Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 08:44:18 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Σκούπα...Ελληνικό Φαινόμενο; |
|
|
Ρε παιδιά όσο και αν έψαξα, πουθενά σε ξένο τύπο δεν είδα βελτιωμένο αμάξι να φοράει σκούπα!! Όλα φαράγανε φιλτροχοάνη! Μήπως η σκούπα είναι Ελληνικό φαινόμενο;; Μήπως με μια καλή φιλτροχοάνη τύπου Top Gun ή Twister και με σωστή τοποθέτηση να είναι πολύ καλυτερη σαν λύση από μία σκούπα; Και σίγουρα τα λεφτά είναι και πολύ πιο λίγα
Ακούω γνώμες!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 10:49:24 Θέμα δημοσίευσης: re: |
|
|
ακου ρε φιλε πως εχει το πραγμα.εγω αν και ραλλακιας ειμαι απο τους πολυ λιγους που δεν εχουν φορεσει σκουπα και φοραω τη φιλτροχοανη βαρελακι της BMC και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.μου εδωσε ακριβως 5.6 αλογα δυναμομετρημενα!!!απο τα 121.2 εφτασα τα 126.8 αλογα!!εχει γεμισει πολυ το αυτοκινητο χαμηλα(πηρα περιπου 0.44 kgr ροπη) και ΚΥΡΙΩΣ οταν ζεσταθει δεν κανει αυτο το χαλι θορυβο που κανουν οι σκουπες.τεραστια διαφορα γιατι εχω μπει και σε ραλλι φιλου με σκουπα και μετα απο κανα δεκαλεπτο πλακωμα μπουμπουνιζει ο τοπος.δεν στεκεσαι μεσα.αν και εχει την ιδια σχετικα αποδοση με τη φιλτροχοανη σε ιπποδυναμη.και αυτος πηρε γυρω στα 4.5 με 5 αλογα δυναμομετρημενα.οποτε προς τι το οφελος να βαζουμε σκουπα??η τιμη ειναι το μονο εμποδιο αναμεσα στις δυο αυτες προτασεις!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 13:46:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα συμφονισω κι εγω με τον danielo.Βασικα ολα τα WRC φορανε φολτροχοανη και μαλιστα το 206 την εχει και σε καθετη θεση.Εγω πιστευω οτι οι σκουπες κατα βαση παρεχουν λιγοτερο αερα στην εισαγωγη απο τις χοανες.Μην κοιτας το μεγεθος τους με αοικτο το καπο,παρατηρησε ποσο μικραινει το ανοιγμα οταν ειναι κλειστο.Ασε που αμα πεσεις σε καμια πλημυρα (συνηθες φαινομενο τελευταια στην ελλαδιτσα) μαλλον θα βρεις κανενα ψαρι μεσα στο μοτερ.Βασικα και εμενα με απασχολει το θεμα.Ο μηχανικος μου μου λεει με κλειστα ματια σκουπα και παλι σκουπα.Μαλιστα εβαλε λεει μια σε ενα xsara 1.6 16V (ιδιο μοτερ με τα δικα μας) και το αμαξι πεταγε.Εντελος τυχαια παλι πετυχα ενα τυπα που εχει συνεργειο και βελτιωνει evo-subaru και τα σχετικα.Αυτος μου ειπε χοανη δαγκωτο.Τωρα εγω τι να κανω με δεδομενο οτι η τσεπη ειναι δικια μου?Εχει κανεις καμια ιδεα?Πασα πληροφορια δεκτη παιδια.....striftis@yahoo.gr το mail μου για οποιον θελει να στειλει οτιδηποτε η φυσικα μεσο forum.....
.....ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΟ ΓΑΖΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ.ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ #$%@#$%^ΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 14:22:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά μην τρελλαθούμε..........
Κατ αρχην στο φίλο Γιώργο-pezomania να πώ οτι αν κάνεις μια βόλτα σε Αγγλικά site θα δεις μονο 106/saxo με σκούπες.Δεν είναι τυχαίο οτι η ιδια η Peugeot sport εβαλε για το S1600 φιλτροκούτι τύπου BMC με συλλέκτη τύπου σκούπας πάνω απο το ψυγείο.Γιατί να μην προτιμήσει την λύση της σκούπας που είχε ήδη έτοιμη απο τα 106 και να εξελίξει κάτι καινούργιο?Αυτο σημαίνει οτι η σκούπα δεν δουλέυει στο 206.Επίσης δεν είναι τυχαίο οτι για το 206cc cup η Peugeot sport δεν αλλάζει φιλτροκούτι διατηρωντας μάλιστα και τους οποιους πνιχτες παρα μόνο το εργοστασιακό φίλτρο με ramair αλλα αλλάζει την πολλαπλή εισαγωγής και την πεταλούδα του γκαζιού.
