Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:39:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟ 206 ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΣΚΟΥΠΑ ΣΤΟ 106
ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ.ΔΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ 106 ΜΑΧΙ ΤΙ ΦΟΡΑΕΙ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ.ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΚΟΥΠΕΣ ΑΠΛΑ ΕΚΕΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΠΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΛΟΓΟ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΟΤΙ Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ.ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ Η ΜΑΜΑ PEUGEOTSPORT ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ?ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕVΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ IMPREZA ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΘΕΛΕΙ ΚΡΥΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ ΟΧΙ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ (INTERCOOLER)ΟΠΩΣ EVO-IMPREZA ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΟΙΟ ΚΡΥΟ ΑΕΡΑ ΒΑΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΠΑΝΤΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
XS Μόλις έγραψα
206 XS 1.4lt (not mine lolz!)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 11:56:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια σκούπα είναι σίγουρα η καλύτερη λύση για εισαγωγή κρύου αέρα στον κινητήρα (πάντα αυτή είναι η επιδίωξη), ΑΛΛΑ επειδή λειτουργεί και εν είδει ramair (δηλαδή αυξάνει την πίεση εισαγωγής του αέρα όσο αυξάνει η ταχύτητα) πνίγει τον κινητήρα με αέρα στις υψηλές στροφές με κάποια ταχύτητα. Το μίγμα γίνεται φτωχότερο και ο κινητήρας δεν αποδίδει τα αναμενόμενα. Χρειάζεται και επέμβαση στον εγκέφαλο με νέο πρόγραμμα για να μην "στεγνώνει" από καύσιμο ο κινητήρας τις υψηλές στροφές.
Το βαρελάκι με ένα σωλήνα που φέρνει κρύο αέρα από τη μετώπη είναι μάλλον καλύτερη λύση (θεωρώντας ότι δεν επεμβαίνουμε στην τροφοδοσία του κινητήρα) αφού ο κινητήρας ρουφάει όσο κρύο αέρα χρειάζεται και ο εγκέφαλος είναι αρκετός για να αναθεωρήσει την τροφοδοσία αφού η ποσότητα αέρα που εισάγεται δεν αλλάζει σημαντικά, αλλά μόνο η θερμοκρασία του.
Μια σκέτη φιλτροχοάνη στο χώρο του κινητήρα είναι μια τρύπα στο νερό αφού ο αέρας στον χώρο του κινητήρα είναι θερμοτέρος από τον περιβαλλοντικό, κι έτσι στις χαμηλές ταχύτητες που δεν ανανεώνεται ο αέρας στο χώρου του κινητήρα μπορεί να μειωθεί η απόδοση αντί να αυξηθεί. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2002, 16:20:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως ζεστός αέρα η φιλτροχοάνη ρουφάει μόνο αν είναι σταματημένο το αμάξι. Γιατί εν κινήσει με 120+ δεν νομίζω να υπάρχει και τόσο διαφορά.
Αν κατάλαβα καλά για 206 (και όχι για rallye) το καλύτερο είναι το βαρελάκι
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 00:19:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Πάντως ζεστός αέρα η φιλτροχοάνη ρουφάει μόνο αν είναι σταματημένο το αμάξι. Γιατί εν κινήσει με 120+ δεν νομίζω να υπάρχει και τόσο διαφορά.
|
Oταν τρεχεις ο κρυος χτυπαει στο ψυγειο, ζεσταινεται, και μετα παει στο φιλτρο για αναροφηση.. Αν δεν παρεμβαλλοταν ψυγειο δεν θα επεζε ρολο.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Δεκ 2002, 13:38:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε pugsang,τα rallye gr n,φορανε φιλτροκουτι στα ραλλυ,λογω του κανονισμου grn για ραλλυ.
Σε ταχυτητα και αναβασεις ο κανονισμος επιτρεπει να φορανε σκουπα και ας ειναι grn.Και οχι μονο ,γιατι ενα 106 grn σε αναβαση βγαζει 142 αλογα,+προγραμμα + εκκεντροφορους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2002, 08:31:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | pezomania έγραψε: | Πάντως ζεστός αέρα η φιλτροχοάνη ρουφάει μόνο αν είναι σταματημένο το αμάξι. Γιατί εν κινήσει με 120+ δεν νομίζω να υπάρχει και τόσο διαφορά.
