PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Σκούπα...Ελληνικό Φαινόμενο;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 08:44:18    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Σκούπα...Ελληνικό Φαινόμενο; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά όσο και αν έψαξα, πουθενά σε ξένο τύπο δεν είδα βελτιωμένο αμάξι να φοράει σκούπα!! Όλα φαράγανε φιλτροχοάνη! Μήπως η σκούπα είναι Ελληνικό φαινόμενο;; Μήπως με μια καλή φιλτροχοάνη τύπου Top Gun ή Twister και με σωστή τοποθέτηση να είναι πολύ καλυτερη σαν λύση από μία σκούπα; Και σίγουρα τα λεφτά είναι και πολύ πιο λίγα Wink

Ακούω γνώμες!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 10:49:24    Θέμα δημοσίευσης: re: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ακου ρε φιλε πως εχει το πραγμα.εγω αν και ραλλακιας ειμαι απο τους πολυ λιγους που δεν εχουν φορεσει σκουπα και φοραω τη φιλτροχοανη βαρελακι της BMC και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.μου εδωσε ακριβως 5.6 αλογα δυναμομετρημενα!!!απο τα 121.2 εφτασα τα 126.8 αλογα!!εχει γεμισει πολυ το αυτοκινητο χαμηλα(πηρα περιπου 0.44 kgr ροπη) και ΚΥΡΙΩΣ οταν ζεσταθει δεν κανει αυτο το χαλι θορυβο που κανουν οι σκουπες.τεραστια διαφορα γιατι εχω μπει και σε ραλλι φιλου με σκουπα και μετα απο κανα δεκαλεπτο πλακωμα μπουμπουνιζει ο τοπος.δεν στεκεσαι μεσα.αν και εχει την ιδια σχετικα αποδοση με τη φιλτροχοανη σε ιπποδυναμη.και αυτος πηρε γυρω στα 4.5 με 5 αλογα δυναμομετρημενα.οποτε προς τι το οφελος να βαζουμε σκουπα??η τιμη ειναι το μονο εμποδιο αναμεσα στις δυο αυτες προτασεις!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 13:46:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα συμφονισω κι εγω με τον danielo.Βασικα ολα τα WRC φορανε φολτροχοανη και μαλιστα το 206 την εχει και σε καθετη θεση.Εγω πιστευω οτι οι σκουπες κατα βαση παρεχουν λιγοτερο αερα στην εισαγωγη απο τις χοανες.Μην κοιτας το μεγεθος τους με αοικτο το καπο,παρατηρησε ποσο μικραινει το ανοιγμα οταν ειναι κλειστο.Ασε που αμα πεσεις σε καμια πλημυρα (συνηθες φαινομενο τελευταια στην ελλαδιτσα) μαλλον θα βρεις κανενα ψαρι μεσα στο μοτερ.Βασικα και εμενα με απασχολει το θεμα.Ο μηχανικος μου μου λεει με κλειστα ματια σκουπα και παλι σκουπα.Μαλιστα εβαλε λεει μια σε ενα xsara 1.6 16V (ιδιο μοτερ με τα δικα μας) και το αμαξι πεταγε.Εντελος τυχαια παλι πετυχα ενα τυπα που εχει συνεργειο και βελτιωνει evo-subaru και τα σχετικα.Αυτος μου ειπε χοανη δαγκωτο.Τωρα εγω τι να κανω με δεδομενο οτι η τσεπη ειναι δικια μου?Εχει κανεις καμια ιδεα?Πασα πληροφορια δεκτη παιδια.....striftis@yahoo.gr το mail μου για οποιον θελει να στειλει οτιδηποτε η φυσικα μεσο forum.....



.....ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΟ ΓΑΖΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ.ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ #$%@#$%^ΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 14:22:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά μην τρελλαθούμε..........

Κατ αρχην στο φίλο Γιώργο-pezomania να πώ οτι αν κάνεις μια βόλτα σε Αγγλικά site θα δεις μονο 106/saxo με σκούπες.Δεν είναι τυχαίο οτι η ιδια η Peugeot sport εβαλε για το S1600 φιλτροκούτι τύπου BMC με συλλέκτη τύπου σκούπας πάνω απο το ψυγείο.Γιατί να μην προτιμήσει την λύση της σκούπας που είχε ήδη έτοιμη απο τα 106 και να εξελίξει κάτι καινούργιο?Αυτο σημαίνει οτι η σκούπα δεν δουλέυει στο 206.Επίσης δεν είναι τυχαίο οτι για το 206cc cup η Peugeot sport δεν αλλάζει φιλτροκούτι διατηρωντας μάλιστα και τους οποιους πνιχτες παρα μόνο το εργοστασιακό φίλτρο με ramair αλλα αλλάζει την πολλαπλή εισαγωγής και την πεταλούδα του γκαζιού.

