Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 14:11:03 Θέμα δημοσίευσης: Νέο Corsa OPC (1,6T) το 2007 |
|
|
Έρχεται το ταχύτερο Corsa όλων των εποχών
Παράθεση: | Η πιο ισχυρή έκδοση του Corsa που παρουσιάστηκε ποτέ, θα έρθει στην αγορά τον επόμενο χρόνο. Κάτω από το καπό, θα βρίσκεται τοποθετημένος ο κινητήρας 1.6 λίτρων που συναντάμε και στο Meriva OPC, με τη διαφορά ότι στο Corsa OPC αναμένεται να αποδίδει περισσότερους ίππους, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για απόδοση 200 ίππων.
Πάντως, θα πρέπει να επισημάνουμε πως όταν έρθει στην αγορά, στα μέσα του 2007, το Corsa OPC των εκρηκτικών επιδόσεων (η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 240 χλμ/ώρα) θα έχει να αντιμετωπίσει έντονο ανταγωνισμό, όπως αυτός θα διαμορφωθεί με την έλευση του σπορ Clio, του Grande Punto Abarth αλλά και το κορυφαίου Peugeot 207 |
(συγκρατηθείτε και μην ξεφύγετε "πολύ" από το θέμα που είναι το Corsa)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 14:58:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ωχ αμαν! Πωπω μακαρι!
Αν και παλιοτερα ειχαν αποκλεισει το ενδεχομενο εκδοσης Corsa OPC. Αναμενουμε...
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 19:29:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερε...τι εχει να γινει
Εχουν να πληρωνουν λεφτα σε τουρμπινες και παρεμφερη μερη κινητηρα...Απο 1600 κυβικα θα βγαζει 200 αλογα.....Παραπανω στο συνεργειο παρα στο δρομο...Παρτε παντελονια με μεγαλες τσεπες να μπαινουν βαθεια τα χερια μεσα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 19:53:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα και για τον TSI του VAG αυτα λενε τωρα και για τον 20VT αυτα ελεγαν παλια και τελικα βγηκε απτα καλυτερα μοτερ ever.
μην ειμαστε υπερβολικοι. Εχουν γινει παρα πολλα test πριν βγει στην παραγωγη ενας κινητηρας και οι τεχνικοι μιας εταιρειας ξερουν πολλα παραπανω απ οτι ο καθενας μας. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να σχολιαζεται αρνητικα ενας κινητηρας μικρου κυβισμου και μεγαλης αποδοσης.
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 20:04:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι Βασιλη και παλια κανανε τεστ οι τεχνικοι των εταιριων αλλα τα τοτε γρηγορα GTI ΤURBO κτλ βγαζανε απο φλατζες κεφαλης -βραζανε τα νερα και πολλα αλλα παραδειγματα.Οταν ενα μοτερ ειναι λιγων κυβικων,για να βγαλει τα αλογα αυτα πρεπει να πουσαριστει πολυ...ποσο μαλλον στην σημερων ημερα που εχουμε και ευρο 4 καυσαερια.Απλα οι εταιριες λογο ανταγωνισμου προσπαθουν να εχουν στην γκαμα τους τετοια αμαξια....αλλο καπελο απο εκει και περα το τι θα πληρωνει ο καθε πελατης (πιτσιρικας λογο κατηγοριας).ΣΤο κατω κατω οι εταιριες στα καραβια θα πανε?....απο το AFTER SALE περιμενουν να ζησουν 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 20:48:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παλια και οχι σε καθε περιπτωση. Εκτος του οτι τωρα εχουν πολυ μεγαλυτερη τεχνογνωσια στα turbo απ οτι παλια, εχω γνωστους με Punto GT και Uno Turbo που ειναι παλια αμαξια και δεν εχουν ουτε ενα προβλημα στο εντελως μαμα μοτερ τους.
ο 1.6 δεν χρειαζεται τρελο πεδεμα για να βγαλει 90-100 αλογα παραπανω απτην κανονικη του αποδοση. ενα turbo, μια εξαγωγη, μια εισαγωγη, καλυτερα σωθηκα και ειναι ετοιμο. Και αυτα δεν θα τα κανει ο μπαρμπα Γιωργης Tuning αλλα μια απτις μεγαλυτερες εταιρειες αυτοκινητων.
Εδω απτον 1.8 20VT εβγαζαν 300 αλογα χωρις ν ανοιξουν μοτερ (και ακομα παραπανω. απο προσωπικη εμπειρια).
Μην υποβαθμιζουμε καθε εταιρεια που κανει μια Α προσπαθεια.
