PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Νέο Corsa OPC (1,6T) το 2007
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 14:11:03    Θέμα δημοσίευσης: Νέο Corsa OPC (1,6T) το 2007 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έρχεται το ταχύτερο Corsa όλων των εποχών

Παράθεση:
Η πιο ισχυρή έκδοση του Corsa που παρουσιάστηκε ποτέ, θα έρθει στην αγορά τον επόμενο χρόνο. Κάτω από το καπό, θα βρίσκεται τοποθετημένος ο κινητήρας 1.6 λίτρων που συναντάμε και στο Meriva OPC, με τη διαφορά ότι στο Corsa OPC αναμένεται να αποδίδει περισσότερους ίππους, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για απόδοση 200 ίππων.

Πάντως, θα πρέπει να επισημάνουμε πως όταν έρθει στην αγορά, στα μέσα του 2007, το Corsa OPC των εκρηκτικών επιδόσεων (η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 240 χλμ/ώρα) θα έχει να αντιμετωπίσει έντονο ανταγωνισμό, όπως αυτός θα διαμορφωθεί με την έλευση του σπορ Clio, του Grande Punto Abarth αλλά και το κορυφαίου Peugeot 207


(συγκρατηθείτε και μην ξεφύγετε "πολύ" από το θέμα που είναι το Corsa)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 14:58:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ωχ αμαν! Πωπω μακαρι!

Αν και παλιοτερα ειχαν αποκλεισει το ενδεχομενο εκδοσης Corsa OPC. Αναμενουμε...


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 19:29:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερε...τι εχει να γινει Laughing Laughing Laughing

Εχουν να πληρωνουν λεφτα σε τουρμπινες και παρεμφερη μερη κινητηρα...Απο 1600 κυβικα θα βγαζει 200 αλογα.....Παραπανω στο συνεργειο παρα στο δρομο...Παρτε παντελονια με μεγαλες τσεπες να μπαινουν βαθεια τα χερια μεσα Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 19:53:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα και για τον TSI του VAG αυτα λενε τωρα και για τον 20VT αυτα ελεγαν παλια και τελικα βγηκε απτα καλυτερα μοτερ ever.

μην ειμαστε υπερβολικοι. Εχουν γινει παρα πολλα test πριν βγει στην παραγωγη ενας κινητηρας και οι τεχνικοι μιας εταιρειας ξερουν πολλα παραπανω απ οτι ο καθενας μας. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να σχολιαζεται αρνητικα ενας κινητηρας μικρου κυβισμου και μεγαλης αποδοσης.


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 20:04:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι Βασιλη και παλια κανανε τεστ οι τεχνικοι των εταιριων αλλα τα τοτε γρηγορα GTI ΤURBO κτλ βγαζανε απο φλατζες κεφαλης -βραζανε τα νερα και πολλα αλλα παραδειγματα.Οταν ενα μοτερ ειναι λιγων κυβικων,για να βγαλει τα αλογα αυτα πρεπει να πουσαριστει πολυ...ποσο μαλλον στην σημερων ημερα που εχουμε και ευρο 4 καυσαερια.Απλα οι εταιριες λογο ανταγωνισμου προσπαθουν να εχουν στην γκαμα τους τετοια αμαξια....αλλο καπελο απο εκει και περα το τι θα πληρωνει ο καθε πελατης (πιτσιρικας λογο κατηγοριας).ΣΤο κατω κατω οι εταιριες στα καραβια θα πανε?....απο το AFTER SALE περιμενουν να ζησουν Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 20:48:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παλια και οχι σε καθε περιπτωση. Εκτος του οτι τωρα εχουν πολυ μεγαλυτερη τεχνογνωσια στα turbo απ οτι παλια, εχω γνωστους με Punto GT και Uno Turbo που ειναι παλια αμαξια και δεν εχουν ουτε ενα προβλημα στο εντελως μαμα μοτερ τους.

ο 1.6 δεν χρειαζεται τρελο πεδεμα για να βγαλει 90-100 αλογα παραπανω απτην κανονικη του αποδοση. ενα turbo, μια εξαγωγη, μια εισαγωγη, καλυτερα σωθηκα και ειναι ετοιμο. Και αυτα δεν θα τα κανει ο μπαρμπα Γιωργης Tuning αλλα μια απτις μεγαλυτερες εταιρειες αυτοκινητων.

Εδω απτον 1.8 20VT εβγαζαν 300 αλογα χωρις ν ανοιξουν μοτερ (και ακομα παραπανω. απο προσωπικη εμπειρια).

Μην υποβαθμιζουμε καθε εταιρεια που κανει μια Α προσπαθεια.