Επίσης σχετικά με το προϊον σκούπα vs φιλτροχοάνη να ξεκαθαρίσουμε το εξής:
Σκούπα ονομάζεται το πλαστικό περίβλημα που περιβάλει μια φιλτροχοάνη.Φιλτροχοάνη ονομάζεται το φίλτρο.Ειναι λογικό και βάση κανόνων φυσικής οτι δεν είναι δυνατόν μια φιλτροχοάνη που βρίσκεται εκτεθειμένη μέσα στον καυτό χώρο του κινητήρα και ρουφάει πάντα και ζεστό αέρα να αποδίδει καλύτερα απο μια φιλτροχοάνη που βρίσκεται προστατευμένη μέσα σε ένα πλαστικό περίβλημα ρουφάει μόνο κρύο αέρα οταν είναι σωστά τοποθετημένη και δημιουργεί τις κατάλληλες προυποθέσεις για την άυξηση της ταχύτητας εισόδου του αέρα στην εισαγωγή.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 17:48:14 Θέμα δημοσίευσης: Re: re: |
|
|
danielos έγραψε: | ακου ρε φιλε πως εχει το πραγμα.εγω αν και ραλλακιας ειμαι απο τους πολυ λιγους που δεν εχουν φορεσει σκουπα και φοραω τη φιλτροχοανη βαρελακι της BMC και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.μου εδωσε ακριβως 5.6 αλογα δυναμομετρημενα!!!απο τα 121.2 εφτασα τα 126.8 αλογα!!εχει γεμισει πολυ το αυτοκινητο χαμηλα(πηρα περιπου 0.44 kgr ροπη) και ΚΥΡΙΩΣ οταν ζεσταθει δεν κανει αυτο το χαλι θορυβο που κανουν οι σκουπες.τεραστια διαφορα γιατι εχω μπει και σε ραλλι φιλου με σκουπα και μετα απο κανα δεκαλεπτο πλακωμα μπουμπουνιζει ο τοπος.δεν στεκεσαι μεσα.αν και εχει την ιδια σχετικα αποδοση με τη φιλτροχοανη σε ιπποδυναμη.και αυτος πηρε γυρω στα 4.5 με 5 αλογα δυναμομετρημενα.οποτε προς τι το οφελος να βαζουμε σκουπα??η τιμη ειναι το μονο εμποδιο αναμεσα στις δυο αυτες προτασεις!! |
Φιλε μου, αν μπορεις εξηγησε μου λιγο το φαινομενο του αυξημενου θορυβου στη "σκουπα" οταν ζεσταινεται. γιατι αυτο; γιατι δεν κανει τον ιδιο θορυβο ζεστη και κρυα;
μου φαινεται περιεργο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 01:29:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αποψη μου ειναι οτι οποιος εχει 106 και δεν βαλει σκουπα, ειναι εγκληματιας..
Το 106 εχει ανοιγμα για αερα, πραγματικο δωρο θεου (η μαλλον Peugeot)...
Το 206 δεν το εχει και αναγκαστικα οι λυσεις αλλαζουν.. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι φταιει ο κινητηρας ο οποιος δεν "παιρνει" σκουπα και τα ρεστα.. Απλα δεν υπαρχει αυτο το κενο στο καπω για τοποθετηση σκουπας αρα αλλαζει και η προτεινομενη λυση που συνηθως εμπεριεχει καποιο συμβιβασμο
Τωρα για το ερωτημα φιλτροχοανη ή σκουπα στο 106 η απαντηση ειναι ξεκαθαρη: Σκουπα. Και αντι για δυναμομετρο καλυτερα να μετρησετε 0-160 μιας και η σκουπα κερδιζει απο τη φορα του αερα και οχι οταν στεκεται με 0 χιλιομετρα σε ενα δυνανομετρο...