Επίσης σχετικά με το προϊον σκούπα vs φιλτροχοάνη να ξεκαθαρίσουμε το εξής:

Σκούπα ονομάζεται το πλαστικό περίβλημα που περιβάλει μια φιλτροχοάνη.Φιλτροχοάνη ονομάζεται το φίλτρο.Ειναι λογικό και βάση κανόνων φυσικής οτι δεν είναι δυνατόν μια φιλτροχοάνη που βρίσκεται εκτεθειμένη μέσα στον καυτό χώρο του κινητήρα και ρουφάει πάντα και ζεστό αέρα να αποδίδει καλύτερα απο μια φιλτροχοάνη που βρίσκεται προστατευμένη μέσα σε ένα πλαστικό περίβλημα ρουφάει μόνο κρύο αέρα οταν είναι σωστά τοποθετημένη και δημιουργεί τις κατάλληλες προυποθέσεις για την άυξηση της ταχύτητας εισόδου του αέρα στην εισαγωγή.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 17:48:14    Θέμα δημοσίευσης: Re: re: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
ακου ρε φιλε πως εχει το πραγμα.εγω αν και ραλλακιας ειμαι απο τους πολυ λιγους που δεν εχουν φορεσει σκουπα και φοραω τη φιλτροχοανη βαρελακι της BMC και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.μου εδωσε ακριβως 5.6 αλογα δυναμομετρημενα!!!απο τα 121.2 εφτασα τα 126.8 αλογα!!εχει γεμισει πολυ το αυτοκινητο χαμηλα(πηρα περιπου 0.44 kgr ροπη) και ΚΥΡΙΩΣ οταν ζεσταθει δεν κανει αυτο το χαλι θορυβο που κανουν οι σκουπες.τεραστια διαφορα γιατι εχω μπει και σε ραλλι φιλου με σκουπα και μετα απο κανα δεκαλεπτο πλακωμα μπουμπουνιζει ο τοπος.δεν στεκεσαι μεσα.αν και εχει την ιδια σχετικα αποδοση με τη φιλτροχοανη σε ιπποδυναμη.και αυτος πηρε γυρω στα 4.5 με 5 αλογα δυναμομετρημενα.οποτε προς τι το οφελος να βαζουμε σκουπα??η τιμη ειναι το μονο εμποδιο αναμεσα στις δυο αυτες προτασεις!!


Φιλε μου, αν μπορεις εξηγησε μου λιγο το φαινομενο του αυξημενου θορυβου στη "σκουπα" οταν ζεσταινεται. γιατι αυτο; γιατι δεν κανει τον ιδιο θορυβο ζεστη και κρυα;
μου φαινεται περιεργο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 01:29:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αποψη μου ειναι οτι οποιος εχει 106 και δεν βαλει σκουπα, ειναι εγκληματιας.. Exclamation

Το 106 εχει ανοιγμα για αερα, πραγματικο δωρο θεου (η μαλλον Peugeot)...

Το 206 δεν το εχει και αναγκαστικα οι λυσεις αλλαζουν.. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι φταιει ο κινητηρας ο οποιος δεν "παιρνει" σκουπα και τα ρεστα.. Απλα δεν υπαρχει αυτο το κενο στο καπω για τοποθετηση σκουπας αρα αλλαζει και η προτεινομενη λυση που συνηθως εμπεριεχει καποιο συμβιβασμο

Τωρα για το ερωτημα φιλτροχοανη ή σκουπα στο 106 η απαντηση ειναι ξεκαθαρη: Σκουπα. Και αντι για δυναμομετρο καλυτερα να μετρησετε 0-160 μιας και η σκουπα κερδιζει απο τη φορα του αερα και οχι οταν στεκεται με 0 χιλιομετρα σε ενα δυνανομετρο...

