PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Quickshifts, shortshifts και πυργολεβιέδες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 31, 32, 33  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάρ 2015, 22:15:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
nik_marin έγραψε:
nido έγραψε:
Στα δικά μας αναφέρομαι, το S2000 αν θυμάμαι καλά έχει ένα μόνο άξονα απ' το λεβιέ, ο οποίος περιστρέφεται και κινείται εμπρός πίσω μέσα σε ένα σωλήνα.


Στο s2000 το σασμαν είναι ακριβώς από κάτω, ο λεβιές μπαίνει στο σασμάν κατευθείαν


Δε χωράει από κάτω απ' το λεβιέ το σασμάν nik, είναι κάπου μισό μέτρο πιο μπροστά (αν το ψάξεις σίγουρα θα βρεις κάποιο ghost view). Αυτό που χωράει από κάτω είναι το κέλυφος του άξονα μετάδοσης, που είναι συνέχεια του κελύφους του σασμάν - αυτό εννοείς προφανώς.

Κάπως το λένε αυτό οι γιαπωνέζοι... Δε θυμάμαι τώρα...




ok




Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
TOMMI (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)

Ένταξη: 25 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 79

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάρ 2015, 22:25:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Στέλιο, αν τα βάλεις και τα βγάλεις 2 φορές να δεις τι ωραία που παίρνουν τζόγους. Δε λέω ότι κολυμπάνε, αλλά η χούφτα ξεχειλώνει, ειδικά αν τη λοστάρεις διαγώνια για να βγει.

Γιάννη, το γεγονός ότι είναι ρυθμιζόμενες, εάν τα σημεία που κουμπώνουν δεν τροποποιηθούν, δε θα σου χρειαστεί, πίστεψέ με! Ακόμα κι αν πειραματιστείς για ώρες με τη μεταβολή του μήκους τους, θα καταλήξεις στις μαμά διαστάσεις. Η ρυθμισιμότητα θα σου ήταν χρήσιμη εάν τροποποιούσες τα παλάτζα (τα 6 σημεία που κουμπώνουν ή κάποια από αυτά) ώστε ο λεβιές να έρθει και πάλι στο κέντρο.
Τέτοια joints βρίσκεις στα βιομηχανικά.


joints δεν πιστεύω να υπάρχουν εδώ από ίντερνετ που μπορώ να παραγγείλω ?

Ακόμα αυτό λέει τπτ

http://www.ebay.co.uk/itm/281273564541?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26ghostText%3D%26_sacat%3D0%26_nkw%3D281273564541%26_rdc%3D1

Και τελευταίο όταν τοποθέτησα το Quickshift έβρισκε πάνω στην πλεξούδα και αναγκαστικά έκοψα το εργοστασιακό δεματικο και την έδεσα από πάνω ή έκανα λάθος ?


http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/241984-tommi106/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
athanas (Στεφανος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 1.6 16v

Ένταξη: 17 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 1034
Τόπος: χμμμμμμμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Μάρ 2015, 01:42:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σαν αυτα τις φοτο του Στελιου υπαρχουν σε πολλα μαγαζια ελλαδα...ειτε απο skf ειτε αντιστοιχο μαγαζι με βιομηχανικα στη σπυρου πατση


Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί. 
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Μάρ 2015, 02:00:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik_marin έγραψε:
nido έγραψε:
nik_marin έγραψε:
nido έγραψε:
Στα δικά μας αναφέρομαι, το S2000 αν θυμάμαι καλά έχει ένα μόνο άξονα απ' το λεβιέ, ο οποίος περιστρέφεται και κινείται εμπρός πίσω μέσα σε ένα σωλήνα.


Στο s2000 το σασμαν είναι ακριβώς από κάτω, ο λεβιές μπαίνει στο σασμάν κατευθείαν


Δε χωράει από κάτω απ' το λεβιέ το σασμάν nik, είναι κάπου μισό μέτρο πιο μπροστά (αν το ψάξεις σίγουρα θα βρεις κάποιο ghost view). Αυτό που χωράει από κάτω είναι το κέλυφος του άξονα μετάδοσης, που είναι συνέχεια του κελύφους του σασμάν - αυτό εννοείς προφανώς.