Τωρα το περι αυξημενου θορυβου οσο περναει η ωρα ειναι τουλαχιστον αδυνατο μιας και η σκουπα οπως ειπωθηκε ειναι ενα απλο πλαστικο που περιβαλλει τη φιλτροχοανη. Αν εκανε μια φιλτροχοανη θορυβο, θα εκανε και μια σκουπα. Παντως δεν συντρεχει απολυτως κανενας λογος να αυξανεται ο θορυβος οσο το αμαξι ανεβαζει θερμοκρασια εκτος απ'το οτι πλεον μια φιλτροχοανη τραβαει ζεστο αερα μεσα απο το καπω αντι για κρυο αλλα αυτο δεν ισχυει στην περιπτωση σκουπας για την οποια και αναφερεται τετοιο προβλημα.. Μηπως απλα οταν ηταν κρυο το αμαξι δεν το βυθιζε τοσο πολυ στο γκαζι ο φιλος με τη σκουπα, και οταν ζεσταθηκε τα δωσε ολα?
Παντως ειναι πιθανο οτι η σκουπα μπορει να κανει πιο πολυ θορυβο αλλα αυτο ειναι ενας συμβιβασμος.. Αποφασιζεις και διαλεγεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 08:47:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα! Επειδή ότι έχει γραφτεί μέχρι τώρα είναι όλα σωστά, αλλά άκόμα δεν απαντήθηκε το ερώτημά μου. Το οποίο είναι το εξής Αν γίνει ΣΩΣΤΗ τοποθέτηση φιλτροχοάνης (παρακαλώ να μην μείνουμε μόνο στο 106 ή 206 αλλά γενικά) μήπως το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλύτερο από μίας σκούπας;; Βλέπω στα διάφορα περιοδικά ξένου τύπου τέρατα 400++ ίππων με φιλτροχοάνες!! Κανένα αμάξι το οποίο να είναι πειραγμένο μέχρι 10ο στάδιο (υπερβολές ) δεν έχω δεί με σκούπα και αναφέρομαι και σε IMPREZA, EVO κτλ.
Όλα τα παραπάνω τα ρωτώ, γιατί θα ήθελα την γνώμη όλων, μήπως και η καλύτερη λύση τελικά είναι και η πιο οικονομική!! Για να δώσω και ένα άλλο στοιχείο που με προβλημάτισε, είναι ότι στα περισσότερα "πειραγμένα" του εξωτερικού χρησιμοποιούν ή μανιτάρι ή τύπου Top Gun!! Μήπως αυτές οι δύο μορφές φιλτροχοάνης είναι καλύτερες από τις απλές ;; Και ίσως με σωστή τοποθέτηση να είναι καλύτερες και από μία σκούπα;;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 08:54:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητέ φίλε Γιώργο,
Η σωστή τοποθέτηση της φιλτροχοάνης είναι να τοποθετηθεί στο ίδιο σημείο/θέση που ήταν και το φιλτροκούτι σου.Αλλάζοντας της θέση λίγο πίσω ή λίγο μπροστά μεταβάλεις τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα μπορεί δηλαδή να χάσει λίγο σε ροπή και να κερδίσει σε δύναμη ή το αντίθετο.Στην θέση που έχει προβλέψει το εργοστάσιο για το ΟΕΜ φιλτροκούτι τα μεγέθη ροπή και δύναμη είναι τα ιδανικά.Αυτό που πρέπει να σε απασχολεί είναι το πως βάζοντας μια φιλτροχοάνη στην πρωην θέση του φιλτροκυτιου θα της φέρεις και το απαιτούμενο κρύο αέρα και στην σωστή ποσότητα που θέλει για να αποδόσει τα μέγιστα.Για μενα η καλύτερη λύση είναι ενα βαρελάκι οπως είχε βάλει ο Νίκος-Vini.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:09:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Για μενα η καλύτερη λύση είναι ενα βαρελάκι οπως είχε βάλει ο Νίκος-Vini. |
To oποίο και πουλήθηκε...
Για την ιστορία να σας ενημερώσω ότι η ΣΚΟΥΠΑ είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΙΑΝΟΜΕΝΟ και η βιοτεχνία που τις φτιάχνει (για όλους) είναι στην Λεωφόρο Αθηνών....
Εγώ από το βαρελάκι ήμουν ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ ... μπαίνει βγαίνει για την πλάκα του είναι πάντα κρύο και μπορεί να παίξεις άνετε με την εισαγωγή.... Εκτός αυτού είναι πανέμορφη κατασκευή και δεν κάνει ζημιές στο αυτοκίνητο....