Και δεν τα λεω αυτα επειδη εχω opel. Οποιαδηποτε εταιρεια και να το κανε τα ιδια θα λεγα. Απτην μια θελουμε φθηνα αυτοκινητα με κινητηρες μικρου κυβισμου και δυνατους και οταν το κανουν αυτο οι εταιρειες τις κατακρινουμε. Και μετα θελουμε να σωσουμε την αυτοκινηση...
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 21:11:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε νικ λες να ναι τοσο μαλ**ες? ωστε να βγαλουν στην παραγωγη ενα μη αξιοπιστο αμαξι ; ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ .
ποπο και εχω βαρεθει την ιδια καραμελα "ειναι τουρμπο θα χαλαει συνεχεια" ελεος...
edit: και οπως λεει κι ενας φιλος NA engines - the engines with never-ending lag...
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 21:20:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω πως η σωστή έκφραση (όχι όμως καραμέλα) είναι:
Είναι Turbo και σε απρόσεκτη χρήση θα χαλαει πιο εύκολα από ένα ατμοσφαιρικό με απρόσεκτη χρήση.
Προσεκτικά δεν χαλάει τίποτα.
Ίσως ένα turbo λόγω περισσότερων μηχανικών μερών που εμπλέκονται να έχει πιο αυξημένο κόστος συντήρησης
(προσοχή δεν μιλάω για επισκευές από βλάβες, και μιλάω πάντα για εντελώς μαμά μοτέρ)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 21:26:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Νομίζω πως η σωστή έκφραση (όχι όμως καραμέλα) είναι:
Είναι Turbo και σε απρόσεκτη χρήση θα χαλαει πιο εύκολα από ένα ατμοσφαιρικό με απρόσεκτη χρήση.
Προσεκτικά δεν χαλάει τίποτα.
Ίσως ένα turbo λόγω περισσότερων μηχανικών μερών που εμπλέκονται να έχει πιο αυξημένο κόστος συντήρησης
(προσοχή δεν μιλάω για επισκευές από βλάβες, και μιλάω πάντα για εντελώς μαμά μοτέρ) |

bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 23:57:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην αγχωνεστε τοσο για το αν θα χαλαει το μοτερ η οχι!!! Πριν καν βγει στην παραγωγη το νεο Corsa το μοτερ αυτο θα εχει δοκιμαστει στο Meriva!!! Οποτε καθε προβλημα που ισως να υπαρχει θα εχει διορθωθει!!!
Εξαλλου δεν θα ειναι το μονο με 1,6Τ και 200ps!!! 1.6Τ μοτερ με παρεμφερη αποδοση θα φερει και το νεο Punto, αλλα και το 207!!!
Οσο για το σωστη χρηση δεν μπορω να μην συμφωνησω με τα παιδια!!! Το turbo απαιτει μεγαλυτερη προσοχη!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 00:21:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενα συνχρονο μαμα 16αρι μοτερ εχει 110 ή 115 αλογα αν ειναι FSI.Τα 160 αλογα τα φτανει με πιεση στα 0,6bar αν δεν κανω λαθος.Τα 200 στα ποσα πρεπει να φυσαει για να τα βγαλει?Κοντα στο 1bar μαλλον.Δεν αντιλεγω οτι η Opel ειναι μια καλη εταιρια και οτι εχει τεχνογνωσια στους υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες αλλα τα βρισκω πολυ πουσαρισμενα τα 200 αλογα απο 16αρι.Βεβαια απο την αλλη υπαρχουν τα Smart(χωρις να ξερω ποσα προβληματα εχουν βγαλει)τα οποια βγαζουν 60 αλογα απο 600 κυβικα.
Και για να γυρισουμε και στο θεμα μας το καινουργιο Corsa θα το χαρακτηριζα μικρο Astra!!!
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 00:37:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχως ναι... Δεν μ αρεσει να μοιαζουν τ αυτοκινητα μιας εταιρειας μεταξυ τους.
Σχετικα με το μοτερ, ο 1.8 στα 225 δουλευε στα 1.2 bar νομιζω. Σιγουρα αλλο VAG και αλλο GM αλλα εντελως απροβληματιστο μοτερ τελικα...
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 00:44:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | ...Βεβαια απο την αλλη υπαρχουν τα Smart(χωρις να ξερω ποσα προβληματα εχουν βγαλει)τα οποια βγαζουν 60 αλογα απο 600 κυβικα. |
Και 75 για το Smart Brabus.
Υπαρχουν 2 απλοι τροποι να αυξησεις την υποδηναμη. Ο ενας ειναι να αυξησεις τη πιεση και ο αλλος να ανεβασεις το οριο περισστροφης (κοινος τον κοφτη). Οποτε εφαρμωζεις λιγο το ενα, λιγο το αλλο και ανεβαινεις...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 00:46:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
101 για το Smart Brabus
(μλκ sorry που στη λεω συνεχεια αλλα σοβαρα δεν το κανω επιτηδες!)