Τωρα το περι αυξημενου θορυβου οσο περναει η ωρα ειναι τουλαχιστον αδυνατο μιας και η σκουπα οπως ειπωθηκε ειναι ενα απλο πλαστικο που περιβαλλει τη φιλτροχοανη. Αν εκανε μια φιλτροχοανη θορυβο, θα εκανε και μια σκουπα. Παντως δεν συντρεχει απολυτως κανενας λογος να αυξανεται ο θορυβος οσο το αμαξι ανεβαζει θερμοκρασια εκτος απ'το οτι πλεον μια φιλτροχοανη τραβαει ζεστο αερα μεσα απο το καπω αντι για κρυο αλλα αυτο δεν ισχυει στην περιπτωση σκουπας για την οποια και αναφερεται τετοιο προβλημα.. Μηπως απλα οταν ηταν κρυο το αμαξι δεν το βυθιζε τοσο πολυ στο γκαζι ο φιλος με τη σκουπα, και οταν ζεσταθηκε τα δωσε ολα?

Παντως ειναι πιθανο οτι η σκουπα μπορει να κανει πιο πολυ θορυβο αλλα αυτο ειναι ενας συμβιβασμος.. Αποφασιζεις και διαλεγεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 08:47:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα! Επειδή ότι έχει γραφτεί μέχρι τώρα είναι όλα σωστά, αλλά άκόμα δεν απαντήθηκε το ερώτημά μου. Το οποίο είναι το εξής Αν γίνει ΣΩΣΤΗ τοποθέτηση φιλτροχοάνης (παρακαλώ να μην μείνουμε μόνο στο 106 ή 206 αλλά γενικά) μήπως το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλύτερο από μίας σκούπας;; Βλέπω στα διάφορα περιοδικά ξένου τύπου τέρατα 400++ ίππων με φιλτροχοάνες!! Κανένα αμάξι το οποίο να είναι πειραγμένο μέχρι 10ο στάδιο Shocked Shocked (υπερβολές Laughing ) δεν έχω δεί με σκούπα και αναφέρομαι και σε IMPREZA, EVO κτλ.

Όλα τα παραπάνω τα ρωτώ, γιατί θα ήθελα την γνώμη όλων, μήπως και η καλύτερη λύση τελικά είναι και η πιο οικονομική!! Για να δώσω και ένα άλλο στοιχείο που με προβλημάτισε, είναι ότι στα περισσότερα "πειραγμένα" του εξωτερικού χρησιμοποιούν ή μανιτάρι ή τύπου Top Gun!! Μήπως αυτές οι δύο μορφές φιλτροχοάνης είναι καλύτερες από τις απλές ;; Και ίσως με σωστή τοποθέτηση να είναι καλύτερες και από μία σκούπα;;


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 08:54:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητέ φίλε Γιώργο,

Η σωστή τοποθέτηση της φιλτροχοάνης είναι να τοποθετηθεί στο ίδιο σημείο/θέση που ήταν και το φιλτροκούτι σου.Αλλάζοντας της θέση λίγο πίσω ή λίγο μπροστά μεταβάλεις τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα μπορεί δηλαδή να χάσει λίγο σε ροπή και να κερδίσει σε δύναμη ή το αντίθετο.Στην θέση που έχει προβλέψει το εργοστάσιο για το ΟΕΜ φιλτροκούτι τα μεγέθη ροπή και δύναμη είναι τα ιδανικά.Αυτό που πρέπει να σε απασχολεί είναι το πως βάζοντας μια φιλτροχοάνη στην πρωην θέση του φιλτροκυτιου θα της φέρεις και το απαιτούμενο κρύο αέρα και στην σωστή ποσότητα που θέλει για να αποδόσει τα μέγιστα.Για μενα η καλύτερη λύση είναι ενα βαρελάκι οπως είχε βάλει ο Νίκος-Vini.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:09:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Για μενα η καλύτερη λύση είναι ενα βαρελάκι οπως είχε βάλει ο Νίκος-Vini.


To oποίο και πουλήθηκε... Wink Wink

Για την ιστορία να σας ενημερώσω ότι η ΣΚΟΥΠΑ είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΙΑΝΟΜΕΝΟ και η βιοτεχνία που τις φτιάχνει (για όλους) είναι στην Λεωφόρο Αθηνών....