Τώρα που το έδωσα το 206 μπήκε πάνω πάλι το εργοστασιακό φιλτροΚΙΤ χωρίς κανένα πρόβλημα...και χωρίς κανένα σημάδι ότι είχε μπει κάποια άλλη εισαγωγή... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:15:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η σκούπα ξεκίνησε ως αξεσουάρ των 106 του cup και οι Ελληνες αφού βρήκανε παπα θάψανε καμμια 15αρια.............Είναι η εύκολη λύση να προστατέψεις την φιλτροχοάνη άσχετα αν δουλέυει ή όχι.
Δεν είναι δυνατόν να δουλέυει σωστά σε ολα τα αυτοκίνητα ακομα και της ιδιας εταιρείας κατι που βγήκε για συγκεκριμένο μοντέλο.Η ιδια η Peugeot sport εξέλιξε διαφορετική εισαγωγή για το 206 S1600.Είχε λόγους να το κάνει αν δουλευε η σκούπα???????
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:24:17 Θέμα δημοσίευσης: re |
|
|
pugsang έγραψε: | Αγαπητέ φίλε Γιώργο,
Η σωστή τοποθέτηση της φιλτροχοάνης είναι να τοποθετηθεί στο ίδιο σημείο/θέση που ήταν και το φιλτροκούτι σου.Αλλάζοντας της θέση λίγο πίσω ή λίγο μπροστά μεταβάλεις τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα μπορεί δηλαδή να χάσει λίγο σε ροπή και να κερδίσει σε δύναμη ή το αντίθετο.Στην θέση που έχει προβλέψει το εργοστάσιο για το ΟΕΜ φιλτροκούτι τα μεγέθη ροπή και δύναμη είναι τα ιδανικά.Αυτό που πρέπει να σε απασχολεί είναι το πως βάζοντας μια φιλτροχοάνη στην πρωην θέση του φιλτροκυτιου θα της φέρεις και το απαιτούμενο κρύο αέρα και στην σωστή ποσότητα που θέλει για να αποδόσει τα μέγιστα.Για μενα η καλύτερη λύση είναι ενα βαρελάκι οπως είχε βάλει ο Νίκος-Vini. |
ρε pug για λυσε μου μια απορια.για τα ραλλακια μας η καλυτερη λυση ειναι η σκουπα??γιατι υπερτερει απο το βαρελακι της bmc?μονο λογω του ανοιγματος εισαγωγης του αερα που εισερχεται σε αυτη??η εξοδος τους ομως ειναι η ιδια.η διαμετρος του σωληνα που καταληγει ειναι η ιδια οποτε εισερχεται η ιδια ποσοτητα αερα στον κινητηρα.και ας εχουν τεραστια διαφορα στο στομιο τους.πες μου τη γνωμη σου γιατι θελω να προχωρησω σε αναβαθμιση δευτερου σταδιου και ο βελτιωτης μου προτεινει σκουπα για να εχω καλυτερη αποδοση! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:34:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ''μυστικό'' στην σκούπα είναι οτι λόγω μορφής συλλέκτη έχει την δυνατότητα να συλλέγει περισσότρο αέρα απο την μετώπη και να τον οδηγεί προς την φιλτροχοάνη δημιουργώντας και την κατάλληλη πίεση στην εισαγωγή.Το βαρελάκι αν είχε τέτοιο συλλέκτη(τοσο μεγάλο) θα ήταν μια χαρά.Οπως και να εχει το πράγμα η σκούπα είναι πιο ελεύθερη και μπορεί να διαχειρίζεται μεγαλύτερες ποσότητες αέρα απο το βαρελάκι.Οπως εχω γράψει και πιο πάνω η Peugeot sport για τα 106 S16 mini groupA γιατι γι αυτα εξελίχθηκε η σκούπα και μόνο(οχι για τα Gr.N γι αυτα δίνει μόνο φίλτρο μέσα στο φιλτροκούτι) θα μπορούσε να είχε φτιάξει κατι σαν βαρελάκι.Το οτι χρησιμοποίησε συλλέκτη τύπου σκούπας νομίζω οτι τα λέει όλα.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:56:05 Θέμα δημοσίευσης: re |