|
Oταν τρεχεις ο κρυος χτυπαει στο ψυγειο, ζεσταινεται, και μετα παει στο φιλτρο για αναροφηση.. Αν δεν παρεμβαλλοταν ψυγειο δεν θα επεζε ρολο.. |
Alex πιστεύω, ότι αν έμπαινε με 100+ χλμ ζεστός αέρας στην μηχανή, ο δείκτης θερμοκρασίας θα ήταν κολυμένος στην μέση, ενώ στο 206 μίλις το ανοίξεις λίγο, η θερμοκρασία πέφτει κατακόρυφα.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2002, 10:05:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπως ξερεις η θερμοκρασια μηχανης ειναι η θερμοκρασια του νερου της μηχανης. Αρα ειναι λογικο οσο τρεχει το αμαξι να πεφτει η θερμοκρασια του νερου της μηχανης οταν χτυπαει ο κρυος αερας πανω στο ψυγειο.
Αλλα οταν ο κρυος αερας χτυπαει στο ψυγειο και ριχνει τη θερμοκρασια του ψυγειου, ο ιδιος ο αερας ζεσταινεται καθως φευγει πισω απ'το ψυγειο. Πχ δες το πιστολακι για τα μαλλια. Περνει αερα κρυο απο πισω, τον ριχνει σε μια "αντισταση" (στο παραδειγμα μας θα το εξομοιωνα με το ψυγειο) και απο μπροστα μετα βγαινει ζεστος αερας.
Τωρα θα μου πεις ειναι σοβαρο αυτο? Ε κοιτα αν ειναι χειμωνας και η φιλτροχοανη ειναι πισω απ'το ψυγειο ακριβως μπορει να παιρνεις αερα με θερμοκρασια απο 30-50 βαθμους αναλογα με ποσα πας, την ωρα που εξω μπορει να εχει 5C. Σου υπενθυμιζω οτι καθε 4C ανεβαινει η αποδοση 1% αρα ειναι κρισιμο το να εχεις οσο το δυνατον χαμηλοτερη. Αν τωρα παλι ειναι καλοκαιρι, αντε γεια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2002, 12:40:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν η φιλτροχοάνη είναι πίσω από το φανάρι και όχι πίσω από το ψυγείο; Και άν την μονώσεις κι όλας να μην πέρνει αέρα από το υπόλοιπο της μηχανής; Πώς σου ακούγετε;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2002, 22:08:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το συγκεκριμενο σημειο θα ηταν καταλληλο εφοσον απ'το φαναρι υπηρχε καποιου ειδους εισοδος στον κρυο εξωτερικο αερα αλλα απ'την στιγμη που δεν υπαρχει τετοια εισοδος τοτε απλα η φιλτροχοανη θα ρουφηξει τον αερα που βρισκεται εκει και μετα απ'το κενο αερος που θα δημιουργειται στην συγκεκριμενη περιοχη θα σπευδει ο γειτονικος (&θερμος) αερας για να το αναπληρωσει ακομα και απο την πιο μικρη τρυπιτσα. Οποτε καταλαβαινεις οτι υπαρχει προβλημα... Αλλα τουλαχιστον στο συγκεκριμενο σημειο η θερμοκρασια θα ειναι χαμηλοτερη απο το να παιρνεις ακριβως πισω απ'το ψυγειο. Μην φανταστεις οτι θα ειναι χαμηλη αλλα τουλαχιστον δεν θα ναι τοσο πολυ οσο ειναι ακριβως πισω απ'το ψυγειο. Θα βρισκεται περιπου στο μεσο ορο της θερμοκρασιας που εχει συνολικα το καπω μεσα του, που ειδικα στα 1600 ειναι πολυ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 08:50:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θεωρείς ότι από το φανάρι μπροστά δεν περνάει καθόλου αέρας; Μίλαγα με έναν μηχανικό και μου είχε πεί ότι το μέρος πίσω από το φανάρι (ειδικά αν το κλείσεις) είναι το πιο "δροσερό" και πέρνει άφθονο αέρα από μπροστά! Επίσης εκεί βρίσκονται και τα "κενά" μεταξύ καπό και φτερού!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 16:12:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω τι σου ειπε αλλα εγω σου προτεινω να πας να το κοιταξεις και να δεις οτι ειδα και εγω - ενα φαναρι σχεδον αεροστεγες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
CarTuNeR Μόλις έγραψα
Ένταξη: 23 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3 Τόπος: Ρόδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 17:50:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mporw na pw pws mperdeuthka arketa!! Telika sto 206 filtroxwanh, varelaki h skoupa re paidia???? Epishs poio apo ta 3 kanei ton perissotero thoruvo?