Εγώ από το βαρελάκι ήμουν ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ ... μπαίνει βγαίνει για την πλάκα του είναι πάντα κρύο και μπορεί να παίξεις άνετε με την εισαγωγή.... Εκτός αυτού είναι πανέμορφη κατασκευή και δεν κάνει ζημιές στο αυτοκίνητο....

Τώρα που το έδωσα το 206 μπήκε πάνω πάλι το εργοστασιακό φιλτροΚΙΤ χωρίς κανένα πρόβλημα...και χωρίς κανένα σημάδι ότι είχε μπει κάποια άλλη εισαγωγή... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:15:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η σκούπα ξεκίνησε ως αξεσουάρ των 106 του cup και οι Ελληνες αφού βρήκανε παπα θάψανε καμμια 15αρια.............Είναι η εύκολη λύση να προστατέψεις την φιλτροχοάνη άσχετα αν δουλέυει ή όχι.
Δεν είναι δυνατόν να δουλέυει σωστά σε ολα τα αυτοκίνητα ακομα και της ιδιας εταιρείας κατι που βγήκε για συγκεκριμένο μοντέλο.Η ιδια η Peugeot sport εξέλιξε διαφορετική εισαγωγή για το 206 S1600.Είχε λόγους να το κάνει αν δουλευε η σκούπα???????


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:24:17    Θέμα δημοσίευσης: re Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Αγαπητέ φίλε Γιώργο,

Η σωστή τοποθέτηση της φιλτροχοάνης είναι να τοποθετηθεί στο ίδιο σημείο/θέση που ήταν και το φιλτροκούτι σου.Αλλάζοντας της θέση λίγο πίσω ή λίγο μπροστά μεταβάλεις τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα μπορεί δηλαδή να χάσει λίγο σε ροπή και να κερδίσει σε δύναμη ή το αντίθετο.Στην θέση που έχει προβλέψει το εργοστάσιο για το ΟΕΜ φιλτροκούτι τα μεγέθη ροπή και δύναμη είναι τα ιδανικά.Αυτό που πρέπει να σε απασχολεί είναι το πως βάζοντας μια φιλτροχοάνη στην πρωην θέση του φιλτροκυτιου θα της φέρεις και το απαιτούμενο κρύο αέρα και στην σωστή ποσότητα που θέλει για να αποδόσει τα μέγιστα.Για μενα η καλύτερη λύση είναι ενα βαρελάκι οπως είχε βάλει ο Νίκος-Vini.

ρε pug για λυσε μου μια απορια.για τα ραλλακια μας η καλυτερη λυση ειναι η σκουπα??γιατι υπερτερει απο το βαρελακι της bmc?μονο λογω του ανοιγματος εισαγωγης του αερα που εισερχεται σε αυτη??η εξοδος τους ομως ειναι η ιδια.η διαμετρος του σωληνα που καταληγει ειναι η ιδια οποτε εισερχεται η ιδια ποσοτητα αερα στον κινητηρα.και ας εχουν τεραστια διαφορα στο στομιο τους.πες μου τη γνωμη σου γιατι θελω να προχωρησω σε αναβαθμιση δευτερου σταδιου και ο βελτιωτης μου προτεινει σκουπα για να εχω καλυτερη αποδοση!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:34:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ''μυστικό'' στην σκούπα είναι οτι λόγω μορφής συλλέκτη έχει την δυνατότητα να συλλέγει περισσότρο αέρα απο την μετώπη και να τον οδηγεί προς την φιλτροχοάνη δημιουργώντας και την κατάλληλη πίεση στην εισαγωγή.Το βαρελάκι αν είχε τέτοιο συλλέκτη(τοσο μεγάλο) θα ήταν μια χαρά.Οπως και να εχει το πράγμα η σκούπα είναι πιο ελεύθερη και μπορεί να διαχειρίζεται μεγαλύτερες ποσότητες αέρα απο το βαρελάκι.Οπως εχω γράψει και πιο πάνω η Peugeot sport για τα 106 S16 mini groupA γιατι γι αυτα εξελίχθηκε η σκούπα και μόνο(οχι για τα Gr.N γι αυτα δίνει μόνο φίλτρο μέσα στο φιλτροκούτι) θα μπορούσε να είχε φτιάξει κατι σαν βαρελάκι.Το οτι χρησιμοποίησε συλλέκτη τύπου σκούπας νομίζω οτι τα λέει όλα.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:56:05    Θέμα δημοσίευσης: re Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Το ''μυστικό'' στην σκούπα είναι οτι λόγω μορφής συλλέκτη έχει την δυνατότητα να συλλέγει περισσότρο αέρα απο την μετώπη και να τον οδηγεί προς την φιλτροχοάνη δημιουργώντας και την κατάλληλη πίεση στην εισαγωγή.Το βαρελάκι αν είχε τέτοιο συλλέκτη(τοσο μεγάλο) θα ήταν μια χαρά.Οπως και να εχει το πράγμα η σκούπα είναι πιο ελεύθερη και μπορεί να διαχειρίζεται μεγαλύτερες ποσότητες αέρα απο το βαρελάκι.Οπως εχω γράψει και πιο πάνω η Peugeot sport για τα 106 S16 mini groupA γιατι γι αυτα εξελίχθηκε η σκούπα και μόνο(οχι για τα Gr.N γι αυτα δίνει μόνο φίλτρο μέσα στο φιλτροκούτι) θα μπορούσε να είχε φτιάξει κατι σαν βαρελάκι.Το οτι χρησιμοποίησε συλλέκτη τύπου σκούπας νομίζω οτι τα λέει όλα.

