αρκετα πραγματα ακομα για να γινει σωστο.
Διαβασε μια ολα αυτα
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11209&start=0
για να παρεις μια ιδεα και μετα,οπου εχεις απορια,το συζηταμε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
paolo (paolo)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 11 Μάρ 2011
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 21:35:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

to epsaksa, den exei kati gia to thema mou, mono gia megaluterous kinhthres
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 21:47:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συγκεκριμενα για μετατροπη μην περιμενεις να βρεις την συνδεσμολογια και αναλογα πραγματα.
Απλα υπολογισε οτι χρειαζεσαι σασμαν,ημιαξονια,βασεις μοτερ και αλλα πραγματα,ψιλα ή οχι.
Επισης αν θες να το κανεις αρτιο και απο αναρτηση,χρειαζεσαι μαζι και τις μπουκαλες(γονατα) με αντιστρεπτικη,κλπ,κλπ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 22:06:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέλειο επειδή έκανα το ίδιο σχεδόν, νομίζω ότι μπορεί να κρατήσει το δικό του σασμάν με τα ημιαξόνια κ άκρα του κ να βάλει μόνο τον κινητήρα με την πλεξούδα κ εγγέφαλο. Απλά πρέπει να βρει καλό ηλεκτρολόγο για να ενώσει την πλεξούδα του με το σασί του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2498s (PHP: 58% - SQL: 42%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on