|
|
pugsang έγραψε: | Το ''μυστικό'' στην σκούπα είναι οτι λόγω μορφής συλλέκτη έχει την δυνατότητα να συλλέγει περισσότρο αέρα απο την μετώπη και να τον οδηγεί προς την φιλτροχοάνη δημιουργώντας και την κατάλληλη πίεση στην εισαγωγή.Το βαρελάκι αν είχε τέτοιο συλλέκτη(τοσο μεγάλο) θα ήταν μια χαρά.Οπως και να εχει το πράγμα η σκούπα είναι πιο ελεύθερη και μπορεί να διαχειρίζεται μεγαλύτερες ποσότητες αέρα απο το βαρελάκι.Οπως εχω γράψει και πιο πάνω η Peugeot sport για τα 106 S16 mini groupA γιατι γι αυτα εξελίχθηκε η σκούπα και μόνο(οχι για τα Gr.N γι αυτα δίνει μόνο φίλτρο μέσα στο φιλτροκούτι) θα μπορούσε να είχε φτιάξει κατι σαν βαρελάκι.Το οτι χρησιμοποίησε συλλέκτη τύπου σκούπας νομίζω οτι τα λέει όλα. |
ρε pug μια που σε βλεπω οτι το κατεχεις το αθλημα οσον αφορα ραλλυ-σκουπα για ριξε μια καλη ιδεα για τι τυπου και ποιας εταιριας να βαλω.το θελω για extreme καταστασεις!!περιμενω την πολυτιμη advise σου!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:04:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για μενα αυστηρά Peugeot sport με φιλτροχοάνη ramair.Το πακέτο που πουλάει η condor δηλαδή.Αν είναι ΟΚ για τα 106 του cup με τους 150ΗΡ γιατί να μην κάνει για το δικό σου?Αν σκέφτεσαι να πας παραπάνω τοτε σκούπα Peugeot sport με φιλτροχοάνη JR.Απο εκεί και πέρα είναι τα τετραπετάλουδα.Η κατασκευή της peugeot sport οσον αφορά τη σκούπα είναι πολύ καλή και δεν είναι σαν τις πολυεστερικές του εμπορίου που ξεραίνονται και σπάνε.Η ramair σαν φιλτροχοάνη έχει πολύ καλό βαθμό συγκράτησης της σκόνης σε σχέση με την JR που είναι γάζας και περνάνε και ποντίκια μέσα.Το μυστικό επισης είναι να διατηρήσεις την εργοστιακή γωνία σύνδεσης με την πεταλούδα και να μην την αλλάξεις με κολλάρο σιλικόνης γιατί το κολλάρο δεν απορροφά τους κραδασμούς του μοτέρ και κόβεται η σκούπα στα σημεία στήριξης στην μετώπη
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:05:24 Θέμα δημοσίευσης: Re: re |
|
|
danielos έγραψε: |
ρε pug μια που σε βλεπω οτι το κατεχεις το αθλημα οσον αφορα ραλλυ-σκουπα για ριξε μια καλη ιδεα για τι τυπου και ποιας εταιριας να βαλω.το θελω για extreme καταστασεις!!περιμενω την πολυτιμη advise σου!! |
Αν πουλήσεις το Βαρελάκι σου, το θέλω... (αν είναι καλή η τιμή του...)