ρε pug μια που σε βλεπω οτι το κατεχεις το αθλημα οσον αφορα ραλλυ-σκουπα για ριξε μια καλη ιδεα για τι τυπου και ποιας εταιριας να βαλω.το θελω για extreme καταστασεις!!περιμενω την πολυτιμη advise σου!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:04:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για μενα αυστηρά Peugeot sport με φιλτροχοάνη ramair.Το πακέτο που πουλάει η condor δηλαδή.Αν είναι ΟΚ για τα 106 του cup με τους 150ΗΡ γιατί να μην κάνει για το δικό σου?Αν σκέφτεσαι να πας παραπάνω τοτε σκούπα Peugeot sport με φιλτροχοάνη JR.Απο εκεί και πέρα είναι τα τετραπετάλουδα.Η κατασκευή της peugeot sport οσον αφορά τη σκούπα είναι πολύ καλή και δεν είναι σαν τις πολυεστερικές του εμπορίου που ξεραίνονται και σπάνε.Η ramair σαν φιλτροχοάνη έχει πολύ καλό βαθμό συγκράτησης της σκόνης σε σχέση με την JR που είναι γάζας και περνάνε και ποντίκια μέσα.Το μυστικό επισης είναι να διατηρήσεις την εργοστιακή γωνία σύνδεσης με την πεταλούδα και να μην την αλλάξεις με κολλάρο σιλικόνης γιατί το κολλάρο δεν απορροφά τους κραδασμούς του μοτέρ και κόβεται η σκούπα στα σημεία στήριξης στην μετώπη


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:05:24    Θέμα δημοσίευσης: Re: re Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:

ρε pug μια που σε βλεπω οτι το κατεχεις το αθλημα οσον αφορα ραλλυ-σκουπα για ριξε μια καλη ιδεα για τι τυπου και ποιας εταιριας να βαλω.το θελω για extreme καταστασεις!!περιμενω την πολυτιμη advise σου!!


Αν πουλήσεις το Βαρελάκι σου, το θέλω... (αν είναι καλή η τιμή του...)

Εγώ φοράω σκούπα αλλά δεν πρέπει να κάνει για 106....



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:12:07    Θέμα δημοσίευσης: τιμη? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Για μενα αυστηρά Peugeot sport με φιλτροχοάνη ramair.Το πακέτο που πουλάει η condor δηλαδή.Αν είναι ΟΚ για τα 106 του cup με τους 150ΗΡ γιατί να μην κάνει για το δικό σου?Αν σκέφτεσαι να πας παραπάνω τοτε σκούπα Peugeot sport με φιλτροχοάνη JR.Απο εκεί και πέρα είναι τα τετραπετάλουδα.Η κατασκευή της peugeot sport οσον αφορά τη σκούπα είναι πολύ καλή και δεν είναι σαν τις πολυεστερικές του εμπορίου που ξεραίνονται και σπάνε.Η ramair σαν φιλτροχοάνη έχει πολύ καλό βαθμό συγκράτησης της σκόνης σε σχέση με την JR που είναι γάζας και περνάνε και ποντίκια μέσα.Το μυστικό επισης είναι να διατηρήσεις την εργοστιακή γωνία σύνδεσης με την πεταλούδα και να μην την αλλάξεις με κολλάρο σιλικόνης γιατί το κολλάρο δεν απορροφά τους κραδασμούς του μοτέρ και κόβεται η σκούπα στα σημεία στήριξης στην μετώπη

