Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 13:28:23 Θέμα δημοσίευσης: Ηχομόνωση καπό σε 307? |
|
|
παρατηρησα πως στο εσωτερικο του καπο δεν υπαρχει ηχομονωση. ετσι ερχονται ολα τα 307; μπορω να βαλω εκ των υστερων; κατω απο τον κινητηρα δεν υπαρχει προστατευτικη ποδια. και παλι, ετσι ειναι ολα; μπορω να προσθεσω;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
307BLUE (ΦΑΝΗΣ) Μόλις έγραψα

 307 1.6
Ένταξη: 20 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 14:27:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητέ φίλε,
απ' όσο ξέρω τα 307 έρχονται χωρίς ηχομόνωση και δεν έχουν κάτω προστευτική ποδιά. Η ποδιά μπορεί να μπει εκ των υστέρων. Την είχε βάλει ένας φίλος μου στο δικό του. Όσο για την μόνωση στο καπό θα με ενδιέφερε και εμένα να βάλω.
φάνης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 15:15:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
από άλλο φόρουμ έμαθα πως η επένδυση κάνει 35 ευρώ, και η προστατευτική ποδιά από κάτω 50. πιστεύω πως και τα δύο αξίζουν. η μεν επένδυση προστατεύει κατά κάποιο τρόπο και το χρώμα, ενώ η ποδιά από νερά και λάσπες. θα το ψάξω αύριο και θα γράψω τι βρήκα.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 16:18:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η μόνωση δεν λέει κατά την γνώμη μου... η ποδιά λέει πολυ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 16:29:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω την μονωση του καπο τοσο στο 206 οσο και στο megane τις εχω βγαλει. Μεγαλη πηγη βρομας και κατακρατησης σκονης καθως επισης και κατακρατησης θερμοκρασιας στο χωρο της μηχανης...
η μοναδικη χρησιμοτητα της ειναι η μειωση του θορυβου απο το χωρο του μοτερ, κατι που προσωπικα δεν με απασχολει...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 00:07:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η μονωση δηλαδη δεν προστατευει το χρωμα απο τις θερμοκρασιες; θα μου πεις βεβαια οταν το αφηνεις στον ηλιο το κατακαλοκαιρο τι γινεται; παντως η ποδια χρειαζεται, και θα το ψαξω.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 00:32:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | η μονωση δηλαδη δεν προστατευει το χρωμα απο τις θερμοκρασιες; θα μου πεις βεβαια οταν το αφηνεις στον ηλιο το κατακαλοκαιρο τι γινεται; παντως η ποδια χρειαζεται, και θα το ψαξω. |
πως να το προστατευει το χρώμα?? από μέσα???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2005, 00:30:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοίτα, μπορεί εφοσον οι μηχανες μας δουλευουν σε πιο ψηλές θερμοκρασίες του κανονικου (ή του μέσου όρου καλύτερα) αυτο να δημιουργήσει πρόβλημα στην βαφή απο το "πίσω" μέρος της. εντάξει, μπορεί να κανω λαθος. θα ρωτησω παντως 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2005, 09:31:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια μην αγχωνεστε, η βαφη στο καπο δεν παθαινει τιποτα ουτε χρειαζεται προστασια. Εχει προνωησει το εργοστασιο γι'αυτο. Στο καπο η βαφη ειναι πιο ανθεκτικη (μεσα κ'εξω) γι'αυτον ακριβως το λογο (ηψηλες θερμοκρασιες).
Ο μονος λογος να βαλεις το μονοτικο ειναι για τον ηχω, απο προστασια δεν προσφερει τιποτα παραπανω.
Πως το ξερω? Ρωτησα για να φτιαξω τις χαρακιες που εχω στο καπο. Μου ειπαν δεν ξερουν σιγουρα αν φτιαχνουν (πρεπει να τις δουν) γιατι ΙΣΩΣ θελει βαψιμο παλι ΟΛΟ το καπο γι'αυτον ακριβως το λογο (ηψηλες θερμοκρασιες).
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μαυρολέων (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 307cc
Ένταξη: 22 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 10:41:28 Θέμα δημοσίευσης: Μείωση Θορύβου Κινητήρα & Προστασία |
|
|
Λοιπόν, επειδή και το δικό μου cc δεν είχε εγκατεστημένη ποδιά στο εσωτερικό του καπώ έβαλα αυτή της Peugeot σε κάποιο απο τα service που έκανα. €50 και ΤΙΠΟΤΑ!