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 00:49:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | ...Και για να γυρισουμε και στο θεμα μας το καινουργιο Corsa θα το χαρακτηριζα μικρο Astra!!! |
Tiesto έγραψε: | Δυστυχως ναι... Δεν μ αρεσει να μοιαζουν τ αυτοκινητα μιας εταιρειας μεταξυ τους... |
Πραγματι γινετε συχνα αυτο τελευταια.
Το 207 ειναι σε μεγεθος 206 αλλα εχει μουρη 307
Το νεο Yaris εχει παρει τη μουρη του Corolla
Και τωρα το Corsa.
Πρωσοπικα ουτε εμενα μ'αρεσει αυτη η τακτικη.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 00:53:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tiesto έγραψε: | 101 για το Smart Brabus
(μλκ sorry που στη λεω συνεχεια αλλα σοβαρα δεν το κανω επιτηδες!) |
Το For Two 75
To Roadster 101
To For Four 177
(Βrabus τα παραπανω)
Αnyway βγενουμε ΟFF TOPIC παλι.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 01:01:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | brz20 έγραψε: | ...Βεβαια απο την αλλη υπαρχουν τα Smart(χωρις να ξερω ποσα προβληματα εχουν βγαλει)τα οποια βγαζουν 60 αλογα απο 600 κυβικα. |
Και 75 για το Smart Brabus.
Υπαρχουν 2 απλοι τροποι να αυξησεις την υποδηναμη. Ο ενας ειναι να αυξησεις τη πιεση και ο αλλος να ανεβασεις το οριο περισστροφης (κοινος τον κοφτη). Οποτε εφαρμωζεις λιγο το ενα, λιγο το αλλο και ανεβαινεις... |
Δεν χριαζετε να πω για ακομα μια φορα οτι η ΛΥΣΗ ειναι η τουρμπινα.Γιατι αν εχεις σαλιγκαρο ανεβαζεις και την πιεση αν θες.
Τελικα καταλαβα μετα απο καιρο το ρολο του Marketing.Ακουστε για να καταλαβαιτε που το παω.Τελευταια ολα τα μοντελα μια εταιριας μοιαζουν το ενα με το αλλο και αυτο γιατι λενε οτι θελουν να αποκτησουν εταιρικη ταυτοτητα.Η εταιρικη ταυτοτητα απορεει απο ενα τρικ του Marketing που αντι να πουν οτι δεν εχουμε λεφτα για πεταμα (καινουργια σχεδια κ.τ.λ) λενε οτι θελουν να αποκτησουν εταιρικη ταυτοτητα.Δηλαδη παρουσιαζουν το μειωνεκτημα τους απο την θετικη πλευρα.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 02:03:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδιά ο Νίκος τα λέει απλά επειδή ζηλεύει που θα τον πατάει κάτω KAI το Corsa...μη του δίνετε σημασία  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 08:58:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | παιδιά ο Νίκος τα λέει απλά επειδή ζηλεύει που θα τον πατάει κάτω KAI το Corsa...μη του δίνετε σημασία  |
Καλο εεεεεεεεεεε 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 12:15:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Τελικα καταλαβα μετα απο καιρο το ρολο του Marketing.Ακουστε για να καταλαβαιτε που το παω.Τελευταια ολα τα μοντελα μια εταιριας μοιαζουν το ενα με το αλλο και αυτο γιατι λενε οτι θελουν να αποκτησουν εταιρικη ταυτοτητα.Η εταιρικη ταυτοτητα απορεει απο ενα τρικ του Marketing που αντι να πουν οτι δεν εχουμε λεφτα για πεταμα (καινουργια σχεδια κ.τ.λ) λενε οτι θελουν να αποκτησουν εταιρικη ταυτοτητα.Δηλαδη παρουσιαζουν το μειωνεκτημα τους απο την θετικη πλευρα. |
Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει στην πραγματικότητα...
Όλες οι εταιρίες ανά τον πλανήτη, συνεπώς και οι αυτοκινητοβιομηχανίες, επενδύουν τεράστια ποσά στην εταιρική τους ταυτότητα για λόγους που δεν είναι της παρούσης ν' αναλυθούν...
Το design των αυτοκινήτων τους είναι ένα [σημαντικό] κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας των αυτοκινητοβιομηχανιών. Για να φτάσουν στο αποτέλεσμα που βλέπουμε στους δρόμους [άσχετα αν μας αρέσει ή όχι] κάποιοι άνθρωποι [marketeers & designers] συνήθως δουλεύουν για χρόνια.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|