Κάπως το λένε αυτό οι γιαπωνέζοι... Δε θυμάμαι τώρα...




ok
http://www.tamparacing.com/forums/attachments/jdm-tech/168053d1317324119-jdm-honda-s2000-f20c-dohc-vtec-engine-swap-6-speed-rwd-transmission-100_4757-1000-x-750-.jpg
http://world.honda.com/S2000/technology/image/bring4_01.gif

Α, γεια σου! Πολύ καλή φωτογραφία! Wink

"direct action"... αντί για 2 ξεχωριστά ντιζάκια και αηδίες, ένα rod που τα κάνει όλα και ...συμφέρει Laughing


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Μάρ 2015, 20:06:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:


Πλάκα πλάκα, ενδιαφέρον projectάκι θα ήταν αυτό... Μετατροπή σε ημιαυτόματο μονού ηλεκτρικά ελεγχόμενου συμπλέκτη, με paddles είτε σταθερά είτε να περιστρέφονται με το τιμόνι ανάλογα τι θέλει ο καθένας, και έλεγχο από microcontroller που θα διαβάζει ταχύτητα, θέση πεντάλ γκαζιού & συμπλέκτη, & rpm κινητήρα, και θα κάνει όσο πιο γρήγορα και ομαλά γίνεται τις αλλαγές...
Θες βέβαια δυνατά servo, αλλά υπάρχουν (ή φτιάχνεις - όπως εδώ https://www.youtube.com/watch?v=TkfjhsO1N3I).
Next question: Πόσο αξιόπιστο θα ήταν... Laughing



υπερακρως ενδιαφερον...
αν και απ τα λιγα που ξερω το προβλημα εκτιμω οτι ειναι η αποκριση αυτων των σερβο... --- ισως γι αυτο και στ κιβωτια τυπου dsg η επομενη σχεση ειναι εκ των προτερων επιλεγμενη και την δουλεια την κανουν οι διπλοι συμπλεκτες --- αν τα λεω σωστα??

βεβαια απ την αλλη μπορεις απλα να παραγγειλεις ενα ετοιμο καστομ σειριακο αγωνιστικων προδιαγραφων... Embarassed


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάρ 2015, 06:29:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η MasterShift φτιάχνει κάτι τέτοιο.
Εντάξει, την ταχύτητα αλλαγών του διπλού συμπλέκτη δεν την πιάνεις με μονό, αλλα και τα 250-300 miliseconds δεν τα λες άσχημα (σύν όλα τ'άλλα πλεονεκτήματα που έχεις με ημιαυτόματο)

https://youtu.be/q20HptZcDwA


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάρ 2015, 11:14:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
"direct action"... αντί για 2 ξεχωριστά ντιζάκια και αηδίες, ένα rod που τα κάνει όλα και ...συμφέρει Laughing

Όπως το χει δηλαδή η Renault χρόοοοονια τώρα Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάρ 2015, 12:08:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Wink Wink


Curse Of The Traveller


Έχει επεξεργασθεί από τον/την nido στις Κυρ 15 Οκτ 2017, 01:20:14, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάρ 2015, 21:47:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Cool Cool Cool Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Jimi (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


quicksilver NFW

Ένταξη: 13 Αύγ 2015
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: Βοιωτία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Αύγ 2015, 09:29:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπάρχει τρόπος να γίνουν σφηκτές οι ταχύτητες στα ΜΑ, το έχω κάνει με αντικατάσταση των ντιζών με χειροποίητες, πλησιάζει πολύ αίσθηση honda. Αντικατέστησα τις μπήλιες στο σασμάν (uniball) όταν το είχα έξω, κόλλησα παξιμάδια m8 και στης ντίζες έβαλα rose joints, φυσικά άλλαξα και θέσεις στα σημεία που πιάνουν και έχω πολύ κοντές διαδρομές με απροβλημάτιστες αλλαγές.

θα βγάλω φωτογραφίες να σας δείξω κάποια στιγμή
(αν είμαι σε λάθος τόπικ μπορείται να το σβήσετε)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Αύγ 2015, 10:16:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραίος! Cool

Αναρωτιέται κανείς μετά γιατί κάτι τέτοια δεν τα κάνουν από το εργοστάσιο και πόσο γλιτώνουν...
Εκτός κι αν μας θέλουν να "σκαλίζουμε" για να το αγαπήσουμε περισσότερο το κουβαδάκι μας (ή να το μισήσουμε! Laughing )...


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Jimi (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


quicksilver NFW

Ένταξη: 13 Αύγ 2015
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: Βοιωτία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Αύγ 2015, 11:09:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
Ωραίος! Cool

Αναρωτιέται κανείς μετά γιατί κάτι τέτοια δεν τα κάνουν από το εργοστάσιο και πόσο γλιτώνουν...
Εκτός κι αν μας θέλουν να "σκαλίζουμε" για να το αγαπήσουμε περισσότερο το κουβαδάκι μας (ή να το μισήσουμε! Laughing )...
ήταν απ τα πρώτα πράγματα που διόρθωσα όταν το έκανα μετατροπή, έμπειρος στο χώρο αυτοκινητου αλλά νέος στα 106 Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Αύγ 2015, 14:17:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομιζω οτι δεν υπαρχει Peugeot που να μη θελει πειραγμα στο λεβιέ. Και στο 207 εκανε δουλεια το quickshift.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Αύγ 2015, 22:51:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
Νομιζω οτι δεν υπαρχει Peugeot που να μη θελει πειραγμα στο λεβιέ. Και στο 207 εκανε δουλεια το quickshift.