εκει θα παιξω απο ιπποδυναμη .λιγο πανω λιγο κατω δεν ξερω.τι τιμη παιζει αυτη που λες ??(ram-air)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:14:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

65.000 απο την condor-peugeot στην Κηφισίας που είναι και ο επίσημος διανομέας των προιόντων της peugeot sport στην Ελλάδα


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:16:45    Θέμα δημοσίευσης: Re: re Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
danielos έγραψε:

ρε pug μια που σε βλεπω οτι το κατεχεις το αθλημα οσον αφορα ραλλυ-σκουπα για ριξε μια καλη ιδεα για τι τυπου και ποιας εταιριας να βαλω.το θελω για extreme καταστασεις!!περιμενω την πολυτιμη advise σου!!


Αν πουλήσεις το Βαρελάκι σου, το θέλω... (αν είναι καλή η τιμή του...)

Εγώ φοράω σκούπα αλλά δεν πρέπει να κάνει για 106....

θα το δωσω το βαρελακι sidobre.θα το αλλαξω με σκουπα οπως βλεπω.το αγορασα οπως ξερεις σε τσουχτεροτατη τιμη.εδωσα 85.000 διολου ευκαταφρονητες δραχμουλες.αυτο βεβαια δεν παει να πει οτι θα το δωσω στην ιδια τιμη.ηδη εχει ακριβως 9000 χιλιομετρα πανω του.το καλο ειναι οτι καθαριζεται ευκολα.δεν το κανει ομως λιγοτερο μεταχειρισμενο.αν ενδιαφερεσαι επικοινωνησε με μηνυμα η απο forum να συζητησουμε την τιμη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
206ccsimos (Σίμος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (16V) CC 2002

Ένταξη: 05 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 90

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:25:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
pugsang έγραψε:
Για μενα η καλύτερη λύση είναι ενα βαρελάκι οπως είχε βάλει ο Νίκος-Vini.


To oποίο και πουλήθηκε... Wink Wink

Για την ιστορία να σας ενημερώσω ότι η ΣΚΟΥΠΑ είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΙΑΝΟΜΕΝΟ και η βιοτεχνία που τις φτιάχνει (για όλους) είναι στην Λεωφόρο Αθηνών....

Εγώ από το βαρελάκι ήμουν ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ ... μπαίνει βγαίνει για την πλάκα του είναι πάντα κρύο και μπορεί να παίξεις άνετε με την εισαγωγή.... Εκτός αυτού είναι πανέμορφη κατασκευή και δεν κάνει ζημιές στο αυτοκίνητο....

Τώρα που το έδωσα το 206 μπήκε πάνω πάλι το εργοστασιακό φιλτροΚΙΤ χωρίς κανένα πρόβλημα...και χωρίς κανένα σημάδι ότι είχε μπει κάποια άλλη εισαγωγή... Wink





Αν είναι ελληνικό φαινόμενο, τότε μπράβο μας γιατί έχουμε εφοδιάσει και την
Γαλλική Peugeot sport!!!!!! Exclamation Exclamation Exclamation



http://www.peugeot-avenue.com/index_en.asp?num_page=247&langue=en
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:30:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:

Η σκούπα ξεκίνησε ως αξεσουάρ των 106 του cup και οι Ελληνες αφού βρήκανε παπα θάψανε καμμια 15αρια.............Είναι η εύκολη λύση να προστατέψεις την φιλτροχοάνη άσχετα αν δουλέυει ή όχι.


pugsang έγραψε:

Οπως εχω γράψει και πιο πάνω η Peugeot sport για τα 106 S16 mini groupA γιατι γι αυτα εξελίχθηκε η σκούπα και μόνο(οχι για τα Gr.N γι αυτα δίνει μόνο φίλτρο μέσα στο φιλτροκούτι) θα μπορούσε να είχε φτιάξει κατι σαν βαρελάκι.


Μάλλον δεν διαβασες όλο το topic φίλε μου 206ccsimos.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1526s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on