God 206 is wonderful! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 20:21:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
CarTuNeR έγραψε: | Mporw na pw pws mperdeuthka arketa!! Telika sto 206 filtroxwanh, varelaki h skoupa re paidia???? Epishs poio apo ta 3 kanei ton perissotero thoruvo? |
τον περισσοτερο θορυβο κανει η σκουπα μετα ερχεται η φιλτροχοανη και τελευταιο το βαρελακι.
Την καλυτερη αποδοση θεωρητικα την δινει η σκουπα μετα το βαρελακι και τελος η φιλτροχοανη (γιατι παιρνει ζεστο αερα απο το χωρο της μηχανης).
Πρακτικα μπορει να αλλαξει η σειρα αναλογα την περιπτωση.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 12:03:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από ότι έχω καταλάβει όμως η διαφορά σκούπας και βαρελάκι στο 206 είναι αμελητέα λόγω του κυρτού καπόπου δεν αφήνει να μπει και τόσο άνετα όσο πχ στο Rallye ο αέρας στη σκούπα.
Από πλευράς απόδοσης-θορύβου το βαρελάκι είναι σίγουρα το καλύτερο.
Η φιλτροχοάνη μπορεί να αποδώσει υψηλή απόδοση τώρα το Χειμώνα λόγω εξωτερικού ψύχους που μετριάζει κάπως την θερμοκρασία του χώρου του κινητήρα ειδικά όταν κινείσαι. Εάν γενικά στην φιλτροχοάνη εξασφαλίσεις ψυχρότερο αέρα θα πάρεις πολύ απόδοση. Ο Αλέξης έχει προτείνει και την μετατροπή της εισαγωγής έτσι ώστε να εξασφαλίσεις ταχύτερη εισροή ψυχρού αέρα στο μανίσιο φιλτροκούτι και με ένα απλό φίλτρο ελευθέρας να πάρεις απόδοση.
Αυτά δεν είναι από προσωπική εμπειρία, αλλά η σύνοψη των απόψεων όσων έχουν προχωρήσει στις παραπάνω βελτιώσεις και αποτελούν πλέον και την προσωπική μου άποψη.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
CarTuNeR Μόλις έγραψα
Ένταξη: 23 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3 Τόπος: Ρόδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 15:34:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κοβω λοιπον να προσανατολιζομαι σε βαρελακι γιατι εγω θελω να παρω κανενα αλογακι παραπανω αλλα χωρις να κσεσικωνω τις γειτονιες απο τον θορυβο . Θελω ενα μπασο ωραιο ηχο τον οποιο θα προσπαθησω να πετυχω οχι μονο με το βαρελακι αλλα και με μια εκσατμισουλα... Τεσπα. Οταν τοποθετησω το βαρελακι και την εξατμιση θα χρειαστει καποια αλλη ρυθμιση πχ. στο injection? Σας ρωταω γιατι εχω ασχημες εμπειριες απο το scooterακι μου (μεχρι να βρω το σωστο ζιγκλερ ειδα κι επαθα αν και παλι συνεχιζα να εχω μικροπροβληματακια)
God 206 is wonderful! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Δεκ 2002, 15:03:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
CarTuNeR έγραψε: | Το κοβω λοιπον να προσανατολιζομαι σε βαρελακι γιατι εγω θελω να παρω κανενα αλογακι παραπανω αλλα χωρις να κσεσικωνω τις γειτονιες απο τον θορυβο . Θελω ενα μπασο ωραιο ηχο τον οποιο θα προσπαθησω να πετυχω οχι μονο με το βαρελακι αλλα και με μια εκσατμισουλα... Τεσπα. Οταν τοποθετησω το βαρελακι και την εξατμιση θα χρειαστει καποια αλλη ρυθμιση πχ. στο injection? Σας ρωταω γιατι εχω ασχημες εμπειριες απο το scooterακι μου (μεχρι να βρω το σωστο ζιγκλερ ειδα κι επαθα αν και παλι συνεχιζα να εχω μικροπροβληματακια) |