Εγώ φοράω σκούπα αλλά δεν πρέπει να κάνει για 106....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:12:07 Θέμα δημοσίευσης: τιμη? |
|
|
pugsang έγραψε: | Για μενα αυστηρά Peugeot sport με φιλτροχοάνη ramair.Το πακέτο που πουλάει η condor δηλαδή.Αν είναι ΟΚ για τα 106 του cup με τους 150ΗΡ γιατί να μην κάνει για το δικό σου?Αν σκέφτεσαι να πας παραπάνω τοτε σκούπα Peugeot sport με φιλτροχοάνη JR.Απο εκεί και πέρα είναι τα τετραπετάλουδα.Η κατασκευή της peugeot sport οσον αφορά τη σκούπα είναι πολύ καλή και δεν είναι σαν τις πολυεστερικές του εμπορίου που ξεραίνονται και σπάνε.Η ramair σαν φιλτροχοάνη έχει πολύ καλό βαθμό συγκράτησης της σκόνης σε σχέση με την JR που είναι γάζας και περνάνε και ποντίκια μέσα.Το μυστικό επισης είναι να διατηρήσεις την εργοστιακή γωνία σύνδεσης με την πεταλούδα και να μην την αλλάξεις με κολλάρο σιλικόνης γιατί το κολλάρο δεν απορροφά τους κραδασμούς του μοτέρ και κόβεται η σκούπα στα σημεία στήριξης στην μετώπη |
εκει θα παιξω απο ιπποδυναμη .λιγο πανω λιγο κατω δεν ξερω.τι τιμη παιζει αυτη που λες ??(ram-air) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:14:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
65.000 απο την condor-peugeot στην Κηφισίας που είναι και ο επίσημος διανομέας των προιόντων της peugeot sport στην Ελλάδα
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:16:45 Θέμα δημοσίευσης: Re: re |
|
|
Sidobre έγραψε: | danielos έγραψε: |
ρε pug μια που σε βλεπω οτι το κατεχεις το αθλημα οσον αφορα ραλλυ-σκουπα για ριξε μια καλη ιδεα για τι τυπου και ποιας εταιριας να βαλω.το θελω για extreme καταστασεις!!περιμενω την πολυτιμη advise σου!! |
Αν πουλήσεις το Βαρελάκι σου, το θέλω... (αν είναι καλή η τιμή του...)
Εγώ φοράω σκούπα αλλά δεν πρέπει να κάνει για 106.... |
θα το δωσω το βαρελακι sidobre.θα το αλλαξω με σκουπα οπως βλεπω.το αγορασα οπως ξερεις σε τσουχτεροτατη τιμη.εδωσα 85.000 διολου ευκαταφρονητες δραχμουλες.αυτο βεβαια δεν παει να πει οτι θα το δωσω στην ιδια τιμη.ηδη εχει ακριβως 9000 χιλιομετρα πανω του.το καλο ειναι οτι καθαριζεται ευκολα.δεν το κανει ομως λιγοτερο μεταχειρισμενο.αν ενδιαφερεσαι επικοινωνησε με μηνυμα η απο forum να συζητησουμε την τιμη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
206ccsimos (Σίμος) Νέος χρήστης
Peugeot 206 1.6 (16V) CC 2002
Ένταξη: 05 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 90
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:25:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | pugsang έγραψε: | Για μενα η καλύτερη λύση είναι ενα βαρελάκι οπως είχε βάλει ο Νίκος-Vini. |
To oποίο και πουλήθηκε...
Για την ιστορία να σας ενημερώσω ότι η ΣΚΟΥΠΑ είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΙΑΝΟΜΕΝΟ και η βιοτεχνία που τις φτιάχνει (για όλους) είναι στην Λεωφόρο Αθηνών....
Εγώ από το βαρελάκι ήμουν ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ ... μπαίνει βγαίνει για την πλάκα του είναι πάντα κρύο και μπορεί να παίξεις άνετε με την εισαγωγή.... Εκτός αυτού είναι πανέμορφη κατασκευή και δεν κάνει ζημιές στο αυτοκίνητο....
Τώρα που το έδωσα το 206 μπήκε πάνω πάλι το εργοστασιακό φιλτροΚΙΤ χωρίς κανένα πρόβλημα...και χωρίς κανένα σημάδι ότι είχε μπει κάποια άλλη εισαγωγή... |
Αν είναι ελληνικό φαινόμενο, τότε μπράβο μας γιατί έχουμε εφοδιάσει και την
Γαλλική Peugeot sport!!!!!!
http://www.peugeot-avenue.com/index_en.asp?num_page=247&langue=en |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:30:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: |
Η σκούπα ξεκίνησε ως αξεσουάρ των 106 του cup και οι Ελληνες αφού βρήκανε παπα θάψανε καμμια 15αρια.............Είναι η εύκολη λύση να προστατέψεις την φιλτροχοάνη άσχετα αν δουλέυει ή όχι.
|
pugsang έγραψε: |
Οπως εχω γράψει και πιο πάνω η Peugeot sport για τα 106 S16 mini groupA γιατι γι αυτα εξελίχθηκε η σκούπα και μόνο(οχι για τα Gr.N γι αυτα δίνει μόνο φίλτρο μέσα στο φιλτροκούτι) θα μπορούσε να είχε φτιάξει κατι σαν βαρελάκι.
|
Μάλλον δεν διαβασες όλο το topic φίλε μου 206ccsimos.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|