Και δεν τα λεω αυτα επειδη εχω opel. Οποιαδηποτε εταιρεια και να το κανε τα ιδια θα λεγα. Απτην μια θελουμε φθηνα αυτοκινητα με κινητηρες μικρου κυβισμου και δυνατους και οταν το κανουν αυτο οι εταιρειες τις κατακρινουμε. Και μετα θελουμε να σωσουμε την αυτοκινηση...


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 21:11:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε νικ λες να ναι τοσο μαλ**ες? ωστε να βγαλουν στην παραγωγη ενα μη αξιοπιστο αμαξι ; ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ .

ποπο και εχω βαρεθει την ιδια καραμελα "ειναι τουρμπο θα χαλαει συνεχεια" ελεος...

edit: και οπως λεει κι ενας φιλος NA engines - the engines with never-ending lag... Wink




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 21:20:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω πως η σωστή έκφραση (όχι όμως καραμέλα) είναι:

Είναι Turbo και σε απρόσεκτη χρήση θα χαλαει πιο εύκολα από ένα ατμοσφαιρικό με απρόσεκτη χρήση.

Προσεκτικά δεν χαλάει τίποτα.
Ίσως ένα turbo λόγω περισσότερων μηχανικών μερών που εμπλέκονται να έχει πιο αυξημένο κόστος συντήρησης
(προσοχή δεν μιλάω για επισκευές από βλάβες, και μιλάω πάντα για εντελώς μαμά μοτέρ)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 21:26:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Νομίζω πως η σωστή έκφραση (όχι όμως καραμέλα) είναι:

Είναι Turbo και σε απρόσεκτη χρήση θα χαλαει πιο εύκολα από ένα ατμοσφαιρικό με απρόσεκτη χρήση.

Προσεκτικά δεν χαλάει τίποτα.
Ίσως ένα turbo λόγω περισσότερων μηχανικών μερών που εμπλέκονται να έχει πιο αυξημένο κόστος συντήρησης
(προσοχή δεν μιλάω για επισκευές από βλάβες, και μιλάω πάντα για εντελώς μαμά μοτέρ)


Thumb Left




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 23:57:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην αγχωνεστε τοσο για το αν θα χαλαει το μοτερ η οχι!!! Πριν καν βγει στην παραγωγη το νεο Corsa το μοτερ αυτο θα εχει δοκιμαστει στο Meriva!!! Οποτε καθε προβλημα που ισως να υπαρχει θα εχει διορθωθει!!!

Εξαλλου δεν θα ειναι το μονο με 1,6Τ και 200ps!!! 1.6Τ μοτερ με παρεμφερη αποδοση θα φερει και το νεο Punto, αλλα και το 207!!!

Οσο για το σωστη χρηση δεν μπορω να μην συμφωνησω με τα παιδια!!! Το turbo απαιτει μεγαλυτερη προσοχη!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 00:21:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενα συνχρονο μαμα 16αρι μοτερ εχει 110 ή 115 αλογα αν ειναι FSI.Τα 160 αλογα τα φτανει με πιεση στα 0,6bar αν δεν κανω λαθος.Τα 200 στα ποσα πρεπει να φυσαει για να τα βγαλει?Κοντα στο 1bar μαλλον.Δεν αντιλεγω οτι η Opel ειναι μια καλη εταιρια και οτι εχει τεχνογνωσια στους υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες αλλα τα βρισκω πολυ πουσαρισμενα τα 200 αλογα απο 16αρι.Βεβαια απο την αλλη υπαρχουν τα Smart(χωρις να ξερω ποσα προβληματα εχουν βγαλει)τα οποια βγαζουν 60 αλογα απο 600 κυβικα.

Και για να γυρισουμε και στο θεμα μας το καινουργιο Corsa θα το χαρακτηριζα μικρο Astra!!!


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 00:37:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχως ναι... Δεν μ αρεσει να μοιαζουν τ αυτοκινητα μιας εταιρειας μεταξυ τους.

Σχετικα με το μοτερ, ο 1.8 στα 225 δουλευε στα 1.2 bar νομιζω. Σιγουρα αλλο VAG και αλλο GM αλλα εντελως απροβληματιστο μοτερ τελικα...


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 00:44:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
...Βεβαια απο την αλλη υπαρχουν τα Smart(χωρις να ξερω ποσα προβληματα εχουν βγαλει)τα οποια βγαζουν 60 αλογα απο 600 κυβικα.


Και 75 για το Smart Brabus.

Υπαρχουν 2 απλοι τροποι να αυξησεις την υποδηναμη. Ο ενας ειναι να αυξησεις τη πιεση και ο αλλος να ανεβασεις το οριο περισστροφης (κοινος τον κοφτη). Οποτε εφαρμωζεις λιγο το ενα, λιγο το αλλο και ανεβαινεις...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 00:46:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

101 για το Smart Brabus Laughing Laughing Laughing

(μλκ sorry που στη λεω συνεχεια αλλα σοβαρα δεν το κανω επιτηδες!)