Τι quickshift έχεις βάλει;


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Αύγ 2015, 22:55:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jimi έγραψε:
Υπάρχει τρόπος να γίνουν σφηκτές οι ταχύτητες στα ΜΑ, το έχω κάνει με αντικατάσταση των ντιζών με χειροποίητες, πλησιάζει πολύ αίσθηση honda. Αντικατέστησα τις μπήλιες στο σασμάν (uniball) όταν το είχα έξω, κόλλησα παξιμάδια m8 και στης ντίζες έβαλα rose joints, φυσικά άλλαξα και θέσεις στα σημεία που πιάνουν και έχω πολύ κοντές διαδρομές με απροβλημάτιστες αλλαγές.

θα βγάλω φωτογραφίες να σας δείξω κάποια στιγμή
(αν είμαι σε λάθος τόπικ μπορείται να το σβήσετε)


Βγάλε φωτογραφίες να μας δείξεις.. Αν γίνεται να το κάνουμε και στα 207!!


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Αύγ 2015, 07:17:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
Νομιζω οτι δεν υπαρχει Peugeot που να μη θελει πειραγμα στο λεβιέ. Και στο 207 εκανε δουλεια το quickshift.


Mtech έβαλες;
http://www.short-shifters.com/mtech-be4-shift-short-shifter.html

Αυτό και αλλαγή τα μοχλικά (ντιζάκια) θέλει.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Αύγ 2015, 07:26:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAKIS-LEMANS έγραψε:
makis106 έγραψε:
Νομιζω οτι δεν υπαρχει Peugeot που να μη θελει πειραγμα στο λεβιέ. Και στο 207 εκανε δουλεια το quickshift.


Mtech έβαλες;
http://www.short-shifters.com/mtech-be4-shift-short-shifter.html

Αυτό και αλλαγή τα μοχλικά (ντιζάκια) θέλει.
Ναι αυτό έβαλα. όχι δε θελει αλλαγη ντιζάκια.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jimi (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


quicksilver NFW

Ένταξη: 13 Αύγ 2015
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: Βοιωτία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Αύγ 2015, 11:11:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλημέρα παιδιά
Λοιπόν στο 207 δεν έχω ιδέα πως είναι το σύστημα ταχυτήτων αλλά όλο και κατι θα γίνεται.

εδώ 2 φωτογραφίες πως το έχω κάνει.


σας ξαναλέω όμως αυτό το έκανα με το σασμάν στα χέρια κατά την μετατροπή.
Επίσης είναι και ποιο εύκολα στο βάλε βγάλε γτ τα έχω με βίδες άλεν μ8, σε αίσθηση είναι απίστευτο, επίσης με την αλλαγή θέσης στο πάνω κοντένει η μπρος-πίσω διαδρομή. Όσον αφορά το αν παίρνει τ 2ρα η την όπισθεν είναι καθαρά θέμα σασμάν, αυτή τη πατέντα την έχω κάνει σε 5 σαξόραλα εδώ Λιβαδειά και το ένα μόνο είχε θεματάκια με τη 2ρα και την όπισθεν ("τρίζει")
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Αύγ 2015, 20:31:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
makis106 έγραψε:
Νομιζω οτι δεν υπαρχει Peugeot που να μη θελει πειραγμα στο λεβιέ. Και στο 207 εκανε δουλεια το quickshift.


Mtech έβαλες;
http://www.short-shifters.com/mtech-be4-shift-short-shifter.html

Αυτό και αλλαγή τα μοχλικά (ντιζάκια) θέλει.
Ναι αυτό έβαλα. όχι δε θελει αλλαγη ντιζάκια.


μωρέ δεν θέλει, αλλα αλλαξέ τα. Εγώ εδώ και δύο χρόνια το έχω κάνει είναι αλλού η αίσθηση. Φέτος θα βάλω και το mtech...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pavlosk 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 rallye (2003)

Ένταξη: 27 Ιαν 2016
Δημοσιεύσεις: 40

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάρ 2016, 19:42:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι γνωμη εχετε για αυτο: http://www.ebay.com/itm/Peugeot-Short-Shifter-Shift-Quick-106-Quicksilver-GTI-Diesel-Rallye-c-w-Gearknob-/281301471714?hash=item417edfd1e2:g:UcgAAOxyyq5TPTMh&vxp=mtr
Απλο φαινεται.. να το παρω ή θα κανει καμια ζημια στο σασμαν;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 31, 32, 33  Επόμενη
Σελίδα 32 από 33

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,4936s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on