Είδα και απόειδα και εγκατέστησα το Dynamat Xtreme κάτω από το καπώ.
Α π ί σ τ ε υ τ η διαφορά στο θόρυβο ειδικά στις ενοχλητικές στροφές >4000.
Υπάρχει βέβαια και εξειδικευμένο προϊόν της Dyanamat όπως το Hoodliner.
Πάντως, και τα δύο είναι αυτοκόλλητα και εν ξεκολλάν με τίποτα. Αν επιθυμεί κάποιος να τα απεγκαταστήσει καλύτερα να αλλάξει καπώ !!!
Το προϊόν μετατρέπει τους ηχητικούς κραδασμούς σε μορφή χαμηλής ενέργειας, δηλαδή θερμότητα. Την ίδια στιγμή προστατεύει τη μογιά του αυτοκινήτου από τη επάνω μεριά που φαίνεται.
Επίσης για μείωση θορύβου κινητήρα καλ΄λο θα ήταν να εγκατασταθεί Dynamat και μπροστά απο τα πόδια των μπροστά επιβατών. Ο θόρυβος μπαίνει και από εκεί. Η μοκέτα συγκρατείται απο τις τσιμούχες της πόρτας και βγαίνει πολύ εύκολα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-¶λιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 12:04:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλο μεν, αλλα η θερμοτητα ειναι κατι το ανεπιθυμητο για το χωρο του κινητηρα!!! Εδω κοιταμε να την αποφυγουμε με καθε τροπο και για χαρη του θορυβου θα την αυξησουμε κιολας?!?!?
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μαυρολέων (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 307cc
Ένταξη: 22 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 12:12:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Καλο μεν, αλλα η θερμοτητα ειναι κατι το ανεπιθυμητο για το χωρο του κινητηρα!!! Εδω κοιταμε να την αποφυγουμε με καθε τροπο και για χαρη του θορυβου θα την αυξησουμε κιολας?!?!? |
Χμμμ... για να δούμε. Έχουμε δύο επιλογές. Διάχυση θερμότητας ανακλώμενη από το υλικό προς τον περιβάλλοντα χώρο δίχως να επιβαρύνεται το καπώ ή, ανάκλαση της θερμότητας από το καπώ με τευτόχρονη αύξηση της θερμοκρασίας του καπώ (και της μπογιάς) επαγωγικά.
I'll go with the first choice.
By the way, δύο καλοκαίρια ο δείκτης της θερμοκρασίας δεν έχει πάει πάνω από 100C
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 12:20:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Καλο μεν, αλλα η θερμοτητα ειναι κατι το ανεπιθυμητο για το χωρο του κινητηρα!!! Εδω κοιταμε να την αποφυγουμε με καθε τροπο και για χαρη του θορυβου θα την αυξησουμε κιολας?!?!? |
Σε βρισκω απολυτα σωστο.Για τον μονο λογο που θα εβαζα ηχομονωση θα ηταν για να προσταστεψω την βαφη η οποια απ'οτι διαβασα δεν θελει προστασια λογο μελετης.Ο θορυβος δεν με ενοχλει καθολου.Εξαλου καλυτερα ειναι να φευγει λιγο θερμοτητα(οσο μπορει)απο την επιφανεια του καπο.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 12:44:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαυρολέων έγραψε: |
Χμμμ... για να δούμε. Έχουμε δύο επιλογές. Διάχυση θερμότητας ανακλώμενη από το υλικό προς τον περιβάλλοντα χώρο δίχως να επιβαρύνεται το καπώ ή, ανάκλαση της θερμότητας από το καπώ με τευτόχρονη αύξηση της θερμοκρασίας του καπώ (και της μπογιάς) επαγωγικά.
|
φιλε μου δε διαφωνω με αυτα που λες
οπως τα λες ομως τα κανεις για να προστατεψεις βασικα το καπω σου
ομως το καλοκαιρι που εχεις μεταφορα θερμοτητας λογω ακτινοβολιας (και μαλιστα τρελα ποσα καποιες ωρες) η μονωση "εμποδιζει" τη μεταφορα της θερμοτητας μεσω του καπω στο μηχανοστασιο οποτε εχεις πολυ μεγαλη αυξηση της θερμοκρασιας του καπω επιφανειακα τουλαχιστον (δηλαδη εκει που σε ενδιαφερει, στη στρωση του χρωματος)
το καλοκαιρι αλλα και γενικα η μονωση αναπτυσσει μεγαλη θερμοκρασια??