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 00:49:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
...Και για να γυρισουμε και στο θεμα μας το καινουργιο Corsa θα το χαρακτηριζα μικρο Astra!!!


Tiesto έγραψε:
Δυστυχως ναι... Δεν μ αρεσει να μοιαζουν τ αυτοκινητα μιας εταιρειας μεταξυ τους...


Πραγματι γινετε συχνα αυτο τελευταια.
Το 207 ειναι σε μεγεθος 206 αλλα εχει μουρη 307
Το νεο Yaris εχει παρει τη μουρη του Corolla
Και τωρα το Corsa.

Πρωσοπικα ουτε εμενα μ'αρεσει αυτη η τακτικη.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 00:53:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tiesto έγραψε:
101 για το Smart Brabus Laughing Laughing Laughing

(μλκ sorry που στη λεω συνεχεια αλλα σοβαρα δεν το κανω επιτηδες!)



Το For Two 75
To Roadster 101
To For Four 177

(Βrabus τα παραπανω)

Αnyway βγενουμε ΟFF TOPIC παλι.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 01:01:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
brz20 έγραψε:
...Βεβαια απο την αλλη υπαρχουν τα Smart(χωρις να ξερω ποσα προβληματα εχουν βγαλει)τα οποια βγαζουν 60 αλογα απο 600 κυβικα.


Και 75 για το Smart Brabus.

Υπαρχουν 2 απλοι τροποι να αυξησεις την υποδηναμη. Ο ενας ειναι να αυξησεις τη πιεση και ο αλλος να ανεβασεις το οριο περισστροφης (κοινος τον κοφτη). Οποτε εφαρμωζεις λιγο το ενα, λιγο το αλλο και ανεβαινεις...


Δεν χριαζετε να πω για ακομα μια φορα οτι η ΛΥΣΗ ειναι η τουρμπινα.Γιατι αν εχεις σαλιγκαρο ανεβαζεις και την πιεση αν θες.
Τελικα καταλαβα μετα απο καιρο το ρολο του Marketing.Ακουστε για να καταλαβαιτε που το παω.Τελευταια ολα τα μοντελα μια εταιριας μοιαζουν το ενα με το αλλο και αυτο γιατι λενε οτι θελουν να αποκτησουν εταιρικη ταυτοτητα.Η εταιρικη ταυτοτητα απορεει απο ενα τρικ του Marketing που αντι να πουν οτι δεν εχουμε λεφτα για πεταμα (καινουργια σχεδια κ.τ.λ) λενε οτι θελουν να αποκτησουν εταιρικη ταυτοτητα.Δηλαδη παρουσιαζουν το μειωνεκτημα τους απο την θετικη πλευρα.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 02:03:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδιά ο Νίκος τα λέει απλά επειδή ζηλεύει που θα τον πατάει κάτω KAI το Corsa...μη του δίνετε σημασία Tease Tease Tease Tease Tease Tease Tease Tease Tease Tease Tease Tease
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 08:58:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Baphomet έγραψε:
παιδιά ο Νίκος τα λέει απλά επειδή ζηλεύει που θα τον πατάει κάτω KAI το Corsa...μη του δίνετε σημασία Tease Tease Tease Tease Tease Tease Tease Tease Tease Tease Tease Tease


Καλο εεεεεεεεεεε Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 12:15:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Τελικα καταλαβα μετα απο καιρο το ρολο του Marketing.Ακουστε για να καταλαβαιτε που το παω.Τελευταια ολα τα μοντελα μια εταιριας μοιαζουν το ενα με το αλλο και αυτο γιατι λενε οτι θελουν να αποκτησουν εταιρικη ταυτοτητα.Η εταιρικη ταυτοτητα απορεει απο ενα τρικ του Marketing που αντι να πουν οτι δεν εχουμε λεφτα για πεταμα (καινουργια σχεδια κ.τ.λ) λενε οτι θελουν να αποκτησουν εταιρικη ταυτοτητα.Δηλαδη παρουσιαζουν το μειωνεκτημα τους απο την θετικη πλευρα.


Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει στην πραγματικότητα...

Όλες οι εταιρίες ανά τον πλανήτη, συνεπώς και οι αυτοκινητοβιομηχανίες, επενδύουν τεράστια ποσά στην εταιρική τους ταυτότητα για λόγους που δεν είναι της παρούσης ν' αναλυθούν...

Το design των αυτοκινήτων τους είναι ένα [σημαντικό] κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας των αυτοκινητοβιομηχανιών. Για να φτάσουν στο αποτέλεσμα που βλέπουμε στους δρόμους [άσχετα αν μας αρέσει ή όχι] κάποιοι άνθρωποι [marketeers & designers] συνήθως δουλεύουν για χρόνια.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 1 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2967s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on