Ααααα! δεν εχεις δικιο. ειναι ωραια να περνας και να ανοιγουν οι συναγερμοι. δεν ξερεις τι χανεις.! ασε που μαθαινεις και να οδηγεις καλυτερα. κανεις τις αλλαγες ταχυτητων καλυτερα και γρηγοροτερα μια που ολα ακουγονται. σε μενα για παραδειγμα περνω απο σταση λεοφωρειου και ξερουν αυτοι που περιμενουν το λεοφωρειο τι ταχυτητα εχω στο κιβωτιο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Δεκ 2002, 18:30:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | CarTuNeR έγραψε: | Το κοβω λοιπον να προσανατολιζομαι σε βαρελακι γιατι εγω θελω να παρω κανενα αλογακι παραπανω αλλα χωρις να κσεσικωνω τις γειτονιες απο τον θορυβο . Θελω ενα μπασο ωραιο ηχο τον οποιο θα προσπαθησω να πετυχω οχι μονο με το βαρελακι αλλα και με μια εκσατμισουλα... Τεσπα. Οταν τοποθετησω το βαρελακι και την εξατμιση θα χρειαστει καποια αλλη ρυθμιση πχ. στο injection? Σας ρωταω γιατι εχω ασχημες εμπειριες απο το scooterακι μου (μεχρι να βρω το σωστο ζιγκλερ ειδα κι επαθα αν και παλι συνεχιζα να εχω μικροπροβληματακια) |
Ααααα! δεν εχεις δικιο. ειναι ωραια να περνας και να ανοιγουν οι συναγερμοι. δεν ξερεις τι χανεις.! ασε που μαθαινεις και να οδηγεις καλυτερα. κανεις τις αλλαγες ταχυτητων καλυτερα και γρηγοροτερα μια που ολα ακουγονται. σε μενα για παραδειγμα περνω απο σταση λεοφωρειου και ξερουν αυτοι που περιμενουν το λεοφωρειο τι ταχυτητα εχω στο κιβωτιο. |
Ακόμα και οι.............γριούλες;
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2002, 08:54:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | DimiP έγραψε: | CarTuNeR έγραψε: | Το κοβω λοιπον να προσανατολιζομαι σε βαρελακι γιατι εγω θελω να παρω κανενα αλογακι παραπανω αλλα χωρις να κσεσικωνω τις γειτονιες απο τον θορυβο . Θελω ενα μπασο ωραιο ηχο τον οποιο θα προσπαθησω να πετυχω οχι μονο με το βαρελακι αλλα και με μια εκσατμισουλα... Τεσπα. Οταν τοποθετησω το βαρελακι και την εξατμιση θα χρειαστει καποια αλλη ρυθμιση πχ. στο injection? Σας ρωταω γιατι εχω ασχημες εμπειριες απο το scooterακι μου (μεχρι να βρω το σωστο ζιγκλερ ειδα κι επαθα αν και παλι συνεχιζα να εχω μικροπροβληματακια) |
Ααααα! δεν εχεις δικιο. ειναι ωραια να περνας και να ανοιγουν οι συναγερμοι. δεν ξερεις τι χανεις.! ασε που μαθαινεις και να οδηγεις καλυτερα. κανεις τις αλλαγες ταχυτητων καλυτερα και γρηγοροτερα μια που ολα ακουγονται. σε μενα για παραδειγμα περνω απο σταση λεοφωρειου και ξερουν αυτοι που περιμενουν το λεοφωρειο τι ταχυτητα εχω στο κιβωτιο. |
Ακόμα και οι.............γριούλες; |
αυτες πρωτες μου φωναζουν "βαλε 3ηηηηηηηη!!! το μπουκωσεςςςςςς!!!!"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Δεκ 2002, 23:16:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
XS έγραψε: | Μια σκούπα είναι σίγουρα η καλύτερη λύση για εισαγωγή κρύου αέρα στον κινητήρα (πάντα αυτή είναι η επιδίωξη), ΑΛΛΑ επειδή λειτουργεί και εν είδει ramair (δηλαδή αυξάνει την πίεση εισαγωγής του αέρα όσο αυξάνει η ταχύτητα) πνίγει τον κινητήρα με αέρα στις υψηλές στροφές με κάποια ταχύτητα. Το μίγμα γίνεται φτωχότερο και ο κινητήρας δεν αποδίδει τα αναμενόμενα. Χρειάζεται και επέμβαση στον εγκέφαλο με νέο πρόγραμμα για να μην "στεγνώνει" από καύσιμο ο κινητήρας τις υψηλές στροφές.
|
Ασε τον εγκέφαλο ήσυχο και βάλε ένα ρυθμιστή πίεσης βενζίνης
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
racing-girl (Γεωργία) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line
Ένταξη: 08 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα Α.Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 18:53:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει δοκιμάσει κανείς τελικά τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης σε συνδιασμό με κάποια από τις προαναφερόμενες προτάσεις για την εισαγωγή? Δεν βρήκα αντίστοιχο topic. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|