προσωπικα παντως θα προτιμουσα να χαλασω ενα καπω (αλλωστε ποσα χρονια να κρατησεις ενα αυτοκινητο.τα συγχρονα χρωματα ειναι αρκετα καλα) παρα να αλλαζω κολαρα, σωληνακια ή ακομα και φλατζες
(βεβαια αναλογα με τη χρηση του καθενος)
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 14:56:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαυρολέων έγραψε: | netblaster έγραψε: | Καλο μεν, αλλα η θερμοτητα ειναι κατι το ανεπιθυμητο για το χωρο του κινητηρα!!! Εδω κοιταμε να την αποφυγουμε με καθε τροπο και για χαρη του θορυβου θα την αυξησουμε κιολας?!?!? |
Χμμμ... για να δούμε. Έχουμε δύο επιλογές. Διάχυση θερμότητας ανακλώμενη από το υλικό προς τον περιβάλλοντα χώρο δίχως να επιβαρύνεται το καπώ ή, ανάκλαση της θερμότητας από το καπώ με τευτόχρονη αύξηση της θερμοκρασίας του καπώ (και της μπογιάς) επαγωγικά.
I'll go with the first choice.
By the way, δύο καλοκαίρια ο δείκτης της θερμοκρασίας δεν έχει πάει πάνω από 100C |
ΔΕΝ ΈΧΕΙ Π¶ΕΙ ΓΙΑΤΊ ΑΝΟΊΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΎΤΕΡΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΈΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ.
Η μπογιά στα σίγουρα δεν χαλάει μια και θα σας θυμίσω ότι οταν τα αμάξια μπαίνουν στο φούρνο (του εργοστασίου) το χρώμα τους ψήνεται στους 80 βαθμούς.
Για αυτό και το πρώτο χρώμα του αυτοκινήτου (το εργοστασιακό δηλαδή)
είναι το ποιό ανθεκτικό.
όσο για το dynamat θα συμφωνήσω ότι κάνει φοβερή δουλειά και είναι απο τα καλύτερα ηχωμονωτικά/θερμομωνοτικα υλικα ( και από τα ακριβότερα)
όμως να κάνω μια ερώτηση. εγώ στο 206 cc δεν ακούω σχεδόν καθόλου την μηχανή του (και υπ' όψιν ακούω πολύ χαμηλά την μουσική).
ειδικά στα ταξίδια το θεωρώ απίστευτα ήσυχο. έχει τόσο μεγάλη διαφορά το 307 cc ???
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 14:58:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαυρολέων έγραψε: | netblaster έγραψε: | Καλο μεν, αλλα η θερμοτητα ειναι κατι το ανεπιθυμητο για το χωρο του κινητηρα!!! Εδω κοιταμε να την αποφυγουμε με καθε τροπο και για χαρη του θορυβου θα την αυξησουμε κιολας?!?!? |
Χμμμ... για να δούμε. Έχουμε δύο επιλογές. Διάχυση θερμότητας ανακλώμενη από το υλικό προς τον περιβάλλοντα χώρο δίχως να επιβαρύνεται το καπώ ή, ανάκλαση της θερμότητας από το καπώ με τευτόχρονη αύξηση της θερμοκρασίας του καπώ (και της μπογιάς) επαγωγικά.
I'll go with the first choice.
By the way, δύο καλοκαίρια ο δείκτης της θερμοκρασίας δεν έχει πάει πάνω από 100C |
ΔΕΝ ΈΧΕΙ Π¶ΕΙ ΓΙΑΤΊ ΑΝΟΊΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΎΤΕΡΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΈΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ.
Η μπογιά στα σίγουρα δεν χαλάει μια και θα σας θυμίσω ότι οταν τα αμάξια μπαίνουν στο φούρνο (του εργοστασίου) το χρώμα τους ψήνεται στους 80 βαθμούς.
Για αυτό και το πρώτο χρώμα του αυτοκινήτου (το εργοστασιακό δηλαδή)
είναι το ποιό ανθεκτικό.
όσο για το dynamat θα συμφωνήσω ότι κάνει φοβερή δουλειά και είναι απο τα καλύτερα ηχωμονωτικά/θερμομωνοτικα υλικα ( και από τα ακριβότερα)
όμως να κάνω μια ερώτηση. εγώ στο 206 cc δεν ακούω σχεδόν καθόλου την μηχανή του (και υπ' όψιν ακούω πολύ χαμηλά την μουσική).
ειδικά στα ταξίδια το θεωρώ απίστευτα ήσυχο. έχει τόσο μεγάλη διαφορά το 307 cc ???
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μαυρολέων (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 307cc
Ένταξη: 22 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 15:21:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | Μαυρολέων έγραψε: | netblaster έγραψε: | Καλο μεν, αλλα η θερμοτητα ειναι κατι το ανεπιθυμητο για το χωρο του κινητηρα!!! Εδω κοιταμε να την αποφυγουμε με καθε τροπο και για χαρη του θορυβου θα την αυξησουμε κιολας?!?!? |
Χμμμ... για να δούμε. Έχουμε δύο επιλογές. Διάχυση θερμότητας ανακλώμενη από το υλικό προς τον περιβάλλοντα χώρο δίχως να επιβαρύνεται το καπώ ή, ανάκλαση της θερμότητας από το καπώ με τευτόχρονη αύξηση της θερμοκρασίας του καπώ (και της μπογιάς) επαγωγικά.
I'll go with the first choice.
By the way, δύο καλοκαίρια ο δείκτης της θερμοκρασίας δεν έχει πάει πάνω από 100C |
ΔΕΝ ΈΧΕΙ Π¶ΕΙ ΓΙΑΤΊ ΑΝΟΊΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΎΤΕΡΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΈΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ.
Η μπογιά στα σίγουρα δεν χαλάει μια και θα σας θυμίσω ότι οταν τα αμάξια μπαίνουν στο φούρνο (του εργοστασίου) το χρώμα τους ψήνεται στους 80 βαθμούς.
Για αυτό και το πρώτο χρώμα του αυτοκινήτου (το εργοστασιακό δηλαδή)
είναι το ποιό ανθεκτικό.
όσο για το dynamat θα συμφωνήσω ότι κάνει φοβερή δουλειά και είναι απο τα καλύτερα ηχωμονωτικά/θερμομωνοτικα υλικα ( και από τα ακριβότερα)
όμως να κάνω μια ερώτηση. εγώ στο 206 cc δεν ακούω σχεδόν καθόλου την μηχανή του (και υπ' όψιν ακούω πολύ χαμηλά την μουσική).
ειδικά στα ταξίδια το θεωρώ απίστευτα ήσυχο. έχει τόσο μεγάλη διαφορά το 307 cc ??? |
Όχι, απλά μ'αρέσει να είναι εντελώς αθόρυβο σε ταξίδια όπως είναι τώρα με τα Dynamat.
Το 307cc το πήρα για΄touring εντός Ελλάδας και έχω κόλλημα με τον θόρυβο. Πιό συγκεκριμένα έχω βάλει Dynamat και στους θόλους και οθόρυβος κύλισης έχει περιοριστεί εντυπωσιακά.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-¶λιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 15:26:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαυρολέων έγραψε: | Πιό συγκεκριμένα έχω βάλει Dynamat και στους θόλους και οθόρυβος κύλισης έχει περιοριστεί εντυπωσιακά. |
Αυτο ακουγεται πολυ ενδιαφερον!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 15:27:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για τι κοστος και για τι βαρος μιλαμε περιπου για το συγκεκριμενο?? 
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μαυρολέων (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 307cc
Ένταξη: 22 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 15:33:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Μαυρολέων έγραψε: | Πιό συγκεκριμένα έχω βάλει Dynamat και στους θόλους και οθόρυβος κύλισης έχει περιοριστεί εντυπωσιακά. |
Αυτο ακουγεται πολυ ενδιαφερον!!! |
Όταν πήγα στν Κατεχάκη για το Dynamat Xtreme Pack μου ζητήσανε €440 !!!!!!!!!
Έτσι, με $90 το πήρα και εγώ από e-bay και έβαλα στις πόρτες, στο καπώ, στο χώρο αποσκευών καθώς και στους θόλους.
Το αυτοκίνητο είναι σαν να κινείται πάνω σε στρώμα λαδιού!
Το αρνητικό είναι οτι οι μικροτριγμοί που ήταν μικρής έντασης έχουν μεγενθυθεί λόγω της ησυχίας που επικρατεί (ακόμα και σε στροφές >4000).
Ας είναι καλά το γράσσο σιλικόνης (πιό ανθεκτικό καιαδιάβροχο από τη λεπτόρευστη σιλικόνη που χρησιμοποιούσα).
Α, και όσο για τοθς τριγμούς του στερεοφωνικού πάνω από καλντερίμι τοποθέτησα λίγο αεροστόπ στο κάτω μέρος της βάσης του στεροφωνικού και έχει βγάλει το σκασμό!
Αυτά.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|